Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dobrze gada, polać mu!
wrednycham007  14-10-23, 17:36 Zgłoś
+ 180 -
Dodano: 2014-10-23, 17:36:20   przez: wrednycham007
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 180  Zgłoś nadużycie
213
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak to wygląda.
  •  Turyści w ataku.
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(70)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pawellt
    Ocena: 37 (glosow:45)
2014-10-25 11:32:21
Nie generalizuj. Są sportowcy, zajmujący się sportami walki - którzy mają doktoraty (vide bracia Kliczko). A to że Różal nie jest krasomówcą, wiadomo nie od dziś. Mimo wszystko mówi szczerze i z sensem i widać, że kocha zwierzaki. Wolę kogoś takiego, niż wygadanego i elokwentnego gogusia, który leczy kompleksy wyżywając się na psach, kotach, czy dręczącego swoją rodzinę.

siajej
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-22 10:25:34
ale gdzie tu wiocha??? Gość mówi mądrze.

wladyslaw5
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-28 12:48:07
Podpiszę sie pod tym co powiedział.

hubertberger
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-10-26 09:00:35
Wszystkie zwierzęta są kochane, oprócz kotów, te są porostu wredne... ;)

Monty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-26 15:46:26
podaj michę a nie gwiazdorz :D

dulakk3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-26 00:22:53
komentarz usunięty przez użytkownika

lemingjager
    Ocena: -7 (glosow:23)
2014-10-26 00:11:30
komentarz usunięty przez moderatora

kbrowarek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-26 01:50:28
sam jestes debilem skorw..ysynu

lemingjager
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-26 14:10:08
komentarz usunięty przez moderatora

soldier1987
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-10-26 00:03:31
Powiedział człowiek z tuszem na mordzie...

kbrowarek
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-10-26 01:52:37
jak sie nie ma odwagi na zrobienie sobie tatuazu to lepiej obsmarowac tych co je sobie zrobili brawo debilom

hubertberger
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-10-26 09:06:45
Robienie tatuaży to nie jest żadna odwaga... Indywidualna decyzja każdego człowieka. Odwaga to jest oddać życie za kogoś lub coś co się kocha, a nie dzierganie się... Chociaż absolutnie nie jestem przeciwny, jak wpadnę na dobry pomysł na dziarę to sam sobie zrobię, obym tylko później całe życie nie żałował tej mojej "odwagi"...

kibic13
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-10-26 00:00:42
Oj tam, oj tam, super wypowiedź i merytorycznie i ogólnie, tylko za mało tego ku..a było w wypowiedzi.

janel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-25 23:54:52
omg co za słownictwo...

zbigniewboniek
    Ocena: -7 (glosow:17)
2014-10-25 20:06:02
Rożal sam jest na poziomie rozwoju małego dziecka lub goryla. Cóż takiego mądrego powiedział czego nie wie każdy myślący człowiek??? Takie banały i komunały że można się popłakać ze śmiechu... Ci którzy piszą że "dobrze gada" to nie wiedzą że zwierząt się nie katuje nie przywiązuje do drzew???? Czy wyście wszyscy ochuje..li już, że nie umiecie rozpoznawać dobra od zła? Wypowiedzi tego infantylnego kolesia z pentagramem na szyi są po prostu żenujące jak na dorosłego faceta! Kupka w majtki jest Beeeee, a kupka w nocniczek jest cacy! Ćwierć mózg i tyle.

d_j_siwy
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-10-25 19:12:58
Ci którzy nie znają Różala traktują go jak wydziaranego odmieńca -- jednak są tacy co znają go blizej i dużo mu zawdzięczają -- wielu chłopaków z osiedla wyprowadził na drogę szacunku i dodał wiary w sibie -- treninki pod jego okiem to była droga przez mękę ale i przyjemność z efektów które przynosiły -- był jest i będzie dla mnie gościem.

