Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Okiem kierowcy autobusu.
Biskup6  14-11-29, 13:33 Zgłoś
+ 67 -
Dodano: 2014-11-29, 13:33:39   przez: Biskup6
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 67  Zgłoś nadużycie
19
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Popieram całkowicie.
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
vito5
    Ocena: 11 (glosow:17)
2014-11-30 03:01:26
W paru przypadkach to kierowca autobusu wymusił pierwszeństwo.

Piotrek84r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-10 08:53:02
kierowcy autobusów to chamy którzy sami się wpieprzają, sami nie przepuszczają, a jeśli się już ich wpuści to nie podziękują, wyjątki można policzyć na palcach jednej ręki

rycerz-nadziei
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-08 17:53:13
1:12 Blokowanie 2:17 Blokowanie, ale o co tu chodziło ?! 3:18, 3:52 Skandal ! 3:33 Czemu nie prawym ?!

kieleksamozlo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-05 12:13:21
komentarz usunięty przez moderatora

bajubaju
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-12-05 01:25:05
Chyba okię kierowcy ątobósó.

teka83
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-03 03:03:21
przynajmniej 1/4 sytuacji na tym filmiku to owszem wymuszenie ale kierowcy ktory to nagrywa:) pamietajcie ze jezeli macie bus pas i nagle bus pas robi sie pasem takze do skrecania to pierwszenstwo na SAMOCHOD KTORY wjezdza na wasz pas- a po dwa wyjezdzajac z przystanka juz od dobrych kilku lat kierowca nie ma obowiazku wpuszczac autobusu a po 3 to jestem swiecie przekonany iz 90 proc manewrow tego autobusu bylo wykonane bez uzycia migacza:) mowie to z wlasnych doswiadczen z tego typu "kierwcami"

szymas93
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-12-02 00:34:09
Jazda na "suwak" dla pana kierowcy autobusy to rzecz o której nie ma pojęcia :) sam nie ma kultury jako kierowca a nagrywa innych których wrzuca do neta

dm_fan
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-12-01 23:50:55
2:17 a Pan kierowca to popatrzył w lusterko? że ma inny samochód na wysokości około połowy własnego pojazdu ? przecież to jest ewidentne wymuszenie kierowcy autobusu ! nawet jeżeli ford zmieniał pas z lewego na prawy to zmienił go zanim autobus ruszył...

daniel16126
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 15:20:53
jest takie po*** prawo że autobus wyjeżdżający z przystanku ma zawsze pierwszeństwo...

dm_fan
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-01 23:40:13
Dobra Dobra Panie kierowco autobusu ! a ile razy ruszacie z przystanków na zasadzie kierunek i heja a reszta ma hamować? z reszta wam kierowcom autobusów też często przydałoby się kultury na drodze czasami noga z gazu i trzeba wpuścić tego co mu się pas kończy zwłaszcza że często jesteście zawalidrogami (40) i za wami jedzie sznur samochodów a przed wami pusto... ja przepuszczam autobusy z racji ich masy ale autobusy prawie nigdy nie przepuszczają.

gierul2006
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-01 22:13:16
POPRAWKA - a sam na 1:36 wymusił na pieszych - nie zatrzymał się pzred zieloną strzałką - piesi mieli zielone.

gierul2006
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-01 22:11:53
A sam na 1:46 wymusilł na pieszych - nie zatrzymał się pzred zieloną strzałką - piesi mieli zielone.

Extremerator
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-01 21:31:16
"Pierszęństwa", ten film jest tak poprawny prawnie, jak autor gramatycznie.

hubertberger
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-01 14:40:33
Największe chamy na drogach doczekały się obrońcy? Czy może to jeden z was próbuje zakrzywić rzeczywistość i zrobić z siebie ofiarę?

jacek8887766
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-11-30 21:28:13
Chciałem obejrzeć ale gdy zobaczyłem że to 4-o min tasiemiec , zlałem cię gościu , sory nie mam całego dnia !!!!!!!! Wielokrotnie krytykowałem frajerów z takimi filmami jak widać nie uczą się !!!!

ToRnADo147
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-01 15:44:22
W odróżnieniu od innych "tasiemców" ten posiada akcję cały czas.Nie tak jak niektóre co to jedzie pustą drogą 5 minut,akcji 10 sekund i urwanie w najciekawszym momencie.Takie goowna też mnie słabią.

seboaxvi
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-11-30 18:30:32
a jak te mędy jeżdżą? tego nikt nie pokaże!!!!!

