Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
nonamenoname  14-12-28, 13:20 Zgłoś
+ 210 -
Dodano: 2014-12-28, 13:20:51   przez: nonamenoname
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 210  Zgłoś nadużycie
88
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
  •  Bajki uczą.
  •  Problemy i rady w internecie
Ukryj komentarze(62)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sambakicikici
    Ocena: 31 (glosow:39)
2014-12-29 10:29:35
On jest klasycznym przykładem umysłowego betonu. A wg niego kto ma najwięcej praw? Księża pedofile?

slaw0808
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-14 13:46:02
IDIOTA i nic więcej, szkoda prądu na buca.

Daroeu
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-31 04:09:09
Kolejny idiota manipuluje przekazem terlikowskiego

alra09
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-12-30 22:20:47
ale człowiek to też zwierzę

stachu175
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-12-30 14:47:49
Zacznijmy od tego, że to człowiek wkroczył na teren zwierząt a bez nich wszyscy byśmy padli jak muchy. Dziękuje dobranoc wszystkim niedoukom ;)

bubek666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-30 10:15:08
komentarz usunięty przez moderatora

bubek666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-30 10:14:00
komentarz usunięty przez użytkownika

Franusss
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-29 22:33:13
Co to w ogóle za debil xd?

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-29 23:24:38
Szef Telewizji Republika.

Antek999
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-12-30 03:42:10
Redaktor Naczelny TV Republika. I rzeczywiście ma rację - zwierzęta nie mają żadnych praw. O ile mi wiadomo tylko w Hiszpanii marksiści zagwarantowali szympansom prawa człowieka.

Ingenue87
    Ocena: -8 (glosow:14)
2014-12-29 21:56:45
Facet stwierdza rzecz najzupełniej oczywistą a banda kretynów drze pyski.

deo_optimo_maximo
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-12-29 21:50:38
Zdanie wyrwane z kontekstu. Oczywiście każdy ma w dupie jak było naprawdę. Szkoda gadać.

dariodiablo
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-12-29 21:08:19
Terlikowski , jeden z trudniejszych przypadków psychiatrii..... ale ,że to chodzi wolno ??????????

Ingenue87
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-12-29 19:34:37
Jakie prawa ma zatem świnia hodowana na ubój, bo rozumiem, że obrońcy zwierząt bronią ZWIERZĄT a nie tylko piesków?

CzuowiekBanan
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-12-29 20:27:20
a teraz idz na dwor i zrywaj trawe na obiad moze jeszcze cos zostalo

Ingenue87
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-12-29 21:42:24
Ja nie muszę, nie jestem hipokrytką.

gordon.lameman
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-12-29 23:19:27
Dziecko, świnia hodowana na ubój ma choćby takie prawo, że nie będzie torturowana przed śmiercią, a sama śmierć nastąpi szybko i bez zbędnych ceregieli. Jakie inne prawa? Np. nie może być oznaczana poprzez wypalenie znaku etc. Jest tego mnóstwo. Po prostu nie masz o tym pojęcia, a się ciskasz.

Antek999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-30 03:44:20
Ale to nie jest prawo świni tylko prawo stworzone przez Ludzi dla Ludzi regulujące postępowanie Człowieka wobec świni czy innych zwierząt.

gordon.lameman
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-30 07:28:32
@Antek999 Tak, dokładnie. I potocznie mówi się, że to są właśnie prawa zwierząt. Nawet prawnicy używając języka prawniczego mówią o prawach zwierząt. Język prawny oczywiście to wyklucza, ale potoczny i prawniczy - nie.

czacha666_2004
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-29 18:53:28
Podobno w tak beznadziejnych przypadkach mózg dzieli się na dwie półkule, jedna odpowiada za pieprzenie bez sensu, a druga za to, żeby łeb był prosto...ewidentnie druga nie działa.

Ingenue87
    Ocena: -10 (glosow:10)
2014-12-29 18:52:12
Widzę, że tu sami obrońcy praw zwierząt. A butki pewnie skórzane i bułeczki z salami zjedzone rano, porąbani hipokryci!

bubek666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-30 10:16:12
A kolega to chyba za bardzo nie zrozumiał przekazu? Czy też z rodziny Terlikowskiego?

metiu6
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-29 18:39:06
Święty Franciszek nazywał braćmi i siostrami wszystkie zwierzęta , mówił "zwierzęta to są nasi bracia mniejsi " . Myślę że z nazwaniem Terlikowskiego miałby problem !!!

sarna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-12-29 18:05:49
ciekawe jakby krakał gdyby go przywiązać na mrozie w lesie

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-29 21:40:49
Mam nadzieje że dożyjemy czasów że takie jednostki będą tak kończyć.

