Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Mały konflikt na linii obywatel - Policja
Gall Anonim  14-10-22, 13:04 Zgłoś
+ 407 -
Dodano: 2014-10-22, 13:04:58   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 407  Zgłoś nadużycie
1293
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  Tak się spieszył
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(199)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
KAFAR30
    Ocena: 108 (glosow:194)
2014-10-22 13:28:52
HAAHHAAHHA "TO WYPIE.... ZA BRAME TY CHAMIE , naucz sie kultury - poprostu masakra jak cham potrafi nauczać kultury

steve99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-05 23:22:55
durne gliny

kd540
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-10-26 01:02:13
Zbigniew Stonoga jest autorem tego filmu. Wszystkim nazywajacym go chamem polecam wejsc na jego FB lub strone sejmowewiezienie i zobaczyc co przezyl ten czlowiek. Gwarantuje ze zminiecie zdanie

MichuBydgoszcz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-10-25 18:21:10
Nie dziwię się jego reakcji. Po tym co mu zrobili Stonoga cięty jest na cały rząd i policję.

Nani94
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-25 14:47:36
Ja pierdziele , co za kolo ;D

smalco
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-25 13:15:33
komentarz usunięty przez użytkownika

ms250
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-25 09:10:09
Tak nawiasemmówiąc, policjantów na słuzbie powinno być 2, jeden to moze naskoczyc na pompke własnie. DO kontroli do czegokolwiek ma być ich dwóch a nie jeden. A tym bardziej jak sie wpierdziela komuś na posesje.

gosssccc
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-10-25 00:12:53
Kto tu jest chamem widać na pierwszy rzut oka. Szkoda, że są ludzie, których przerasta komunikacja ze służbami takimi jak policja. A wydawałoby się, że nie jest to tak wymagające intelektualnie.

KonikRafal
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-10-25 00:08:29
To są jakieś jaja, kazdy normalny komentarz jest minusowany a debile co bronią policjanta maja same plusy, ktoś tu ładnie grzebie zeby namieszać ludziom w głowach. Nie dajcie sie i sami użycie mózgu.

czarny7684
    Ocena: -6 (glosow:16)
2014-10-24 16:08:33
Dobrze powiedział, psom na teren prywatny wstęp zabroniony. Widzę że tu pełno piesków, bronią swego pana jak Chihuahua (cziłała) swojej kaszanki :)

ikswohceicjow
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-10-24 15:37:08
toż to słynny Zbigniew Stonoga!

simtrix
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-10-24 15:07:45
KONIEC Z TYMI GŁUPIMI KOMENTARZAMI- BO DZWONIĘ DO OFICERA DYŻURNEGO KRAJU :0

ariel12
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-23 23:30:39
Pytanie czy moderator ma 18 lat??? i czy jest stronniczy? Prosiłbym o uzasadnienie usunięcia mojego wpisu na pocztę.

ariel12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-23 23:21:10
komentarz usunięty przez moderatora

sipek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-10-23 23:17:10
komentarz usunięty przez moderatora

sipek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-23 23:05:20
komentarz usunięty przez moderatora

Schwab
    Ocena: 1 (glosow:21)
2014-10-23 22:40:55
komentarz usunięty przez użytkownika

magicznamagda
    Ocena: 5 (glosow:17)
2014-10-23 21:27:02
dno kultury chciało nauczać ,oj ja bym takiemu dała wyp..za brame.

sipek
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-10-23 22:58:45
Gdybyś szanowna koleżanko wiedziała co ten Pan Stonoga przeżył dzieki naszemu organowi sprawiedliwości to by cię z butów wyrzuciło

wiocho
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-10-24 18:34:55
Skoro ma taki szacunek do ludzi nie ważne czy to policja czy ktoś inny to mu pokazali ... A teraz jaki on był skrzywdzony przez władze i wolno mu teraz obrażać wyzywać i w taki buraczany sposób się zachowywać tak? Daj spokój.

tapicer
    Ocena: -16 (glosow:32)
2014-10-23 19:55:44
Po komentarzach widzę, że psy opanowały wiochę! Albo inaczej: Psy wlazły na wiochę! A tym co bronią tego glinę radzę jeszcze raz i to uważnie obejrzeć film.

kostek.km
    Ocena: -15 (glosow:31)
2014-10-23 19:26:30
te komentarze co piszecie trzymajace strone psa to chyba zamieniliscie sie z ch... na rozum... mial racje jego teran to wypad...

qbikospiteros
    Ocena: 5 (glosow:23)
2014-10-23 18:44:23
"Biznesman" z wioski wyszedł, ale wieś z niego nie. Film z serii jak "dwóch łysych ciągało się za włosy"

trilho
    Ocena: 11 (glosow:31)
2014-10-23 18:06:37
za zniewazenie na sluzbie psiak mogl go gazem potraktowac i do suki chama

hubertberger
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-10-23 20:11:51
Nie mógł, bo było by to nadużycie władzy. Nie szczekaj jak nie znasz faktów.

rakieta_b
    Ocena: 11 (glosow:19)
2014-10-23 17:08:02
Widzę ograniczeni ludzie się wypowiadają. Dlaczego zaczął tak się do niego wyrażać się ktoś zastanowił. Jak zapytał o odznakę to ten mu powiedział, żeby go pocałował w pompę. Od tego momentu mu zaczął cisnąć!

womack
    Ocena: -5 (glosow:33)
2014-10-23 17:02:53
Powinien prostaka na glebę, pałą przez plecy z 10 razy, branzoletki, jakby nadal szczekał to w mordę gazem i do radiolki.

