lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I nie myślmy o sobie, bo przecież najważniejsi są Żydzi i Romowie...
główna
Dodano: 03.11.2014, 19:18:39   przez: MontyPython
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 516  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(62)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Podlasiak1977
2014-11-03 22:30:19
Ocena: 34(glosow:58)-+
to panowie tolerancyjni powiedzcie mi jakie korzysci ma Polska z racji tego ze przebywaja tu cyganie?wiecej zasilkow do wyplacenia?wieksza przestepczosc tam gdzie koczuja?jestem ciekaw czy wy chcielibyscie mniec koczowisko cyganskie kolo swego domu.a zydzi co oni takiego wielkiego zrobili ze mamy im muzea stawiac.przed wojna prawie polowa nie znala polskiego i wogole nie identyfikowala sie z tym panstwem

tub0_osh
2014-12-02 12:46:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ok, razem 305 mln zł. I jak to się ma do 1,8 mld zł, które w zeszłym roku zeżarła nam czarna stonka w koloratkach?

mistrzu0700
2014-12-01 04:06:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
W Rembertowie stoi pomnik ofiar pawlacza, cały brudny i zniszczony wiekiem. Wiecie co zrobili zamiast go odnowić? Postawili ok 100 m dalej tablice ku pamięci żydów za nasze pieniądze. Teraz mam w planie zorganizować zbiórkę pieniędzy żeby odnowić pomnik skoro rząd Rembertowa woli żydów od Polaków.

alfik1
2014-11-16 17:45:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Zapomniałeś głąbie o wielokrotności tej sumy wydawanej przez państwo na kościół katolicki!!!

longvader
2014-11-17 00:58:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
Popraw sobie jarmułkę głąbie..

przemek_fachus
2014-11-09 01:25:32
Ocena: 0(glosow:2)-+
za co mamy płacić my stworzyliśmy obozy my żydów gazawaliśmy co im zabraliśmy czemu mam plcić na gminę żydowską my im nic nie zabraliśmy żebyśmy im odawali niech się za robotę wezmą pobijesz cygana to jest rasizm cygan cie okradnie skopie to jest 210 czyli dziesiona ty pobijesz cygana ma prawo cie zabić bo to rasizm jest obrona własna okradnie ciebie to ze ciężko jest pracy niema dużo dzieci jest powinni znimi zrobić to co na Słowacji

Psiapsiolek
2014-11-07 06:40:15
Ocena: -1(glosow:1)-+
Klerowi dajemy więcej

onogrzmot
2014-11-04 22:52:59
Ocena: -2(glosow:6)-+
1. Znakomita wiekszosc tych Romow to obywatele polscy 2. Muzeum Histori Zydow nie jest ich wlasnoscia, tylko instytucja kultury i nauki 3. Te 50 tys Zydow ostrzymuje dodatki kombatanckie, ktore zreszta przyslugiwaly im wczesniej, tylko zeby je otrzymywac do niedawna byl potrzebny rachunek w polskim banku - mozecie takze zgadnac, jakie obywatelstwo posiadaja (obok izraelskiego)

AlwaysOnYourWay
2014-11-04 21:59:54
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Laudanum
2014-11-05 03:41:18
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mają miejsce pamięci i muzeum w Oświęcimiu. Kiedy kilka lat temu muzeum w Oświęcimiu popadło w ruinę to różne kraje przekazały pieniadze na remont. Najwiecej dali Rosjanie. Zagadka: kto nie dał nic?

Laudanum
2014-11-05 03:47:27
Ocena: 3(glosow:3)-+
W moim rodzinnym miescie jest stary cmentarz żydowski. Zamknkety, zarośnięty z rozsypującymi albo już rozsypanymi grobowcami. Dlaczego nie dbają o miejsce pamieci swoich przodków, jeśli im na takich miejscach pamięci tak zależy?

KotSchrodingera
2014-11-04 21:57:36
Ocena: 1(glosow:3)-+
A ja jestem niepoprawna politycznie. Uważam, że "poprawność polityczna" jest dziś synonimem nie tolerancji i akceptacji, a braku zdrowego rozsądku. Nie lubię zwłaszcza muslimów. Wqrwia mnie ich szarogęszenie się w różnych krajach. Nie podoba im się coś w UK, Niemczech, Francji itp? To wypad do własnych krajów. A nie, żeby jakieś mendy muslimskie kazała białym dzieciom z angielskiej szkoły spadać. A rząd, który zamiast na obiady polskim dzieciom daje kasę Cyganom "na integrację" jest gówno wart. To tyle w tym temacie (choć mogłabym się bardziej rozpisać, ale mi się nie chce)

