Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
1 LISTOPAD 2014
crismce  14-11-01, 09:10 Zgłoś
+ 154 -
Dodano: 2014-11-01, 09:10:46   przez: crismce
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 154  Zgłoś nadużycie
20
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bez komentarza
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
Ukryj komentarze(14)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
darti123
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-11-06 12:25:49
W internetach zdjęcie to znalazłem dodane w 2010 roku a wnikliwie nie szukałem . Co nie znaczy że nie może być parę lat starsze . Wiocha dla autora za opis .

Makaron666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-07 19:42:52
cmentarianki

biedronka2019
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-06 16:51:41
no co mamy ciepły listopad to i dziewczyny ubrały sie na jasno-biało i krótkie gatki i znów sorry taki mamy klimat

biedronka2019
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-06 16:49:22
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-06 16:31:49
ktoś nie rozumie co daje + a co - na wsi

m1arcin1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-11-06 13:58:27
Zaloze sie, ze jedna z nich to Mariola, a druga moze Dzesika

dunkelblau
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-06 17:28:16
komentarz usunięty przez użytkownika

haphazard
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-11-06 13:37:33
Kto to jest "1 Listopad"??? Pisze się 1 Listopada...

nowy_uzytkownik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-07 14:05:06
Może to był pierwszy listopad w życiu autora tego tekstu. :P

mingus33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-06 13:14:00
taka sama rewia jest co niedzielę

darti123
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-11-06 12:25:49
W internetach zdjęcie to znalazłem dodane w 2010 roku a wnikliwie nie szukałem . Co nie znaczy że nie może być parę lat starsze . Wiocha dla autora za opis .

TYGRYS-1984
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-11-06 10:04:19
Hm... A co 1 listopada nie można się tak ubierać? Jest jakiś zakaz, czy jaki inny ch.j? Jakoś cmentarza tu nie widzę tylko zwyczajny chodnik. Pewności nie ma skąd i gdzie idą.

Rexica
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-06 10:08:36
Trzeba wierzyć autorowi na słowo..pewnie śledził je całą drogę :-)

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-11-06 09:58:43
czepiacie się, dziewczyny z pracy nad ranem

saderwa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-01 10:59:27
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300