Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
robsonic  14-12-23, 02:21 Zgłoś
+ 459 -
Dodano: 2014-12-23, 02:21:39   przez: robsonic
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 459  Zgłoś nadużycie
274
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(76)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krzyzyk
    Ocena: 25 (glosow:45)
2014-12-24 18:53:39
pracownik tyra za grosze bo pracodawca musi za niego oddać drugie tyle państwu. załóż sobie firme a zobaczysz tylko 1100 samego zusu na ciebie, zatrudnij pracownika +600zł zusu a teraz dolicz wszystkie inne koszty utrzymania firmy, a później strzel sobie w łeb!!!

Monia82a
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-08-21 17:51:50
NIE TO PRACODAWCA MNIE ROBIŁ (na szczęście pracuję obecnie za 2,5 NETTO, które dostaję dosłownie do RĘKI) W chu*a.

ozix88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-01 17:23:51
@krzyzyk - sugerujesz ze wszyskie firmy na swiecie sa organizacjami charytatywnymi? To niech zarejestruja sie jako OPP to moze wyjda na swoje z 1% mojego podatku...

Asteroth
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-12-29 14:20:25
Tylko ze te pieniadze ida na to, zebys mogl(a) pojsc do lekarza, zeby nie okradli Ci domu jak jestes w pracy, na wypadek nieszczescia mozesz liczyc na rente. W razie pozaru mozesz liczyc na to, ze przyjedzie ktos inny niz szabrownicy i koles z kamera. Wszystko to idzie na utrzymanie struktur ktore sluza TOBIE. Przynajmniej w normalnym kraju - w skandynawii norma sa podatki po 40% (jak duzo zarabiasz to i wiecej) i nikomu niczego nie brak. To, ze system w Polsce jest dziurawy, to nie wina podatku tylko ludzi.

yabol428
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-12-28 01:28:48
Ludzie, zrozumcie to wreszcie - to nie żaden wyzysk, tylko opłata za usługi świadczone przez państwo (np. policja, służba zdrowia, oświata). Inną sprawą jest oczywiście jakość tych usług, tą można krytykować. Ale możecie być pewni, że gdyby zniknęły podatki, zniknęłyby też wszystkie usługi, które są z nich finansowane, a zarobki wcale nie stałyby się wyższe. Pracodawcy na pewno nie płaciliby pracownikom więcej niż obecnie, nadwyżkę zaoszczędzoną na podatkach zachowaliby dla siebie.

misiek2004
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-12-28 13:08:34
Owszem płaciliby więcej, bo musieliby. Głównym powodem tego, że przeciętny szarak zarabia mało jest to, że w Polsce miejsc pracy jest mniej niż szaraków chcących pracować. Obniżenie kosztów prowadzenia działalności i kosztów zatrudnienia spowoduje napływ ogromnej ilości zagranicznych firm do "raju podatkowego", a także otwieranie tych firm przez większą ilość rodaków. Miejsc pracy przybędzie, a konkurencja wymusi na pracodawcach wyższe płace. Proste.

s3rafin1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-13 20:32:44
To jest wyzysk a wiesz dlaczego? bo państwo zabiera w formie podatków bezpośrednich i pośrednich (akcyza,podatek drogowy etc) około 65% twojego dochodu , a powinno brać maks 30% z czego powinno się utrzymać. Ale wtedy nie byłoby prawie 1mln urzędników , nie byłoby super stanowisk w spółkach skarbu państwa czy setek milionów z autostrad. ps. wato zobaczyć ilu urzędników było "za komuny" a ile jest teraz w "dobie komputeryzacji"

jolllooo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-27 21:56:18
@ethnie Mylisz pojęcia. Celem każdego przedsiębiorcy jest zarobek i to w możliwie jak najkrótszym czasie bo koniunktura zmienna jest i żeby przetrwać ewentualne chude lata trzeba mieć odłożony kapitał a i żyć na godnym poziomie też chciałby. Pracownik jest tylko narzędziem. A czy przedsiębiorca dobrze traktuje swoje narzędzia to inna sprawa. Ale niektórzy pracownicy, choćbyś płacił im 10 tys. miesięcznie to gówno będą robili. Pieprzeni socjaliści zyski to by chcieli równo rozdzielać z pracownikami ale straty to przedsiębiorca powinien na siebie wziąć.

