Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gall Anonim  14-11-14, 14:45 Zgłoś
+ 238 -
Dodano: 2014-11-14, 14:45:20   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 238  Zgłoś nadużycie
87
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nietoperze
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Pytanie na dziś.
Ukryj komentarze(157)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bladygagatek
    Ocena: 86 (glosow:128)
2014-11-14 17:43:14
Sami sobie jesteśmy winni.. żremy kebaby i narzekamy na obecność arabów w naszym kraju , kupujemy u żółtków a potem pretensja , że wszędzie ich pełno...

asiaipiotr77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-24 17:18:48
kupujący chyba musi być mężem tej słynnej chytrej baby z Radomia :)

Dorka12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-21 00:06:34
Polska dla Polaków, ryż dla Chińczyków.

madeinprl
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-18 02:42:43
bylem w krakowie jakis czas temu i musialem tlumaczyc turystom ze szewcji dlaczego niema w poblizu polskiej knajpy z polskim jedzeniem tylko same kebaby. zenada ze niedbamy o wartosci naszej Polski.

Sieciuszek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-17 22:33:32
Sprawa do Rzecznika Praw Konsumenta.

madalenaki
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-17 21:46:34
miałam podobna sytuacje, nie chciano mi wymienic butow ktorym po tygodniu pekla podeszwa, postanowilam wymienic je sobie sama i zostalam aresztowana. PORAZKA. zdazylam tylko powiedziec chinolowi ze w Chinach za miske ryzu dawal dupy i przyjechal do Polski i jego prawo handlowe nie obowiazuje.kolejny przyklad na to jak POLSKI RZĄD TĘPI POLAKÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

saew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-17 20:46:33
Nie zgodze sie z Toba kolego ;) bzdury wypisujesz ;)

waw1910
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-17 15:37:14
po 1. to na ch..kupował u chińczyków?? Pewnie taniutko było... po 2. plama? Widziały gały co brały. po 3. zepsuty zamek? Od tego jest reklamacja a nie wymiana towaru. A jak jesteś dzięcioł i zepsułeś zamek? Polskie prawo głosi: Zwrot towaru jest możliwy tylko przy dobrych chęciach sprzedającego. Gwarancja na każdy towar na terenie całej Unii - co najmniej 2 lata. Mogłeś żądać reklamacji kurtki, do czego masz pełne prawo a nie wymiany towaru dzięciole !!!

diabelek71
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-11-16 22:48:56
A po co kupujecie Chińskie gówno bo taniej? Bułgarskie bo taniej!!! Ja kupuję Polskie produkty i nie narzekam, buty WOJASA drogie ale skóra i pierwsza klasa

Yazgool
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-16 14:51:13
Normalnie, zachowują się jak niektórzy Polacy w UK,Niemczech itp... Teraz wiecie dlaczego jest taka niechęć do polskich imigrantów. Od razu napisze, że wiem co piszę, mieszkam w UK i widzę jacy są Polacy, jak prowadzą swoje 'Businessy', i jacy są dla innych Polaków.

OnaNieOna
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-16 00:00:45
A mnie ostatnio zastanowiło, dlaczego Chińczycy mają w każdej miejscowości w Polsce co najmniej sklep. Nowy rynek dla nich czy długofalowa akcja zasiedlania i przygotowywania gruntu dla reszty Chińczyków w razie W? A może to wywiad?

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-16 13:10:36
Bo oni, w przeciwieństwie do polaków, potrafią sie trzymać razem i sobie nawzajem pomagać... no i mają niezłą mafie przy okazji :P

wrona88
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-11-15 21:28:23
Burak kupujący i sam sobie wiochę zrobił.

crismce
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-15 21:16:38
Weź nie pierdziel, żeś tej plamy nie widział przy zakupie. Odnośnie zamka to niestety, ale u chińczyka to się kurtek nie kupuje. Zwrot - to tylko dobra wola sprzedawcy !

Zba72
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-16 04:12:00
komentarz usunięty przez użytkownika

Tosiaczek0106
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-15 19:32:56
komentarz usunięty przez moderatora

keler77
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-11-15 17:05:07
Trzeba było wezwać policję ponieważ skoro nie mówią po polsku to raczej nie pracują legalnie, a jak mają polskie papiery to należy poinformować urząd imigracyjny że nie porozumiewają się w języku polskim i nie powinni wykonywać pracy w której jest potrzebna biegła znajomość Języka. Niech wracają do chin jak chcą w sprzedaży detalicznej marudzić w tym języku. A tak na marginesie, ja bym tam postał ze trzy godziny i informował nowych klientów o tym że jeżeli dokonają zakupu w tym sklepie i będzie potrzeba reklamacji to musi on znać język chiński. Napewno sami by szybko przyjęli tą kurtkę.

manamanam
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-11-15 15:46:01
W Polsce z pracą powinno być, jak w Finlandii. Zakaz podjęcia pracy w kraju, jeśli nie zna się biegle obowiązującego tu języka urzędowego. To pierwsza i podstawowa rzecz, jaką powinniśmy zmienić.

duck4uall
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-11-15 21:06:20
jak by kazdy kraj to tak robil, to 99% polakow robakow musialo by do polski wrocic!

singar
    Ocena: 2 (glosow:20)
2014-11-15 14:54:37
Ciekawe czy autor filmiku wie ilu Polakow mieszka za granica ? i czy oni respektuja prawa innych krajow ? raczej wiekszoc z nim przynosi nam jedynie wstyd ;/

Pardos16
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-11-15 14:10:47
Wypierdolić ich z Polski . Polska tylko dla Polaków !!!

kriss92
    Ocena: 4 (glosow:20)
2014-11-15 13:52:45
Frajerow kozaczacych nagrywaniem filmikow coraz wiecej...

mrg2
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-11-15 12:47:52
pierdolone żółtki

qra666
    Ocena: -5 (glosow:17)
2014-11-15 11:30:23
bladygagatek - to jeszcze wytłumacz co ma wspólnego kebab z arabami, skoro jest turecki? I po co się udzielasz, skoro o życiu pojęcia nie masz?

