Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kolejny strażnik lewego pasa.
zwidi  14-11-04, 18:27 Zgłoś
+ 99 -
Dodano: 2014-11-04, 18:27:43   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 99  Zgłoś nadużycie
20
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
chlewnia666
    Ocena: 11 (glosow:57)
2014-11-06 18:27:47
za jaja takich strażników lewego pasa

nowy_uzytkownik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-17 15:11:42
A w markecie czekasz do kasy, przy której jest 15 osób (no bo w końcu nie cwaniakujesz), czy idziesz do wolnej kasy?

nowy_uzytkownik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-30 14:51:56
A w tym sklepie widziałeś dwie kolejki do wyjscia? Raz moze wejsc jeden pr prawicy raz jeden po lewicy. Nikt sie nie ustawia w jednym rzadku do wyjscia ze sklepu czy kosciola.

Chwistu
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-11-09 22:10:38
łebkowi jeszcze farba na prawku nie wyschła i uważa że wszystko wie.Jednak takie blokowanie pozwala oszczędzić wiele czasu przez debili jadących do końca i wpychających się na chama. Jedyną wiochą są ci w aucie które nagrywa i gościu wyprzedzający po trawniku.

MarioZed
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-11-09 07:42:30
Większej wiochy jak te barany, co nagrali filmik, nie widzę.

luko181
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-11-08 09:06:03
i właśnie przez takich kur*a idiotów i baranów mamy korki...

Widzej
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-11-08 08:07:01
Jak sie nie ma kultury podczas jazdy samochodem to ktos musi cie jej nauczyc.

pdonn
    Ocena: -3 (glosow:21)
2014-11-07 21:23:45
Wiochę to zrobił autor tego nagrania i kilku mądrych inaczej wypisując debilne komentarze. Wystarczy że lewym pasem będziesz się poruszał 0,5 km/h szybciej niż pojazdy na prawym i to będzie już manewr wyprzedzania. Jest to zgodne z przepisami. Bardzo dobrze że są myślący na drodze i dbają o kulturę na naszych drogach blokując bezmózgich frajerów cisnących mimo widocznego korka/zwężenia drugim pasem do końca by się po chamsku wepchać. I nawet jak ktoś takiego cymbała wpuści to i tak jest to chamskie wepchanie się przed kilku/kilkudziesięciu innych normalnych kierowców.

artiee79
    Ocena: -1 (glosow:19)
2014-11-08 00:39:35
Ty to jesteś dopiero bezmózgi, zastanów się po co ktoś wymyślił 2 i więcej pasów... Ludzie twojego pokroju czyli "Cebula Rangers" nigdy tego nie zrozumieją i będą z siebie robić idiotów na całą europę. To żadne cwaniactwo, tylko zwykłe zarządzanie przepustowością. Kto Ci Cebula rangersie broni przeć do przodu pasem który blokujesz ?!? Jesteś zwykłym półmózgiem, nie dość że kogoś blokujesz to jeszcze sam siebie....

pdonn
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-11-08 16:26:00
Widać brakuje Tobie wyobraźni i to Ty wyszedłeś na "Cebula Rangers". To że jest taki przepis nie znaczy że jest on dobry. ten przepis tylko w teorii jest idealnym rozwiązaniem, w praktyce jest to przepis który powoduje korki. Dlaczego? Dlatego że działa on tylko w przypadku gdy dwoma pasami porusza się podobna ilość pojazdów z podobną prędkością i pomiędzy pojazdami jest odpowiednia odległość. Idea zamka błyskawicznego to jeden pojazd z pasa zanikającego i jeden z pasa otwartego, a nie 3 pojazdy z otwartego i 10 z zanikającego.

pdonn
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-11-08 16:31:15
jeśli na obu pasach porusza się po 20 samochodów to finalnie pasem otwartym będzie musiało przejechać 40 samochodów. Więc w jaki sposób spowolnienie przejazdu spowodujemy jeśli wcześniej się ustawimy na tym pasie? Zmieniając pas wcześniej mamy czas i możliwość wyrównać prędkość z ruchem na pasie otwartym nie zmuszając poruszających się tym pasem pojazdów do większego zmniejszenia prędkości.