beleg
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-27 16:22:35
W 1989 roku mieliśmy ok. 220 tyś, urzędników z kalkulatorami i skoroszytami. W 2014 mamy 440 tyś. urzędników (nie licząc tych z ZUS-u i MON-u)z komputerami połączonymi w sieć. Jak widać kiedyś wydajność urzędnika z liczydłem była większa niż obecnie. Rok do roku przybywa ok 6 tyś. urzędników przy niżu demograficznym. Teraz już wiecie dlaczego ok 80% naszych zarobków jest zabierane w formie różnych podatków, składek i akcyz. Ile jeszcze wytrzymamy 1 milion urzędników 2 a może 3, to się musi zawalić.

misiek2004
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-12-28 13:16:10
Rozrośnięta biurokracja to jedna rzecz. Drugą jest marnowanie kasy na niepotrzebne i cholernie drogie "inwestycje", bo ktoś komuś dał w łapę. A trzecią zwykła kradzież publicznych pieniędzy. Jak coś jest "wspólne", to zawsze prędzej czy później zostanie rozkradzione albo zmarnowane. Dlatego "wspólnej" kasy powinno być jak najmniej. Każdy powinien mieć swoją kasę, bo on najlepiej wie, jak ją wydać.

gierand
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-12-27 16:14:03
nie wiem PO co płacimy wogóle te składki ,śmiesznej emerytury i tak nikt nie doczeka a jak ide do lekarza czy do apteki to i tak za wszystko płace jeszcze raz,oddajemy złodziejom w prezencie te pieniądze.

magda713
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-27 14:24:15
niestety to rząd nam to funduję próbowałem z firmą pracownik 3500 ,vat i podatek 5000 ,zus 1800 ,paliwo i inne i wychodzi ZERO tak więc najlepiej wyszedł rzad który zabija polską przedsiębiorczość

emes2133
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-27 13:41:24
ZBIGNIEW STONOGA informator PATRIOTÓW. polecam

Hornet2002
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-27 12:59:00
Nice try Obama... Polscy "przedsiębiorcy" zatrudniają na czarno lub na śmieciówkach. Nie płacą państwu nic, albo grosze, a pracownik i tak robi za głodowe stawki. Rząd i "przedsiębiorcy" to ta sama, pazerna banda świń.

Drago33
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-12-27 12:46:53
NIE MA SZANS BY LUDZIE W POLSCE TO ZROZUMIELI !!!

emes2133
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-27 13:44:09
najgorzej jest sie poddac... masz zdrowe rece masz nogi to wymysl cos zeby innym pokazac co sie dzieje w PL. a jak potrzebujesz motywacji to sobie zobacz jak wyglada codzienne zycie Nicka Vujicic

cellarka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-12-27 02:03:15
To jest prawda. Ponieważ mam studio, za wykonaną pracę na kliencie każdy artysta dostaje 40% (vat wliczony) od ceny, według europejskich i polskich praw. Z 60% zostaje mi jedynie około 5% po tym jak opłacę za pracownika wszystkie ubezpieczenia, podatki za ludzi, podatek za lokal, wszystkie składki, itp itp. Z 300zł od klienta mi, właścicielce, zostaje zazczywaj około 10zł. W sumie to mi pod koniec miesiąca czasem zostaje mniej kasy niz moim pracownikom. A wszyscy mają normale umowy, a nie śmieciowe. I weź tutaj wyżyj.

groh
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-12-26 15:29:41
ja bym powiedział , że rząd i pracodawca na raz

faza106
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-12-26 15:09:54
to wytłumacz mi dlaczego u mnie w mieście sa dwie firmy które praktycznie produkuja to samo w jednej zarobki to 1600-2000 a w drugiej prawie 3000 nadal uważasz że pracodawca nie dyma pracowników?

obcinarka
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-12-26 13:49:30
komentarz usunięty przez moderatora

Oliolo
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-12-26 22:59:31
obrót to nie zysk - załóż firmę na próbę i wtedy jeszcze raz napisz to samo

cellarka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-27 02:04:22
To wyjedź sobie do Grecji, tam dostaniesz 2 euro za godzinę w klubie bez sprzątania.