Python013
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-23 18:12:44
komentarz usunięty przez użytkownika

Michal_Szczecin
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-10-24 21:33:26
przeciez to policjant złamał prawo - dlaczego jemu wolno a obywatelowi nie ?

sebololo
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-10-23 16:55:00
I jeszcze jedno dla młodych lub niedouczonych policjantów- znieważenie funkcjonariusza to nie groźby gdzie trzeba obawiać się ich spełnienia. Znieważenie f. to znieważenie urzędu jaki policjant reprezentuje a nie przysłowiowego jasia kowealskiego. Więc nie ma znaczenia czy on się czuje znieważony czy nie. Jest to ścigane z urzędu. W przeciwnym wypadku można by f. nasikać na głowę i gdy on nie poczułby się znieważony nie byłoby przestępstwa.

sebololo
    Ocena: 8 (glosow:18)
2014-10-23 16:49:54
Każdy (w tym policjant) ma prawo wejść lub wjechać na prywatny nieogrodzony teren ale na żądanie właściciela powinien ten teren opuścić. Policjant jeśli wykonywał tam wobec kogoś czynności powinien je dokończyć i potem odjechać. Właściciel posesji "wypraszając" policjanta nie miał prawa go znieważać. Popełnił przestępstwo ścigane z urzędu i powinien za to odpowiedzieć. Publikując ten film sam sobie zaszkodził bo teraz na pewno będzie wszczęte dochodzenie i dostanie wezwanko.

pawelozory
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-24 00:13:56
Tu się troszkę mylisz. Podczas wykonywania czynności służbowych (na filmie widać włączony sygnał świetlny, więc takie czynności były wykonywane), policjant może wejść na czyjąś posesję bez względu na to, czy jest ona ogrodzona czy nie (w niektórych przypadkach ogrodzenie ma znaczenie, dlatego o tym pisze).

wiejskisplaw
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-24 00:28:29
komentarz usunięty przez moderatora

perun12345
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-24 07:09:17
To nie była posesja osoby wobec której wykonywał czynności, a tym bardziej aby wejść na czyjś teren bez nakazu, musi mieć pewność, że zostało popełnione przestępstwo.

pawelozory
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-24 11:55:51
Wiejskisplaw, rzeczywiście zrobiłem ogromny błąd i przez pośpiech nie nacisnąłem klawisza ALT. Nie chciałem napisać "napisałem" tylko "piszę", gdyż w tamtym momencie byłem w trakcie pisania. Logiczne, tak? Jakże to oczywiste, że przy braku argumentów szuka się błędów językowych, ortograficznych, literówek itp. Widzę, że poziom intelektualny tutejszej społeczności jest na dość niskim poziomie, więc wrzucę tutaj cytat z paranaukowej strony - wikipedii:"W prawie karnym stan wyższej konieczności jest kontratypem: polega na ratowaniu dobra chronionego prawem przez zniszcze

pawelozory
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-24 11:57:28
Część ucięło, więc ZAMIESZCZAM (nie "zamieściłem" - zamieszczam bo robię to teraz) cały cytat jeszcze raz: "W prawie karnym stan wyższej konieczności jest kontratypem: polega na ratowaniu dobra chronionego prawem przez zniszczenie innego dobra chronionego prawem, pod warunkiem, że dobro zniszczone przedstawia wartość niższą od dobra ratowanego albo też nie przedstawia wartości oczywiście wyższej."

tomek-kt
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-10-23 16:17:07
Jak się można domyśleć to właściciel komisu samochodowego czyli zwykły oszust. I on chce kogokolwiek kultury uczyć?

kamo22oli
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-10-23 15:24:53
Najlepszy filmik jaki tutaj obejrzałem :)

Michal_Szczecin
    Ocena: 4 (glosow:32)
2014-10-23 13:04:38
obiektywnie trzeba stwierdzić - zaczął grzecznie kulturalnie - proszę Pana proszę opuścic teren prywatny, Pan, Pan, proszę .... no ale nie dociera to o co chodzi ??? Gliniarz doskonale wie że łąmie prawo i pomimo grzecznych próśb by zaprzestałrobi to dalej - więc Stonoga skończył z grzecznością. Ktoś wjeżdza wam na chate bezprawnie i co jeszcze grzecznie prosić by sobie poszedł ?

wiejskisplaw
    Ocena: 3 (glosow:19)
2014-10-23 15:45:32
komentarz usunięty przez moderatora

womack
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-10-23 17:05:31
Tak? A może ktoś kupił u niego kradziony samochód? Nie od dziś wiadomo że właściciele komisów współpracują ze złodziejami, którymi sami często bywali. W takim przypadku policja ma prosić o wpuszczenie czy z buta włazić?

hubertberger
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-23 20:16:13
womack nawet jeżeli to trzeba mieć nakaz, a to była samowola. Jak wtargniesz komuś na teren to może cie sadzić i bez wyroku się nie skończy...

mandalorianin89
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-24 00:17:53
Hubertberger a co jeżeli Ci powiem, że w takich przypadkach o których mówicie policjant okazuje legitymację i nie musi mieć nakazu prokuratora ani postanowienia sądu? wchodzi na legitke daje znać dyżurnemu ten dzwon i do prokuratora i nakaz się drukuje? trochę się przepisy zmieniły i to jakiś czas temu

perun12345
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-24 07:12:45
Policjant na tzw legitymacje, może wejść jeśli ma pewność, że popełniono przestępstwo lub akurat jest popełniane.

iroo123
    Ocena: 0 (glosow:34)
2014-10-23 12:44:14
Ja bedąc na miejscu Policjanta to bym tego frajera z kamerą dawno jeb..ł na ziemię . Normalnie kozak, ciota chowająca się za kamerą .Jak ma być normalnie w tym kraju jak taki ch.j z kamerą chodzi po tym świecie , do ubicia tylko!!!!!!

Michal_Szczecin
    Ocena: -5 (glosow:21)
2014-10-23 13:27:13
wiesz w ogole ile przez ,,wymiar sprawiedliwości" ten facet wycierpiał i kim on jest ? poza tym zaczął grzecznie i kulturalnie a pałkarz dalej swoje - co miał paść na kolana by jaśnie Pan gliniarz łaskawie opuścił nie swoją posesję na którą wjechał bezprawnie ?

pawelwiktor15
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-10-23 14:48:30
jaro321 nie jaraj sie tak:D sprawdź kto jakie ma prawa a później pisz :P

aneta.buziaczek
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-10-23 15:34:31
widziałam jego prostackie banery w sieci, gdzie pisze "zasrana Polsko", dla mnie to zwykly dorobkiewicz, który wadzi się z fiskusem i użala się jak mu cięzko na swiecie. Niech idzie zapie*alać na kase do biedry, to zobaczy co to zobaczy jaki tam jest miód.

wiejskisplaw
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-10-23 15:48:52
komentarz usunięty przez moderatora

wiejskisplaw
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-10-23 15:50:29
komentarz usunięty przez moderatora

sebololo
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-10-23 17:01:35
wiejskisplaw - ubliżasz ludziom ba mają inne zdanie a sam w tym temacie wypisujesz zwykłe brednie. Gdzie ty zaczerpnąłeś takiej wiedzy prawnej- od "prawników" za wiejskim sklepem czy od sikających pod klatką schodową?

wiejskisplaw
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-24 00:29:55
komentarz usunięty przez moderatora

aneta.buziaczek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-24 07:53:43
komentarz usunięty przez moderatora

