Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
NIE PRZESZKADZAJĄ ZBOCZEŃCY PRZEBRANI ZA KOBIETY I POKAZUJĄCY SWE OBLEŚNE CIELSKA.
pajakpajak  14-10-12, 20:01 Zgłoś
+ 299 -
Dodano: 2014-10-12, 20:01:33   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 299  Zgłoś nadużycie
36
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
  •   UK: Polacy,
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
Ukryj komentarze(248)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gajcy
    Ocena: 52 (glosow:94)
2014-10-12 21:45:37
Wszystko co naturalne,prawidłowe, denerwuje dewiantow

Laudanum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-11 12:38:00
Wy wszyscy, ktorym tak przeszkadza kobieta karmiaca dziecko pkersią: czy byłoby wam przyjemniej słuchać krzyku głodnego dziecka?

hanauer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-23 21:05:49
komentarz usunięty przez użytkownika

samsonNFS
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-20 17:00:25
no ta teraz se gadajcie to naturalne ciebie tez tak karmili co wy piepszycie posuwasz se galerią czy dzies i nagle co ?? negliż baba z cycem siedzi se i karmi ludzie wszystko w granichach rozsądku nie kazdy może życzy se takiego widoku wezmy se taką sytuacje zacznie sie od jednej potem druga tak zrobi i 3 ,4 itd i potem kazda se przyjdzie o bo ona mogła to ja tez i co chcielibyscie sobie w miejscu publicznym co ławeczka patrzec na babe z cycem bo to matka bo karmi to ma miec odrazu jakies przywileje i może se dzie chce dobrze zrobili ochraniacze jakby nie paczec miejsce publiczne niech sie sch

ogiolaf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-17 20:28:33
bo to jest normalne więc co sie dziwisz ?

Sansiro
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-21 20:54:57
bede chodził po galerii i głośno pierdział lub bekał. Normalnie naturalnie

Marek-irl
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-10-16 19:29:43
komentarz usunięty przez użytkownika

Suzzi86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-16 08:55:24
widać ochrona nie ma nic innego do roboty... zamiast gonić żuli lub nastolatki dające dupy, to matki z dziećmi wyganiają... ciekawe czy sami nie byli przypadkiem karmieni cyckiem jako dzieci... niech zapytają swoich własnych matek! co za ciemna masa mnie otacza, Qrwa, karmiąca matka to jest widok tak pospolity że nikomu nie powinien przeszkadzać, szczególnie że wiele pań ma chusty, którymi osłania siebie i dziecko.

flathamster
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-10-15 17:06:01
Kobieta, która urodziła uważa, że jest najważniejsza na świecie (uogólniam), wciska wszystkim to "dokonanie" swego życia w twarz. Dlatego nie ma co o czym z taką rozmawiać, chyba że się lubi dyskusje o konsystencji kupy. W większości wypadków karmienie piersią w miejscach publicznych to afiszowanie się macierzyństwem albo seksualnością, a nie realna potrzeba. Są ludzie bardziej otwarci ale ja nie lubię patrzeć na wydzielanie z ciała substancji przez obce mi osoby. I owszem - odwracam głowę jak tu niektórzy radzą ale co się widziało to się nie odwidzi...

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-15 21:41:17
bzdury opowiadasz, to ze ci sie rzucaja w oczy to nie znaczy ze taki jest ich zamiar, po prostu nie widzisz ich juz jako potencjalne obiekty seksualne wiec przeszkadza ci ze istnieja. Znam kilkanascie matek, wiele z nich odwiedzalam czesto jak siedzialy przy pieluchach na maciezynskim zadna nigdy nie odwazyla sie gadac o kupach dziecka - o tym sie rozmawia z lekarzem jesli zapyta lub cos sie zlego dzieje.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-15 21:44:32
Jakie to jest afiszowanie karmieniem?- to jak ma dziecko na rekach to nie widac ze matka musi piers pokazac zeby zaznaczyc ze jest matka? To tak jakbys ty chcial sie popisac ze jestes ojcem i z tej okazji penisa pokazywal. bez przesady. nie wiesz jak krepujace jest to dla nich, i nie robia tego zeby sie przed takimi jak ty popisywac tylko zeby dziecko przestalo krzyczec z glodu. Jak nie krzyczy to publicznie nie karmia tylko czekaja az do domu wroca. Do kawy wlewasz sobie wydzieline krowia, i dobrze, a jak dziecko je to juz taka trauma.

Suzzi86
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-16 08:43:16
typowa odpowiedź samca, który nigdy nie urodzi i nigdy nie będzie musiał karmić piersią... ciebie twoja mamusia nie karmiła w miejscach publicznych, gdy byłeś małym berbeciem? pewnie nieraz musiała ciebie zabrać ze sobą na miasto czy gdzieś, tak jak tysiące dzisiejszych matek muszą pójść z dzieckiem do urzędu, sklepu, gdy nie maja go z kim zostawić. i druga strona medalu, z życia wzięte: znajoma poszła z dzieckiem do pediatry i musiała karmić, stojąc w kolejce, bo gdyby tylko z tym dzieckiem usiadła lub wyszła do łazienki to żadna inna matka by jej miejsca w kolejce nie przypilnowała...

szydel-165
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-15 15:53:35
Kobiety dostały piersi od Boga, bo Bóg jest mężczyzną.

muslimo75
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-10-15 10:11:00
Kobiety piersi dostały od Boga żeby karmić dzieci, oburzanie się na ten fakt, to tak jak oburzać się na to że oddychamy czy śpimy.

DRAlkocholek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-14 23:03:15
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-14 23:05:22
big maca byle gdzie to nie, tylko do smietnika, tam skad go podano.

DRAlkocholek
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-10-14 22:51:41
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-14 23:02:38
Kiedys o wiele mniej kobiet karmilo piersia bo nikt nie rozumial jakie to wazne dla dziecka, niebieskie mleko w proszku bylo pite przez prawie wszystkie dzieci. To jest tylko jedzenie, po co to tak demonizowac, ilez czasu to zajmuje i ile tych piersi widac. Zadna demonstracja, koniecznosc wynikajaca z danej sytuacji i miejsca. Jestes w wieku w ktorym maciezynstwo wydaje sie czyms strasznym wiec i karmienia dziecka nie rozumiesz. Ciebie tez karmiono w ten obrzydliwy sposob o ile ktos mial ochote na te niesmaczna czynnosc we wlasnym domu.

DRAlkocholek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-14 23:21:19
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-14 23:29:02
teraz tez sie tak robi, dlatego karmiace w galeriach nie sa az tak czesto widywane.

DRAlkocholek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-15 01:02:39
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-15 05:43:45
Lub brakiem czasu. ciezko zorganizowac czas na sen przy malym dziecku-to jest nowa rola ktorej nikt cie nie nauczy zanim nie urodzisz i nauczysz sie sama. raczej do lenistwa mlodej matce daleko. Dawniej nie musialy byc takie idealne jak dzisiaj. Duzo wiecej presji na mlode matki w dzisiejszych czasach. Moze ja na ksiezycu mieszkam ale nie widuje na codzien, nawet co tydzien karmiacych publicznie matek. Podobno w Polsce ogolnie podejscie do karmiacych matek sie zmienia i nikt im nie utrudnia gdy wychodza z domu.

sarsaparilla
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-16 12:16:40
@ bezpieczna123. Właśnie dzisiejsze matki są rozleniwione. Kiedyś młode mamy nie używały pampersów, tylko prały tetrówki, przecierały zupki przez sitko i same robiły sok z marchwi. Całkowitą żeby nie nazwać głupotą jest stwierdzenie, że dzisiejsze matki są pod presją społeczną. Chyba, że ktoś nie zalajkuje ich zdjęcia z dzieckiem na facebuku. Poza tym młoda matka to nie cud natury a normalna kolej rzeczy.

