Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Po co kupować bilet ?
miki197q  11-07-08, 01:48 Zgłoś
+ 429 -
Dodano: 2011-07-08, 01:48:46   przez: miki197q
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 429  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Tak to wygląda.
  •  Wiara
  •  Skarbówka
Ukryj komentarze(18)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
SerekCzw
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-08 11:47:32
Rosja... Norma.

Mroczna100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-13 08:57:16
Przeciez widac, ze to figurka, czy manekin, wiec ten kto to dodawal, nie zablysnal !

Tokimekichika
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-07 23:11:22
Там где застряли немецкие танки, там без труда про

brzosciu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 13:58:08
jak by ktoś był w rosji to by wiedział że za bilet płaci sie wchodząc na stecje metra a nie do pojazdu. ale figurka spoko

wizard2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 12:36:08
каждый день проезжаю ё

Jerney
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-15 22:24:53
Takie rzeczy tylko u ruskich...

MrPjod
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-12 11:58:06
"Po co kupować bilet ?" żeby nie zjadać komarów

Torreto
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-12 09:31:35
Czego wyście się spodziewali w Rosji ? ; ]

RoBu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-12 08:18:31
На табличке написано "ВЫХИНО" я там жил %))))))

domel65
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 23:32:57
nie to coś sie do jej dupy przyczepiło

crista2666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 19:04:18
to bilet w pierwszym rzedzie>D>D>D :D:D:D rolllrcoaster for free:P:P:P:D

justaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-12 00:05:36
dokładnie tak :):)

KruszeLembasy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 18:48:14
pewnie na woodstock :D

pizdus92
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-11 15:30:49
coś mały ten koleś, albo to pociąg i ludzie na peronie są przerośnięci.

JerseyShore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 15:24:45
to nie wiochmen tylko hardcor ;p

student108c
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 14:18:02
Lepsze to niz płacic za bilet

Marcus312
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 13:22:16
wielki zderzacz hadronów mi się przypomniał xD

SerekCzw
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-08 11:47:32
Rosja... Norma.

pokrzywka69
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-07-08 03:03:03
taaa fajna kukła


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300