Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
PaulinaO123  14-10-09, 14:41 Zgłoś
+ 277 -
Dodano: 2014-10-09, 14:41:09   przez: PaulinaO123
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 277  Zgłoś nadużycie
4536
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  PROSTO
  •  Wyjaśniona poza
  •  Tymczasem w Suwałkach.
Ukryj komentarze(215)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Nick-T_00
    Ocena: 27 (glosow:45)
2014-10-09 19:49:22
Polemizowałbym. Nie każda dziewczyna to szmata a nie każdy facet to k..wiasz. Niestety tego nie ogarniasz, bo masz do czynienia tylko ze szmatami i kurwiarzami.

Madzik19851
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-15 14:45:12
Nie wierzę, ze filmik dodała kobieta :/ Najwyraźniej taka, jak w opisie !!!

Alexis-Colby
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-10-11 20:58:52
W każdej kobiecie jest k*rwy dwie trzecie, a k*rwa też kobieta, choć z p*zdy ma skarbonkę, z d*py kasę fiskalną, a gębą resztę wydaje.

cobos18
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-12 15:41:02
chyba raczej przyjmuje zwroty towaru :P

bobbie-cipuszka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-12 16:06:13
Alexis wie co pisze. Zna to z własnego życia.

FromTheSky
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-10-11 10:33:54
Gdy faceci lecą tylko na dupę i cycki to jest wszystko w porządku, a kiedy kobieta leci na kasę to wielkie ale.. I dobrze zrobiła.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-10 19:51:12
@malgolina - zawsze wyjatki potwierdzaja regule. Wiec nie podawaj wyjatkow jako przyklad. Sa naturalnie osoby swiadome ze posiadanie dzieci jest "przereklamowane" do nich naleze ja i zyje szczesliwie i dostatnio, w porownaniu z moimi "bylymi milosciami" i kolegami ktorzy dali sie nabrac a teraz zaluja.

LuskaI23
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-10-10 19:58:52
Nie znasz 7 miliardów ludzi na świecie więc przestań pier*dolić o wyjątkach. Bo równie dobrze wyjątkiem możesz być Ty i Twoi znajomi. Nie masz pojęcia jak ten temat postrzega większość ludzi. Nie chcesz miec dzieci to nie miej, ale nie wmawiaj innym ze faceci ktorzy maja dzieci to tylko tacy co dali sie namówić , albo wpadli.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-10 20:01:26
Luska - widze ze sie zdenerwowalas, bo nie po Twojej linii. Mysl glowa a nie .... hormonami.

LuskaI23
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-10-10 20:07:29
Na podstawie czego twierdzisz , że się zdenerwowałam? Może sam zacznij myśleć głową a nie fiutem i przestań się wypowiadać za wszystkich ludzi. Możesz mówić za siebie, jakie ty masz podejście i ok. Bo gadanie że wiesz lepiej jakie podejście ma 7 miliardów ludzi, jest co najmniej śmieszne.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-10 20:13:35
Lucyna, nie wiedziałem, że lubisz konwersacje z kartonami po butach.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-10 20:17:39
@luska - gdybym chcial Cie "przeleciec" to przyznal bym Ci racje i byla bys wesola, niestety dyskutuje z Toba jak z "czlowiekiem" i widze ze to do niczego nie doprowadzi.

LuskaI23
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-10-10 20:22:44
Odmóżdżam się Mundziu :D Celeanka, nie byłabym wesoła gdybyś przyznał mi rację, bo tu nie chodzi o przyznawanie racji, tylko o to że wypowiadasz się za innych ludzi, których nawet na oczy nie widziałeś. To jest Twoje podejście, a nie podejście wszystkich. Ale widzę że Tobie się marzy przyznanie Ci racji, skoro ta dyskusja do niczego według Ciebie nie prowadzi.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 20:32:19
komentarz usunięty przez użytkownika

hellrond232
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-10-10 23:15:47
Ja tez nie zamierzam miec dzieci. Pod tym wzgledem jestem samolubna - wole wstac gdy sie wyspie, a nie zrywac sie po nocach. A poza tym, to, co zarobie wole wydac na siebie i swoje zachcianki niz na dzieciaka. Nie zamierzam urodzic i poswiecic cale swoje zycie, zmarnowac jakies 20 lat. Jak dziecko jest male, to duzo klopotu sprawia. A jak dorosnie? Glowa mala. Wyzwiska i brak szacunku. Starosci i tego,ze nikt mi nie poda przyslowiowej ''szklanki wody'' tez sie nie obawiam. Sa i tacy ktorzy maja dzieci, a czuja sie opuszczeni i samotni.

hellrond232
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-10 23:17:20
Chcialabym,zeby chociaz ludzie w polowie dawali swoim rodzicom taka milosc, jaka moi dostaja ode mnie. Bo az sie serce kraje, jak widze tych starszych ludzi zostawionych samym sobie.

kontroler
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 23:39:15
Caleanka a ja mam tylko takie pytanie dlaczego żałują?

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 23:41:03
hellrond, i masz do tego prawo, bo to Twoje życie i zgadzam się co do tego, że teraz rzadko które dzieci dbają o swoich rodziców na starość. Jest to niewiarygodnie smutne. Czasem posuwają się nawet do gorszych rzeczy niż samo zapomnienie, oddają do domu starców na przykład, by zgarnąć chatę po mamie itp. Ja w 100% też nie jestem przekonana do dzieci, ale nie piszę takich bzdur jak kolega caelanka. Każdy ma swoje podejście i nie można się za kogoś wypowiadać, ani uogólniać miliardów ludzi na podstawie kilku osób.

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-15 08:05:35
komentarz usunięty przez moderatora

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-15 08:16:58
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 19:32:11
@dagmik - chcesz wierzyc w to co piszesz to Twoja sprawa, to jest wlasnie subiektywne. Tak jak piszesz wlasnie w Szwecji polowa mieszkancow to samotni ludzie (w Sztokholmie), jezeli maja dzieci to co drugi tydzien. Dzielona opieka. Jak wczesniej napisalem, zaden z moich znajomych (kilkunastu, wszyscy), nie chcial miec dzieci, to powiedzieli po czasie z perspektywy zycia.

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 19:36:11
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-10-10 19:54:06
Przedstawiasz facetów jak jakiś debili nie umiejących powiedzieć nie. Jak jakiś nie chce dziecka to mówi że nie chce dziecka, a nie godzi się na nie tylko po to by poru*chac daną kobietę. Tak robią tylko jakies ofiary losu. A to że Twoi kumple mają takie podejście nie świadczy o tym, że tak jest i że wszyscy ludzie tak mają. Kobiecy zegar biologiczny i chec posiadania dzieci nie wyklucza chęci partnerstwa i związku. Poza tym jest wielu facetów którzy pragną stabilizacji i małżeństwa a przede wszystkim monogamii. Uwielbiam takie głupie uogólnianie na podstawie paru znajomych.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 19:57:41
@dagmik - Jaki "wasz" gatunek,jaki sukces ewolucyjny? Polska ma najmniejszy przyrost naturalny.