zbigniewboniek
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-10-25 20:12:16
Na droge szacunku? A potem po treningach idą rozpierd.alać ludzi na przystankach albo na ustawki w parkach lub stadionach. To jest zwykłe bezmózgie bydło, które nie odróżnia podstawowych wartości w życiu z wyjątkiem "Hajsu i siły fizycznej". Nie pier.ol tutaj propagandy. 90% tych kolesi to prostaki bez szkoły, bez perspektyw, złodzieje, psychole, chamscy, prymitywy o ilorazie inteligencji Dody. Większość nie potrafi się nawet wysłowić czy wyrazić własnych myśli, nie mówiąc juz o panowaniu nad podstawowymi instynktami.

vito5
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-25 22:57:11
"na drogę szacunku" ? - hahahahahahahahaha

kbrowarek
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-10-26 02:00:14
zbigniewboniek ty to jestes zajebi.scie inteligetny dlatego przesiadujesz na wiocha zeby podniesc swoje morale kretyn

lemingjager
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-26 14:13:13
komentarz usunięty przez moderatora

endriu73.73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-25 18:02:48
Dobrze gada!!!

mamgo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-25 17:16:51
Za zabicie psa-15lat i nagonka we wszystkich mediach, za zabójstwo człowieka 5 po 3 wychodzi i twarz zakryta w telewizji i w gazetach. Yebać ten cały system!!!!!!!!!!

omen100
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-10-25 17:49:11
15lat za psa? Chyba tylko w twoim chorym lbie.

terrorparty
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-10-25 17:06:55
"Zwierzę jakby całe życie jest niepełnosprawne"- niepełnosprawny, ale umysłowo to jest chyba ten wydziarany z*eb wypowiadający się w jakże elokwentny sposób: "k*rwa, k*rwa, k*rwa".

omen100
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-10-25 17:48:03
Tak,udomowione zwierzę wymaga opieki i uwagi właściciela do konca zycia, podobnie jak niepełnosprawny człowiek. Trzeba byc betonem umysłowym żeby tego nie zrozumieć. Wydaje mi sie,ze ten 'wydziarany zje*b' jest bardziej wartościowym czlowiekiem od ciebie.

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-25 21:10:58
Jeśli traktujesz zwierzę (właściwie cokolwiek) jak coś niepełnosprawnego, to i niepełnosprawnym, nieprzystosowanym do życia się staje. Zwierzę zostało z natury tak stworzone aby mogło sobie radzić same. Chyba ciebie, nie mierz wszystkich swoją miarą.

puszczyk82
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-25 22:34:29
wiekszego zj.ba jak ty to nie ma.

forrestgump87
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-25 16:38:21
A świnki czekają w rzeźni na swą kolej do maszyny, która robi dziurkę w głowie.. Hej hej

hemisys
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-25 15:10:28
Życie uczy pokory. Miałem go za "kolesia mniejszej rangi", że tak metaforycznie to ujmę. Przyznaję się do błędu.

T.e.n.s.o.r
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-10-25 14:57:46
komentarz usunięty przez moderatora

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-25 14:24:09
Ogólnie to się z nim zgadzam w kwestii podejścia do zwierząt. W naszym PO*ebanym kraju ogromną troską i wsparciem otacza się zboków z parad równości a pozwala na bestialstwo wobec zwierząt. Jedyne co mnie mierzi to trend w sporcie, że teraz każdy jeden oprócz swojej dyscypliny wypowiada się na tematy społeczne.

Assmann
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-25 14:15:23
maran_hand. Jeśli chodzi Ci o MMA, to bierz pod uwagę, że bije się z tymi, którzy chcą się bić.

Assmann
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-25 14:14:20
Wszystko pięknie, ale dlaczego to wiocha jest, bo nie rozumiem?

zbigniewboniek
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-10-25 20:14:26
Bo koleś mówi tak banalne i oczywiste rzeczy jak małe dziecko w dodatku upośledzone:/

Elkesz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-25 13:35:09
Skąd go znacie?

karolcia_mala06
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-10-25 13:05:03
Ogromna demonstracja w Hiszpanii, bo uśpili psa który mógł być nosicielem eboli... Nikt nie płakał nad zarażoną pielęgniarką. Nie, nie ma "odwróconej moralności"...??? Przeczytałam ostatnio komentarze Polaków na temat ofiar lawiny (LUDZI), w Himalajach - to do dzisiaj jestem w szoku. A jak by tam opisali pieska lub kotka (a może świnkę morską-o której zagubieniu słyszałam przez cały dzień w wiadomościach???)to wszyscy by płakali... CHORE. Zaznaczam - nie jestem za znęcaniem się nad zwierzętami, ALE LUDZIE ZACHOWAJMY ZDROWY ROZSĄDEK!!! (KTÓREGO JEST CORAZ MNIEJ W TYM CORAZ BARDZIEJ CH