Asteroth
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-10-14 22:23:55
Sikanie i robienie kupy to tez naturalne odruchy a jak ktos kucnie w kwietniku galerii handlowej to tez go wygonia. Mnie osobiscie te obnoszace sie swoim nowym maciezynstwem zadufane w sobie baby denerwuja i brzydza. Nie mam ochoty patrzec na dzieco przysane do cyca. Sa specjalne miejsca dla matki z dzieckiem w takich galeriach i niech tam ida karmic.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-10-14 22:52:15
Jedzenie to tez naturalny odruch, chodzisz jesc do kibla? jest tam gdzie usiasc jesli chcesz wygody przy jedzeniu. Masz jakis problem z wlasna matka ze tak ci inne szczesliwsze przeszkadzaja? A jak nie karmia to czym cie denerwuja i w czym zadufana moze byc kobieta ktorej rozdarto krocze, zniszczono cialo, schudnac ciezko, i nie spala dluzej niz 3 godziny od miesiecy? Zamien sie z nimi na tydzien i raz dwa wymiekniesz. Zobaczysz jakie to zadufanie hehe Sikanie i kupa sa w toalecie, a je sie wszedzie poza toaleta, wiec co sie dzieciom dziwisz?

samsonNFS
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-20 17:08:22
widac koleżanka bezpieczna123 ma zdanie na kazdy temat w tej dziedzinie i widac kazdemu musi wsadzic swoje 3 grosze ja wiem ze ty jestes feministka i jestes za równouprawnieniem ale wez juz zachowaj dla siebie te wszystkie komentarze bo widze ze ciebie to wszedzie pełno tzymaj te dobre rady na niedzielną msze gdyby kazdy tak jak ty chciał błyszczec to by sie brokatem obsypał więc nie narzucaj komus swojego zdania tak jak nie każdy chce widziec cyca na miescie czy w galerce

Laudanum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-11 11:43:01
samsonNFS- bezpieczna nikomu nie wciska swojego zdania, tylko cierpliwie tlumaczy baranom takim jak ty rzeczy oczywiste.

mc444
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-10-14 17:36:23
Na zdjęciu macie trzy matki karmiące piersią. Czy widzicie ich piersi? Bo ja ledwo. Większą powierzchnię cyca eksponują rozdekoltowane nastolatki niż karmiąca matka.

deathmind
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-10-14 22:02:12
A może nie każdy lubi oglądać dojne krowy tym bardziej w trakcie rytuału z małymi bachorami? W galeriach w okolicach wc zwykle są specjalne pomieszczenia dla matek, a przynajmniej w stolicy nigdy nie spotkałem się z przypadkiem żeby nie było. Zaś argument z dewiantami uważam za śmieszny, bo czy każdy kto nie lubi homosiów itp. musi akceptować jakieś publiczne wynaturzenia rodzinne? Mogę nie lubić homosiów i zarazem brzydzić się dziećmi - nie widzę powodu żeby jedno wykluczało drugie.

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-10-14 22:09:45
obrzydzenie do dzieci wynika z bardzo prostych przyczyn i nie ma nic wspolnego z dzieckiem na ktore patrzysz czy jego matka. problem stary jak swiat. lecz sie na glowe.

Rexica
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-10-15 08:45:45
Mamy piękny przykład dziecka karmionego w kiblu..razem z mlekiem matki zaciągnął gówna i nazywa kobiety karmiące dojnymi krowami. Szkoda ze nikt cię w kiblu nie spuścił...byłoby jednego idioty mniej.

sarsaparilla
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-10-14 16:24:35
Karmienie dziecka w miejscu publicznym uważam za szczyt głupoty matki. Lekarze informują aby izolować niemowlęta ze spędów jakimi są galerie, ze względu na ilość bakterii chorobotwórczych. Tutaj "dobre mamy" karmią dzieci w siedlisku syfu i mikrobów.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-10-14 16:37:20
tak, od sterylnych warunkow na pewno beda zdrowsze, ciekawe w jaki sposob maja wyrabiac odpornosc. jeszcze od galerii nikt sie nie rozchorowal bez przesady.

dagmik
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-10-14 16:43:30
komentarz usunięty przez użytkownika

sarsaparilla
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-15 09:54:09
@bezpieczna123 Oczywiście największą odporność nabędą podczas karmienia na oddziale zakaźnym... Nikt nie mówi o sterylnych warunkach i nie popadajmy w skrajności, stopniowe nabywanie odporności to nie to samo co prowokowanie organizmu.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-15 21:37:17
a co ma oddzial zakazny do galerii?

sarsaparilla
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-16 12:07:39
Co ma oddział zakaźny do galerii? Ano to, że w galeriach jest podobnie pod względem syfu i zarazków. W galeriach łażą murzyni , Arabowie i inne nacje z egzotycznymi szczepami chorób. Poza tym uważam, że karmienie w miejscu publicznym jest kreowaniem się na troskliwą mamę. Jeżeli dziecko jest karmione na "czas" a nie na "żądanie", to spokojnie można sobie zorganizować czas bez narażania niemowlęcia. Pisanie o naturze jest tutaj chybione, ponieważ nikt nie wali pod siebie, gdy mu przyjdzie potrzeba.

smoczek1985
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-10-14 15:36:07
taki widok irytuje chyba tylko pedała!

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-10-14 19:22:52
Mieszasz karmienie dziecka z seksualnością? Obrzydliwe.

omen100
    Ocena: -3 (glosow:23)
2014-10-14 15:35:24
Kobieta wywalająca piersi w miejscu publicznym to delikatnie mówiąc niesmaczny widok. Ja nie zamierzam obnażać się publicznie i nie chce tego oglądać Argumenty typu 'A w klubie go-go to fajnie' są z dupy, ja do takich miejsc nie chodze. Kobieta powinna nakarmić dziecko przed wyjściem z domu,a jeżeli będzie to nagły przypadek to niech to zrobi dyskretnie albo wyjdzie do toalety.

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-10-14 16:40:41
serio dawalabys swojemu dziecku jesc w kiblu? ja mysle ze one robia to dyskretnie, bo nie rozbieraja sie cale do pasa tylko wystawiaja tyle ile konieczne. ja mysle ze dla kazdej mlodej matki takie karmienie publiczne jest krepujace bo z takiego czy innego powodu musza sie obnazyc, ale dziecko dla nich wazniejsze i robia to z koniecznosci a nie po to zeby przed ludzmi sie pokazac czy popisac.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-14 16:47:48
popatrz na zdjecie we wstawce - ile ty tego biustu tak naprawde widzisz, ile tych piersi jest naprawde wywalonych na widok?

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-10-14 17:47:03
bezpieczna ale dlaczego ty sie sugerujesz zdjęciem w tej wstawce? Omenka napisała tu bardzo mądry komentarz. Aż jestem dumny że oboje mamy koty w avku :)

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-14 18:07:41
dlatego ze w rzeczywistosci wyglada to tak jak na zdjeciu, widziales zeby ktos wiecej wystawial niz potrzeba? bo ja nigdy, a widzialam kilka razy juz karmiace w roznych miejscach. mozna karmic dziecko przed wyjsciem z domu, ale co zrobic jesli akurat spi a trzeba byc gdzies na czas? dobrze sie krytykuje innych choc tak naprawde w sprawie ktora nikogo nie powinna obchodzic. 2 letnie dziecko jak je tez wyglada niesmacznie bo cale uciapane i tapla sie w jedzeniu jak, nie przyrownujac, swinia w blocie, i co tego tez zabronic?

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-14 18:12:22
No ja w rzeczywistości widziałem coś zupełnie innego niż na tym zdjęciu. Jeśli to ma wyglądać tak jak tu to absolutnie mi nie przeszkadza.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-14 18:45:17
a coz takiego zupelnie innego mogles widziec? piers trzeba przytrzymywac reka, czyli jest zaslonieta dlonia w wiekszosci a sutek jest w buzi dziecka co tam jeszcze takiego mozna zobaczyc? nie bardzo rozumiem w czym problem z tym karmieniem. Dla kobiet - prawdopodobnie nigdy nie byly w takiej sytuacji totez wydaje sie im prosta i oczywista. Dla mezczyzn jest ta sprzecznosc jesli chodzi o sam fakt to czego biust sluzy wg nich. A matki po prostu robia to co jest ich psim obowiazkiem, czyli dbaja o potrzeby dziecka.Gdyby chodzilo o zwykle obnazanie, wyciagaly by piers publicznie bez dziecka.