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 20:06:45
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-10 20:13:38
@dagmik - nie "moi kumple", tylko polowa spoleczenstwa. Moze nie jestes swiadoma ale spoleczenstwo w Europie ma te same problemy. Czas odlozyc pieluchy i zobaczyc co sie dzieje w spoleczenstwie i na Swiecie.

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-10 20:58:59
caeanka - piszesz jak gimbus - byle sobie pobzykać. Sprowadzasz rolę faceta do zapłodnienia, bo twoi koledzy tak zrobili? I nie dawaj tu przykładu Sztokholmu, bo w Szwecji nigdy nie było tak rodzinnie jak w Polsce. Od wielu pokoleń normalne jest to, że człowiek w wieku 18 lat może spadać z domu i nikogo to nie martwi - ani rodziców, ani dziecka. Jesteś dorosły - radź sobie. Jak będziesz miał dziecko to zrozumiesz czym jest macierzyństwo - póki co lepiej się nie wypowiadaj za wszystkich chłopców... sorry - mężczyzn.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 21:26:59
@nick - zawsze kiedy poglady nie pasuja to LEWAK albo GIMBUS i wszystko zalatwione w dyskusji. W kraju katolickim brak jest dyskusji na tematy seksualne, Seks jest na poziomie zwierzat. Seks jest tylko do zapladniania, mowi KK. Kobiety mowia kochasz mnie to mosimy miec "owoc milosci". Po pierwszym dziecku konczy sie "milosc" i zyjemy obok siebie. Zaden seks, az przyjdzie czas na nastepne dziecko. Czy to jest naprawde "milosc" czy rozplodownosc?

Nick-T_00
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 21:36:09
Nie napisałem, że jesteś gimbusem, tylko, że piszesz jak gimbus. Nie spłycaj roli ojca do włożenia członka w kobietę.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 21:57:42
@dagmik - wlasnie nauki takie jak : biologia, sociologia, psychologia i antropologia mowia o gatunku i ewolucji. KK naturalnie nie akceptuje tego kirunku, dlatego kucharki i wiesniaczki jeszcze wierza w "milosc" i szczescie az do grobu. Niestety rzeczywistosc mowi co innego.(ilosc rozwodow tylko wzrasta)

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 22:08:00
obserwujac nasz postep cywilizacyjny zauwazam jeden przykry zaulek,ktory powoli staje sie prawidlowoscia-to mezczyzni sa teraz bardziej uczuciowi,szczerzy i rodzinni.Niejednokrotnie sa lepszymi ojcami niz kobiety matkami.W kobiety chyba diabel wstapil..kariery,imprezy,zmiana panow jak rekawiczki-seks turystyka kwitnie na Zachodzie-panie mysla tylko o tym czy wyrwa jakiegos przystojniaka na jedna noc..Paradoksalnie bedac coraz bardziej wyzwolonymi -zatracamy swa kobiecosc..A bycie wolna i niezalezna nie jest rownoznaczne z puszczaniem sie,ale z uswiadomieniem wlasnego "ja" i szacunku

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 22:15:13
do niego.."caleankaWierze w milosc-(kto mi zabroni?)- I ja dostaje-choc nie jestem wiesniaczka (ale kocham gotowac ;-))..mam wyzsze jestem z duzego miasta..Podrozuje po swiecie.KK krytykuje ,ale Wiare cenie i jestem wdzieczna Bogu za uratowanie mi tylka pare razy.Zycie biore calymi garsciami ,ale w granicach rozsadku-Staram sie ,zeby nikomu przeze mnie nie dziala sie krzywda..Jestes po prostu cynikiem zamknietym na uczucia wyzsze.Nie wiem co sie stalo w Twoim zyciu ,ze tak instrumentalmnie traktujesz siebie I innych..ale to nie jest dobre-zwlaszacza dla Ciebie

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 22:27:27
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 22:28:34
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-10 15:49:41
Czy mi sie wydaje czy ostatnio naprawde wiecej szowinizmu niz homofobii na wiocha.pl?

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-10 16:03:47
Do drogowego się przyznaję...ale mam solidne podstawy, w całej reszcie to nie bo kobiet nie poniżam.

caleanka
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-10-10 16:32:28
@bezpieczna - dano wam (kobietom) rownouprawnienie i "feminizm", jednoczesnie ograniczono mozliwosci rozmnazania, czyli podstawowy kobiecy instynkt. Dlatego taka frustracja. Kobieta mowiac "kocham", akceptuje samca jako "spermadonatora". Mezczyzna mowiac "kocham" daje znak ze chce miec seks z kobieta, nic wiecej.

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 16:55:13
@caleanka mow za siebie,nie ublizaj mezczyznom. normalny mezczyzna moze miec seks z prawie kazda, ale "kocham cie" mowi rzadko ktorej i nie z powodu seksu, bo to to mozna sobie kupic i bez milosci.

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-10-10 17:11:49
@bezpieczna - Ty rowniez mow za siebie. Kazda kobieta znosi "jaja" co miesiac i pierwsze o czym mysli budzac sie rano, kiedy i z kim sie zaplodni.(w okresie plodnym) Kiedys kobiety mialy 6-10 (i byly szczesliwe) dzieci, dzisiaj 1-2 i sa zfrustrowane. Dlatego uprawiaja seks az sie uda.(sama kiedys napisalas ze przyjemnosc z seksu to tylko przyczyna zeby sie zapladniac)

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-10 17:24:26
"Około ósmego dnia cera się wygładza, oczy błyszczą, mamy ochotę bawić się. W tym okresie wiele pań przejmuje inicjatywę i dąży do seksu z partnerem. Szyjka macicy wydziela teraz przejrzystą, pozbawioną zapachu wydzielinę, co zwiększa przyjemność płynącą ze zbliżenia." Cytat ze strony Poradnik zdrowie.

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 17:36:18
Kto ci powiedzial ze kobiety dawniej byly szczesliwe? dawniej przede wszystkim nikt sie ich o to nie pytal, o nic nie byly pytane. to tak jakby mowic ze niewolnicy w USA byli szczesliwi bo nigdy nie narzekali hehe zadna kobieta ktora na serio nie planuje dziecka na dany rok, nie mysli w dni plodne tylko o tym zeby w ciaze zajsc! wrecz przeciwnie, my polki nalezymy do najbardziej bojacych sie ciazy na swiecie, jeden seks i juz caly miesiac paniki, czy bedzie okres czy wpadka.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-10 17:40:30
Fizjologii mi nie musisz tlumaczyc bo wiem jak dziala organizm kobiety (choc nie smialabym twierdzic ze ktokolwiek na swiecie zna cykl kobiety lepiej niz ty :)ale wiem tez jak dziala mozg i to on decyduje nawet jesli sa dni plodne, one sa co miesiac i nikt co miesiac w ciaze nie zachodzi z tego powodu. to samo fizjiologia mezczyzn, produkujesz tych plemnikow miliardy i choc daje ci to mozliwosc zaplodnienia bo tylko po to one sa, to wcale nie dazysz do tego. Dzis decyzja o potomstwie opiera sie na wielu czynnikach, glownie ekonomicznych a nie na samym fakcie ze sa dni plodne.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 17:42:21
ludzie ogolnie bywaja sfrusrowani i czesto wlasnie dlatego ze maja dzieci i obowiazki z tym zwiazane. w calym swoim pojeciu o tym jak funkcjonuje kobieta, jak wytlumaczysz fakt istnienia depresji poporodowej i czestotliwosci z jaka sie pojawia?