Samwise_Gamgee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-27 06:17:48
widzisz problem jest taki że ludzie często sami są sobie winni, a zwierzęta są tylko i wyłącznie ofiarami ludźmi, przecież nikt nie płacze że lew zabił antylopę i jeszcze jedno, zwierze posiada układ nerwowy tak jak ty

rokkokko
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-25 12:42:30
to dobrze gada czy wiocha?

maran_hand
    Ocena: 14 (glosow:24)
2014-10-25 10:48:57
krzywdzisz ludzi, krzywdzisz zwierzęta ? jesteś s*urwysynem, śmieciem który należy wyeliminować i tyle w temacie !

bierut1
    Ocena: -4 (glosow:22)
2014-10-25 10:25:36
Czemu sportowcy zajmujący się sportami walki gdy zaczynają się wypowiadać na trochę szersze/wznioślejsze tematy to widać że mają ewidentnie pod górkę?

pawellt
    Ocena: 37 (glosow:45)
2014-10-25 11:32:21
Nie generalizuj. Są sportowcy, zajmujący się sportami walki - którzy mają doktoraty (vide bracia Kliczko). A to że Różal nie jest krasomówcą, wiadomo nie od dziś. Mimo wszystko mówi szczerze i z sensem i widać, że kocha zwierzaki. Wolę kogoś takiego, niż wygadanego i elokwentnego gogusia, który leczy kompleksy wyżywając się na psach, kotach, czy dręczącego swoją rodzinę.

bierut1
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-10-25 12:11:42
Fakt, Kliczko to ewenement. Mnie razi tylko to że człowiek który dajmy że faktycznie chroni zwierzęta chciał by ludzi mielić na konserwy, plus język i nie wiadomo jak mądrze i prawdziwie by mówił to wygląda to trochę dziwnie.

pawellt
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-10-25 12:51:01
Po prostu kocha zwierzaki i chciałby, żeby zwyrodnialec, którzy katuje albo głodzi bezbronnego psa czy konia, poczuł to samo. Niestety tacy są najczęściej kompletnie bezkarni. A że forma jest taka jaka jest... No cóż.

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-10-25 13:22:05
Bierut, a czy on tu gdzies wypowiedzial sie jak jakis kretyn? Co Ci przeszkadza? Ze przeklinal? Powiedzial co mysli, ostro i bez owijania w bawelne. To bardzo inteligentny czlowiek i swietny sportowiec, wiec daruj sobie takie komentarze.

dagmik
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-25 13:42:26
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-25 13:52:25
Absolutnie nie ironizuje. Do geja mu baaardzooo daleko. Ma swoj styl, taki, a nie inny. Bywa kontrowersyjny, nie wszystkie jego wypowiedzi musza sie podobac, ale nie mozna o nim powiedziec niczego zlego jako o czlowieku. I tak, w MMA m.in. stosuje sie te pozycje "rodem z Kamasutry", a wlasciwie z brazylijskiego jiu-jitsu, ale takim zboczkom jak Ty i tak bedzie sie z jednym kojarzyc :P

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-25 14:03:11
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-25 14:41:28
To idz i trenuj z kolegami. Pomacasz se przy okazji za darmoche, poczujesz bliskosc meskich jader w okolicach szyi jak Ci beda trojkat zakladac. Same plusy jak dla Ciebie :P

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-25 16:08:32
komentarz usunięty przez użytkownika

zbigniewboniek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-25 20:17:07
Zgadzam się z bierutem. Od siebie tylko zapytam: CO DO K...WY NĘDZY ON POWIEDZIAŁ TAKIEGO MĄDREGO czego nie wie każdy z nas?!!! Czym wy sie zachwycacie?

