Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Klub_Smolenski  14-12-03, 20:39 Zg這
+ 305 -
Dodano: 2014-12-03, 20:39:19   przez: Klub_Smolenski
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 305  Zg這 nadu篡cie
107
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(60)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
m1k1
    Ocena: 57 (glosow:63)
2014-12-04 09:49:22
Przecie to jasne, 瞠 to dobry (bardzo) cz這wiek. Fakt. Rucha dzieci. Ale Jezus mu to wszystko wybaczy wi璚 nie ma co roztrz御a. Alleluja i do przodu.

nonomnismorianw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-09 13:08:35
komentarz usuni皻y przez moderatora

kazsu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-05 19:15:06
Przecie 篡jemy w Polsce. Tu ni nie jest normalne. A dlaczego wi瘯szo嗆 chia豉 by st康 uciec do normalnego kraju.

wujotim
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-05 18:46:51
maj racj 瞠 sprawiedliwo軼i za ma這, bo jak kar powinien ponie嗆! a jak poniesie?

labla2dor
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-05 11:39:35
Mo瞠 jak im wielebny w這篡 sw "niewinno嗆" w D to dojrz sprawiedliwo嗆 przez wyba逝szone oczy. (przy okazji nie radz otwiera wtedy ust ze zdziwienia bo ch... wie co si jeszcze mo瞠 wydarzy)!

adamamam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-05 01:47:24
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Massolit
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-05 00:59:10
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

kriskus1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-04 19:48:21
Ciemnogr鏚 . One s nie poczytalne.

Nordi23
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-12-04 17:50:39
Mam alternatywe dla ttych popaprancow,niech ru..aja te dewotki co tam cale dnie spedzaja.Ksiadz por.cha,mochery zaspokojone,dzieci bespieczne-PARAFIA NA 102.

d_j_siwy
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-12-04 17:18:05
ciekawe czy te koorvy ko軼ielne te by tak za nim sz造 jakby ich syna/c鏎k wyroocha

Klub_Smolenski
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-12-04 23:51:50
Te.

manga231
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-05 14:06:28
Te, bo dziecko przecie k豉mie i zmy郵a. Ma這 takich przypadk闚 by這 czy to w ko軼iele czy to w rodzine?

Massolit
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-04 16:20:36
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

hubertberger
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-04 16:27:22
Dobrze, 瞠 ty wszystko rozumiesz (po raz kolejny) i nam to wyt逝maczysz... 106 latku chodz帷y do gimnazjum.

czyzad
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-12-04 14:54:52
a czego sie spodziewali軼ie ,篡jemy w pa雟twie katolickim,a narzekamy na islam,tam tez lubi dzieci

Sebo30
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-04 14:33:10
do gazu ich wszystkich

Eric_Cartman
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-12-04 12:49:01
komentarz usuni皻y przez moderatora

hubertberger
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-12-04 16:21:46
Wiara to pewien stan 鄉ierci m霩gowej, no bo jak trzeba by t瘼ym, 瞠by wierzy, 瞠 jaki bo瞠k, rzecz jasna po 鄉ierci, da ci wszystko, ale teraz ty dawaj co masz i na kolana... Wiara powinna dawa si喚, a nie ubezw豉snowolnia. Katolicy, podobnie jak islami軼i, s tolerancyjni tylko i wy陰cznie je瞠li im to pasuje.

Meloman1
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-12-04 17:04:46
Ty za to jeste piekielnie tolerancyjny.

hubertberger
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-04 23:04:19
Tak, jestem.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-05 12:48:49
Ale tolerujesz jakie inne przekonania, czy tylko w豉sne?

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-05 14:31:47
Je瞠li nie jest skrajnie absurdalne, nie wymusza na mnie pewnych niezgodnych z moja wola postaw i nie godzi w moje wierzenia to tak.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-05 15:19:07
I oczywi軼ie sam decydujesz o tym, co jest skrajnie absurdalne, a co nie, prawda? Wobec tego jeste tolerancyjny wobec tego, o czym sam uznasz, 瞠 jest sensowne, oraz co nie godzi w twoje wierzenia. W tym sensie zamachowcy islamscy te s tolerancyjni, bo akceptuj wszystko z wyj徠kiem tego, co godzi w ich wierzenia. Gratuluj kompan闚 intelektualnych.

Meloman1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-12-05 15:21:51
Taka drobna robocza sugestia: je郵i kto wi瘯szo嗆 ludzko軼i oskar瘸 o 鄉ier m霩gow i wyzywa od t瘼ak闚, to mo積a mie ogromne w徠pliwo軼i czy, jest to postawa tolerancyjna. Przemy郵 to sobie w milczeniu.