MrFoto
    Ocena: 7 (glosow:33)
2014-10-23 11:30:26
Zazwyczaj nie jestem za parówami ale w tym przypadku ten burak już dawno powinien leżeć skuty mordą w piachu ...

damian.szefo
    Ocena: 10 (glosow:18)
2014-10-23 14:43:37
Proste. Po pierwszej obeldze policjant powinien założyć mu kajdanki i z uśmiechem na ustach powiadomić że jest zatrzymany za obrazę policjanta na służbie art 226 KK.

wiejskisplaw
    Ocena: -7 (glosow:15)
2014-10-23 15:52:27
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-23 19:20:53
Prymitywny jest twój umysł i sposób wypowiadania się. A skąd ty wiesz gdzie, ludzie się tu wypowiadający się, pracują i ile posiadają pieniędzy, jesteś wróżką? Pewnie zarabiasz kokosy na emigracji i teraz na innych patrzysz z perspektywy zmywaka.

wodnik123J
    Ocena: 5 (glosow:19)
2014-10-23 11:22:23
Według mnie policjant ok ,bo jak na mnie by to trafiło to ten cwany koleś by siedział skuty w radjowozie i płakał ,że już nie będzie i przeprasza .Cham ,cham i prostak ale wcale to nie dziwi bo handlarz aut pewnie

krzysiek2805
    Ocena: -10 (glosow:16)
2014-10-23 10:01:04
dobrze pedałom

ElManiaco
    Ocena: 7 (glosow:19)
2014-10-23 09:49:46
A czy to przypadkiem nie jest obraza funkcjonariusza na służbie? Powinien zostać aresztowany i do wyjaśnienia na dołku. Od razu by mu skorupki zmiękły :)

ganio222
    Ocena: 12 (glosow:14)
2014-10-23 10:45:35
w myśl art. 226 kodeksu karnego jest to przestępstwo tylko cały myk w tym ze Policjant musi poczuć się obrażony wtedy ten artykuł ma zastosowanie, co do zatrzymania jasne 48h na dołku i rura od razu mięknie :P

wiejskisplaw
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-10-23 15:53:54
komentarz usunięty przez moderatora

el_bigos
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-10-23 18:48:55
Jasne,że za niewinność siedział. Jak wszyscy w celi.

kibic352
    Ocena: 14 (glosow:24)
2014-10-23 09:35:33
W innym normalnym kraju za takie obelgi względem policjanta by gość leżał na glebie.

hubertberger
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-10-23 12:26:28
W normalnym kraju policja nie ma prawa bez zgody właściciela posesji wejść na teren prywatny.

orgia
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-10-23 12:47:07
Hubertberger masz racje ale to nie zmienia faktu że właściciel posesji zachował się jak burak. Mógł to zrobić bardziej dyplomatycznie i bez wulgaryzmów...

Leni2991
    Ocena: -6 (glosow:18)
2014-10-23 13:49:45
W normalnym, cywilizowanym kraju ten policjant by dostał kulkę za wejście na prywatną posesję bez zgody właściciela i bez nakazu sądowego

damian.szefo
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-10-23 14:47:50
Ludzie jacy wy jesteście prawnymi analfabetami. Policjant może zawsze i wszędzie wejść i dokonać przeszukania na podstawie tylko i wyłącznie legitymacji. Odbywa się to w uzasadnionych sytuacjach i podlega zatwierdzeniu. Czy wyobrażacie sobie że komuś dziej się krzywda albo czyjeś życie jest zagrożone a policjant najpierw poprosi właściciela posesji o zgodę? W każdym normalnym kraju podniesienie ręki na policjanta, żołnierze, strażaka itd itd jest podniesieniem ręki na państwo.

pawelwiktor15
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-23 14:50:27
orgia ogladałe(łas) cały filmik?

orgia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-23 16:37:42
tak oglądałem, domyślam się do czego zmierzasz. Początek filmu pokazuje jakim bucem był policjant, jednak nie powinno się zniżać do takiego poziomu. A w końcówce Pana Stonogę troszkę poniosło.

Python013
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-23 18:04:07
komentarz usunięty przez użytkownika

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-23 20:10:43
orgia również masz racje z tym że nie wiemy co się działo przed rozpoczęciem nagrywania, jak zachowywał się policjant, a jak właściciel, a z doświadczenia wiem, że policja przeważnie uważa się za lepsza i "myśli", że może więcej. damian.szefo nie wiem skąd masz te dane ale jeżeli nie ma bezpośredniego zagrożenia życia lub bezpośredniej zgody właściciela to pod żadnym pozorem nie może. Mam znajomego, który za takie coś pobił policjanta i jeszcze odszkodowanie dostał za straty moralne...

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-26 11:17:19
huberttberger koniecznie podeślij mi wyrok sądu na podstawie zostało przyznane odszkodowanie bo niewiarygodną sytuacją byłoby żeby za pobicie policjanta na służbie ktoś dostał odszkodowanie. Albo jesteś strasznie naiwny i dałeś się wkręcić koledze albo po prostu kłamiesz

vegoo
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-10-23 09:33:35
Już by cebularz z kamerą leżał skuty na ziemi po takim tekscie.

aneta.buziaczek
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-10-23 09:20:55
Nie wymagajcie kultury od faceta o nazwisku stonoga. Już w Alternatywach Bareja szydził, iż Furmany zostają docentami, jak widać ta farsa trwa do dziś.

jto1975
    Ocena: 13 (glosow:21)
2014-10-23 09:10:34
Kto jest chamem, aż nadto widać po słownictwie. Okłady z gumy bardzo dobrze leczą takich prostaków.

Franusss
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-10-23 08:32:00
ZERO kultury - jak widać działa w obie strony. W Rosji raczej by nie było takiej dyskusji.