artiee79
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-11-11 23:17:50
Tu nie chodzi o to kto kogo wpuści, po prostu zrobi się 2 razy krótszy korek do zwężki który nie będzie blokował np poprzedniego skrzyżowania. Resztę powinna załatwić kultura kierujących, Tobie jej brakuje jak widać. Jeśli uważasz że przepis który ustalił organ do tego powołany jest zły i nie będziesz go stosował, oddaj prawo jazdy do urzędu miasta dla własnego dobra i innych poruszających się po drodze. W końcu stwierdzisz że czerwone światło jest dla frajerów i nie będziesz się zatrzymywał. Życzę Ci obłapania kilku mandacików za blokowanie pasa, może Ci się trochę rozjaśni w głowie.

dosia_wojan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-07 21:06:15
komentarz usunięty przez użytkownika

dosia_wojan
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-11-07 21:03:57
Gdyby nie kierowca co blokuje lewy pas to byscie smarki mieli jedna dobranocke w plecy.

artiee79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-08 00:40:52
komentarz usunięty przez moderatora

dosia_wojan
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-07 20:59:59
smarki tacie auto zabrali . Sami widze zawodowi kierowcy

spokojny25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-07 19:41:22
komentarz usunięty przez moderatora

szuszu6
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-11-07 19:31:51
Skoro mamy w kraju dużo cwaniaków to taki "strażnik" jest potrzebny. Jeżeli jest znak że będzie zwężenie czy inne utrudnienie to powinni wszyscy zjechać na prawy pas a nie zasuwać do przodu i wpychać się na chama bez czekania i po to jest "strażnik" uczy kultury tych którzy jej nie mają.

artiee79
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-11-08 00:43:55
Zastanów się po co ktoś wymyślił 2 i więcej pasów... Ludzie twojego pokroju czyli "Cebula Rangers" nigdy tego nie zrozumieją i będą z siebie robić idiotów na całą europę. To żadne cwaniactwo ani brak kultury, tylko zwykłe zarządzanie przepustowością. Kto Ci Cebula rangersie broni przeć do przodu pasem który blokujesz ?!? Jesteś zwykłym półmózgiem, nie dość że kogoś blokujesz to jeszcze sam siebie....

romanWioska
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-11-08 21:52:20
UUUUU!!!!!!Widzę kolejny znawca przepisów !Prawo jazdy ma od czterdziestu lat to się zna na przepisach!!!!! A po co ten pas lewy?Czy jazda na zamek coś mówi ...w ruchu kolejno dołączają się auta jedno z lewego drugie z prawego to korki rozładowuje -za miast 100 aut na prawym pasie po 50 w ruchu na lewym i prawym kolejno 5 na godzinę jeden drugiemu ustępuje...A strażnik to jest inny w mieście i nie za bardzo go ludzie lubią..

minutsa
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-11-07 17:10:29
Gość na lewym pasie łamie przepisy ruchu drogowego! Nie cierpię takich szeryfów egzekwujących swoje prawo na drodze. Na policje wysłać i ma ze 200zł i 2 ptk

romanWioska
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-08 21:54:25
wyślij masz dowody ...HAHAHAHA

MugenSan
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-11-07 16:05:57
Strażnik lewego pasa ok, ale lepiej jechać prawym i patrzeć jak cwaniaczki lecą lewym na początek i zostają wpuszczeni bez czekania. A ty sobie frajerze jedz prawym i czekaj.

mis777
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-11-07 17:01:40
sory ale nie cwaniaczki tylko kierowcy wiedzący że na drodze są pasy ruchu które można również wykorzystać i służą do jazdy

Weltron
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-07 15:35:40
Gdy uruchamia się wgrane.pl z reklamą na wstępie, wyłączam natychmiast i nie oglądam ani reklamy, ani filmiku! Róbcie tak wszyscy to nie będą nam g#wna wciskać!

bomkallo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-07 17:02:33
Zależy od adblocka. Mi reklama wywala błąd, wciskam pauze a następnie play i pomija reklame, odpalalając film. -> Opera + abp

nowy_uzytkownik
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-11-07 13:55:39
Powinni uja wyprzedzić, wjechac na lewy pas. I stać aż ten kretyn wjedzie na prawy.

orzel77
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-07 13:06:08
komentarz usunięty przez użytkownika

magda713
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-07 12:10:30
Ten Korki nieżle komentuje

ptysiu1
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-11-07 10:41:01
a może wprowadzić to w kolejkach do sklepu czy kina wtedy wszyscy będą stać w kolejce a ja będę włączał się przy samej kasie(czemu coś co w sklepie było by głupie na drodze jest podobno idealnym rozwiązaniem kolejka to kolejka)

debeusz1985
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-07 10:31:40
Srednia wieku 16?? Kierowca 18 reszta 16.Gimbaza

minutsa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-07 17:04:51
No i co z tego że są młodzi? Może nie mają prawa istnieć? jesteś debil

waho1
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-11-07 09:19:07
a gdyby tu było nagle przedszkole przyszłości i wasz synek mały tędy przechodził w przyszłości którego jeszcze nie macie, więc nie mówcie mi że jazda na suwak przyspiesza ruch !!!

