Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kwestia czasu i wstęp na cmentarz dla zwykłych osób będzie płatny
mam_wyjebane6  14-11-02, 16:37 Zgłoś
+ 450 -
Dodano: 2014-11-02, 16:37:29   przez: mam_wyjebane6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 450  Zgłoś nadużycie
1111
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Popieram całkowicie.
  •  Kościół to zacofanie?
Ukryj komentarze(105)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
siwythc666
    Ocena: 92 (glosow:108)
2014-11-02 16:55:48
szkoda tylko że władze kościelne zapomniały że większość działek pod cmentarze ludzie oddali za darmo z własnej woli w imię Boga . kościół na tym teraz biznes bije choć to jego święty obowiązek pochować człowieka.już niedługo będą bilety na cmentarz sprzedawać ...

kris13Zdw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-07 13:07:38
W Zakopanem już jest wstęp płatny na cmentarz na Pęksowym Brzysku

orzel77
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-05 16:26:22
zakład kamieniarski doliczy sobie do ceny za pomnik to wiadomo kto traci na tych opłatach a kto zyskuje

Artegor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-05 03:58:33
komentarz usunięty przez moderatora

FrankEinstein
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-04 23:42:42
Ks. Proboszcz juz się zbliża, już puka do Twych drzwi...

pawelwiktor15
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-07 18:36:35
sąsiedzie wspomóż rentą bym godnie przyjął go :P

chudy78
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-04 21:26:54
Wjazd za 30zl to tanio w Piotrkowie 110zl

puszczyk82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-04 21:11:15
w du.ach sie poprzewracało!

m_p_123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-04 20:36:19
Przecież w biznesie zawsze chodzi o kasę, czemu akurat ten biznes miałby być inny?

minuski
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-11-04 13:21:46
Pozdrawiam ludzi, którzy przychodzą na cmentarz raz w roku. I wierzą, że alejki same się sprzątają, śmieci wywożą, zieleń sama kosi a znicze po 1,50zł i chińskie kwiatki magicznie wyparowują po zużyciu. Wierzących, że na niekościelnych cmentarzach wszystko jest za darmo - również.

m_p_123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-04 20:37:59
a ja pozdrawiam płacących podatki, m.in. na fundusz kościelny

Annn
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-04 12:26:04
a za to i tak płaci osoba, która chce postawić pomnik na danym cmentarzu. Przecież zakład kamieniarski nie będzie stratny i te pieniądze doliczy klientowi. Instytucja kościoła powinna być zlikwidowana tam są tylko pazerni złodzieje, a cmentarze nie powinny być wyznaniowe w ogóle. Nie byłoby wtedy żadnego problemu, a każdy miałby prawo wyboru (przed śmiercią), albo prawo mieliby bliscy w jakiej wierze (bądź bez ceremonii wyznaniowej) pożegnać bliskiego. Ale zanim do tego dojdzie i jeżeli w ogóle dojdzie to my na pewno tego nie dożyjemy.

depech2
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-11-04 00:03:00
bardzo podobnie działa nasze państwo w innych dziedzinach

GangBangStyle
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-11-03 23:08:50
Bardzo dobrze! Więcej takich akcji, mam nadzieję że ludzie w końcu przejrzą na oczy co to za mafia..

grim1986
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-11-03 22:52:39
Pamiętam jak kiedyś znajomy kamieniarz zapytał się proboszcza czy może powiesić sobie reklamę na ogrodzeniu cmentarza i że będzie mu płacić 4000zł miesięcznie, a ten go wyśmiał i rzekł "Ja mam taką kasę z tego cmentarza że twoje 4koła nic na mnie nie robi". Cmentarz to biznes o którym wy sobie nie zdajecie sprawy. A co zabawniejsze... kiedyś od tego samego proboszcza przed świętem zmarłych usłyszałem tekst "Jak ja bym chciał mieć tą kasę z tych zniczy". Acha, ludzie to dla niego śmiecie itd. I jeszcze twierdzi że trzeba być idiotą, aby nie zmieniać auta na nowe co 3 lata. :

erwinkapiszka
    Ocena: -15 (glosow:17)
2014-11-03 21:16:14
i bardzo dobrze! porządek ktos musi utrzymać, mordy w kubeł głąby! jak po pogrzeb to ze skruchą do księdza, ale trzeba popluć jadem w komentarzach, a jak! hejtować anonimowo w sieci to każdy tępy kutafon potrafi, idź jeden z drugim i posprzątaj na cmentarzu a nie rób tu gównoburzy

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-03 22:37:29
Ja nie jestem anonimowy i cie hejtuje wieśniaku z całej pi*dy.