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-12-28 13:30:38
Bzdury piszesz. Po pierwsze nie masz pojęcia, jakie były rzeczywiste dochody lokalu (nie obroty!). Być może zatrudnili cię na czarno za taką stawkę, bo inaczej w ogóle nie mogliby nikogo zatrudnić. Ale nawet zakładając, że pracodawca rzeczywiście zapłacił ci mniej, żeby zarobić więcej, to co w tym dziwnego? Jak obok stało dwudziestu chętnych robić za 1200zł, to miał dać tobie 5000zł z dobroci serca? Ty byś tak zrobiła? To rząd jest winny, bo nakłada podatki, które powodują bezrobocie, a bezrobocie powoduje, że pracodawcy nie będą płacić więcej, bo nie muszą! Zrozumcie to wreszcie.

Mariet86
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-12-26 10:17:15
To niech sobie pracodawca sam pracuje, a nie psioczy, że musi tyle zapłacić za pracownika. Nam, zwykłym pracownikom też są odciągane gigantyczne sumy z wypłaty. Nie traktujcie nas tak, jakby to pracodawca płacił nam za nic.

misiek2004
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-28 13:33:23
Chyba nie zrozumiałeś absurdu.

hektor11
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-12-26 09:50:48
może i idzie dużo kasy na składki, ale to nie znaczy, że człowiek musi robic soboty, niedziele za ta samą stawke, znam zakłady gdzie pensja się nie zmieniła od 15lat więc pracodawcy też mają swoje za uszami

sznib
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-12-26 09:25:55
Wszystko zależy od obrotów firmy. Jak firma mała, obroty niewysokie, to wiadomo ze pracodawca musi płacić tą minimalną i redukować etaty. Jednak jeśli firma duża, obroty też (markety itp.), a płacone jest pracownikowi minimalnie to w żadnym razie nie można powiedzieć że państwo wszystkiemu winne, bo to jest ewidentne wykorzystywanie przez PRACODAWCĘ.

energyman00
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-12-26 08:54:12
Nawet jak by rząd nie kradł tyle to i tak Polski pracodawca wyzyskiwacz nie zapłaci więcej pracownikowi !!!! tylko minimalną i śmieciową umowę TAKA JEST PRAWDA !!!

Kedwa
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-12-26 08:10:39
A teraz z czystym sumieniem ? Na ile wy okradacie pracodawcę ? Ile godzin siedzicie i nic nie robicie ? Ile godzin dopisujecie ? Ile rzeczy nakradniecie ?

energyman00
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-12-26 09:10:46
Okraść złodzieja to nie przestępstwo ,,,, a na ile okrada mnie pracodawca ? każe pracować jak etatowemu po 8-12 h 5-6 dni w tygodniu ,wykorzystuje moją sytuację nie płaci za nadgodziny , daje śmieciową umowę po której nic nie ma.Kombinuje z ZUS US. ...Jak ktoś tobie tak ty jemu !!!

immortallus
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-12-26 01:42:49
No cóż, nazwijmy to po imieniu. Rząd zabiera bo musi zapłacić górnikom za 13,14, deputaty węglowe, barbórki, rolnikom dopłacić do zdrowotnego, opłacić rencistów i emerytów, wcześniejsze emerytury zawodów uprzywilejowanych itd. itp. Taka mała hipokryzja, bo jak emerytury podwyższają o ileś złotych to źle bo za mało, ale jak Wam/nam chcą zabrać więcej żeby te podwyżki opłacić to jeszcze gorzej. Trzeba pogonić zarówno tych z rządu, jak i tych "uprzywilejowanych" i związkowców.

