Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Do łopaty a nie do policji buraku
Gall Anonim  14-11-25, 22:54 Zgłoś
+ 97 -
Dodano: 2014-11-25, 22:54:16   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 97  Zgłoś nadużycie
70
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(179)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sebkop
    Ocena: 67 (glosow:115)
2014-11-27 18:16:48
Kolejny idiota, który chciał błysnąć ynteligencją, a skończył jako pośmiewisko.

Rtx537
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-08-15 23:58:16
Powinni zabrać mu ten telefonik i użyć środków przymusu

rudolfini
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-12-21 23:34:52
Jakby to był "Milicjant" z epoki to dawno by siedział w suce spałowany, na pewno nie kozaczyłby tak. Popierd..iło sie w głowach....

rycerz-nadziei
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-16 19:26:40
komentarz usunięty przez moderatora

grzegorz1974116
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-12-03 23:34:16
Ten co to nagrywał to prawdziwy TUMAN wszyscy źle robią tylko nie ja ciekaw jestem za co został zatrzymany.

kriskroskris
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-12-02 18:00:35
Ale cymbał. Jak mówił ostatnie zdania, to prawie się popłakał. Taki bohater. Wie, że policjant mu fizycznie krzywdy nie zrobi, to kozakuje. A jak wszytsko się skończyło, to w tej bejcy na pewno ryczał jak dziecko.

latrell
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-02 09:25:41
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-02 09:23:07
komentarz usunięty przez moderatora

bols58
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-12-01 22:56:50
W normalnym kraju leżałbyś na glebie z lufą przy pustym łbie i czekał na wsparcie...

mcreed
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-11-30 18:34:15
art 60 par 1 pkt 3 uprd... się kłania... kolega raczej nie zna przepisów... bo on jasno określa które pojazdy mogą zostać pozostawione z włączonym silnikiem...

czadu5
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-11-29 22:44:18
daj znac kolego czy wygrales w sadzie mam nadzieje ze tak policja mysli ze wszystko moze

mazurmar
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-29 21:00:40
Niezły barani łeb bez znajomości przepisów

kemot7171-71
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-11-29 06:21:03
co za pajac a te głupie komentarze i jeszcze wrzucił to w net bo liczył na poparcie czy sensację

pawes5
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-11-29 00:11:47
komentarz usunięty przez użytkownika

Mastiff1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-28 23:15:28
komentarz usunięty przez moderatora

Mastiff1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-28 23:09:59
komentarz usunięty przez moderatora

marcin78
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-11-28 22:28:18
co za burak z bmw jaki on tępy

Lu_bierznik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-28 17:47:24
Barsebol, wracaj do budy i nie bij kobiet!

radoszadok
    Ocena: -1 (glosow:23)
2014-11-28 15:14:08
Już widzę jak np. we Francji tak by sobie podyskutował z policjantem: "proszę użyć siły" . Zęby by zbierał z chodnika aż miło. O policji w USA już nie wspomnę.

marekc
    Ocena: -2 (glosow:20)
2014-11-28 15:12:04
co za gamoń, nie wykonuje zadań policjanta ,a później zdziwiony że leży na ziemi. Skąd ci policjanci mają wiedzieć że jakiś debil nie wyciągnie noża do nich , powinni go zglebować

tomekinter
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-11-28 13:38:22
na wiocha pl siedzi tylu spoleczniakow komunistow ze dlatego mamy tak w kraju a nie inaczej az sie zygac chce , ciezko uwiezyc ze tylu ludzi teskni za ormo zomo komuna szok jak z takimi baranami my do uni weszlisy ,a co drugi to amerykanin kule w lep co za taki kraj i takie spoleczenstwo musi minac kilka pokolen moze bedzie inaczej i czlowiek bedzie mogl miec swoje prawa a nie jak pan wladza kaze tak musi byc

hubertberger
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-11-28 14:27:11
Dokładnie. Ludzie z komuny wyszli, ale komuna z ludzi nie.

minutsa
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-11-28 15:17:36
Komuna wciąż panuje. I państwo totalitarne nam się robi

czubek13131
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-11-28 16:54:06
Widzisz, każdy medal ma dwie strony. Z jednej za czasów PRL była wieczna nagonka, kontrola i ogólne ograniczenia swobód. Z drugiej jednak nie było w ludziach tyle chamstwa i cwaniactwa. Ludzie mieli do siebie szacunek. A teraz człowiek boi się wyjść po zmroku, żeby nie zostać wciągnięty do pobliskiej bramy pobity i okradziony. A sąsiad obok widząc całe zdarzenie ma to w nosie, bo jest zazdrosny o twój lepszy samochód.

xXxWanteDxXx
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-11-28 13:20:38
boże widzisz i nie grzmisz CHŁOPAK NA CZERWONY DYWAN CHCE KONIECZNIE kamerka i idi--a za kamerką nudne to już jest i tak wyszedł na cym--ła

theszcz
    Ocena: 0 (glosow:18)
2014-11-28 12:20:19
Dla mnie buractwem jest nagrywanie policji normalnie wykonującej swoje obowiązki.

motorola_e398
    Ocena: -3 (glosow:19)
2014-11-28 12:57:11
Mamy do tego pełne prawo!!! Więc jakie buractwo? Aaaa Ty pewnie POlicjantem jesteś :)

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-11-28 14:28:27
Jeżeli obowiązkiem policji jest szkalowanie obywateli to jeszcze wpierdol im się za to należy, nie tylko nagrywanie.