KotSchrodingera
2014-11-04 21:55:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

zonkumariano
2014-11-04 21:49:19
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

arizona255
2014-11-04 21:00:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
skorwysy?stwo i tyle. Jade fo Texasu

puszczyk82
2014-11-04 20:49:43
Ocena: 1(glosow:1)-+
gorsze ch.jostwo od raka.WON!

marjo
2014-11-04 20:26:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wyobraźmy sobie, że ta kasa idzie do Polaków. Do wyboru: Efekt 1: inwestujemy w siebie, otoczenie, staramy się o to by było lepiej Efekt 2: kupujemy wódkę, zakąskę i słuchamy disco polo... Ja stawiam na 2, a Wy?

sambakicikici
2014-11-04 20:07:25
Ocena: 3(glosow:7)-+
Żydostwo to najgorsza plaga i zaraza na świecie. Szkoda ze nie wszyscy pofrunęli z dymem przez krematoryjne kominy...

toudi8304
2014-11-04 19:52:31
Ocena: 2(glosow:2)-+
No cóż chyba czas stać się mniejszością narodową lub wyznaniową. może wtedy coś się skapnie.

mar2911
2014-11-04 18:22:33
Ocena: 7(glosow:7)-+
Polska nie dba o polaków bo Polska jest tak naprawdę tylko na papierze. Rządzi nami unia i żydzi, więc nie mamy nic do gadania. (a może czas już urządzić rozpierduchę....)

czapiewski
2014-11-04 18:01:48
Ocena: 6(glosow:6)-+
Rzad mysli o swoich czyli o zydach! polska wladza to zydzi niestety

Laudanum
2014-11-04 23:50:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
To samo (jestem zdziwiona ze nawet tymi samymi słowami) chciałam napisać, tylko wydało mi się to tak oczywiste że postanowilam sprawdzic czy nikt tego nie napisał. POPIERAM.

jk112
2014-11-04 17:56:44
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dajunek
2014-11-04 16:58:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Ja wam mówię braknie lamp w tym kraju żeby tych wszystkich sk......synów powiesic i nie chodzi mi o cyganów cze żydów w tej chwili.

eeellllo
2014-11-04 15:59:20
Ocena: -8(glosow:12)-+
Podlesiak1977, zakladajac ze panstwo nic nie ma z Romow i Zydow idac tym tropem proponujesz potopic biedote bo trzeba do niej dokladac i dzieci co sie gorzej ucza w szkole bo nic z nich nie bedzie? Proponuje przylaczenie Polski B do Rosji bo spowalnia Warszawe. Kiedys byl ktos kto juz mial taki piekny plan zeby niszczyc elementy obce i nieprzydatne, podpowiem ze mial zla opinie o Slowianach.

M1CLAY19
2014-11-04 17:18:43
Ocena: 4(glosow:8)-+
Co ty pievdolisz. Czujesz sam siebie? Oddaj wsystko naplywowym pasozytom a swoje dzieci nakarm trawa.To nie jest biedota tylko gra biedote. Romskie wesele "biedoty"to mieszkanie. Chcesz byc poprawny to zadbaj o swoje dzieci a nie o leniwe doopy pasazytow. Moze sie nudzisz i dlatego sie tobie w doope przewraca.

eeellllo
2014-11-04 17:51:46
Ocena: -4(glosow:6)-+
Kogo uwazasz za Polaka? Czy wystarczy ze ktos mowil po polsku, urodzil sie w tym kraju albo mieszkal w nim nieprzerwanie od kilkunastu pokolen (tyle w kwesti polskich Zydow, mozna sie klocic co do kasy wydawanej na muzea i inne pomniki, ale jesli przeszkadza komus muzeum Zydow polskich to czy przeszkadza tez Muzeum Powstania Warszawskiego?). Co do biedoty to mamy polska biedote tez. Jak chcialbys jej sie pozbyc? Czy w zwiazku z tym ze polska biedota jest biala to masz wieksze poczucie zobowiazania do pomocy?

Podlasiak1977
2014-11-04 18:50:01
Ocena: 4(glosow:6)-+
jesli porownujesz sens istnienia muzeum zydowskiego do Muzeum Powstania Warszawskiego to gratuluje.co do zasilkow-odbieralbym je wszystkim nierobom,ktorzy w zyciu rak praca nie ubrudzili.ale jesli ludzie pracuja,staraja sie to moge nawet placic wieksze podatki aby im pomuc pod warunkiem ze sa moimi rodakami.obcym nie zamierzem pomagac i tyle w temacie

eeellllo
2014-11-04 19:30:15
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nie wiem dlaczego nie mialabym porownywac - oba sa wazne z punktu widzenia pamieci narodu (zapomniales dodac ze to muzeum Zydow polskich a nie wystawa o antypodach), oba moga rowniez budzic kontrowersje bo poszlo duzo hajsu a dzieci w polskich szkolach chodza glodne.