Viasseq
    Ocena: -10 (glosow:20)
2014-10-23 08:19:03
Eh ta policja koles mial racje ze go probowal pogonic bo policja nie ma prawa stawiac samochodu na terenie prywatnym chyba ze gospodarz sie zgodzi a ze swiatla zapalil ? + dla nagrywajacego

chomza29
    Ocena: 3 (glosow:19)
2014-10-23 07:18:08
Tak się zastanawiam, czy gdyby w czyjejś rodzinie zdarzyła się jakaś tragedia typu porwanie, molestowanie czy pobicie czego oczywiście nikomu nie życzę - do kogo poszlibyście po pomoc???? Ciekawe, czy gość wyzywający policjanta pomógłby Wam???

pawelwiktor15
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-23 14:52:02
idz ko kościołka :D

jamez
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-23 16:17:40
ja bym się udał do Rutkowskiego

Knoks
    Ocena: -3 (glosow:25)
2014-10-23 06:49:33
Idioci zanim będziecie oceniać to wysłuchajcie sie w filmik i zainteresujcie sprawa. Autor filmiku Zbigniew Stonoga , na początku prosił kulturalnie o przestawienie radiowozu gdyż wjechali mu na posesje blokując wyjazd , i nagle psełdo stróż prawa odpala w jego kierunku hasło; "możesz mnie pocałować w pompkę " i zaczyna sie jazda ze szmaciarzem.

wiocho
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-10-23 07:23:08
Ale nie musisz zaczynać od słowa IDIOCI. Zwłaszcza, że filmik pokazuje ludzi pewnego pokroju.

zenontelefon
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-24 20:44:17
No i fantastyczne słowo "psełdo". Do książek nieuku.

Knoks
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-26 00:26:10
zenon twoja widzę ci to często mówi...

albi144
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-10-23 04:15:47
dobrze zrobił, te jełopy co sie tu wypowiadaja to gimbaza bez przyszłosci i typowy polski cebulacki plebs

Cocado
    Ocena: 2 (glosow:24)
2014-10-23 01:35:30
nie lubie policji ale tego buraka bym na jego miejscu spalował za cwaniactwo chamstwo buractwo i co frajerze stales sie wiochą nagrywajac to.

Fr3on
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-23 01:08:42
komentarz usunięty przez moderatora

TimSmooth
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-10-23 01:05:08
Króciutki komentarz - ten "policjant" powinien być usunięty z Policji, ponieważ, nie zatrzymał sprawcy przestępstwa znieważenia funkcjonariusza, a to jest ścigane z urzędu, przez co rażąco nie dopełnił obowiązkó służbowych. Dziekuję za uwagę ;)

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-23 14:57:41
Króciutko - policjant musi poczuć się znieważony. Króciutko - nie masz pojęcia o czym piszesz!

pawelozory
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-24 12:03:23
komentarz usunięty przez moderatora

annluis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-23 00:59:45
No i trudne sprawy

sandslash
    Ocena: 12 (glosow:16)
2014-10-23 00:57:33
po 1, policjant w poscigu za osoba nie zatrzymujaca sie do kontroli ma prawo wejsc na teren prywatny czy to na posesje czy mieszkania bez nakazu, na tzw legitymacje w celu zatrzymania sprawcy wykroczenia lub przestepstwa. po 2, ten gosc zniewazyl policjanta na sluzbie wiec popelnil przestepstwo i powinien zostac zatrzymany przez niego, po 3, jesli policjant nie podjal wobec kogos zadnych czynnosci nie musi w zadnym stopniu sie tej osobie przedstawiac.

hollsek
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-10-23 00:34:01
To teraz możecie mnie hejtować: 1. Nie ma nigdzie przepisu gdzie policjant w mundurze ma obowiązek pokazać legitymacje osobie pośredniej. 2. Obraza funkcjonariusza jest karalna. 3. Upublicznianie nagrania gdzie widać twarz (zobaczcie jak to robi np. Emil - Łowca Fotoradarów, ofiary zasłania) z uwagi na to, że funkcjonariusz nie jest osobą publiczną. 4. Policja ma prawo wejść na teren prywatny w celu ujęcia sprawcy przestępstwa. W tym wypadku również mieli do tego prawo. 5. Podawanie przykładu nakazu odnosi się do przeszukania domu bądź wejścia w celach operacyjnych.

RADZI005
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-23 03:04:15
1. "Strój" policjanta kazdy moze sobie kupic, ale masz racje w tym punkcie. 3. Nagrywanie policjanta na sluzbie jest dozwolone 4. "Policja ma prawo wejść na teren prywatny w celu ujęcia sprawcy przestępstwa" przestepstwa a jesli zatrzymal pojazd do rutynowej kontroli i nie bylo popelnione nawet wykroczenie? Nie jest to pokazane w filmie wiec nie wiadomo. Co do reszty punktow nie bede sie wypowiadac, bo nie jestes az tak obeznany w prawie.

perun12345
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-10-23 07:38:09
hollsek jeśli weszli na teren prywatny, to właściciel tegoż terenu na prawo wymagać od policjanta okazania legitymacji i podania podstawy prawnej powodu wkroczenia na jego teren. Policjant przeprowadzał kontrolę osoby jadącej drogą publiczną, więc nie ma mowy o tym że chciał zatrzymać sprawcę jakiegoś przestępstwa, ba nawet nie mam mowy o wykroczeniu, bo to była rutynowa kontrola. Powinien stanąć przed bramą i podejść do osoby którą chciał skontrolować, a nie wjeżdżać i blokować drogę wyjazdową dla innych kierujących. I właśnie to było powodem, tej "awantury".

janosik1971
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-23 00:11:12
Gall dla kogo wiocha? Wreszcie dobry absurd... Powiem tak jak ten gościu by powiedział szukaj szukaj szukaj dalej :)

ice6nokia
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-10-22 23:48:17
Najlepszy jest też adwokat internetowy który pisze "miał prawo go skuć" ,tak miał prawo takie samo zresztą jak POlitycy którzy okradają nas na co dzień z zarobionych pieniędzy

ice6nokia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-22 23:44:48
komentarz usunięty przez moderatora

alarik--marcin
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-10-22 23:40:38
Dobrze mu powiedzial jak nie ma kultury to niech wypier......(Problem wladzy polega na tym ze zaciera sie jej granica i sie jej naduzywa)

Tetek2
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-10-22 23:40:17
Co wy ludzie jesteście jacyś ograniczeni???? Facet mówi do policjanta że jest to teren prywatny i ma wyjechać na zewnątrz i tam prowadzić swoje czynności itd. Co to za komentarze itd ??? Gdyby mi obcy wszedł do mieszkania bez mojej zgody to też kazał bym mu wypieprzać. A policji tym bardziej, chyba że będzie miała nakaz to co innego.

