Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Szybka jazda kierowcy BMW i nieuwaga kierowcy, który spowodował wypadek.
Gall Anonim  14-11-23, 16:04 Zgłoś
+ 89 -
Dodano: 2014-11-23, 16:04:40   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 89  Zgłoś nadużycie
16
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Szkolana łazienka
Ukryj komentarze(51)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Baron_Sanedi
    Ocena: 16 (glosow:30)
2014-11-23 19:30:36
Pędzi Beta, dudni bas, a w zderzaku wlew na gaz

wlocho1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-24 20:30:25
za***je*al jak dzik w sosne... hahaha

Nagasukaaa
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-11-24 16:33:39
Koleś trochę nieostrożnie zmienił pas ale nawet jeśli widział go w lusterku to kto by pomyślał że jakiś idiota będzie zapierdzielał tak szybko po mieście. Sam raz mało co się tak nie nadziałem, od tego czasu staram się ocenić nie tylko czy ktoś jest w lusterku i jak daleko ale też jak szybko jedzie.

groh
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-24 14:14:26
że niby kto spowodował wypadek ? jadący lewym pasem jest czysty - jechał lewym bo być możne z tego pasa jako droga jednokierunkowa miał zamiar skręcić w lewo tuż za rogiem a że mu stanął wóz techniczny to musiał go ominąć , włączył kierunkowskaz - a że debil za nim jechał jak wariat 2 x większa prędkością niż jest dopuszczalna ( szacuje ze miał 100 a było do 50 ) , poza tym jazda po ciągłej - definitywnie sprawcą jak i poszkodowany to jedna osoba

MichuBydgoszcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-05 19:51:14
No niestety nie masz racji. Nasze prawo jest tak porąbane że sprawcą jest ten, który zmieniał pas. To, że BMW zapierdzielało jak wściekłe nie będzie miało w tym przypadku znaczenia dla policji. No chyba, że koleś z BMki miał wypite albo wciągnięte - wtedy co innego.

k73k73
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-11-24 13:38:05
Nie rozumiem. Kierowca BMW i kierowca, który spowodował wypadek to przecież TA SAMA OSOBA. Tak kończą naśladowcy Froga.

mateo133
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-24 12:30:40
co za gowno te wgrane.pl

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-24 08:12:46
Oj tata sie wkurw** ;)

MOLESTAT
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-11-24 02:34:31
co byscie nie wymyslili znawcy kodeksu drogowego z gimnazjum to i tak: dobrze tak patafianowi z bmw ze sie zawinal na slupie, ma nauczke, chociaz w takich przypadkach patologi niestety szkola zycia nie przeklada sie na nic i pewnie znowu wsiadzie i bedzie meczyl gary jak ten co przejechal cala rodzine niedawno na spacarze noworocznym, stara prawda na unikanie wypadkow na drodze mowi: myslisz za siebie i za kogos innego.

lukasz252525
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-11-23 23:11:52
Co za debil to wrzuca i gdzie tu wiocha ? Wypadek to wypadek , dlatego płaci się oc od każdego samochodu , bo wypadki się zdarzają . Szedł ostro tym bmw , co nie zmienia faktu , że pajac z lewego pasa zajechał mu drogę w ostatniej chwili .

artas22
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-11-23 23:16:08
znajdz w kodeksie od kiedy to mozna wyprzedzac prawa strona

stoney
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-11-24 00:02:39
@artas22: Art. 24 pkt 10. "Dopuszcza się wyprzedzanie z prawej strony na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu [...] na jezdni jednokierunkowej".

Zetar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-24 19:34:31
Nie zajechał mu drogi w ostatniej chwili - widać, że włącza kierunkowskaz. A to, że to debil w BMW zapieprza 2 lub 3x szybciej niż prędkość maksymalna, oznacza, że sprawcą wypadku jest kierowca BMW.

k73k73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-03 12:54:39
@stoney - ale tylko gdy poza terenem zabudowanym są co najmniej 2 pasy, a w terenie zabudowanym co najmniej 3.

kanalia137
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-23 22:12:31
trzeba ściąć drzewo, Bo Musiał Wy.ebać

greek10
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-11-23 22:09:17
Szkoda drzewa... jakieś gu.no go obdarło...