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-10 17:56:55
@bezpieczna - w Polsce nie znalazlas partnera. Wyjechalas do kilku kraow i w Norwegii udali Ci sie znalezc "prawdziwego obywatela Norwegii", co sie wiaze z nazwiskiem. (nie Ty jedna, to standard). Okazalo sie ze ten "prawdziwek" nie pasuje Ci jako "sperma donator" i to jest Twoj problem.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 18:02:06
Depresja poporodowa jest wynikiem spontanicznego zaplodnienia i swiadomosci braku partnera i stabilnej sytuacji dla matki i plodu.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 18:12:03
Niestety nie pasuje do standardu, meza poznalam w innym kraju, nie jest on norwegiem, nazwisko zmienilam owszem ale tylko dlatego ze od 10 lat nie slyszalam zeby ktos moje panienskie poprawnie wymowil i obecne jest po prostu latwiejsze do wymowienia i nie musze juz nikomu literowac. dzieci mamy w planach na dalsza przyszlosc jak skoncze szkoly a takie a nie inne priorytety zawdzieczam wychowaniu a nie temu czy maz sie nadaje na ojca czy nie. a juz na pewno cykle i dni plodne nie decyduja o niczym w moim przypadku, ciesze sie ze sa, moze sie kiedys przydadza:)

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-10 18:17:01
depresja poporodowa jest wynikiem przede wszystkim zachwiania gospodarki hormonalnej-wiele moich kolezanek mialo stalych partnerow,stabilizacje a po porodzie fiksowaly..bezpieczna-to sa teorie.Moje wszystkie obawy I frustracje przeszly jak reka odjal kiedy na swiecie pojawily sie dzieci...niektore kobiety sa tak szczesliwe,ze potrafia zapomniec rzeczy niewybaczalne.Dzieci dodaja skrzydel..To kwintesencja zycia I chcialabym ,zeby akurat ten prokreacyjny atawizm dzialal w kolejnych pokoleniach jak najdluzej.To sila napedowa ludzkosci..

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-10 18:18:37
@bezpieczna - napisalas:"Dzis decyzja o potomstwie opiera sie na wielu czynnikach, glownie ekonomicznych a nie na samym fakcie ze sa dni plodne." i to jest sedno sprawy, nie "milosc" tylko "many". Dlatego kobiety sa tak bardzo ekonomicznie zorientowane, jezeli chodzi o wybor partnerow. To "portfel" swiadczy o "milosci" nie inne cechy. Kolo sie zamyka, mozna to nazywac k.re.stwem, lub prawem natury.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 18:29:13
Klisza, ciesze sie ze tak cudownie doswiadczasz maciezynstwa, z doswiadczenia wiem ze nie kazdemu jest to dane odbierac w ten sposob, jest naprawde mnostwo kobiet ktore wrecz nie powinny miec dzieci. nie zawsze i nie u kazdego jest kolorowo. @caleanka , przekrecasz to co napisalam, dla mezczyzn sytuacja finansowa tez jest wazna jesli chodzi o posiadanie dzieci, malo ktory bezrobotny zdecyduje sie na potomstwo w takim momencie zycia, i nie chodzi tu o milosc do pieniedzy a wlasnie o milosc do bliskich i nikt po prostu nie chce stawiac swojej rodziny w trudnej sytuacji, lub czegos im odmawiac.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-10 18:31:28
Z milosci tej prawdziwej rodzice chca zapewnic dzieciom to co najlepsze i wcale nie znaczy ze sa wyrachowani, wrecz przeciwnie. Milosc nie wyklucza pieniedzy i pieniadze nie wykluczaja milosci. Pieniadze zawsze mozna zarobic lub stracic.Pewnych pojec lepiej nie mieszac.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-10 18:41:06
Poza tym w dzisiejszych czasach bycie na garnuszku meza i dostatnie zycie z tego jest bardzo rzadko mozliwe, jednak zeby mozna zyc na komfortowym poziomie, oboje partnerow musi pracowac i zarabiac. i jeszcze milosc do tego potrzebna zeby sie w miedzyczasie nie pozabijali;)

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 18:44:05
@bezpieczna - wiem ze kobiety zyja we wlasnym Swiecie i maja subiektywne wytlumaczenia, swoich pogladow. W Twoim wieku nie masz juz wiele czasu, napewno zdajesz sobie z tego sprawe i to jest tylko Twoja wymowka. Problem lezy gdzie indziej i tylko Ty jako kobieta wiesz gdzie. Dlatego Twoje wypowiedzi w tym temacie traktuje z tolerancja. Pamietaj ze decyzja o macierzynstwie jest nieodwolalna i najmniesza watpliwosc moze byc bledem zyciowym dla Ciebie i przyszlego czlowieka w spoleczenstwie.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-10 18:51:05
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-10 18:52:23
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-10 18:53:29
Swoje obawy dotyczace uplywu czasu i trudnych choc zyciowych decyzji zachowaj dla siebie:) ja mam na ogol pewnosc we wszystkim co robie, i dlatego to robie:) "malo czasu" to dla mnie tydzien:)

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 19:04:06
@dagmik - mezczyzni sa prostolinijnymi istotami, w porownaniu z kobietami. Chca rozprzestrzeniac plemniki bez odpowiedzialnosci. Mimo ze jestem juz "wiekowy" nie slyszalem od moich znajomych (licznych) zeby chcieli miec seks w celu plodzenia dzieci. To najczesciej kobiety stawialy ultimatum, albo slub i dzieci albo koniec. Kiedy zasmakowali "szczescia" uwazali ze kobieta jest wyjatkowa i jedyna, dlatego postanowili ja zaplodnic i utrzymywac. Niebawem przekonali sie ze wszystkie kobiety sa wyjatkowe, dlatego tyle rozwodow.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 19:07:22
serio wzorujesz sie na doswiadczeniach innych i to tych ktorym nie wyszlo? to tak jakby sie uczyc finansow od bankruta zamiast milionera:)

