Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Skurw.syny znów podwyższą składkę OC
maxicoveri  14-12-28, 12:12 Zgłoś
+ 343 -
Dodano: 2014-12-28, 12:12:50   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 343  Zgłoś nadużycie
133
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wymuszenie
  •  Kiciuś.
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
Ukryj komentarze(113)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
miodzjo
    Ocena: 47 (glosow:111)
2014-12-28 12:14:45
Bo młody kierowca samochodem wartym 2 tys, potrafi narobić szkód za 200 tys

Yankes44
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-21 12:00:33
Rowerem zapie.rdalaj

zeus119080
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 11:51:55
W Anglii młody kierowca moze kupić auto za £300 -£400,a ubezpieczenie £2500.Pozdrawiam

vector78q
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-10 18:03:51
Ja to obszedłem tak, że wziąłem swój pierwszy samochód na ojca, a siebie jako współwłaściciela. Dzięki temu zamiast 130% stawki płaciłem 70%.

wior
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 17:20:58
za 2,5 tys. zł masz sumę gwarancyjną 6 mln euro, nawet nie wiesz jaką masz ochronę gamoniu! ale faktycznie 2,5 tys zł to sporo, wiec pewnie koleś ma kilkanaście szkód jako sprawca na koncie.

asior92
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-06 23:54:15
Pracuję w multiagencji ubezpieczeniowej i znam stawki. Nawet pomimo zwyżki z tytułu wieku i szkód w ostatnich 5 latach to nie przypominam sobie by za auto warte 2000 zł mogłoby Cię wynieść więcej niż 1000. Więc albo jesteś takim łosiem, że bulisz takie pieniądze, albo masz masę szkód w ostatnich latach, albo po prstu brak Ci wiedzy i głupio trolujesz... Więcej jak do 400 za zwykłe OC od 3 miesięcy dla pojazdów w takiej półce cenowej nie wystawiałem. Ludzie nie lajkujcie w ciemno tylko się tym zainteresujcie ! ;)

gibbonx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-07 11:17:50
Oczywiście masz rację. Ja mam starą lagunę z silnikiem 2.0 16v i płacę za ubezpieczenie niecałe 700 zł za rok. Za takie uno jak na zdjęciu byłoby jakieś cztery stówki, tak jak piszesz.

slqk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-04 10:04:27
rotfl? 2,5 tyś?? czołg ubezpieczasz? Pamiętam kiedy pierwszy raz musiałem auto ubezpieczyć to kosztowało mnie to około 800zł więc bez przesady

Leffinio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-03 21:10:55
Na szczęście mam to już za sobą ale początki były ciężkie :(

rycerz-nadziei
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-03 19:16:11
Podwyższają, bo wariaci gdzieś mają przepisy i nie potrafią jeździć !

PayMax
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-02 22:33:30
To powodzenia dla Ciebie bo ja za samochód warty 3000 zł ubezpieczenie zapłaciłem 400 zł. Zastanów się gdzie ubezpieczasz i nie wprowadzaj innych w błąd ...

redzi301
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-02 21:55:47
Jak słono zapłacisz to będziesz wiedział za co i dwa razy się zastanowisz wciskając gaz do dechy. Polecam więcej pokory i wyobraźni na drodze oraz przewidywania skutków własnych manewrów.

crazybread
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-02 05:53:48
to dobze ze w kanadzie nie jest, bo musialby zaplacic $6000 za pierwszy rok. To 18000 zl. i tak zle i tak nie dobze.

romanbnmbnm
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-01 23:15:29
Bilet miesięczny - oto rozwiązanie dla ciebie. Ubezpiecznia w Polsce są najtańsze w Europie. Wisiór

Carat
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-02 11:03:15
Dlaczego piszesz bzdury? Czy dlatego, że bezkrytycznie wierzysz w to, co podaje prasa i tv? Mieszkam na Litwie (możesz sprawdzić - co zależy od wiedzy i zdolności - po IP). Za 2 samochody (1,8 i 2,3) w rozszerzeniem o ubezpieczenie szkieł (szyby i światła), ubezpieczeniem od kolizji ze zwierzętami (w tym psy i kury) oraz zielonymi kartami na pobyt poza granicą powyżej 3 miesięcy oraz pakiety assistance na całą UE płacę niewiele więcej niż za "gołe" OC od 1,6 w Polsce. Żeby było śmieszniej - też w PZU!!!

