Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
rekin666  14-11-15, 22:48 Zgłoś
+ 346 -
Dodano: 2014-11-15, 22:48:22   przez: rekin666
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 346  Zgłoś nadużycie
547
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •   UK: Polacy,
  •  Uczciwa konkurencja
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Pomysł na biznes
Ukryj komentarze(137)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
luc-o
    Ocena: 88 (glosow:116)
2014-11-15 22:54:02
Strasznie fajnie facet gada!

bananowepole
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-29 15:54:00
brawo Wojtek

wrotadoklopa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-25 20:45:20
P. Cejrowski jest jednym z niewielu osób znanych, które naprawdę podziwiam. Facet "staroświecki" o konserwatywnych poglądach, szanujący wartości które obowiązywały przez stulecia. Mężczyzna z kobietą przedłuża gatunek. Taki jest sens naszego istnienia. Dwóch facetów gatunku nie przedłuży. Stawianie pomników na cześć pederastów jest -przynajmniej w moim mniemaniu- niesmaczne i "bez wyczucia taktu". Gorszym paskudztwem mogę nazwać tylko i jedynie nauczanie młodych ludzi, że to jest dobre, że to jest OK, gdy dwóch mężczyzn się "lubi". Przeciwko temu trzeba protestowa

AsaBay
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-23 00:48:31
Cejrowski, oszołomie....cholera za szczery i za dobitnie mówisz...zginiesz marnie...zginiesz bo szczerość nie ma prawa bytu w naszym tolerancyjnym kraju... Boleje tylko dlaczego nikt nie toleruje mnie jako małego przedsiębiorcy jako głównego twórcy PKB i budżetu kraju. Skupmy się na dyżurnym pedalstwie naszego kraju a nie na problemach. Cejrowski Wojtku, popieram Cię w całości za Twoje słowa. Jesteś w kraju, czujesz sie patriotą więc protestuj, walcz..a u nas tylko za węgła oczernić, za oczy powiedzieć... Chociaż zabrzmi to jak ze skrajności w skrajność to wiele masz wspólnego z Korwinem, p

mefyooo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-20 21:00:51
Cejrowski na premiera ! a na prezydenta Max Kolonko !

abuczok
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-11-20 18:27:16
Cejrowski na prezydenta- nie będzie miał problemu z podjęciem męskiej decyzji, w przeciwnym wypadku niż teraźniejszy Prezydent Polski

kokosio2
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-11-19 20:15:38
Pluj mu w gębę a on że deszcz pada. Kraśko udaje głupca , następny obrońca męskich niewiast. Z Michalczewskim za rączkę i do parku !

Pan.M
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-19 19:56:16
komentarz usunięty przez moderatora

forrestgump87
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-11-18 04:20:53
A mnie jako ateistę razi widok krzyża z okna. Jakoś nikt się z tym nie liczy..

derfidel
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-11-18 18:42:50
no to idź i go spal tylko nigdy już nie proś nawet w chorobie żeby bóg ci pomógł. a nie tacy ateiści wrócili do boga. pani przybylska - ateistka pod koniec życia jednak z bogiem sie pojednała to taki ostatni przykład. poza tym tęcza do k...y nędzy ma 7 kolorów! a ta pedalska ma 6! i taka jest symbolem lgbt! to nie jest żadna tęcza! powtarzam tęcza ma 7 barw! to jest symbol pederastów, ludzi bliskich pedofilii, ludzi brodzących w kale! to syfiarze nic nie wnoszący do życia poza hedonistyczną przyjemnością i wydumanym ego!

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-11-18 23:06:41
derfidel tak samo jak ciebie kiedys moze operowac lekarz gej wiec nie pluj tak bo jeszcze nie wiesz komu moze kiedys bedziesz najwiecej zawdzieczac.

babajaga80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-19 15:57:57
komentarz usunięty przez moderatora

archiequatro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-20 20:14:51
Zobaczymy jaki bedziesz bystry jak cie porazi polksiezyc. Myslisz cwoku ze to do biednej Polski nie przyjdzie? Dzieki takim pustakom bedzie to bardzo szybko

leszek.diablo
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-17 23:09:23
spalic tecze albo pedalow oto jest pytanie

pitbull33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-23 00:38:16
Jestem za , dwa razy, za.

