Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
świetna riposta rodzica
bezpieczna123  14-12-02, 10:20 Zgłoś
+ 201 -
Dodano: 2014-12-02, 10:20:00   przez: bezpieczna123
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 201  Zgłoś nadużycie
78
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(54)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mari_u_sz
    Ocena: 25 (glosow:53)
2014-12-02 15:07:16
Moje pokolenie jakoś mogło wysiedzieć na lekcjach 7 czy 8 godzin i nikt nie narzekał. Nauczyciel nigdy nie był winny tego że czegoś się nie umiało tylko uczeń bo zwyczajnie mu się nie chciało uczyć albo rodzice nie dopilnowali. Dzisiaj rodzice mają pretensje do wszystkich tylko nie do siebie że źle wychowują dzieci, że się nie uczą że mają za nic wartości moralne.

ABWzuHause
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-07 13:40:46
Nauczycielka zajebiste ma pismo.Skąd to przylazło?

new_ton
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-05 23:56:56
Ale autorytet znalazłaś: Żylińską! Ha, ha...

manamanam
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-12-03 18:49:15
Po 8 godzinach, to dorosły ma już dosyć, a co dopiero 6 letnie dziecko. I nie pie*dolcie tutaj "moje pokolenie", bo nasze pokolenie, zrzędliwe dziadygi, nie chodziło do szkoły w wieku 6 lat, a w pierwsze lata podstawówki, ilość godzin lekcyjnych wynosiła 4-5, nie osiem.

inkblot
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-03 20:08:01
Teraz też w pierwszych latach podstawówki dziecko nie siedzi po 8 godzin.

manamanam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-04 20:16:47
Według obrazka u góry, to rzeczywistość prezentuje się trochę inaczej.

szatanoslaw
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-03 17:08:31
Powiedzmy sobie szczerze, że system szkolnictwa nie dość, że jest głupi, nieefektywny to jeszcze bardzo nieprzyjemny - są prywatne szkoły (niekoniecznie płatne, ale najczęściej religijne), które potrafią oprzeć naukę o zainteresowanie ucznia i wprowadzają innowacyjne metody - np szkoły Montessori. Co z tego, że kiedyś uczyło się tak - kiedyś orało się pole koniem i wcale nie było lepiej, trzeba iść za postępem i wykorzystywać jego potencjał

przemek5d
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-12-03 07:14:22
Teraz tak część rodziców okazuje miłość i dba o dziecko. Kilkumiesięczne do żłobka 2 letnie do przedszkola a matka lata do nauczycielek z aferami bo dziecko kolano stłukło, program nauczania zły i nauczyciel śmiał zwrócić uwage kochanemu pupilkowi (widzianemu rano i wieczorem po pół h) a i o jedzeniu nie wspomne że oczywiście tego nie może jeść itd

faille
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-12-03 00:26:19
znowu jurek1102 popisał się w klasie.....ale jurcia-fejkowiczka tak już ma że na jednym miejscu z duupa nie usiedzi bo ją swędzi.....

crazybread
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-12-02 22:12:49
dziecko ma stulic ryj, siedziec i sluchac sie nauczycieli po to, zeby jak dorosnie, bylo poslusznym obywatelem, placilo podatki i nieprotestowalo.

WaLdEEk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-02 21:46:28
Nauczyciel ma obowiązek stosować się do rozporządzeń. Mało tego jest coś takiego jak indywidualizacja procesu nauczania - ROZPORZĄDZENIE Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r. Nr 228 poz. 1487). Więc to jest obowiązek nauczyciela. Inna sprawa szacunek rodziców i uczniów do nauczyciela. Wszystko działa w dwie strony.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-02 22:48:47
no tak przepisy, co my bysmy bez nich. wcale nie kwestionuje ze one sa, zastanawiam sie w jakim celu nagle ktos wymyslil ze 6 latki sa gotowe emocjonalnie na szkole i zasady w niej panujace. Argument "bo na zachodzie tak jest to i my musimy" nie bardzo do mnie przemawia, choc kto wie moze na tym opieraja sie tworcy takich przepisow.

