Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zdjecie z cyklu "Mogę być winna grosika?"
bambus199810  14-11-28, 23:27 Zgłoś
+ 214 -
Dodano: 2014-11-28, 23:27:08   przez: bambus199810
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 214  Zgłoś nadużycie
19
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  W temacie
  •  Za co im płacą?
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
maromarol
    Ocena: 44 (glosow:48)
2014-11-29 01:43:42
Jak mineło 10 lat to może się tym podetrzeć, dług uległ przedawnieniu, każdy sąd tak stwierdzi a komornika niech kopnie w d.pę.

insomniawawa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-05 14:01:22
Straszne, wielki news, 30zł odsetek...

rydy1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-08 23:39:16
komentarz usunięty przez użytkownika

Michus21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-28 18:47:22
komentarz usunięty przez użytkownika

Michus21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-28 18:48:37
rydy1: 300 tysięcy procent czyli 3 tysiące razy. czyli jak się wymnoży przez 0.01 zł daje 30 zł. najpierw przemyśl, przelicz a później się udzielaj.

longvader
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-02 20:58:20
Babmbus próbował zaistnieć tu tym gównem ale chyba coś nie pykło..

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-01 11:29:11
bajka. dług od kredytu przedawnia się po 3 latach, bank wysyłał by monity z automatu (idzie to z komputera i nikt tego nie weryfikuje), a co do odsetek, po 10 latach ledwo przekroczą 0,01 gr. Jeśli nie ma kosztów monitów (a takowych niby nie było, skoro dłużnik nie wiedział, że nie spłacił zadłużenia), żadnych innych kosztów by nie było, a więc dług po 10 latach, pomijając jego przedawnienie, wynosił wraz z odsetkami nieco ponad dwa grosze.

U148
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-01 00:40:58
Siema pelikany, jak idzie łykanie fake? Pan Zbigniew Maślak nie mógł co miesiąc sumiennie spłacać swojego długu na rachunek banku Credit Agricole dziesięć lat temu, bo ten bank działa na polskim rynku od 24.09.2011 roku. Echhhhh............ :-/

mozejmp
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-01 10:00:13
Wcześniej był to Lucas Bank...

oley86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 17:08:00
Kredyty gotówkowe i ratalne przedawniają się po 3 latach, licząc od dnia, w którym był obowiązek spłaty kredytu czy pożyczki

Marmur87
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-30 14:18:44
Po pierwsze jest coś takiego jak przedawnienie. Po drugie odsetki zaokrągla się do pełnego grosza, więc nawet przy karnych nie ma opcji by z grosza jakiekolwiek urosły (no chyba, że byłyby pow. 50%, ale to jest dla banków przynajmniej nielegalne). Także bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury wymyślone przez pismaków z jakiegoś brukowca.

szczeniaczek89
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-30 11:00:54
Pytanie co jest większą wiochą? bank który domaga się o zwrot wraz z odsetkami? czy "dziennikarz" który aby bardziej podkręcić sensacje pisze, że dług "urósł o ponad 300 tysięcy procent!" zamiast do ponad 30zł? pewnie 300 tysięcy lepiej brzmi i bardziej przeraża. Dla mnie jedno i drugie na podobnym poziomie

szczeniaczek89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 10:58:22
komentarz usunięty przez użytkownika

klajp
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-30 09:42:37
jeżeli ktoś spłaca kredyt i go spłacił to dostaje od każdego banku informacje o zapłacie całego kredytu

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 14:46:32
dokładnie... jesli dostał to bank mu może naskoczyć jesli nie dostał to powinien był sie dowiedzieć wtedy dlaczego nie dostał... a 300.000% z 1 grosza to wierutna bzdura co za jełop w ogóle to napisał...

Zubkownik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 08:18:30
Z kopniakiem dla komornika nie tak prędko. Najpierw niech wystąpi do sądu o stwierdzenie wygaśnięcia roszczeń, zapłaci za pisemko w sekretariacie i wtedy po okazaniu pisma przy windykacji komorniczej z czystym sumieniem może wykopać gnoja za drzwi. Powodzenia Panie Zbigniewie

berenice1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 00:19:12
komentarz usunięty przez moderatora

gk1245
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-29 23:57:14
TAK, po pięciu latach dług ulega przedawnieniu, ale co się starszy Pan nabiega po polskich sądach, to raczej szybciej wykituje, niż doczeka się pozytywnego wyroku!

Tenzsor
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-29 22:06:16
komentarz usunięty przez moderatora

Lisu24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-29 21:01:25
Tak jak mowisz

orion4444
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-29 18:57:14
Kumpel kilkanaście lat temu (świadomie) olał chyba 15 zyla za jakieś raty a później starał się być "nieuchwytny" (długo by opowiadać). Właściwie o wszystkim zapomniał aż do czasu kiedy dostał awizo i odebrał pismo z sądu na którym widniało: 700PLN do zapłaty w ciągu 14 dni roboczych lub rok odsiadki po upływie terminu zapłaty.

puszczyk82
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-29 17:29:20
sku.wiałe hieny,krwiopijcy i sprzedawczyki!

volt254
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-29 16:58:42
takie rzeczy moga zdarzyc sie tylko w polsce

alighator2x
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-29 16:36:57
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-11-29 15:44:41
Dlatego niczego nie brać na kredyt ! Tfu ! Wolę zbierać grosz do grosza niz dawac sie rżnąć.

