Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Co wywyższają się że mają papierek
ktoszeszkoly  14-10-07, 09:17 Zgłoś
+ 187 -
Dodano: 2014-10-07, 09:17:09   przez: ktoszeszkoly
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 187  Zgłoś nadużycie
624
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
  •  Tak się spieszył
  •  Bez komentarza
Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
piotr123
    Ocena: 38 (glosow:68)
2014-10-07 09:37:08
Dobrze gada

markus76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-12 14:28:36
jak go spotkam postawie mu flaszkę

moritouri
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 08:57:14
Wojtek! A co ty na to! "Prędzej wielbłąd wnizie przez ucho igielne, niźli bogacz dostanie się do królestwa niebieskiego!!!!!

seba_poland88
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-09 16:24:00
kupa komentujących to lemingi i wybiorczo-tvn oszołomy którzy są zakochani w durczoku i innym lisie, bójcie się cha...y bo nadchodzi 11 listopada:)

kolos24cm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 12:51:19
Już się boję tłumów rozentuzjazmowanych buraków uważających się za patriotów. Jesteście plebsem i plebsem zostaniecie. Lubicie takie wypowiedzi, bo żadnej szkoły nigdy nie skończyliście i nie skończycie, a to dlatego, że Wasz iloraz inteligenci jest mniej więcej na poziomie pantofelka (sprostowanie dla prawdziwych Polaków :] nie chodzi tu o but).

maris
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-09 16:16:05
może słabo pamiętam, ale nie było tak, że Tusk zachęcał do studiowania, ale kierunków ścisłych? Z tego co się orientuję to inżynierów ciągle brakuje i Ci po polibudach raczej nie mają problemów ze znalezieniem pracy.

Maslakkk
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-09 21:23:10
Ci po polibudach mają problemy ze znalezieniem pracy na stanowisku inżynierskim, tylko na stanowiska fizyczne chętnie ich biorą ale chyba zgodzisz się ze mną że do wkręcania żarówek nie potrzeba mieć studiów elektrycznych?

edwardtandecki
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-09 15:04:47
idiota skrajnie prawicowy niech wypada z kraju

jarrow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-09 11:45:01
Akurat podałem przykład jednej osoby bo więcej nie mogę bo strona skrupulatnie liczy litery.Oczywiście mam więcej takich znajomych. Podobierali sobie żony po akademiach, uniwersytetach po 2 i 3 fakultety a potem pracy szukały po 5-6 lat. Na rekrutacjach odpadały na wstępie bo były mądrzejsze od rekruterów i prezesów. W końcu schowały korony do szuflady wraz z dyplomem i pracują jako referenci za 1500 zł. Takie czasy.Osobiście z mojego wydziału tylko 2-3 osoby pracują po kierunku reszta wyjechała z kraju.Po prostu Ci się udało znaleźć dobrą pracę.

kolos24cm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 12:53:02
Tak to jest jak sie mieszka na wsi. :) Zawsze mogą krowy doić. Po co na studia szły?

mi1979
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-10-09 03:04:57
pierdoli jak potłuczony... a gamonie i niedojdy mu piszą pozytywne komentarze... do roboty głąby a nie narzekać i marudzić!

WTFisGoingOn
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-08 23:27:14
A wytłumaczcie to dzieciom których rodzice poszli na sznurek, bo przez pozamykane zakłady pracy nie mieli jak ich wykarmić!!!! To, że Socjalistyczny ustrój(nie komunistyczny jak ten pajac pieprzy) dawał ludziom godna prace za godne pieniądze, dawał pracownikom mieszkania, wspierał rodziny i służbę zdrowia należy nazwać zbrodniczym systemem??? No cudak jakiś z choinki urwany!!! Poprzedni system gnębił tylko jednostki a obecny 3/4 narodu!!! I to jest wolność? Mógłbym ten temat rozwinąć jeszcze żeby tumanom omamionym przez media pewne fakty wytłumaczyć, ale widzę, że to nie ma sensu.

kolos24cm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 12:55:00
Nie ma sensu. "Prawdziwi patrioci" i tak nie zrozumieją. Swoją drogą, jak można cokolwiek rozumieć mająć IQ 30. :D

Maciek256
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-10-08 20:11:39
Cejrowski na prezydenta !