blues62
    Ocena: 6 (glosow:26)
2014-11-28 12:07:52
Kolejny burak z BMW i kamerką.Życzę mu takiej konfrontacji z policją amerykańską.U nas ciągle policja jest bezsilna. Osobiście wsadziłbym mu tą kamerkę w gardło aż by mu d..pą wyszła.

tomekinter
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-11-28 13:56:22
u nas biedako wemigrowales za chlebem to juz nie jestes polakiem ? no dobra ale u was stoisz jak cw..l i nic nie robisz polski amerykanin oby wiecej takich wylatywalo do was !!!

hubertberger
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-11-28 14:29:56
Kolejny burak którego nie stać na BMW, idź laskę policji robić może ci piątaka rzucą.

krebson
    Ocena: 13 (glosow:17)
2014-11-28 11:11:21
Prawda jest taka ze radiowoz moze miec wlonczony silnik podczas podejmowania interwencji i przepis o jednej minucie w terenie zabudowanym tutaj nie obowiazuje.Po za tym ma wlonczone swiatla blyskowe koloru niebieskiego.Druga rzecz jest taka ze kierowca musi sie stosowac do polecen policji podczas kontroli.No ale jak zwykle cebulowy wlasciciel bmw mysli ze mu wszystko wolno.Wiec w pelni zgadzam sie z komentarzem "sebkop"

honor55
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-11-28 12:36:00
Zainwestuj w słownik.

rav41
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-11-28 10:58:05
Kolejny "Emil-łowca silników"

Piter722
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-11-28 10:42:18
Szkoda im było czasu na takiego cymbała.

zulka123
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-11-28 10:17:09
Widze w komentarzach zażartą dyskusję, jedni za policją inni wielcy JP dla zasady. Prawda jedak jest taka, że dyskusja kto gorszy nie prowadzi do żadnych konkluzji.. Są policjanci dobrzy i źli, dlatgo rozumiem też trochę oburzonych postawą zwolenników JP. Żyjemy jednak w państwie prawa i musi być ono respektowane, dlatego do wszystkich, którym to nie odpowiada mała rada. NIE PODOBA SIĘ? To wyjazd do Somali Ugandy czy gdzie tam chcecie. Jak wam coś ukradną, zgwałcą dziewczyne to będziecie mogli wziąć ziomali i zrobić porządek. Dla polcji proponuje zacząć samemu respektować to za co karzą.

latrell
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-02 09:07:09
szkoda,że to państwo prawa, a nie sprawiedliwości! Twoje argumenty wogóle do mnie nie trafiają,bo jeżeli-tak jak piszesz-jest to panstwo prawa-to niech ono dotyczy WSZYSTKICH, a nie tylko tych najmniejszych i najbiedniejszych.Ja zostane w Polsce i bede walczył z takimi chamami w kazdej mundurówce,bo mundur to honor,a nie kat na POLAKÓW! PW!

Talges
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-16 19:32:36
tak kolego latrell tylko że za system prawny nie odpowiada mundurówka tylko system prawny, a w art 60 prd jest jasno napisane które pojazdy mogą pozostać z włączonym silnikiem w terenie zabudowanym.

lemingjager
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-11-28 09:45:34
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-11-28 16:22:38
A jakie to przepisy złamali "specjalisto" z zakresu prawa? Nie można pozostawiać samochodu włączonego i oddalić się ale radiowóz na włączonych sygnałach może, ba musi być włączony bo po paru minutach pseudo reżyser nagrywał by policjantów jak pchają radiowóz i dopiero by było pośmiewisko. Wiem że ty tego nie zrozumiesz, masz za ciasny umysł!

lemingjager
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-29 12:25:57
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-30 12:00:24
Włączenie do ruchu bez kierunkowskazu jest dyskusyjne. Można stać na włączonym silniku, nie można opuścić samochodu z włączonym silnikiem przygłupie! Jesteś tak tępym człowiekiem że nawet do ciebie to nie dotrze. Masz zerowe podejście do życie i zerową znajomość prawa bo SAM JESTEŚ ZEREM!

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-30 12:17:59
Jesteś typowym JPekiem i jedyne co potrafisz wydusić z siebie to JP HWDP i Obelgi ciemniaki. Wiesz co znaczy wymuszenie pierwszeństwa, włączenie się do ruchu, że samochód był nadal w ruchu a radiowóz w trakcie takich czynności ma mieć włączone sygnały błyskowe? Jaki ty głupi jesteś!

lemingjager
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-30 14:31:52
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-01 15:09:27
Jesteś typowym debilem co jedyne co potrafi to pluć na policję usiłując się dowartościować. A kojarzysz że kodeks drogowy zezwala kierującemu pojazdem uprzywilejowanym (przy zachowaniu szczególnej ostrożności) na niestosowanie się do przepisów ruchu drogowego, a także znaków i sygnałów drogowych?! Jak myślę o tobie to kojarzy mi się duże okrągłe zero jakim jesteś!

lemingjager
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-01 15:54:23
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-01 20:44:14
Pojazdem uprzywilejowanym w ruchu drogowym jest pojazd policji uczestniczący w akcji związanej z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub porządku publicznego. Po zatrzymaniu pojazdu nie wymaga się używania sygnału dźwiękowego. Art 53 PRD. Czy zrozumiałeś tępaku? Dokonywanie kontroli drogowej jak taką akcją. I jeszcze raz: zapamiętaj na całe życie: Kierujący pojazdem uprzywilejowanym może, pod warunkiem zachowania szczególnej ostrożności, nie stosować się do przepisów o ruchu pojazdów, zatrzymaniu i postoju oraz do znaków i sygnałów drogowych

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-01 20:45:39
A teraz wykrzycz to z siebie - JP! Tylko tyle potrafisz debilu!!!