Antek999
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-30 03:46:02
A ja mam nadzieję, że drugi komunizm/socjalizm już nie wróci - ani w w czerwonym ani w brunatnym wydaniu.

kilim84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-30 22:30:35
ale sarna,niemyl odpowiedzialnosci właszciciela za swoje zwierze z prawem zwierząt, jakim jedynym jest prawo do zycia ,a reszta to prawa dla ludzi by im tego zycia nie niszczyc jakie by ono niebylo

kamilkaze11
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-12-29 15:47:33
Twarz pedofila,boje się takich ludzi.

lamparcica
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-12-29 14:29:06
Ten człek ma wszystkich w chałupie?Totalne dno.

fajitas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-29 14:20:01
komentarz usunięty przez moderatora

fajitas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-29 14:16:41
komentarz usunięty przez użytkownika

sasuko
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-12-29 14:15:07
kiedys takie pojeb... jak on wierdzily ze kobiety nie maja zadnych praw, kazde zywe stworzenie ma prawa!! tylko my ludzie musimy stawac w obronie tych ktorzy nie maja glosu, jak dla mni to ludzie pokroju tej imitacji czlowieka nie powinni miec zadnych praw!!

Tescosatan
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-12-29 14:35:41
Wydaje mi się, że to trochę co innego, prawa kobiet, a prawa zwierząt. Weź może trochę zmodyfikuj tę wypowiedź, bo może i nie raz mnie nazwano suką, ale jednak zwierzęciem się nie czuję.

lemingjager
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-12-29 13:40:12
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-12-29 14:42:41
Pewnie ma nawet zdrowsze poglądy niz ty :)

astro4
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-29 13:36:04
Jak on śmiał napisać, że zwierzęta "nie mogą być podmiotami moralnymi"! a to świnia z niego i osioł! niech go gęś kopnie! przecież każdy wie że dobry burger + skrzydełka podnosi morale!

hubertberger
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-12-29 12:29:17
Jakby nie patrzeć, ludzie to tez zwierzęta, a takim zwierzętom jak on bym te prawa odbierał, całkowicie.

pyahoo
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-12-29 11:31:11
wiocha dla autora, text wyrwany z kontekstu, poproszę całe zdanie na podstawie urywka to można każdemu wiochę przypisać, autor chory z nienawiści manipulator!

gordon.lameman
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-12-29 11:45:14
Bzdury, dzieciaku. Tu masz dosłowny cytat, był na wyciągnięcie ręki: "Zwierzęta, które osobami nie są i nie mogą być podmiotami moralnymi, praw nie mają". W dodatku to felieton w RZ, więc to słowo pisane. Wyraźnie napisał - "zwierzęta praw nie mają". Nie masz go jak bronić cebulo.

bezpieczna123
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-12-29 13:32:11
no nie maja, chyba ze chodzi o prawo do bycia naszymi tresowanymi zabawkami lub kielbasa. Gdyby to na ludzi przeniesc i dac im takie prawa jak my im wspanialomyslnie dajemy to dopiero bysmy mieli pieklo.

gordon.lameman
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-12-29 14:48:36
Oczywiście, że mają. Łykanie jak leci wszystkiego co jakiś pożal się Boże katolik napisze jest głupotą i podszeptem Szatana. Powinnaś to przemyśleć i przeanalizować, a nie łykać jak pelikan. Zwierzęta mają prawa. Prawa nadane ustawą. Bo widzicie drogie katotaliby o tym kto ma prawa decyduje PRAWO, a nie dureń w sutannie, czy baba w moherowym berecie. I tak długo jak żyjecie w Polsce to tego prawa musicie przestrzegać. Macie legalne formy inicjatywy w przedmiocie zmiany prawa, ale koniec końców ono jest dla wszystkich, a nie tylko dla Was. :)

Ingenue87
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-29 19:46:29
Gordon co ty za brednie wypisujesz człowieku? Zwierzęta nie są podmiotami żadnych praw nadanych ustawą. Sami idioci na tym portalu.

gordon.lameman
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-29 20:33:46
@ingenue87, Polecam lekturę ustawy o ochronie zwierząt. W tej ustawie zawarto szereg praw stricte odnoszących się do zwierzaków i wyraźnie zabraniających ich krzywdzenia. To pośrednio oznacza, że zwierzęta mają pewne prawa :)