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-04 07:55:03
to nawet ksieża przegladaja wiochę ?! No ładnie !

erwinkapiszka
    Ocena: -7 (glosow:15)
2014-11-03 21:13:22
do tłumoków gimbusiarskich wypisujacych kalumnie na księzy i Kościół: po pierwsze primo: ktoś musi utrzymac cmentarz, za darmo sie nie utrzyma, burdel po kamieniarzach sprzątnąc i po debilach rzucajacych śmieci gdzie popadnie, po drugie primo: to ksiądz zarządza cmentarzem i on narzuca zasady - nie podoba sie to pod płot sie zakop, przyklep szpadlem (jeszcze w łeb się pieprznij przy okazji) i kwita, po trzecie primo: przyjdziesz kiedyś i ty baranie do księdza i poprosisz o chrzest, komunię, wizyte u chorego, o pogrzeb i ksiądz to zrobi, nawet jeśli dzis plujesz kałem tłumoku

fati65
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-11-03 22:12:15
Księża dosyc zgarynają co niedzielę na tacę , z ślubów i innych sakramentów . Kamieniarze sami po sobie sprzątają .Do księdza po chrzest , komunię nie pójdę bo mi to nie potrzebne . Do chorego raczej lekarza poproszę . Pozatym podpisałem akt donacji i po mojej śmierci kościół grosza nie zarobi na mnie .... baranie ...

tomnbb
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-04 00:07:59
Ja nie przyjdę - nigdy nie byłem u ksiedza i sie tam nie wybieram. Cmentarz w moim miejsce jest na szczescie komunalny i czarna mafia moze sie obejsc ze smakiem.

blazey84
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-11-03 19:38:31
-Prosze ksiedza ile sie nalezy? -Co łaska. 500-1000zl dają

adek67
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-11-03 19:18:31
NO TEN BIERZE TYLKO 10 % JAKIŚ MIŁOSIERNY

Lizard1488
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-03 19:07:34
Niech ci księża już pozdychają bo sie aż czytać o nich nie chce

adamowo8
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-11-03 18:18:41
Woda w h..u się gotuje co te diabły wyprawiają

rapp
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-11-03 17:49:22
Biznesmen z powołania, ksiądz z cwaniactwa...

bubuolek
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-11-03 17:22:23
Takie sprawy reguluje concordat. I cmentarz parafialny=cmentarz komunalny czyli mogą być wprowadzone opłaty takie jak na komunalnym, a z drugiej strony ksiadz nie ma prawa odmówić pochówku na cmentarzu parafialnym np.ateiście lub pogrzeb może się odbyć w formie laickiej czyli bez księdza. Prawem trzeba umieć się posługiwać

fati65
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 22:14:49
I tu masz rację .. ŚWIĘTĄ RACJĘ . Tylko nie wszyscy o tym wiedzą.

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 17:20:56
komentarz usunięty przez moderatora

Przemo.Cycol
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-11-03 16:51:12
Jaka to parafia i gdzie???? zaraz tam jadę i proboszczowi z głowy wybiję opłaty

LordElefant
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-11-03 17:55:49
Haha, a to dobre, to dobre... Czy dobrze zrozumiałem: chcesz wybić księdzu opłaty? HAHAAHAAAAA! Ksiądz bez opłat! HAAAA, HAAAAA! Chyba sie popłacze...

erwinkapiszka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-11-03 21:19:14
weź rozpęd i barana pier..nij o sciane, bo na leczenie łba już za późno

yamahahaha
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-11-03 16:18:58
Wszędzie złodzieje w Sopocie bandyci też każą płacić za wstęp na molo.W polityce,kościele itp wszystko opiera się na kasie.

vacarius
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-11-03 16:04:34
Trzeba opodatkować dochody księży proboszczy!