Rexica
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-10-14 19:36:16
Jestem ciekawa..ile osób, które wypowiadają się tutaj o karmieniu dziecka w " kiblu" sami spożywali by tam pokarmy. Dziecko jest świętością..ja karmiłam gdzie popadło, bo tak jak pisze Bezpieczna, to mój obowiązek..nie rozbierałam się do pasa tylko dawałam młodemu to co było potrzebne i zasłaniałam główkę pieluchą ( często niemowlęta się pocą przy ssaniu) i miałam gdzieś, czy się to komuś podoba..czy nie. Ale zachowałam intymność na tyle na ile mogłam.

cezarmilan
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-10-14 19:36:45
Nie przeszkadza mi kobieta karmiąca piersią, aczkolwiek jest to w pewnym sensie czynność intym i nie chciałbym byc tym epatowany na każdym kroku.

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-14 19:47:51
a skad pomysl ze moglbys byc tym epatowany na kazdym kroku?

omen100
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-10-14 20:04:53
Bezpieczna,masz problemy z interpretacją tekstu?KOBIETA WYWALAJĄCA PIERSI W MIEJSCU PUBLICZNYM PODCZAS KARMIENIA TO OBLEŚNY WIDOK, widzisz na zdjęciu wywalone piersi? Ja nie,wiec dlaczego sugerujesz,że odnioslam się do zdjęcia? Widziąłam panie,które bez zażenowania karmiły dzieci pokazując przy tym conajmniej połowe cyca,myślisz,ze skoro tego nie widziałaś to problem nie istnieje?JEŻELI ZAJDZIE POTRZEBA KARMIENIA W MIEJSCU PUBLICZNYM POWINNA ZROBIĆ TO W DYSKRETNY SPOSÓB,gdybyś czytała ze zrozumieniem nie musiałabys się produkować bo wychodzi na to, że mamy podobne zdanie,pozdrawiam.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-14 20:23:54
dlaczego odnioslam to do tego zdjecia hmmm moze dlatego ze od tego sa te komentarze? a pol piersi to tak duzo? a ile cm jest ok? trzymaj dziecko w jednej tylko rece tylko nie upusc, druga probuj wyciagnac piers spod bluzki rozpiac stanik i robiac to lewa reka bo prawa pewniej trzymasz dziecko wloz i zaslon piers tak zeby nawet przez moment nikt tego nie widzial. Pilnuj torebki zeby cie nie okradli. Proste nie? aha i upewnij sie ze piersi przed karmieniem masz odpowiednio male bo jak beda pelne to nieladnie tak i oblesnie.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-14 20:31:22
zdanie mamy podobne, kwestia tego co kto nazywa dyskrecja, bo poki co wiekszosc tu komentujacych mowiac "dyskretnie w miejscu publiczny" ma na mysli "wcale". Wyjac piers tak zeby nie byla wyjeta. Nie nazwalabym karmienia akurat "problemem". problemem bylo to ze kobiety nie chcialy karmic piersia i trzeba bylo organizowac przez lata akcje informujace i namawiac do karmienia piersia.Co do karmienia i w ogole wprowadzania dziecka do publicznej toalety to juz w ogole moze polecic ktos kto nie widzial co robi e.coli z niemowlakiem.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-14 20:38:39
Widziałem kiedyś faceta który w parku wyciągnął fujarę i kilka minut latał z wywiniętą w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca by załatwić swą naturalną potrzebe fizjologiczną. I niby nie ma nic złego w odcedzeniu kartofelków ale można to zrobić jak człowiek lub jak bydle.

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-14 20:42:00
polowe cyca i to obydwu widuje na codzien przez cale lato na co drugiej kobiecie w dekolcie na ulicy i zadna nie ma wymowki ze musi bo karmi. nikogo widok piersi nie oburza chodzi o to co z nim sie robi i to jest ta niezreczna czesc- ale jak by to wyrazic i jednoczesnie uzasadnic? ciezko nie?a cyc to cyc czy w takiej czy innej sytuacji to jest to samo. tylko w sytuacji problem nie w widoku.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-14 20:43:46
@jurek jak by ci to powiedziec i krzywdy nie zrobic: pan ktory latal przed toba z fujara i zalatwial swoja potrzebe po tym tak naprawde nie chcial sie wysikac...;)

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-14 20:46:24
poza tym karmiace matki przy karmieniu nie sikaja wiec temat jakby z kosmosu przywlokles, ale dobrze ze o tym mowisz jak to ten pan z ta fujara w tym parku hehe trzeba mowic:) dziecko to jest dziecko musi zjesc i juz. Doroslym sie mozna oburzac ze nie wytrzyma czy do toalety nie pojdzie.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-14 20:52:33
Tym przykładem chciałem tylko zasugerować że każdy medal ma dwie strony i nie można wszystkiego wrzucać do jednego wora.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-14 20:57:33
tym bardziej nie wrzuca sie sikania i karmienia do jednego wora jako przyklad czegokolwiek. Gdybys chcial karmienie porwnac do tego pana, to bys powiedzial ze pan siedzial i jadl cos bo tez byl glodny tak samo jak czyjes dziecko ktore matka karmi akurat w ten sposob (bo jest najlepszy i najzdrowszy). A jak chcesz o sikaniu to mozna by dyskutowac czy sciaganie 5 latkowi majtek na srodku chodnika zeby sie wysikal (bo juz z pieluch wyrosl a do domu daleko)jest dopuszczalne czy nie. i porownac do twojego pana z parku. takie porownania maja sens.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-14 21:10:26
Chodziło mi raczej o to że każdą czynność można wykonać przyzwoicie lub obleśnie.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-14 21:28:55
wszystko mozna tylko po co. poza tym jedzenie nie jest czynnoscia ktora sie powinno w toalecie zalatwiac jak sikanie czy dwojeczka. nieoblesne bylo by karmienie dziecka z butelki.odciagnac pokarm w domu i w miejscu publicznym podac z butelki. tylko nie kazde chce. wiec sie uchyla kawalek piersi tyle co mu potrzebne i sie karmi. w tym nie ma nic oblesnego. mieszkam w miescie gdzie nikogo karmienie publiczne nie oburza i robi sie to smialo, ale nigdy nie widzialam zeby ktos to robil niedyskretnie, np wystawiajac obie piersi. czy zdejmujac calkiem ubranie.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-14 21:33:07
te kobiety tez sie wstydza i zaslaniaja tyle ile sie da. nie da sie wszystkiego zaslonic bo by musialy przez sweter karmic. tylko osoby ktorych to nie dotyczy maja z tym problem. gdyby obok ciebie w kolejce na przyklad stala kobieta z dracym sie dzieckiem i na twoj zirytowany wzrok wzruszyla ramionami i powiedziala "bo jest glodny" pierwsze co byc pomyslal to by bylo "to go k*** nakarm" i bylo by ci wszystko jedno jak. widzac karmienie przegapiasz te czesc z darciem wiec nie rozumiesz skad taka koniecznosc.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-14 23:18:09
Ty cały czas odnosisz się do zdjęcia z tej wstawki a nie do procederu.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-14 23:55:39
bo tak jak na zdjeciu wyglada to w rzeczywistosci - tyle ze przy przystawianiu i odstawianiu dziecka przez 2 sekundy widac wiecej. proceder? moze dzialalnosc kryminalna? a jak by twoja zona dziecko miala, zgodzil bys sie na taki proceder we wlasnym domu? czy tylko w toalecie? nie rozumiem od kiedy dawanie dziecku jesc to taki proceder. tak to wyglada czy sie komus podoba czy nie. palcem nie nakarmia- nie ma innego zdrowego sposobu, nawet jesli w danym momencie sa w galerii -inaczej sie nie da, i tak jest najdyskretniej. przeciez pod sweter tego dziecka nie wsadza bo sie udusi.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-15 00:08:11
Gdyby to tak zawsze wyglądało to nikt by się nie czepiał.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-15 00:29:08
oczywiscie ze by sie czepiali.kobieta z galerii o ktorej mowa byla w artykule karmila w pustej kawiarni bo myslala ze tam bedzie odrobina prywatnosci. obsluga nie miala nic przeciwko. dopiero ochroniarz na monitoringu wypatrzyl i kazal kolezance zwrocic uwage (bo sam sie bal)mimo ze galeria nie nakazuje ochronie reagowac w takich przypadkach. Galeria musiala przeprosic. Generalnie, mentalnosc na glowie postawiona, facetowi cycka dac to jak najbardziej najlepiej oba, ale dziecku to juz obrzydliwe i w kiblu sie powinno.ten sam cycek.

jadziodzia
    Ocena: 1 (glosow:19)
2014-10-14 13:32:51
Niektórych może to brzydzić. Dla mnie to obleśne.

bartega
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-10-14 14:19:16
Karmienie piersią dziecka obleśne?? Niektórym Twoja twarz może wydać się obleśna,a mimo to nikt Cię nie wyprasza z galerii. Poza tym skoro Cię to brzydzi to odwróć głowę i nie patrz.