lemingjager
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-02 09:11:03
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-02 09:25:01
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-02 09:28:33
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-02 12:50:35
Jestes czys o tak niskim poziomie ze dalsze kontynlowanie tej dyskusji naraziloby mnie na kontakt z osoba o mentalnosci sciany. Zeby zblizyc sie do twojego niskiego poziomu trzeba by polozyc sie plasko na podlodze w najglebszej piwnicy. Nie rozumiesz podstawowych pojec i nie jestem w stanie na tyle sie znizyc zeby ci to wytlumaczyc. Nie wiesz co wlaczanie do ruchu i kiedy sie korzysta z kierunkow i ze taki pojazd jest w ruchu skoro stoi na drodze z uruchomionym silnikiem

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-02 12:55:51
Jestes jpekiem nawet jak tego nie napisales. Pewnie nie przyjeli cie na prawo albo do policji i teraz usilujesz zrobic z siebie specjaliste a gowno widziales, gowno wiesz i gownem jestes debilu Takie ciemnoty wciskaj innym ciemniakom. Z roznymi ludzmi przyszlo mi sie spierac ale ty jestes najglupszy, gratuluje! Wlasciwie nazywajac cie czlowiekiem to obraza dla reszty ludzkosci.

lemingjager
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-02 14:29:55
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-02 19:23:21
Mimo szczerych chęci nie daję rady zniżyć się do twojego poziomu więc nie licz na wianuszek epitetów. Jesteś śmieszny gość a tak mnie rozbawiłeś że myśląc o tobie śpiewam sobie "mniej niż zero, mniej niż zero ...." Na marginesie mam wyższe studnia prawnicze i nie pracuje w straży miejskiej.

lemingjager
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-03 16:04:45
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-04 22:51:24
"Mniej niż zero, mniej niż zero ...." Odezwał się Miodek. Zapraszam do Lublina, w dowolnym miejscu i czasie okaże ci mój dyplom ukończenia studiów a ty ucałujesz rączkę i przeprosisz Pana za swoją głupotę, no chyba że się boisz? Tchórzysz? Uprzedzając nie mam zamiaru wybierać się na drugi koniec Polski żeby zobaczyć twoją minę, choć przyznam że mina ta byłaby bezcenna.

Talges
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-16 19:39:48
damian.szefo zaje@#łeś go łopatą :) . piękna robota stary ! ! !

abdulmacharacza
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-11-28 09:19:55
Kolejny frustrat (czyt. kastrat) w BMW - odwagi podać, ze co go zatrzymali to już nie miał, że niby rzekomo... Jestem za tym, żeby nasi stróże prawa, byli "wzorem" i niejednemu trzeba w tym pomóc, bo się zachowują jak buractwo, ale ludzie! Najpierw to trzeba zacząć od siebie, a potem wymagać od innych a nie kozaczyć, bo się ma kamerkę i się widziało parę durnych filmów w sieci.

latrell
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-11-28 09:05:55
do autora tej wrzutki- sugerujesz,że ludzie przy łopacie sa gorsi? To juz nie pedały, zboczence,mordercy i inni dewianci, tylko ludzie przy łopatach? Chciałbym cie zobaczyc BURAKU jak sobie bez takich ludzi radzisz.Ty oszołomie nawet nie miałbys towaru w sklepie wystawionego,nie mówiąc juz o gadżecikach najróżniejszych, które te "chamy od łopaty" dostarczaja każdego dnia! Ch*uj ci w dupe śmierdzielu

latrell
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-28 09:12:15
zresztą jak dla mnie to nie ma bardziej poniżającej pracy niz ślepe wykonywanie czyichś rozkazów,nawet gdy kolidują z sumieniem

lemingjager
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-11-28 09:58:42
komentarz usunięty przez moderatora

latrell
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-28 13:27:54
lemingjager= Gall Anonim- to nie była metafora,bo pozytywna metafora nikogo nie urazi.Ty na beszczela napisałes,że łopatowcy to podgatunek. A jak juz chciałes uzyc metafory, to było ja odnieśc do polityków,którzy tak samo jak ten pie....policjant szuka dziury w całym.Nie wiem co jadają obłudnicy i oszuści, ja jestem uczciwym człowiekiem

lemingjager
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-29 12:16:35
komentarz usunięty przez moderatora

megasam1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-28 09:04:18
Świetne podsumowanie pracy tego człowieka w mundurze !!! 10/10.

fhurer88
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-11-28 08:33:53
Po pierwsze przy kontroli drogowej zgodnie z przepisami muszą być włączone sygnały błyskowe (jakby wyłączył wtedy silnik to by im akumulator padł po 5 minutach). Po drugie kontrolowany ma obowiązek wykonywać polecenia funkcjonariusza. Po trzecie (buroku, który nagrywałeś) to nie były światła do jazdy dziennej, tylko sygnały błyskowe.

lemingjager
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-11-28 09:55:37
komentarz usunięty przez moderatora

Talges
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-11-28 10:35:47
Panie lemingjeager w trakcie wykonywania czynności na drodze policja używając sygnałów błyskowo dźwiękowych może stanąć na przejściu dla pieszych na najbardziej ruchliwej ulicy w mieście. I owszem jeśli twoje stanie na rękach i zdjęcie twoich gaci na środku ulicy byłoby potrzebne i miałoby konkretny cel zapewniam cię że byś to zrobił. Państwo daje nam specjalne przywileje w trakcie naszej służby, których nie mają obywatele i do puki tacy jak ty i ten pseudo reżyser tego nie zrozumiecie to nadal będziecie się ośmieszać. Jeśli faktycznie ujawnisz czyn zabroniony lub inne nieprawidłowości to..