berenice1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 18:11:20
komentarz usunięty przez moderatora

wojtlos
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-03 15:57:19
Zdaje mi się czy podpis naszego Księdza został dopisany w Paincie ;?

pikar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-03 15:46:46
pedofile w sutannach.

anula31
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-03 15:28:44
Doją gdzie mogą,ile mogą i kogo mogą!!! Zadławią się kiedyś pazerne ćwoki!!!

hassanciach
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-11-03 14:42:31
A kto ma pretensje do kamieniarzy za ogromne marże i zarabianie na czyjejś śmierci?? a kto ma pretensje do zakładów pogrzebowych?? A niby skąd ksiądz ma brać kasę na utrzymanie kościoła i cmentarza??

ktosiu_1
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-11-03 14:49:38
Już widzę jak kamieniarz z własnej kieszeni wyciągnie kasę i zapłaci! Zawsze płaci na końcu klient!!!

Popmean
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-11-03 15:22:19
Skad ma brac? To juz Cie poinformuje niedouczony katoliku. Otoz za KAZDEGO wiernego ochrzczonego w danym kosciele i widniejacego w ich rejestrze KAZDA oficjalnie zarejestrowana religia dostaje pieniadze. Wiec maja kase za sama liczbe wiernych, do tego dostaja datki od ludzi w formie żebractwa na tace, przelewów bankowych itp itd. Dalej.. co koscioly robia jako "utrzymanie cmentarza"? Porzucone groby na wszystkich swietych stoja zarosniete jak stały, wyciecie drzew ktorych korzenie podnosza pomniki odbywa sie na koszt zainteresowanego.

SierzantYelonek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-03 14:29:36
OK ciekawe czy proboszcz wystawia fakturę

ks.proboszcz
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-03 15:19:00
Ja Ci dam fakturę!!!

TempyCh
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-11-03 15:22:42
fakturę VATykan

energyman00
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-11-03 14:28:34
Tępić to czarne dziadostwo ludzie głupi nauczyli kasę dawać to czarna mafia się bawi leją wodę opowiada mity i bajki a ludzie jak te barany kasę przynoszą. Polska to ciemnogród jeszcze tylko ciapatych brakuje wszystkie religie to chory wymysł cwanych ludzi by kasę łoić od ciemnego narodu ...

Wiochmenn2127
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-03 14:16:26
Rozumiem, księża to też ludzie, muszą mieć za co jeść, muszą mieć gdzie mieszkać itp. Ale żeby takie coś zrobić? To już jest po prostu żałosne...

energyman00
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-11-03 14:29:44
Niech Bóg im da jeść i gdzie mieszkać jak tacy wierzący

Wiochmenn2127
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-03 15:05:23
Właśnie bez przesady z takim radykalnym podejściem. Po prostu trzeba mieć umiar w swojej pazerności ;/ Ten księżynka jak widać zapomniał o tej ważnej sprawie.

minuski
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-11-03 14:01:41
z projektem i zezwoleniem to nie ma nic złego czy dziwnego. a co do kasy z nagrobka - wykonawcy często mają serdecznie w dupie to, jaki burdel po sobie zostawią i co zniszczą (drogę, sąsiedni pomnik, ogrodzenie...). I samo się nie naprawi. Szkoda, że jest to załatwione w ten sposób. Ale też mnie nie dziwi.

hanauer
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-03 13:49:59
komentarz usunięty przez użytkownika

Paindemonium
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-11-03 13:42:50
Ciekawe kiedy dojdzie do tego że nie pochowają człowieka, tylko będzie gnił w kostnicy tak długo aż ktoś nawet z dalekich krewnych nie zapłaci kilka tysięcy za pochówek czarnemu spaślakowi. Bo najwyraźniej w tę stronę to idzie.

energyman00
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-11-03 14:33:18
Już tak jest !!!!! Jak znajoma chowała ojca a nie miała kasy , powiedziała księdzu że nie ma i postara się mu oddać po pogrzebie to jej kazał kasę od znajomych pożyczyć i z góry wpłacić mamy Katolicyzm przez duże( K )asa

ZeuS112
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-03 20:57:13
U mojego znajomego ksiądz odmówił przyjazdu po ciało bo (było to jakieś 20 lat temu) powiedział, że on konno wożony nie będzie.

jacek.jacek
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-11-03 13:37:51
No i znowu cała antyklerykalna czereda w sumie ok 10 osób nie licząc podwójnych i potrójnych kont poszalała. Już wszyscy spełnieni

jacek.jacek
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-11-03 13:29:05
jesteś zwyczajny antyklerykalny przymuł. Na cmentarzach komunalnych wjazd to 70 do 100 zł pozostałe warunki podobne.

