Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dzis ciezko o tak solidny sprzet
Kaltschtain  14-12-25, 14:18 Zgłoś
+ 318 -
Dodano: 2014-12-25, 14:18:22   przez: Kaltschtain
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 318  Zgłoś nadużycie
105
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Edukacja
  •  Za co im płacą?
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(63)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Palikocur
    Ocena: 11 (glosow:21)
2014-12-25 15:12:47
Ojjj... ale problem zmienić dwa kondesatorki ceramiczne i zmniejszyć liczbę dwóch ceweczek. Ile to się człowiek sprzętów polskich i zagranicznych naprzestrajał... A w magnetofonie wystarczy gumowy pasek wymienić bo zepsuć się w nim nie ma co.

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 15:15:15
Za ile kupiłeś tą "miniwieżę"? 399 zł, 599 zł? Te miniwieże hipermarketowe wnętrze mają rodem z "jamników" przywożonych z Niemiec na początku lat 90'tych. Ładna jest tylko obudowa! Jak to więc ma ci długo chodzić? Te "jamniki" z Niemiec za kilka marek też nie chodziły długo!

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 17:36:07
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 17:44:17
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 17:10:08
Przesada! Jakość Unitry nie była dobra, miałem tego mnóstwo, kilka "sprzętów" oddałem do sklepu po trzech naprawach, dwa "sprzęty" odniosłem po godzinie po po włączeniu padły. Ale fakt, płaciło się za to dziadostwo mnóstwo pieniędzy. Poza tym, używalność tego Kasprzaka to ok. 4-5 lat ciągłej eksploatacji, później siadała mechanika. Ten był po prostu nieużywany przez 30 lat, i to jest sekret działania tego sprzętu

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 17:13:17
komentarz usunięty przez użytkownika

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 16:58:35
Wreszcie ktoś mądry! Zgadza się, nawet Radmor serii 5100 w części radiowej to klasa "popularna", dziś zwana jamnikową. Dobry był tylko wzmacniacz. Konstrukcje były o dekadę wstecz do zachodnich, poza tym makabryczna jakość potencjometrów Telpodu Kraków, patologiczne wykonanie przełączników typu Isostat (to i tak licencja), zła jakość półprzewodników CEMI, a końcówki mocy na BDP i sterujących BD to jakaś masakra była, paliły się same z siebie!!!

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 17:11:57
To była odpowiedź do "Antycyponek"

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 16:52:56
Ale przez te 30 lat nikt go nie używał!!! To nie kaszanka która po tygodniu się zepsuje! Używałem mnóstwo sprzętu Unitry i zapewniam cię, to żadna rewelacja. Ten Kasprzak to licencyjny Grundig z 1976 roku, tylko zmodernizowany przez naszych "inżynierów", mechanika pozostała bez zmian a w niej kupa plastiku. Te magnetofony, po 4-5 latach użytkowania nadawały się do wyrzucenia kolego! Gięły i wciągały taśmę!

sphinx125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 04:55:43
Jak ja żaluje że ojciec wyp...stare odkurzacze.Wyrywały gwożdzie z parkietu ale nie robiły takiego syfu jak te gówna z workami z papieru.Po odkurzaniu większy syf jak był.Latasz jak popierd o lony i ścierasz co dzień godz kurz z mebli.Masakra.

Antycyponek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-20 10:18:33
komentarz usunięty przez moderatora

negatywOwkaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-29 01:28:38
moje 29letnie altusy ze wzmacniaczem unitry też mają się dobrze ;3

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 17:05:13
A co z zawieszeniami w głośnikach? "Resory" w tych głośnikach Tonsilu były piankowe, po 10 latach po prostu rozpuszczały się! Albo kłamiesz, albo są już po regeneracji, więc nie wypisuj farmazonów, że masz 29 letnie Altusy! Poza tym, Altus to nieudana konstrukcja. Źle zaprojektowana obudowa, błędnie zaprojektowana zwrotnica, wysokotonowy to tuba (sic!), niskotonowy kiepski, a średniotonowy to konstrukcyjny bubel z częstotliwością podziału 1200Hz (sic!). Dźwięk jak z tuby dworcowej!