lemingjager
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-29 12:24:47
komentarz usunięty przez moderatora

Talges
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-16 19:23:14
to może powinieneś się wstydzić że mi tylko tyle płacisz? w normalnym kraju ludzie którzy nie mają problemów z prawem nie narzekają na policję. tylko w tym brakowie każdy jest od nas mądrzejszy jakby co najmniej doktorem prawa był. a potem jak przychodzi co do czego to później płaczecie jak dzieci gdy sprawy trafiają do sądów. pomyślcie ludzie co sami robicie a potem krytykujcie nas. za darmo nie został autor filmu zatrzymany do kontroli.

moustacheman
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-11-28 08:05:22
Konfident z BMW ! Powinien za takie zachowanie wpier... obskoczyc!

tomekinter
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-28 13:44:40
chyba nie znasz kolezanko slowa konfident chyba ze jestes kundlem a pewnie tak jest i jak ktos skarzy na sunie to konfident pozdrawiam kolezanko

flash2
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-11-28 07:14:06
Wieśniaku powiedz lepiej co zrobiłeś ze cie zatrzymali? Pewnie sam bez pasów jechałeś, rozmawiałeś przez telefon i w dodatku ponad 100 na 50. Potem jeszcze tylko zakozaczyles bo wyciągnąłeś swoją nokie i zacząłeś "kamerować" :)

de_ent
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-11-28 01:53:55
gdzie takie buraki robią w policji??? w sosnowcu?

bewaking
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-28 01:37:56
Wiocha dla wiochy. za usuwanie komentarzy.

bewaking
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-28 01:31:33
komentarz usunięty przez moderatora

NiggerKiller
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-28 01:04:49
komentarz usunięty przez moderatora

tomurek
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-11-28 00:59:28
Przeciez nie mozna opuszczac samochodu samemu podczas kontroli drogowej... Burak z tego gościa normalnie sie juz w dupach ludziom poprzewracało kazdy tylko z kamerkami lata...

Sylwek2012
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-11-28 00:11:30
Oglądałem dzisiaj wiadomosci i był reportaż jak w Ameryce policjant zastrzelił czarnucha.Podobnie jak na tym filmie Policjant wydał polecenie, czarnuch nie posłuchał, policjant powtórzył, znów nie posłuchał, policjant powiedział że użyje broni i oddał strzał ostrzegawczy, czarnuch chciał przykozaczyćm to Policjant zgodnie z prawem użył broni, niestety czarnuch nie przeżył. Tak powinno być w Polsce.

lemingjager
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-29 18:54:38
komentarz usunięty przez moderatora

ermene3
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-11-27 23:55:39
jak można "KAMEROWAĆ"??????? k***a! czy jak ktoś robi zdjęcia aparatem to APARATUJE ??? nie!, robi zdjęcia, a kamerą się filmuje. cebulaki

latrell
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-28 09:16:01
hahahaha jaki językoznawca:D ty napewno tez zawsze używasz poprawnych, przemyslanych zwrotów. Na 100%.

dioxinmescalin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-27 23:47:48
a czemu? jak mu zajechal droge, to tez powinien trabic a nie jeszcze wysiadac i przepraszac, tak jak ten z tira na poczatku filmiku, co wymusil przed cysterna

wnorekkk
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-11-27 23:20:49
BMW i wszystko jasne :]

rapidrmp
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-11-27 23:17:10
Kolejny rodzynek buraczkowy z telefonikiem. Oby trafił na wyrozumiałego sędziego ;) i przywalił chwastowi polskiej drogi grzywienkę x10, to co mu proponowali - oczywiście + koszta sądowe. Pozdrowionka dla Króla Szos

r2jonny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-27 22:29:40
komentarz usunięty przez użytkownika

mirga
    Ocena: 4 (glosow:20)
2014-11-27 22:08:26
Następny aferzysta ze smartfonem w ręku. I oczywiście sądem grozi. Żenujący film, autor filmu to cipa jakaś. Przybij sobie piątkę z Macierewiczem, to ten od afer gdybyś nie wiedział

prarock
    Ocena: 2 (glosow:24)
2014-11-27 22:34:50
Jeżeli autor potrafił postawić się uzbrojonym policjantom mającym od niego większe prawa a ty go nazywasz cipą to jak ciebie trzeba by było nazywać aby odzwierciedlić twoje osiągnięcia kończące się na obrażaniu ludzi w internecie.

NiggerKiller
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-28 01:07:45
komentarz usunięty przez moderatora

latrell
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-28 09:18:47
i jeszcze z macierewiczem wyskakuje:D powiedzcie mi resortowcy, nie możecie zmienic tekstów? Obys sie tym macierewiczem zadławił, później donkiem, kaczorem i jakims kolejnym POjebusem.Resztą z magdalenki również- z wałęsa na czele.Szalom

dzamall
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-28 09:52:50
do pracocka- wiesz dlaczego on niby według ciebie jest kozakiem.dlatego,że:policja ma durne kierownictwo które codziennie wystawia f-szy na pośmiewisko,utrate życia tak bo wolno wszystkim machać koło nosa policjanta komórką itp.po drugie teraz jest bum na idiotów z kamerkami których kupuję tvn.a ja mam wielki szacunek do tego policjanta,że się opanował bo nie jest to takie proste widząc takiego osobnika jak nagrywający .w normalnym kraju dawno leżał by na cycach i milczał bo w innym wypadku licznik biłby na jego nie korzyść.szkoda ,ŻE NIKT NIE WIDZI ,ŻE WINA LEŻY PO STRONIE KIEROWNICTWA POLIC