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-25 22:00:56
Pocwicz albo wez sie za szydelkowanie. Bo trolling wyjatkowo beznadziejny.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-25 22:55:58
dedede66 Od początku...zobacz na Gołotę, na Michalczewskiego, Adamek lekko też a wisienka na torcie to Mohamed Ali-zobacz na YT, kretynizm w krystalicznej postaci. Kliczko wypowiadają i zachowują się faktycznie jak doktorzy...ale pewnie dlatego że to oni pizgali a nie pizgano ich po głowie. Nie pisałem też że Różal to kretyn tylko że dziwnie to wygląda, ale patrz...Kurw# myć się trzeba co dzień, szorować kurw@ pięty, rowa z goowna i jeb@ne jaja co by nie jeb@ły. I kurw@ zapomniałem...pucój grzyba bo żadna szparka ci nie obtaśta jak masz ser sPodlaski na naplecie.

bierut1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-10-25 23:01:30
Napisałem najprawdziwszą prawdę do której nigdzie się nie doczepisz... ale w wydaniu Różala. I jak to wygląda...albo lepiej, wystartuj do jakiejś panny z tą prawdą a zrozumiesz co miałem na myśli. Ps To nie troling, zbigniewboniek tak jak ja zagląda w każdy zakamarek i jak widzi że jest tam goowno i śmierdzi to tak mówi, a nie że są nieczystości o przykrym zapachu.

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-25 23:22:25
W zyciu nie slyszalem, zeby zawodnik mma tak sie zachowywal. Nie wiem skad to wytrzasnales, bo takie rzeczy, to gadaja ciule pod blokiem, a nie fajterzy. To po primo. Po drugo, nie ma co porownywac zawodnikow mma do bokserow, ktorzy przez 10-12 rund dostaja przede wszystkim w glowe. MMA to zupelnie inna bajka. Co do Al'ego to facet cierpi na chorobe Parkinsona, wiec nie obrazalbym tego czlowieka za sposob w jaki sie wypowiada.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-25 23:25:28
Dokoncze. Rozal wypowiada sie na ten temat, bo wspomaga fundacje dzialajace na rzecz ochrony praw zwierzat. Nie robi tego pod publiczke, nie bredzi bez sensu, ale przede wszystkim aktywnie dziala. Wkrecil sie w to juz dawno temu, wiec i emocje u niego ruszyly, gdy zaczal sie wypowiadac. Lepsze to niz bezsensowne pitu pitu.

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-25 23:39:14
Widzę że jesteś fanatycznym kibicem "walk" tak jak ja prędkości...ja Ci nic nie przetłumaczę, tak jak Ty nie przetłumaczysz mi że prędkość zabija...bo nie zabija.

kbrowarek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-26 02:06:06
A ja lubie zwierzeta z odpowiednimi przyprawami sa nawet spoko

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-26 11:00:11
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-26 12:06:57
Dag Prędkość sama w sobie nie zabija, i jeszcze nikogo nie zabiła...zabija nagłe jej wytracenie. 1. w czwartek pracowałem 2. chyba padało 3. na motocykl za zimno, lusterka odkręcać trzeba i zdać egzamin 4. saab mimo 250 KM za słaby i zawieszenie nie to, a mruczka szkoda 5. NIC O TYM NIE WIEDZIAŁEM

jacek.jacek
    Ocena: -5 (glosow:19)
2014-10-25 10:03:49
a tego Różala nie dawać na konserwy, bo się zwierzątka tuszem zatrują

Zerocool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-23 18:31:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Zerocool
    Ocena: -3 (glosow:19)
2014-10-23 18:27:20
Ja chyba jestem jakiś zboczony. Bo mnie bardziej boli jeżeli widzę cierpienie ludzi. Boli mnie, że ktoś krzywdzi dzieci, boli mnie, że niektórzy nie mają co położyć na chleb. Boli mnie to, że mężowie biją żony i dzieci. Nie mogę patrzeć na to co dzieje się w krajach ogarniętych wojną. Jestem nienormalny, bo bardziej interesują mnie ludzie, czyli przedstawiciele mojego gatunku. Nie popieram natomiast męczenia zwierząt, ale na pewno nikogo, kto je źle traktuje, nie zabił bym i nie przemielił na karmę. Nie czuję woli mordu w stosunku do kogoś, kto kopnął psa. Bardziej dokuczają mi muzułmanie obci