Nato-Vanila
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-15 14:11:25
bo w turcji żyją arabowie?!

duck4uall
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-11-15 11:11:49
a dobrze tak, ty chuyu yebany skuhwysynie! nastepnym razem bedziesz kupować u polaków a nie arabów itd.

motovaradero
    Ocena: 19 (glosow:21)
2014-11-15 11:07:28
Nie maja obowiązku wymiany towaru, gdy towar nosi ślady użytkowania, a taki śladami jest uszkodzony zamek ( może dziecko uszkodziło ) oraz plama ( miało dziecko raz założona kurtkę, mogło poplamić chociażby pijąc sok jak to dziecko - mogło) kupując towar mamy zasrany obowiązek obejrzeć go z każdej strony, inaczej jest z zakupem przez internet. Wiocha dla kupującego, ja też bym nie wymienił towaru.

closterable
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-11-15 11:43:56
Dokładnie, takie jest prawo. A koles moze miec problemy z upublicznieniem wizerunku tej kobiety.

stalefizyczne
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-11-15 10:53:56
Zamek zepusty, wiec zxwrot sie nalezy. Przestancie dawac sie dymac na kazdym kroku. Towar zepsuty podlego zwrotowi i nie ma, ze zoltek nie rozumie. Czy my zawsze, ale to zawsze na kazdym kroku musimy miec mentalnosc niewolnikow? Ogarnijcie sie.

zbigniewboniek
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-11-15 10:19:25
Uwielbiam te arcy mądre memy o tym jak nas nie szanują w naszym własnym kraju, jakie to chamstwo zza granicy, jaka władza okropna, ilu agentów, ile kłamstw, że rynek przejmują obcokrajowcy i ziemię... A prawda jest taka że sami NIC NIE ROBICIE ŻEBY BYŁO LEPIEJ. Na kogo głosujecie?! Odpowiem: NA ŁADNYCH! Nie mądrych ale właśnie ładnych medialnie! Ujadacie tylko przed komputerami, siedząc wygodnie na kanapach, żaden nie ruszy nawet palcem poza internetem, nie pomoże rodakowi a jeszcze go skopie, shejtuje żeby wyładować swoja frustrację. Siedźcie DALEJ NA DUPACH:)

asd1905
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-11-15 10:08:14
nagrywac masz prawo ale udostepniac i pokazywac publicznie nagranie juz nie masz prawa bez zgody tej osoby, ale tak to jest chcesz zeby ktos respektowal prawo, ale sam go nie respektujesz

eSQUIRE
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-15 09:47:54
Według polskiego prawa moge pania nagrywac ...na tym zakonczylem oglądanie.

zbigniewboniek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-15 10:41:06
Niepotrzebnie. Masz prawo nagrać każdego ale nie wolno ci upublicznić nagrania (możesz zasłonić twarz mgiełką). Tylko urzędników państwowych i osoby publiczne można nagrywać do woli i upubliczniać ich wizerunek.

sdiz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-15 09:46:07
Ja zawsze kupuje od polaka. Swój do swego po swoje.

szok77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-15 04:41:59
komentarz usunięty przez moderatora

bezczelnyfacet
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-11-15 04:26:08
A skad wiecie czy ten klient nie ubrudził tej kurtki na powaznie i żółtki maja racje ??? hejty jedne

antraxcdt
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-11-15 06:00:03
To czy ubrudził czy nie to jedna sprawa, ale tutaj ważniejsze jest to, że ten pingpong mieszka w Polsce prowadzi tu interes więc powinien po polsku rozmawiać, a nie zgrywać debila i udawać, że nie rozumie. To jest sklep w Tarnowskich Górach i to już nie pierwsza sytuacja gdzie przy reklamacji zgrywają że nie rozumieją, ale jak się zapytasz o coś co chcesz kupić to jakoś umie odpowiedzieć.

wcinus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-15 02:53:21
radze kupic slownik przyda ci sie :)

xXxSeba2002xXxPL
    Ocena: -9 (glosow:11)
2014-11-15 02:41:41
Cebulak był tak głodny że sie zaczoł ślinić i zjadł zamek od kurtki :D i teraz płacze XDD

Pardos16
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-15 14:13:03
Zajebista morda cebularzu .

xXxSeba2002xXxPL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-15 21:36:16
sram Ci do ryja kapciu :D

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-11-15 02:10:54
komentarz usunięty przez użytkownika

G-CRAYON
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-11-15 00:35:11
Dlatego zawsze się sprawdza się stan towaru przed zakupem. Masz nauczkę na przyszłość, aby zwracać na to większą uwagę. Tak jak "koledzy" niżej napisali, nikt NIGDZIE nie przyjmie Ci uwalonej kurtki. Na miejscu tej Chinki poszłabym z tym do sądu. Nie masz prawa upubliczniać nic na co ona zgody nie wyraziła. Zrobiłeś z siebie kretyna. Pozdrawiam.