energyman00
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-12-26 09:07:22
A mundurowi po 25-30 latach pracy na emeryturze a dorabiają dalej na boku jak wszyscy to wszyscy !!!

lp82
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-12-25 23:51:08
Ludzie wy czytajcie paski zobaczcie co wam odciągają jakie koszty pracownika co was obchodzi ????? bzdury piszecie ja mam najniższa i pracodawca za wszystko mi i wam potracą wiec pobudka koszty pracodawcy nie są wliczane gdzie rozum ??

misiek2004
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-28 13:37:16
Co za bełkot...

pawel1710
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-12-25 23:41:54
komentarz usunięty przez moderatora

wojtasssss1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-25 23:29:10
komentarz usunięty przez moderatora

bullfest
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-12-25 22:36:03
Jakoś wątpię, że gdyby rząd domagał się nie 2415zł tylko 415 zł kosztów pracy pensja podana w tym przykładzie urosłaby do 2460zł - raczej pracodawca ucieszyłby się z dodatkowego zysku.

pavo79
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-12-25 22:48:54
Czytaj ze zrozumieniem. Jeżeli pensja wynosi 2000 brutto, to pracownik dostaje na reke 1460 zł. Czyli juz z tego 540 zabiera państwo (rząd) a te dodatkowe 415 zł to są koszta, które pracodawca musi dopłacić w róznych składkach.

Samwise_Gamgee
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-27 04:54:21
no i co z tego? jak rząd nie będzie zabierał pracodawcy, to sam będziesz to musiał zapłacić, komu ten kit wciskasz?! no chyba że nie będziesz się ubezpieczać i będziesz płacić za leczenie, problem jest tylko taki że potem za takich cwaniaczków płaci społeczeństwo

pavo79
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-27 15:00:39
załóż sam firmę. Zainwestuj cały swój majatek, zaryzykuj! Zobaczymy jak bedziesz płacić. Ja załozyłem swoją firmę i wiem ile oddaje państwu z składkach i podatkach.

misiek2004
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-12-28 13:53:12
Samwise - Nie rozumiesz podstaw - WSZYSTKO, co zabiera państwo w podatkach ZAWSZE płacisz TY! Jak wzrosną jakiekolwiek podatki, to nie pracodawca je zapłaci tylko TY, bo w pierwszej kolejności obniży pensję tobie. Jeżeli pracodawca może na ciebie wydać 2415 to jeśli np. składki wzrosną o 200zł, to nagle magicznym sposobem nie będzie mógł płacić więcej. Co wtedy zrobi? Zmieni ci stawkę w umowie na mniejszą. Nie bo jest zły i niedobry, tylko dlatego, że musi. Swój gniew kieruj w stronę państwa, a nie pracodawcy, bo obaj jesteście tak samo dymani.

hugosek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-25 21:38:02
komentarz usunięty przez użytkownika

uzytkowniczka
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-12-25 21:24:15
Mój pracodawca płaci mi 1500 zł na rękę i gdyby wszystkim swoim pracownikom w Polsce podniósł płacę o jakieś 300 zł stracił by ok 9mln zł co jest kroplą wody w tym co zarobił bo w tamtym słabszym roku dochód netto firmy wyniósł około 70mln zł... Więc kto nas wyzyskuje?

tomekk84
    Ocena: 11 (glosow:15)
2014-12-25 22:07:02
Mówisz o jakimś gigancie.Mam firmę od 3 lat i sam zatrudniałem 12 osób i musiałem zmniejszyć zatrudnienie o połowę bo nie wyrobiłem na ZUS. Łatwo się mówi jako pracownik. Załóż firmę i zobacz jak łatwo jest osiągnąć w dzisiejszych czasach zadowalający dochód.

podlas2
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-12-25 21:23:26
A czego ma się utrzymać PAŃSTWO ?

jolllooo
    Ocena: 13 (glosow:27)
2014-12-25 21:02:30
co ci idioto pracodawca zabiera? Pracodawca stworzył firmę żeby zarabiać a nie dzielić się z tobą pieniędzmi. Ty jesteś tylko najemnym pracownikiem a nie wspólnikiem.