Carat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-02 11:13:25
Zapomniałem dodać, że w Polsce płaciłem OC w Warszawie, a na Litwie w miejscowości poniżej 10 000 mieszkańców.

Zubkownik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-01 22:02:37
Skoro jeździsz jak poz.a to płacisz jak poz.a

leonidas121
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-01 20:44:00
Możliwe,że oc płacił 2,5 tys. Ja za chryslera voyagera 2,5 td VM. (tak ten denny silnik)jako pierwsze auto na mnie płaciłem 2,5tys, następnie po dwóch latach za 3.8v6 dodge grand caravan tylko 580zł z dodatkami w stylu nnw, opony,szyby itd.Zawsze miałem auta tylko na siebie,zwyżkę za wiek i prawko. Trzeba wiedzieć jaką ubezpieczalnie wybrać. Jednak to fakt nie stać Cię na OC to nie kupuj auta i tyle. Skoro stać Cię na zakup auta to również na jego utrzymanie.

leonidas121
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-01 20:47:24
komentarz usunięty przez użytkownika

leonidas121
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-01 20:49:19
zapomniałem dodać, że rok temu na dodgea otrzymałem propozycje OC z MTU w wysokości 2700zł.... Wybrałem AXA 680zł, a tegoroczne 580zł.

kriss92
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-01-01 17:21:54
Wiecie kto najwiecej wypadkow powoduje? Nie młodzi a starocie,ktore za komuny zdały za świniaka,za danie dupy,slyszalem jak sie zdawalo maluchem w 2 sie jechalo z 300m po prostej zaparkowac,zdane w druga strone drugi.Chociaz nie mowie,ze mlodzi z dzianymi rodzicami,ktoremu tatus kupi 200 konna fure,popisowka i mysl wyprzedze wszystkich tez robi swoje.Co do samego absrdu troche bajki bo ja za astre mialem 1200 zl teraz za A3 mam 800 wiec nie wiem skad Ci te 2,5 tys wyszlo.

asior92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-06 23:57:39
Widzę kolejny znawca, który nie widział statystyk wiekowych kierowców za szkody w ruchu drogowym..

eddie00007
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-01 16:39:49
to zobacz jakie stawki maja mlodzi kierowcy w uk!tam sie dopiero placi ale dzieki temu nie ma tylu idiotów na drogach co w polsce ,którzy mysla ze jazda na prawdziwej drodze wyglada jak w gta v

MurzynPL
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-01 16:25:15
Żadna wiocha, tak po prostu jest. Jak kogoś nie stać na auto i na jego utrzymanie to go nie kupuje, albo tak długo zbiera, aż będzie miał na OC. Nie wiem co Ty za 2000zł kupisz, że płacisz za to 2500 OC, przy współwłasności CC 704 z ojcem płaciłem 320zł ubezpieczenia, przy współwłasności BMW E30 za 2.0 płaciłem 700zł (współwłasność nalicza zniżki), po roku od zdania prawa jazdy wziąłem na siebie Polo 1.3 i płaciłem 420zł za OC na rok z ubezpieczeniem siebie na 10 000 w wypadku wypadku, ochronę zniżek przy pierwszym dzwonie z mojej winy, więc nie pie&dol tu ludziom, że OC Cię kosztuje 2500.

dawidx300
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-02 22:39:57
Współwłasność a posiadanie auta tylko na siebie to są zupełnie różne rzeczy. Wiadomo mając współwłaściciela z pełnymi zniżkami się opłaca ale nie każdy ma taką możliwość. 2,5 tysiąca to dużo i też nie chce mi się w to wierzyć chociaż za swoje pierwsze auto ( golf 1.4 ) płaciłem przeszło 1600 zł.