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 19:13:47
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-10 19:16:36
@dagmik - kiedy bylem mlody, zaliczalem kobiety jak leci. Bylo milo i ilosc byla wazna nie jakosc. Z wiekiem stalem sie koneserem, niestety zawsze najlepsze, mimo ze mialy orgazmy (bez udawania), zawsze stawialy ultimatum. Zegar biologiczny byl silniejszy niz wszystko inne. Rola kobiety jest zachowanie gatunku, nie relacja czy uczucia tylko rodzenie dzieci. KROPKA.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 19:24:57
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 19:26:32
Caleanka, pisząc że "rolą kobiety jest zachowanie gatunku, nie relacja czy uczucia tylko rodzenie dzieci" masz na myśli instynkt czy świadomy wybór kobiet? Bo gdyby było jak piszesz, to każda z nas miałaby już po minimum piątce dzieci. Mnie na przykład nie ciągnie do rodzenia gromadki.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 19:26:48
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 19:37:29
@malgolina - tu chodzi o ekonomie, jak napisala @bezpieczna. Gdybys miala zapewniona ekonomie i wylacznie zajmowala sie "bobaniami" to moze bylo by wiecej.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 19:43:51
Jest wiele kobiet, które mają ekonomiczne możliwości do tego, ale nie mają dzieci z własnego wyboru. Z tego powodu, że jesteśmy istotami myślącymi, wybieramy również świadomie czy chcemy dzieci czy nie.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-11 01:26:22
zgadza sie, i mnie i wiele z moich kolezanek stac zeby miec dzieci, nawet jako samotna matka spokojnie dalabym rade, ale wlasnie z sytuacja finansowa rosnie wolnosc wyboru, i kazdy moze sobie miec dzieci kiedy chce a nie kiedy ma dni plodne. gorzej jesli ktos tego wyboru nie ma i z braku srodkow do zycia nie moze zalozyc rodziny. co nie oznacza ze "bobanie" to pierwsza rzecz na ktora kobiety sie decyduja gdy tylko je stac. niektore od razu, niektore (wiekszosc) pozniej a inne nigdy. Czasem naprawde trudno wytlumaczyc tak proste i elementarne sprawy, komus z tak zakreconym mechanizme

Sebo30
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-10 14:30:23
to co ,że mam chłopa Ty masz kase chociaż mi się nie podobasz więc sie jakoś dogadamy

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 12:34:41
Wypraszam sobie !

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 12:36:51
No ale w dużym uproszczeniu tak jest.

Free80
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-10-10 12:38:30
Bierut, serio?

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 12:46:35
Bierut-nie przerazaj mnie-w moim najblizszym towarzystwie takich nie ma to bardzo uczciwe i pracowite kobiety ,liczace tylko na siebie.A jesli nawet taka sie znajdzie(zaznaczam rzadko) to jej daje do zrozumienia ,ze nie tedy droga..Czasy walki o ogien juz dawno minely-kobiety sa niezalezne ,ida do pracy -nie musza liczyc na kase i spelniac roli utrzymanki..Chyba tylko mlode gimbusiary jeszcze nie posiadly tej wiedzy.Absurd jest fake'em a komentarz do niego obraza WIELE kobiet

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 14:25:31
Kobiety instynktownie szukają ojca dzieci z dobrymi genami który podoła w zaopiekowaniu się rodziną. Ja mam 190cm i od dawna ok.92kg a za młodu naprawdę zero brzucha...u dziewczyn 160-165cm 70% powodzenia...dobre geny dla dzieci nawet pomieszane z 160cm. Umiejętność zdobycia mamuta=umiejętność zarabiania-CZYSTA NATURA. Związek to taki rodzaj transakcji wymiennych...przytulę cię jak zobaczysz przejechanego psa(mnie to rypka) ale Ty urozmaicisz nudną podróż samochodem...nie brudząc przy tym niczego. Kupie sukieniunie ale chcę obiadu po pracy

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-10 14:30:26
itp. itd. Kładę duży nacisk na " w dużym uproszczeniu " bo sam prosty też jestem i natura mną włada...dla mnie kobieta piersi musi po prostu mieć a rozmiar to kwestia drugorzędna, twarz musi tylko mieć coś w sobie i nie straszyć. Za to tyłek, a raczej część ciała od połowy ud do pępka musi być wzorcowa...wypukłości i krągłości...pewnie do rodzenia...naturalnie (z akcentem na naturalnie)

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-10 14:45:57
komentarz usunięty przez użytkownika

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-10 15:10:43
oj Panie Bierut wydaje mi sie,ze w procesie ewolucji wspinamy sie na wyzszy poziom czlowieczenstwa.Mam nadzieje ,ze wszyscy-moze nie rownomiernie ,ale wchodzimy w inne stany dojrzalszej swiadomosci naszego humanitaryzmu...(czy moze dziwnej mutacji?-ale to temat oboczny teraz).Wszystko co opisujesz to przebrzmiewajace atawizmy.. Kobiety gdy sa madre- sa samowystarczalne-wedlug mnie idealny zwiazek to partenrstwo..piekna wymiana uczuc ,w tym silnej prawdziwej empatii,opieka podczas choroby,wspolne zdobywanie srodkow na wlasne gniazdo,ale z zapewnieniem bezpiecznej odrebnosci-ona powinna byc

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-10 15:12:02
przynajmniej w lekkim procencie niezalezna finansowo od swojego pana,bo wtedy pan nie ma jej na wlasnosc..a wtedy kazde bardziej o siebie sie stara...Owszem istnieja zwiazki,gdzie Pan /Pani dominuja a partner jest calkowicie zalezny ,ale musi sie to dziac za obopolna zgoda.. Zwiazek polegajacy na dominacjii samca z dobrymi genami ,wymagajacego kraglosci wtedy ,gdy juz dzieci wychodza z domu jest pustym zwiazkiem dwojga wypalonych ,obcych sobie ludzi-niecierpliwie krecacych glowami na boki...a noz kolejny mlody ,kragly tyleczek zagosci w naszej sypialni?Tu trzeba czegos wiecej..

Free80
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-10-10 15:23:28
Dominacja i relacja Pan/Suka nie ma żadnego związku z finansami. To kwestia psychiki. Często taka relacja jest znacznie zdrowsza niż związek wywodzący się z tzw. uczucia. Większość kobiet woli być niezależna finansowo od mężczyzny a z kolei większość facetów lubi kiedy sytuacja jest odwrotna. Mają wtedy darmową niewolnicę - tak w dużym uproszczeniu...

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 15:26:38
Za tych najlepszych czasów to 190cm wzrostu 93kg wagi pas 85cm a klatka 123cm w najszerszym miejscu-bo na komisji wojskowej mierzyli dziwnie poniżej sutków. Dobre proporcje...pasują do ideologi...ale niestety życie studenckie i brak ćwiczeń obudziły grawitacje i została tylko waga i wzrost(ale i tak jest nieźle). O zapachu też wiem, wiem jak jest dobrze...wącha się a w głowie się kręci i coś tam jeszcze, zły też przeżyłem...ale nie będę o tym mówić.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 15:34:42
Wiecej zalezy od podejscia do pieniedzy niz do partnera. @Bierut "transakcja wymienna" to zle nazwane potrzeby opiekowania sie kims. jesli dwie osoby czerpia przyjemnosc z dawania sobie nawzajem i opiekowania to raczej nie jest to taki interes wymienny, bo sa to czynnosci wykonywane bez stawiania warunkow "ja tobie to ale za to ty mi tez cos musisz". te pierwotne zachowania o ktorych mowisz tez raczej rzadko dochodza do glosu, nie zawsze chodzi o te geny i reprodukcje, cywilizacja skutecznie to z nas tepi. Pieniadze owszem kojarza sie z pewnym bezpieczenstwem ale nie kazdem