skomorucha
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-11-17 22:27:18
Co by Cejrowski nie gadał to i tak nie ukryje tego że jest starym pedałem.

hanauer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-17 22:27:15
komentarz usunięty przez użytkownika

zonkumariano
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-11-17 21:45:57
Przecież to każdy w miarę rozgarnięty człowiek ogarnia że ta tęcza to symbol dewiacji postawiona w tym miejscu , celem naplucia w twarz katolikom!

skomorucha
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-11-17 22:33:14
Większość pedałów to katolicy

sawinpali
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-17 21:36:15
komentarz usunięty przez użytkownika

kosmetyk101265
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-17 17:21:24
komentarz usunięty przez moderatora

GanGstaRR
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-17 17:03:15
Kraśko to cienka pała do lania...

yamahahaha
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-11-17 16:25:47
Spalić to kurestwo a H.G.Waltz niech za swoją kasę to odbudowuje!!!

nev89
    Ocena: -9 (glosow:19)
2014-11-17 16:05:00
Prawda Cejrowskiego jest płaska jak ziemia w średniowieczu

MrFoto
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-11-17 11:41:33
Uwielbiam Cejrowskiego.....

awesomebeauty
    Ocena: -8 (glosow:14)
2014-11-17 08:09:32
Troglodyta. Bez zadnych wiekszych glebszych uczuc ludzkich. Napic sie bebech zapelnic szczyt marzen.

krzychu2301
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-11-17 02:32:10
kraśko to lewak w trzecim pokoleniu. lewactwo promuje homoseksualizm, więc co ma gadać ten biedny miś?

foytaz
    Ocena: 15 (glosow:25)
2014-11-16 23:08:47
Gdyby pedały i inne pochodne, pedałowały sobie u siebie w 4 ścianach za zamkniętymi drzwiami to pewnie wiedzielibyśmy o ich egzystencji tylko z encyklopedii. Jednak skoro wypełźli w przestrzeń publiczną żądając spełnienia ich wszystkich widzimisię to muszą teraz zrozumieć, że zostaną wpędzeni z powrotem do nor, z których wypełźli razem z tymi co ich bronią. Cel uświęca środki.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-18 23:16:37
paranoja foyaz, gdzie ty widzisz "pedalujacych " publicznie? cos mi sie wydaje ze oni teges tak samo w 4 scianach jak i hetero, moze nawet bardziej. a niech maja prawo do slubow a co to komu szkodzi, adwokaci tez na ich rozwodach moga zarabiac, i na sprawach spadkowych. wszyscy beda zadowoleni a nam hetero nic z tego powodu nie braknie ze oni sobie wesela beda urzadzac. poki co nic nam nie zabieraja wiec niech sobie maja te widzimisia, jakos konca swiata w tym nie widze. Problem gejow to taki problem zastepczy ktory wszyscy chetnie lykaja popijajac duza dawka ignorancji.

babajaga80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-19 16:01:17
komentarz usunięty przez moderatora

contact
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-16 21:44:03
komentarz usunięty przez moderatora

puszczyk82
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-11-16 21:02:48
Cejrowski mistrz.

szulcik
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-11-16 21:00:51
Cejroś jest The Best ! :)

JeannYine
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-11-16 20:54:22
Uwielbiam Cejraka jest mega!

archiequatro
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-11-16 20:02:08
Poprawnosc.WSZEDZIE PIEDOLONA POPRAWNOSC.Jkby chcial to nie noze bo moda na ochrone pedalstwa,islamu i planety przed globalnym ochvjeniem.

Marianusz
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-11-16 19:28:06
Czyżby Kraśko był gejem ?

archiequatro
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-11-16 20:04:09
Zdziwko moze byc: Czyżby Kraśko nie był gejem ?

skomorucha
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-17 22:35:11
Kraśko jest gejem tak samo jak Cejrowski

Marcin350z
    Ocena: 1 (glosow:37)
2014-11-16 18:18:12
Zgadzam się częściowo z Cejrowskim, ale nie zgadzam się z tym jego kato-talibostwem. Ta Biblia ostro sprała mózgi przez setki lat...