MurzynPL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-04 21:05:28
strasznie dużo, 1600 za 1.4. Gdzie ubezpieczasz? Polecam Wartę, ja tam ubezpieczam swój 4 samochód. Wspomniane Polo 1.3 kupiłem w kwietniu tego roku i tak jak mówię, płaciłem 420zł za nie. Może dlatego tak też było, że parkuję na prywatnej posesji w garażu, nie wpisałem, że auto poddane jest tuningowi, miałem centralny zamek, do tego dorobiona blokada skrzyni biegów i bezszkodowy rok jazdy (niby nic, ale może).

andrzej963
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-01 15:20:47
i dobrze bo będzie mniej debili na drodze :)

andrzej963
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-01 15:18:29
Jasne, piździelcu. Ale jak ktoś w ciebie uderzy to chciałbyś 10.000 zł odszkodowania za to gówno którym jeździsz i pojazd zastępczy na miesiąc. Jak cię nie stać to zapierd...alaj autobusem i ..uj ci w dup... łajzo

grog
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-01-01 13:49:20
najnizsze ubezpieczenia w Europie i ciagle źle, Polak jak nie narzeka to albo choruje albo nie zyje

gr0t
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-01 17:25:11
I niskie zarobki :). Zawsze mówię jak ktoś mówi że to tanio jak na Europę niech policzy sobie jaką część wypłaty/ile wypłat potrzebuje. Przykład cena benzyny 95(l): Polska 1,08€ - Niemcy 1,33€. Wniosek -> Polska to kraj cudowny z niskimi cenami. W Niemczech można zarobić 2000€, w Polsce 500€. Wniosek: ... ? Może inny przykład kupno auta... Nie chcę masakrować :)

sniper00
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-01-01 12:45:38
w 2002 roku mając już 5 lat prawo jazdy i zniżki 4 lata, też musiałem płacić około 2700PLN za starą sierrę 2.3D (moc około 70KM), porównując tą kwotę do dzisiejszych zarobków z tymi sprzed 12 lat, to te 2500PLN to i tak dobra cena...

zordon85
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-01 12:20:35
Ale jesteś fajny ooo jaaa cieeee,Twoja wyczerpująca wypowiedź powaliła mnie na kolana :) ps. i jak Ci w tej UK dobrze? pewnie masz dużo czasu na rozmyślanie o życiu zasuwając na zmywaku u ciapatych :)

tybalt
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-01 12:28:39
a wiedz ze dobrze i na zmywaku nigdy nie pracowalem i nie zamierzam, a bycie cwaniakiem w sieci nie zmieni tego, ze tylko pyszczyc potrafisz, a nie dzialac wiec daruj sb takie teksty bo naczytasz sie bzdur w necie pisanych przez podobnych do Cb, a potem tylko je powielasz bez namyslu bo tak wujek google ci powiedzial:P Powodzenia zycze dalej. PS. Wole u ubcych pracowac gdzie rzad i pracodawca nie chce mnie wydymac niz u swojego ktory tylko patrzy za co mi pensje przyciać albo premie uje**ć by wiecej mu w kieszeni zostalo:)

tybalt
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-01 12:15:11
To zapraszam do UK tam zobaczysz ile kosztuje czasami "OC" więc nie narzekaj, że płacisz 1700 czy 2000 PLN bo ja płace ponad 5000 PLN i posiadam 3,5 roku angielskich zniżek, i nie ma na to reguły czy ty młodu czy stary. Więc proszę was skończcie czasami pier****ć jak wam jest źle i w końcu zróbcie coś w tym kierunku by w tej Polsce się coś zmieniło, a nie smenty wylewacie w internecie, a codziennie pozwalacie by rząd was w d**e kopał. Ja wyjechałem bo nie chciałem zmieniać kraju nie mam na to ani siły ani ochoty, wiem nie jestem patryjotą ale coć zrobiłem po za narzekaniem! A wy co?