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 15:50:20
Klisza Poznałaś ferdala pierw od strony"myśli" ale odpowiedz sobie w ilu procentach jesteś, zdecydowana większość spogląda na siebie...podchodzi...wącha i bach i leci i nie ważne czy koleś płacze na tytaniku a ona nie jest głupia. Ale prawdę też piszesz i nie zaprzeczam...może tylko partnerstwo jest nie teges-związek to niemalże dyktatura ale zmienna. Ja pcham ją na siłę gdzieś, gdzie się boi czy nie wie/zna, a ona mnie. Nie cacamy się ty mój partnerze. Dziewczyna kazałem kłaść nacisk na duże uproszczenie czy nie-zlinczujecie mnie tu zaraz.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-10 16:01:29
Bezpieczna Prawda prawda...po kobiecemu szerokiemu opisałaś/łyści to co ja w dużym męskim uproszczeniu. Z jednym się nie zgodzę, cywilizacja może i to tępi ale bardzo słabo...większość to chemia i coś nie opisanego.

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 16:12:59
to kwestia dobrania Free-dobrze dobrani ludzie z fantazja odgrywaja tysiace rol i rolek-zreszta cale zycie to teatr.Nawet w ciagu jednego dnia dane jest nam wdziewac wiele masek i kostiumow-...ale najwazniejsze jest to,zeby dobrze czuli sie we wlasnej skorze,zeby nie upokarzali sie wzajemnie (wbrew wlasnej woli ),a po wszystkim wracali bezpiecznie do swego wspolnie stworzonego azylu i tam byli nikim innym jak tylko soba...Bo swiadomosc wlasnego ja to pierwsza rzecz jaka czlowiek musi miec zanim wejdzie w zwiazek z druga osoba.Nie moze byc tak,ze jakas bezwladna masa podlega dominacji tyrana-z

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 16:21:24
z tego sa potem tylko nieszczesliwe zwiazki..Kobiety robia czesto blad szukajac drugiej polowki na otarcie lez, na sile,badz tylko pod wzgledem dopasaowana sie seksualnego czy zaspokojenia finansowego-nie tedy droga-znaj najpierw swoja wartosc ,swoje potrzeby a potem wchodz w relacje z partnerem.....

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-10 16:27:07
Tak Bierucie-trzeba miec wyjatkowego farta,poznajac sie "na odleglosc" a potem przy blizszym poznaniu dalej palac do siebie uczuciem,ale...czasem bywa tak ,ze poznajesz najpierw "wdzieczna fasade",zapach -ciagniecie do siebie a ona /on potem okazuja sie gluuuuuuupi/a ,ze spodnie opadaja...Ja jestem osobiscie sapioseksualna-najpierw musze poznac mysli,polot a potem patrze na wyglad..Ale do teraz nie wiem jaka forma poznania jest lepsza..jak mowilam -to kwestia nieprawdopodobnego szczescia ,zeby odpowiednio trafic.Moi rodzice poznali sie i w okamgnieniu zakochali w sobie-sa

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-10 16:30:47
sa ze soba ponad 40 lat..Do dzis z przyjemnoscia patrze na ich pelen milosci i szacunku zwiazek.Wydaje mi sie ,ze znalezieniem odpowiedniej osoby jest podobnie jak z wygrana na loterii..niezmiernie rzadkie ,ale sie zdarza..

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 18:03:17
zgadzam sie we wszystkim z klisza, nie da sie stworzyc szczesliwego prawdziwego zwiazku jesli czlowiek sam sobie z wlasnym balaganem najpierw nie poradzi.nie ma wiekszej pomylki niz proba dominacji w zwiazku bo to nie w tym rzecz kto tu rzadzi. jesli ktos zaczyna rzadzic to znaczy ze wszystko zmierza w zlym kierunku.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 21:41:25
@klisza - zapomnialem dodac, teraz mam znakomite relacje z mezatkami. Maja dzieci rodziny , "kochajacych" mezow, tylko seksu brak. (oczywiscie nie sa katoliczkami i nie spowiadaja sie)Czy Ciebie rowniez to czeka?

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-10 22:51:35
niektore malzenstwa rozpadaja sie nie z blachego czy banalnego powodu..czasem sa tak zwane "grubsze sprawy".Ale jestem zwolenniczka ratowania zwiazku do wyczerpania wszelkich mozliwosci..Wtedy nie mozna sobie pluc w brode ,ze sie nie probowalo....Na poczatku kazdy jest szczesliwy-trzeba ciagle podgrzewac temperature w relacjach .Ale jesli partner zawalil na calej linii -trudno.Trzeba odejsc i zyc dalej...jestem spowiadajaca sie katoliczka... ;-))

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-11 01:45:54
seksu brak? jak to? przeciez hormony i dazenie do zaplodnienia non stop itd ;) caleanka zapewniam cie ze twoje podejscie do zycia i kobiet nie ma nic wspolnego z doswiadczeniem twoich znajomych, dobierasz ich sobie na takich a nie innych podstawach i czemus to sluzy na pewno. nie bede wnikac co to jest bo srednio mnie to interesuje. Znam jeden taki zenski odpowiednik "caleanki"prywatnie.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-11 01:47:47
Mozesz sobie zyc w swoim swiecie, czemus to sluzy i na dobra sprawe nikt nie ma prawa ani potrzeby ci tego burzyc. tylko nie wmawiaj innym ze sa slepymi bezmyslnym barankami ktorzy nie wiedza czego chca od zycia, zle je ukladaja kierowani prymitywizmem i hormonami, bo w rzeczywistosci moze mowisz o sobie. pamietaj ze mowiac o innych najwiecej mowisz o sobie.

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 11:59:26
nie inaczej, dokladnie jak mowisz.

jarod220984
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-10 11:00:25
standard, my chcemy mieć dobre warunki do pchania, a one do życia... po co mają sobie zakrzątać głowę pracą, jak można rozchylać nogi... oczywiście do ślubu, bo mają uje*any stereotyp że później już nie muszą... ale "facetom trzeba dawać, albo się nie dziwić"

aneta.buziaczek
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-10-10 10:44:39
Nie wszystkie kobiety to szmaty, ale znakomita większość właśnie taka jest. A największymi ku*wami są te które się na ten demot obrażają i plują jadem. W myśl powiedzenia uderz w stół a nożyce się odezwą.

Suliss
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-10-10 10:49:57
Czyli masz się za kur*wę a jesteś tylko idiotką :D

Lukasz_wa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-10 22:12:01
W przypadku anety jedno i drugie.

faille
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-10 10:07:02
pół qurwy , pół diabła ;)

Brydzia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-10 10:05:35
żadne pieniądze nie są w stanie kupić czegokolwiek w zamian za mojego faceta:)

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 11:12:59
Wszystko na Swiecie ma swoja cene.

Zetar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 18:31:07
Zacznijmy od 1 000 000 Ojro. Dasz?