Nick-T_00
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-10-23 06:52:00
Nie chodzi o to, co mówi, tylko w jaki sposób. Jeśli to jest dla ciebie normalna rozmowa to nie pisz tu o ograniczeniach. Zawsze największy burak i cham naucza innych kultury. Raz jest to pijak spod sklepu, który zabija nastolatka "bo nie powiedział dzień dobry wchodząc do sklepu", raz pirat drogowy, który "naucza" innych zajeżdżając drogę i spychając do rowu, a raz cham i prostak, który wyzywa policjanta, nagrywa to i jeszcze wrzuca w sieć. Pan Stonoga powinien odpowiedzieć za obrazę funkcjonariusza wykonującego obowiązki służbowe.

jamez
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-10-23 06:55:15
obowiązki służbowe niech uprawia na drodze publicznej a nie na prywatnej posesji,może i go zbluzgał ale jak cieć nie reagował na delikatne wypie.dalać to mu nerwy puściły

perun12345
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-10-23 07:47:08
Tylko jakbyś chciał wiedzieć to policjant pierwszy wypowiedział się w sposób lekceważący "pocałuj mnie w pompkę", nie podał nawet swojego imienia, nazwiska i stopnia, o legitymacji nie wspominając, a powinien to zrobić na życzenie właściciela terenu. Póki tego nie zrobi to nie masz pewności czy to nie przebieraniec.

imlubie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-22 23:35:56
komentarz usunięty przez moderatora

langeman
    Ocena: -5 (glosow:17)
2014-10-22 23:22:44
W Stanach ten burak leżałby już na ziemi i miał sprawę za obrazę Policji i 2 lata paki.A nasi się cackają z takimi kmiotami.Pała w rękę i po nerach chama !!!

Tetek2
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-10-22 23:32:32
W stanach baranie policja nie ma prawa wejść na teren prywatny bez nakazu. Ciekawy jestem jak byś ty zareagował jak by ci policja wjechała na chatę bez twojej zgody.

bonifacq
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-23 08:30:25
W USA jak ci ktoś wejdzie na posesje masz prawo go odstrzelić.

edekzkrainykredek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-23 14:38:31
Nie "W USA", tylko niektórych stanach i nie na posesję, tylko do domu. Dziękuję, dobranoc.

Xart977
    Ocena: -2 (glosow:22)
2014-10-22 23:12:10
Kawał chama z tego kozaczka... myśle że dwa razy po kolanach by pomogło... szczyle napewno podniecone że ktoś jadąc funkcjonariusza policji robi z siebie parobka niczym z XVI wieku :)

dliro
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-10-22 23:09:19
Ludzie! To jest r.e.w.e.l.a.c.j.a! Tak, powinniśmy postępowac z tymi wszystkimi złodziejami z Wiejskiej!

abdulek1
    Ocena: -3 (glosow:27)
2014-10-22 22:51:51
i tak sie goni psy z podworka. Brawo!

a1ednak
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-10-22 23:24:08
dlaczego dajecie minusy?? krótki przykład: znajomy mieszka w pewnej wsi przez którą przebiega dość ruchliwa krajówka,razu pewnego,gdy był w pracy na jego podjeździe na posesje rozstawiła się "miejska" z fotoradarem. gdy wrócił-kazał im się zwijać.oni,że wykonują czynności.. wezwał policję,przyjechali. miejscy w biegu zniknęli.morał? twój teren prywatny jest święty. nagrywający mógł co prawda ugryźć się w język ale racje miał.

Tetek2
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-22 23:30:13
Zgadzam się. Mój prywatny teren i bez nakazu wypierda.....

ganio222
    Ocena: 5 (glosow:17)
2014-10-22 22:37:19
żeby wymagać od kogoś kultury trzeba wcześniej ja ze sobą reprezentować. a na tym filmiku najwiekszym burakiem okazał sie ten cału stonoga czy jak mu tam.

leonisko
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-10-22 22:16:39
To jest prawdziwe JP na 200%!

aneta.buziaczek
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-10-22 21:51:03
to ten pokrzywdzony przez los i prawo stonoga, widac ze odzyl...

rogerone
    Ocena: 8 (glosow:22)
2014-10-22 21:28:06
usunęli mój komentarz bo napisałem że uczciwy gliniarz by go gazem i pałą potraktował - maskra z tą cenzurą!!!!

diamentowamaska
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-10-22 21:26:29
do tych co "plują" na nagrywającego: Obejrzyjcie najpierw cały filmik (nie na wiosze) to może wtedy zrozumiecie o co chodzi i wam się oczy otworzą !

jabez
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-22 22:31:44
gdzie jest ten caly film? bo wpisalem Mały konflikt na linii obywatel - Policja na youtubie i nic nie ma takiego

DooMinator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-22 23:07:48
komentarz usunięty przez moderatora

rogerone
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-22 21:25:20
komentarz usunięty przez moderatora

Umarov
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-10-22 20:52:41
Nie byłbym zwolennikiem Pana Zbigniewa gdyby dzisiejsza straż miejska i policja nie była narzędziem aparatu samorządu i państw, a niestety trzeba powiedzieć sobie wprost, że działania dzisiejszej SM i policji do tego służą, przypominając praktyki stosowane w Korei Północnej. Ludzie, stosujmy się do prawa! Jeżeli z policjantem przyjeżdża pokrzywdzony to ja rozumiem, że zaszedł jakiś konflikt i moim obowiązkiem jest go rozwiązać. Sam policjant który coś pokrzykuje jest jedynie oznaką, że państwo wbrew mojej wiedzy chce coś ode mnie wyegzekwować.

Umarov
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-10-22 20:54:30
Takie praktyki stosuje się w najbardziej totalitarnych systemach, więc jako niewtajemniczony obywatel mam święte prawo takiego "funkcjonariusza" co najwyżej zatłuc i zakopać w ogródku.

Amaymon
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-10-22 20:52:35
Jak on mógł pozwolić sobie na takie odzywki ????

wiejskisplaw
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-10-22 22:38:23
komentarz usunięty przez moderatora

slonik606
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-10-22 23:30:19
Masz rację gość powinien już na glebie leżeć... WIEJSKISPLAW klawiatura dodaje odwagi?

wiejskisplaw
    Ocena: -7 (glosow:9)
2014-10-22 23:33:34
komentarz usunięty przez moderatora

slonik606
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-10-22 23:36:27
Hehehe... A rano budziłeś się cały mokry?

wiejskisplaw
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-23 16:25:27
komentarz usunięty przez moderatora

slonik606
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-23 23:54:27
Żal mi takich jak Ty... Sorry ale tak jest :D Mam nadzieję tylko, że masz chociaż komu imponować swoimi postami: + 10 u kumpli z klasy i + 15 do nieśmiertelności :D

FloydP4PKing
    Ocena: 15 (glosow:17)
2014-10-22 20:46:33
gimby biorą przykład z takiego kogoś, a później stają się bohaterami jutuba