Igrekpl
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-08 18:53:18
Powiem krótko, brawo panie Cejrowski

kontroler
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-10-08 13:38:40
Jaki to mądry człowiek. Profilaktycznie powinno się go słuchać co najmniej raz dziennie.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-10-08 10:23:20
Studia faktycznie nie wszystkim są potrzebne bo i faktycznie brakuję ślusarzy czy hydraulików. Studia obok nauki rachunkowości, bankowości czy psychologi uczą jeszcze charakteru(50/50) o czym większość zapomina, uczą że jak zamykają jedne drzwi to wchodzimy drugimi, a jak one są zamknięte to oknem i pilnować trzeba żeby komina nie zamurowali. We wszystkich reformach oświaty chodzi o to żeby wydłużyć/skrócić okres w szkole by dołożyć/zdjąć pracowników z rynku...czyli Cejrowski prawdę mówi.

Melanz89
    Ocena: 3 (glosow:19)
2014-10-08 01:55:25
Papierek za człowieka pracował nie będzie ! W Polsce już wystarczy studencików... ciągle tylko ich trzeba dokształcać, uczyć bo mało co potrafią. Brakuje ludzi z KONKRETNYM zawodem takim jak: hydraulik, spawacz, fryzjer itd... przyjęło się ,że ktoś kto ma zawodówkę jest głupszy tak ? tylko taka osoba uczyła się ZAWODU. A nie tylko siedzieć w książkach od rana do wieczora :D liczy się ale mądrość życiowa a nie ukończona szkoła.

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-08 07:58:18
Ja mam inną teorię. Kiedyś potrafiłem obliczyć całki krzywoliniowe skierowane, skomplikowane granice lub ciągi dystrybuant. Ucząc się tego - zastanawiałem się "po co mi to". W twoim poście widzę to samo - dla ciebie liczą się konkrety - nauka praktyczna zawodu, a nie siedzenie w książkach. Tylko, że jest pewna mała rzecz - dziś nie potrafię obliczyć tych zadań, ale wiem, że byłem w stanie się tego nauczyć. Patrząc na poziom matematyczny przeciętnego maturzysty miem twierdzić, że jest się w stanie tego nauczyć niewielka liczba osób, ponieważ nie można się tego nauczyć na pamięć...

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-10-08 08:02:53
Potrzebne jest logiczne myślenie a także wykorzystanie zdobytej wcześniej dość dużej wiedzy. Przekładając na realia. Wolę zatrudnić kogoś po polibudzie, (bo wiem, że jest osobą, która myśli logicznie), niż osobę bez wykształcenia, która wykonuje wyuczone ruchy (a tego można nauczyć nawet małpę). Wiem, że ten "studencik" będzie w stanie szybko przyswoić nową wiedzę i wykorzystać ją w praktyce. Dziękuję za uwagę.

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-10-08 09:36:24
komentarz usunięty przez moderatora

Nick-T_00
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-10-08 11:29:55
Ja o logicznym myśleniu i kreatywności - ty o kładzeniu kafelek. Ja zatrudniam umysłowych, ty fizycznych - naprawdę nie widzisz różnicy?

szprocior
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-08 20:24:28
Nick poruszając kwestię studentów zawężasz perymetr do politechniki i tu masz rację ale kolego procent ludzi po polibudzie do reszty bezsensownego studiowania jest dość mały. Owszem po polibudzie ludzie są ok ale magistra zrobisz już teraz z dojenia krowy czy wpatrywania się w odchody. Te tytuły dają dziś już za nic i nie dziwie się Antycypockowi że nie che takich tumanów zatrudniać... osoba taka po gównianych studiach nic nie umie i straciła 3-5 lat życie na chlanie i sranie za nie swoje...

pawelwiktor15
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-10-07 22:42:45
no tak jakby donald nie powiedział "uczt sie uczta" to by nikt nie studiował :-/