Sir_Gorg
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-11-03 14:38:06
Jest to kompletna bzdura, kolego. Robiłem pomnik Tacie w Gdańsku na Srebrzysku. Nie poniosłem ŻADNYCH opłat wjazdowo/budowlano/pseudonadzoro-zatwierdzających. Cmentarz komunalny.

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-03 19:06:37
ty jesteś kompletna bzdurą też robiłem pomnik i to nie jeden zawsze były opłaty za wjazd. Cmentarze komunalne.

M1CLAY19
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-11-03 13:17:35
Zaradny duszpasterz. Ciekawe czy kasuje tez koty ktore przebiegna przez teren nalezacy do kosciola.

fati65
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-03 22:21:00
Czarne łapie i pali na stosie .

rustynail
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-11-03 12:37:50
proszę księdza ja całkowicie za darmo mogę księdzu za przeproszeniem, przypier*olić sztukę między oczy.

skaner10
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-11-03 12:16:45
ale w czym problem przecież cmentarz jest księdza i on wyznacza zasady swoim wiernym , kamieniarz przerzuci koszty na klienta i luzik , są cmentarze komunalne tam obowiązuje prawo stanowione a nie boskie , jeśli skubią się nawzajem to krzyżyk im na drogę , gorzej ja wyciągają łapę po wspólne państwowe

greentea992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 13:29:09
komentarz usunięty przez moderatora

SenJestDlaSlabych
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-03 17:20:28
jestes zwyczajnie głupi ;(

fati65
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-03 22:24:19
księżulka jest to co zrobi pod siebie , reszta należy do parafii.

malurus
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-11-03 11:44:58
Na cmentarzu żydowskim w Warszawie , przy ul. Okopowej , od lat płaci się za wstęp (obecnie 6 zł/osoba). To jest chore ! Żydzi to jednak żydzi ;)

egon68
    Ocena: 20 (glosow:24)
2014-11-03 11:02:07
ja się pytam gdzie jest Urząd Skarbowy aby skontrolował największą mafię tego kraju

north0000
    Ocena: -12 (glosow:22)
2014-11-03 10:55:01
W ameryce mój Panie, każdy członek kościoła baptystów np. ma OBOWIĄZEK przekazywać na niego 10% swoich dochodów. Co więcej wszyscy robią to chętnie bo są członkami tej wspólnoty. Jeśli ktoś nie chce płacić na cmentarz katolicki, polecam cmentarze komunalne z których grób usuną po 25 latach jeśli nie będziecie płacić.

jurek1102
    Ocena: 16 (glosow:22)
2014-11-03 11:03:25
No a na katolickim usuną po 20 latach jeśli nie zapłacisz.

darek87x
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-11-03 11:45:47
A co mnie to obchodzi co jest w ameryce. Jak uważasz, że to pójdzie na cmentarz to jesteś naiwnym tumanem.

Python013
    Ocena: 12 (glosow:16)
2014-11-03 10:49:49
To taniocha. Za nagrobek w niektórych miejscach biorą 15% wartości. Banda złodziei nawet grosika podatku za grunt nie płaci.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-03 11:04:58
W Łodzi minimum 500zł.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-03 10:40:40
Niestety tak jest na każdym cmentarzu katolickim.

hejkumtejkum
    Ocena: 21 (glosow:23)
2014-11-03 10:35:53
Dopóki polski naród będzie się godził na poczynania tych popaprańców w czarnych kieckach dopóty ta banda będzie się w swoich postępkach czuła bezkarna i usprawiedliwiona! Wszystkie wartości jakie kiedyś mi się wydawało oni przedstawiali to było tylko mamienie dziecka. Jak spojrzeć wstecz od zawsze od kiedy ta czarna zaraza nastała wszystkie wartości nauki Pisma Św. zostały sponiewierane a ludzie zmanipulowani wierząc w klechę a nie to co oni mieli reprezentować....