FloydP4PKing
    Ocena: 10 (glosow:28)
2014-10-22 20:40:45
stonoga wielki obrońca praw człowieka, przy okazji największy burak i cham III RP

wiocha1984
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-10-22 20:58:55
....a to Stonoga był ???????????? No to ten sobie pozwala. Aż za podejrzanie sobie pozwala.

wiejskisplaw
    Ocena: -11 (glosow:13)
2014-10-22 22:40:07
komentarz usunięty przez moderatora

mandalorianin89
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-24 00:07:52
Loda burakowi jeszcze zrób frajerze. Za darmo nie siedział napewno

wiejskisplaw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-24 00:25:09
komentarz usunięty przez moderatora

mateusz1980
    Ocena: 5 (glosow:27)
2014-10-22 20:35:10
a dziwie się gliniarzowi za postawę, na glebę z burakiem i kajdanki .....

mihu77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-22 20:32:06
komentarz usunięty przez moderatora

simgal
    Ocena: 7 (glosow:21)
2014-10-22 20:28:47
co za debil ten co nagrywał! niezłe chamstwo

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:27)
2014-10-22 20:27:15
Co to za policjant ja się pytam? Już straż miejska mogłaby go uczyć jak radzić se z rozwydrzonym, kozaczącym bydłem. Przecież mógł go aresztować za sam fakt używania chamskich i wulgarnych słów w jego kierunku. Odjechałby wtedy za tą bramę ale razem z tym klocem i byłoby ok. Pewnie zaraz będą komentarze w stylu "nie wiesz kim był p. Stonoga" i nie, tak wiem kim był Stonoga- kolejnym "wielkim męczennikiem w bitwie z naszym złym rządem o wolność i prawdę", a teraz ten kloc zapiernicza Ferrari i gada bzdety kogo wywalić z sejmu (jakby miał o tym jakieś pojęcie) a wy połykacie

wieslav
    Ocena: -4 (glosow:28)
2014-10-22 20:20:39
Ja nie rozumiem jakim prawem policja wjeżdża na prywatny teren, żeby dokonać kontroli kogoś zupełnie innego?! Przecież za takie zachowanie ten policjant powinien otrzymać jakąś karę. Jeszcze trochę i będą robić co im się podoba pod przykrywką 'interwencji'. Pierwsze co bym zrobił to zadzwonił bym do dyżurnego ze skargą, a na następny dzień podjąłbym odpowiednie kroki prawne. Fakt, że policjant uparcie odmawiał opuszczenia posesji i pyskował przy tym jest wysoce naganny i powinien zostać przykładnie ukarany.

perun12345
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-10-23 07:52:35
Nie podał swoich danych, ani nie okazał legitymacji, więc nawet nie wiadomo czy to nie przebieraniec.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-10-22 20:16:38
ufff ostro ! Mozna było z lekka spokojniej ,no chyba ,ze ten pan oficer czesto najezdza własciciela dlatego taka irytacja.

w2582140
    Ocena: -4 (glosow:34)
2014-10-22 20:02:16
Ja na miejscu tego policjanta to bym aresztował tego głąba z tym telefonem za obrazę funkcjonariusza na służbie

jamez
    Ocena: 4 (glosow:18)
2014-10-22 20:16:37
wjechał na jego prywatny teren bez jakiegokolwiek nakazu

wieslav
    Ocena: 4 (glosow:18)
2014-10-22 20:26:06
Za co aresztował?! Ten 'policjant' powinien sam siebie aresztować za naruszenie prywatnego terenu i pozostawanie na nim mimo sprzeciwu właściciela. Czasy kiedy policji było wszystko wolno mam nadzieję, że minęły.

mandalorianin89
    Ocena: 6 (glosow:20)
2014-10-22 20:39:19
Do jameza i wieslava: poczytajcie co policjant może a co nie, a potem gadajcie głupoty. Kolejni podwórkowi adwokaci. Miał prawo go skuć i zrobić mu znieważenie. Wiocha dla nagrywającego.

jamez
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-10-22 20:45:27
mandolin nie pierdool

mandalorianin89
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-10-22 21:09:46
masz racje jamez nie będę się zniżał do twojego poziomu bo pokonasz mnie doświadczeniem :D jak chcesz coś pisać to wiedz o czym piszesz i nie jestem mandolin ;]

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-10-22 21:30:50
mandalocośtam89 obrazę 'policjanta' widzisz, a nie widzisz tego, że policjant uparcie odmawia wyjścia z prywatnej posesji. Facet kazał mu odjechać kilka razy spokojnie po czym się wkurzył i zaczął bluzgać. Też bym się wkurzył jakby na terenie mojej firmy psiarnia prowadziła sobie kontrolę. Ten sierżancina doskonale widział, że popełnił błąd, dlatego nie zareagował na bluzgi. Pomocna też była kamerka, która zarejestrowała tego butnego pieska.

Python013
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-10-22 21:48:14
mandalorianin89 Po pierwsze to wpierw ten niedouczony policjancina przekroczył swoje uprawnienia i stawiał się okoniem przez co wyprowadził chłopa z równowagi a do tego pyskował. Po drugie miał podstawę by chłopa skuć i postawić przed sądem ale wiedział, że jak ruszy temat to i na siebie bata ukręci. Wujek sądownie doprowadził do zniszczenia dwóch Policjantów za przekroczenie uprawnień podczas kontroli. Jeden poleciał dyscyplinarnie a drugi został zdegradowany do posterunkowego i przeszedł do patroli pieszych.

mandalorianin89
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-22 22:03:33
wiochoslav a co on miał zrobić jak ten kogo zatrzymał do kontroli pojazd, a ten mu wjechał na teren prywatny? miał prawo bo nie wiedział czy ten ktoś nie jest pijany, poszukiwany etc. rozpoczął kontrolę to musi ją skończyć. Temu gburowi też by korona z głowy nie spadła za to że 5 minut będą stali na jego posesji albo niech zamyka bramę to nie będzie miał takich kłopotów. Widać coś ma na sumieniu skoro te problemy robi, poza tym filmik nakręcony od połowy jest idealnym dowodem na to jak butnie zachowuje się piesek jak to ująłeś....

mandalorianin89
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-22 22:06:39
Python013 nikogo to nie uprawnia do bycia burakiem, no nie róbmy jaj z pogrzebu