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-05 23:09:22
Przepraszam bardzo, ale nie myl wiary w ko軼i馧 z wiara w Boga, bo to jest zupe軟ie co innego... Ja nic do katolik闚 nie mam, ale do fanatyk闚 religijnych ju tak. Nie ma z貫go Boga to nasze dogmaty s b喚dne, tak w islamie jak i chrze軼ija雟twie. Mowie o 鄉ierci m霩gowej w przypadku ludzi wierz帷ych 郵epo w ksi璠za i jego dyrdyma造, a nie o tych kt鏎zy w Bogu opatruj sile i ukojenie. Nie generalizuj.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-06 01:39:11
To raczej ty przeczytaj, co napisa貫 i nie wykr璚aj kota ogonem. Zreszt, kto ci da prawo ocenia, jaka wiara jest dobra, a jaka nie? I kto ci da prawo nazywa innych t瘼ymi? Troch pokory. No i tolerancji.

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-06 11:13:58
No to prosz mi przytoczy co niby przekr璚am. Wiesz w og鏊e o czym jest ta wiocha?

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-06 11:21:35
Taki ma造 cytat: "Kr鏒ko: Je郵i znasz jakie badania - podaj. Je郵i nie, spadaj, t瘼y fanatyku" i jeszcze jeden : "Zreszt, kto ci da prawo ocenia, jaka wiara jest dobra, a jaka nie? I kto ci da prawo nazywa innych t瘼ymi?" Hipokryzja a od Ciebie bije.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-06 11:34:21
Napisa貫: "Wiara to pewien stan 鄉ierci m霩gowej, no bo jak trzeba by t瘼ym, 瞠by wierzy, 瞠 jaki bo瞠k, rzecz jasna po 鄉ierci, da ci wszystko". A potem: "nie myl wiary w ko軼i馧 z wiara w Boga, bo to jest zupe軟ie co innego... Ja nic do katolik闚 nie mam". Najpierw piszesz jedno, potem co innego.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-06 11:37:44
Nie, ja nie jestem hipokryt, bo nie twierdz, 瞠 jestem tolerancyjny. To ty twierdzi貫, 瞠 jeste. A potem przyzna貫, 瞠 jeste tolerancyjny tylko wobec tego, co nie godzi w twoje wierzenia.

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-06 12:01:40
No i w豉郾ie takich jak ty, cymbale nie toleruje. Wymuszasz na mnie co czego sam si nie trzymasz. Nie wysilaj si to jest ostatni post ode mnie do ciebie.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-06 13:02:25
Ja niczego nie wymuszam, zwracam tylko uwag na nielogiczno軼i w twoim pokr皻nym my郵eniu. I rozumiem, 瞠 to mo瞠 by przykre :)

mingus33
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-12-04 12:17:13
nie wierni a durni.

sambakicikici
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-12-04 12:06:36
Kto broni pedofila sam jest pedofilem!

siwythc666
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-12-04 07:22:45
tak to jest jak stare babki maj ma貫 emerytury nie sta je na jakie wycieczki wyjazdy do spa, to tylko ko軼i馧 i biadolenie im zostaje ...

Massolit
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-04 16:16:18
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Massolit
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-04 16:25:02
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

golabeda
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-12-04 19:22:36
a i tak po這wa z tych emerytur idzie przekazem do Torunia

wojtek_69
    Ocena: -23 (glosow:23)
2014-12-04 07:08:37
sk康 wiesz jakim cz這wiekiem jest ten ksi康z? ta sprawa ma inne pod這瞠 ni ci si wydaje , jedynym pewnikiem w tej sprawie jest tylko to 瞠 znaleziono komputer z nieaktualnym oprogramowaniem , i nagranie na telefonie tego buraka kt鏎y oskar瘸 zrobione dzie wcze郾iej. a poza tym polityka ma inne oblicze ni wszyscy my郵 akurat tutaj by這 wszystko utajnione , wi璚 nie wiesz jak tam by這.

jurek1102
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-12-04 07:31:32
Pedofil to nie cz這wiek

m1k1
    Ocena: 57 (glosow:63)
2014-12-04 09:49:22
Przecie to jasne, 瞠 to dobry (bardzo) cz這wiek. Fakt. Rucha dzieci. Ale Jezus mu to wszystko wybaczy wi璚 nie ma co roztrz御a. Alleluja i do przodu.