grog
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-01 13:54:21
jak nie ma znaczenia czy mlody czy stary? Placisz wiecej gdy masz ponizej 25 lat, poza tym na wysokosc skladki wplywa jak dlugo masz prawo jazdy, ile mil robisz rocznie, gdzie mieszkasz, gdzie parkujesz w dzien a gdzie w nocy a nawet czy masz punkty karne

t1111g
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-01 14:13:31
To porównaj zarobki w UK i w Polsce.....

tybalt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-01 14:14:11
grog to cie zdziwie bo mam powyzej 25 lat prawko mam ponad 7 lat i jak pisalem wyzej mam 3,5 roku juz angielskich znizek, a znajomy ma ponizej 25 lat nie ma znizek a mial ten sam adres co ja i ma duzo nizsze ubezpeiczenie, fakt inna firma, ale jak ja tam sprawdzalem sw to o wiele wiecej wyszlo niz jemu i dodam ze ma wieksza pojemnosc silnika niz ja a rocznik ten sam, wiec nie ma reguly czy mlody czy stary :)

smoolck
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-01 12:00:41
Młody kierowca to tykająca bomba z opóźnionym zapłonem. To i tak cud, że 80% z nich sie nie rozpierdala.

nexus30
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-01 11:04:02
Kolejny absurd tzw idioty.Młody płaci wiecej bo ryzyko wieksze.Miej na uwadze to że za rok bez szkodowej jazdy dostaniesz już obniżke + za kontynuacje.Moja pierwsza składka wynosiła 1700 i rozumiałem DLACZEGO tak dużo na chwile obecna mam 544 z assistance.Masz jakieś problemy ze zrozumieniem dlaczego tak dużo płacisz?

zwierzak250477
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-01 10:05:42
komentarz usunięty przez użytkownika

Smolapan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-01 09:21:38
chyba Cie poje..alo że składka OC 2,5 tysia gląbie

jaskier75
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-01 09:09:00
ciesz się debilu, że nie musisz płacić 5000 np... Najwięcej wypadków robią i jeszcze się dziwią barany

vonSupremo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-01 09:05:11
pracowałem w ubezpieczeniach ponad 3 lata i mówię z doświadczenia; młodzi kierowcy robią szkody częściej i dlatego płacą więcej, to statystyka

gk1245
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-01 02:48:01
Powinniście jeszcze dopłacać za straty moralne i różnice w wypłacie odszkodowania z wartością rynkową auta z własnej kieszeni!!! Pozdrowienia od starego kierowcy, który się rozje... na młodym kierowcy bo mu młody zajechał drogę. On ma ubezpieczenie a ja zmartwienie :(

kuchar.rap
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-01 01:57:02
Ja mam Volkswagen Polo 1.4 Prawko poniżej roku za ubezpieczenia krzykneli mi 1980 zł Gdzie ta sprawiedliwość ? Niby młody kierowca a dostaje zniszki .... prawda Pozdrawiam Młody kierowca Polówki ....

kuchar.rap
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-01 01:54:58
komentarz usunięty przez moderatora

Alcatraz91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-01 00:38:04
moje auto jest na ojca i p?ac? 380 z?. A jak policzy?em oc na siebie to wysz?o drozej niz caly pakiet do nowego auta z prosto z salonu

kamuimac
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-31 23:40:22
jak mlodego kierowce nie stac na auto to niech uzywa komunikacji miejskiej i niech nie narzeka.

sambakicikici
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-12-31 21:58:39
Ludzie nie płaćcie nic!!! Jak wszyscy nie zapłacą to nikt nikomu nic nie zrobi! Sprzeciwcie się temu szambu!

