Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
egon68  14-11-02, 12:51 Zgłoś
+ 95 -
Dodano: 2014-11-02, 12:51:46   przez: egon68
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 95  Zgłoś nadużycie
198
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(105)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kocyk01
    Ocena: 61 (glosow:85)
2014-11-02 21:04:53
Do Średniowiecza czy nie to jednak Amerykanie nie muszą nam pokazywać co mamy świętować.Prawda jest taka,że to handlarze zmałpowali to święto z Ameryki,aby na nim robić pieniądze.Wszystko się kręci w okół kasy.

werder72
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-12 20:55:11
i diabła !!! ave satan !!!

sebololo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-09 13:55:38
Polski kler naszą V kolumną.

hagen24
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-11-07 23:39:09
O wiele lepsza jest wata cukrowa na cmentarzu w dzień zaduszny.

tomboss82
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-07 20:52:48
kocyk01* szkoda tylko że to święto nie pochodzi z Ameryki... trochę więcej oczytania. poza tym co ma halloween do kasiory ? co prezenty komuś kupujesz ? dynie ?! a te parę złotówek na cukierki dla dzieci każdy może wyłożyć. pozdro

kocyk01
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-11-09 14:01:23
No cóż,każdy może się wypowiadać,jednak to mój komentarz jest najwyżej oceniony.pozdro

gaila
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-11-07 20:01:38
chrześcijanie powinni wisieć na krzyżu bo przecież owce powinny naśladować swojego pasterza

POSTAL1998
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-11-07 15:15:51
Mówicie iż koścół to ciemnogród i zacofanie a Chwilę pózniej dzwonicie do wróżek z TV. I gdzie tu logika

Andy1313
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-11-07 09:55:59
Glupie katole, najbardziej bawi mnie wasz argument, ze to dla kasiory ten halloween. A ten caly biznes z kwiatkami, zniczami, wata cukrowa, obważankami przed i na terenie cmentarza to niby nie dla kasiory ? Jasne, ze tak tylko, ze w tym biznesie czarne pasibrzuchy procent maja, a na halloween juz nie zarobią bo inteligentni wlasciciele restauracji pasibrzuchom procentu nie odpala. Koścół bylby może i za tym świętem, gdyby odbywało sie na ich cmentarzach.

POSTAL1998
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-07 15:11:51
Skoro chcesz małpować od Amerykanów zamias pielęgnować własną tradycje to jesteś idiotą

kocyk01
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-09 14:39:44
99%wypowiadających się negatywnie o Kościele jest ochrzczonych,99%była u Pierwszej Komunii Świętej,99%przyjęła sakrament Bierzmowania.Nie piszę już o ślubie Kościelnym bo wiele osób jest jeszcze samotna.Myślicie że jesteście tacy ''kul''.Może pamiętacie rok 2005,kiedy odszedł do domu Pana Jan Paweł II.Zbratali się kibice rywalizujących klubów,złodzieje przestali kraść,rozbójnicy zaprzestali rozbojów.Człowiek,człowiekowi był bratem.Kiedyś stary wiek też nadejdzie i zadamy sobie pytanie,czy nadal jesteśmy''Kul''a gdy zejdziemy z tego świata to i tak nasza rodzinka poprosi Księdza na nasz pogrze

polkowski
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-11-07 09:52:27
Ludzie, czego z siebie robicie wieśniaków. Macie internet , przeczytajcie co to jest halloween , skąd się wywodzi , kto to uprawiał , jakie ofiary składano itd. Dopiero wtedy zabierajcie głos. Tak samo traktujecie halloween jako zabawę jak i to że trzeba się ochrzcić , pójść do bierzmowania , wziąć ślub kościelny i być pochowanym na cmentarzu pod krzyżem . Robicie jedno i drugie ale o co w jednym i drugim chodzi to już nie wiecie - to jest dopiero średniowiecze.

Andy1313
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-07 09:59:43
Święta racja !!!