G-CRAYON
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-15 00:26:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Agona
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-11-15 00:09:59
mam nadzieje ze chinka jest kumata i poda cie do sadu.

wladyslaw5
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-15 00:06:13
Moja koleżanka robiła w takim chińskim markecie... W umowie miała klauzulę, ze nie obowiązuje jej polski kodeks pracy :) Dobre, nie?? :P

jebttw
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-11-14 23:59:44
Co z tego ze jest w polsce? wszedles do sklepu chińskiego jak chcesz rozmawiac po polsku to idz do sklepu polskiego. Kurtka jest brudna, kto teraz roztrzygnie czy ty ja wybrudziles czy taka była? Widziales co brales. Towar mozna oddac jesli jest w 100% sprawny, ten nie jest to i zwrotu nie bedzie a ze taki kupiles to pretensje do siebie mozesz miec.

Renia_400
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-15 10:37:39
Zgadza się że jeśli jest brudna to ciężko stwierdzić kto ubrudził. Ale co do 100% sprawności towaru- klient nie chciał oddać tylko wymienić lub jak kto woli zgłosić reklamację, a wtedy towar nie musi być 100% sprawny (chodzi o zamek).

kaperxxx
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-11-14 23:29:58
z siebie zrobiłeś debila a nie z nich...haha i jak masz honor to poddaj się pod opinię komentujących a nie usuwasz komentarze które Ci nie pasują!!!bo kupując tanie ścierwo nie ma co liczyć na kokosy!

Beatmaker24
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-11-15 00:19:10
to że tanie,nie oznacza że ma być zyebane,jasne??a skoro jest to chyba rzecz oczywista że ma prawo do zwrotru,tym bardziej że jest kartka która informuje że ma na to 3 dni,także chyba wszystko jasne!!

Osstry77
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-11-14 23:28:20
Pan który chce oddać kurtkę najpierw niech zainteresuję się co to jest gwarancja/rękojmia. Towar który nosi ślady użytkowania z góry jest odrzucany przez sprzedającego. Gdzie się miało ślypia jak się kupowało ??? A wystarczyło usunąć plamę i by wymienili. Ja jako sprzedający w życiu bym Ci tego człowieku nie wymienił

sebololo
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-11-14 23:27:15
Nie lubię cwaniaków z telefonikami. Kurtka ma plamę i nie muszą przyjąć a jak kupił ją z plamą to sam jest sobie winien.Już zaczynał być agresywny wobec drugiego żółtka więc przypuszczam że film pokazywał też jego prostactwo tylko że go skrócił.

Zubkownik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-14 23:16:29
Przyzwyczajajcie się-mamy poza Japonią najniższy przyrost naturalny na świecie, coraz mniej restrykcyjną ustawę o cudzoziemcach i rząd który staje na głowie by wszyscy młodz z tąd spierdo..li.Nie trzeba jasnowidza by przewidzieć jak za dwa pokolenia będzie wyglądać Polska

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-15 18:59:36
Bedzie luzniej.

michalck
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-14 22:50:09
Uczmy się Polskiego

sebololo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-11-14 23:28:26
Tak jak nasi pracujący za granicą?

michalck
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-11-14 22:36:36
Kto jej dał uprawnienia na sprzedaż w Polsce skoro nie zna języka

michalck
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-14 22:32:35
komentarz usunięty przez użytkownika

michalck
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-14 22:30:35
komentarz usunięty przez moderatora

michalck
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-14 22:25:14
komentarz usunięty przez moderatora

jacek1986sz
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-11-14 22:17:44
Wolę normalnych chinoli niż pierdolniętych arabusów

bialy1501
    Ocena: 4 (glosow:18)
2014-11-14 22:17:04
Gościu malinowy .... czy chinczyk czy polak czy rusek upierdolonej kurtki nie przyjmie bo sprzedal ci czysta .Kupilbys brudna kurtke ? NIE!!! Wiec dlaczego sie przypierdalasz?!?!

sebololo
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-11-14 23:32:02
nie tłumacz tego polaczkom...Strata czasu.

michalck
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-11-14 22:10:43
CHCE MI SIĘ PRZEKLINAĆ z całego serca jestem z tym gościem

michalck
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-14 22:06:12
Traktują nas w innych krajach jak obcych, więc czemu ta Pani nie rozmawia po Polsku JESTEŚMY W POLSCE

Baron_Sanedi
    Ocena: 0 (glosow:18)
2014-11-14 22:33:11
a czemu większość polaczków w uk nie potrafi i nie rozmawia po angielsku?

fiorehencerbin
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-14 23:02:12
Baron, rozumiem że ta większość Polaków o której mówisz pracuje tak, jak ta Chinka w sklepach itp. mając bezpośredni kontakt z klientami tak? :)

DarkDaro
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-11-14 21:56:48
Wrócił z brudną kurtką i chce zwrotu kasy. Masz szczescie,że ta pani taka miła i próbuje tłumaczyć, że poplamionej kurtki nie wymieni i kasy nie odda.