Inattivo
    Ocena: 0 (glosow:18)
2014-10-14 12:59:16
To rzecz tak naturalna i tak normalna, że aż mnie dziwi, że komuś to może przeszkadzać.

Free80
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-10-14 15:09:19
Nagość też jest naturalna a nie tolerujesz jej nawet w avkach :)

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-14 15:19:25
komentarz usunięty przez użytkownika

Inattivo
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-10-14 15:32:56
Nagość jest też erotyczna i często wulgarna. A karmiące kobiety piersi mają zakryte i niczego nie widać. Robią to bo muszą nakarmić dziecko. Spróbujcie takiemu maluchowi odmówić karmienia kiedy ten płacze na cały głos, i czekajcie z tym do czasu aż dojedziecie do domu. Bo nie wszedzie są miejsca do karmienia dzieci. I to nie był żaden argument, a jedynie moje zdanie,

MINTOR
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-14 15:48:11
komentarz usunięty przez użytkownika

Inattivo
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-10-14 16:02:47
Ja bym nie chciała karmić dziecko w publicznej toalecie gdzie jest brud, smród i mnóstwo bakterii w powietrzu. Po prostu rozumiem, że czasem nie ma innego wyjścia. Ale ja się nigdy nie spotkałam z nagim cycem, zawsze widziałam zakryte chustą czy koszulką czy czymkolwiek.

sarsaparilla
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-10-14 16:28:55
Nie wiem jak gdzie indziej, ale w galeriach w moim mieście WC dla kobiet z dziećmi jest bardziej czyste niż ławka w galerii. Znajduje się tam przewijak, umywalka do umycia dziecka i krzesełko do karmienia. Całość zamknięta dla osób postronnych i myta co 2 godziny.

bezpieczna123
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-10-14 12:42:59
Niektore dekolty I stroje kapielowe pokazuja duzo wiecej niż karmiące matki i jakoś nikt nie narzeka ze kawałek cycka zobaczył.

arkadiusz3011
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-10-14 10:58:16
W Polsce to wszystko Wszystkim przeszkadza, wszędzie na zachodzie to rzecz naturalna...

Paolcia2486
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-16 13:20:23
Ale jak w japonii dziewczynki chodzą z lizakami w kształcie penisów to wielkie oburzenie nie. Już się naturalność kończy. Może ja zakryje się pieluszką tetrową i będę robić facetowi loda w galerii. Rzecz naturalna, a przecież zakryte wszystko. Kurde. Tu nie chodzi o cycka, nie chodzi o naturalność. Chodzi o intymność. O prywatność. O godność.

dagmik
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-10-14 10:37:15
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-14 12:03:28
transwestyci kręcą wstawiającego, więc musi o nich na każdym kroku wspominać :)

bezpieczna123
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-10-14 12:08:26
Juz nie wspominając o prymitywnych tekstach typu "rozlozyly nogi i się okocily" wiejskie babki siedza w glowach większości polakow- zamiast mózgu.

giaur500
    Ocena: -5 (glosow:33)
2014-10-14 08:24:57
A mi to osobiście przeszkadza i też bym wyprosił taka pania. Obleśne jest siadanie i wyciaganie cyca w miejscu publicznym. Rozumiem, że gdyby baba zmieniała bachorowi zasrane pampersy w holu w galerii to też byście nie mieli nic przeciw?

tomazz00
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-10-14 08:49:50
JAki z ciebie burak! aż brakuje słów...

siak
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-10-14 09:26:51
no jelsi dla giaura nie ma różnicy między zarąbaną pieluchą i piersią kobiety... to co tu więcej pisać...

cezarmilan
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-14 09:34:11
Życzyć mu smacznego

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-10-14 09:45:36
Giuar jak Tobie urodzi się dziecko, to rozumiem ze będziesz je trzymał na balkonie razem ze swoją kobietą? Jak do Hiszpana, to wszyscy faceci są za..a jak do karmienia dziecka to fuuu, Beee...

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-10-14 10:34:00
zboku rozumiem,że cyc na widoku cię boli wolisz "ptaka". Ale tobie bachorowi na nasze nieszczęście jakaś baba cyca dawała.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-10-14 12:42:54
Giaur, a jeśli kobieta wywala cyce w klubie go-go albo na jakiejś paradzie to już nie jest obleśne?

szulcik
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-10-14 07:58:49
No tak ale jakby dwóch pedałów sie sciskało to by było super tak? Cholerne pedały ,pierd**ne tylko do kotła !

Rexica
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-10-14 09:51:58
Szulciku kochany...prrrryyyytttt bo się zagalopowałeś. Żaden "normalny" pedał nie afiszuje się po galeriach..tylko kolorowe odchyleńce, ale oni mają świadomość,że są i będą mniejszością..i gdyby któremuś przyszło do głowy się obściskiwać publicznie..pewnie znalazł by sie taki przechodzeń ( np. Ja) ktory przypi*** by torabka:-) póki co moga powrzeszczeć w necie, poszczekać na paradach..tam gdzie są bezpieczni. W realu, zaden dzioba nie otworzy :-)

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-14 21:30:37
No tak moja droga Koleżnko Rexiczko ,ale juz dyskryminują Kobiety i to z Dziecmi ,które tzreba nakrmić ,rzecz normalna i oczywista ,prawda? Jeśtes Matka i Dziecko rzecz najwazniejsza ,a tu z pewnoscią pedały cholerne ,bo pewnie czuły sie dyskryminowane ,normalnoscią Matki z Dzieckiem.

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-15 08:50:39
Mój drogi Szulciku, oczywiście masz rację i zgadzam się z Tobą w 100%..ale jak juz napisałam, mniejszość zawsze będzie mniejszością:-)

BloodyFace
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-10-13 23:27:10
Wow, kazda sytuacja jest inna. To ze Ci soe nie zdarzyło, nie oznacza ze mi nie mogło sie zdarzyc. Rozumiem ze do restauracji chodzisz jedynie na stypy i wesela bo bez okazji tak na codzien wolisz smazyc cebule.., a jak juz byłas na tej stypie i piszesz ze masz to w dupie, że na stole obok rozmazane g**wno od pieluchy, a ty w*ierdalasz zaraz obok bigos i ci to nie przeszkadza bo interesujesz sie tylko jadlem w swoim korycie spoks. Smród widok rozwalonego g*wna na kazdego działa inaczej. Moze ty poporoistu to lubisz. Nie wnikam.

bezpieczna123
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-10-14 05:31:29
przeczytaj jeszcze raz co napisalam, bo chyba nic nie zrozumiales. Chyba naprawde nie rozrozniasz przewijania od karmienia, wiec od tematu dzieci lepiej trzymaj sie z daleka. Od toalet tez trzymaj sie z daleka bo jak ci sie takie rzeczy myla to jeszcze sie mozesz przypadkiem najesc w takim miejscu i zalatwic w jadalni. Chyba jasno napisalam ze o przewijanie w restauracji tez bym sie postawila, nie?

bezpieczna123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-10-14 05:52:19
zreszta ile tych karmiacych tak naprawde sie widuje, to nie jest wcale taki czesty widok, nie kazda z wozkiem (choc tobie wozki tez przeszkadzaja- niech na rekach nosza moze?)zaraz karmi w miejscu publicznym. niech kazdy pilnuje wlasnego nosa i bedzie spokoj. nie twoja sprawa kto gdzie jada, jak czesto i w jaki sposob, tak samo czepiasz sie osoby doroslej(mnie) w tym temacie co i dzieci. siedz w domu i nie wychodz miedzy ludzi. proste. i nie jedz najlepiej w ogole bo karmienie to obrzydliwa czynnosc tak samo jak sra*nie.

karolcia_mala06
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-10-13 23:21:26
No to się mamusie, co są najważniejsze-bo są "mamusią"-rzuciły. No nie, też jestem kobietą, ale obnoszenie się swoją "mamuńskością" przez wyciąganie cyca-aby nikt nie przeoczył też mnie trochę denerwuje. Trochę dyskrecji.

siak
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-10-14 09:35:44
jesteś kobietą, ale pewnie nie mamusią, jak wnioskuję z wpisu. i chyba jakas frustracja się pojawia. co wspólnego z narzucaniem się ma karmienie dziecka. co bardziej naturalnego może byc niż matczyne odruchy?