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-29 21:01:36
Gordon wydrukuj te ustawe, zanies do ubojni to beda mieli w co rece z krwi wycierac o ile nie zaniosa tego do kibla od razu:)

Ingenue87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-29 21:46:03
Gordon, nie polecaj nic nikomu bo gówno wiesz na ten temat. To, że ustawa o czymś traktuje nie znaczy, że czyni to podmiotem prawa. Są różne ustawy- o lasach, nieruchomościach, wodach, parkach i dziesiątkach innych rzeczy. To nie oznacza, że taki blok mieszkalny ma jakieś prawa.

gordon.lameman
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-29 23:15:55
@Bezpieczna123 Na ubojni tą ustawę znają. Bo zakazuje ona dręczyć zwierzęta. @Ingenue87 O czym Ty pieprzysz? Nikt nie pisał, że zwierzęta są podmiotem prawa, ani, że mają zdolność prawną. Określenie, że zwierzęta mają prawa pochodzi z języka potocznego, względnie prawniczego, a nie języka prawnego. Tzw. prawa zwierząt to nic innego jak obowiązki ludzi wobec zwierząt - w tym obowiązki zaniechania i działania. Fajnie, że znasz pojęcie 'podmiot' prawa, ale to jest bez znaczenia.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-30 08:43:51
Gorfon widac ze nigdy na ubojni nie byles. I co komu z ustawy ktora nie pozwala dreczyc ale pozwala trzymac w ciasnych klatkach cale zycie, tuczyc zabic i zjesc. Gdzie tu prawa i do czego?

megasam1
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-12-29 11:25:02
Czy ten Pan dostał kiedyś kopa z zaaaaaad ? Tak mu się zbiera powoli z brednie o których mówi.

Melanz89
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-12-29 10:58:25
W jego oczach widać chorobę psychiczną

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-29 13:34:05
I dlatego został szefem TV Republika.

maciejos78
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-12-29 10:57:13
Chwila! Zasada jest bardzo prosta i uczą o niej na lekcjach WOS - jeśli ma się prawa, to też ma się obowiązki. Pytam zatem, jakie to obowiązki wobec Polski ma piesek? Jeżeli już coś, to możemy mówić o prawie ochrony nad zwierzętami, a nie o prawach zwierzątek do licha!

hubertberger
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-12-29 12:31:40
A jakie obowiązki ma niemowlak? Też nie ma praw? Z tytułu powsiadania psa obowiązki spoczywają na właścicielu pupila, tak samo jak w przypadku dziecka. Pies to nie maskotka, to członek rodziny.

samthebludger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-29 18:09:03
Niemowlak ma obowiązek dorosnąć i płacić podatki :D

Ingenue87
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-29 19:33:37
Niemowlak dorośnie, będzie pracował i płacił podatki, jeszcze jakoś można ci pomóc, żebyś zrozumiał czym różni się dziecko od zwierzęcia? A prosiaczki zjadasz, hipokryto? Prosiak gorszy od psa?

Antek999
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-30 03:50:59
Dla lewactwa nie ma różnicy czy to człowiek czy to zwierzę. Tak samo można im strzelać w głowę i zwalać do masowego grobu.

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-30 14:13:48
Chyba tak samo nie można cymbale, a lewak to cie zrobił razem ze swoim facetem.

piyrwqe
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-12-29 10:51:06
Link do oryginalnej wypowiedzi poproszę. Nie wierzę że można być aż tak głupim, bo to nie pierwsza tego typu wypowiedź tego Pana.

tellmetellme
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-12-29 10:49:09
Jego poziom inteligencji jest mniejszy od poziomu inteligencji niejednego zwierzęcia. Może to z zazdrości? poza tym, ten facet powinien być izolowany bo jego tok myślenia jest szkodliwy dla otoczenia.

sagem3
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-12-29 10:46:24
w tym chorym kraju zwierzęta są bardziej cenione od ludzi, a pedalstwo ma większe prawa od NORMALNYCH ludzi.

gordon.lameman
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-29 11:43:09
Np. jakie ma te większe prawa? Wymień chociaż trzy.

sambakicikici
    Ocena: 31 (glosow:39)
2014-12-29 10:29:35
On jest klasycznym przykładem umysłowego betonu. A wg niego kto ma najwięcej praw? Księża pedofile?

tellmetellme
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-29 11:08:17
Pewnie tak.

AQ16
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-30 08:14:58
Wg niego, księża molestujący dzieci, są lepsi niż kobiety stosujące antykoncepcje... więc o czym my kurna mówimy...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500