GanGstaRR
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-11-30 15:21:56
Filmy może i fajne ale to wycie przyprawia mnie o sr@czkę

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-30 14:37:53
pierwszEŃstwa

Sebo30
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-30 14:29:20
mam jedno pytanko czy to był cały czas ten sam autobus??

willy87
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-11-30 10:49:58
ja się nie dziwię że wymuszają pierwszeństwo na autobusach, lepiej wskoczyć przed nim niż jechać potem za takim gratem 40 i w tym srmodzie

mar-kotek
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-11-30 11:02:55
Gdzie ty w takim razie jeździsz? Obecnie dopuszczane do ruchu autobusy mniej smrodzą niż 5 letni pasat sprowadzony z "małym przebiegiem"

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-30 16:37:11
mar-kotek obecnie dopuszzane do ruchu ale wiekszosc miast w swojej flocie ma tylko kilka tych nowych autobusow a reszta to jelcze ktore wozily twoich rodzicow do szkoly sredniej

hubertberger
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-01 14:43:42
mar-kotek Obudź się człowieku, no chyba ze mamy uwierzyć, że ta czarna chmura wydostająca się z niemal każdego autobusu to jakiś dezodorant.

jamez
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-11-30 10:30:30
pan kierowca autobusu nie udostępni filmu np jak staną na przejściu dla pieszych długim autobusem bo mu się zielona strzałka zaświeciła i nie da się chama nawet obejść i jak wpierd.li się na skrzyżowanie mimo czerwonego i zablokuje dwa pasy,tego menda nie wstawi tylko jak przeszkadzają mu inni

szaduster
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-30 10:05:10
Film niczego sobie ,tylko to -PIERSZĘŃSTWO- woła o pomstę do nieba.Wstyd.

hubertberger
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-01 14:44:46
Mylisz się, film tak samo do dupy jak opis.

elo3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-30 09:47:43
Tak to te rejestracje na W jak TKN , LLU , LRY, CRY , BSE

jamez
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 10:31:49
komentarz usunięty przez użytkownika

saderwa
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-11-30 08:28:02
komentarz usunięty przez moderatora

daniel16126
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 14:49:03
dokładnie co druga rejestracja jest nie warszawska

GanGstaRR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 15:24:52
Rejestracja nie ma tu nic do rzeczy, po prostu przyjeżdżają, osiedlają się i konsumują różne dobra, w tym samochody, więc rejestracja nie musi być obca. Ja np jeden samochód mam zarejestrowany zupełnie gdzie indziej, a jestem czystej krwi Warszawiakiem :)

MrWiewiorak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 06:26:20
komentarz usunięty przez moderatora

vito5
    Ocena: 11 (glosow:17)
2014-11-30 03:01:26
W paru przypadkach to kierowca autobusu wymusił pierwszeństwo.

dobosz77
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-30 01:36:06
a kierowcy autobusów to święte krowy co????????????????????????

dobosz77
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-30 01:31:32
a kierowcy autobusów to święte krowy

beeveer
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-11-30 01:21:15
ale w 0:36 nie ma żadnego wymuszenia - przecież to tylko próba tak przez was hołubionej jazdy na zamek. a głupi kierowca autobusu się nie zorientował, prawda?

lcyber
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 00:32:07
Kanalia222 widzę, że szerzenie nienawiści nie są Ci obce... dobrze, że nie napisałeś/aś warszafka... Że film jest z Warszawy w większości to od razu najazd na kierowców z Warszawy... Wszędzie się znajdą dobrzy i źli kierowcy a to, że potrafisz tylko po wiochach jeździć nie znaczy, że musisz czepiać się kierowców z miast... żal... bo w innych miastach sami zjebi..i kierowcy jeżdżą...

l777i
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-29 23:03:12
PIERWSZĘŃSTWO

Crazy_Thug
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-11-29 22:08:15
A w 2:14 to jakie pierwszenstwo wymusił!? autobus nie ma, powtarzam NIE MA pierwszeństwa włączając się do ruchu z zatoki autobusowej. co więcej jako, że włącza się do ruchu MUSI ustapić pierwszeństwa prawidlowo jadącym pojazdom. może ten tłuk wielki kierowca autobusu najpierw nauczy się przepisów potem wstawia filmik. przepisy jedynie mówią, że kierowca powinien zwolnić i umożliwić włączenie sie autobusu do ruchu a nie że ma taki obowiązek. a, że zajechał ci drogę to bardzo dobrze, szkoda że mu jeszcze nie przywaliłeś bo wtedy dostałbyś 500zł mandatu i 6 pkt karnych za spowodowanie kolizji

A-PanPikus
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-30 09:54:36
To przeczytaj sobie art. 18 ustawy Prawo o ruchu drogowym, a dopiero potem się wypowiadaj. Chciałeś "zabłysnąć" wiedzą ale najpierw wyjdź z gimnazjum i zrób prawko.