Python013
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-10-22 22:32:52
mandalorianin89 bredzisz jak nawiedzony wyznawca Rydzyka. Tym bardziej mając takie (rzekome) przypuszczenia w pojedynkę działań ten Policjant nie mógł podjąć. Dokonał ewidentnie wtargnięcia na teren prywatny i przekroczył uprawnienia. Jedyne co mógł zrobić to wezwać wsparcie mając uzasadnione podejrzenia wobec kierującego i ewentualnie zablokować wyjazd z tego komisu. A swoją drogą to na czyjeś życzenie pana Stonogę nęka nasz sprzedajny jak dziwka wymiar sprawiedliwości będący na usługach politykierów, a chłop ma jaja i odpiera ataki puki mu sił starcza...

mandalorianin89
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-22 22:49:56
Python013 to złóż zawiadomienie w prokuraturze bo bredzisz jak członek rodziny per Stonogi. podaj akt prawny w którym jest to zawarte że nie miał prawa tam wjechać bo takie pierdzielenie jest do niczego

beem_obibok
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-10-22 23:57:27
Miejsce prowadzenia działalności w godzinach pracy, gdzie każdy klient może wjechać jest miejscem publicznym. A pan Zbigniew bez względu na jego przeszłość pokazał się jako zwykły cham.

Python013
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-23 06:25:03
beem_obibok nie miejsce publiczna a ogólnodostępne. To nie rynek miejski a teren prywatny lecz ogólnodostępny (w określonych godzinach) przez co ten policjant ma znacznie zawężone pole działania i nawet mandatu nie może Ci wystawić ponieważ przed bramą nie widnieje znak "STREFA RUCHU". Temat przerabiałem z chłopakami z sekcji ruchu drogowego.

jamez
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-10-23 06:52:29
dla mnie jesteś mandolin a ty dalej się kompromitujesz ,co to tatuś w tym radiowozie przyjechał ?pewnie opowiadał ci przed snem zamiast bajki czytać że policja wszystko może no nie ?

Python013
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-23 08:16:21
Mandolin pewnie jest z prewencji, a tam panuje burdel w interpretacji uprawnień oraz obowiązków. Do tego prewencja lubi wkręcać ciemnocie nie istniejące prepisy a na mandaciku widnleje paragraf, którego ktoś nie naruszył. W razie wątpliwości wolę zadzwonić do znajomych w Policji i doinformować.

mandalorianin89
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-24 00:03:49
jamez żałosny jesteś... na rodziców wjeżdżać? Może mi babcie zgwałcisz jeszcze? Idź się zabij dzieciaku. pyton tak się składa, że nie mam nic wspólnego ze służbami mundurowymi, a też gadałem ze znajomymi i mógł mu tam mandat wlepić za cokolwiek co zrobił wbrew przepisom przed wjazdem na teren na którym go zatrzymał do kontroli. Jestem więcej jak pewien, że policjant podjął interwencje(czyt. użycie sygnałów pojazdu uprzywilejowanego) na drodze publicznej a gość zjechał na ten szrot/autohandel/złomowiec czy co to tam jest

Python013
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-24 08:36:26
To nie było wykonywanie czynności służbowych związane z popełnieniem przestępstwa a ewentualnie z wykroczeniem. Teren był ogrodzony i mimo otwartej bramy ten radiowóz miał pozostać przed tą posesja ponie aż nie miały one związku z wlaścicielem ani czymkolwiek zaistniałym na jej terenie Wczoraj właśnie podobny temat przerabiałem. Na stacje paliw wjechała za mną Policja, zaparkowali na uboczu i podeszli pieszo. Poprosili bym z dokumentami przyszedl do radiowozu. Nie mogli sprawdzic stanu technicznego pojazdu nr. VIN itd. poniewaz nie znajdowal sie on na drodze publicznej.

mandalorianin89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-24 10:40:40
Co ty za bajki opowiadasz :D w jakim kraju ty żyjesz :D może jeszcze napiszesz że nie musisz okazywać dokumentów policjantowi bo nie mają takiego prawa? :D

Python013
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-24 17:21:47
Dokument tożsamości musisz okazać jeśli tego zażąda organ uprawniony do jego kontroli, lecz zgodnie z przepisami wcale nie musisz go mieć go przy sobie bo nie masz takiego obowiązku. Policja nie ma prawa do oględzin (kontroli) stanu technicznego pojazdu ani karania mandatem za wykroczenia oraz zdarzenia drogowe zaistniałe poza drogą publiczną. Wyjątkiem są miejsca poprzedzone znakiem D-52. Wiem co piszę ponieważ już kilka razy temat przerabiałem na własnym przykładzie i jeśli twierdzisz, że jest inaczej to życzę powodzenia.

lucass18
    Ocena: 1 (glosow:25)
2014-10-22 19:51:43
Brawo Panie Zbyszku. Nie dość że wjechał na prywatną posesje za klientem, to jeszcze na prośbe o odjechanie policjant odp " pocaluj mnie w pompke". Każdy by sie wkurwił jakby ktoś nieproszony z brudnymi butami wam do domu wlazł. a nagranie jest dopiero od momentu jak Pan Zbyszek sie juz zdrowo wkur..wił. Na jaką "kulture" zasłużył policjant, taką dostał.

Zygantus
    Ocena: -3 (glosow:27)
2014-10-22 19:49:35
A cóż to za cham i kretyn, ten nagrywający? Jakiś bojący ten policjant, powinien dać temu prymitywowi po ryju. Mam nadzieję, że mu się odwdzięczy przy najbliższej okazji! A swoją drogą ciekawe, co na to „oficer dyżurny kraju" hehehe...

jamez
    Ocena: -10 (glosow:24)
2014-10-22 19:56:25
idioto chciałbyś żeby na twoim podwórku psy hasały jak chciały ? głupi jesteś czy z milicji ?

wiejskisplaw
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-10-22 22:43:08
komentarz usunięty przez moderatora

Python013
    Ocena: -7 (glosow:23)
2014-10-22 19:37:09
Ten pyskaty kundel sam sprowokował Z.Stonogę przez co ten zaczął z nim jechać tak jak na to zasługiwał niedouczony kozak, który przekroczył swoje uprawnienia. Nie miał prawa i podstaw prawnych do tego aby wjechać na teren prywatny by przeprowadzić rutynową kontrolę upatrzonego pojazdu. Miał obowiązek zaparkować przed posesją i grzecznie czekać aż kierujący wyjedzie lub wyjdzie. Czemu na zgłoszenie o bójce w dyskotece Policja czeka przed wejściem aż ochrona wyprowadzi delikwenta ? Bo Tylko w przypadku popełnienia przestępstwa a nie wykroczenia ma do tego prawo.