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-01 08:51:22
a przy pierwszej kontroli samochód zabrany.

cozabzdet
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-31 21:50:43
I jeszcze jedna informacja. Uciekając z miejsca stłuczki nie traci się zniżek, ale nagania się kasę ubezpieczycielom, bo nie muszą rekompensować szkód. Udupia się współrodaka dla zysku jakiejś świni trzepiącej na tym kasę. Zapamiętajcie to sobie. Robią nas na każdym kroku. Obowiązkowa składka powinna być dla wszystkich równa. Wówczas nikt nie unikałby odpowiedzialności i nie czułby się poszkodowany. Tego powinniśmy się domagać.

cozabzdet
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-31 21:47:21
Wszyscy kłócący się tu są kompletnie pozbawieni umiejętności logicznego myślenia. Podwyżki (na razie dla młodych, a za rok-dwa dla pozostałych kierowców) są spowodowane tym, że wprowadzono system uniemożliwiający uchylanie się od płacenia ubezpieczenia OC. Powoduje to zniknięcie problemu unikania płacenia ubezpieczenia. Do tej pory, gdyby ktoś wprowadził takie podwyżki, to wielu kierowców zrezygnowałaby z płacenia w ogóle. Natomiast z wysokością podwyżki kogoś nieźle poniosło.

puszczyk87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-31 22:03:38
szacunek

mirga
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-31 21:38:08
Młodym drogo to niech dziękują swoim młodym gniewnym-szybkim i wściekłym kolegom, którzy statystyki podbijają. Poza tym ubezpieczalnie i tak będą walczyć o klientów zniżkami

wieslav
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-12-31 21:14:40
Bardzo dobrze, że podnoszą ceny. Jak kogoś nie stać na auto to nie powinien jeździć. Dzięki temu odpadnie z naszych dróg cała masa starych gratów i niedoświadczonych kierowców. Powinni jeszcze zaostrzyć wymagania przy badaniach technicznych.

orangu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-01 13:30:56
"moja jest tylko racja bo mam kasę" -kochany jeżdżę starym strupem , jest technicznie sprawny bo o niego dbam i remontuje. Na taki mnie stać , takim jeżdzę. Masz problem z tym?

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-01 16:08:36
No właśnie nie mam problemu. Masz auto na jakie cię stać, ale dbasz o niego więc nie zagraża bezpieczeństwu. Problem mam do osób, które nie stać na utrzymanie auta i jeżdżą rozsypującymi się gratami tworząc niebezpieczeństwo.

bengrush
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-31 21:06:35
Mam Trabanta za 2,5 kawałka. Płacę 480 zloty za OC. Nie wiem o co Ci chodzi.

KapitanZbuk
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-12-31 21:10:13
komentarz usunięty przez użytkownika

wieslav
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-01 00:25:08
Co to znaczy "480 złoty"?

grog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-01 13:58:11
moze model i kolor?

wieslav
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-01 16:14:13
W sumie racja może to kod lakieru w złotym odcieniu..

lysyrkc
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-12-31 20:52:58
miodzjo nie mierz wszystkich jedną miarą ok? bo tak samo może narobić kobieta albo dziadek co ledwo widzi a do auta wsiada,wszystko zależy od rozumu a nie od wieku,i tak uprzedzę cie mam 25 jeżdżę autem od 7 lat i nigdy nie miałem nawet stłuczki a pierwsze auto miałem bmw 1.8,drugie 2,5 a teraz mam 3 litrowy czyli łamię wszystkie stereotypy..........

dzamall
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-31 20:49:20
to są właśnie fakty.dlatego młody musi być pewien czy go stać na auto.nie ważne jaki rocznik czy marka.wszyscy płacimy

wiochmen2304
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-31 20:41:48
2.5 tys???? Chyba kolego Ci się coś pomyliło... Max możesz zapłacić z 1800zł jak mój kolega który nie miał z kim wziąć na wspolne. Ja płace 600zł(około) bo mam na współwłaściciela.