Marcin350z
    Ocena: -3 (glosow:19)
2014-11-16 20:41:24
Widzę, że poleciały minuski od ciemnogrodu, który wierzy w katolickie pierdoły wypisane w biblii.

fxspeed
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-11-17 00:27:20
masz całkowitą racje ...przez to w naszym ciemnogrodzie nigdy nie będzie dobrze.....

GangBangStyle
    Ocena: -10 (glosow:20)
2014-11-16 17:31:55
Co do tęczy Cejrowski ma rację, ale i tak typa nie lubię.. Skończyłby wreszcie pieprzyć o tej matce boskiej..

ghore
    Ocena: 16 (glosow:20)
2014-11-16 17:17:17
Gej niech sobie bedzie ok mi to nie przeszkadza natomiast nie cierpie zaklamania i propagandy. Ze slow Kraski bije taka prymitywna propaganda i klamstwo ze nawet rozsadnym gejom zygac sie chce od tej manipulacji. Jak mozna tak usilnie wciskac kit ze tecza na Placu Zbawiciela w Warszawie to znak caloksztaltu kulturowego ludzkosci od Noego poczynajac.. Ludzie powinniscie ganic klamstwo a nie poglady. Krasko nigdy wiecej nie powinien prowadzic zadnego programu publicystycznego bo to zwykly oszust manipulant a nie obiektywny reporter.

sebek110674
    Ocena: -25 (glosow:53)
2014-11-16 16:33:44
Wiecie dlaczego cejerowski chodzi na boso? Bo mu słoma wystaje z butów

szalonyarbuz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-16 20:22:37
tobie z ucha

puszczyk82
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-11-16 21:37:05
tobie kołek z du.py

antony
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-16 15:51:54
Tęczowa flaga stanowiła symbol masońskiego Zakonu Order of the Rainbow Girls (7 barw), a później również osób homoseksualnych (6 barw). Prawdziwa tęcza składa się z 7 kolorów

ArkadySilence28
    Ocena: -18 (glosow:34)
2014-11-16 15:32:21
Inteligent jak z koziej dupy trąba. Twierdzi że prawdziwego chłopa widok dwóch facetów idących za ręke obrzydza. Ciekawe czy to samo powie o homoseksualnych paniach.

ghore
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-11-16 17:21:38
Kobietom hetero nie przeszkadzaja geje wynika to z upodobania do przeciwnej plci wiec twoj argument jest inwalida.

orsoniarz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-16 21:42:22
ghore - coś chyba z główką nie halo, kobieta hetero ma owszem upodobania do płci przeciwnej, ale nie jest to jednoznaczne z upodobaniem do homoseksualistów to, że podobają się jej faceci to nie oznacza, że podoba się jej dwóch takich trzymających się za ręce. Poza tym powszechnie wiadomo, że kobiety hetero wolą oglądać dwie kobiety homo niż facetów

derfidel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-18 18:46:57
oczywiście że tak. ile mógłbyś patrzeć na mkogoś kto ma ciebie w d..ie? lesby mają ciebie gdzieś i ppamietaj - jesteś przez nie ignorowany! podoba ci się to? ile tak mógłbyś tylko patrzeć? zboczony jesteś? na ręcznym zasuwasz? to są wybrakowani ludzie i nie jedyni. wiele osób z różnych względów jest wybrakowanych. takie życie. więc niech dają sobie spokój

Nani94
    Ocena: 11 (glosow:23)
2014-11-16 15:16:05
Cejrowski swój chłop , dobrze gada. Polać mu!

sonek951
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-11-16 14:56:42
lubie człowieka umie jasno i przejrzyście mówić

Schwab
    Ocena: 12 (glosow:16)
2014-11-16 14:50:33
Nie sadzilem, ze ten krasko to az taki debil :) No ale czego nie zrobi za sodomskie srebrniki

kurwamac02
    Ocena: -16 (glosow:36)
2014-11-16 14:22:11
Zawsze jak widzę tych bojowników przeciwko pedalskiej homo propagandzie to przypomina mi się film american beauty i sytuacja jak ten pułkownik ostro krytykował pedalstwo, a jak się okazało to sam był homo. I tak właśnie to widzę, ci co najbardziej szczekają, ujadają to mają jakiejś ukryte skłonności homo, których się wstydzą. Normalny człowiek może wyrazić sprzeciw, ale na pewno nie buzuje się w nim krew i podnosi ciśnienie jak u tych ujadaczy. Dlatego nie ufam cejrowskiemu i wszystkim narodowcom;-)

darus1000
    Ocena: -9 (glosow:15)
2014-11-16 15:12:07
100% racji , to jest udowodnione.