Pumamaxpl
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-06 16:51:10
CO WY TU PISZECIE? SKORO TAK CYTATAMI Z BIBLJ TO NA POCZĄTEK PISZE TAM ŻE, NIEBEDZIEMY ROBIC SOBIE BOŻKÓW ANI NIEBEDZIEMY MODLIĆ SIE DO NIKOGO I DO ŻADNYCH OBRAZÓW ANI ŚWIETYCH BO BÓG JEST ZAZDROSNY. W BIBLI CZYTAMY ŻE JEDYNE ŚWIĘTO JAKIE MAMY OBCHODZIC TO PAMIATKA ŚMIERCI JEZUSA. A RESZTA ŚWIĄT TO POGAŃSKIE ŚWIĘTA USTALONE PRZEZ KOŚCIÓŁ ŻEBY KAPUCHE ROBIĆ:) A WIĘC I HALOWIN JEST SPOKO:) BO TAK SAMO POGAŃSKI JAK WIELKANOC I INNE ŚWIETA:) A KSIĘŻA ROBIĄ WOJNE BO TEŻ CHCA ZAROBIC:) I DLATEGO TAK JEST

mingus33
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-06 22:53:11
oczywiscie kur## że tak jest, ale dzicz zaraz nas zminusuje bo nie wolno źle mówić na KK, nawet jeśli mówisz prawdę. nie będą sobie robić bożków na podobieństwo... buuachachaaa już to widzę, katole żyją bożkami, mają figurki wszystkiego. dobrze wiesz, że tego fragmentu nikt nie czytał, bo został usunięty z dekalogu.

kocyk01
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-11-09 14:50:49
Cokolwiek by to było,bierz tyko połowę!

mjakwiocha
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-06 16:05:30
To jest prawda ,bo jest przykazanie które mowi Nie bedziesz czcil bogów cudzych przede mną , a tak wlasnie jest w Polsce ,ze powinno byc wazniejsze swieto zmarlych , a nie dynie cukierki i debilne przebieranki .zresztą ciemnota coraz wieksza w tym kraju, tak to widzę

kulkaoolo
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-11-06 12:35:23
przenoszenie tej amerykańskiej zabawy na polską ziemię to nieporozumienie

Gruber
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-11-06 12:34:37
W religii jest więcej śmierci niż w halloween

zawiercie555
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-06 12:22:56
Zawiercie wita :)

kbkb1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-26 22:18:08
Zawiercie ? Czy to dzielnica w Ugandzie ?

zawiercie555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-06 12:21:36
ZAWIERCIE WITA :)

kocurxtr
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-11-06 12:03:10
tak, przawdziwi chrześcijanie powinni tylko adrować zwłoki przybite do desek... no i proboszcza na zachrystii - na kolanach...

kocyk01
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-09 15:03:56
Ja w twoim wieku byłem w wojsku i służyłem ojczyźnie.Nie miałem czasu na siedzenie w internecie i wypisywanie głupot.Zrób coś pożytecznego i poucz się,bo inteligencją nie grzeszysz.

michal2511
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-06 11:51:40
a o Dziadach to już wszyscy zapomnieli :(

Baron_Sanedi
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-11-06 11:17:57
Do średniowiecza bliżej to jest ludziom ktorzy obchodza tego typu święta

munios123
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-11-06 11:01:48
Po co mieszać do tego wszystkiego religię?. Halloween to wielkie amerykańskie goowno, komercha dlla debili.

redzi301
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-11-06 11:01:24
100% racji , nie nasze święto , chyba tylko jako dobry pretekst do zarobienia kasy . Średniowiecze to ma autor tej wstawki w głowie , a na cywilizacji zna się jak świnia na gwiazdach , baran i ignorant !!!

fwio
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-06 10:29:10
domyślam się, że autor jest katolikiem, który ma odmienne zdanie od Kościoła...

ggrycza
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-06 09:37:33
pocięta dynia, strachy i te inne debilizmy rodem od wielkiego brata to cywilizacja ??? no sory ......