Golodubcew
2014-11-04 15:18:11
Ocena: 6(glosow:6)-+
Jak to powiedział pewien ważny żyd: Zniszczymy Polskę za to, co nam zrobili w trakcie wojny. Jak widać ten plan cały czas się realizuje..

Baron_Sanedi
2014-11-04 14:17:48
Ocena: -11(glosow:15)-+
koło tych liczb powinna być jeszcze suma ile mid dostają Polacy?? Te sumy z obrazka w porównaniu z tym co idzie na obywateli polskich to kropla w morzu

Laudanum
2014-11-05 02:47:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
Tylko inni Polacy pracują i płacą podatki z ktorych idzie na obywateli polskich i np. na Cyganow, ktorzy nie pracują i nie płacą podatków. Gdyby wieksza czesc Cyganow placila podatki to byloby zrozumiale ze pozostalym nalezy pomoc. Logiczne?

sebkop
2014-11-04 12:56:01
Ocena: -1(glosow:9)-+
To i tak mały procent tego, co państwo dało na pedofilii w czarnych sukienkach, jakoś o tym autor wiochy zapomniał.

fvvc
2014-11-04 12:44:46
Ocena: -2(glosow:4)-+
a na kosciuł idzie z państwowej kasy co roku łącznie około 1,8 mld

cozakraj7
2014-11-04 16:01:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
Na szkolnictwo za to zdecydowanie za mało..

lemingjager
2014-11-04 11:29:14
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

saphatov
2014-11-04 11:19:00
Ocena: 7(glosow:13)-+
Wystarczy wybrac młodych patryjotów, nie bedzie zydow nie bedzie islamistow. A nie ciagle tych samych starych komuchow

dylos
2014-11-04 14:07:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Patriota zna swój język.

leto87
2014-11-04 10:39:09
Ocena: 11(glosow:11)-+
Ogladalem o cyganach w sprawie dla reportera.. polecam.. jeden przyszedl caly w zlocie, jeszcze ubral zlota kamizelke, w trakcie trwania programu, i powiedzial ze cyganie nie moga pracowac przy zbieraniu smieci albo przygotowaniu pobocza drogi.. bo im kultura i tradycja zabrania.. Gdyby im tradycja nakazywala jesc ludzi to tez by to robili? Jezeli tradycja i kultura jest zla to powinno sie ja zmienic, i sie do niej nie przyznawac..

asd1905
2014-11-04 10:30:15
Ocena: -2(glosow:8)-+
rozumiem ze ktos kto jest innej wiary albo ma inny kolor skory mimo ze urodzil sie w polsce posiada nasze obywatelstwo prawo do gloswania placi podatki i legalnie pracuje w naszym kraju nie jest obywatelem kraju ?

lemingjager
2014-11-04 11:35:15
Ocena: 6(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BartBarbarian
2014-11-04 11:59:54
Ocena: -2(glosow:6)-+
latasz ze skrajności w skrajność mości lemingu. Ludzie zawsze lecą tam gdzie jest im lepiej. Zasiłki na dzieci czy dodatki mieszkaniowe to mit, poczytaj sobie ustawy czy raporty o pomocy społecznej i przelicz czy da się z tego wyżyć. Dlatego masa Polek leci na wyspy rodzić i wychowywać, bo tam socjal większy :D Widziałeś jakąś demonstracje gdzie by palono polską flagę? bo ja nie

lemingjager
2014-11-04 12:09:21
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

asd1905
2014-11-04 21:39:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
nick mowi sam za sebie, widzisz tan napis POLSCY ? bo ZYD to religia nie ma takiego kraju wiec to nie miejsce pochodzenia, po za tym pisalem o ludziach ktorzy pracuja i placa podatki a bezrobotny na socjalu tego nie robi ale czytac tez trzeba umiec, po za tym co maja romowie i zydzi do krzyczenia allah akbar ?

owcazogorkowca
2014-11-05 10:23:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
2014-11-04 10:14:30
Ocena: 4(glosow:6)-+
przecież o to chodzi abyśmy nie byli we własnym państwie i tyrali na tych pasożytów.