admin1944
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-12-04 06:57:50
NIEDLUGO TEGO BANDZIORA-PEDOFILA BEDA CHCIELI ZROBIC SWIETYM MECZENNIKIEM ATEISTOW !!

admin1944
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-12-04 06:56:21
CO SIE DZIWICI - PRZECIEZ TA UMYSLOWA TEPOTA NIE WIE CO TO JEST BANDYTYZM-PEGOFILIA !!. KTOS TYM DURNIOM POWINIEN WYJASNIC !!.

cairo
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-12-04 01:30:36
Twarze na fotce promieniuj katolick inteligencj, u pa widoczny zesp馧 niedopchni璚ia oddolnego.

rybin
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-12-04 01:09:23
Pami皻acie spraw Kroloppa? Jak s康zili go軼ia za molestowanie ch鏎zyst闚, rodzice pikietowali, 瞠 to nieprawda, niemo磧iwe. Jak podali, 瞠 ma AIDS, nikt nie pikietowa, wszyscy z dzieciakami u lekarzy byli. Taka to ju mentalno嗆.

kostrogaj
    Ocena: 12 (glosow:12)
2014-12-03 23:33:19
Powinni jak pasa瞠rowie pijanego kierowcy.....odpowiada za wsp馧udzia....

majorero
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-12-03 22:50:37
I ten sam s康, kt鏎y skaza biednego ksi璠za, b璠zie rozstrzyga o wa積o軼i wybor闚. Czy to o czym nie 鈍iadczy przypadkiem? Na przyk豉d o tym,瞠 w Smole雟ku by zamach.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-03 22:59:05
S璠ziowie maj wyprane m霩gi przez TVN i Wyborcz.

stary.kocur
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-12-03 22:39:31
To ten sam sort, jak ci co Rydzyka po t逝stych 豉pkach ca這wali.

czadowyRyszard
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-12-03 21:56:06
Tym wiernym murzyn powinien du...pska przeora wbrew ich woli. Dowiedzia造 by si chocia w ma造m kawa趾u co czu造 te dzieci.

Meloman1
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-12-03 21:44:04
Bo s康y w Polsce nie myl si nigdy, a kto uwa瘸 inaczej, to g陰b, nie?

daga8-8-8
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-12-03 22:08:47
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Meloman1
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-12-03 23:56:44
Nie mam poj璚ia o tej sprawie, wi璚 nie mam zdania na temat ewentualnej pomy趾i s康u. Ale s康y si jednak myl i z faktu, 瞠 jacy ludzie nie zgadzaj si z wyrokiem s康u nie wynika jeszcze, 瞠 ci ludzie s oszo這mami. Mo瞠 maj jakie argumenty?

Meloman1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-12-03 23:58:39
Tymczasem tu, na wiosce, ci sami, kt鏎zy pod innymi wpisami krytykuj jakie inne wyroki innych s康闚, przy tej okazji s gotowi spali na stosie ludzi, kt鏎zy robi co podobnego, a w dodatku maj odwag cywiln 瞠by i嗆 na rozpraw. Jaki kole nawet zaproponowa, 瞠by wsadzi ich za wsp馧udzia. Czy to nie barbarzy雟two?

daga8-8-8
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-12-04 09:16:34
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Meloman1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-04 09:36:16
Prawd m闚i帷, te mam zaufanie do s康u. Ale to nie znaczy, 瞠 musz my郵帷ych inaczej (i jednak wiedz帷ych o tej sprawie wi璚ej ni ja) ods康za od czci i wiary. Zw豉szcza 瞠 tak jak zmowa milczenia, w sprawach o pedofili zdarzaj si jednak fa連zywe oskar瞠nia.

daga8-8-8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-04 11:03:16
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Meloman1
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-12-04 11:25:44
Wysoko嗆 wyroku nie zale篡 od mocy dowod闚, tylko typu czynu. Natomiast nawet je郵i ci ludzie si myl, to nie ma powod闚, 瞠by ich obra瘸 i poni瘸. Z tym si chyba zgodzisz?

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-04 12:55:52
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

klotylda601
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-12-03 21:04:58
no pewnie po ten pan czarnej kiecce nie podlega prawom ziemskim a tylko boskim

sarna
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-12-03 20:47:14
one to pewno by mu w豉sne dzieci w ofierze posk豉dali by sie p騧niej do nieba dosta

ferdal
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-12-03 20:41:47
Katolska sprawiedliwo嗆 to niekoniecznie to samo co powszechna
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taaa
  •  To ja ju bym sobie
  •  Zawsze na drodze znajdzie si taka menda
  •  Najpewniej


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400