kawalrafala
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-11-16 16:15:19
A kto to udowadniał, pewnie pedałraści.

kawalrafala
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-11-16 16:18:32
Czyli, ku.rwo, jeśli mówię, że potępiam przemoc, pijaństwo, złodziejstwo to oznacza, iż jestem pijanym, awanturującym się złodziejem. Lewicowa logika mnie przeraża.

kurwamac02
    Ocena: -10 (glosow:14)
2014-11-16 16:29:00
@kawałpedała, wiedziałem, że ktoś wyskoczy zaraz z tymi przykładami, które podałeś. Ale widzisz, przemoc, pijaństwo, złodziejstwo tym się różni od homoseksualizmu, że one wpływają na drugiego człowieka. Krzywdzisz drugiego człowieka przemocą, pijaństwem, złodziejstwem itp. A bycie homosiem nie wyrządza krzywdy nikomu. A cejrowski to idealny, książkowy przykład katolika. Od niego bije taką nienawiścią do innych, tych co nie żyją według biblii, że trudno o lepszy przykład. Zresztą nie ufam ludziom, którzy co chwile powołują się na biblię.

sebek110674
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-11-16 16:54:38
rafalala jara Cię pisanie pierdół...i łapanie minusików?

kawalrafala
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-11-16 19:32:08
Samotny, bezdomny menel nie wyrządza nikomu krzywdy, ale mi się nie podoba takie zjawisko. Czy krytykując je jestem nietolerancyjny?

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-16 20:03:29
A co ma tolerancja do głównego wątku, który tu się toczy? Przecież napisałem, że to normalne krytykować coś, wyrażać sprzeciw. Ja się śmieję z tych trepów co cietrzewią się i gotują odnośnie pedałów. Samotny, bezdomny menel wyrządza w pewnym sensie krzywdę społeczeństwu, bo śmierdzi, bo będąc non toper naje*anym nie myśli racjonalnie. Taka jednostka jest niebezpieczna bo jest nieprzewidywalna. I widzę, że teraz szukasz na siłę jakiś bzdurnych przykładów na to by 'zagiąć' mnie. Ale gówno z tego bo nie rozumiesz głównego przesłania. Homosie będąc homosiami u siebie w chałupie nic złego nie robią

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-17 00:25:34
Tez tak myślę. Tylko dlaczego nie siedzą w domu, tylko pajacują z jakąś tęczą albo na paradach domagają się Bóg wie czego? Propagowanie homoseksualizmu wśród dzieci przed- i wczesnoszkolnych, kiedy to kształtuje się światopogląd mający wpływ często na całe życie, może mieć katastrofalne skutki, w postaci trudności w zdefiniowaniu własnej tożsamości płciowej, roli społecznej itp.

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-17 11:55:47
Dlatego ja zlewam wszelkie dyskusje nt. 'obdarowania' pedałami jakimiś prawami. Traktuję je jako dyskusję typu: czy hitler dobrze robił paląc w piecach ludzi. Normalny człowiek zbywa takie gadki bo po prostu nie ma o czym mówić w takich kwestiach.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-18 18:35:27
@kawalrafala, to jest udowodnione ze ogromna ilosc homofobow ( przede wszystkim dotyczy tych bardziej agresywnych) to ukryci homoseksualisci, ktorzy boja sie ujawnic i nienawidza tych ktorzy sie nie wstydza swojej orientacji, takie maskowanie. to nie ma nic wspolnego z potepianiem pijanstwa czy przemocy - to jest tylko twoja logika.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-18 23:50:50
Ja jestem pewien swojej orientacji na 100%, a popieram tę wypowiedź Pana Cejrowskiego. Myślę w tej kwestii podobnie jak on, może nie tyle przez pryzmat grzechu, co obrzydliwości fizycznej. Każdy normalny człowiek chyba tak reaguje na próby wmawiania mu, że taka ohyda jest normalna.