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-08 09:03:39
posłuchały lemingi i teraz mają lemingi. w kraju w którym tworzy się najwięcej stanowisk pracy wzrasta bezrobocie @sukcesydonka

wiejskisplaw
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-10-07 22:37:42
komentarz usunięty przez moderatora

kapselxxx
    Ocena: -8 (glosow:24)
2014-10-07 22:35:59
Dobrze gada szkoda tylko że katolik niby mądry a jednak ...katolik

jamez
    Ocena: -12 (glosow:30)
2014-10-07 22:23:55
to rasowy katol ,wychowany tak by kochać swego bliźniego ale tylko tego ,który wierzy w te banialuki co on i nienawidzić innowierców, czysta hipokryzja bezradnych katoli .Niech zadupca na boso przez świata kapucyn bosy

SuperGL
    Ocena: 13 (glosow:23)
2014-10-07 21:24:30
ale komuniści skolmlą az miło poczytać:)

darekk69-82
    Ocena: 8 (glosow:20)
2014-10-07 21:15:51
gośc ma głowe na karku i prawde prawi polać mu

skolard
    Ocena: -2 (glosow:24)
2014-10-07 21:03:42
E TAK TROCHE TO SIĘ TU PANU POPIERDOLIO W DYNI

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:30)
2014-10-07 20:38:23
Nie dotarłem do końca słuchając tego chrzanienia. Katolikiem jest się w sercu i duszy a NIE na wierzchu czyli tym co się nosi na sobie, rzucając ślepo fragmentami z biblii i okazując pogardę dla innych religii. Kiedy Cejrowski jest w jakimś syfie 3'ego świata to się wszystkim zachwyca, ale kiedy jest w Polsce to wszystko jest "be": władza i systemy- be, edukacja- be, medycyna- be, rozrywka- be, ulice- be. W Polsce nie ma przyszłości dla wyedukowanych ludzi? To chyba dla niego, bo wszystkie osoby jakie znam które uczyły się i dążyły do czegoś mają teraz dobre prace i pieniądze, a res

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:23)
2014-10-07 20:42:46
...a reszta która chlała zamiast się uczyć skończyła w rynsztoku. Parę absurdów temu śmialiście się i szydziliście z najazdów "katoli" na logo grupy muzycznej "Dżem", a teraz słuchając tego kretyna wspieracie tych samych katoli. Brawo hipokryci! Oby tak trzymać!

LenaK
    Ocena: 5 (glosow:21)
2014-10-07 21:06:17
terroparty to wez daj mi zatrudnienie. Skonczylam psychologie i pedagogike. W UK dostaje 2000 miesiecznie, czyli okolo 10 tys. zl. miesiecznie a moja praca nie ma nic wspolnego z wyksztalceniem. W Polsce bez "plecow" moge w isc do fast food'a i to nie jest takie proste zeby sie dostac.

kurwamac02
    Ocena: 7 (glosow:17)
2014-10-07 21:41:08
@LenaK, nie pie*dol jak to wielu, że niby jesteście 'wielcy oszukani'. Właśnie o takich pisałem niżej, co myślą, że za rączkę ich trzeba prowadzić. Tak, a ty myślałaś, że jak skończysz studia to nagle od rana będą walili drzwiami i oknami do ciebie pracodawcy bo szkoda by kolejnego absolwenta stracić.

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-10-07 22:03:08
Zresztą dlaczego niby nie możesz pracować w UK jako nauczycielka? Co, za wysokie progi? A może zwyczajnie byłaś mierną studentką i nie nadawałaś się do tej roboty. A teraz zwalanie bo skończyłam to i to, a tam nie pracuję. Ale i tak wiem, że mnie zminusujesz. Leję na to:-)

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-10-07 22:26:26
@LenaK: patrząc na twoją wypowiedź to od razu widać jaki z ciebie psycholog i pedagog. I nie skarbie, ja nie jestem od dawania ludziom pracy, a nawet gdybym był to w branży do której obecnie aspiruję nie potrzebni są psycholodzy i pedagogowie. Swoją drogą myślenie na zasadzie "mi się nie udało to nie uda się innym" nie jest specjalnie korzystne dla ludzkiej psychiki, ale ty jako absolwent psychologii powinnaś wiedzieć takie rzeczy.

czuczusz
    Ocena: 0 (glosow:18)
2014-10-07 20:10:34
komentarz usunięty przez użytkownika

kolos24cm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 12:56:19
Chyba gejusz. :)