kontroler
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-03 03:05:02
Bezpieczna uświadomię Cię dlaczego tak jest. I nie ma to nic wspólnego z gotowością emocjonalną dziecka. W Polsce obowiązywał 12 letni okres nauki, a z taką ilością lat wypadaliśmy z europejskiego rankingu, otóż nasza wspaniała Pani Minister Szumilas wprowadziła dodatkowy rok i w ten o to sposób przesunęliśmy się na "lepsze" miejsce. Może nie powinnam ujawniać tej informacji ale nie mówiono mi wtedy, że to poufne:)

new_ton
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-05 23:50:12
Kontroler, ale wraz z wcześniejszym rozpoczęciem obowiązku szkolnego czasu nauki nie wydłużono. Ludzie będą dłużej o rok pracowali na emeryturę i troszkę rozładuje się kryzys ubezpieczeń społecznych. I o to chodzi, i o to chodzi

kontroler
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-14 23:34:22
Jak nie wydłużono? Wcześniej było 12 lat nauki. Podst. 6 lat, gimn. 3 lata, szk. śr. 3 lub 4 lata to masz 12 lat a w tech. 13 a jak 6 latki poszły rok wcześniej to dochodzi Ci dodatkowy rok.

Massolit
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-12-02 20:30:51
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-02 22:50:04
mam nadzieje ze nie maja, w to musi byc wliczona jakas swietlica czy zajecia pozalekcyjne biorac pod uwage pracujacych rodzicow, i fakt ze 6latkom nie wolno samym chodzic lub wracac ze szkoly.

quguar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-02 23:09:04
bezpieczna- dzieci mogą wracać samodzielnie z placówki dydaktycznej do domu, po podpisaniu deklaracji przez opiekuna (ów).

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-03 00:19:39
ustawa o ruchu drogowym mowi co innego na temat 6-latkow. rodzice maja obowiazek przekazac je bezposrednio pod opieke szkoly.

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-03 11:22:06
Nie, 6-cio latek nie może sam wracać ze szkoły nawet po podpisaniu jakiejś tam deklaracji. Dopiero po ukończeniu 7 roku życia dziecko może samo chodzić po ulicach.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-12-03 11:28:01
Dzieci nawet w III klasie nie mają po 8 lekcji jednego dnia. Mój ma od 4 do 6-ciu podstawowych lekcji.

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-03 12:00:43
Zgadza się, mój jest w pierwsze klasie jako 6-cio latek właśnie, ma max 6 lekcji i to tylko jednego dnia. Na korzyść przemawia to że nie stosują się do dzwonków, mają przerwę kiedy tego potrzebują, mają zabawy ruchowe na słynnym dywanie. Na niekorzyść to że nauka odbywa się na dwie zmiany i ilość pracy domowej (cała strona, półtorej pisania), do tego ćwiczenia. Co daje jeszcze ponad godzine nauki w domu. Tempo też mają za duże- 3 miesiące nauki a oni piszą całymi zdaniami, dodają i odejmują. Podczas gdy ich rówiesnicy z pierwszej połowy roku bawią się w przedszkolu.

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-03 13:41:23
Dlaczego 6 latek nie może iść sam, a 7 latek może? Jaka jest między nimi różnica?

Renia_400
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-03 20:31:54
komentarz usunięty przez moderatora

WaLdEEk
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-12-02 18:24:55
Co za bzdury :) Jestem nauczycielem w SP i uczniowie klasy pierwszej mają maksymalnie 6 lekcji, zazwyczaj to 4 lub 5 lekcji! Są odpowiednie regulacje prawne i rozporządzenia dotyczące nauki i warunków nauczania, kontrolowane przez kuratorium. W 1 klasie nawet jest dopuszczalne, aby gdy dzieci są zmęczone robić szybciej przerwy. Edukacja Wczesnoszkolna - ma możliwość elastycznego rozkładu zajęć, tak żeby nie przemęczyć dzieci. Neuropedagogika-właśnie ukończyłem ten kurs dla nauczycieli, wprowadzi nową jakość do nauczania, podobnie jak Ocenianie Kształtujące. Żeby tylko uczniowie się uczyli :P

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-12-02 18:45:41
i zeby tylko nauczyciele chcieli sie stosowac. wstawka jest ze strony stowarzyszenia rzecznika praw rodzicow.