mirga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-28 22:20:54
Żeby złapać smartfona czy kamerę i nagrywać nieprawidłowości, ale przy tym orientować się trochę w tym co komu wolno, trzeba mieć cochones. Nagrywanie byle czego i robienie z tego afery to żenada i takich ludzi traktuję jak idiotów. Polecenie policjanta w czasie kontroli jest, ale gość ma w dupie, pewnie jest pseudo dziennikarzem jak ostatnio inne cipki ze smartfonami i na siłę szukającymi afer. Powinien leżeć na ziemii i takie jest moje zdanie. Policjant dał radę, brawo dla chłopa

prarock
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-06 11:41:12
Do dzamall jak byś chodził do pracy to byś wiedział, że chyba w każdej pracy jest głupi przełożony inspirowany przez swojego jeszcze głupszego przełożonego. A na filmie widać, że złapali go za jakieś przewinienie a z zemsty za filmowanie przetrzepali jeszcze auto. Jeżeli masz do takich ludzi szacunek to ci tylko można współczuć.

mikolaj_pl
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-11-27 22:04:20
Polski krajobraz, wyspecjalizowana ekipa w odbieraniu pieniędzy sama ma problemy z przestrzeganiem prawa. Tylko smutne jest to, że komentujący to frajerzy ujadają na zatrzymanego kierowcę gdy on próbuje w/w ekipie wytykać błędy. Nie róbcie z siebie i innych podludzi. Zatrzymany kierowca ma takie same prawo wytykać im błędy a za brak kierunkowskazów powinni beknąć, ponieważ stworzyli dużo większe zagrożenie niż nie zapięte pasy.

asd1905
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-11-27 22:43:26
zatrzymany ma tez obowiazek stosowac sie do polecen ktre mu wydaja

mikolaj_pl
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-27 22:56:07
Jak już jesteśmy przy tym to muszę wyjaśnić, że nie każde trzeba wykonywać.

asd1905
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-28 00:01:49
ale jak kaze ci zostac w pojezdzie to albo to robisz albo grzecznie prosisz czy mozesz bo np chcesz rozprostowac nogi, a nie wychodzisz sam wlazisz na srodek ulicy i chodzisz jak krowa

asd1905
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-11-27 22:02:26
na YT jest filmik jak koles tez chcial przykozaczyc do policjantow ktorzy zatrzymali go za predkosc, skonczylo sie na tym ze zabrali mu dowod rejstracyjny bo dokladnie sprawdzili stan pojzdu

tomekinter
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-28 13:53:08
typowa racja spoleczniaka co ma wykupiona sieciowke i to jest jego golwny srodek lokomocji i cieszy sie jak glupi cw..l ze kto cos co za ludziska zygac sie chce

maciejos78
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-27 22:00:43
"Kamerowałem", a potem "weszłem" do samochodu i "samochdowałem". Ale burak.

wlocho1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-27 21:42:11
japie****ole co za buractwo...

natan1034
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-11-27 21:37:30
jak Was buraki okradną czy pobiją to nie chodźcie na te psy, po co do tych baranów chodzić ? Prawda jest taka, że jak każdemu z Was dzieje się krzywda to z płaczem na komendę biegniecie a tu zgrywacie wielkich fanów jp, śmiech...

igorw
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-27 21:54:14
poszedłem na psiarnię jak mi się działa krzywda: sąsiad zaczepił mi auto, zrobiłem ładne fotki, uszkodzenia pasują, a za dwa tygodnie pies dzwoni że sąsiad nie wpuszcza dzielnicowego do mieszkania więc umarzają sprawę - chcesz coś skomentować?

prarock
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-11-27 22:47:37
uśmiechnięty natanie dlatego tam idziemy bo za nasze mają co wszamać, więc ich zasranym obowiązkiem jest dla nas za to pracować. Jak dorośniesz zrozumiesz.

lemingjager
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-29 12:33:16
komentarz usunięty przez moderatora

Antycyponek
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-11-27 21:31:21
komentarz usunięty przez moderatora

fxspeed
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-11-27 21:30:50
no to ujawnił porządne wykroczenie nie ma co....uruchomiony silnik brawo idioto...

jacoslav
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-11-27 21:18:58
frajerzy! myślą, że im wszystko wolno. jawnie nadużywają swojej władzy i ignorują przepisy. najciemniej jest pod latarnią. koleś dobrze zrobił, że nagrał tych debili.

diabelek71
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-27 21:16:45
komentarz usunięty przez moderatora

polsla
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-11-27 21:11:24
Wiecie jak zrobić ćwikłe ??? wrzucić granat do bemki. Kolejny idiota z telefonem. a pożniej się dziwi że sprawdzają mu samochód i robią wniosek do sądu. Brawo policja tępić chamstwo. A na przyszłość trochę więcej zdecydowania Panowie Policjanci. W/g przepisów ruchu drogowego kierujący zatrzymany do kontroli ma wykonywać polecenia policjanta. Trzeba było użyć środków przymusu bezpośredniego..... a nie cackać się z burakiem.

leon133
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-11-27 21:10:41
szkoda ze ten pajac policjant nei wiedzial sam o swoich i zatrzymanego prawach banda pajacow a CI ktorzy tu bronia policje to wypie... pajace :) ss.ac i nic pozatym apolicjant to sie nie nada do lopaty nawet jesli chodzi o tytul tam ida same pokraki

fxspeed
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-27 21:32:11
komentarz usunięty przez użytkownika

FOREVER1977
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-11-27 20:40:36
Jaki samochód taki wiejski właściciel

rav2323
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-11-27 20:38:58
Dziwić się że udzie nie lubią Policji, znajdzie się taki pokurcz i wydaje mu się że wszystko może!