tygrysP
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-31 20:38:24
Nadal głosujmy tak jak głosujemy...

menelroot
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-31 20:18:55
Akurat w Anglii jest jeszcze gorzej, auto kupisz za 400 funtów (mondeo 2002), a ubezpieczenie dla 18 niejednokrotnie przekracza 1000 funtów rocznie.

xpatryk2x
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-31 20:13:19
Dlatego ktoś wymyślił komunikację miejską. Na bilety 2 tyś. wystarczy.

jw12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-31 19:40:22
to też za współwłaściciela bierzesz dziadka co ma od 100 lat prawko i 8000% zniżek i płacisz za ok 400 zeta max:))) i gitarra

ursus820
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-31 19:32:28
Ja tez mam takie uno 1,0 LPG i tez jestem młodym kierowcą i pierwsza moja polisa prawie 2,5 roku temu wynosiła prawie 1200 zł na rok miałem wtedy 19 lat, druga 1000 zł a trzecia teraz obecna 700 zł

sebek110674
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-31 20:25:34
koń z biedronki?

chujozol
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-31 19:27:46
fajny bolid, będą kręcić następne części powrotu do przyszłości?

monTTana
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-31 19:13:30
Nie ma co się przejmować bo np. w Anglii w miarę dobry samochód młody kierowca kupi za 600 funtów a ubezpieczenie wyniesie 8000 funtów. I to nie jest przesada. Darujcie sobie komentarze, że tam się lepiej zarabia bo nikt młody nie zarabia powyżej 1000 funtów miesięcznie.

antekma
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-31 19:40:08
Do tego kazde przewinienie wplywa na cene ubezp do 5lat wstecz I mlodzi po mimo wysokich stawek bardziej szanuja "prawko" bo pkt na "prawku" sa na 3lata.

BidaS
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-01 11:05:31
nie 8 a koło 1....I może racja że zaczynasz od najniższej krajowej za te 6,8 i masz wtedy 1000-1100f ale porobisz 3 miesiace i idzie podwyżka po kolejnych 3 znowu podwyżka i często pramie

mikiiras
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-31 19:09:28
Kuzwa w IRL - samochod za 1000euro a pierwsze ubezpiecznie 1600e ! Wiec nie pierdol ze ci tak zle.

themark
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-31 18:54:59
No to kup sobie jako nowo upieczony kierowca w Anglii i zapłać od niego OC. To zobaczycie kwoty. Niestety ale groźne i kosztowne wypadki powodują młodzi kierowcy którzy mają, jak to czytałem gdzieś na necie: refleks jak iskra, dynamit w nogach oraz pełną wielowątkowość w koncentracji prowadzenia auta. Chcesz jeździć... bulisz proste.

sibislaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-31 20:45:09
komentarz usunięty przez moderatora

k.t.3
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-12-31 18:43:49
OC powinno nawet kosztowac z 10000 by mlodzieniazkom odechcialo sie szalenstw na drogach i do tego auto imienne a nie "bo to taty,mamy auto"nikt poza posiadaczem auta nie moglby nim jezdzic :)

anakin120
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-04 22:38:23
Czekaj czekaj cwaniaczku, niech ci auto nawali a bedziesz sie musial gdzies dostac i kolega bedzie w domu, ale podwiezc mogl nie bedzie, wtedy bedziesz mial swoje imienne autko

twojmiszczu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-31 18:39:29
komentarz usunięty przez moderatora

gothe
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-31 18:38:12
co Ty pierdzielisz, ja za mojego focusa 1,8 place rocznie 400 zł :)

Baron_Sanedi
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-12-31 18:43:00
to dużo płacisz jeżeli masz 33 lata jak w profilu

daniel16126
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-31 20:10:12
wcale tak dużo nie płaci...