Liberte
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-02 21:32:19
Bzdury! Wymiar godzin, jest określony rozporządzeniami Rady Ministrów (czyt. ustawami) i ochota nauczyciela lub jej brak nie ma tu nic do rzeczy. Ilość godzin dydaktycznych określa określają ramy podstawy programowej ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (Dz. U. z dnia 22 lutego 2012 r.).

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-02 22:39:33
tu nie chodzi o ilosc godzin, bo dziecko w wieku 6 lat nie jest w stanie skupic sie na jednej rzeczy duzej niz 10 minut, wiec czy to 8 czy 5 godzin to wlasciwie bez znaczenia.domyslam sie ze to nie nauczyciel decyduje o ilosci godzin w szkole. chodzi o podejscie do takiego zachowania i wdrozenie nauki tak zeby udalo sie czegos nauczyc w takich "warunkach" i mozliwosciach jakie sa wsrod 6 latkow. problem w tym czy w ogole powinny w niej byc a jesli tak to niepowinno sie ich traktowac jak starszych uczniow - i tu jest problem w stosowaniu sie lub nie nauczycieli.

faille
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-12-03 00:28:14
bezpieczna123: czemu ty zawsze pyerdolisz jak potłuczona ?? Miałaś jakiś wypadek czy coś takiego ?????

mariusz669
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-12-02 18:04:32
Ciekawe. Nawet moja córka w trzeciej klasie tyle w szkole nie siedzi. Lekcje kończy mniej więcej o 12;30. Czasem jakieś zajęcia dodatkowe to do 14;00. Aha, zaczyna dopiero o 8;00. Co to za buda??? A może to ze świetlicą 8 godzin.

forszizel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-02 19:00:31
W niektorych szkolach klasy pierwsze jada na dwie zmiany bo przez szesciolatkow zrobilo sie przeludnienie w szkole. Wiec niektore dzieci koncza o 16 lekcje. Od rana w swietlicy bo rodzice w pracy a popoludnie w szkole, i caly dzien zleci.

mari_u_sz
    Ocena: 25 (glosow:53)
2014-12-02 15:07:16
Moje pokolenie jakoś mogło wysiedzieć na lekcjach 7 czy 8 godzin i nikt nie narzekał. Nauczyciel nigdy nie był winny tego że czegoś się nie umiało tylko uczeń bo zwyczajnie mu się nie chciało uczyć albo rodzice nie dopilnowali. Dzisiaj rodzice mają pretensje do wszystkich tylko nie do siebie że źle wychowują dzieci, że się nie uczą że mają za nic wartości moralne.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-12-02 15:26:53
uczyc sie a wysiedziec 8 godzin to nie to samo. mozna sie uczyc w ruchu, aktywnie i skutecznie (takie bylo zalozenie dla 6latkow), lub siedziec 8 godzin i myslec o tym tylko kiedy to sie skonczy i nie nauczyc sie nic w ten sposob. a wychowanie to juz zupelnie inna kwestia, nie zwiazana ze szkola.

forszizel
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-12-02 19:02:36
Twoje pokolenie w tym wieku nie chodzilo do szkoly tylko sie bawilo w zerowce. Nawet jak jest 4 lekcje, to juz pod koniec pierwszej dzieciak nie wysiedzi. Czyj to w ogole pomysl zeby likwidowac zerowki i do szkoly w tym wieku posylac?