Dzika22
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-10 09:16:36
I wstawiający wywnioskował to na przykładzie JEDNEGO przypadku o.O

Suliss
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 09:41:02
Wstawiająca sama siebie nazwała kur*ą więc chyba nie tylko na podstawie tego fejka :D

kermitttt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 08:34:22
Błąd z cenzurowaniem mordy tej dziwki. Warto, żeby jej facet i inni potencjalni wiedzieli, co to za dama.

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-10 08:29:30
Ja bym powiedzial ze wszystkie sa uczciwe i przyzwoite, na "swoj" sposob.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 11:38:57
Gdyby ktos nie zrozumial, to kobiety maja "swoja" wlasna ocene moralnosci, odbiegajaca od powszechnej.( i wszystkie wytlumaczenia....)

grigore
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-11 09:34:52
Czytajac powyzsze, mam wrazenie ze kobieca logika jest bardziej powszechna niz herezje ktore ty wypisujesz, czlowieku na jakim swiecie ty zyjesz, w burdelu sie wychowales czy co? Moze w wlasnym domu rodzinnym nie widziales faceta kochajacego wlasna rodzine i pragnacego potomstwa i stad takie pomysly? Ja chce miec dzieci i bede miec i to czyni ze mnie mezczyzne bardziej niz zaliczanie dziesiatek panienek i bycie meska dziwka. W dzieciach widzimy wlasne odbicie i twoje podejscie do nich jako narzedzie do uwiezienia mezczyzn, daje duzo do myslenia jesli chodzi o twoj obraz samego siebie.

Melanz89
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-10-10 03:02:59
Woow to jest dobre, zajebisty Prank :) widać oburzenie tej DZIWKI (bo leci tylko na kasę - materialistka poziom hardcore) kawałek papierku a jaką ma moc... szkoda komentować - szmata. Niczym nie różni się od k.u.r.w.y :) pisze to z uśmiechem na ustach.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-10 09:40:06
Naprawdę nie widzisz, że to ustawka?

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 11:43:36
Dla niektórych każdy prank to ustawka :-)

dagmik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-10-10 13:11:17
komentarz usunięty przez użytkownika

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-10 16:13:14
Czego spodziewasz się po gościu, który zagadywał "Gala Anonima"?

abendix2000
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-10-09 23:30:59
Wygląda na fake. Laska ucieka przed zaczepką, ale grzecznie się zatrzymuje w momencie podejścia bezdomnego i czeka. Zanim koleś wyciągnął kasę.

dagmik
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-10-10 08:47:43
komentarz usunięty przez użytkownika

thyr
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-09 23:13:09
zycie drogie dzieci wlasnie tak wyglada , nie ma co sie szczypac ze ktos tam jest inny , 80% spoleczenstwa tak dziala

grigore
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 05:30:06
To z nasza iloscia zwiazkow musielibysmy byc zajebiscie bodatym narodem jesli forsa jest warunkiem bycia z kims:)

kontroler
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-10-09 22:34:29
Nie chce mi się wierzyć, że laski takie są. Czasy się zmieniły chyba. Jak ja byłam do wzięcia to dla mnie najważniejsza była miłość.

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-10-09 23:35:56
Twoj avatar sugeruje, ze jestes do wziecia dla kazdego.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-10-09 23:37:22
"Nie chce mi się wierzyć, że laski takie są" Powiedziała laska, która wstawia swoje piersi na awatar :)

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-10-09 23:45:37
Popatrzeć to nie znaczy mieć. My lubimy chwalić się bicepsami, a dziewczyny mają swoje walory. Jak dla mnie zdjęcie ma zabarwienie artystyczne.

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-10-09 23:54:20
Czyli nie przeszkadzało by Ci gdyby cycki Twojej dziewczyny widziało setki osób i pewnie wiele z nich waliło sobie do nich konia? No spoko.

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-09 23:59:28
Aj rafalala, Ty to masz jednak skrzywioną moralność. Ja jestem be, bo nie mam chrztu, ale jak ktoś se cycki w avek wstawia to nie ma w tym nic złego.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-10 00:04:45
Taaak, i jej maz na pewno sie cieszy, ze gimby wala gruche pod to zdjecie. Artyzm w czystej postaci.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-10 00:08:50
To jej ciało i jej sprawa. Raczej nie chodzi tak po ulicy, to tylko klatka piersiowa. Ona przynajmniej miała odwagę wstawić własne wdzięki, a nie jakieś sztuczne balony innych osób, czasami nieistniejących. Pokazanie piersi w artystycznym obrazku, nieco frywolnym lecz nie obscenicznym, w tym przypadku mieści się w granicach mojego poczucia estetyki. Na temat chrztu już rozmawialiśmy.

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-10 00:12:22
Skąd wiesz Dede, może ma radochę na myśl, że ktoś się ślini na widok tego, co jest tylko dla niego? Może lubi myśleć, że jego kobieta podoba się innym.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-10-10 00:14:15
Rafal, nie moge sie z Toba zgodzic w kwestii definicji slowa "odwaga". Cycki w avku na portalu dla gimbow raczej z odwaga nie maja nic wspolnego.

kontroler
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-10-10 00:19:03
Ale się dyskusja wywiązała. Luśka jaką ty jesteś hipokrytką, Twoje zdjęcia też oglądało wielu facetów, którym je wysyłałaś (dziwisz się skąd wiem?) i daj już spokój Strażniczko Mojej Moralności nie musisz atakować każdej kobiety, która jest 40 kg chudsza od Ciebie. Patrzcie do woli na zdrowie. Pozdrawiam.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-10 00:27:54
Doskonale wiem skąd znasz tą bajkę :) Szkoda tylko że nikt nie widzial tych moich zdjęć :) Nie atakuje każdej , atakuje tylko dziw*ki :)

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 01:02:44
Na renesansowe obrazy wszyscy patrzą, w internecie wszędzie cycki, teledyski zamieniły się w miniporno... Mi zdjęcie się podoba, zrobione ze smakiem. Może taki był zamiar wstawiającej, ci którym się podoba patrzą ku własnej uciesze, natomiast przeciwnicy denerwują się i o co? O zdjęcie anonimowej dziewczyny, którą mogą mijać na ulicy sto razy nie wiedząc że to ona. Naprawdę nie sposób ocenić kogoś na podstawie zdjęcia, nie widząc nawet twarzy. ŚP. Anna Przybylska pozowała do Playboya a i tak wszyscy ją uwielbiają, tym bardziej kiedy odeszła.

grigore
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-10-10 05:32:50
Lepsze cycki w avatarze niz oblesny ryj jakiejs ruskiej babuszki w uszatce. Kazdy wstawia co sie mu podoba, to nie zdjecia do dowodu zeby sie czepiac. Z loginow tez sie trzeba przed jasnie pania tlumaczyc?

rex-van-dekieli
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-10-10 06:14:30
Kuśka się zdenerwowała bo zobaczyła fajne ciałko w avku. Sama ma 50 kg kochanego ciałka więcej, ale ciiii przecież to tarczyca a nie obżarstwo. Kuśka lepiej posprzątaj w pokoju te porozwalane ciuchy na których śpi twój pies i wypierz te stringi bo czuć na wiosce.