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-10-14 12:58:34
Ja nie jestem matka ale inne mi nie przeszkadzają,nawet jesli nie są dyskretne, bo własne dziecko to nie wstyd a cudze nie moja sprawa. Niech każdy decyduje za siebie gdzie i jak chce karmić bez narzucania innym swojego pomysłu. Wcale nie jest powiedziane ze wszyscy muszą tak samo postępować w tej kwestii. W kwestii srania I przewijania publicznego umówmy się ze nie wolno, skoro to nie jest jeszcze jasne dla wszystkich. Panowie, to samo się tyczy sikania po zaulkach.

BloodyFace
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-10-13 22:21:25
bezpieczna123 tak samo jak kombajn jedzie po powiatowej a z drugiej strony nadjezdza auto, zwalnia, zjezdza maksymalnie na bok. natomiast te panie pedza jak rakiety. Nie masz szans przy tym, chyba ze skoczyc na ulice. Natomiast knajpa w której jadła był nawet kibel z tym przewijakiem ale jej wygodniej bylo robic to na stole, bo jej ciezko ruszyc tą rozwalona d*pe i przejsc sie z dzieciakiem te 4 metry. Kelnerka zbluzgana od k*rw, goście też. Takie o to własnie są te karmiące matki polki. Oczywiscie nie mozna generalizowac . Bywają też te cywilizowane rodzicielki.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-10-13 22:31:21
no to albo takie sa albo nie zdecyduj sie, bo ja tez czasem jadam poza domem ale jeszcze nie widzialam zeby ktoras/ wszystkie tak robily. Karmienie to nie to samo co przewijanie. o przewijanie tez bym sie postawila,choc bez ku***Rw. Ale karmienie, w restauracji jest problemem? chyba po to sie tam idzie nie?wolalabym sie w swoja miche patrzec niz na to co kto inny robi przy osobnym stoliku. Pod wozek dzieciecy tez nigdy nie wpadlam, nawet mnie zaden nie potracil, choc rzeczywiscie widuje pedzace, bo czesto widze matki ktore wychodza na jogging i pchaja wozek przy okazji.

bezpieczna123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-10-13 22:33:32
Konca swiata nie ma z tymi matkami, predzej one maja krzyz panski z powrotem do formy, z nowa rola, zmeczeniem i jeszcze obcy ludzie na kazdym kroku maja jakis problem i sie czepiaja jakby wiedzieli co to znaczy miec dziecko. niech kazdy pilnuje swojego cyca i bedzie dobrze:)

davidbrian35175
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-10-13 21:58:42
Bzdura; MINUS.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-13 22:05:25
No co ty... Nie zaczepiają cie w galeriach zboczeńcy przebrani za kobiety? :)

davidbrian35175
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-13 22:17:35
tylko Straz Miejska;)

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-13 22:20:21
ppejs lubi nie tylko przebierać się w kobiece ciuszki, mundury też go kręcą :)

davidbrian35175
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-10-13 22:28:57
A po dolarach w gaciach, widac, ze amatorzy sie znajduja;)

BloodyFace
    Ocena: 4 (glosow:28)
2014-10-13 21:52:54
Dajcie spokój z tymi karmiącymi mamami. Panoszą sie jak świete krowy. jada wózkiem z dzieciakiem czesto w grupie po chodniku jak czołgiem. Weź coś takiej powiedz zeby sie przesunela bo nie masz jak przejsc to cie kamieniem rzuci jedna z druga. Sam bylem siwadkiem kiedy taka wlasnie o mama karmiaca polka przewijała dzieciaka na stole restauracyjnym bo za daleko jej bylo do kibla. obok ludzie jedli. Bardzo dobrze ze je gonią. To ze rozłozyły nogi i sie okociły nie znaczy ze teraz wszyscy muszą sie z nimi piescic

bezpieczna123
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-10-13 22:06:21
tak bo te chodniki to takie szerokie ze 3 pasmowy ruch wozkami moze obowiazywac i akurat jest sie gdzie przesunac. przewijanie dziecka w restauracji to przesada ale karmienie to nie to samo. to samo co dorosli - roznica miedzy jedzeniem a sraniem, chyba nie trzeba nikomu tlumaczyc.

Laudanum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-11 12:25:38
Szkoda że twoja mama rozłożyła nogi i wydała na świat takiego durnia.

bezpieczna123
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-10-13 21:44:43
Nie mam nic przeciwko karmiacym w miejscach publicznych, osobiscie wole to niz darcie glodnego dziecka (najbardziej irytujacy rodzaj dzieciecego wrzasku - chyba specjalne struny glosowe matka natura na to dala). Nie trzeba sie gapic, jak kogos to krepuje. Raczej nie wysylalabym nikogo do kibla z tej okazji. Skoro ja nie jem w kiblu to dlaczego niemowle by mialo jesc w takim miejscu? bakterie itd. Dla matki najwazniejsze jest dziecko i slusznie ma gdzies co sie komu podoba gdy jej malenstwo jest glodne a ona jest jego jedynym zrodlem pozywienia.

kiszka08
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-10-13 21:27:32
obserwujac nasz postep cywilizacyjny zauwazam jeden przykry zaulek,ktory powoli staje sie prawidlowoscia-to mezczyzni sa teraz bardziej uczuciowi,szczerzy i rodzinni.Niejednokrotnie sa lepszymi ojcami niz kobiety matkami.W kobiety chyba diabel wstapil..kariery,imprezy,zmiana panow jak rekawiczki-seks turystyka kwitnie na Zachodzie-panie mysla tylko o tym czy wyrwa jakiegos przystojniaka na jedna noc..Paradoksalnie bedac coraz bardziej wyzwolonymi -zatracamy swa kobiecosc..A bycie wolna i niezalezna nie jest rownoznaczne z puszczaniem sie,ale z uswiadomieniem wlasnego "ja" i szacun

davidbrian35175
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-13 22:00:10
Mama Madzi lubi to, Kliszo

Samwise_Gamgee
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-14 03:00:58
no cóż, po prostu w kocu dorównały mężczyznom w qrwieniu się, olewaniu własnego potomstwa itd

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-14 05:32:31
samwise, jesli wczesniej mezczyzni sie ku***ili a kobiety nie, to z kim oni to robili?

traffick
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-10-13 21:10:51
pare dni temu na lotnisku pani wytargala cyca na wierch, zapodala go dziecku i tyle. Dziwne w tym bylo to, ze wlasciwie ja siedzialem sobie po gatem, a ona przyszla i zrobila to widzac mnie i w pewnym sensie widziala ze patrze, ze widze. Miala gdzies co ja o tym mysle.

bezpieczna123
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-10-13 21:45:45
miala zrezygnowac z lotu i wrocic sie do domu?

Paolcia2486
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-15 13:52:36
bezpieczna123 Myślę, że na czas lotu powinna laktatorem nabrać pokarm do butelki. To samo tyczy się każdego innego wyjazdu, wycieczki, wyjścia na zakupy. Pokarm naturalny, jej, a jak raz poda z butelki, zamiast z cyca, to chyba nic się nie stanie?