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-02 19:31:54
nie wiem czyj, na zachodzie sie sprawdza ale w innych warunkach i w innej formie. u nas to troche tak na sile.

darejos1981
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-03 02:26:43
Zrozum, że teraz czterolatek idzie do klasy 0 w szkole (nie w przedszkolu) a Pani nauczycielka nie jest przedszkolanką i nie ma pojęcia co z tym dzieckiem robić.

pibi80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-03 09:39:32
Kto plusuje mari_u_sz_a? W wieku sześciu lat beztrosko hasałeś po dywaniku w zerówce, nie miałeś ośmiu lekcji. Teraz, dzięki przepełneniu w szkołach spowodowanym kretyńską reformą, dzieci siedzą godzinami w klasach, a z obietnic że będzie dużo zabawy, a mało ślęczenia nad zeszytem wyszły nici. Niech każdy geniusz, który uważa, że sześciolatek powinien siedzieć 8 godzin na krzesełku już teraz pójdzie dobrowolnie oddać 90% swoich dochodów, aby zabezpieczyć potrzeby rentowe przyszłych niepełnosprawnych.

trzeszka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-03 17:29:35
bezpieczna123 W Irlandii dzieci zaczynają szkołe w wieku 5-6 lat.Obowiązkowo mają mundurki, zaczynają o 8.40 kończą 13.20 W trakcie zajęć uczą się trzymać prawidłowo długopis, śpiewają, poznają literki i cyferki, bawią się, malują, kolorują, spędzają dziennie 30 min na dworze jeśli nie pada a dwa razy w tygodniu mają dni sportu gdzie muszą przyjść ubrane w dresach. Na zachodzie puszczanie dzieci wcześniej do szkół sie sprawdza bo są to zajęcia takie same jak w Polskich zerówkach i przedszkolach.Różnicą jest tylko obowiązek noszenia mundórków. Te dzieci nadal sie w szkole głównie BAWIĄ.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-12-02 11:37:17
Jurek powinien siedziec w lawce bite 8 godzin, gapic sie w tablice i ryc na pamiec tekst z podrecznika. Bo tak sie zachowuja normalne dzieci w tym wieku wg nieudolnych, leniwych nauczycieli.Na pedagogike czesto ida ci co sie do niczego konkretnego nie nadaja, jakos przebrna przez te studia a potem ci specjalisci od dzieci chca karac dziecko za to ze jest dzieckiem i zachowuje sie jak dziecko. I konczy sie bajanie o kreatywnosci, mysleniu "outside the box", rozwoju intelektualnym w polskich szkolach. Wytresowac dzieci jak najszybciej zeby nie przeszkadzaly szkole.plus to co segal napi

mlw1488
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-12-02 11:44:02
a później robota w budżetówce i głosowanie na PO:)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-02 11:51:29
bedzie glosowac na to co bedzie jak dorosnie, wybor zawsze byl niewielki.

dryga4ever
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-12-02 19:51:20
Czy to takie straszne że dziecko dostało uwagę za przeszkadzanie na lekcji?Rodzic powinien wiedzieć jak dziecko znosi szkołę czy sobie radzi czy np przeszkadza.Wszyscy wysiedzieli tylko Jurek nie dał rady.Uwaga to nic złego. Jurek dzięki uwadze wie że ni wolno gadać na lekcjach. Najgorsze jest to że mamusia podważy w domku autorytet nauczyciela i wyzwie go pewnie przy kawci z koleżanką i oczywiście przy dziecku od debili.Przecież dziecko musi przeszkadzać na lekcjach.Otóż wcale nie musi, kreatywne dziecko tworzy nie przeszkadza.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-02 20:25:47
kreatywnosc dziecka moze przeszkadzac nauczycielowi bo rozprasza inne dzieci. w miejscu w ktorym jeen mowi a wszyscy maja sluchac nie ma miejsca na kreatywnosc.uwaga jest za kare, jest forma krytyki zupelnie normalnego choc niewygodnego zachowania dziecka. rodzice wcale nie musza,nie powinni podwazac autorytetu nauczyciela, i jednoczesnie nie powinni karac dziecka za tego typu uwagi. moze ten nauczyciel na ostatniej lekcji w piatek tez mial juz dosyc, nawet bardziej niz dziecko i sam zasluzyl na uwage:)