Baron_Sanedi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-31 23:46:34
ja płace 299 zł za silnik 2.0 w kompakcie

gothe
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-01 01:16:47
przy 60% w proamie tyle mam, boje sie tych firm przez neta bo wiem ze mozna taniej ale juz stowki nie bede oszczedzal, wole miec w normalnej firmie :)

Baron_Sanedi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-01 11:59:07
komentarz usunięty przez użytkownika

angela123456
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-12-31 18:28:35
Po pierwsze jak Cie nie stać na utrzymanie auta to nie kupuj. Po drugie zapraszam do Anglii tam dla młodego w Londynie na jakiś normalny samochód ubezpieczenie może być nawet 20.000 zł.

BlackHare
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-31 18:23:38
A to ciężko stać się współwłaścicielem auta matki, lub ojca?

kapsell
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-12-31 18:17:48
Oczywiscie dalej glosujecie na PO, PiS, PSL , SLD, i nie widzicie sprzecznosci.

ramzesik87
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-12-31 18:16:57
tylko druga sprawa jeśli chodzi o młodego kierowce, bo wiek z roku na rok idzie w góre. W tym roku w niektórych ubezpieczalniach 29 to nadal młody kierowca (i nieistotne , że ma ubezpieczenie od 5 lat, żadnych kolizji i zrobił w tym czasie 200 tys km.- ZWYŻKA za wiek musi być)

jamez
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-31 18:15:06
bzdura

BidaS
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-29 11:07:34
komentarz usunięty przez moderatora

anakin120
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-29 01:12:44
Samochód? OC? Ja mam problem odłożyć na prawko, dobrze że się zapożyczyłem i złożyłem papiery jeszcze w tym roku, bo badania lekarskie wymagane do kursu w górę mają ostro iść!!!

ely13
    Ocena: -8 (glosow:14)
2014-12-28 14:40:05
... i bardzo dobrze! Gdyby paliwo kosztowało 2zł za litr, samochody były dużo tańsze, ubezpieczenie i koszty eksploatacji również, to płakalibyście że nigdzie nie można się ruszyć samochodem, bo taki jest duży ruch na drogach... Koszty posiadania własnego pojazdu jakoś to w miarę regulują... nie każdy musi mieć swój własny samochód.

daniel16126
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-31 18:19:32
napisał to właściciel samochodu...

ely13
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-31 18:47:20
Daniel - dokładnie. Mam samochód, bo mnie na niego stać. Nie czuję się z tym lepszy czy gorszy - pracuję ciężko i mnie na niego stać. Są ludzie, którzy chodzą na piechotę, bo ich nie stać na autobusy. Są tacy, którzy jeżdżą autobusami, bo nie stać ich na samochód, są tacy którzy jeżdżą samochodami, bo ich na to stać. Proste. To nie ten kraj i nie te czasy, że wszyscy muszą mieć to samo i tyle samo...

mariusz669
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-12-31 19:07:53
Niestety ale takie czasy nastały że samochód jest każdemu prawie potrzebny. Przykład: Dawniej do mnie na wiochę ostatni PKS jechał o 23:00. Teraz ostatni prywatny bus jedzie chyba o 17:20. Nie wiem dokładnie już tam nie mieszkam. PKS zbankrutował. I jak teraz ludzie mają wrócić po pracy do domu jak jeszcze gdzieś z dalsza jadą? To raczej w miastach powinni bardziej korzystać z komunikacji żeby rozładować korki.