Gambit171
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-12-26 01:44:02
Właśnie przez takie myślenie jak twoje Polacy są cały czas w d*pie. Bo u nas to każdy pracodawca musi się nachapać jak otworzy firmę w 5 lat musi być milionerem. Pracowałem w kilku firmach i znam tych pracodawców niektórzy płacili wszystko na konto odprowadzali podatki itd. i mało płacili a inni zatrudniali na czarno płacili to samo gówno

jolllooo
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-12-26 16:22:42
to załóż firmę imbecylu i dziel się wypracowanym zyskiem. Najlepiej zarabiaj tyle samo co pracownik. Stratami też się będziesz dzielił czy altruistycznie weźmiesz na siebie? Nie dziwię się, że kilka razy zmieniałeś pracodawców, takie bezmyślne roszczeniowce to się tylko na robola nadają.

ethnie
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-12-27 16:04:25
a wiesz że firmę buduje się latami i zaczyna od najmniejszego zysku? A wiesz że pracownik nie jest złem koniecznym tylko integralną częścią tej maszyny zwanej firmą. A wiesz że pracownik dobrze opłacany lepiej pracuje i identyfikuje się z miejscem pracy. Lojalny pracownik to skarb. Jeśli dla ciebie firma to nachapać się w kilka lat kosztem pracownika i zniknąć z rynku to ty jesteś baran nie pracodawca i pracuj sobie sam skoro ludzie dla ciebie to maszyny produkujące zera na koncie a nie niezbędna część zespołu.

payperday
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-25 19:35:49
komentarz usunięty przez moderatora

art-b
    Ocena: 12 (glosow:14)
2014-12-25 19:28:11
Pensja brutto to jakby mierzć penisa razem z kręgosłupem :)

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-25 18:54:53
robsonic odkrył ameryke braaawooo

teka83
    Ocena: -11 (glosow:23)
2014-12-25 18:51:10
pomijane jest tylko jedno ze moj pracodawca musi za mnie zaplacic 2415 zl mnie daje 1460 a na mojej pracy zarobi 8000 zl wiec dalej uwazacie ze to rzad nas okrada??? rzad zabiera mi tylko ok 400 zl miesiecznie a pracodawca prawie 15 razy tyle:D

Jarewa
    Ocena: 9 (glosow:19)
2014-12-25 19:13:04
To czemu nie otworzysz własnej firmy jak potrafisz tyle zarabiać na firmę?

hugosek
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-12-25 21:26:01
Jarewa ma rację. Chcesz zarabiać te 8000zł na kimś innym tak jak Twój szef? Załóż swoją firmę. (Zakładam, że to ma być firma produkcyjna) Załatw: kontakty z kooperantami, odbiorców, maszyny i ich serwis, potężne OC, księgowość, marketing itp. Sam budynek i utrzymanie go w stanie stabilnym też jest kosztowne, a gdzie jeszcze narzędzia, sprzęt BHP i inne pierdoły? Teraz jak to wszystko załatwisz i zarabiasz już 8000zł na pracowniku (to suma całkowita, jeszcze musisz mu zapłacić). Teraz podziel się z nim chociażby 50/50... Życzę powodzenia w takim sposobie prowadzenia firmy...