Jary80
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-11-06 08:34:00
?! Wiocha to przejmować od innych głupkowate święta, sprzedawać balony i watę cukrową pod cmentarzami. Wiocha również dla wrzucającego to zdjęcie. Sorry egon68, ale uważam cię za imbecyla...

ElementLoken
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-11-06 08:24:24
Przepraszam a co obchodzimy 1go Listopada??

bruner
    Ocena: -6 (glosow:18)
2014-11-06 07:11:34
Kościół ciemnotę wciska ludziom od 2000 lat. Tam jeszcze zwykłemu człowiekowi prawdy nie powiedział. Największa mafia to mafia z Watykanu

crazybread
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-11-06 01:27:19
bij sie w klate bo i tak jestes grzesznikiem, ty zajebisty, uczciwy, humanitarny, oraz tylko ty, godny zycia wiecznego Chrzescijanie. bij sie w klate, lub drap sie po cycach. Halloween niczego nie swięci.

Rocketfuel1994
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-06 00:50:46
Zawiercie takie zabobonne

traffick
    Ocena: -4 (glosow:18)
2014-11-06 00:28:46
Jak ktos koscielny/wierzacy, to morda w kubel i sluchac hierarchow. Bo jak nie to do pjekla! ha ha ha!

kbkb1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-06 08:45:32
PIEKŁA.

polirl
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-11-05 23:33:05
Racja. Można by powiedzieć: Święta racja!!

kbkb1
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-11-05 22:35:18
Piszę oczywiście z przekąsem... Halloween i Walentynki - typowo słowiańskie święta.

milorda
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-11-06 08:05:53
Na szczęście np Noc Kupały wraca do łask:) Andrzejki mają się świetnie, gorzej z Dziadami, które chyba poległy całkowicie w starciu z Helloween... Cóż- wiedzę o naszej kulturze i miłość do niej, trzeba zaszczepiać od najmłodszych lat:) Na mainstream nie ma co liczyć, bo nasze święta nie są tak atrakcyjne marketingowo i handlowo.

Pumamaxpl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-06 16:54:29
człowieku każde święto katolickie to święto pogańskie:) ludzie gdzie w bibli pisze o bozym narodzeniu? o wielkanocy? o innych świętach? nigdzie:) pisze o 1 święcie a nie tych co są:) poczytajcie pismo świete a nie klechom wierzycie. dzieci im oddajcie niech pedofile sie uciesza:) tępy naród

kocyk01
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-11-09 15:15:29
Pumamaxpl.Chyba ta nauka Religi w szkole tak sprała ci mózg.Zawsze mówiłem,nie uczyć na siłę tylko tych,którzy wierzą!

wgrxxx
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-11-05 21:48:28
a ja pier*** to całe halołin, nie odpowiada mi ta cała propaganda płynąca z mediów, imprezuję kiedy ja mam na to ochotę

menzoberranzan
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-11-05 21:42:52
pewnie nie wiesz, ze zrodlem halloween jest kult z wysp brytyjskich i jeszcze 2 miejsc, majacy ponad 2000 lat, ktorych obrzedem bylo poswiecanie na oltarzu zwierzat i ludzi... wiec zanim zrobisz z siebie kompletnego przyglupa to zasiegnij tematu...

ethnie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-06 17:31:22
to było Samhain przechrzczone potem na All Hallows' Eve a potem Halloween czyli wigilia wszystkich świętych, znowu kościół przerobił święto pogańskie na swoją modłę

jones74
    Ocena: 10 (glosow:18)
2014-11-05 21:18:40
TO AKURAT NIE JEST WIOCHA DO JASNEJ CHOLERY , WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH TO SZACUNEK DO NASZYCH BLISKICH DO NASZEJ KULTURY I NASZEJ TRADYCJI A NIE IDIOTYZMÓW

nexus4610
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-05 21:10:10
jakim mysleniem kosciola to swieto nie ma nic wspolnego z katolicyzmem to dlaczego maja je popierac?