wieslav
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-14 21:58:16
A co z gwarancją na zepsuty zamek?

olunia3007
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-15 08:13:46
Może ewentualnie złożyć reklamacje ale nie żądać zwrotu. Po 1 nie widzę metki a w tych sklepach każde ubranie takową posiada w czasie zakupu. Jeśli kurtka nie ma metki to nie ma podstaw do uznania zwrotu gdyż najprawdopodobniej była używana ( wskazywać na to może też plama). Po 2 reklamacji też mu nie uznają bo kurtka jest brudna... A sam powiedział że dziecko dzisiaj miało ją pierwszy raz na sobie więc dziecko mogło ją wybrudzić.

wieslav
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-11-14 21:56:40
Prosta sprawa napisać pisma do: 1)PiP w celu kontroli, jakości pracy, umów pracowników, bhp. 2) Urzędu Skarbowego- w celu kontroli finansów tego sklepu, kontrolę towarów. 3) Zus w celu kontroli składek. 4) Rzecznika praw konsumenta. 5) Urząd ds cudzoziemców w celu kontroli legalności pobytu. Wydasz 30zł na listy za potwierdzeniem odbioru i kontrola w tym syfiastym sklepie z tandetą murowana. Ja tak zawsze robię jak mi ktoś faktur nie zapłaci, albo chce minie wyrolować. Warunek jest taki, że samemu trzeba być uczciwym.

michalck
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-14 21:47:46
komentarz usunięty przez użytkownika

michalck
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-14 21:46:26
chinole to niech się nauczą Polskiego podstawowego, a potem się biorą za sprzedaż. JESTEŚMY w POLSCE. Tak czy NIE

marqus89
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-11-14 21:36:15
Po ch.. latacie to tych skośnookich pajaców ?

StachTraktorzysta
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-11-14 21:32:48
Kupowanie w tych chińskich sklepach, to wyrzucanie pieniędzy w błoto + zaśmiecanie środowiska. Bo i tak trzeba będzie kupić gdzie indziej jeszcze raz. Taką mają jakość te ich produkty

omcio
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-11-14 21:28:41
Autor nagrania nie zna w ogóle prawa. Otóż wymianie podlegają tylko rzeczy, które nie noszą znaków użytkowania. Klient przed zakupem ma obowiązek sprawdzić, czy towar jest ok. Jeżeli kupił kurtkę i następnego dnia przychodzi, że ma plamę i zepsuty zamek to sorry, ale ja bym takiego cwaniaka, który naciągnąć na zwrot kasy bym na kopach ze swojego sklepu wygonił! Człowieku, autorzyno nagrania, nikt nie wie co ty robiłeś z tym po wyjściu ze sklepu! Kupując towar zawierasz umowę. Sprzedawca ma obowiązek sprzedać ci towar działający a ty kupujesz ten towar ŚWIADOMY jest stanu. Zasługujesz na wiochę

Murio
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-14 21:51:16
Nie, nie masz racji. Nie ma czegoś takiego, jak "po odejściu od kasy reklamacji się nie uwzględnia". 1. Reklamacja - sprzedawca przez 2 lata ma zapewnić darmową naprawę towaru (tj. wysłanie jej na gwarancję do producenta). Jeżeli gwarancja jest na 1 rok, to wciąż pozostaje... 2. Niezgodność towaru z umową - tu niema zmiłuj. Są na to 2 lata. Zgodnie z tym można zażądać albo wymiany towaru na sprawny, albo zwrotu pieniędzy. Przez 2 lata. Jeżeli sprzedawca ma problem z tym, że jest plamka i tej plamki mogło nie być - może potrącić o to z wartości i oddać mniej. Ale ma obowiązek odd

shellah
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-11-14 21:16:47
uje..ali kurtkę i chcą wymienić...żenada Może i była brudna ale przy zakupie się raczej sprawdza wszystko.

leto87
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-11-14 21:08:40
Wiocha to ten kupujacy chcacy zwrotu poieniedzy.. Nie zna prawa i w dodatku cham.

cebulak666
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-11-14 20:50:30
Polacy tez sie panosza w UK i jeszcze maja pretensje, ze nie moga brac pieniedzy za darmo, to jest tylko takie male porownanie, muslimy to inna bajka(inny absurd)

Agona
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-11-14 20:48:12
gdyby autor potrafil odroznic zwrot od reklamacji byla by inna gadka. tez bym mu nie przyjal tej kurtki. malo tego podalbym go do sadu za nagrywanie i publikowanie filmu bo nie ma prawa do jego upubliczniania.