Gambit171
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-12-26 01:48:55
ale o czym wy gadacie nie każdy musi być właścicielem firmy i nie każdy chce ale każdy chce godnie zarabiać i żyć. Jest wiele firm gdzie zysk miesięczny to kilkaset tysięcy a płace hu*owe. Czemu za granicą da się godnie płacić ludziom ?

hugosek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-12-26 11:45:31
@Gambit171, racja, nie każdy chce mieć firmę, więc musisz przyjąć warunki, jakie Ci ktoś inny postawi i zgadzasz się na to albo nie. Spójrz jeszcze raz na obrazek głównego tematu i teraz powiedz, czy dalej byś był taki spokojny i mówił o godnym życiu, gdybyś tą całą sumę (2415zł) dostał do ręki i sam musiał zapłacić: składki ZUS, NFZ, wszelkie podatki i inne fundusze i zostałoby Ci na Twoje sprawy i rachunki te 1460zł. Pewnie na początku jakoś byś to przełknął, ale po jakimś czasie cholera by Cię strzeliła, że prawie 1000zł wylatuje Ci z portfela.

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-28 14:02:58
Hugosek - właśnie dlatego obowiązek płacenia tych składek nałożyli na pracodawcę. Większość ludzi nawet nie wie, ile im zabierają z pensji, a spora część tych, co coś tam kojarzy, myśli, że to wredny pracodawca ich okrada. Cwane gnojki na ministerialnych stołkach siedzą. Jakby tak każdy musiał sam płacić, to już dawno by była rebelia. A tak? Czego oczy nie widzą...

cavefalcon
    Ocena: -6 (glosow:16)
2014-12-25 18:40:17
komentarz usunięty przez użytkownika

teka83
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-12-25 18:54:58
po 1 nie ma publicznej sluzby zdrowia, opieka spoleczna NIE ISTNIEJE zeby poruszac sie po drogach musze oplacic OC, podatek do benzyny, robic przeglady, przeciez nie robie tego dla siebie tylko i wylacznie dlatego ze jest to mi NAKAZANE. a samo jezdzenie po pseudo asfalcie gdzie jest dziura na dziurze do przyjemnosci tez nie nalezy

hugosek
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-12-25 21:42:59
Specjalne informacje dla cavefalcon: można sobie poradzić bez tych niektórych wymysłów. Kawałek czasu temu zacząłem pracę w firmie, która proponowała mi najniższą krajową na umowę o pracę. Udało mi się wytargować umowę dzieło za całkowity koszt pracy ~2100zł (-podatek). Wykupiłem sobie prywatny pakiet medyczny (150zł), gdzie na lekarza pierwszego kontaktu idę najpóźniej 24h od zarejestrowania (zwykle jest to nawet do 30 min po telefonie), a do specjalistów do 5 dni (zwykle 5-6h), na emeryturę odkładam na swoje drugie konto, a że płacę podatek w akcyzie to raczej wolno mi jeździć. Da się?

cavefalcon
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-12-26 09:46:44
komentarz usunięty przez użytkownika

hugosek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-26 11:37:05
@cavefalcon, napisałem, że od telefonu max po 24h oczekiwania musi mnie przyjąć (a zwykle jest to możliwe po kilku minutach). Dziwne, że nic nie wspomniałeś o lekarzach-spacjalistach... Czyżby dupka bolała, bo Ty musiałbyś czekać na swojego NFZowskiego fachowca kilka miesięcy? Tak, mam transporty wliczone w koszt (do 200km) więc na pewno do specjalistycznej placówki bez problemu mnie dowiozą. Z tego, co wiem to z wypłaty pieniądze idą na zusy, srusy, nfzty i inne z dupy wzięte instytucje, po prosty szanuje swoje zdrowie i ciężko zarobione pieniądze i nie wyrzucam ich na ratunek tonącemu ZUSowi

qqqqqq11
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-12-25 17:34:16
chyba jakis pracodawca to wstawil :) to co zabiera rzad,to zabiera rzad,a to co przyokazji pracodawca przyklei to przy okazji..