cozabzdet
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-30 12:48:18
Pan Pikus Art 18 pkt1 mówi o konieczności ustąpienia pierwszeństwa, ale punkt 2 jasno określa obowiązek kierowcy autobusu. Tymczasem dla kierowców MZK oznacza to mniej więcej tyle co jednoczesne włączenie kierunkowskazu i do ruchu. Na filmie widać, że to kierowca autobusu ewidentnie naruszył przepisy. Przepuścił pierwszy samochód i wyjechał pod drugi sekundę później. Dlatego warto mieć kamerę w samochodzie, żeby nie było problemów ze sprawcą kolizji lub wypadku.

cycu19011222
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-29 22:03:52
2:50 dwa razy to samo skrzyżowanie widać zielone na przejściu dla pieszych, a szofer pcha się na czerwonym za drugim razem także widać jak czarny samochód stoi przepuszczając prawidłowo jadące samochody ale szofer pcha się na sile. Tak samo całkowity brak kultury 0:30.

Crazy_Thug
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-29 21:49:38
komentarz usunięty przez użytkownika

kuzyn_cosiek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-29 21:12:07
Mnie zastanawia jedno, który kretyn programuje światła by działały tak jak w sytuacji z 01:10, czyli zielone światło dla lewoskrętu (ciężarówka z naprzeciwka)i na przejściu dla pieszych po prawej stronie (z perspektywy kierowcy autobusu, lewa dla ciężarówki)? Nie raz sam miałem podobną sytuację, że skręcający musiał się zatrzymać blokując mi przejazd, bo na przejściu również świeciło się zielone.

seweryn82
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-29 21:30:07
Chyba kolego nie posiadasz prawa jazdy lub zdałeś za paczkę fajek. Przecież ewidentnie widać że w w/w przypadku kierowca ciężarówki nie ma zielonego światła kierunkowego i oczywistym jest to że skręcając w lewo musi ustąpić pierwszeństwa zarówno przechodniom jak i samochodom poruszającym się tak jak autobus. To że kierowca ciężarówki nie przewidział tego że będzie musiał się zatrzymać przed przejściem czyni go tylko winnym całej sytuacji.

zien89
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-11-29 23:20:59
seweryn, wrzuć filnik z twojej jazcy i twojego jasnowidzenia, pusy łbie, wsiądź w byle co i jedź do dużego miasta. no tak prawko zdane we lwowie ;)

kuzyn_cosiek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 01:03:03
@seweryn82 Nic nie zrozumiałeś, tak jak napisał zien89, przejedź się po jakimś większym mieście to będziesz wiedział o czym piszę. "To że kierowca ciężarówki nie przewidział tego że będzie musiał się zatrzymać przed przejściem czyni go tylko winnym całej sytuacji" Tylko na sporej ilości takich skrzyżowań, sygnalizator przejścia dla pieszych jest niewidoczny, z pasa lewoskretu, więc skąd ma wiedzieć, że piesi mają zielone światło ?

kuzyn_cosiek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 01:11:04
Mało tego, takie "patenty" występują też na skrzyżowaniach znajdujących między dużymi budynkami co powoduje, że stojąc na lewoskręcie nie widzisz nawet samego przejścia dla pieszych, bo zasłania go róg budynku, ruszasz na zielonym i nagle hamujesz bo "za winkla" pojawiają się pasy z zielonym światłem dla pieszych. Teraz kapujesz o czym piszę? Miejscowi kierowcy o tym pamiętają, ale jeżeli jedzie ktoś z innego miasta to co, ma sobie kulę do wróżenia zamontować na desce rozdzielczej?

mar-kotek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-30 11:20:31
Ty naprawdę tak myślisz czy tylko udajesz? Po pierwsze ZIELONE światło nie upoważnia cie do bezwarunkowego wjazdu na skrzyżowanie (nie masz nawet prawa się ruszyć jak nie jest możliwe szybkie opuszczenie go) po drugie w przypadku braku sygnalizacji kierunkowej zawsze przejście dla pieszych połączone jest z kierunkiem ruchu pojazdów.

kuzyn_cosiek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-30 17:03:15
A Ty umiesz czytać ze zrozumieniem czy tylko udajesz? Rozumiem że przy moim pierwszym komentarzu można odnieść wrażenie, że dotyczy on tylko sytuacji pokazanej na filmie, ale dwa następne chyba dokładnie opisują o co mi chodziło? Nie pisz tutaj regułek który każdy kierowca zna, bo rzeczywistość nieraz nijak ma się do tego co mówi teoria (o logice to już nawet nie warto wspominać), i gwarantuję Ci że nie raz będziesz miał okazję się o tym przekonać na własnej skórze.