Python013
    Ocena: 4 (glosow:26)
2014-10-07 20:05:30
Jak dla mnie to panowie Cejrowski, Korwin-Mikke i Max Kolonko są ludźmi mającymi coś mądrego do powiedzenia.

kolos24cm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 12:57:29
Mam nadzieje, że niezbyt często dopuszczają Cię w Twoim szpitalu do komputera.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:34)
2014-10-07 20:01:01
Powinien ruszyc do rządu i razem z Januszem Korwin-Mikke ,brakuje nam w Polsce prawdziwych,mądrych Ludzi ,którzy by zrobili czystkę w tym zawszonym lewicowym rządzie,bandzie złodziei ,łapówkarzy i zbrodniarzy ! Tfu !

Python013
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-10-07 20:06:51
Zapomniałeś o Mariuszu Max-Kolonko ;) ale i tak mądrze gadasz. PLUSIK

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-10-07 20:43:19
Takze podzielam Twoje poglądy ,kiedyś myslałem,ze jest Nas mało nawet na takiej wioszy ,ale ostatnimi czasy coraz to wiecej Ludzi widzi co jest w Kraju Naszym spierd**ne i cichą mam nadzieje ,ze teraz na tych najblizszych wyborach sie coś zmieni,zmieni na lepsze ,chyba ,ze ,,głosy sie zle przeliczą" to juz wtedy chu**nia z grzybnią.Vice versa z plusami ..

Python013
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-10-07 21:26:32
Widzisz te wszystkie minuchy ? Są jak zaszczyt bo widać w nich zgryzotę i złośliwość lewactwa oraz pedalstwa ;)

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-10-07 22:54:29
Ode mnie macie po plusiku..a wężyk ma gratis buziaka :*

Python013
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-07 23:08:54
Lofciana jesteś słoneczko :***

puszczyk82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-08 21:14:47
tyle w temacie boją sie Cejrowskiego jak ognia gnidy!

Python013
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-10-07 19:52:25
Stary materiał, ale nadal na czasie. Jestem zdania,że ukończenie byle jakiej uczelni na kierunkach bez przyszłości jest zwyczajną stratą czasu i miganiem się od roboty. W tym samym czasie gdy na byle jakiej uczelni studenci chlali w akademikach itd. ich koledzy i koleżanki po liceach, technikach czy zawodówkach zdobywali umiejętności, praktykę, doświadczenie i uczyli się życia.

JeBusChytrus
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-10-07 19:40:56
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-10-07 19:48:56
Masz rację Jebusiu, lepiej być "wyzwolonym" ateistycznym półzwierzęciem, lewakiem i tolerancyjną antypolską ciotką tak jak ty.

JeBusChytrus
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-10-07 19:58:16
komentarz usunięty przez użytkownika

trepek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-07 21:40:56
Karze? Idź że gimbusie i wstydu oszczędź.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-07 23:30:54
Trochę szkoda że już nie ma wypraw krzyżowych, przydało by się co bardziej wojowniczym Arabusom. Może warto byłoby do tego wrócić, zwłaszcza że Europa do nich z chlebem a oni z maczetami i bombami. Oczywiście nie miało by to miejsca gdyby nie takie lewackie ścierwa które na to zezwalają, takie tolerancyjne ciotunie, takie poprawne politycznie gogusie.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-08 09:02:19
widze że lepiej jak zabijają w imie ropy i demokracji zydy z usraela bo ich się nie szykanuje. lepiej poznęcać się nad katolami za to co było a nie jest. lewaka (komucha) można przyrównać do złodzieja który krzyczy "łapać złodzieja".

Naczelny-Hejter
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-07 19:33:19
Wojtek dobrze gada. Polać Mu!

Nick-T_00
    Ocena: 11 (glosow:17)
2014-10-07 19:09:37
Nie wywyższam się, że mam papierek, ale bez niego nie zarabiałbym kilka tysięcy zł/miesiąc za pracę umysłową ciepełku. Możecie mnie minusować - wykształcenie jest ważne (chyba, że ktoś chce pracować jako ślusarz lub murarz).