Zerocool
    Ocena: 1 (glosow:27)
2014-10-23 18:33:44
nający głowy niewinnym ludziom. Ten pan, który został puknięty w makówkę, o jeden raz za dużo, powinien zastanowić się nad tym co mówi. Tak jak 99% internetowych obrońców zwierząt, którzy widząc filmik, na któym ktoś znęca się nad kotkiem, pałają rządzą mordu. A widząc cierpiących ludzi, piszą dobrze im tak itd. Hitler też kochał zwierzęta. Mnie panie różal nie wqrwia przemoc wobec zwierząt, a odwrócona moralność współczesnego świata. Niedługo za zabicie psa będzie gorsza kara, niż za człowieka. Obudźcie się ludzie.

koci_sutek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-24 06:37:33
komentarz usunięty przez moderatora

pawellt
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-10-25 11:35:17
A mnie boli i jedno i drugie. Zarówno męczenie ludzi jak i zwierząt. Tyle, że tutaj było o zwierzakach więc nie widzę sensu wartościowania w tym momencie. Poza tym Różal ma "taki styl". Przecież nie myślisz chyba, że namawia do zabijania dręczycieli. Inna sprawa, że jak się słyszę o takich co katują psy, pozbawiają ich gałek ocznych (jak ostatnia głośna sprawa), to sam mam ochotę takiemu gały wydłubać i spuścić ostry łomot.

pawellt
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-10-25 11:40:34
Poza tym skoro rusza Cię dręczenie ludzi, a jesteś obojętny w stosunku do dręczenia zwierząt, to znaczy że sam masz odwróconą moralność. Dręczenie i katowanie żywego stworzenia jest bestialstwem. Bez względu na to, czy jest to człowiek czy pies. Ktoś kto dzisiaj znęca się nad psem - jutro może znęcać się nad dzieckiem czy żoną. Sam się obudź obrońco moralności. Ja mam awersję do każdej formy znęcania się.

LuskaI23
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-25 16:25:54
Znęcanie się i krzywdzenie jakiejkolwiek istoty żywej jest jest dla mnie brakiem człowieczeństwa. Wielu seryjnych morderców zaczynało od zwierząt.

Zerocool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-26 23:30:00
Ja zwracam uwagę, na bardzo konkretne zjawisko, czyli odwróconą moralność, którą reprezentuje ten człowieczek rzucający urwami i wujami. Reprezentantami odwróconej moralności są również fundacje, które biorą państwowe subwencje dla ratowania kotków i piesków lub ratują konie z rzeźni. Tym się różnię od was pseudo humaniści, że nawet gdybym zobaczył kogoś maltretującego psa, nie próbowałbym wywrzeć na nim tego rodzaju okrucieństwa. Bo w przeciwieństwie do was i najwyraźniej pana różala, wartościowanie u mnie nie szwankuje. Drażnią mnie za to pseudo moralne bubki, które będąc często przeciwko k

Zerocool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-26 23:32:50
arze śmierci, nawet za najcięższe przestępstwa, w stosunku do aktu przemocy wobec zwierząt, dostają morderczej histerii. Wystarczy znaleźć np. na smogu pierwszy lepszy filmik o przemocy wobec zwierząt, żeby się o tym przekonać. Rzucamy hasło- pedofil morderca, odpowiadają: leczyć, resocjalizować, otoczyć opieką, chronić przed linczem. Mówimy zabił kotka o ścianę, wrzeszczą, aż internetowa piana ścieka z pyska: zamordować, wykastrować zrobić mu to samo, śmierć za śmierć, bydlak itp. O to mi chodzi, jak można być tak ślepym by tego nie dostrzegać?

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-27 06:23:42
nie brnij, przeproś albo się zamknij i nie dorabiaj durnowatej ideologii byle tylko wyjść na swoje, tiaa nagle wszyscy obrońcy zwierząt są przeciw karze śmierci bla bla

Zerocool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-27 10:10:46
Mój drogi, jakbyś nie wiedział to internet, tutaj nikt nikogo przepraszać nie musi, chyba, że taką ma ochotę. :) Przynajmnie wiem, że zdanie zaczynamy wielką literą, a kończymy kropką.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400