cececepe
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-29 21:11:38
No tak, jadę autobusem to jestem królem. Ciekawe ile razy autor zajechał drogę, zamknął drzwi przed nosem pasażera itd. W stolicy chamskie zachowanie kierowców autobusów jest powszechnie znane :)).

wineczek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-29 20:55:22
Koledzy, to nie są ludzie, to są "słoiki" które przyjechały do Warszawy i strugają nie wiadomo kogo :). Wyjedźcie sobie w Piątek bądź Sobotę na jakąś wylotówkę...zobaczycie ile jest "farszafiaków" :p

archiequatro
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-29 21:13:04
Tak jak mowisz. Wszystko zapierdziela po sloiki i jajka do Mlawy czy Grojca bo w Warszawie zycie drogie.

drezdeck
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 03:34:30
I tu masz rację

dliro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-29 20:31:02
Pierwszęństwo - intrygujące.

socjalnyMG
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-29 20:23:09
Druga sytuacja to ok może i wymuszenie, ale niestety też i kompletny brak rozumienia zasady jazdy na suwak u kierowcy autobusu (zresztą nie tylko jego to akurat nasza przypadłość). Nie musiał hamować, wystarczyło żeby na 10 sekund zdjął nogę z gazu.

Gregory_k
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-30 03:16:55
Coś takiego nie istnieje w naszym kodeksie, a tym samym nie będzie respektowane do czasu, aż zostanie zdefiniowane, a następnie wyuczone podczas nauki jazdy lub spotów TV. Jeśli będzie się ruch równomiernie rozkładał przed zwężeniem to wtedy będzie jazda na suwak, natomiast jeśli 40 samochodów stoi grzecznie na prawym pasie a kilka dojeżdża i się ryje z lewego to mamy do czynienia ze sqrwy5yn5twem niestety. Nie twierdzę że zamek błyskawiczny jest złym rozwiązaniem, ale musi go większość przestrzegać.

tomek-kt
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-29 20:11:15
Warszawa i wszystko jasne. Jak bardzo nieszczęśliwi ludzie tam mieszkają. Wiecznie w biegu i ciągle się wszędzie spieszą.

falka21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-29 19:28:56
Co to za piosnka leci w tle ?:)

rock-n-roller
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-29 19:49:10
Sabaton - Masters Of The World

imaw
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-11-29 19:13:22
takich kierowców autobusów właśnie wysłałbym na szkolenia z kulturalnej jazdy. nie wszyscy, ale wielu to wredne gnidy.

Jorgusson
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-29 19:28:09
Natomiast Ciebie do okulisty, żeby sprawdził, czy oglądałeś ze zrozumieniem...

merol124
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-29 19:57:16
A ja dał bym tobie taki autobusik na jeden dzień ciekawy po ilu minutach byś się spocił, osobiście nie jeżdżę autobusami, i zdanymi wielkogabarytowymi pojazdami, ale sądze ze każdy znasz powinien mieć w sobie trochę kultury i wyobraźni

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-11-29 18:49:55
Najbardziej wk.wiają mnie tacy "miszczowie" kierownicy, którzy wymuszają i jeszcze bez kierunkowskazu, i bez przeprosin:/

okido
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-29 23:57:39
A walić przeprosiny, mi tam do szczęścia wystarczy jak używają kierunkowskazów zgodnie z zamiarami.

wlocho1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-11-29 18:25:21
nudne to... i kup sobie slownik...

Majki_cb
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-11-29 18:18:57
Ale beka! Nagrał jak nie zatrzymuje się przed strzałką!

galka666
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-11-29 18:16:01
"pierwszĘństwa" - oczy aż bolą. co do kierowców z rejestracją na "W" - 100% zgoda z przedmówcą.

dahomej
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-29 18:15:31
Dla mnie wiochą jest nieznajomość języka POLSKIEGO.W 0.3 (pierwszęństwa)

wl666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-11-29 18:13:23
"pierwszęństwa"??? Ktoś się nie umiał zdecydować, chyba...

Kanalia222
    Ocena: 8 (glosow:28)
2014-11-29 17:08:44
Jakoś mnie nie dziwi że większość kierowców którzy wymuszają mają rejestrację zaczynającą się na W... W Warszawie nie potrafią jeździć z kulturą.

gjpk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-29 19:47:53
Przecież to w stolicy było nagrywane to co się dziwisz, że na "W". Na "K" lub "O" miałyby się zaczynać????

baslejndimon
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-11-29 19:49:04
Taa... bo to auta z 'W' same wymuszają pierwszeństwo :D ... za kierownicą tych autek wziętych w kredycie na 30 lat siedzą w 90% korpo-szczury przybyłe z Lublina albo innej Mławy - taka prawda.

wlocho1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-29 19:54:38
Przyjedz do Italii tu lepsze cyrki sa...

giv86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-30 10:22:02
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400