BENZYNIARZ
    Ocena: 0 (glosow:18)
2014-11-27 20:33:32
Kolego co chciałeś pokazać chyba tylko to ze jesteś idiotą. Bo tego co robiłeś inaczej nazwać nie można. Myślisz ze jak masz bolit młodego wieśniak to wszystko możesz.

mikolaj_pl
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-27 22:23:23
Chciał pokazać, że jest im równy a to jest normalne. Na tym filmie widać, że to policja stawia się nad obywatela, ponieważ jak próbujesz wytykać im błędy to zaraz przetrzepią auto. Jedak każdy z tych elementów po robocie ze spuszczonym łbem przemyka po ulicach bo już nie pamięta czy mijana osoba była przez niego zatrzymana i odchudzona w portfelu.

jacekpol
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-11-27 20:23:57
Gall ale ty kretyn jestes, nie macie pojecia o przepisach a wytykacie błety policji chociaz ich nie popelnili. A upublicznianie wizerunku policjanta (nawet na służbie) jest niezgodne z prawem... tylko ze nasza internetowa patologia tego nie wie...

explorer
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-11-27 21:00:56
ja mam wątpliwości czy było min 10 metrów od skrzyżowania

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-27 21:23:18
komentarz usunięty przez moderatora

artpiw
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-11-27 20:12:18
Wieśniak z BMW. Teraz się pochwal jaka karę ci sąd wymierzył ?

slawpin
    Ocena: 11 (glosow:21)
2014-11-27 20:02:02
Kolejny burak z bmw nie znający się na przepisach , przepis mówiący o zakazie pozostawienia pojazdu na włączonym silniku powyżej minuty w obszarze zabudowanym nie dotyczy pojazdów policji,pogotowia i straży pożarnej a związane tj: z używaniem przez te służby licznych urządzeń będących na wyposażeniu tych pojazdów , gdyby tak postali używając św błyskowych,komputera i radiostacji to przez taki czas kontroli rozładowaliby akumulator , jednocześnie pragnę przypomnieć że kierujący ma zakaz opuszczania bez zgody policjanta pojazdu podczas kontroli ten przepis również dotyczy pasażerów pojazdu.

slawpin
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-11-27 20:00:41
Kolejny burak z bmw nie znający się na przepisach , przepis mówiący o zakazie pozostawienia pojazdu na włączonym silniku powyżej minuty w obszarze zabudowanym nie dotyczy pojazdów policji,pogotowia i straży pożarnej a związane tj: z używaniem przez te służby licznych urządzeń będących na wyposażeniu tych pojazdów , gdyby tak postali używając św błyskowych,komputera i radiostacji to przez taki czas kontroli rozładowaliby akumulator , jednocześnie pragnę przypomnieć że kierujący ma zakaz opuszczania bez zgody policjanta pojazdu podczas kontroli ten przepis również dotyczy pasażerów pojazdu.

C2ShadowMan
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-11-27 19:51:55
z policją trzeba bardzo grzecznie. Czasem skończy się tylko na pouczeniu.

prarock
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-27 22:41:24
karny strasznie jesteś.

andrzejgoldap
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-11-27 19:50:32
ja bym jeszcze dowalił gówniarzowi dodatkowych kilka stówek za wyjście z auta w czasie kontroli drogowej. O ile pamiętam nie wolno opuszczać auta bez pozwolenia policjanta.

dunaj79
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-11-27 19:56:14
A może dostał takie pozwolenie Pomyśl:)

asiaipiotr77
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-11-27 20:46:25
powinni go tam zaraz na miejscu spałować jak nasze stare poczciwe ZOMO

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-27 21:28:00
komentarz usunięty przez moderatora

Grziesiek
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-11-27 19:46:29
Dokładnie autor filmu jakiś dzieciak z głosem dorosłego no żal mi gościa!! Powinni mu 500zł dać za tą głupotę, w sumie 500zł to za mało...

Gallus1985
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-11-27 19:39:25
Autor filmu nie potrafi się nawet dobrze wysłowić. Mówi się otwarta, a nie otworzona. A poza tym nie potrafi wykonywać prostych poleceń.

debeusz1985
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-27 19:39:01
Chlopie to ty idz do telewizji bo takiego gówna juz nie wiedzialem ze 3 tygodnie.A nagraj sam siebie albo zone o ile masz.

pauler
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-11-27 19:26:58
Następny burak z bmw, a policjant też dupa bo miał pełne prawo użyć siły i zglebować buraka, ale jak widać się bał.

wader68
    Ocena: 15 (glosow:21)
2014-11-27 19:20:05
Plus dla Policji, trzeba być skończonym matołem żeby coś takiego upubliczniać- operator debil i tyle, ci co twierdzą inaczej są godni pożałowania, pod górkę do szkoły i na bakier z prawem!

ruskm
    Ocena: 11 (glosow:21)
2014-11-27 19:14:00
Po tekście proszę użyć siły, powinien być skuty i zamknięty na 24, miał by chociaż o czym opowiadać. Wioskowy pajac.

wieslav
    Ocena: -13 (glosow:19)
2014-11-27 19:17:22
do budy psie, lizać się po szminie

payperday
    Ocena: -8 (glosow:16)
2014-11-27 19:10:53
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-27 20:35:09
komentarz usunięty przez moderatora

mikolaj_pl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-27 22:59:03
Za pisanie prawdy dostajesz od minusy. Już nie ma ratunku dla tego kraju.

lukaszo
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-11-27 19:08:23
1. Jedyną wiochę dla policjantów mogę przypisać, że kontrolę drogową zrobili na środku drogi, ale taka jest w Polsce moda. Na środku autostrady robi się kontrole i wlepia mandaty, żeby nałapać ile się da. 2. Reszta wiochy należy do autora i kierowcy beci. Jazda bez pasów i ogólne pienienie się. Poza tym autor ma rację, że nie wolno wysiadać z auta z włączonym silnikiem. Ale policjantów jest 3 i jak widać na filmie ani razu auto nie stało puste.

mikolaj_pl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-27 23:00:23
O kierunkowskazach wspomnieć zapominałeś.