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-11-16 14:11:06
Pokraśko pedał.

kontroler
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-16 14:18:50
Też go tak nazywam:)

jacek.jacek
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-11-16 15:22:11
Młody skołowany chłopczyku (k02) czy dziewczynko. Tak pokazali w filmie bo tak chcieli byś "myślał'choć w twoim przypadku ciężko mówić o myśleniu. Wg tej tezy jestem złodziejem bo potępiam złodziei? chore.

kurwamac02
    Ocena: -12 (glosow:12)
2014-11-16 16:42:48
@jacusiu, przeczytaj mój post wyżej. I jeśli myślisz, że moje poglądy wyrabiam sobie tylko dzięki filmom to się grubo mylisz. Podałem taki przykład bo łatwo to zobrazować.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-18 23:04:47
jacek.jacek a kto ci powiedzial ze homofobia jako "schronienie" dla gejow to wzor ktory mozna przeniesc na wszystko inne w zyciu? wez pod uwage najbardziej konserwatywne srodowisko w Polsce, najbardziej przeciwne homoseksualistom i jednoczesnie przepelnione nimi po brzegi - czyli kler. niby ostatnie miejsce do ktorego powinni isc geje a mimo wszystko ciagnie ich tam jak muchy i maja sie tam calkiem niezle. hipokryzja to domena wielu krzykaczy i madrali, "przeciwnych" wszystkiemu co sami robia.

Szolotl
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-11-16 14:06:14
Kraśko pali głupa, Cejrowski ma rację mówiąc, że ta konkretna tęcza jest symbolem homoseksualizmu. Tylko Cejrowski jest hipokrytą, bo to co przeszkadza mu chce zlikwidować, jednocześnie nie uznając że ateistów może razić krzyż (symbol chrześcijaństwa). Bawi mnie ta wojenka - jakby ludzie nie mieli nic innego do roboty. Akceptacja homoseksualizmu nie oznacza bycia gejem - gejowskie porno napawa mnie obrzydzeniem, widok miziających się facetów nie jest szczególnie dla mnie miły, ale mam głęboko w poważaniu kto z kim w łóżku się pieprzy.

masik_86
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-11-16 14:27:21
Bardziej muslimom przeszkadza krzyż. Ateiscie jest wszystko jedno czy on sobie wisi czy nie. (bez krzyża nie byłoby Europy taka prawda)

Szolotl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-16 15:17:09
komentarz usunięty przez moderatora

Szolotl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-16 14:05:06
A jeśli ktoś twierdzi, że moja obojętność prowadzi do upadku cywilizacji, radziłbym zajrzeć do książki, zamiast wypisywać głupoty w internecie.

kontroler
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-11-16 14:02:42
Nie jestem fanatyczką religijną ale bardzo lubię słuchać Cejrowskiego.

eddie00007
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-11-16 14:00:57
cejrowski lubie go za jego programy ale nie cierpie jak zachowuje sie w taki sposób typowy prawicowy beton

beatusia
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-11-16 13:54:27
uwielbiam Cejrowskiego :) potrafi dosadnie a zarazem z humorem powiedzieć głośno to co po cichu myśli wielu!

gandagang
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-16 13:52:43
Cejrowski na prezydenta !!!

de_ent
    Ocena: -9 (glosow:17)
2014-11-16 13:48:01
don kichot walczył z wiatrakami a cejrowski z tęczą. To jest straszny idiota i nie wiem czemu kompromituje katolików i wyciera sobie pysk wiarą. Mysli że jest ważniejszy od tego?

Stalingrado
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-11-16 13:40:47
Mimo wszystko można wyczuć religijny fanatyzm ze strony Cejrowskiego. Symbole to tylko symbole, same w sobie nie maja żadnego znaczenia to ludzie takie znaczenie im nadają. Tęcza stała się symbolem tęczowej armij itp, nie popieram ich bo uważam ze cofamy się w rozwoju zamiast ewoluować do kolejnego stopnia społeczeństwa. Tęczowa armia próbuje na siłę przekonać ludzie ze to co robią jest normalne, próbują silą zmusić europejskie państwa do przydzielenia im specjalnych przywilejów. Jednak wygląda na to ze nie rozumieją prostego faktu. Siła nie da się zmienić perspektywy spostrzegania świat

samthebludger
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-16 14:30:29
Dokładnie. Niech każdy będzie sobie takim jakim chce, tylko dla siebie prywatnie.