cebulak666
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-11-05 20:51:00
spokoooojnie... jakie tam w polsce halowen, w polsce jest wszystkich swietych, na halowen potrzeba troche wiecej luzu i dystansu do siebie, czego wiekszosc Polakow nie posiada

acer1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-05 20:41:28
Zawiercie się kłania:)

Schwab
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-11-05 20:39:42
Ok wszystko spoko, ale co halloween ma wspolnego z rozwojem cywilizacji?? Jesli halloween jest symbolem naszego rozwoju to mam nadzieje, ze potezna kometa nas unicestwi zanim zrobimy krzywde nie tylko sobie, ale i innym wsrod gwiazd.

toudi8304
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-11-05 20:28:37
A Jezus na krzyżu?

Sensualna
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-11-05 20:28:20
szkoda ze te katolickie dzieci nie przebierają sie i nie chodzą śpiewac kolęd tylko te amerykanskie durnoty kopiują

malurus
    Ocena: -3 (glosow:17)
2014-11-05 20:22:39
"Czczą kulturę śmierci" ....a czarne qurwy się na tym dorabiają biorąc za mszę , % od nagrobka, działę za kwaterkę na cmentarzu, odprowadzenie zmarłego na cmentarz i kilka słów na nim + na tacę od żałobników i wiele innych opłat ! Zakłamane, hipokryckie czarne "qurwy" !!!!!!!!

malurus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-05 20:25:33
zrobić z tymi czarnymi szmatami to samo co te nienapasione qurwyz robili z aztekami, majami i inkami !

lisztpl
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-05 20:21:25
wszystkich świętych, Święto zmarłych, zaduszki... a to nie jest kult śmierci

oska1470
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-05 22:11:50
Nie ma czegoś takiego jak święto zmarlych. No chyba, że w innych religiach ale na pewno nie u nas.

Maciek256
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-05 19:57:03
powiedział pedofil..

Samwise_Gamgee
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-11-05 19:51:53
mama w doopie do czego nam bliżej i co myśli kościół, byle sie odemnie odwalił, będę chciała to będę obchodzić helołin, nie będę chciała to nie będę, a katole i ich sekta lepiej niech będą cicho bo sami importowali większość swoich obrzędów

morita83
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-11-05 19:42:40
Halloween to wiocha za moich czasów tego nie było, szło się na cmentarz i tyle, a nie jakieś pajacowanie z dyniami!! może ramadan wprowadzą albo bank holiday? Halloween nie jest Polskim świętem!!

Samwise_Gamgee
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-05 19:59:37
a niech wprowadzają, a ktoś ci karze obchodzić? opłatek i choinkę zaj.liście z Niemiec i jakoś ci nie plączesz ze nie polskie hipokryto, btw zakichany patrioto, przymiotniki piszemy z małej litery

mistrzu0700
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-11-05 19:01:36
Ktoś kto to wstawił jest chyba upośledzony i brak mu wiedzy na ten temat. Do ameryki to ''święto'' przywieźli ze sobą emigranci z Irlandii. Pierwotnie łopatologicznie tłumacząc tego dnia składali ofiary Samhainowi (demonik śmierci). Odprawiano magie itp. Więc polecam najpierw lekcje historii przed wstawianiem czegoś

AQ16
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-11-05 18:50:47
Czy ktoś z tych inteligęcików, w ogóle się zastanawiał nad genezą halloween? Co ja gadam... kościół i myślenie?

radekkotecki
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-05 20:05:58
Kościół jako organizacja... tfu, Firma używa pełną moc myślenia jak tu sterować bandą idiotów bojących się śmierci.