Lu_bierznik
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-11-27 19:04:18
Hahah żałosne psiaki, zajęli by się czymś sensownym a nie żyją tylko na koszt podatników.

barsebol
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-11-27 19:51:37
ty pewnie też żyjesz na koszt podatników - pewnie jestes jakims bezrobotnym, ktoremu mamusia oplaca internet

Sebo30
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-11-27 18:59:52
kurde chyba tylko Ja dałem pozytywny opis odnośnie kamerzysty

wieslav
    Ocena: -3 (glosow:17)
2014-11-27 18:58:56
Policja w tym kraju zapomina, że ma służyć obywatelom. Jak taki prosty, policyjny buc śmie wydawać jakieś rozkazy?! Za kogo to zero się uważa?! Jak on śmie robić na złość? Za takie zachowanie powinna być nagana z wpisem do akt. Czemu na zachodzie policja nie zachowuje się w ten sposób? Czemu tam policja pomaga, a u nas tylko wystawia mandaty? Czemu nasi policjanci są tacy prości?

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-27 19:28:50
NIEKTÓRZY policjanci robią na akord ,czyli staraja sie pobić rekordy w dawaniu mandatów za to dostają ,,promocje" do pensji. Ale w wiekszosci jest tak ,ze policjanci pomagaja kierowcom ,wiele razy pytałem sie o drogę czy jak dojechać bez problemów udzielali pomoc wiec nie tak strasznie ,ale no cóż w kazdej formacji przytrafi sie burak.

damien_omen
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-11-27 19:53:43
Spróbuj do policjanta "na zachodzie" mówić w ten sposób i nie wykonywać jego poleceń to skończysz w areszcie. :P

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-27 20:17:13
damien podam ci kilka przykładów zachowań z jakimi spotkałem się na zachodzie. 1. Edynburg 2010r. szliśmy sobie z kumplem mocno pijani podjechała policja chwilę z nami pogadała i odwieźli nas do hotelu!! W Polsce leżelibyśmy pobici na izbie z ukradzionymi komórkami i kasą. 2. USA strzeliła mi opona na autostradzie zjechałem na pobocze, zacząłem się przymierzać do zmiany koła, a tu podjechał policjant stanowy, zatrzymał się włączył sygnały, zapytał się co się stało i WEZWAŁ POMOC DROGOWĄ, która ZA DARMO(SIC!) wymieniła mi koło, policjant został do końca asekurując sygnałami. W PL dostałbym mand

wieslav
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-27 20:25:53
mandat za stanie na poboczu, skontrolowałby stan auta na złość, przeszukał je i wymyśliłby kilka innych wykroczeń. 3. Przekroczyłem znacznie prędkość w Holandii (wyjątkowo się spieszyłem), zatrzymało mnie dwóch policjantów nie dość, że znali bardzo dobrze angielski, zrobili mi pogadankę i pouczyli mnie!! W Polsce jechali by za mną powodując zagrożenie przez kilkanaście minut, aż nazbierałbym więcej punktów i dowalili by mi pakiecik. Szkoda słów na te nasze psiaki-prostaki...

mikolaj_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-27 23:08:56
dobra wieslav już chyba trochę odpłynąłeś z tymi opowieściami :] U nas dopóki za uzupełnienie bloczka dostają premię będzie dalej tak jak jest.

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-28 09:53:51
jedyne z czym być może popłynąłem to opisy prawdopodobnych interwencji naszej policji ;p

Sebo30
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-11-27 18:57:19
brawa dla takich operatorów ,to tego trzeba mieć odwagę i big kohones

waszka506
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-11-27 18:55:20
debilu doczytaj przepisy dotyczace podejmowanych interwencji policji a potem wystawiaj i opisuj filmiki pseudoprawniku;)

dlugi1974
    Ocena: 11 (glosow:17)
2014-11-27 18:40:20
Jedynymi burakami jakich tu widzę to filmujący kierowca starego trupa bmw i wstawiający. Dziękuję

pawczyk
    Ocena: 7 (glosow:17)
2014-11-27 18:37:25
Ciekawe czy burak z BMW byłby taki cwany w stosunku do milicjantów, nie sądzę, cztery gumy na plecy i skończyłoby się rumakowanie. Jednak tamte czasu miały swoje dobre strony :)

Balonowa18
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-11-27 18:25:04
@MOLESTAT Ludzi dbających i o życie innych użytkowników drogi? Chyba niedouczonych cwaniaków, którzy łapią ludzi na błahostkach zamiast zająć się poważnymi sprawami.

sebkop
    Ocena: 67 (glosow:115)
2014-11-27 18:16:48
Kolejny idiota, który chciał błysnąć ynteligencją, a skończył jako pośmiewisko.

