Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
daniel1506  14-12-06, 00:42 Zgłoś
+ 216 -
Dodano: 2014-12-06, 00:42:56   przez: daniel1506
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 216  Zgłoś nadużycie
74
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
  •  Jak powinna wyglądać pupa w legginsach
  •  Big News
  •  Daj odpisać
Ukryj komentarze(20)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Vincenth666
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-12-08 11:54:43
jeszcze w ryj mu mogła pocisnąć jak już byłna pozycji...

palkora79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-13 09:39:48
Ta baba wcześniej ukradła mu portfel, chciał go odzyskać. Co teraz myślicie o tym gościu?

wk72
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-10 17:09:41
Co 2 kobiety to nie jedna bo ta w różowym to się bała,ale spoko podejście z takimi palantami

prezi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-09 20:33:20
było, ale warto odświeżyć :-)

dariodiablo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-09 20:07:39
cieciu.........

energyman00
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-09 09:48:28
Gość źle postąpił trzeba było portfel pokazać to nie było by szamotaniny ....

NKmiastowa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-08 21:41:47
piękny cios, sama muszę się nauczyć

Eric_Cartman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-11 13:35:58
A co tu do nauki? K#rwa z kopa w jaja i tyle ale filozofia ja pi#rdole...

davidbrian35175
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-08 20:54:40
Freedomek, ktora czesto sie chwali, ze lubi sado-maso, pewno by chetnie u tych siostrzyczek pomieszkala :)))

rokkokko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-08 20:33:02
widziałem to na głównej 3 razy

sambakicikici
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-08 17:33:06
No i dobrze. Co się cham będzie rzucał...

Agona
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-08 17:02:51
bylo

wiochaa_92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-08 16:40:32
Dziewczyny Ninja

Vincenth666
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-12-08 11:54:43
jeszcze w ryj mu mogła pocisnąć jak już byłna pozycji...

slesz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-09 08:37:36
a ty co? kibol czy dresiarz?

DXPac
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-08 10:50:36
Po raz 15nasty to samo wstawiane WIOCHA.

kontroler
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-08 10:49:51
Było dawno, dawno temu.

grzeszczyszyn4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-08 10:49:48
Olga Ivanova. Mistrzyni Świata w Taekwondo.

magicznamagda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-08 10:17:57
było.

fildev
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-06 04:55:09
nie widzę tu wiochy... wiocha była by gdyby koleś burzył do dziewczyn i na tym byłby koniec, ale w tym przypadku jest ok :D - koleś dostaje zasłużonego kopa w jaja.. prawidłowo ...

Eric_Cartman
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-06 01:23:09
Ała..


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400