Dune
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-11-14 20:46:07
Przepraszam bardzo - jesli płaca podatki tak jak My - to tylko pogratulować. Skupmy sie w temacie - dlaczego LIdly, Biedronki i inne teska sa zwolnione z podatków, podczas gdy drobna przedsiębiorczość jest wręcz gnojona podatkami.

miskoziolek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-15 00:31:34
Dyskonty i inne hipermarkety wadliwe towary przyjmują obligatoryjnie i bez pytań zbędnych zwracają pieniądze albo wymieniają towar i nikt nie zwróciłby uwagi na plamkę jak zepsuty zamek jest.Gostek miał prawo zareklamować towar jak był wadliwy a ekspedientka powinna go przyjąć bez gadki..takie jest prawo konsumenta.Jeżeli kljentowi nie spodoba się się towar to bez zbędnych tłumaczeń może go zwrócić w ciągu 14 dni jeżeli nie jest zużyty...ale jeżeli klijent przynosi towar bo ma wady ukryte i zgłasza reklamację to ma na to minimum rok czasu i nie ma co tu wiecej bić piany...

falk87
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-11-14 20:36:46
nei zebym bronił chinoli ale po pierwsze widziały gały co brały jak plamy nie widzialy no to sorry plame mozna zrobic samemu ze tak powiem...to tak jakbys kupil auto i nastepnego dnia przyjechal bo ma rysę...po drugie zamek tez niestety mozna zepsuć, ja bym osobiscie nie wymienił tego a po trzecie nie kupuje sie u chinoli...sama chemia i kicz

caleanka
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-11-14 20:17:38
Nie jedzcie kebabow, jedzcie kaszanke. Rodzimy produkt polskiej kultury kulinarnej.

miodzjo
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-11-14 20:15:37
Kupuje u chińczyków i zdziwiony. Nie kupuj u nich, nie będziesz mieć takich problemów.

asiaipiotr77
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-11-14 20:09:53
dobrze burakowi tak ! po co kupił gówno i chinoli :) sam sobie jest winny zjeb :)

terrorparty
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-14 20:08:55
Gówno kupiłeś, gówno dostałeś.

david.brian1234
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-11-14 20:26:56
czesc prada nadstawisz dzis zada

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-14 20:29:23
Twoja mam mówi mi co innego jak od niej wychodzę ;)

david.brian1234
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-14 20:58:04
nie mam mamy wychowały mnie dwa peda.y

davidbrian35175
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-11-14 21:48:25
A NIE SPOSCILES SIE PUSZCZYK? ZAKUTA PALO

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-15 09:35:56
Nie martw się, medycyna zna i takie przypadki.

david.brian1234
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-11-15 20:46:16
zesrej sie nie dej sie

Heydrich
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-11-14 20:07:35
a gdzie miałeś oczy buraku przy zakupie tej kurtki , nie widziałeś zjeb*nego zamka i plamy ? , pewno to było tak : żona dała ci kase na kurtke , a ty chcąc zaoszczędzić , kupiłeś tanią sztuke u chinoli ,wróciłeś z gównem do domu , i żonka wkur*wiona wyje*ała kurteczkę do śmietnika , z tond ta plama , zamek zjeb*łeś sam myśląc że szybko oddadzą ci kasiorkie , :)

pawelwiktor15
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-14 20:37:17
ty tak robisz ?

Heydrich
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-11-15 04:21:46
na T to staje tramwaj frajerze , wam kur*wa to nic nie pasuje , oj biedaczki pier**lone ... ee34zc

kor654rok
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-20 18:20:22
"z tond" do jakiej ty szkoły chodziłeś? specjalnej z jedną klasą i bez ławek?

palkora79
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-11-14 20:03:38
Dziwne, że przy zakupie nie widziałeś plamy i zepsutego zamka. Druga sprawa, że wolę Chińczyka niż kebaba, czy cygana. Oni przynajmniej są pracowici i nie wpieprzają się tam gdzie ich nie chcą.

kruszyn88
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-11-14 19:45:57
moglo by byc nawet gownem uwalone to nie ma znaczenia wada ktora zostala ujawniona to zepsuty zamek moga na scianie wieszac co chca i tak prawo stanowi ze mozna domagac sie wymiany badz naprawy przez 24 miesiace od zakupu a na 6 miesiecy po zakupie to ssprzedawca musi udowodnic ze wady nie bylo czyli w takim wypadku idziesz reklamujesz na niezgodnosc towaru z umowa i to sprzedawca musi kombinowac albo naprawi/wymieni albo odda do rzeczoznawcy ktory stwierdzi ze to nie wadaw co akurt przy rzeczach z tego typu sklepow jest nierealne

bluecont
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-11-14 20:16:57
Rozbij auto ze salony i im oddaj i powiedz że się zepsuł.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-14 19:43:52
Czy Polska jest znana z "czegos" w Europie i na Swiecie? TANIA SILA ROBOCZA , nic wiecej no i duma narodowa.

lipton25
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-11-14 19:29:17
Powiem Ci tak widzę że na prawie to się za bardzo nie znasz nagrywać owszem możesz ale nie możesz tego udostępniać w środkach masowego przekazu bez zgody sądu a po drugie zamki oraz guziki nie podlegają reklamacji wiem bo sam padłem "ofiarą" tego przepisu a co do plamy to nie wnikam. Nie bronie tu chińczyków bo wiem jakiej jakości są ich towary ale sadze że ty też to wiedziałeś

DarkDaro
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-14 21:58:38
Wreszcie rzeczowy komentarz wśród wyzwisk i obelg na kupujacego i sprzedawcę.

sebololo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-14 23:30:53
Cwaniak z telefonikiem. Jednak ten skrócony film już pokazał że to zwykły idiota.