hubertberger
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-28 14:23:23
Czemu pośmiewisko? co on takiego zrobił? Policja to tutaj wiele złego zrobiła, ale u kierowcy BMW nie widzę ani jednej nieprawidłowości na tym filmiku. Czasami mi się wydaje ze tutaj same psy siedzą. Dostaniesz parę mandatów niesłusznie, to może zmienisz podejście.

artek66
    Ocena: -6 (glosow:22)
2014-11-26 18:45:33
Filmik super!A policja? no coz! Durnie,durnie jeszcze raz durnie!!kazdy z nich ma IQ ponizej zera! Takich łapac na ulicy i nic tylko w morde ile wlezie!!

dlugi1974
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-11-27 18:38:28
kolego z takimi poglądami jak twoje to powinieneś tego orła sobie zmienić na coś innego, bo na pewno nie jesteś Patriotą !!!! tylko łajzą zwykłą!!!

nixon45
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-11-26 16:47:34
BMW- i wszystko jasne.

mi1979
    Ocena: 7 (glosow:21)
2014-11-26 13:09:36
Policjant podejmując czynności może mieć włączony silnik... a burak to ten młot co, go nagrywa...

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-28 14:25:53
Migaczy też może nie włączać? Jak w nich ktoś uderzy, bo nie sygnalizują wyprzedzania to kto będzie winny? Podejrzewam, że następny koleś bez winy dostanie wezwanie do sądu i tak właśnie marnują nasze pieniądze na bzdury, a jak są potrzebni to ich nie ma.

arogancki
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-11-26 11:40:15
Jak dla mnie, to koleś z Bolidu Młodych Wieśniaków robi wiochę, a nie Policja. Nagrywający nie zna kompletnie przepisów, ale udaje, że coś wie...

tasior26
    Ocena: 12 (glosow:18)
2014-11-26 09:59:55
niestety tego typu cymbały potwierdzają powszechne przekonanie o tym, że spora cześć posiadaczy pojazdów marki BMW to prawdziwe czerstwe buraki za wszelką cenę usiłujący podnieść swoją samoocenę.

tomekb123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-27 19:16:25
pięknie i dosadnie napisane!!!

saderwa
    Ocena: 5 (glosow:17)
2014-11-26 08:25:43
komentarz usunięty przez moderatora

MOLESTAT
    Ocena: 8 (glosow:54)
2014-11-26 02:57:04
nastepny obronca krzyza i pierwszy szereg marszu niepodleglosci dupa w zyciu probuje dowartosciwac sie kosztem ludzi dbajacych o zycie innych uzytkownikow drogi, pasy sie zapina balwanie, jesli sam to wrzuciles to jestes zalosny

hasterer
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-27 18:25:37
ja również nie popieram takich filmików, szczególnie gdy ktoś nie ma pojęcia o przepisach, a tylko gdzieś coś słyszał. Ale policjanci popełnili błąd, bo jakie miejsce wybrali do przeprowadzenia kontroli drogowej? raz, że w pasie drogowym, dwa w niedalekiej odległości od sygnalizacji świetlnej, przez co tamowali ruch i utrudniali ruch np pojazdom ciężarowym. A to policjant wybiera miejsce i ma "doprowadzić" zatrzymywany pojazd w miejsce bezpieczne do przeprowadzenia kontroli.

Ramzes78
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-26 00:40:45
Zastanawiam się po co ten ktoś chciał żeby otworzyć mu maskę?

wiocha1984
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-11-26 02:09:27
szukał wyciekow oleju, aby na tej podstawie zatrzymac dowód rejestr. auta i skierować pojazd na dodatkowe badania techniczne. Podobało mi się, że pies z szacunku ściagnął nakrycie głowy. Myslałam, że posunie się w swej grzeczności krok dalej i ucałuje kolektor wylotowy

janosik1971
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-11-26 00:11:45
Widzisz Gall mat/oł jesteś :P

norom
    Ocena: 9 (glosow:21)
2014-11-26 00:09:25
W tym wypadku był to pojazd uprzywilejowany, którego przepisy o włączonym silniku w terenie zabudowanym nie dotyczyły. Kolejny człowiek próbujący robić baranów z policjantów i z nas oglądających ten filmik. Żenada.

marchewka6
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-11-25 23:58:26
Nawet nie chodzi o kierunkowskaz omijania, ale policja wlaczala sie do ruchu, nie uzyla kierunkowskaza, ale wymusila wlacznianie sie do ruchu.Za nia bylo auto ,ktore jechalo i musialo wychamowac.

janosik1971
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-11-25 23:50:17
Nie wiem ale zdaje mi się że jeśli są włączone sygnały świetlne to chyba silnik może pracować w policyjnym samochodzie.

wiocha1984
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-11-26 02:14:56
...w dodatku - nie wiem czy zauwazyleś - miał tez włączone sygnały świetlne na kamizelce odblaskowej , co prawie dawało mu prawo do uzycia siły wobec tego chłopaka. W takich przypadkach policja potrafi być bezwzględna

bumcok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-25 23:44:30
komentarz usunięty przez moderatora

kohout
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-11-25 23:35:25
hahaha dobre dobre! skąd ja tego gościa znam... Jak ty się człowieku do policji dostałeś?

thor102
    Ocena: -9 (glosow:9)
2014-11-25 23:30:26
gal pierwszy raz dodałeś cos sensownego

frekols
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-11-25 23:21:52
jak to coś przeszło weryfikacje

frekols
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-11-25 23:20:01
komunista pewnie jego stary to ormowiec brat zomowiec a dziadek za ciecia robi w ochronie
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W oczekiwaniu na wolna toaletę
  •  Ale w końcu znalazł
  •  Bez komentarza
  •  Rusek


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500