SmifiXXX
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-11-16 13:32:45
Lubię cejrowskiego ale tylko w programie boso przez świat

siwy_23
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-11-16 13:31:48
Kraśko to na pewno pedał, a dla Cejrowskiego wielkie brawa!

Buul
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-16 12:52:20
komentarz usunięty przez moderatora

monterr78
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-11-16 12:48:58
na stos tych zbokow i spalic z ta tecza pedalska

marqus89
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-11-16 12:29:27
Kraśko chyba jest pedał.

Untraceable
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-11-16 12:08:46
komentarz usunięty przez moderatora

Gruber
    Ocena: -18 (glosow:30)
2014-11-16 11:49:25
Cejrowski najwyraźniej jest kryptogejem

puszczyk87
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-11-16 12:12:53
i tu masz racje i to mnie najbardziej wkur.ia!

puszczyk82
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-16 21:01:46
zjeżdzaj klonie

Krzysiek_28
    Ocena: 12 (glosow:20)
2014-11-16 11:42:30
Tu nawet nie chodzi o to że tylko katoli wk#rwia to tęcza, ona wszystkich normalnych ludzi wk#rwia, ludzi hetero! Chcą być pedałami to nich się pedałują ale nie publicznie! Obnażając się publicznie na platformach sami sobie dół kopią bo jak społeczeństwo w końcu uzna że to już za wiele to wezmą sprawy w swoje ręce i zrobią z nimi porządek. Takie jest moje zdanie :P

jaa28
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-11-16 11:37:25
paullla17 tępa dzido tęcza na niebie ma 7 kolorów a ta na placu 6 jest symbolem pedałów lesbijek i innych zboków sami o tym mówią zobacz jakie kolory maja flagi na paradzie równości i te wywieszone w mieszkaniach i domach w San Francisco na tej dzielnicy i porównaj sobie z tą twoją tęczą

JanMytnik
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-11-16 11:26:27
..ma plusa u mnie Cejrowski!!!!!!!!!!!... a uj w dupe pedalom

puszczyk87
    Ocena: -12 (glosow:26)
2014-11-16 12:14:27
idz mu wylizac rodzyny złamasie

puszczyk82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-16 21:40:46
won klonie

zbigniewboniek
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-11-16 11:25:42
Dla mnie Kraśko jest "ciepły" jak nic.

Zubkownik
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-11-16 11:25:38
Prosto i jasno-popieram Wojciecha(nie mylić z Jaruzelem)

xkobra
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-11-16 11:11:09
krasko najwyrazniej nie musi palic glupa

paullla17
    Ocena: -16 (glosow:32)
2014-11-16 10:58:54
facet po prostu nie dopuszcza do łba nic totalnie, tęcza to nie jest w pierwszej kolejności symbol gejowski nie wiem kto to wymyślił... ludzie a co zrobicie jak spadanie deszcz i pojawi się tęcza? zwykłe zjawisko rozszczepienia światła, w przedszkolach rysowało się słoneczka i tęcze a teraz to tylko geje wam w głowach zboki!

nikeson6
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-11-16 11:23:14
po ch.j by wybudowali symbol rozczepiania światła?? Co on miałby oznaczać? Ty jesteś normalna?? Zresztą takie było założenie twórców tej tęczy żeby obrazowała emancypacje mniejszości seksualnych,nie zaprzeczali nigdy temu, więc po co w ogóle te komentarze i spory?

dejveet
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-11-16 11:45:02
Już Ci paulla17 mówię, cytuję co autor "tej konkretnej tęczy" miał na celu: "Wójcik odwołuje się do długiej tradycji pozytywnych skojarzeń wiązanych [z] tęczą jako uniwersalnym symbolem przymierza, miłości, pokoju, nadziei, ale też - we współczesnym świecie - ruchów emancypacji mniejszości seksualnych" LGBT to chyba ruch mniejszości seksualnych, który najbardziej identyfikuje się z tęczą.