Endrjiu78
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-11-07 11:57:20
Ale powiem Ci, że jak samochody zajmują oba pasy i jadą na suwak, to korek jest krótszy. Wiele razy widziałem debilnych strażników lewego, bądź prawego pasa (w zależności od sytuacji), przez których auta stojąc na jednym pasie blokowały skrzyżowanie za sobą. A wystarczyło zająć oba pasy.

kuczli
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-11-07 14:09:17
no korek może jest krótszy to prawda ale na pewno nie przyspiesza to ruchu ;)

malegal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-07 09:01:29
A czemu prawie wszyscy jadą prawym jak lewy jest wolny? Też są strażnikami.

Papa_wiocha
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-11-07 08:57:29
drodzy wrzucający, zanim wrzucicie do netu swoje śmiechy jak banda tłuków, teksty jak franio spod remizy, umiejętność tworzenia zdań jak 3 latek, zastanówcie się najpierw kto tu robi wiochę.

waho1
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-11-07 08:55:52
Jazda na zamek czy suwak to utopia. jak samochody ustawione są na tylko jednym pasie to jadą zderzak w zderzak i jest to najpłynniejsze (patrz np. dynamika cieczy). Jak stoją na zamek to zacznie jeden drugiego wpuszczać ktoś się zagapi ktoś będzie chciał przycwaniaczyć etc. Kto ma prawko i jeździ nie tylko w GTA V ten wie.

malegal
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-07 09:00:27
Masz rację kolego. Przy zatrzasku - jakby wszyscy jeździli sprawnie to można się zbliżyć do wydajności jazdy jednego pasa. Niestety nie wszyscy umieją sprawnie ruszyć i włączyć się do ruchu. Dlatego zatrzask zawsze będzie wolniejszy.

bystry_kaziu
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-11-07 08:27:19
pier....ć strażnika lewego pasa , większy ubaw miałem z operatora i jego ekipy - myślę że wszyscy mają na sobie rurki :)

biadameszek45a
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-07 08:21:08
nikt nie powinien blokowac lewego pasa, ale nie gadajcie tu, ze ktos jezdzi na suwak hehe wiekszosc z was to buraki,ktore jak dopadna prawy pas, to, zeby nie wiem co sie dzialo, trzymacie sie go jak dziecko matczynej kiecki i nie wpuscicie nikogo z lewego pasa, "bo wy tu byliscie pierwsi"

login987654
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-07 06:45:57
W Polsce nie ma znaku drogowego " jazdy na zamek", stosuje się czasami tablicę informacyjną zalecającą jazdę na zamek, która jednak nie jest podstawą do ustalania winy w przypadku kolizji w rzeczonym miejscu, Ci z dodatkowego pasa są traktowani jako włączjący się do ruchu. Muszą więc "zachować szczególną ostrożność", co powoduje, że korek się wydłuża. Reasumując przyspiesza tylko dla tych co pojadą pasem "znikającym" i zachowując "szczególną ostrożność" blokują jadących zgodnie z przepisami.

blaz00
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-07 08:50:18
za to jest wykroczenie za utrudnianie ruchu i stwarzanie zagrożenia i takie dwa mandaciki dostal znajomy ktory w taki sam sposób postanowil szeryfowac i mial pecha bo ktos sie w koncu wk...il i zadzwonil na 112,zablokowal nieoznakowany radiowóz który za nim chwile jechal:d

leviticus_1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-07 06:20:47
On jest z Elbląga. To taki warmińsko- mazurski Sosnowiec tudzież Wejherowo. Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi... Tak czy siak oni tak mają.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-07 07:22:25
Co masz do Elbląga ? Wpierd*l tam dostałeś ?

evertos
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-07 03:17:43
ale z was wsioki

grubejoiny123
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-11-07 00:57:39
Widać, że niektórym jak się nie rozrysuje, pokaże w praktyce, i co jakiś czas pokaże jeszcze spot w telewizji, to mózgu w ogóle nie użyją. Jeżeli zwężka jest na jeden pas, a drugi jest wolny - wykorzystuje się do końca - i stosuje się metodę na 'zamek'. Jest to szybsza metoda niż jazda na jednym pasie. Janusze motoryzacji, i 60 letni kierowcy którzy prawo jazdy dostali za flaszke... Przejedź więcej niż dwie ulice do sklepu i z powrotem, wtedy może nauczysz się jeździć jak cywilizowany człowiek.