slesz
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-11-03 10:34:40
Może jest tak że ksiądz nie pobiera opłat bezpośrednio za pogrzeb od rodziny zmarłego, tylko właśnie w ten sposób - 10% za nagrobek. Pewnie nie jeden przychodził i smucił, że taki biedny że nie ma pieniędzy na msze za zmarłego dziadka....ale potem musi postawić taaaaaaki nagrobek co by sąsiady widziały i im oczy na wierzch wylazły. Wątpię w tezę którą przedstawiłem ale nie było by takie głupie. A dodatkowa opłata 30PLN za wjazd - pewnie jak samochodem wjeżdża, to czasem coś trąci i zniszczy, więc taki mały podatek drogowy.

ZeuS112
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-03 20:52:35
ku*** mać, jak mnie wkurza wypisywanie takich bzdur. 10% płacisz zawsze gdy wystawiasz pomnik. Cena za pogrzeb to oddzielna opłata i nie znałem jeszcze księdza, który by z niej zrezygnował. Trąci i zniszczy? To niech sobie ksiądz wykupi AC i będzie miał z głowy. W moim mieście są dwa cmentarze parafialny i komunalny, tylko na tym drugim zarządca nie płacze, że za dużo za śmieci płaci, że musisz płacić za stawianie pomnika.

DkNG
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-11-03 10:34:20
Dlaczego kler nie musi płacić podatków ja sie ku*wa pytam?

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-03 13:32:36
a kto ci tak powiedział przymul jurek1102?

fajny-pawel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-03 15:39:57
ALe jesteś głupowaty - jedyny podatek jakiego nie ma to od budynku kościoła ale tylko gdy nie ma tam mieszkań (takie kościoły w których jest część mieszkalna) i nie ma procentowego podatku od ofiar ale przecież jest podatek zryczałtowany od duchownych

anabarbara
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-11-03 10:21:11
To jest to o czym caly czas sie mowi,jak instytucja zwana klerem robi co chce i jak chce bez zadnych uzgodnien czy jest to zgodne z prawem itd. Wszystkie cmentarze powinny byc we wladaniu wladz miast czy gmin a nie kleru.Oni robili i robia co chca a nasze wladze BOJA sie zareagowac,widocznie jest to w cichym porozumieniu z moznowladnymi na danym terenie no bo jak sie tu wychylic skoro proboszcz zagrozi wykleciem i co potem,nie zostane pochowany po katolicku,zenada to malo powiedziane.Jestem ciekawy czy szanowny proboszcz za pobieranie takich oplat,odprowadza podatek do Urzedu Skarbowego. Jes

megasam1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-11-03 10:19:09
Ludzie to debile. W Ameryce takich by dawno odstrzelono jako szkodniki moralne.

north0000
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-11-03 10:53:57
W ameryce mój Panie, każdy członek kościoła baptystów np. ma OBOWIĄZEK przekazywać na niego 10% swoich dochodów. Co więcej wszyscy robią to chętnie bo są członkami tej wspólnoty. Jeśli ktoś nie chce płacić na cmentarz katolicki, polecam cmentarze komunalne z których grób usuną po 25 latach jeśli nie będziecie płacić.

mingus33
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-03 13:27:02
ale nie każdy chrześcijanin w stanach mój panie, musi być członkiem kościoła baptystów. baptyści mają 17% wśród narodu, i są równie poyebani co kk.

megasam1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 10:15:27
komentarz usunięty przez moderatora

zimnylechh
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-02 22:10:12
biznes i ament

JOGI1972
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-11-02 19:25:33
OPODATKOWAĆ!!!