saphatov
    Ocena: 8 (glosow:20)
2014-11-16 10:56:20
Cejrowski,Kolonko,Stonoga. Zrobili by porzadek w tym burdelowym panstwie.

jamez
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-11-16 11:23:47
spróbuj jeszcze tylko Cejrowskiego przekonać do teorii ewolucji Darwina to można go dopuścić do rządów bo w przeciwnym razie doprowadził by do świętej inkwizycji w polsce

ZeuS112
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-16 13:19:32
taaa Stonoga szczególnie. Popytaj się go jak dorobił się tej całej kasy. Wielki pokrzywdzony przez system, szkoda tylko, że jak przychodzi do tego wszystkiego co zapowiadał to nic więcej się nie dzieje. Produkował się w jakimś 1,5 godzinnym filmie na yt, mówiąc że pokaże wszystkie przekręty władzy (o Millerze bodajże tam mówił) a jak zaczęli go pytać o drugą część filmu, którą miał opublikować to zaczął os kręcić o spalonym dysku twardym i utracie wszystkiego.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-16 14:06:02
Każdy myślący kapnie się, że z tą ewolucją jest coś nie tak. Na jakiej podstawie można sądzić, że jeden organizm przeobraża się w drugi, i nazywać to nauką... To nie nauka, tylko wiara. A Pan Cejrowski wierzy w coś innego.

jamez
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-16 15:02:00
każdy ze zdrowym rozumem też się skapnie że z tym bogiem jest coś nie tak,dla mnie to Cejrowski i ty możecie wierzyć nawet w Harego Pottera

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-16 16:14:09
"Mówi głupi w swoim sercu: nie ma Boga".

jamez
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-16 16:40:55
Psalm 53

jaa28
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-11-16 10:53:41
Cejrowski na prezydenta ;) Od kiedy to ku**a mniejszość będzie narzucać coś większości gdzie tak jest a szczególnie zboczeńcy jak ktoś jest chory a to jest choroba i zagraża to powinno się kogoś takiego odizolować a nie jeszcze dawać mu się obnosić z tym ale i władza jest chora skoro na coś takiego pozwala chłop ma być chłop a nie piz*a w rurkach żeby nie można było odróżnić faceta od baby paranoja zakazać mandaty za rurki różowe ubranka itp jak chce to niech w domu przymierza siostry i mamusi ubrania

mateo133
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-11-16 11:36:11
Stary, wiochę przejęli dewianci, większość(nie wszyscy) ludzi tu to chyba ludzie +30 ze spranymi mózgami, nie produkuj się bo nie warto. My to wiemy, że to wszystko idzie w złym kierunku i jest to celowe propagowanie dewianctwa, mniej par hetero to jest to o co chodzi tej 'mafii światowej', tym sposobem mniej dzieci będzie się rodziło, skłóconą ludnością tak na marginesie też łatwiej kontrolować. Na zachodzie są jeszcze muzułmanie, którzy spokojnie bez użycia siły przejmują kraje. Więc ludzie odpowiedzcie sobie, jaki facet powinien dawać przykład młodym? Ból dupy za 3,2,1...

Python013
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-11-16 10:21:32
Było już. Wojtuś jest zajebioszczy, mówi co myśli i jedyne w czym się z nim ne zgadzam to temat aborcji bo ma średniowieczny pogląd na ten temat.

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-11-16 10:33:41
Ja tez go bardzo lubie :)

puszczyk82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-16 21:38:48
rexia co to za avatar nie pasuje do ciebie:)

kontroler
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-11-17 00:27:18
No właśnie Rexica wróć do korzeni:)

Python013
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-17 21:55:27
Oj tam, czepiacie tego avka. Tynka miała ochotę na małą odmianę widocznie ;)

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-17 22:23:39
Zmieniony..wybaczcie..to chyba kryzys wieku. :-)

kontroler
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-17 23:07:08
Zdecydowanie lepiej:)

Python013
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-18 22:58:47
Kryzys wieku średniego słoneczko ?

