Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
eddie00007  14-12-28, 17:04 Zgłoś
+ 215 -
Dodano: 2014-12-28, 17:04:40   przez: eddie00007
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 215  Zgłoś nadużycie
299
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  Pytanie na dziś.
  •  Nie wolno
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
Ukryj komentarze(143)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
outlaws13
    Ocena: 27 (glosow:49)
2014-12-28 21:01:01
Nie rozumiem ataków na ateistów. Prawdziwy ateista nie będzie szczekał na wiarę czy Boga. to go nie dotyczy i jest po za nim. szanuje innych i nie będzie nikomu mówił jak ma żyć

MrWilson
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-15 22:25:13
Jak katolicy wi?kszo?? lekw wymy?lili to niech u?ywaj? swojich nwm jaki? 10 mo?e 20

Daroeu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-31 04:11:34
Kolejne multikonto debila

malin12
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-12-29 22:27:21
to używaj tylko lekow wymyslonych przez ateistow

sebololo
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-12-29 22:12:46
Dlatego podatki Polaków zamiast na służbę zdrowia idą na finansowanie Kościoła.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-12-29 22:22:20
Wycieczki na Dominikanę do tanich nie należą.

bezpieczna123
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-12-29 22:32:07
serio podatki nie ida na sluzbe zdrowia?

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-12-29 22:33:04
Idą.... na przyszpitalne kaplice :)

sebololo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-12-29 23:27:07
Idą tez na obronność bo kapelani mają wysokie oficerskie etaty, edukację bo jest w szkołach taka "nauka" jak religia, no i oczywiście na Kulturę ha ha;)

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-12-29 23:52:25
Ale najwięcej to jednak księża wydaja na dzieci :)

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-12-30 00:15:13
Ostatnio słyszałem o jednym który miał takie dobre serce że 9 letnim dziewczynkom kupował stroje kąpielowe. Potem zabierał je nad rzekę, przebierał w te stroje w swoim samochodzie i robił im zdjęcia. Prokuratura umorzyła wobec braku znamion czynu zabronionego. Jak czytałem uzasadnienie to dosłownie gotowało się we mnie. A księdza przeniesiono do innej parafii i dalej "przygotowuje" dziewczynki do komunii. Każdy inny pedofil dostałby w komendzie w mordę i już tam przyznałby się gdzie ukrył zdjęcia. Takie rzeczy tylko w kraju JP II.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-12-30 00:18:17
To głośna była sprawa... Większość takich rzeczy jest załatwiana pod stołem i gówno się dowiadujemy. Nasze media boją się takie klimaty nagłaśniać bo potem jest na nie nagonka. Dobrym przykładem jest TVN. Poruszyli ten temat i dla przygłupów stali się wrogiem nr 1

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-30 08:36:53
a gdzie byli rodzice?

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-30 11:59:07
Rodzice jeszcze pedofila bronili. Były o tym nawet na wiosce wstawki.

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-30 19:18:42
Rodzice kilku z tych dziewczynek złożyli zawiadomienie ale po umorzeniu sprawy dotarło do nich że w tym kraju głową muru nie przebiją. Im parafia pełnomocnika nie zafundowała.

macabra20
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-12-29 19:47:55
Niestety nie udana ta riposta. Bóg kazał się rozwijać człowiekowi. Ten ateista winien się troszkę doszkolić :)

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-12-29 21:14:40
Ale powiedział mu to osobiście czy list wysłał?

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-29 21:41:06
ateistom nic nie kazal.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-12-29 22:06:49
Czyli ateiści byli dyskryminowani? :)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-29 23:07:43
z ateistami nie gada.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-29 23:20:54
To niesprawiedliwe :(

sebololo
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-12-29 23:35:09
I pewnie w ramach tego rozwoju kazał ludziom wmawiać że antykoncepcja jest grzechem, rozwodnik lub nieochrzczony pójdzie do piekła a nieprzyzwoite bogactwo biskupów należy im się z Jego woli aby wystarczająco godnie Go reprezentowali;) Życzę intensywnego rozwoju macabra. Módl się do księdza i pracuj na niego a pójdziesz do Nieba nawet garbaty ha ha.

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-12-29 23:37:55
A ja bym chciał znać zdanie Boga na temat masturbacji. Ten temat fascynuje mnie od 13 roku życia.

radex324
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-31 09:52:10
Pierd****j się baranie w czym ateiści ci przeszkadzają?

brumby
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-12-29 18:50:15
A co to, Bóg zabrania korzystać z medycyny?! Coś mało wykształcony ten ateista. Jak zresztą prawie każdy.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-12-29 21:15:49
No ja nie wiem. Trzeba Boga zapytać:)

dudus54
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-29 18:42:43
celeanka-cala Polska czyta dzieciom- WIERZACY to nie tylko katolicy to tak dla twojej wiadomosci- rece opadaja!

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-29 20:38:52
Dobrze ze tylko rece, wszystkie "wiary" maja wspolny mianownik, moze tylko Buddyzm odbiega.

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-29 17:58:00
Jak widać w TV te dzisiejsze święta to raczej święto Mikołaja a nie Bożego Narodzenia. Ale trudno każdy odpowiada za siebie.

dudus54
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-12-29 17:31:16
o widze ze pod tym zdjeciem odbywa sie zlot IDIOTOW a nie ateistow- to was rozni ze prawdziwi ateisci szanuja ludzi wierzacych badz elegancko milcza !