nekci1985
    Ocena: -8 (glosow:14)
2014-11-23 21:08:03
Uwielbiam hejterków BMW, aż miło poczytać komentarze. Nie ważne, że to nie kierowca BMW spowodował wypadek, ważne, że w nim uczestniczył. I jak w tym kraju ma być dobrze :D

ikswohceicjow
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-11-23 21:23:33
spokojnie, jak to Korwin powiedział, większość ludzi to idioci, dlatego nie ważne kto spowodował wypadek ważne że uczestniczył w nim BMW, tak samo jak nie ważne że od 7 lat PO spycha nasz kraj w przepaść, ważne że PiS popierają "mohery" a Kaczyński ma w domu kota

zwierzak250477
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-11-23 20:57:33
komentarz usunięty przez użytkownika

pi0trekk
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-11-23 20:55:04
Najbardziej wieśniackie w tym filmiku jest niepatrzenie w lusterka...

Nagasukaaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-24 16:35:06
Według mnie spojrzał, tylko nie myślał ze ten debil będzie jechał aż tak szybko - ma baran nauczkę

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-23 20:51:02
pacjent z BMW jechał za szybko ale prawnie to tamten wymusił pierwszeństwo, kierowca BMW mógł by dostać jedynie mandat za przekroczenie prędkości, jednak go nie dostanie ponieważ nagranie z kamery mogło by spowodować również ukaranie samego nagrywającego, który również przekracza prędkość... głębsza debata dotycząca przyczyn wypadku nie ma sensu, bo ważne jest to kto dostanie odszkodowanie a kto zostanie ukarany... faktem w tej sprawie jest wymuszenie pierwszeństwa

wnorekkk
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-11-23 20:50:35
Jak zrobić sok z buraka? *Wrzucic granat do BMW :]

marcin1981w
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-23 20:03:06
Wiocha tak zapier.... przez miasto!

Baron_Sanedi
    Ocena: 16 (glosow:30)
2014-11-23 19:30:36
Pędzi Beta, dudni bas, a w zderzaku wlew na gaz

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-24 12:06:08
Dzięki temu przepędzi 2x więcej...

Baron_Sanedi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-24 12:21:30
nie przepedzi 2x wiecej bo wczesniej sie rozbije :p

edekzkrainykredek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-25 00:23:17
Bieda doskwiera?

tomek-kt
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-11-23 19:11:25
Uwielbiam jak wieśniaki kończą jazdę w taki sposób.

antyrydzyk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-25 10:42:28
poczekaj aż zdasz prawko i tata kupi brumbrum i wtedy z ciebie się pośmiejemy

rasti9
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-23 18:21:24
Kołku to był słup.

ToRnADo147
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-11-23 18:20:22
Brawo !!!!!

ikswohceicjow
    Ocena: -2 (glosow:20)
2014-11-23 18:12:14
bez względu na to jak szybko jechał BMW, winę ponosi kierowca który zepchnął BMW, kara to 400 zł mandatu za wymuszenie pierwszeństwa i oczywiście naprawienie szkód z OC sprawcy

tem101
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-11-23 18:55:28
Nie tak do konca. Sprawa trafi do sadu, ktory moze orzec kto jest faktycznym sprawca. Jest film, z ktorego wynika, ze po pierwsze to auto z tylu jechalo znacznie ponad miejskie 50 km/h; po drugie, zabrania sie wyprzedzania po prawej z wyjatkiem drog o trzech pasach ruchu. Wiec jesli sad orzeknie wspolwine to ten z tylu bedzie mogl sie cieszyc; ale zapewne ten z przodu zostanie uniewinniony, poniewaz nie spodziewal sie, ze jakis baran bedzie wyscigi robil.

pencammm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-23 19:41:44
komentarz usunięty przez moderatora

s90e
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-11-23 19:49:51
Mimo, że kierowca bety jechał za szybko winę ponosi drugi kierowca nie patrzył w lusterka zmienił pas... ale ukarany zostanie też kierowca bmw mandatem za prędkość proste..

wieslav
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-11-23 19:56:00
W terenie zabudowanym można wyprzedzać po prawej jak są DWA pasy w tym samym kierunku.