Python013
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-10-07 19:58:23
Nie każdemu papierek jest potrzebny by mieć netto więcej aniżeli wynosi średnia krajowa brutto. Tak samo nie wszyscy możemy być "umysłowymi" ponieważ zabraknie tych od "robót ręcznych" ;) Nie każdej osobie też odpowiada czysta, nudna i ciepła posadka za biurkiem.

szaflor
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-10-07 20:16:44
Papierek może i masz,ale w głowie nadal pusto.Komentarz "Python013" ogarnia wszystko.Ja jestem technikiem,prowadzę firmę,mam ciepłe biuro i gorącą sekretarkę,której mąż (po studiach),bierze udział w codziennym wyścigu szczurów w jakiejś korporacji.Nie ma czasu dla niej,bo ciągle go nie ma,a jak jest to śpi...natomiast ja...ja mam czas dla niej...powodzenia

Nick-T_00
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-10-07 20:39:00
Python - oczywiście masz rację - nie każdemu. Ale papier pomaga, nie przeszkadza. Nie podoba mi się negowanie wykształcenia i tyle. Ja mam taką swoją teorię, że każdy ma prawo przeżyć życie po swojemu. Ale nie czarujmy rzeczywistości, że studia to stracony czas. Wypowiedzi szafora nawet nie będę komentował, bo nie ma co polemizować z fantazją, w dodatku na takim poziomie.

Python013
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-07 20:50:56
Nie przeczę temu, że papierek ułatwia życie. Z dobrej uczelni i w kierunku mającym jakąś przyszłość gdzie może być pomocny w wielu dziedzinach jak najbardziej się przyda. Twierdzę tylko, że ukończenie goownianej, podrzędnej uczelni oraz kierunku bez przyszłości na który pcha się masa ludzi a pracę w nim znajduje aż "1%" to strata czasu bo i tak od zera zdecydowana większość zacznie i być może na tej jałmużnej na wieki u prywaciarza zostanie zamiatając magazyn...

Nick-T_00
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-10-07 21:16:38
Pewnie, że tak. Niestety powstało dużo prywatnych pseudo-uczelni, które przepchną nawet małpę, byle by czesne się zgadzało.

Python013
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-07 21:28:54
Otóż to ;)

jamez
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-07 22:28:45
oczywiście ty nick byłeś wzorowym uczniem( jak to na wsi bywa że każdy ma muskuły jest inteligentny,przystojny ,ma firmę ,dom wypas furę , najpiękniejszą zonę i wspaniale wychowane dzieci)i ukończyłeś najlepsze studia ,to sie wie

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-08 07:14:07
Byłem bardzo przeciętnym uczniem. W 7 klasie byłem nawet poważnie zagrożony powtarzaniem klasy. Skończyłem państwową politechnikę (dziennie) - więc nawet przeciętniak może skończyć dobrą szkołę (namawiam). Mam ponad 30 lat i niedawno skończyłem drugi kierunek zaocznie (nazywam to inwestowaniem w siebie). Moja żona ma też skończone dwa fakultety i to bardzo ułatwia szukanie pracy. Przeprowadzaliśmy się kilkukrotnie i zawsze pracy szukaliśmy maksymalnie tydzień. Zazwyczaj odzew był tego samego dnia po złożeniu CV.

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-08 07:50:12
Dodam, że znam osoby, które nie podeszły do matury twierdząc, że im to nie potrzebne. Pracowały kilkanaście lat na jednym stanowisku pracy. Zakład zamknięto i narzekają na wszystkich wokół. Nie mają ani wykształcenia, kilkanaście lat stagnacji, nie potrafią nic oprócz tej pracy, którą wykonywali przez kilkanaście lat. Na ich miejsce jest kilkanaście osób (znacznie młodszych) - widzicie siebie na budowie wieku 60 lat? Zainwestujcie w wykształcenie i nie słuchajcie co wam wmawia celebryta i ludzie bez wykształcenia, którym zależy na tym, by było jak najmniej osób z większymi szansami niż oni.