Gargamel_80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-07 08:17:16
W jednej kwestii sie mylisz, mianowicie jazda na suwak z wykorzystaniem wszystkch pasów ruchu w daną stronę "nie przyśpiesza korek" a "skraca go" tym samym sprawia że jak ktoś chce skorzystać z jakiegoś zjazdu/krzyżówki to może to wykonać normalnie nie czekając w korku gdyż często dzieki temu korek nie sięga do tych dróg. A tak przez idiotów zablokowane w korku są pojazdy które normalne już dawno by z tego zatoru mogły by zniknąc tym samym skracając długość już obecnego "zatwardzenia"

grubejoiny123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-08 04:57:25
Tak, masz racje jeżeli chodzi o zjazdy, z tym, że mi bardziej chodzi o zwężkę do jednego pasa, poczym po 100 metrach ta zwężka już nie istnieje. Przykład który przytoczyłeś bardziej tyczy się dróg expressowych, bądź autostrad. ;)

StanleyRR
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-11-07 00:23:51
Jazda na suwak głąby bo tak was można nazwać, ma na celu rozładowanie skupiska aut na jednym pasie w tym przypadku skrajnym.

Gargamel_80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-07 14:40:02
Dokładnie. A trzeba wiedzieć że krótszy korek oznacza odblokowane najbliższe zjazdy/krzyżówki tym samym umozliwiając innym którzy stali by w korku do zjechania z niego. Ale tak to jest jak z niektórych jeszcze komunistyczne kolejki za mięsem nie wyszły z użycia ;)

pikey_18
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-11-06 22:49:29
Ludzie, Ludzie i po co te nerwy. Niektórym chyba nigdy się nie wytłumaczy że jazda na suwak upłynnia ruch. Tuż przed zwężeniem samochody wjeżdżają raz z jednego raz z drugiego pasa. Tak psioczycie na tych co zgrywają cwaniaków i jadą lewym do końca, ale oni wykorzystują tylko waszą głupotę. Przecież gdyby od razu obydwa pasy były zajęte to taki cwaniak nie miał by jak wyprzedzać i był by spokój. Kultura na drodze Panowie i Panie.

wlocho1
    Ocena: -10 (glosow:24)
2014-11-06 21:53:13
Wypowiem sie w tym temacie... Za bardzo nie wiadomo co to za korek, ale ja sam nieraz blokuje jeden pas z jakims innym kierowca, zeby rozladowac ruch, poniewaz wiekszosc jak jest korek przyspiesza jak cos sie ruszy i siada na "dupie", a jak sie przytrzyma przez chwile. To potem przed nami sie ladnie rozladuje, szybciej korek sie rozladuje sie w ten sposob... Wiekszosc kierowcow tego nie wie i powstaja przez to sztuczne korki. Mozecie minusowac...

wlocho1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-11-06 22:53:33
Nie jezdze tylko po polsce naszej kochanej...

h4cker
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-11-06 23:37:49
Ja od 3 lat jeżdże po holenderskich drogach i te łajzy w ogóle nie umią dynamicznie jeździć itp. ale jazdę na zamek stosuje codziennie bo tu jest wiele robót drogowych... nikt nie blokuje żadnego pasa, oba są pełne... jakby mi taki burak w polsce zablokował lewy pas to żeby nie wiem co bym go wyprzedził i chu ja by dalej pojechał...

redneck_joe
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-11-06 21:49:21
Dobra, oni mają polewkę, a czemu sami jadą prawym? Z nich też się można pośmiać.

Agona
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-11-06 21:06:19
spokojnie daloby rade go wyprzedzic, zatrzymac sie przed nim i sklepac mu maske. poza tym wysylaj film na paly to przynajmniej mandat dostanie.