admin1944
2014-11-04 07:24:14
Ocena: 3(glosow:3)-+
NIESTETY SAMI MUSIMY TA CHOLOTE ODSUNAC OD DARMOWEGO KORYTA I NASZYCH PIENIEDZY - SAMI NIE ODEJDA !!.

pajakpajak
2014-11-04 00:03:48
Ocena: 8(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Radela
2014-11-03 22:27:06
Ocena: 5(glosow:9)-+
tak czy tak dalej beda nas postrzegac jako antysemitow i rasistow ile kasy by nie wydali lepszym pomyslem dla mnie jest przekazac takie pieniadze na dozywianie dzieci w szkole jeden posilek okolo 5zl.podzielic przez te miliony za taka kase mozna duzo dzieci dozywic

skomorucha
2014-11-03 21:12:45
Ocena: -8(glosow:14)-+
Populistyczny bełkot

maxicoveri
2014-11-03 19:55:24
Ocena: -6(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

amblin
2014-11-03 19:51:29
Ocena: -6(glosow:28)-+
Romowie bałwanie to tez polscy obywatele, Żydzi byli przez ponad tysiąc lat częścią naszego społeczeństwa muzeum im się należy a rząd nie finansuje żadnych emerytur osobom którzy ich nie wypracowali a zapewne jest to nawiązanie do kasy która RP przekazuje Żydom zamieszkałym poza granicami. To wszystko to żałosny populizm. A teraz cebulaki możecie minusować buahaha

Genialon
2014-11-03 21:01:17
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nie warto.

zaldbag
2014-11-03 19:50:10
Ocena: -14(glosow:38)-+
1) Integracja Romów nie ma służyć Romom, tylko Polakom, żeby nam razem żyło się lepiej ze sobą. 2) Budowa Muzeum Żydów nie ma służyć Żydom tylko przypomnieć Polakom o ok. 10% naszych rodaków, którzy tworzyli ten kraj przez wieki i nie ma po nich śladu. 3) Polska musi też działać, żeby pozbyć się niesprawiedliwej łatki najbardziej antysemickiego kraju na świecie. Teraz czekam na minusy!

amblin
2014-11-03 19:52:46
Ocena: -13(glosow:17)-+
ja też hahaha

Podlasiak1977
2014-11-03 22:30:19
Ocena: 34(glosow:58)-+
to panowie tolerancyjni powiedzcie mi jakie korzysci ma Polska z racji tego ze przebywaja tu cyganie?wiecej zasilkow do wyplacenia?wieksza przestepczosc tam gdzie koczuja?jestem ciekaw czy wy chcielibyscie mniec koczowisko cyganskie kolo swego domu.a zydzi co oni takiego wielkiego zrobili ze mamy im muzea stawiac.przed wojna prawie polowa nie znala polskiego i wogole nie identyfikowala sie z tym panstwem

zaldbag
2014-11-04 09:08:28
Ocena: -12(glosow:14)-+
Zasiłki w Polsce? Skąd Ty się urwałeś?! Poza tym Romowie i tak i tak są i będą. Wiec chyba lepiej, żeby się z nimi żyło lepiej niż gorzej...

szulcik
2014-11-04 10:13:14
Ocena: 11(glosow:19)-+
Jak czytam taki lewicowy bełkot ,to szczerze .. Ale kopnąłbym jednego drugie ostro w dupę ,az by dosięgło jajec ! kretyni ! a co na to wasze Dzieci ? Dzieci ,polskie Dzieci! Maja przymierać głodem ,umierać,bo Nierząd nie ma pieniedzy na NFZ ,bo wszystko co mamy to rozdaje ,rozdaje w łapy innym ,bo taki mamy ustrój komunistyczno-złodziejski ! Zastanówcie się Panowie ,czy trzezwo myslicie.

BlackHare
2014-11-04 11:28:23
Ocena: 5(glosow:5)-+
Proszę uprzejmie, minusik dla obu.

lemingjager
2014-11-04 11:37:50
Ocena: 4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Podlasiak1977
2014-11-04 18:41:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
zaldbag-a moze nie zyc z nimi ani gorzej ani lepiej tylko wcale

Laudanum
2014-11-05 03:35:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
Przez wieki tworzyli ten kraj i nie ma po nich sladu? To chyba słabo tworzyli.

owcazogorkowca
2014-11-05 10:25:35
Ocena: 1(glosow:3)-+
A poproszę o jakiś przykład wkładu społeczności Romskiej w budowę Polski na przestrzeni wieków???
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dla kolegi pytam ...
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Nerwy i strach sprawiły, że Jaki
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
Dzień jak co dzień w RPA.
główna
Dodano: 01.09.2018, 17:49:39   przez: adi122002
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 70Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0