RuterFull
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-12-28 13:11:01
Większość ludzi ledwo stać na chleb ale kawior tym w rządzie kupować muszą... Z pozdrowieniami od wku*wionych podatników...

audi-a6
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-28 13:00:57
komentarz usunięty przez użytkownika

Palikocur
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-12-28 12:33:46
Kogoś kogo stać na normalnie kosztujące auto w dobrym stanie to i stać go również na zapłacenie ubezpieczenia w wysokości 2.5 tyś. A auto poniżej 2 tyś. to nie auto tylko wrak auta i ze względów bezpieczeństwa nie powinno w ogóle jeździć po drogach.

gmeracz21
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-12-28 12:33:09
pod koniec roku 2015 wejdzie ustawa w całej europie o ogolnej podwyrzce OC o około 60% matole kwas79 ale poczytaj sobie skoro taki jestes do informowany a nie wiesz nic...... pozdro

kwas79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-28 19:21:13
komentarz usunięty przez użytkownika

kwas79
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-12-28 19:37:09
Matole ???? Matołem jesteś ty za czytanie bez zrozumienia !!! Autor WYRAŹNIE napisał o MŁODYM kierowcy. Młody kierowca jako, że nie ma historii ubezpieczenia, nie posiada zniżek, tylko ZWYŻKI (chyba 60% na start, zależnie do wieku/jak długo ma pj, różnie). Załóżmy, że OC kosztuje ~1000zł (po podwyżce ~1600zł). Ja, mając 60% zniżek płacę ~400zł (będę płacił ~640zł). Młody płaci ~1600zł (będzie ~2560zł). Gdyby poprosił rodzica o dopisanie go do dowodu rej. 5 lat temu, miałby jakieś zniżki lub by nie miał zwyżek i płacił by dużo mniej. Mam nadzieję, że już rozumiesz, bo nie mam większej łopaty.

kwas79
    Ocena: 1 (glosow:19)
2014-12-28 12:20:52
Jakby młody kierowca miał trochę rozumku w czaszece, to by poprosił tatusia lub mamusię, żeby go dopisali do dowodu rejestracyjnego swojego samochodu. Po kilku latkach miałby już troszkę zniżeczek. Ale nieeeeeeeeee, kur*aaaaaaaaaaaaaaaaa, po co pomyśleć ???? Lepiej pier*olić smutki jak to w Polsce jest źle i wstawiać słit ryje na fb i innchy ch*jstwach. Banda oqrwieńców.

bossnr1wpl
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-29 20:58:57
komentarz usunięty przez moderatora

daniel16126
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-31 18:21:20
nie zawsze rodzice mają samochód...

Nagasukaaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-31 19:40:26
@bossnr1wpl Tak, jasne - przecież każdy robi prawo jazdy tylko po to żeby się ro****lić. Może to dla ciebie za trudne ale większość kierowców nie będzie miało NIGDY poważnego wypadku.

miodzjo
    Ocena: 47 (glosow:111)
2014-12-28 12:14:45
Bo młody kierowca samochodem wartym 2 tys, potrafi narobić szkód za 200 tys

daniel16126
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-31 18:18:06
kolego nie każdy, choć masz rację zdarzają się i tacy...

hubertberger
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-12-31 19:59:36
A stary nie? Większe zagrożenie na ulicach stanowią dziadki, które maja ubezpieczenie 200zl, bo zniżki.

daniel16126
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-31 20:13:19
racja hubertberger jeden dziadek ślimaczy się i tamuje ruch a drugi zapie**** nie patrzy na przepisy...

abdul11
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-01 02:19:35
rzadko tu się loguję, ale widząc takie coś co piszesz i tych imbecyli którzy dają plus to muszę się wypowiedzieć, ty to za to jesteś takim pieprzonym schumacherm że aż żal dupę ściska, a żeby ci dowalili zwyżkę 150% na OC w 2015r, są goście i gościówy które potrafią jeździć jednak w życiu naprawdę nie starcza kasy, bez zniżek starych to mogą dymać komunikacją miejską, uszanuj to że się starają, a ten odłam debili którzy budują statystyki, a a nich Cię w d.... wymłócą, będziesz znał odsetek

ozix88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-01 19:05:49
A dziadek ktory ma 80 lat i niedowidzi, jechal ostatnio do slubu w '61 nie narobi szkod? Ostatnio widzialem dziadka ktory wychodzil z samochodu za pomoca babci. On nie jest zagrozeniem na drodze?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600