neo86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-27 17:21:49
Mam prawie 40 letni aparat ZENIT-E. Nie ma baterii, nie ma kart pamięci, nie ma żadnej elektroniki! Wszystkie opcje manualne, zawsze gotowy do działania! Migawka do tej pory działa a zrobiła już setki klisz. Aparatu używał mój dziadek a teraz ja... Zdjęcia? Poezja! Szczególnie dzięki kitowemu obiektywowi zbudowanemu z metalu i szkła o jasności F2.0

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 08:35:39
Tylko ten selenowy światłomierz niczemu nie służył, a do pomiaru "światła" to już najmniej. Mnie, i moim kolegom, często rwał perforacje. Dwa zdjęcia wykonane pod rząd tej samej panoramy dawały różny stopień naświetlenia negatywu, a więc mała precyzja czasu migawki. Po nim miałem Prakticę Super TL, przeskok w jakości gigantyczny!

A-PanPikus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-27 16:31:16
Mam 25 letnią wieżę z Unitry: deck 2-kasetowy, wzmacniacz i gramofon.

Lukasz_wa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-12-27 16:03:28
Twoi dziadkowie zapłacili za ten sprzęt adekwatnie do jakości i dlatego działa. Ty kupujesz dziadostwo za kilka zł i później zamieszczasz jakieś brednie.

Samwise_Gamgee
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-12-27 04:45:41
kolejny stary maleńki płaczący za starymi czasami ehh

kapsell
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-26 18:02:46
Pierdolisz dzieciaku.

PastezOfMuppets
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-12-26 15:45:39
Zapewniam, że ten Kasprzak również nie czyta płyt.

kriss92
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-12-26 13:51:19
Zaloz baranie firme i rob sprzet dzialajacy tyle czasu,bedzie sie oplacalo prowadzic ta firme? Nie sadze!

robolov
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-26 12:49:40
niestety takie mamy czasy, producenci nawet zbytnio się już nie kryją ze świadomym postarzaniem sprzętu, wypuszczają co pół roku nowy model tak, by ten co kupiłeś rok temu, gdy był flagowym modelem, teraz już był po prostu przestarzały - oczywiście marketingowo przestarzały. I o ile się nie zepsuje po 2 latach, to właśnie presja tego, że na rynku jest już Xperia Z3, a ty masz tylko Z sprawi, że zaczniesz myśleć o zmianie na nowszy model. Mało tego, oni mają technologię, tylko dozują nam ją w bardzo powolny sposób, dodając jakieś małe usprawnienia co jakiś czas, tak by zarabiać długofalowo.

cali76
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-26 11:53:18
chyba się Tobie w bani po%^&lo. To byly star sprzęty POLSKIE które działały, a nie to gówno chinsie co dzis. A że zmienił sie sposob nadawania fal radiowych to nie obrażaj dobrego imienia firmy Kasprzak. Pajacu...

marcik8
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-27 10:30:43
To nie jest polski sprzęt! Licencja GRUNDIG.

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-20 10:14:51
komentarz usunięty przez moderatora

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 17:19:55
Ten Kasprzak bazował na licencji Grundiga z 1976 roku!!! Kasprzak tłukł te same konstrukcje latami. Przemiany w 1989-90 zastały Kasprzaka z konstrukcjami lat 70-80'tych. Ludzie jak mieli możliwość kupienia czegokolwiek innego to kupowali. Kasprzak miał pełne magazyny niesprzedanych magnetofonów. CEMI która nie mogła doprosić się kasy za półprzewodniki wniosła do sądu o upadłość!!! I tak skończyło się dziadostwo! O ile Diora coś próbowała robić, to Kasprzak nie robił totalnie nic, myśląc, że ludzie dalej będą kupować kilkunastoletnie konstrukcje.

sarsaparilla
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-26 11:25:33
Na takiego Kasprzaka pracowałem całe wakacje na OHP.

