Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pi瘯na poza i pustka w g這wie
Zygi  10-09-27, 20:56 Zg這
+ 118 -
Dodano: 2010-09-27, 20:56:04   przez: Zygi
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 118  Zg這 nadu篡cie
2
 Udost瘼nij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokowa jej
  •  Szkolana 豉zienka
  •  ZUS zabra rent niewidomemu bo dorobi za du穎.
  •  Popieram ca趾owicie.
Ukryj komentarze(16)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
pampcia111
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-22 18:41:00
przeciez jej ty貫k jest nienormalnie przerobiony . nie widzicie?? haha photoshop i to zdjecie krazy po calym necie nie wiem po co

intymna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-04 23:29:34
racja,przerobione

wakos16
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-01-20 19:25:43
Zygi we wypier***aj chlopie to ty jestes w這cha. Fajna jest.

BestOrTheBest
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-21 00:33:54
SKOWYRNA wr璚z :D

BestOrTheBest
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-21 00:32:43
komentarz usuni皻y przez moderatora

bosman87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 21:22:25
to fakt cia趾o ma nieziemskie

Majster199
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-21 20:18:24
Pusta to ona jest nie zaprzecze, ale cia這 zajebiste, ahhhhh ;P

darkhuntex90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-03 17:26:39
Ja pier***e ale ostra Kocica!

xxswiezyxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-02 18:38:10
powiedzial bym wyborna !!

Szymon-placek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-16 18:21:23
genialna ;D

pampcia111
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-22 18:41:00
przeciez jej ty貫k jest nienormalnie przerobiony . nie widzicie?? haha photoshop i to zdjecie krazy po calym necie nie wiem po co

monsterbenz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-30 00:31:26
zajebista dupa ma co pokaza to pokazuje a ty tymi komentarzami nad zdj璚iami strasznie irytujesz lepiej ju nic nie pisz

dajtomitu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-26 22:54:00
fajne ma cia趾o...

casanowa108
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-13 14:58:21
To nie pustka w g這wie tylko pokazuje by se konia zwali i nie liczy na jej 郵iczn pupci

Illidan21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-12 22:25:29
Boska laska,tandetny opis,zmie鎍ie p造te

francmaurer
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-27 08:10:47
przeciez to jest Rebecca Battino

jaramzes
    Ocena: 2 (glosow:4)
2010-10-03 09:02:35
zajebista


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Je瞠li nie zgadzasz si na to mo瞠sz wy陰czy obs逝g plik闚ZAMKNIJ X
cookie w przegl康arce. Wi璚ej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0200