Gorilla1984
    Ocena: -6 (glosow:28)
2014-11-06 20:57:50
Jakieś barany ciągle powołują się na jazdę na suwak! Ale w tym przypadku wpychanie się lewym pasem jest całkiem aspołeczne. Gdyby wszyscy jechali prawym pasem, nie byłoby żadnego korka i ruch byłby w miarę płynny. A tak cwaniacy jadący lewym pasem, może przejadą szybciej ale reszta stoi o wiele dłużej. Przecież przepustowość drogi jest tylko na 1 pas! Nie wiem czy to dociera do was. Tylko 1! Wcinanie się lewym powoduje, że kolumna musi się ciągle zatrzymywać i ruszać, w związku z czym ruch się zdecydowanie spowalnia!!!!!

kamilshelby
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-06 22:27:17
Po twojej wypowiedzi można założyć że popierasz blokowanie lewego pasa bo przecież i tak zwęża się on w pewnym momencie. Wyobraź sobie teraz że kilometr przed zwężeniem jest rondo a Ty chcesz przez nie przejechać bo jedziesz w innym kierunku niż nasza zakorkowana droga. Co się dzieje? też stoisz! auta które zmieściłyby się na dwóch pasach zabitej drogi, stoją na jednym. Użyj wyobraźni albo wpisz w google wizualizacja jazdy na suwak bo nie ogarniasz. wrrr

grog
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-06 23:32:01
popieram gorille, tez uwazam ze budowanie 3 pasow ruchu w jednym kierunku na autostradzie to glupota, przeciez gdyby wszyscy jechali z predkoscia 140 km na godsine to ile kasy moznaby zaoszczedzic na wszystkim: na asfalcie, na bramkach, na farbie na pasy...

waho1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-07 09:14:42
do kamilshelby: powołujesz się na jakąś wyjątkową sytuację. a nawet gdyby taka sytuacja miała miejsce to jak będą zapiep-sz-one obydwa pasy to dojedzie do Twojego ronda?

kamilshelby
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-07 21:53:23
może to i jest dla Ciebie wyjątkowa sytuacja, może na co dzień nie spotykasz się z takimi problemami ale jazda na suwak SKRACA korek co powoduje szybsze jego rozładowanie. Kropka. Mi nie musisz wierzyć. Jest masę poważnych testów na ten temat. Nie bądź ignorantem i poczytaj trochę.

mwk1
    Ocena: -7 (glosow:33)
2014-11-06 20:36:27
To nie jest jazda na suwak. Jazda na suwak to jest gdy ktoś włącza się do ruchu z drogi podporządkowanej. Wyobraźcie sobie, że wszystkie samochody poruszają się ruchem jednostajnym i każdy jedzie sobie spokojnie to 50, a teraz wyobraźcie sobie, że wszyscy jadą 10-20 i co jakiś czas muszą się zatrzymywać, bo jakiś debil wpycha się z lewego pasa, ale wy i tak wiecie swoje...

gaga123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-06 20:44:48
komentarz usunięty przez moderatora

Gorilla1984
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-11-06 21:02:27
Właśnie tak, ale de głupole tego nie ogarniają. Przez takich matołków stoimy o wiele dłużej w korkach.....

slawol1994
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-11-06 20:26:00
To jest jazda na suwak, tak aby korek nie stał w miejscu lecz powoli ale do przodu...Znawcy

wiochmenka999
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-11-06 20:16:37
Koleś ma głos jak Laska z filmu Chłopaki nie płaczą :)

tomnbb
    Ocena: 7 (glosow:17)
2014-11-06 20:12:52
Akcja przed Bielskiem. Ja jechałem dwa samochody za tym matołem, który blokował. Niedojeby nie rozumieją, że zamek robi się na końcu tuż przed zwężką i blokują tam lewy pas. Co jakiś czas policja urządza sobie akcję edukacyjną w tym miejscu. 200 zł i 4 pkt. sprawiają, że nagle wszyscy potrafią jechać jak należy.

Gorilla1984
    Ocena: -7 (glosow:19)
2014-11-06 20:52:08
Ty nie rozumiesz pojęcia suwak. Suwak umożliwia w miarę płynne włączenie się oddzielnego pasa ruchu. A tu jazda lewym pasem i łączenie się na suwak przed "zwężką" zdecydowanie spowalnia ruch samochodów! Ale taki tuman jak ty tego nie ogarnia.....