martin987
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-29 21:03:25
Czyli kiepski bylby z ciebie przedsiembiorca - gdyby firmy inwestowaly tylko zarobione pieniadze to bardzo wolno by sie rozwijaly

majki3031
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-29 15:32:07
dokładnie tak jak pisze maromarol. po 5-ciu latach ten "dług" dla sądu jest zobowiązaniem nieistniejącym. agricole może się w d... pocałować tak jak firmy windykacyjne odnośnie tej sprawy. a to czy credit agricole był czy nie w polsce to bez znaczenia

Borzo30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-29 15:14:38
Ten dziadek może to dobrze rozegrać. Za kasę może opowiedzieć o tym portalowi, gazecie itp. i zysk na pewno przebije wydatek 30 zł.

Medrzec_Pr0
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-11-29 12:40:53
Chciwość żydowskich bankierów nie zna granic!

Buahahahah
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-11-29 14:50:15
Jesteś przygłupem od urodzenia?

karen12
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-11-29 12:20:24
Nie to, zebym dziadka nie lubil, czy bronil bank ale 10 lat temu jeszcze nie bylo w Polsce Credit Agricole...

pibi80
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-11-29 13:36:12
Nie było, to fakt. Ale był Lukas Bank, który później został przejęty przez Credit Agricole. Czy to więc wina Francuzów? Nie. Miałem dokładnie taki sam problem z Lukas Bankiem - było kilka groszy na koncie, mimo że oficjalnie zostało zamknięte, ale te kilka groszy powodowały naliczanie opłat za prowadzenie konta. Nie dało się tego bankierom wytłumaczyć, grozili windykacją. Spłaciłem te kilkanaście złotych (na szczęście szybko się zorientowałem), ale powiedziałem im, że będę im robił złą reklamę i nigdy więcej nie będę u nich trzymał pieniędzy. Marna to groźba, ale tyle tylko mogłem zrobić.

kurwamac02
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-11-29 12:00:30
Dobry trik zastosowali. Wiedzą, że przeciętny czytelnik ma gnój w głowie to celowo podali 300000% bo od samych zer wydaje się, że to duża suma. Przecież gdyby napisali 30 zł to każdy by stwierdził, że ch*jowy artykuł.

bystry_kaziu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-29 13:58:55
hehehe dokładnie

butjuch
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-29 11:51:31
Nie dość ,że TV kłamie to jeszcze rujnuje.hihohohaha

anubisgd
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-29 11:39:34
bank credit agricole dawny lukas bank to banda oszustów wszyscy kredytobiorcy powinni zaprzestać spłat i puścić ten bank z torbami. to nie pierwsza afera związana z tym bankiem.

Qantex
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-11-29 11:21:45
Ot to dziadek ma problem. Jak on biedny spłaci ten dług w kwocie 30 zł. Pewnie pójdzie do mediów żeby szumu narobili to może mu jakoś ten dług na raty rozłożą.

cncmaszyny
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-11-29 10:06:31
czyli teraz musi oddać całe 30 gr, chyba da rade, trzymam za niego kciuki ;-)

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-29 10:29:59
Niestety, ale wychodzi 3000zł.

a1b2c3d4
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-11-29 10:36:01
Malgolina, jakie 3000 zł? Wzrósł o 300000 %. Czyli (300000/100) * 0,01 zł = 30 zł

krzyspi25
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-29 10:36:23
Niestety, ale wychodzi 3000, ale groszy.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-29 10:47:36
Racja, mój błąd, zapomniałam o %. 30 zł. wychodzi. Dziadek da radę.

plemiona1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-29 16:41:51
malgolina dokładnie 30,01zł

deka200
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-29 09:30:56
wyroki sądowe ulegają przedawnieniu po 10 latach a cała reszta po 5 więc mogą mu possać lask.e i tyle

jackKu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-29 04:58:08
Kurnaś już nawet Sean'a Connery oskubali

maromarol
    Ocena: 44 (glosow:48)
2014-11-29 01:43:42
Jak mineło 10 lat to może się tym podetrzeć, dług uległ przedawnieniu, każdy sąd tak stwierdzi a komornika niech kopnie w d.pę.

jacek.jacek
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-11-29 11:52:54
niestety to nie takie proste, przedawnić to się może np. morderstwo orz jak ukradniesz i Cię nie złapią. A jak bank z komornikiem sprytni to za parę złotych do końca życia będą Cię ścigać.

Adamo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-29 19:37:46
Po pierwsze zobowiązania z umowy kredytu czy pożyczki przedawniają się po 3 latach, licząc od dnia, w którym miałeś obowiązek je spłacić, ale tylko wtedy, gdy w ciągu tego czasu bank nie przysyłał monitów do zapłaty. Żeby skorzystać z dobrodziejstwa przedawnienia, sam musisz zgłosić w sądzie tak zwany zarzut przedawnienia. Po drugie zakaz anatocyzmu,zabrania pobierania odsetek od zaległych już odsetek, więc taka kwota z 1 grosza zaległości głównej, nie narośnie nawet za 100 lat. To wszystko to jedna wielka mistyfikacja.

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-01 15:04:45
jacek.jacek bzdury, za morderstwo mogą Cie sadzić i po 100 latach. maromarol a uwzględniłeś, że to Polska jest ? :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400