vilus
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-12-25 18:20:08
Ja ten tekst odczytuję trochę inaczej. "Pensja 2000 brutto, dostajesz 1460 do ręki, a pracodawcę kosztujesz 2415 zł - Kosztuj mniej pracodawcę, bo to nie on cię wykorzystuje, tylko rząd." czyli w wolnym tłumaczeniu "Od nowego roku dostaniesz 750 do ręki,(...) bo państwo cię wykorzystuje, a nie pracodawca"

MagDopamina
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-25 17:17:02
Zgadza się, ja młody jestem, mam pierwszą pracę, dostaję pod stałem

bossnr1wpl
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-12-24 14:57:33
komentarz usunięty przez moderatora

polowiec
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-23 17:36:21
ciemnota

Qantex
    Ocena: -7 (glosow:19)
2014-12-23 09:34:44
Jaki to ten pracodawca biedny i tyle wydaje na pracownika. Tylko to pracownik tyra za grosze a pracodawca kasę liczy.

krzyzyk
    Ocena: 25 (glosow:45)
2014-12-24 18:53:39
pracownik tyra za grosze bo pracodawca musi za niego oddać drugie tyle państwu. załóż sobie firme a zobaczysz tylko 1100 samego zusu na ciebie, zatrudnij pracownika +600zł zusu a teraz dolicz wszystkie inne koszty utrzymania firmy, a później strzel sobie w łeb!!!

admin1944
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-12-23 06:18:22
PRZECIEZ MUSI BYC SZMAL DLA OSZOLOMIONEJ TEPOTY OD TAKICH SAMYCH !!. NA OSMIORNICZKI, BADANIE KOSMOSU, PREMIE DLA SIEDZACYCH ZA BIURKAMI, UPODLAJACY POLAKOW KONKORDACIK CZY FUNDUSZ KOSCIELKN , NO I WIEEEEELKA KAPLICA LOPACNOSCI OCZYWISCIE BEZ DNA !!!.

vacarius
    Ocena: 3 (glosow:23)
2014-12-23 02:34:04
Pracodawca wyzyskuje pracownika. Rząd wyzyskuje pracodawce i pracownika. A Kler wyzyskuje, pracownika, pracodawce i rząd. Najniżej jest pracownik bo wszyscy go wyzyskują. A najwyżej kler bo wyzyskuje wszystkich a sam przez nikogo nie jest wyzyskiwany.

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-12-23 07:54:09
W polsce jest ok40.000 tys ksiezy i zakonnic, a z budżetu korzysta ok 3.000.000 ludzi wiec ja sie pytam kto tu jest większym złodziejem 40.000 jest troche mniejsze niz 2960000 pasożytów. Pracodawca jest okradany pracownik płacący podatki jest okradany. .. I tylko urzednik polityk. nie jest okradany bo pracownicy budżetówki nie placa podatkow.

hellbert
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-12-23 08:56:30
gajcy - w sumie płacą, ale można ich porównać do świni, która wymiotuje do koryta, z którego żre.

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-12-23 09:04:24
Porównanie cos trafne, choc przy śniadaniu dosc niemile:)

krzyzyk
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-12-23 13:46:42
ale vacarius to dziwka palikota i tego nie zrozumie

ghore
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-12-25 17:57:01
Rzady od SLD zaczynajac a na PO konczac podpisuja takie niekorzystne dla podatnika umowy spoleczne (konkrdat i inne) a kler sie na to lapie jak mucha na lep. Najbardziej mnie denerwuja ludzie ktorzy narzekaja na ten stan rzeczy a pozniej ida glosowac na partie odpowiedzialne za to wynaturzenie ekonomiczne. Ja glosowalem na NP Korwina ktory jak mi sie wydaje jest przeciwny takim dotacjom z kieszeni podatnika i dlatego nie jestem hipokryta w przeciwienstwie do niektorych piszacy wrogie komentarze na kler.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie ma palenia na stacji
  •  Pan prokurator miał chwilę szczerości.
  •  Blacharka w mistrzowskim wykonaniu
  •  Albo kij od szczotki


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy, tacy jak Google Inc. czy Facebook Inc. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400