AQ16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-09 05:49:24
I to jest aż smutne. Szczególnie jak należysz do tego nie dużego myślącego procenta... wtedy jesteś wyklęty.

mistrzu0700
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-05 18:45:35
komentarz usunięty przez użytkownika

C2ShadowMan
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-11-05 18:31:49
skoro durnie chcą małpować hamurgerów z Parkinsonem i latać w prześcieradłach czy w maskach, to niech sobie latają. Polacy mają przyjemniejsze święta.

nieznoszewiochy
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-11-05 18:53:42
komentarz usunięty przez użytkownika

stiopa01
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-11-05 18:20:00
ale kultura śmierci jest kultywowana (WYSOCE w pl.enach) przez "kapłanów" - TZW.WYPOMINKI

pejopejo
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-11-05 18:15:37
i piszą to ludzie których symbolem jest narzędzie egzekucji

herbataizelki
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-11-05 19:47:41
Trochę racji, ale nie nazwałbym krzyża narzędziem egzekucji, prędzej gwoździe, którymi człowieka przybijali do niego.

magda713
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-11-05 18:15:17
w przyszłym roku będzie 1050 rocznica chrztu polsi i z kościołem przetrwaliśmy 3 rozbiory, 2 wojny . i Mi dynia i hallowen debilnych Amerykanów z ich wypranymi muzgami

martin987
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-05 19:26:47
Nie wiedzialem ze chrzest Polski mielismy w 965

mikmas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-06 08:57:37
"Wypranymi muzgami". Kto tu ma wyprany mÓzg, że takie bzdury wypisuje?

kocyk01
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-09 15:25:33
mikmas-14 lat to wiek w którym trzeba się uczyć,nie zabierać głos.Jedynka do du-y ci się przykleiła.

pawelwiktor15
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-11-05 18:10:03
jak się ma pogrzeb do kultury śmierci? :P

pawelwiktor15
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-06 00:17:10
Minusujcie minusujcie :P

mingus33
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-11-05 18:07:43
a tymczasem w kościele młóci się bez końca fakt zabicia Jezusa, że za nasze grzechy, że umierał w mękach, ile razy upadł niosąc krzyż itp itd. ale co tam, droga krzyżowa jest spoko, bo przynosi dochód a haloween juz nie.

mingus33
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-06 14:00:30
o, widzę że prawda w oczy kole, czyżby argumentów zabrakło bezmyślne katole?

NieZebymSieZnal
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-11-05 18:04:31
ehh, ręce opadają. wiocha i Sandomierz.

wariatos1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-11-05 18:02:53
...spoko, rok dwa i dojdą nam nowe święta, 11 listopada (dzień kombatanta), 27 listopada (Święto dziękczynienia)a zaraz po Nowym Roku,moja ulubiona okazja do świętowania (urodziny Martina Luthera Kinga)...

vonSupremo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-05 17:56:00
no ale to jest prawda, z tym że chrześcijanie nie powinni obchodzić wielu innych "świąt" także. więcej konsekwencji w działaniu życzę ich eminencjom

Arturekocurek
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-11-05 17:52:15
Po pierwsze - " boga " nie ma. Po drugie - co niektórzy ( a raczej większość )nie wiedzą jak wygląda HALLOWEEN, a piszą te brednie o szanowaniu polskiej tradycji, jak np. dopychanie do kieszeni księży jeszcze większej kapuchy.

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-05 17:50:38
komentarz usunięty przez moderatora

jk112
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-11-05 17:43:48
chrześcijanie zaczynają dorównywać muzułmanom

szprocior
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-05 19:23:43
...miałem cię obrazić w komentarzu jednak nie warto i tak nie dotrze

jk112
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-06 17:21:23
byś się tylko skompromitował(a)!ja na to patrze obiektywnie ponieważ w islamie religia ingeruje we wszystko, a w chrześcijaństwie odłam katoli próbuje wymusić pewne zachowania społeczeństwa, co jest nie zgodne z polską konstytucją!