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-15 21:47:41
Wiekszosc dzieci karmionych piersia wypluwa smoczki i nie chce jesc z butelki. Niektore mozna w ten sposob karmic i sa karmione. Ale wiekszosc nie chce po prostu - i wez mu wytlumacz ze tak wypada hehehe

Paolcia2486
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-16 13:02:59
Skąd posiadasz taką informację? Z tego co wiem to większość rodziców ma problem z oduczeniem dziecka ssania smoczka. Ponadto kiedy już "wyrasta" z cycka to i tak jest karmione butelką. Nie wyobrażam sobie sytuacji kiedy kobieta w samolocie nagle zaczęłaby karmić swoje dziecko piersią pomiędzy innymi siedzącymi pasażerami.

liriel_baenre
    Ocena: 11 (glosow:17)
2014-10-13 21:06:41
Jestem matką, karmiłam, wiem. Pytam się natomiast po cholerę epatować cycem w galerii? Nie można się dyskretnie zasłonić lub skorzystać ze specjalnych pomieszczeń?

szymi1979
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-10-13 21:43:38
a jak nie było? a co pedryle cię nie gorszą? no właśnie po co epatować to zboczenie?

Samwise_Gamgee
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-14 03:03:43
mnie gorszą pedryle i maciory z dojami na wierzchu, no właśnie

elpe81
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-10-14 11:24:28
dokładnie moja żonka tez nigdy nie karmiła cycem przy ludziach w galeriach są pomieszczeniach dla matki z dzieckiem

Renia_400
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-10-14 11:40:18
Zgadzam się, też karmiłam i tylko raz zdarzylo mi się karmić w miejscu poblicznym, ale dyskretnie na ławeczce w parku, odpowiednio wszystko zasłaniając. Nigdy nie robiłam tego w markecie czy autobusie. Wystarczyło odpowiednio zorganizować dzień i wcześniej takie rzeczy planować. Wiadomo przecież że dziecko za 2-3 h bedzie głodne. Nawet w domu szłam do innego pokoju. Bo skoro nigdy wcześniej nie chodziłam z cyckami na wierzchu przy rodzinie czy obcych to czemu karmiąc mam to robić? Niech każda robi jak chce, ale uważam że odrobina dyskrecji by się przydała.

Zmorzyca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-13 20:25:45
komentarz usunięty przez użytkownika

Paolcia2486
    Ocena: 12 (glosow:20)
2014-10-13 20:03:07
Jakiś czas temu w galerii w jednym z fast foodów siedziała naprzeciw mnie babeczka trzymająca jedną ręką dziecko przy cycku,a drugą pałaszowała ze smakiem frytki. Ponadto z drugiego cycka jej przy tym wyciekało ukazując plamę na koszulce. Widok nie był przyjemny dla osób w strefie restauracyjnej już nawet zważywszy na sam wygląd dużej Pani i jej ''biustu''. Natura- naturą, ale trochę intymności powinno się zachować. Pierdzenie czy bekanie też jest naturalne, a jednak publicznie nie przystoi

bezpieczna123
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-10-13 21:47:20
korzystaj czesciej z fast foodow a tez bedziesz nalezec to grona duzych pan.

MINTOR
    Ocena: -3 (glosow:21)
2014-10-13 19:50:03
W żadnym kinie, galeriach czy restauracji nie widziałem nigdy żadnych prężących się transów. Opis z dupy wysrany przez oderwanego od rzeczywistości autora. A teraz dawaj 15 minusów.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-10-13 19:52:00
Tylko ppejs takich widzi.

cezarmilan
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-10-13 20:00:08
Wow Mintor co za odwaga, czy ja mogę dac pierwszego

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-10-13 20:04:55
Ty raczej dostajesz pierwszego, potem drugiego i trzeciego itd...a nie dajesz.I to nie minusa, Cwerdek.

cezarmilan
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-10-13 20:07:51
Masz rację cweluNdziu dostaję zajadów ze smiechu kiedy tak się prężysz żeby jakoś mi dokuczyć, aż tak bardzo nie możesz strawić że traktowałem cię jak śmiecia, robal drąży duszę, tak dac się ośmieszyć :)

cezarmilan
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-13 20:08:55
PS Mintor, żatrowałem

mointor
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-10-13 20:13:54
komentarz usunięty przez moderatora

cezarmilan
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-10-13 20:22:45
Kiedy mnie się podoba jak ona pisze, do pionu to niech mu jego chłopak stawia, ja tam się brzydze, ale ty jakas taka jak widze niezaspokojona jesteś, rozumiem jemu nadal nie dyga na twój widok :)

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-10-13 20:26:28
Nie cwerdziu, zabraniam, nie możesz. Tylko multikonta pajaka mają to pozwolenie.

MINTOR
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-10-13 20:27:38
PS. Ha ha ha... nie, kiepski żart.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-13 20:35:56
Myślisz Mintor że ppajak ma jakieś multikonto? Cholera... Zaskoczyłeś mnie :)

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-13 21:01:33
To mało spostrzegawczy jesteś jurku, bo nigdy nie sądziłem, ze jest inaczej.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-10-13 21:04:15
Wiem Mintorze... Tylko idiota może wierzyć w uczciwość ppejsa.

davidbrian35175
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-10-13 21:47:07
Przeciez sam jest za chudy na ferdala... :)))

martin987
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-10-14 00:56:06
MINTOR bo pewnie masz ryj zdesperowanego dewianta - kobiety to wyczuwaja

mis777
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-10-13 19:40:53
...niech się wstydzi ten co widzi a nie ten co robi...

sjar25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-13 19:05:32
Zboczeńcy

Maciek256
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-10-13 18:44:55
lepszy cyc niż fiut,precz z dewiacją !

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-13 18:46:49
a widziałeś w galerii kogoś paradującego z fiutem na wierzchu?

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-13 19:00:23
Ja widziałam Jurka w parku jak się masturbował :-)

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-10-13 19:11:05
No ppejs ma do tego galerie a ja muszę zadowalać w parku. I proszę mnie tu nie wydawać ty zboczeńcu przebrany za kobietę :)

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-13 19:32:20
Slabo prowokujesz:)

pajakpajak
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-10-13 19:37:13
Widzę siurek że dużymi krokami zbliża się jesień a wraz nią nasilenie twoich zaburzeń psychicznych, pamiętaj ze jednym z objawów schizofrenii jest błaznowanie ;) W związku z tym sugeruję zgłosić się do swojego psychiatry aby zwiększył dawki leków, może będzie potrzebna izolacja ;)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-10-13 19:41:06
ppejs ale może byś tu nam opowiedział o tych zboczeńcach przebranych za baby co tak cię napastują w galerii? Często na swej drodze spotykasz baby z ptaszkami?

cezarmilan
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-10-13 19:42:44
a ty jak zawsze o sobie tylko ja i ja znamy twoje traumy i robisz się nudny

pajakpajak
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-10-13 19:44:18
Takie "baby z ptaszkami" to gustują w takich zniewieściałych chłopczykach jak ty, wiec mnie omijają z daleka ;)

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-13 19:46:40
No skoro cie omijają to skłamałeś w opisie?

puszczyk82
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-10-13 19:47:32
wiesz co ciurek,wypie.dalaj!

pajakpajak
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-10-13 19:50:04
A druga sprawa siurek u nas na wsi nie ma galerii ale jest targ w czwartki, przyjedź kupisz sobie tanio rurki, a i dla ciebie ferdziu znajdę mnóstwo atrakcji, obok jest Lidl, będziesz mógł śmietniki opróżnić ;) Obok targowiska nocują miejscowi menele, nawiążesz nowe znajomości, może założycie jakiś klub ;)

Maciek256
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-13 19:51:45
jurek,ja już właśnie wole widzieć "cyc" niż fiuta.

cezarmilan
    Ocena: -8 (glosow:16)
2014-10-13 19:52:19
no widzisz pedałpedał ile masz doświadczeń spod Lidla, ile wrażeń pod samym nosem, bawisz się dobrze z chłopcami

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-10-13 19:53:42
ppejs no skoro biedaku galerii nawet nie masz to gdzie ty łazisz się o transów poobcierać?

pajakpajak
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-10-13 19:56:05
Jeżdżę do Łodzi, gdzie nawet chodzenie psom szkodzi ;)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-10-13 19:57:20
Maciek no ja w lustrze to jednak wole fiuta oglądać:)

Agona
    Ocena: 5 (glosow:19)
2014-10-13 18:40:52
w wc sa specjalne miejsca dla matek z dziecmi. nie kazdy ma ochote ogladac zwisy obcej baby.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-13 19:32:18
Wstawiający nie wie co jest w w WC bo on z zasady robi pod siebie. On widzi tylko zboczeńców przebranych za kobiety. Takie ma hobby :)

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-14 22:47:40
Miejsca dla matek z dziecmi sa po to zeby pampersy zmieniac i 6letni chlopak mogl z matka pojsc do tej samej toalety a nie sam do meskiej. Jakby nie patrzec kibel - tam sie nie je. Jak sie komus widok nie podoba to niech sam idzie do kibla karmienie przeczekac.

gregers
    Ocena: 4 (glosow:18)
2014-10-13 18:13:53
I bardzo dobrze a niby dlaczego mam ogladac krowie cyce Jest toaleta albo pokoj dl amatki z dzieckiem do takich rzeczy

lukaszenka17
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-10-13 18:29:44
Oglądaj sobie rafalala jak Ci naturalne cycki przeszkadzają.