Marek-irl
    Ocena: 12 (glosow:18)
2014-11-14 19:16:09
komentarz usunięty przez użytkownika

remp
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-11-14 19:14:23
jak to się mówi: "gó...o kupiłeś, gó...o masz". Mnie już od jakiegoś czasu na chińszczyznę nie stać, bo i tak trzeba kupić jeszcze raz.

kurwamac02
    Ocena: -10 (glosow:14)
2014-11-14 19:12:15
Jakie je*ane polaczki się tu odzywają. Niby bieda w kraju, pie*dolą na rząd, że nie mają pieniędzy, ale na kurtki za 150 zeta mają. I ja właśnie tak widzę ten cały cyrk, że ludziom się od dobrobytu popie*doliło w głowach.

sambakicikici
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-11-14 19:11:39
Polska dla Polaków a chinole mają swoją Chińską Republikę Ludową więc niech tam siedzą.

caleanka
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-11-14 19:17:35
Wiec dlaczego nie siedzicie w swoim "wspanialym" kraju? Tylko masowo go opuszczacie "za chlebem".

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-11-14 19:08:35
Wszyscy sa gorsi od WAS, pytanie dlaczego nikt Was nie szanuje?

david.brian1234
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-14 19:32:05
bo tu mieszkam

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-14 19:34:28
Teraz rozumiem, oni nie mieli JPII.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-14 19:36:13
I nie wygrali w futbol.

david.brian1234
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-14 20:25:27
ale masz małego pisiorka mniejszego o de mnie

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-14 20:39:11
Po jako cholerę wypowiadasz się na polskiej stronie skoro z takim obrzydzeniem podchodzisz do wszystkiego co polskie? Ty nas nie szanujesz! Zresztą wzajemnością.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-14 20:42:11
@david - to oceniaja kobiety, moja jest zadowolona.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-14 20:44:23
@szefie - problem ze Wy sie sami nie szanujecie.

david.brian1234
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-14 21:00:13
jakiej żonie przecież mierzylismy?

davidbrian35175
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-14 21:50:23
PUSZCZYK, CELANKA MA HOOJA| WIEKSZEGO NIZ TY MOZG, CHYBA CIE KTOS NA TURNIEJU ZA MOCNO PIERDOLNOL W CEBER, TEPAKU

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-15 06:55:55
Celanka a kto ci powiedział że się nie szanujemy? Szanują się jednostki a nie populację. Czy np. każdy anglik szanuje wszystkich anglików? Gdybym jak ty wyemigrował i z takim obrzydzeniem podchodził do swojej ojczyzny i rodaków to bym nie tracił czasu na wypowiadanie się na polskiej stronie. Czyżby ludzie w kraju w którym aktualnie mieszkasz nie mieli ochoty cie słuchać i nam trujesz du.....? Poza tym wypowiedzi "wy sami się nie szanujecie" świadczą o prostackiej megalomani ale to typowe dla polskich emigrantów.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-15 08:29:25
@szefie - nie jestem przekonany czy dojzales do dyskusji. Powinienes przemyslec wiele zjawisk. Co to jest ojczyzna? (miesce geograficznego urodzenia?) Co to znaczy "rodacy"? (czlonkowie tego samego stada?) Ja nie "truje" tylko wymieniam poglady, to sie nazywa, w jezyku cywilizowanym, dyskusja.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-15 16:09:42
Ty nie dyskutujesz, ty obrażasz swoich rozmówców, forujesz wyroki i krytykujesz. Dla ciebie te pojęcia są niezrozumiałe a twoja świadomość historii i mentalności Polaków jest na żenującym poziomie. Konstruktywna krytyka jest rzeczą normalną i pożądaną ale ty krytykujesz wszystko i wszystkich a sam jesteś idealny. Prześledź swoje wypowiedzi a może zrozumiesz.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-15 18:56:11
@szefie - co konkretnie chciales wniesc do dyskusji? Czy znasz historyczne okreslenie "Polski sejm", zwiazane z warcholstwem i pieniactwem? Jest ono znane na calym Swiecie i wysmiewane. Bardzo podobnie sie zachowujesz, jak zasciankowe szlacheckie warcholstwo.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-16 12:08:47
Tak wyśmiewane na zachodzie? Na tak zwanym zachodzie znaczna część nie ma pojęcia z jakim krajami graniczy ich państwo, nie mają pojęcia o własnej historii a co dopiero o polskiej. Ty rozpatrujesz Polskę przez pryzmat porażek i stereotypów. Zapominasz że nasza historia, również sejmu, jest równie wspaniała i nie ma powodów do wstydu więc jak słyszę takie narzekania i krytykę dochodzę do jednego wniosku że jesteś osobą strasznie zakompleksioną i niespełniona życiowo, starasz się innym wmówić porażki, broniąc przyznać się do własnych. Zapominasz że każdy kraj miał gorsze chwile w swojej historii

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-16 12:13:41
Ta znienawidzona przez ciebie Polska była w czasach swojej największej świętości największym państwem europejskim i na owe czasy nowoczesnym. To nasze wojaka dokonywały największych zwycięstw w historii Europy. Oczywiście nie uniknęliśmy błędów które przyczyniły się do jej upadku ki nie ma powodu żeby o tym nie pamiętać. Czy jednak jakiś kraj się uchronił od błędów, czy któryś naród nie ma wad? Pamiętaj również że ten sam naród podniósł się z niewoli po 123 latach co w historii było wyjątkowe. To my Polacy, tacy zacofani o rasistowscy, w twojej opinii oczywiście, byliśmy schronieniem dla prześ