jarrow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-08 08:53:12
Bardzo fajnie,że inwestujesz w siebie. Sam mam kolegów którzy po politechnice którzy tak myśleli. Jeden z nich był tak inwestował w siebie,że skończonych 7 różnych kierunków i podyplomówek. Nie jakieś tam marketing i zarządzanie tylko ciężkie kierunki.Przez 5 lat wykładał na tej samej politechnice matematykę i fizykę.Zakuwał wieczorami aby przygotować się na zajęcia itp. Postawił ponad setkę serwerów na linuksie i wiedzę ma olbrzymią. Po 10 latach piep.....ł to wszystko zaczął wymieniać oleje samochodowe bo cała ta inwestycja wraz z otwarciem przewodu doktorskiego okazała g.. potrzebna w życi

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-08 09:10:05
Rozumiem, że na podstawie jednego kolegi wyrobiłeś sobie pogląd? Mam znajomego, który miał podobną drogę do twojego, co prawda nie skończył tylu kierunków ani nie stawiał serwerów. Pracuje na uczelni i bardzo chwali sobie zarówno pracę ze studentami jak i zarobki. Wierzyć mi się nie chce, że ktoś rzuciłby pracę wykładowcy na rzecz wymiany olejów. Takie sytuacje się zdarzają, ale są jednostkowe. Nie pisz, że to reguła i że inwestowanie w siebie jest nic nie warte. Nie dziwi mnie, że tylu narzekaczy wszędzie skoro nawet tu na wiosce nic wam nie jest potrzebne, nic się nie opłaca itd.

szaflor
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-09 17:53:31
Fantazja?? Niech Ci będzie,ale na taki poziom rozmowy sam zaprosiłeś,obrażając ludzi wykonujących (np) zawód ślusarza czy murarza.Mając wyższe wykształcenie,stwierdziłeś,że wszyscy inni (bez papierka),to ludzie gorszej kategorii.Jesteś wykształconym snobem i nie zauważasz tego co dzieje się wokół Ciebie.Dyskutowac z Tobą,to jak rozmowa o jedzeniu,sytego z głodnym.Co do mojej wcześniejszej wypowiedzi,która jej częśc wg Ciebie jest fantazją??

jarrow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-09 20:21:43
komentarz usunięty przez użytkownika

jarrow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-09 20:22:57
Akurat podałem przykład jednej osoby bo więcej nie mogę bo strona skrupulatnie liczy litery.Oczywiście mam więcej takich znajomych. Podobierali sobie żony po akademiach, uniwersytetach po 2 i 3 fakultety a potem pracy szukały po 5-6 lat. Na rekrutacjach odpadały na wstępie bo były mądrzejsze od rekruterów i prezesów. W końcu schowały korony do szuflady wraz z dyplomem i pracują jako referenci za 1500 zł. Takie czasy.Osobiście z mojego wydziału tylko 2-3 osoby pracują po kierunku reszta wyjechała z kraju.Po prostu Ci się udało znaleźć dobrą pracę.

jamez
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-10-07 18:52:52
kur.a jak mu łatwo mówi się o patriotyzmie i tej szabelce ,ale jakby przyszło co do czego to zabrał by się z Tuskiem samolotem do kraju w którym by głosił te swoje farmazony zabobony z dala od wojny noi tej szabelki

milorda
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-10-07 22:01:26
a on przypadkiem nie ma już meksykanskiego paszportu ?

Python013
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-07 22:50:26
Z tego co mi gdzieś tam świta to mieszka gdzieś w Ameryce Łacińskiej.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-10-07 18:49:18
Zgadzam się całkowicie. Pamiętam jak szłam do liceum, każdy się śmiał z tych co szli do zawodówek czy techników, że niby gorsi a sami udawali się do ogólniaków z myślą że sa mądrzejsi. Tylko co po tym ogólniaku mają? Gówno. Wystarczy ogłoszenia o prace przejrzeć. Ciagle szukają murarzy, stolarzy, hydraulików, fryzjerów, elektryków dlatego nie rozumiem, czemu większość osób idzie na pedagogikę, psychologię itp.

trepek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-07 21:37:46
Idą po to, by z tytułem magistra podawać frytki w McDonaldzie tym, co mają fach w ręku.