immortallus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-26 01:37:09
Nie chcę Cię martwić, ale ten Kasprzak też nie czyta płyt CD i nie stroi :P A poważnie, sam miałem Kasprzaka ale stereo :) Do dziś działa.

voodoo234
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-12-26 00:06:13
komentarz usunięty przez użytkownika

Nassan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-26 00:01:12
Taka prawda ja mam laptopa z 2009 roku. I nie dość że działa to jeszcze wszystko mi na niego wchodzi.Znajomy ma w tej samej cenie, i nie dość ze wszystko mu muli tnie, ma pokaz slajdów,(chodzi tu o gry) to rozwalił się po 1 miesiącu.Prawda jest taka że, wszystko robią aby po gwarancji się roz**ało, a potem trzeba kupić nowe urządzenie.Człowiek wkurwiony a sprzedawca zadowolony.

asd1905
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-25 23:05:52
moja wieza kupiona 6 albo wiecej lat teamu jeszcze dziala ;) moze tkwestia dbania o sprzet ?

yaiba83
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-25 22:34:27
Tak było dopóki producenci nie odkryli ile można zarobić na serwisie. Polecam także na youtube film pod tytułem spisek żarówkowy zrozumiecie w czym rzecz niestety :(

FD79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-25 20:48:50
też takiego miałem tylko po prawej zamiast pokręteł miał dwa suwaki

Suzzi86
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-25 20:29:10
dawniej, jak mało kogo było stac, to produkty miały jakośc, dzisiaj stac wszystkich na kupowanie co dwa lata... więc nam producenci zapodają taka konieczność :(

Adamus_Papus
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-12-26 14:24:12
komentarz usunięty przez moderatora

grog
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-25 20:18:25
moj dwudziestoletni mlotek tez sie nie zepsul, chociac mlot udarowy dzialal tylko 5 lat

malurus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-25 20:09:40
Jako ozdobę ,mam w salonie lampowy telewizor Wisła z 1955 roku , DZIAŁA !

fekaliator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-25 19:38:19
Widzisz, a ja mam Bambino adapter z roku 68 ubieglego wieku ... dziala :)

RONIN_2007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-25 19:01:51
Mam stare radio Calipso,,,Diory" i tez działa a jest lampowe.

zwierzak250477
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-25 18:50:25
komentarz usunięty przez użytkownika

Marcin350z
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-12-25 18:49:24
Za 60+ lat: Znalazłem na strychu u dziadków stare PS4, które po 40 latach nadal działa! Moja kwantowa konsola, która się zepsuła po kilku dniach pobytu na Marsie z powodu promieniowania kosmicznego.

Kaltschtain
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-25 18:52:42
komentarz usunięty przez użytkownika

teteto
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-12-25 18:32:14
Łza w oku , dwa magnetofony kabel i na raz dwa wciskamy start i nagrywanie i cieszylo a jak sie chciało nowości to radio i sie nagrywało , i co najlepsze ludzie się cieszyli na imprach ,bawili do rana :) lampy disco na starterach z świetlówek ,pózniej były kolorofony itp. ... kurde piknie było

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 16:45:53
I niech miłe wspomnienia zostaną. Ja też darzę Unitrę sentymentem bo to były "piękne" lata...Ale tylko tyle! Uważanie Unitry za sprzęt "cudnej" klasy to idiotyzm! To były proste konstrukcje "trzepane" latami, wszystko było o dekadę w tył do konstrukcji zachodnich. Tunery robione na UL1200 i UL1621, układy klasy "jamnikowej" wsadzone do wież za kupę kasy! To połowa lat 80'tych, a wcześniej dramat, Radmor serii 5100 na stereodekoderze UL1601!!!...od 10 lat nieprodukowany na zachodzie!!!

ChwalaSzatanowi
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-12-25 18:04:19
Dzisiaj sprzet jest o wiele bardziej skomplikowany...Fakt, producenci lubia troche pomoc w psuciu, ale tez nie przesadzajmy. Poza tym w cywilizowanych krajach elektronika jest kupowana maksymalnie na kilka lat. Nie ma sensu budowac czegos co wytrzyma 20 lat bo i tak wiekszosc klientow bedzie chcialo kupic nowy lepszy produkt po 2-3 latach. No a, ze w Polszy bida jak cholera to juz nie problem producentow elektroniki.

sarsaparilla
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-26 11:27:55
Z tą różnicą, że na wysypisku rozkłada się 900 lat...