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-16 12:19:28
prześladowanych na zachodzie, nie paliliśmy stosów które na zachodzie były wówczas tak modne.Jedyne co chciałem wnieść do dyskusji to to żebyś bezsensownie nie krytykował nas Polaków, a jeżeli nie możesz się powstrzymać czyń to merytorycznie. Jeżeli piszesz nam o kaszance to napisz jakie obrzydliwe potrawy mają Francuzi, Anglicy, Niemcy itd. Trochę umiaru. Nie usprawiedliwiaj swoich życiowych porażek tym że płynie w tobie polska krew. Pozdrawiam

nev89
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-11-14 19:03:52
Przecież Polacy sami swoich praw nie respektują to co dopiero Chińczycy, wiocha

kaszu
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-14 19:02:45
U mnie w mieście te jest chińskie centrum. Robisz zakupy a przy kasie się okazuje,że ceny są znacznie większe niż na metkach.

punk87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-14 18:59:08
komentarz usunięty przez użytkownika

thyr
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-11-14 18:56:26
Bez jaj koles pobrudzil kurtke pozniej zepsul zamek dla checy i jeszcze mialczy ze konsument na prawo do wymiany :) swoja droga chinszczyzna to straszny szajs ale tani i nasz konsument niestety musi sie w to badziewie zaopatrywac

punk87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-14 18:55:49
martin987 oglądaj film, a później komentuj. Jaka cena jest na paragonie? Rozumiem że nie umiesz czytać i stwierdziłeś że 5 zł. Następnym razem poproś mamę to ci przeczyta. .

darekm1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-14 20:41:50
Wiesz co to metafora??? No pewnie, że nie !!! Ale innych do szkoły wysyłasz. Poproś mamę niech przeczyta mój i martina post i ci wytłumaczy, a najlepiej w poniedziałek z samego rana udaj się do swojej polonistki.

neo86
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-11-14 18:55:02
Nie pojmuję takich idiotów narzekających na chińczyków. Chcesz jakości?! To nie kupuj u chinoli tylko w oryginalnym Nike lub innych takich tam gdzie majtki kosztują 100zł i nie marudź! Proste!

herbataizelki
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-11-14 19:06:53
komentarz usunięty przez użytkownika

Yaro35
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-11-14 19:11:40
zgadzam się w 100 procentach..... ubrudzil kurtke i jeszcze marudzi...zresztą ona nie jest osoba publiczna i nie ma prawa jej nagrywać..

bluecont
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-11-14 18:53:23
Facet byłeś ślepy jak to kupowałeś ? plamy na "pół" kurtki nie widziałeś i zamka też nie sprawdzałeś to co oczekujesz ? i jeszcze oburzonego kozaka zgrywasz (sądząc po gadce), nie bronie ich ale na ich miejscu też bym to olał i tyle. A i najlepsze gadasz jak najęty skoro widzisz że nie rozumieją ? na przystanku do słupa też nawijasz skoro nic nie odpowiada ?

czadowyRyszard
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-14 18:50:49
komentarz usunięty przez użytkownika

Pirotechnic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-14 18:41:56
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-14 18:32:05
Kur.. nie ma to jak kupic kurtke za 5 zeta u azjatow i oczekiwac jakosci. Do autora filmiku znane powiedzenie: Kupujesz tanio? - kupujesz 2 razy. 2 sprawa: towar ma wyrazne slady uzytkowania wiec sprzedawca nie ma obowiazku przujecia go z powrotem (trzeba ogladac co sie kupuje zwlaszcza w takich miejscach)

bryzoll
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-11-14 18:19:27
Trzeba było kupować u polaków, od kogoś, kto mówi po polsku a nie mieć potem pretensje! Jeszcze głupie tłumaczenie "kiedy to miałem pobrudzić"!

czadowyRyszard
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-11-14 18:03:37
Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową. Więc ma prawo reklamować kurtkę. Nie ważne czy za 50zł czy za 150. Znajoma pracuje w szwalni ,szyli białe koszulki w jedną wszywali zwykłe metki w drugie nike TEN SAM MATERIAŁ a już w sklepie różne ceny. Więc jak ktoś jest na tyle mądry by płacić za metki 200zł więcej proszę bardzo.

dryga4ever
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-14 18:51:20
komentarz usunięty przez moderatora

dryga4ever
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-14 19:08:45
komentarz usunięty przez moderatora

dryga4ever
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-14 19:29:36
Naprawdę jesteś taki naiwny I myślisz że markowa odzież różni się od chińskiego badziewia tylko metką.Z którym punktem umowy ta kurtka jest nie zgodna?Facet dzieciakowi kupił gów..aną chińską szmatę u chińczyka i dokładnie to otrzymał.Na rynku występują trzy rodzaje produktów Markowe, cechuje je dobra jakość i wysoka cena, nie markowe te cechuje dobra jakość i rozsądna cena ,oraz ch...we te mają niską cenę i jakość to właśnie ta kurteczka.Kup sobie kiedyś coś markowego będziesz zadowolony,tylko nie u chińczyka.Nie kumam czemu moderator usuwa mój wpis.

bladygagatek
    Ocena: 86 (glosow:128)
2014-11-14 17:43:14
Sami sobie jesteśmy winni.. żremy kebaby i narzekamy na obecność arabów w naszym kraju , kupujemy u żółtków a potem pretensja , że wszędzie ich pełno...