Melanz89
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-08 01:44:32
Dlaczego ? bo są p.i.e.r.d.o.l.n.i.ę.c.i umysłowo. Myślą ,że jak mają tytuł Mgr to ich inteligencja jest na bardzo wysokim poziomie... nic bardziej mylnego. Sam chodziłem do TS no i co z tego miałem ? NIC. Wiedza zerowa. Zawodu nauczyłem się w pracy. Nie każdy może siedzieć w książkach, nie każdy może doić rodziców z kasy... po prostu trzeba mieć głowę na karku. Bo jeżeli się jej nie ma (tak w przenośni) to i papierek na nic się nie zda.

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-10-07 18:37:06
Czemu ten gość jest na wiosce?

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-10-07 20:48:51
Bo jest ikoną wiochy.

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-10-07 23:33:40
Bo się z nim nie zgadzasz? Jesteś ateuszem, lewakiem albo pedałkiem? Bo on jest solą w oku głównie takich osób.

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-08 12:21:47
Nie utożsamiam się z żadną polityką, aha i czyli od razu jeśli nie zgadzam się z tym świrniętym katodziadem to odrazu jest lewakiem? Typowe polaczkowe myślenie ;)

puszczyk82
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-08 21:18:49
dziadem to jestes ty, prada jak już mówiłem pasuje na dziada i ze znów zacytuje "prezesa" spieprzaj dziadu!

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-10-07 18:32:26
Te teksty to są dla tępej masy, którą trzeba prowadzić za rączkę przez całe życie. Tekst 'młody/a zdolny/a bezrobotny/a' możecie sobie wsadzić w dupę. Rzucili hasełka, że trzeba narodu wykształconego to barany pomyśleli, że pójdą na studia do wyższej szkoły sadzenia marchewki pod wiatr na zarządzanie i od razu dostaną zlecenie na zarządzanie wielką firmą. Jak ktoś jest nieudacznikiem to i nawet z tytułem doktora nauk będzie gryzł glebę.

roman17
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-10-07 20:28:40
Cejrowski jest kłamcą i HIPOKRYTA, który mówi to co hołota chcę usłyszeć ale nie będę wam tego tłumaczył, bo macie u góry wszystko dobrze to opisane. Według was jest on patriotą, a wiecie o tym, że "pan patriota" płaci podatki na Kubie? Więc pytam się was jak człowiek, który nawet nie płaci podatków w Polsce może ją stale krytykować?

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-10-07 20:46:49
Bo miał zapewne dość łozenia podatków na tem złodziejko-lewicowo-komunistyczny twór po prostu dba o swoje pieniadze ,których Nam na starość z pewnoscią zbraknie.Niestety prawdziwe ...

Python013
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-10-07 21:07:32
"roman17" dla mnie a za mnie to niech sobie pan Cejrowski mieszka nawet i na księżycu, Liczą się jego poglądy i to co ma w głowie. Owszem trochę minie razi to, że przesadza z tym katolicyzmem, ale to już sprawa indywidualna każdego człowieka. Nikt tu nie twierdzi, że p.Cejrowski jest PATRIOTĄ lecz tak szczerze mówiąc to w tym kraju prawdziwych patriotów może garstka się znajdzie. Chłopina trafnie krytykuje ten kraj za wszystko a winnymi tego stanu jesteśmy my obywatele bo na to pozwalamy dając się zwodzić dorobkiewiczom i kłamcom na obcych usługach...

a12wsx34edc
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-10-07 17:20:36
Personalnie nie przepadam za nim....ale chciałbym aby nasz parlament składał się z ludzi z takimi poglądami i zasadami....

mikolaj_pl
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-10-07 18:43:11
wszyscy by chcieli ale jak przyjdą wybory głosują na ryżego.

zbigniewboniek
    Ocena: 4 (glosow:20)
2014-10-07 10:50:55
Ten człowiek przebija inteligencją wszystkich polityków razem wziętych. Dziwi mnie, że nie współpracuje z Korwinem-Mikke. Mogliby wiele zmienić.

froq83
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-07 09:59:35
cała prawda o tusku :)

piotr123
    Ocena: 38 (glosow:68)
2014-10-07 09:37:08
Dobrze gada

alexkret
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-10-07 09:22:58
i ma racje.....


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600