dryga4ever
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-02 21:03:54
bezpieczna pewnie wiesz że na lekcjach się nie przeszkadza.Jurka właśnie nauczył tego nauczyciel taka dobra lekcja wychowania.Szkoła to nie indywidualny tok nauczania.Kiedy twoim zdaniem nauczyciel ma dać dziecku uwagę?Może jak mu jakieś kreatywne dziecko śmietnik na głowę wsadzi?Nauczyciel pracuje z dziećmi jakieś 20 godzin tygodniowo więc nie wydaje mi się żeby był jakoś specjalnie przemęczony.W żaden sposób nauczyciel nie zasugerował że z dzieckiem jest coś nie tak.Po prostu dostał Jurek uwagę za gadanie i tyle.W domu rozmowa że nie wolno przeszkadzać i edukujemy dalej proste:)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-02 22:42:17
ja wiem ale ile sensu jest tlumaczenie tego dziecku 6letniemu ktore nie jest w stanie wykonac takiego polecenia przez tak dlugi czas, i jaki sens sadzania go w tej lawce w takim razie. jesli chodzi o starsze dzieci to co innego.

dryga4ever
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-03 10:38:08
bardzo dużo sensu jest w tłumaczeniu dziecku do skutku, to element nauki.Niektóre dzieci nawet starsze nie rozumieją np odejmowania a zadaniem nauczyciela nie jest zaniechanie, bo nie rozumie, tylko powtarzanie do skutku.Szkoła to nie tylko matma i fizyka szkoła uczy życia w społeczeństwie zachowania się w grupie uczy dzieci że są ważne ale nie są pępkiem świata i że bez względu jakie by nie było kreatywne jest czas na naukę,zabawę oraz rozwijanie swoich zdolności.Posadź 6 latka przed komputerem to dowiesz się na jak długo jest w stanie skupić swoją uwagę na jednej rzeczy:)oceny mają motywować

segal226
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-02 11:29:42
8 lekcji to (z przerwami) jakieś 8 godzin .Od najmłodszych lat przyzwyczajają do pracy po 8h. Najpierw w szkole za darmo po 8h siedzisz ,potem w pracy za grosze i tak do 70-siątki.

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-02 10:42:35
"neuropedagogika" - i świat stał się lepszy XD

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-02 11:16:48
tak foytaz sa takie dziedziny nauki, niezdrowa ciekawosc poznawania swiata vs niezdrowa i wygodna chec doroslych zeby dzieci rodzily sie dorosle:)

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-02 11:54:47
Mnie się wydaje, że te "dziedziny nauki" to nic innego jak zsyp wszystkich tych, którzy byli za głupi, żeby zrealizować choćby podstawowy to edukacji nie wspominając o czymś ponad to.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-02 12:02:01
masz racje, w pierwszych trzech slowach :)

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-02 12:25:22
Bez i te Twoje riposty ;)

tub0_osh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-03 11:37:04
Po co komu neuropedagogika, jak można pasem przypi$$$rdolić, nie foytaz?

KSUT
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-12-02 10:27:17
Teraz, to "wychowanie bezstresowe", w każdej sprawie zabiera głos psycholog. W TVn często, zwłaszcza po wypowiedziach opozycji. Gdy Niesiołowski bruka wszystkich na prawo i na lewo, psycholog nie zabiera głosu ;)

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-12-02 11:14:22
moze dlatego ze polityka jest poza pojeciem psychologii:) tam juz jest za pozno ;)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka sytuacja
  •  Nie ma palenia na stacji
  •  To ja już bym sobie
  •  2 miesiące różnicy, litr mniej, za to 30 zł więcej


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400