Daroeu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-05 17:42:55
Prawda

WheelerDealer
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-02 21:48:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Meloman1
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-11-02 21:08:17
Ja nie rozumiem, o co chodzi z tym średniowieczem. O to, że wtedy zakładali uniwersytety?

kocyk01
    Ocena: 61 (glosow:85)
2014-11-02 21:04:53
Do Średniowiecza czy nie to jednak Amerykanie nie muszą nam pokazywać co mamy świętować.Prawda jest taka,że to handlarze zmałpowali to święto z Ameryki,aby na nim robić pieniądze.Wszystko się kręci w okół kasy.

maras2604
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-11-05 18:40:18
ani amerykanie ani kosciol ani ty nie bedziecie mi mowic co moge a czego nie moge swietowac, wszyscy krytycy wielcy ale na walantynki pierwsi z bukiecikami biegaja

sebkop
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-11-05 20:03:14
Czyli jak w kościele, tam rządzi kasa. Tylko powiedz mi kocyku które święto jest nasze, czy też akceptowane przez kk, który ,,pożyczył" sobie obrzędy innych kultur i religii i przerobił na swoją modłe.

marcino75pl
    Ocena: 11 (glosow:21)
2014-11-02 18:34:13
halloween to badziew który zawędrował do nas ze stanów,ogólnie święto z doopy wzięte.

admin1944
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-11-02 18:30:49
NO TO BANDA IDIOTOW RUSZYLA RESZTKAMI SZARYCH KOMOREK JAK CIELE OGONEM !!.

Marek-irl
    Ocena: 12 (glosow:20)
2014-11-02 18:28:02
komentarz usunięty przez użytkownika

kocyk01
    Ocena: 5 (glosow:19)
2014-11-02 21:08:44
Debile minusują ,bo nie wiedzą,że Polak powinien szanować polską tradycję.

herbataizelki
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-11-05 19:51:46
A idź pan w ch*** z tymi swoimi śmiesznymi tradycjami. Są na tym świecie ważniejsze rzeczy, niż jakieś popie***one tradycje wzięte z dupy.

siwythc666
    Ocena: -4 (glosow:22)
2014-11-02 17:09:52
kościół dąży do średniowiecza bo wtedy panował nad ciemnym ludem

admin1944
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-11-02 18:32:29
W POLSCE OD 80-TEGO ROKU JUZ TAM JESTESMY - TERAZ ZMIERZAMY W KIERUNKU EPOKI KAMIENIA LUPANEGO !!.

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-05 18:28:05
ty nawet nie wiesz co to za okres "średniowiecze" co się wtedy działo, szkoda mi ciebie tłuku

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-05 20:07:09
Jacku idź odprawić już tą msze, bo wierni czekają na słowa miłosierdzia. Średniowiecze to złoty czas na kk, mogli palić, gwałcić rabować w imię boga i nikt im nic nie mógł zrobić. Jacusiu marzy ci się powrót epoki ,,oświecenia ".

mikmas
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-06 08:59:20
Z tego co widzę po komentarzach i tym, co się dzieje kk nadal panuje nad ciemnym ludem.

durthu
    Ocena: -4 (glosow:24)
2014-11-02 14:44:54
Katolicyzm to kult śmierci. Teraz minusujcie, jednak co widzicie jako symbol KK? Rzymską szubienicę, natomiast bajki o tym co po śmierci będzie były znane już w innych kultach, by trzymać ludzi za mordę. Wszystko co daje religia katolicka to naiwne bajki wciskane dzieciom od najmłodszych lat, tylko w praktyce to wygląda jak co dzień. Więc gdzie to królestwo niebieskie?

herbataizelki
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-05 19:50:00
W ciemnej dupie, z której wyszło. :)

WheelerDealer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-02 13:58:45
komentarz usunięty przez użytkownika

MagDopamina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-02 13:06:23
komentarz usunięty przez moderatora
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Postęp
  •  Dobre?
  •  Albo kac morderca
  •  Bardzo nieudany napad gdzieś w Meksyku


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300