Gargamel_80
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-10-13 19:26:48
A ja sobie lubię naturalnie posrać przy jedzeniu. tzn że mogę to robić legalnie w restauracji? ;)

achaja1
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-10-13 17:51:21
Nie wiem jak w innych miastach, ale u mnie w "Galerii Jurajskiej" jest pokój dla matek gdzie można takiego skrzacika przewinąć, nakarmić... wbrew pozorom to jest jednak coś intymnego i moim zdaniem nie ma sensu robić z tego publicznej szopki.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-10-13 17:59:31
W każdej chyba galerii jest takie miejsce. Ale sama widzisz że wstawiający chodzi do galerii z tranzystorami na każdym kroku :)

bulletstain
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-10-13 17:36:02
i co w tym takiego ,kazdy kto jest np. restauracji albo w owej galeri ma ochote i przyjemnosc patrzec na wymiona obcej osoby a taka pani powinna bardziej szanowac swoja prywatnosc i innych w jej otoczeniu.

bobwiocha
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-10-13 15:24:41
i bardzo dobrze, chowac cycochy

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-10-13 14:49:19
A co ze zboczeńcami pokazującymi swe obleśnie cielska w wioskowych avkach? :)

Free80
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-10-13 14:50:27
mówisz o mnie? :o

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-13 14:54:48
Nie, o takim napiętym buraku co się lansuje avkiem by sobie na wiosce chłopaka znaleźć :)

Free80
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-10-13 14:57:17
Ufff ;)

Rexica
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-13 15:02:04
Nic..mam w dopie co kto sobie mysli o moim oblesnym cielsku:)

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-13 15:03:12
I dla którego ciało kobiety to obleśne cielsko zboczeńca :)

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-13 15:04:57
Rex no było by gorzej gdyby twoje cielsko było dla cieplaków pociągające :)

Rexica
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-13 15:10:49
Co znaczy slowo " cieplak" Bo chyba zacofana jestem..:/

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-13 15:12:39
cieplak to pedał.

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-13 15:24:27
Acha..

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-13 16:23:02
Poważnie nie wiedziałaś?

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-13 16:29:07
Nie nie wiedzialam. Moja mama mawia, ze " ktos jest jak cieple kluchy" wiec myslalam ze to tekst cos w Ten disen..ale fajny, podoba mi sie. Nie lubie pedalow.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-13 16:41:19
A mi oni wiszą i powiewają... Zdecydowanie bardziej się interesuje kobietami niż zboczeńcami przebranymi za kobiety :)

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-13 16:56:29
To mowisz ze blondynki nadal leca na Twoja bunie?

kLuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-13 16:57:45
I tak to ja najbardziej pociągam zboczeńców pokazujących swe obleśne cielska w wioskowych avkach :-D

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-13 17:02:51
Kluśka pociągasz ppajaców? :)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-13 17:03:57
bunie?

kLuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-13 17:37:33
Nie kluśka tylko kluska :-P nie tyle ja ppajaców co ppajace mnie pociągają :-D nie pociągają mnie chłopy o wysokim IQ!

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-13 17:47:22
No to ppejs cię musi bardzo pociągać kluseczko :)

Inattivo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-14 12:58:13
Kliszo, jesteś tak żenująco nie udanym trollem, że aż mi wstyd za ciebie. Weź się bardziej postaraj, bo wystarczy wejść w Twoje komentarze i od razu widać, że to Ty :D

kLuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-15 18:43:30
Nie jestem klisza tylko kluska! A kluska jest tylko jedna

Psiapsiolek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-13 14:48:44
Wstawiający - co ma piernik do wiatraka?

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-13 14:52:53
Zwyczajnie, wstawiający brzydzi się kobiet.

Free80
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-10-13 12:12:33
pp chodzisz po galeriach i wywalasz swoje obleśne cielsko? :)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-13 12:30:57
On chodzi tylko do tych galerii gdzie grasują zboczeńcy.

Free80
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-10-13 13:15:37
mi się wydaje, że on marzy żeby ochrona go spałowała - stąd to narzekanie w opisie.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-13 13:22:16
No ale to musi być straszna choroba na każdym kroku widzieć zboczone kobiety :)

Free80
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-10-13 13:24:07
on po prostu woli mężczyzn. Homoseksualizm to nie choroba!

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-13 13:28:53
Zwyczajnie ppejs nie lubi zboczonych kobiet i chodzi tylko po galeriach dla tranzystorów :)

Free80
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-10-13 13:30:48
on ogólnie nie lubi kobiet. Tych zboczonych się zwyczajnie boi :)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-13 13:34:30
Ja tam lubie zboczone baby ale to kwestia gustu... Niech se ppejs nie lubi to dla mnie więcej zostanie :)

BeneathYou
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-10-13 11:20:08
I jedno i drugie nie jest mile dla oka. Karmienie piersią nie powinno być publiczne i basta! To chore, jak jedna z drugą wywala cyca na pasażu czy w innych miejscach publicznych.

admin1944
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-10-13 06:15:47
CZY W TYM KRAJU TYLKO KOMPLETNY IDIOTA MOZE DOSTAC STANOWISKO - CO IM PRZESZKADZALO KARMIENIE DZIECKA ??.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-13 16:50:33
A wiesz że tym idiotom też przeszkadza odlewanie się w autobusie i onanizowanie się w kościele?

reec
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-13 01:51:37
A mi się właśnie podobają takie widoki!!!!!

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-13 11:08:51
Widok ssącego niemowlaka?

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-10-13 00:50:33
I fajny absurd tyle że idiotyczny opis. Co wy macie że wszędzie widzicie Grodzkie i Rafalale... Ja żyje w sporym mieście i jedyne co zdarzy mi się na drodze spotkać to jakiegoś pedzia w rurkach. I nawet mi się to podoba bo jest się z czego pośmiać.

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-13 11:10:16
W galeriach wszędzie są lustra :)

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-13 14:48:06
I myślisz że ppejs w lustrze ujrzał zboczeńca przebranego za babę? :)

cezarmilan
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-13 19:26:03
Zobaczył babę z luśką to znaczy kuską

mointor
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-13 19:31:34
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-13 19:33:49
Widzi to co lubi :)

cezarmilan
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-13 19:36:48
dobrze Haniu :)

mointor
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-13 19:40:17
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-13 19:45:13
Haniu?

gajcy
    Ocena: 52 (glosow:94)
2014-10-12 21:45:37
Wszystko co naturalne,prawidłowe, denerwuje dewiantow

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-10-13 14:56:53
dlaczego cie denerwuje?

ladyem88
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-10-13 17:29:38
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-13 17:49:00
gajcy robi :)

achaja1
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-10-13 19:02:04
No to nazwij mnie teraz panienko dewiantem, bo mnie to też denerwuje. Karmienie piersią to intymna czynność i powinna się odbywać w spokoju a nie na wybiegu w galerii. Skoro to jest dla ciebie naturalne to w zgodzie z naturą i prawidłowością zadrzyj kieckę swojej kobiecie, odsłoń cyc i każ karmić i dać doopy bo to prawidłowe i naturalne:)

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-10-13 19:06:39
I teraz droga achajo zostaniesz wpisana na listę gajcego jako lewaczka. :)

pajakpajak
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-10-13 19:23:22
Gdyby w tej galerii było takie miejsce, to zapewne by tam ta panią poproszono. Wpierw pomyśl a późnij pisz ladyeme, a nie klepiesz bezmyślnie jak ferdek na kacu.