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 08:41:11
komentarz usunięty przez użytkownika

sebutza
    Ocena: -7 (glosow:9)
2014-12-25 17:42:30
A moze ten Kasprzak byl uzywany przez dziadka przez kilka miesiecy a potem polecial na strych i ty go znalazles, i dopiero sie rozsypie po kilku nastepnych miesiacach...

teteto
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-12-25 18:34:42
ta tak jak dzisiejsze telefony że po roku do kosza lądują bo nic nie warte, nie obrażaj dziadka

Samwise_Gamgee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-27 04:48:28
w którym miejscu obraził dziadka?

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 08:46:43
Tak, zgadza się! Ja byłem użytkownikiem Unitry. Magnetofony przy ciągłym użytkowaniu to 4-5 lat góra działania. Jednak już wcześniej wkręcały czy zginały taśmę! Niektóre już po zakupie! Wiele osób kupowały radiomagnetofon dla radia a nie dla magnetofonu, więc zdarzają się egzemplarze z mechaniką w stanie "gabinetowym", ale to nie oznacza, że te magnetofony to super jakość, bo to jakaś bzdura totalna!!!Te, co były używane normalnie, to już nie nadają się do użytku!

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-25 17:39:08
UNITRA swojego czasu to była kopalnia najlepszych techników-elektroników w Polsce.

adamhgt
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-26 11:15:28
Tak, tak a ten Kasprzak to licencyjna kopia Grundiga wymyślona przez polskich inżynierów na robotach w Niemczech ;-) . Z dobrych polskich inżynierów z dziedziny audio to znam tylko Kudelskiego ale to inna bajka i czasy.

NecrosDeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 16:34:17
Tak? To jakim cudem przez 20 lat "trzepano" te same schematy elektroniczne? Praktycznie każdy wzmacniacz "wewnętrznie" to ta sama konstrukcja, były tylko różne obudowy. Magnetofony to samo. I tak było do końca lat 80'tych! Każdy kto zna się na elektronice to wie, jaka jest wartość techniczna tych opracowań "najlepszych-elektroników w Polsce". Nie rozśmieszaj mnie.

Vitas91
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-12-25 16:11:48
Twoja miniwieża nie odtwarza płyt? Chciałbym zobaczyć jak ten Kasprzak je czyta :P

bossnr1wpl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-25 15:31:56
komentarz usunięty przez moderatora

dupa-mariana
    Ocena: -8 (glosow:14)
2014-12-25 15:01:09
no to sobie posłuchasz tylko jedynki na długich falach. Magnetofon na bank nie działa, a UKF od 1 stycznia 2000 r. nadaje na częstotliwościach, którego stary Kasprzak nie odbiera

Palikocur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-25 15:09:24
komentarz usunięty przez użytkownika

Palikocur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-25 15:10:39
komentarz usunięty przez użytkownika

Palikocur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-25 15:11:41
komentarz usunięty przez użytkownika

Palikocur
    Ocena: 11 (glosow:21)
2014-12-25 15:12:47
Ojjj... ale problem zmienić dwa kondesatorki ceramiczne i zmniejszyć liczbę dwóch ceweczek. Ile to się człowiek sprzętów polskich i zagranicznych naprzestrajał... A w magnetofonie wystarczy gumowy pasek wymienić bo zepsuć się w nim nie ma co.

miodzjo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-12-25 20:54:57
Jak 30 lat leży na strychu, to z pewnością ktoś przestroił, kransnoludki? Gumy w magnetofonie na 100% sparciały, więc z pewnością nie działa.

miodzjo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-12-25 14:28:14
Ciekawe jak działa ci ukf w tym kasprzaku :)

thor102
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-12-25 14:26:00
a moja mini wieża kupiona w biedronce za 120zł działa ju 8 lat i nic a nic jej nie dolega ....


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500