Gregory_k
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-23 20:00:01
@tem101, nie popieram zachowania gościa z BMW ale prawo jest niestety prawem: 1. prędkość nie ma znaczenia jeśli chodzi o określenie sprawcy, fakt należy się mandat za prędkość ale sprawcą będzie ten który wymusił, 2. art. 24 ustawy Prawo o ruchu drogowym mówi: wyprzedzanie z prawej strony jest dopuszczalne: na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu, na jezdni jednokierunkowej, na jezdni dwukierunkowej jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku.

Gregory_k
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-23 20:02:09
@tem101, nie popieram zachowania gościa z BMW ale prawo jest niestety prawem: 1. prędkość nie ma znaczenia jeśli chodzi o określenie sprawcy, fakt należy się mandat za prędkość ale sprawcą będzie ten który wymusił, 2. art. 24 ustawy Prawo o ruchu drogowym mówi: wyprzedzanie z prawej strony jest dopuszczalne: na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu, na jezdni jednokierunkowej, na jezdni dwukierunkowej jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku.

tlenowygonzo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-23 20:16:47
Koleś, który zmienił pas jechał dłuższy czas z włączonym kierunkowskazem, bo a lewym pasie zatrzymał się jakiś bałwan na awaryjnych.

ikswohceicjow
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-23 20:35:26
nie sądziłem że z tego taka dyskusja wyniknie... do tem101 (pierwsze odpisanie) gość z bmw co najwyzej moze dostać mandat za prędkość jeżeli specjaliści ocenią ile jechał, jednak wina jest kierowcy który wymusił pierwszeństwo, od tego trzeba zacząć, co do wyprzedzania z prawej strony to zawsze jest taka możliwość jeżeli ktoś tamuje ruch, jednak nikt za to mandatu nie da, tym bardziej że kierowca który zajechał drogę powinien być na prawym pasie a nie podróżować sobie spacerkiem lewym pasem

ikswohceicjow
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-23 20:39:45
dodam jeszcze że zapewne jadący z tyłu to kolega i z pewnością nie dawał by dowodu który działał by był dowodem przekroczenia prędkości swojej i swojego kolegi... tak więc 400 złotych dla białego i odszkodowanie dla bmw, tak to wygląda prawnie i nie ma sensu dyskutować

adams42
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-24 15:37:43
Ciekawe...jak ktoś przed tobą ostro przyhamuje i ty mu wjedziesz w kuper, to czyja będzie wina? Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu...a nie żadne tam wymuszenie pierwszeństwa na buraku.

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-24 23:35:11
adams42 jak ja komus wjadę w dupe, to chyba oczywiste ze wina jest moja xD to tak jak by napisac jak ci przy..bie w jape to kto będzie miał pi..de pod okiem...

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-24 23:36:29
albo jak wyru..am twoją starą to kto będzie miał rozje... piz... to chyba oczywiste ze twoja stara

slonik605
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-11-23 17:56:43
Debil w BMW i taki sam w pojeździe który nagrywał!!!!! :/

bossnr1
    Ocena: 10 (glosow:18)
2014-11-23 17:24:11
komentarz usunięty przez moderatora

toffi108
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-23 16:35:04
Gregor 400 ... W tym przypadku BMW oznacza Będziesz Miał Wypadek ;-)

MOLESTAT
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-11-23 16:24:10
wez to scagnij czlowieku koledze z bmw pod gorke robisz

gregor400
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-23 16:14:02
BMW---Bolid Młodego Wieśniaka

thefi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-23 23:21:42
odpowiedż na rymowankę :) WIERSZ BIAŁY yhm: gregor - jężdżący rowerem lub gimbusem z zazdrością patrzący na Bete a w niej coś czego nie osiągnie czyli możliwy kontakt z osobą płci przeciwnej i jak podobało się?

kuzyn_cosiek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 00:49:30
@thefi i tobie podobni "bogacze", weźcie i wymyślcie sobie jakąś nową śpiewkę, bo jesteście już nie tyle śmieszni co żenujący z tym swoim pier.oleniem w stylu "nie stać", "hejtujesz z zazdrości", itp. Czasy się zmieniły i byle burak ze wsi może sobie pozwolić na te wasze "super maszyny" przywiezione od Turasa z "eurolandu".


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500