Rexica
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-18 23:18:14
Chyba tak serduszko :(

faille
    Ocena: 11 (glosow:21)
2014-11-16 10:18:05
Kraśko nie pali głupa Kraśko głupem jest ! Cejrowski mówi to co myśli większość facetów ! (oprócz tyk piździelców w rurkach)

Tenzsor
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-11-16 10:17:41
komentarz usunięty przez moderatora

slonik605
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-16 10:06:04
Dobrze mówi!!!! Dobrze gada!!!! POLAĆ MU!!!! :D

siwythc666
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-11-16 09:56:14
on gada to co większość myśli tylko nie chce o tym mówić ;-)

nil72
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-11-16 09:41:11
Rzeczy należy nazywać po imieniu tak jak to robi Cejrowski, przeprowadzić referendum i złom by się znalazł tam gdzie jego miejsce

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:26)
2014-11-16 08:01:53
Facet rozwala każdego logiką na miazgę. Wielki szacunek Panie Wojtku. A Kraśko synalek komucha, jak zawsze robi z siebie miękką fajkę. I prawdę mówiąc sam wygląda na 100% pedzia:)

diamento208586
    Ocena: -21 (glosow:33)
2014-11-16 01:06:43
Czy nikt nie widzi że Cejrowski to ukryty gej? który tym bardziej nienawidzi tego środowiska im bardziej chce odsunąć od siebie samego podejżenia? Każdemu prawdziwemu facetowi to nie przeszkadza, bo i co ma przeszkadzać?

brumby
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-11-16 10:34:50
Ta, normalny gej co miał żonę... Idź szczekać gdzie indziej.

paullla17
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-11-16 11:00:48
bo ci wszyscy protestujący to zboki! zwykła tęcza oni wszędzie gejów widzą, nie wiem co trzeba mieć w głowie.

AleWiocha33
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-11-16 00:59:18
Wojtek ----- fajny z Ciebie gość, aż miło posłuchać :)

krzychios
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-11-16 00:46:17
Odkąd pamiętam(79r.)Pan Cejrowski był wierny swoim przekonaniom.Dużo programów zrealizował za prywatne pieniądze.Jest wyśmienitym antropologiem.Programy prowadzi na luzie,ale tak by przekazać wiedzę(której niewątpliwie z dziedziny antropologii mu nie brak)A,że teraz jakaś stacja tv odkupuje,bądź sponsoruje jego programy,to jest pokłosiem pracy którą włożył.

ZeuS112
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-11-16 13:15:32
czyli od czasów komuny. Rozumiem, że programy jego oglądałeś w telewizji będącej pod kierownictwem komunistycznym? Teraz proponuję sprawdzić kim był ojciec Cejrowskiego i jak kiedyś takich ludzi jak jego tata doceniał system oraz czym było to okupione. Lubię programy Cejrowskiego ale jakoś tak dziwnie brzmią niektóre słowa w jego ustach, jesli prześledzimy historię rodziny Cejrowskich.

krzychios
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-16 00:20:57
komentarz usunięty przez użytkownika

mark336
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-11-15 23:58:45
Każda szanująca się tęcza po deszczu składa się z 7 kolorów, a nie z 6 jak ta konkretna. Pan Kraśko tego nie wie?

jasielski
    Ocena: -27 (glosow:41)
2014-11-15 23:10:56
cjrowski to glup ktory liczy ze sie popisze swoim radykalizmem, nie odroznia sie niczym od islamskich ,,bojoffnikuff,, ja jestem najwazniejzy ..moje zdanie jest najwazniesze,,,...z naszych wymuszonych oplat abonametowych sie utrzymuje..nie za 1300 miesiecznie, ja nie szumie bo mam inne sprawy na glowie, np jak utrzymac rodzine za w/w kwote:(

Arixx
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-11-16 05:35:31
no debil...

brumby
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-11-16 10:36:04
Jakim radykałem? Przecież on mówił, że ma prawo by mu się tęcza nie podobała na samym początku. "Tolerancyjny" miłośnik LGBT pojmuje tolerancję tylko w wymiarze: "wy musicie tolerować nas, a my was już nie".

luc-o
    Ocena: 88 (glosow:116)
2014-11-15 22:54:02
Strasznie fajnie facet gada!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600