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 08:42:56
"Kociol garnkowi przygadal"

LuskaI23
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-10 11:41:40
A się koniobijców internetowych zleciało :D Dla mnie to ona sobie może wstawić zdjęcie ci*py, przecież ja jej nie bronie. Grigore tak jak Ty masz prawo napisać obraźliwie, że Ci się moj ryj nie podoba, tak ja mam prawo napisać, że mi się jej awatar nie podoba :D

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 11:44:36
Kontroler, nie obraź się o to pytanie, w cv masz zdjęcie swojej twarzy, tak? ;)

Free80
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-10-10 12:19:59
Wy na serio myślicie, że ktoś będzie fapał do małego avka kiedy w internecie ma masę darmowego porno?! Kontroler - masz zayebistego avka i gdybym miała ładniejsze cycki też bym wstawiła :D nie ma co się przejmować kimś komu subtelny ekshibicjonizm kojarzy się z dziwkami.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-10 12:33:00
Free, a Photoshop od czego jest ;P

Free80
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-10-10 12:37:22
Malgo, nie korzystam ze sztucznego upiększania :) akceptuję się taką jaka jestem, tylko niektórymi rzeczami wolę nie razić innych w oczy ;) dlatego ja swoje cycki wstawiłam w staniku :D

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-10 12:44:36
Każdy ma prawo do swoich poglądów , a moje są takie że pokazywanie nagich piersi to dziffkarstwo. Tak po prostu , bez powodu. Ja tego nie akceptuje, nie podoba mi się to i będę o tym pisać.

Free80
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-10-10 12:49:18
To, że tak myślisz nie oznacza, że tak jest. To bardzo subiektywna opinia, do której oczywiście masz prawo tak samo jak ja do swojej. Szkoda tylko, że obrażacie innych. Przede wszystkim jednak dziwi mnie fakt, że wy naprawdę uważacie, że ktoś może fapać do avka.

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-10-10 12:49:22
nie jestem zwolennniczka wrzucania cycow w avka,ale jak widze nasza rozpieklona Lusienke to chyba raz zrobie wyjatek i wrzuce ;-)))Great fun sie zapowiada..

Free80
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-10-10 12:57:25
Ja tam nie mam problemów. Mogę w avka wstawić wszystko. To małe nic nie znaczące zdjęcie. Na profilowe np na FB raczej bym się nie odważyła ;)

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-10 13:03:05
Free. Dla mnie ciało kobiety, jak piękne by nie było, powinno być tylko dla widoku, tego jednego faceta. Mam dość staroświeckie poglądy, jeśli chodzi o relacje damsko męskie. Niech każdy robi sobie co chce, ale niech liczy się tez z krytyką. Dla mnie śmieszne jest to, że wiele kobiet prędzej pokaże na zdjęciu cycki niż twarz. Kliszo, po wczorajszym mam na brzuszku zakwasy od śmiania się. Daj mi odpocząć jeden dzień, bo jeszcze schudnę i Ferdziu nie będzie mógł do mnie pisać "grubasie" :D

Free80
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-10-10 14:24:28
to proste. Po twarzy ktoś może rozpoznać, a po cyckach/dupie nie :)

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-10 14:42:24
Obawiam się, że wkrótce może być tak, że po cyckach będzie łatwiej rozpoznać, niz po twarzy :)

kontroler
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-10-10 14:58:30
Dede naprawdę sądzisz, że gimnazjaliści się onanizują do tego malutkiego zdjęcia tutaj? Myślę, że nie są aż tak zdesperowani mając do dyspozycji cały internet. A Ty Luśka mnie nie prowokuj, przez Ciebie mam ochotę na kolejną sesję zdjęciową. Jesteś pewna, że ten Twój Jedyny na boku nie ma jakiejś chudszej?

Free80
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-10-10 15:26:41
po doopie/cyckach nikt jeszcze nikogo nie poznał i to się raczej nie zmieni :)

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-10 16:39:18
Mysle, ze jak kobieta wywala dojary publicznie i tym probuje przykuc czyjas uwage, to nie ma nic wiecej do zaoferowania. Hmmm...po prostu pusta jest. Wiem, wiem artyzm-srartyzm i chwalenie sie wdziekami. Smiechowe :)

LuskaI23
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-10 19:01:39
Pewna jestem że nie ma chudszej na boku, bo trzymam go w piwnicy na łańcuchu, żeby nie uciekł :D Jak już mówiłam, dla mnie możesz sobie robić setki zdjęć tego typu i umieszczać je gdzie tylko chcesz. A ja mogę sobie to komentować kiedy i jak chce :)

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-10 22:46:23
Z czysto praktycznego punktu widzenia - pokazanie twarzy na zdjęciu może być nietaktowne, ponieważ kobieta może obciągać ustami fujarę swojego fagasa, zatem nie powinna pokazywać tej części ciała nie osłoniętej innym ludziom. A dłońmi może mu zwalić, więc też widok tylko dla niego. Dajcie spokój dziewczynie. Ja jutro mogę wstawić zdjęcie mojego zarośniętego pępucha i będzie dobrze:)

bobbie-cipuszka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-12 19:31:46
Zebrało się kółko dyskusyjne i prowadzi debaty na temat cycków w avatarze. Co wy strażnicy moralności czy wyrwaliście się z kółka różańcowego?

butjuch
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-10-18 14:10:15
A dedelinka tylko cycory pokazuje i powinna zmienić nick na pusta cycolinka

wiejskisplaw
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-10-09 22:14:56
komentarz usunięty przez moderatora

Effrontery
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-10-09 22:10:56
Powiedz swojej matce, że w dwóch trzecich jest kurvą. Skoro jest nią dla ciebie każda kobieta.

StachTraktorzysta
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-10-09 22:30:33
Zapamietaj sobie (osobo o bezplciowym nicku, pewnie jestes kobieta a chcialabys byc mezczyzna, ale nie wazne) Zapamietaj sobie, ze oprucz matki i siostry, to same ku#wy.

kornikutas
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-10-09 22:30:40
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-10-09 22:35:40
"oprUcz" :D Dobre!

Effrontery
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-10-09 22:44:08
Jeśli już jesteś ciekaw moje płci, to wystarczy wejść na profil. Widać z braku jąder i wątpliwych rozmiarów penisa, żadna kobieta nie była z Tobą dłużej, jak do kulminacyjnego momentu zdjęcia przez ciebie spodni po raz pierwszy. Stąd te niedojrzałe poglądy. Nie martw się, kiedyś może znajdziesz kobietę, która mimo tych wad przy tobie zostanie i wtedy zrozumiesz, że nie każda do kurva.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-09 22:54:30
A moje dziecko dostało czwórkę z dyktanda ortograficznego, jestem z niego dumna! ;D Może kiedyś będzie poprawiał dysortografów jak Ty, Mintor ;D

butjuch
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-10-09 22:58:18
Musisz założyć dziecku konto na wiosce i dać źrebaka w avatar

MINTOR
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-09 23:19:48
A gdzie jest bezpłciowe? Znowu się bawię w polonistę a tu zero reakcji :(

Effrontery
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-09 23:29:18
Dobrze wiedzieć, że można jeszcze mieć nadzieję co do Polskiej młodzieży.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-09 23:35:57
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-09 23:38:01
@butjuch, absolutnie nie, tutaj jest zbyt ch@msko i niekulturalnie ;)

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-10 05:34:13
Stachtaktorzysta - kazda kobieta jest czyjas matka lub siostra wiec mozna smialo powiedziec ze kurv nie ma:)

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-10 09:45:17
A jedynaczki, które nie mają dzieci?