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-13 19:24:11
Jurek, wiesz gdzie mam gajcego i jego listę? Bardzo głęboko i w czarnej, wyjeebanee mam na takich jak ono ani mi jeść nie daje ani z tym żyć nie muszę, niech mnie laleczka wpisuje na kilka list

achaja1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-13 19:43:30
Pająk do kogo to było? masz problem? Może sam zacznij używać do myślenia tego co się uważa za szare komórki a nie nadmuchanego karku. I do cholery sprawdzaj gdzie odpisujesz na posty. Błagam, myślenie nie boli, podobno

ladyem88
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-10-13 19:46:15
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-13 19:48:26
achajko nie wymagaj zbyt wiele od ppejsika :)

pajakpajak
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-10-13 20:01:48
achaja, moze sama zacznij uzywać szarych komórek jesli je masz, w poscie jest napisane do kogo jest skierowany, a odpowiedzi czasami ląduja w niefortunnej kolejności.

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-13 21:57:46
Ladyem, to jak kobieta ma dziecko to ma w ogole z domu nie wychodzic? a jak juz wychodzi to ma dziecko zostawiac samo w domu, lub placic niance zamiast wziac ze soba? galerie dla mlodych matek sa najlepszym rozwiazaniem bo maja rozne sklepy w jednym miejscu co wygodnie skraca czas zakupow. serio karmienie dziecka porownujesz do srania? a jak ty jesz to tez to do srania porownasz? pomieszczenia dla matek sa do przewijania az roi sie tam od e.coli i inncyh bakterii, to nie miejsce do jedzenia, tylko do wytarcia dziecku doopy.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-13 22:00:44
w miejscach publicznych sa rozni ludzie, ladni, brzydcy, przed porodami, po porodach i wszyscy maja takie samo prawo tam byc jak i ty. Jak ktos podejdzie i ci powie ze jestes obrzydliwa z wygladu to pojdziesz sie schowac do kibla bo kogos twoj widok brzydzi czy powiesz zeby sie nie gapil i spadal. Proponuje nie chodzic w miejsca publiczne bo tam wszyscy maja prawo przychodzic i o zdrozo nie tylko piekni, apetyczni ludzie robia zakupy, bywa ze matka pojdzie po pieluchy czy lekarstwo dla dziecka i akurat pora karmienia - i nieszczescie gotowe. w domu siedziec, miedzy ludzi nie chodzic.

onogrzmot
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-13 23:20:32
Powie ci ktos jak sie zesra na twoj stol przy obiedzie, pajacu.

Samwise_Gamgee
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-14 03:12:40
bezpieczna123 nakarmić dzieciaka przed wyjściem(ja tak robiłam) na 3 godź spokojnie wystarczy, a tylko idiotka dłużej z noworodkiem będzie latać po sklepach

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-14 05:41:22
jesli idiotka przy okazji zaliczy wizyte u lekarza, sprawe urzedowa i zakupy i karmi dziecko na zawolanie a nie z zegarkiem wg apetytu twojego to sie moze zdarzyc. A jakby karmila butelka to tez problem? skoro publicznie dzieciom jesc nie wolno? przeciez sie cale nie rozbieraja uchyla tyle ile potrzeba i nikogo nie wolaja zeby zwrocil uwage. nie rozumiem tego problemu. mnie osobiscie wkurzaja faceci sikajacy po zaulkach, albo wlasciciele psow nie sprzatajacy kup. Ale zeby sie dziwic ze dzieci jedza i ze w ten sposob akurat a nie z taleza i sie oburzac ze miejscu publicznym?

ladyem88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-14 06:33:00
komentarz usunięty przez moderatora

ladyem88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-14 06:37:19
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-14 12:36:14
Lady po co wspominasz o pielucha skoro nie chcesz tego przyrownac do karmienia? Co ma piernik do wiatraka?czy przyzwolenie na jedno oznacza przyzwolenie na drugie? Publiczne jedzenie jest ok a stolec nie- skąd nagle pomysł ze coś się może zmienić? Dawniej wielu rzeczy nie było a dziś są i nie mozna zabraniac z korzystania.

ladyem88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-14 17:49:23
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-14 18:15:42
ale czy rozrozniasz obnazanie sie publiczne od koniecznosci nakarmienia dziecka? a chodzenie w bikini po plazy to nie jest wieksze obnazanie? i co, nie wypada w naszej kulturze? Prawda jest taka ze utarlo sie ze wdzieki kobiece maja byc tylko do ozdoby i ku uciesze mezczyzn. i wtedy obnazanie sie jest cacy, ale jak do karmienia dziecka to juz wielkie halo i problem. nie pomyslal nikt nigdy ze taka kobiete po prostu dopadla koniecznosc sytuacji a nie widzi misie obnazania sie publicznego? Moim zdanie kultura wymaga zeby w takiej sytuacji nie gapic sie i isc w swoja strone.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-14 18:22:45
Lady - wyjdz na plaze, wejdz do klubu nocnego - niekoniecznie go-go, lub nawet przejdz sie po takiej galerii w lecie, wlacz tv, idz do kina, otworz czasopisma kobiece lub o zgrozo meskie, cokolwiek - WSZEDZIE jest nagosc! Takie mamy czasy i taka mamy kulture wiec nie mow ze to jest cos co nie wypada. Ale problem tylko gdy chodzi o karmienie dziecka, jakby to byly jakies zdziwaczale wariatki ktore uzywaja swojej piersi w niewlasciwym celu.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-14 18:25:45
Kiedys lecialam samolotem, a przede mna bylo niemowle ktore wrzeszczalo w nieboglosy i bylam gotowa wlasna piers oddac byle sie najadlo i zamknelo, ludzie sami sugerowali ze dziecko pewnie glodne i zeby matka nakarmila. Pan siedzacy obok, przesiadl sie na ten czas, jak prawdziwy gentleman zeby kobiety nie krepowac. nakarmila, dziecko przestalo sie drzec, usnelo, i wszyscy mieli swiety spokoj. Ktos kto nie uznaje publicznego karmienia chyba nigdy nie musial cala droge do domu znosic takiego wrzasku.

ladyem88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-14 18:55:10
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-14 19:19:00
powiedz to rozneglizowanym kobietom w upalne dni, lub tworcom reklam ktorzy bombarduja nas widokiem biustu na kazdym kroku. Zyjemy w czasach gdy mass media stworzyly nam kulture nagosci i tak sie nam juz to opatrzylo ze nawet nie zwracamy uwagi na to. tylko to karmienie gdy widac 4cm piersi tak wielce dziwi? bo przeciez kultura masowa uczy nas ze golizna sluzy do czego innego. chwala bogu taki ciemnogrod tylko w Polsce. Dzis w pracy zapytalam znajomych jak by sie zachowali w autobusie gdyby jakas kobieta zaczela karmic piersia. Powiedzieli ze ustapili by jej miejsca. Ot roznice kulturowe.

polak30
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-12 21:15:13
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-13 20:22:34
Do innych go nie wpuszczają.

kana84
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-10-12 21:09:12
To się mówi : Czy Ty obiad też jesz w kiblu ???

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-13 15:37:10
Wszystko się zgadza... Wstawka jest całkiem słuszna, tylko opis idiotyczny.

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:18)
2014-10-12 20:41:33
To przez zazdrość, te kobiety moga karmić swoje dzieci swoja piersią , np. Dewiacyjne niby kobiety nie moga miec dzieci , nie moga karmić wlasna piersią , wiec nie dopuszczają do takich widoków publicznie , bo takie cos ukazuje wyraznie ze ich tzw. Orientacja seksualna jest nienaturalna , dewiacyjna.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-13 15:31:48
"Orientacja seksualna jest nienaturalna" Ciekawe stwierdzenie gajcy :)

quguar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-13 19:19:16
@gajcy, jesteś coraz lepszy w płodzeniu absurdalnych komentarzy :D

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-13 19:25:41
Mnie to zastanawia kim jest gajcy skoro zgodnie z naturą jest pozbawiony orientacji :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800