Yasacz
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-11-06 19:52:36
Takie parówy powinno sie TĘPIĆ !!! Kiedys mialem taka sytuacjie cisne lewym pasem a dalej bylo zweżenie drogi a tu nagle tir mi wyjechal zachamowalem w 5 metrow przed naczepa i jak tir ruszał naczepa sciagla mi caly zderzak :-) Zadzwoniłem na psy przyjechali wlepili mu mandat i jeszcze dowod zabrali za łyse opony :-)

archiequatro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-06 23:36:39
Takie glopole pisza takie historie.Potem inny glupl w to uwierzy i glupolandia ma sie dobrze. W doopsko pasem powinienes dostac dzieciaku a potem za kare wszystkim kredki ostrzyc.

batchat
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-06 19:24:39
To gimbaza ma prawko?

Dawid522472
    Ocena: -10 (glosow:28)
2014-11-06 19:11:42
komentarz usunięty przez użytkownika

mirga
    Ocena: 3 (glosow:19)
2014-11-06 19:21:36
Kiedy takie barany jak Ty zrozumieją, że pasy służą do jazdy. Takie młotki ubzdurały sobie że pas (w tym przypadku lewy) za "w pip kasy" został wybudowany po to, aby stał pusty

stoney
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-06 19:30:01
Do Kodeksu odsyłamy. Miłej lektury.

Dawid522472
    Ocena: -10 (glosow:12)
2014-11-06 19:34:27
komentarz usunięty przez użytkownika

pitko70
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-11-06 19:56:33
TY CIULU TO JEST ZGODNE Z PRZEPISAMI !!!!!!! SŁYSZAŁEŚ O JEZDZIE NA ZAMEK BŁYSKAWICZNY

wiochmenka999
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-06 20:17:48
Wystarczy takich frajerów nie wpuszczać.

sipek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-06 23:25:44
pitko70 przepisy niestety są dla idiotów, którzy nie potrafią racjonalnie myśleć i posiadają definitywny brak wyobraźni - dlatego właśnie stworzono przepisy! :) Może dla takich jak ty?

mirga
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-06 18:57:17
Ogólnie to temat szeryfów lewego pasa to temat rzeka.

s90e
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-11-06 18:49:25
Wiocha dla nagrywających, co to w gimnazjum prawko dają?

nexus4610
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-06 18:35:43
gimbaza jezdzi autem? gdzie jest policja? o.O

RaV1985
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-11-06 18:35:24
W poprzednim filmiku był to pas dojazdowy, a tu koleś raguje na chamstwo, jak będziesz miał prawko dłużej niż rok to się wypowiedz

pijawa87
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-11-06 18:28:42
honda civic sport sie wozicie ;)

chlewnia666
    Ocena: 11 (glosow:57)
2014-11-06 18:27:47
za jaja takich strażników lewego pasa

Baron_Sanedi
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-11-06 18:19:20
co za głąby - co w tym smiesznego?

HybrydXXL
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-06 17:57:00
taaa, debile s wsród nas, szkoda tylko że mają przy tym różne uprawnienia...

indeks
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-06 17:56:20
komentarz usunięty przez użytkownika

ojejku150
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-11-06 17:55:06
co za mENske gosiki

Papuga89
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-11-06 17:50:35
Z tego podniecenia to chyba narobił w gacie ... Czym tu się jarać dzieci co

miodzjo
    Ocena: 10 (glosow:46)
2014-11-06 17:47:03
Temu co blokuje lewy pas powinni odebrać prawo jazdy

Gorilla1984
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-11-06 20:58:57
A ty jesteś taki cwany?

bingo73
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-11-06 17:46:22
za taką jazdę jest mandat, o czym mało który kierowca wie.

stoney
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-11-06 19:36:17
Jazda z prędkością utrudniającą ruch innym kierującym. Punkty karne: 2 pkt. Mandat: 50-200 zł.

archiequatro
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-11-06 23:51:31
ale komu on utrudnia? Tobie? Widzisz jakies auto za nim( nie liczac bandyty drogowego co poszedl po trawie)? Gdzie ma ciac skoro jest zatwardzenie? takie tlumoki jak wy podpisuja kwity i malo miskom loda nie zrobia. NIE MA JAZDY Z PRZODU WIEC MOZESZ GO W KONCOWE CMOKNAC I WSZYSTKIE MISKI KTORYCH PRZYPROWADZISZ TEZ MOGA.

kapselxxx
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-11-06 17:43:50
ale dzieci mają ubaw
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Coś nie
  •  Jeden do zera
  •  Kazimierz Gorski
  •  PROMOCJA Na młode ziemniaczki z Senegalu już jutro


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400