dzamall
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-11-02 19:22:48
tak do końca to nie jest wiocha.znam temat i powiem tak otwórz cmentarz a zobaczysz co wyrabiają ludzie.ławki,drzewa itd a to,że ty nie możesz stanąć przy grobie osoby bliskiej mają w dupie

krysstianlevy
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-11-02 19:04:45
Ciekawe czy czarni kataniarze odprowadzą od tego podatek,i jeszcze od pogrzebów, ślubów, kolęd, bierzmowania,chrzcin, święceń pomników, otwarcia szkół i supermarketów. FUNDUSZ KOŚCIELNY -OKRADANIE PARAFIAN POLAKÓW I JESZCZE ZIEMIE W LATACH 90 ZAGRABILI ZŁODZIEJE JE.....NE. GDYBYM MIAŁ TYLE ZIEMI CO TE PIERDOL,.CE DO BYM ZŁOTYM PAPIEREM TOALETOWYM POŚLADY PODCIERAŁ I WSTYD MI BY BYŁO WIERNEGO OKRADAĆ .DZIĘKUJĘ

Genialon
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-11-02 21:34:20
To nie okradaj. W czym problem? Przecież nikt Cię nie zmusza. Ja nie okradam nikogo i żyję.

janosik1971
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-11-02 18:36:22
Dlatego moją ostatnią wolą bedzie.. Po śmierci spalić moje zwłoki a prochy rozsypać w górach lub nad wodą.

Meloman1
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-02 20:59:18
Radzę zapoznać się z polskim prawem, które reguluje takie kwestie.

dosiasamosia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-03 10:53:31
Meloman1, ustawa wejdzie lada dzień.Najpierw będą ogrody pamięci, ale to można ominąć...

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-03 13:34:56
jak się zaczniecie tak rozsypywać to człowiek zawsze będzie mógł w byle co stopą trafić

dosiasamosia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-03 18:18:08
Całe szczęście jacku... że nie mieszkam w Twoich rejonach i na ucho ci nie nadepnę...

fati65
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-03 22:32:23
Zrobiłem akt donacji . Mam w D... czarną sektę . Syn na stałę w Norwegii , córka założyła rodzinę na drugim końcu Polski . Kto potem mi świeczkę zapali ?? Sąsiad ? on też już wiekowy .

grylluscampestris
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-11-02 17:56:33
Dziesięcina... oj marzy się stare dobre średniowiecze

slesz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-11-03 10:37:58
no wtedy na podatki pracowałbym do połowy lutego a nie do połowy czerwca :(

endriu73.73
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-11-02 17:53:25
czy te czarne pazerne świnie mają jakieś granice???

fati65
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-03 22:34:25
Jesteśmy w Uni .... granice zniesione

admin1944
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-11-02 17:44:43
A KTO TEMU STADU BARANOW I ZLODZIEI WATYKANSKICH PRZEKAZAL POLSKIE CMENTARZE ???. Z TYCH OPLAT WYNIKA, ZE TO ZWYKLA BANDA MAFIJNA A NIE KOSCIOL DZIALAJACA ZA PRZYZWOLENIEM PRAWA I RZADZACYCH !!!

Meloman1
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-11-02 21:00:22
No, krwiopijcy... 30 zł od wjazdu... Pewnie tyle, ile twoje kieszonkowe. Po prostu mafia :)

Genialon
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-02 21:35:32
Trzy razy tyle!

siwythc666
    Ocena: 92 (glosow:108)
2014-11-02 16:55:48
szkoda tylko że władze kościelne zapomniały że większość działek pod cmentarze ludzie oddali za darmo z własnej woli w imię Boga . kościół na tym teraz biznes bije choć to jego święty obowiązek pochować człowieka.już niedługo będą bilety na cmentarz sprzedawać ...

hubertberger
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-03 22:36:17
A niech sprzedają, szybciej zamkną ten cyrk pod przykrywka Boga.

Gorilla1984
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-11-02 16:51:56
O ja pie***lę ! Czarni kasują za sam pogrzeb, za kwaterę na cmentarzu, 10% kosztu wykonania pomnika, za każdy wjazd 30 zł, pewnie jeszcze za coś tam, i jeszcze coś. Ile by im nie dać to zawsze będzie za mało !!!!!! Czarna pazerna zaraza!!!!!

otoon123
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-02 16:51:51
czarna stonka atakuje ....no tak bo z kąd brać pieniądze na adwokatów dla księży pedofiów , na nowe opony zimowe do mercedesa klasy C księdza proboszcza , na alimenty na kamienice wystawiane po cichu dla kochanek ,żon itd ...sami na siłę od wiary odpychacie rozpustnicy ...

unity
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-11-02 16:42:04
biznes pełną gębą


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300