czapiewski
    Ocena: 5 (glosow:31)
2014-10-22 19:33:22
Nagrywajacy powinien pierwszy nauczyc sie kultury

faille
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-10-22 19:29:48
Nie ma czegoś takiego jak "oficer dyżurny kraju "

jacek.jacek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-10-22 22:16:11
wytłumacz debilowi...niewykonalne

Piotr6600
    Ocena: -5 (glosow:39)
2014-10-22 19:17:33
cyt : Burak który to nagrywał więcej przeszedł niż nie jeden Polak a wy potraficie tylko pieprzyć w komentarzach , a policje traktuje tak jak kiedyś go policja traktowała , poczytajcie trochę o Panu Stonodze a nie piszecie co wam ślina na ryj przyniesie prostaki.

wiejskisplaw
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-22 22:45:11
komentarz usunięty przez moderatora

beem_obibok
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-22 23:44:59
Nie każdy musi znać pana Zbigniewa, w szczególności do tego stopnia by rozpoznawać go po głosie. Każdy może jednak oceniać to co widać w materiale, a widać tam szczyt buractwa.

max996
    Ocena: -6 (glosow:18)
2014-10-22 19:16:52
komentarz usunięty przez użytkownika

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-10-22 19:06:51
Czy Policja ma juz napisy dla najezdzcow ? Na "kogucie" napisy w Jidzisz ,muslimskie pievdoloce sie catapilary czy moze cos z hindi? Co to jest ? Fura opieki spolecznej ....bo napewmo nie radiowoz.

glazimodo
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-10-22 18:59:49
Wszyscy hejtują że prostak/cham a sam chce nauczyć kultury. Nie znacie po prostu całej sprawy.... nie było to nagrywane od początku. Z tego co widzę 90% osób nie zna sprawy.Polecam odwiedzenie strony Pana Zbigniewa Stonogi na FB (naprawdę warto), jest tam reszta nagrać, wyjaśnienia. Po tym jak odwiedzicie profil Stonogi zmienicie zdanie co do swoich pochopnych opinii ;)

beem_obibok
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-22 23:40:52
Można by się z tobą zgodzić, gdyby nie fakt, że nie wszyscy znają pana Zbigniewa ani jego przygody, więc oceniają to co widzą w zamieszczonym materiale. A to co tam jest to moim zdaniem szczyt buractwa.

spajki122
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-22 18:50:31
komentarz usunięty przez moderatora

Majezon
    Ocena: 8 (glosow:30)
2014-10-22 18:41:13
Właściciel autokomisu ? Oni nie grzeszą inteligencją raczej

czlowiek_kciuk
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-10-22 18:57:35
typowy Mirek

miemik
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-10-22 17:42:50
żenując typ - aż się zygać chce :(

ryba1ryba2
    Ocena: 7 (glosow:23)
2014-10-22 16:39:57
Gdy slysze cos takiego to zastanawiam sie czy taki burak tak samo by sie zachowal przy niemieckiej, angielskiej, amerykanskiej policji. Prostak z marginesu zycia nieodnajduje sie w szerokim swiecie, ot co. KRYMINAL to widac.

jackfromcavan
    Ocena: 0 (glosow:22)
2014-10-22 16:17:56
"Pan" nagrywający to zwykły prostak...

dedekaty
    Ocena: 2 (glosow:24)
2014-10-22 15:08:40
powinien dostac pala tak aby nauczyl sie kultury nagrywajacy i ten co tak szczeka krb3dc

DOMES1
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-10-22 13:55:30
Oficer dyżurny kraju... Kto to jest ?

rekin666
    Ocena: 1 (glosow:23)
2014-10-22 13:40:08
Stonoga. JP uczyć się od mistrza.

PermBan
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-10-22 17:13:57
BRAWO. Wygrał pan kilo cebuli.

robokop
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-10-22 13:34:26
Boskie. Czekam na więcej.

KAFAR30
    Ocena: 108 (glosow:194)
2014-10-22 13:28:52
HAAHHAAHHA "TO WYPIE.... ZA BRAME TY CHAMIE , naucz sie kultury - poprostu masakra jak cham potrafi nauczać kultury

hektor11
    Ocena: 9 (glosow:19)
2014-10-22 19:06:13
widze, że nie wiesz o co tam naprawde chodziło, policjant pierwszy powiedział "możesz mnie w pomke pocałować" wszystko jest w sieci można sprawdzić

KAFAR30
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-23 11:00:08
nawet jak to powiedział , człowiek który ma troszeczke obycia , nie odzywa sie w ten sposób aby zniżyc sie do poziomu rozmówcy, przedewszystkim za takie słowa kierowane w strone funkcjonariusza publicznego moze miec gość problemy i jeszcze to nagrał , wiec smiem sądzic ze to Ty nie wiesz oco naprawde chodzi

hektor11
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-23 11:17:43
ten gościu ma co dzień kłopoty z policja, fiskusem itp jedni go okradają drudzy robia pod górke ciekawe czy Ty byś trzymał nerwy na wodzy jak byś miał co dzień po 3 kontrole różnych instytucji w tym policji też, pewnie robił byś im kawke i dawał sobą pomiatać

KAFAR30
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-23 16:45:11
COS TU KRECISZ, Policja nie przyjezdza ot tak sobie dla jak , musi miec zgłoszenie , a fisku kontroluje jak ma poderzenie popełnienia przestepstwa skarbowego czyli oszustwa, normalny człek funkcjonujacy i płacacy podatki takich kontroli niema , a moze wiesz to po sobie, żyjesz uczciwie to spisz spokojnie

hektor11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-23 19:15:03
tak nie mam co robić tylko kręce na wiosce :) no proszę Cię... ten koleś jest mi obcy ale kiedyś był o nim program na tvn turbo i tak się o nim i o tej całej sprawie dowiedziałem, teraz wszystkiego Ci nie wytłumacze ale jak byś chciał wszystko można znależć na necie, a co do policji to są różne aparaty w tym zakładzie :)

RuterFull
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-10-22 13:27:04
dlaczego nie ma dalszej części. Strasznie jestem ciekawy co powiedział oficer dyżurny kraju...

m1arcin1
    Ocena: -4 (glosow:30)
2014-10-22 13:20:33
Policjant idiota, totalnie pogubiony, ten kolezka powinien mu jeszcze nakopac do dupy, a tamten powiedziec ze mu sie nalezalo i odjechac.

durer
    Ocena: 4 (glosow:42)
2014-10-22 13:20:33
Burak , który nagrywał powinien dostać po ryju.

wiejskisplaw
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-10-22 22:47:02
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700