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-23 13:50:02
@Effrontery. Nie zaglądam w profil takiemu czemuś jak ty, bo to tak jak zaglądać rafalali pod spódnicę.

kornikutas
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-10-09 22:01:30
komentarz usunięty przez moderatora

czadowyRyszard
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-09 21:42:23
ZAŁATWIŁ JĄ MISTRZOWSKO

kornikutas
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-10-09 21:40:46
komentarz usunięty przez moderatora

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-09 21:53:05
Zabij się..boleśnie!

kornikutas
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-09 21:54:36
komentarz usunięty przez moderatora

Rexica
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-10-09 21:57:39
Jak patrzę na takich troli, jestem za aborcją.

suuzuki
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-10-09 21:58:55
komentarz usunięty przez moderatora

kornikutas
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-09 21:59:41
komentarz usunięty przez moderatora

suuzuki
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-09 22:06:46
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-09 22:08:32
Ja jestem za aborcja jak czytam oryginały :D

kornikutas
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-09 22:10:33
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-09 22:13:05
Hmmm, rozważę tę opcję, ale no wiesz... nie za darmo.

suuzuki
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-09 22:15:28
komentarz usunięty przez moderatora

kornikutas
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-09 22:18:55
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-09 22:21:24
Nie. Pisiont groszy. Oto moje żądania.

suuzuki
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-09 22:22:45
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-09 22:24:14
Bejb, to nie ty tu dyktujesz warunki.

kornikutas
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-09 22:27:05
komentarz usunięty przez moderatora

suuzuki
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-09 22:31:37
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-09 22:33:22
Niech będzie, idę na taki dil.

kornikutas
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-09 22:36:03
komentarz usunięty przez moderatora

bo1982
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-09 21:10:59
nie widzę w tym nic nadzwyczajnego... mężczyźni oglądają się za młodymi i ładnymi kobietami, kobiety próbują wyłapać bogatych bo co im dwie fujary. samo życie.

rustynail
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-09 20:55:51
nie ma o czym mówić, każdego można kupić! kwestia to cena...

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-09 20:51:33
Jeśli to nie inscenizacja to chłopacy ci robią bardzo pożyteczną robotę.

miodzjo
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-10-09 20:10:52
Za taką kasę, nawet ja rozłożę nogi. Gdzie tu wiocha?

kawalrafala
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-10-09 20:19:01
Ty byś się wypiął nawet za darmo @pedzjo, i to każdemu innemu pedziowi.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-09 21:51:39
miodzio, ja bym się nie chwalił byciem dziwką.

miodzjo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-10 09:59:39
Rafałku, kochanie, dla ciebie zawsze!

robolov
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-10-09 20:08:36
a może ją urzekło to, że pomógł bezdomnemu? ;] ... żartowałem :)

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-09 20:00:28
To był podryw w stylu @miniwacq.

Rexica
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-09 20:22:27
Kim jest qrwa miniwacq?

kornikutas
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-09 22:20:17
komentarz usunięty przez moderatora

raflo997
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-09 22:44:02
komentarz usunięty przez moderatora

kornikutas
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-10-09 22:46:54
komentarz usunięty przez moderatora

zoth
    Ocena: 5 (glosow:27)
2014-10-09 19:17:52
nic nadzwyczajnego, jak pokazesz plik z kasa to kazda da ci dupy, nawet najwierniejsza mezatka i nie ma tu miejsca na polemike

Nick-T_00
    Ocena: 27 (glosow:45)
2014-10-09 19:49:22
Polemizowałbym. Nie każda dziewczyna to szmata a nie każdy facet to k..wiasz. Niestety tego nie ogarniasz, bo masz do czynienia tylko ze szmatami i kurwiarzami.

wnorekkk
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-10-09 20:02:11
Dziewczyny dzieli sie na dwie kategorie. Na k_u_r_w_y i przyszłe k_u_r_w_y :]

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-10-09 20:55:06
a facetow dzieli sie na takich ktorzy sie z toba zgodza, i na hetero :)

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-10-09 21:00:51
zoth współczuję ci doświadczeń życiowych, muszą być bardzo smutne

marcino75pl
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-09 21:38:17
Może ty ferdziu podzielisz się z nami swoimi doświadczeniami życiowymi,jako jeden z najstarszych użytkowników na tym portalu,pewnie nie z jednego pieca chleb jadłeś jak to mówią.ps.zabawy z chłopcami z Angoli chyba wspominasz bardzo miło,jak na prawdziwego pedryylaa przystało ,co ferdziu?

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-10-09 21:53:09
zoth, ile kosztuje twoja matka?

Effrontery
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-09 22:19:39
On już nie ma matki, była kurvą i zmarła na aids.

jarcy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-09 18:50:22
Ciekawe czy to nie było ustawione. Chociaż dziś takie czasy że wypadało by napisać "It`s real life" :-)

zaldbag
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-09 18:41:43
Ktoś się założy, że z facetem by było tak samo?

adriano1905
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-10-09 19:28:40
zakładam się że nie... obstawiam że facet nie odmówiłby za pierwszym razem :)

orangu
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-10-09 15:31:32
ładnie ją zrobił:) Brawo dla niego:)

devey
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-09 15:29:15
Coś mi się wydaje, że to perfidna ustawka...

devil817
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-10-09 17:24:18
raczej nie,, takie czasy że jak masz gruby portfel to nie musisz być ładny i prawie każda jest twoja , a że dziewczyna ma chłopaka też nie ważne , ważna KASA , świat napędzają pieniądze

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-09 18:46:37
tez mi to wyglada na ustawke, bo jakas sztuczna byla w mowieniu i chyba ten koles nie odwazylby sie tak "pozegnac" obcej osoby. bardziej metafora na to co sie dzieje w niektorych zwiazkach w ciagu miesiecy a nie w 1 minute na dzien dobry.

devil817
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-09 19:07:54
nie będe się spierał bo wszystko możliwe ale na youtube jest pełno podobnych filmików i nie ustawek i dziewczyny właśnie takie są ( nie wszystkie)

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-09 19:13:20
wiekszosc ludzi lubi pieniadze zwlaszcza te latwe, nie wiem czy plec ma tu cos do rzeczy. Mi koles z taka iloscia gotowki raczej kojarzy sie z dealerem narkotykow bo wiekszosc ludzi trzyma pieniadze w banku.

nontiodio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-09 15:18:44
posz?a wariatka

CZYCHACZ
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-10-09 14:46:14
Samo życie!!!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500