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-14 18:19:20
komentarz usunięty przez moderatora

herbataizelki
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-11-14 19:09:30
Jeszcze nigdy nie spotkałem baru z kebabami, w którym obsługiwaliby mnie Arabowie. :)

meikpud
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-15 10:45:11
Jak żre sushi to znaczy, że przybywa nam Japończyków a jak hamburgera to Amerykańców? Fenomenalne. Zacznę wpierniczać żaby i ślimaki to może jakieś Francuski się pojawią.

dryga4ever
    Ocena: -4 (glosow:22)
2014-11-14 17:08:56
zwrotów nie przyjmują przecież wyraźnie napisane.Wymiana upie..dolonej kurtki też raczej nie wchodzi w grę. Kupujesz gów..no za 55 zł to czego się spodziewasz?na bazarku u Polaka za takie same GÓW.NO Z Wólki kosowskiej nawet paragonu nie otrzymasz.Zaszalał byś chłopie dał 150 zł za kurtkę w normalnym sklepie to jak by ci dzieciak wyrósł to byś ją jeszcze dobrze na allegroszu opie.dolił. Na to samo by wyszło a dzieciak by ci chińską, rakotwórczą ,nieatestowaną szmatą przynajmniej nie śmierdział.55 ku.rwa zł za kurtkę się dziwi że się roz.ebała.

Tenzsor
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-14 19:06:17
komentarz usunięty przez moderatora

darus1000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-14 19:13:36
Z Wólki be ??? bo chińskie ??? Za tanie ??? Polskich producentów be ???? Za drogie ??? ( szyte w większości z chińskich i indyjskich materiałów ) ALE Z GALERII SUPER najlepiej firmy LPP ---- " Firma zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce oraz w Europie Centralnej i Wschodniej. Zleca i kontroluje jej produkcję głównie na DALEKIM WSCHODZIE. LPP produkuje odzież m.in. następujących marek: Reserved, Cropp, Re-Kids, Esotiq, Promostars, Henderson. Ostatnio spółka przęjęła krakowską firmę Artman handlującą odzieżą w sklepach House i Mohito."Kapitalizacja ponad 16 miliar

dryga4ever
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-14 19:24:12
nie mam na myśli markowej odzieży zdaje sobie sprawę że nie każdego na nią stać.Mam na myśli po prostu towar spełniający polskie normy.To chińskie gó.no jest wprowadzone na nasz rynek nielegalnie niema żadnych atestów a ma styczność z naszymi dziećmi .W niemieckim lidlu kupisz koszulkę za 3 euro nie markową ale za to bardzo dobrej jakości spokojnie można w niej śmigać przez cały sezon nie ma tam chińskiego badziewia które po pierwszym praniu zmieni swój rozmiar do rozmiaru przeciętnego chińczyka:)

darus1000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-14 20:59:07
Przeczytaj mój post jeszcze raz ze zrozumieniem :) To co sprzedaje lidl i to co według Ciebie ma spełniać tam jakieś normy to wszystko wyprodukowane jest w chinach . Miałem w tamtym sezonie kurtki w sklepie z WÓLKI w sprzedaży po 145 zł . Ten sam towar - IDENTYCZNY!!!! tylko , że z wszytą metką cropp w galerii 299 zł przeceniony na 249 zł. Sweter disident u mnie 75zł a w c&a 129 zł z tymi samymi metkami . A może ja sprzedaję podróbki ??? hahaha

dryga4ever
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-15 09:56:11
handlujesz chińskim badziewiem więc rozumiem twoją postawę.Ja z kolei miałem na myśli lidla w Niemczech a nie tego w naszym skorumpowanym kraju gdzie w koszykach leży chińskie badziewie i przy zwrocie tego gów.na wymieniają go od ręki nie pytając nawet co się stało.Też kiedyś miałem stragan z tymi ciuchami i znam ten rynek więc mi oczu nie zamydlisz. TAK SPRZEDAJESZ PODRÓBKI.Każdy kraj ma jakąś kontrolę jakości zanim dany produkt dopuści do obrotu. W Polsce była to NP(norma polska)od 2003 r jest nie obowiązkowa(ciekawe dlaczego?). Tylko w Polsce można handlować legalnie przemyconym badziewiem

dryga4ever
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-15 10:10:12
cd nie zmienia to faktu że w niby eleganckich sklepach w galeriach właściciele nie walą w ch..a.Każdy chce zarobić zwłaszcza że ci mają czynsze aż nogi się uginają .Dobry towar wystarczy wziąć do ręki żeby się przekonać że jest dobrej jakości czy nie.Ja sprawdzam zawsze szwy i właśnie zamek jeśli jest:)ty też pewnie w ch..ja się nie dasz zrobić więc niema sensu drążyć tematu.Z kurtkami jest ten plus że rzadko się je pierze dlatego nawet taka gów..ana starcza na sezon.Co mówisz klientom takim jak ten typ?albo takim co po zimie ci kurtkę z zepsutym zamkiem przynoszą?

kocurxtr
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-11-14 15:04:10
nacjonalizm nie bierze sie z niczego...

omcio
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-14 21:31:57
No pewnie, ze z niczego. Bierze się z głupoty...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600