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-12-29 17:47:10
Różni ateistów od katolików.

caleanka
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-12-29 18:32:43
Twoim zdaniem, szanuja ludzi, czyli "katolikow", bez dyskusji ani krytyki? Akceptuja innymi slowami wyznawcow legend i zabobonow w 21 wieku?

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-12-29 15:58:30
Swietowaliscie ze Maryja "dziewica" urodzila a Juzef jej nie wygonil, poniewaz wytlomaczyla mu ze zaplonily ja "sily wyzsze". To sie zdaza do dnia dzisiejszego... I co tu swietowac?

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-29 16:02:18
Statystycznie do 20% ojcow wychowuje nie swoje dzieci, to ich powinniscie swietowac...

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-12-29 16:14:22
I dziś tez się zdarzają tacy naiwni "Józkowie" :)

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-12-29 16:15:50
Ja to jestem ciekaw czy wioskowi katolicy to wierzą w takie niepokalane poczęcia. Jeśli tak to chętnie poznam ich żony i partnerki :)

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-12-29 16:28:39
Dziewczyne ze wsi latwo "wyrwac" jednak "wsi" nigdy z niej nie wyrwiesz. To samo dotyczy wiejskich medrcow. "Korzenie" pozostaja na cale zycie, mimo studiow i punktow za pochodzenie.

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-29 16:35:32
do kogos chyba mikolaj nie przyszedl w tym roku i ma focha na gwiazdke:)

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-29 17:00:21
Jak to bylo ze "Stolem i nozycami"? (bezpieczna)

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-29 17:13:30
Widze ze wierzysz nawet w "Mikolaja", tak to jest z braku wiary w siebie samego i wlasny rozsadek, pozostaja legendy i zabobony. Nacisk wiekszosci i tradycji, ogranicza wlasne horyzonty.

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-29 17:53:06
Dzisiaj ci naiwni Józkowie to jurkowie i to z numerami np 1102

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-29 20:57:07
A dlaczego mialabym nie wierzyc w Mikolaja? Jeszcze mu pomagam co roku!

Maciek256
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-12-29 15:21:06
jak zwykle fake,ale coś w tym jest,przez wieki kościół tępił naukę,czy jeszce ktoś pamięta że książka Mikołaja Kopernika trafiła do zbioru ksiąg zakazanych?,ja w życiu staram się być ateistą niewojującym na zasadzie "z debilami nie gadam" (czuje ból dupy za 3..2..1..)

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-29 15:19:13
@bezpieczna - mialas i miewasz przeblyski rozsadku, jednak uwazam ze jestes "nawiedzona"...

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-29 16:37:32
dziekuje:) nawzajem:)

fudier
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-12-29 14:15:17
Mam takie pytanie... Jedno, zasadnicze. Co ma do k*rwy medycyna i ateizm? XD Bo chyba się coś komuś pomyliło...

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-12-29 14:20:02
nic:) ale ktos nie wiedzial co odpowiedziec na bezsens swietowania swiat katolickich przez osoby niewierzace/niepraktykujace.

pajakpajonk
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-12-29 14:48:14
komentarz usunięty przez moderatora

Malboras
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-12-29 14:50:38
Większość świąt katolickich jest zaczerpniętych bądź po prostu skopiowanych z wierzeń pogańskich. A w tym porównaniu chodziło o to, że medycyna jest dziedziną nauki, która była przez kościół od zarania dziejów tępiona.

gordon.lameman
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-12-29 14:53:09
Święta Bożego Narodzenia od dawna nie są stricte katolickie. Raz, że mają statuś święta państwowego, dwa, że tradycja naszego X-mas jest daleka od czegokolwiek katolickiego. Prezenty, choinka, karp, obżarstwo, ciasta - to nie ma nic wspólnego z katolicyzmem. Od biedy z katolicyzmem ma coś wspólnego opłatek. Czytanie Biblii przed kolacją wigilijną zanika. O pasterkach czy pójściu do Kościoła w 1 dzień świąt (w drugi jest nieobowiązkowe...) to nawet nie wspominam bo to dotyczy może 40% społeczeństwa :)

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-29 15:06:21
@bezpieczna - to nie katolicy swietuja tylko handel...

masiaciongalska
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-29 15:13:03
proponuje zdobyc kolejny stopień wstajemniczenia czyli ukończyc pozytywnie gimnazjum....ale o o chodzi

fudier
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 17:01:01
tępiona? no chyba nie. od zarania dziejów medycyną czy innymi słowy LECZENIEM , zajmowali się duchowni, szamani, czarownicy , znachorzy itd. powiem tak, dzisiejsza medycyna opiera się na efekcie placebo. szpikowanie tabletkami, antybiotykami które na dłuższą metę bardziej szkodzą niż pomagają. ja nie chodzę do lekarza i podkreślę, że do kościoła też nie, żebyście się zaraz ateiści nie posapali. wszelkie choroby nie są przypadkowe, jak coś się 'psuje' wewnątrz człowieka to na wierzch to wychodzi - proste. polecam dary matki natury, tym można się wyleczyć lepiej niż tym co wciska Wam lekarz.bles

grog
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-29 13:54:10
ja swietuje, bo dostane prezent pod choinke, dlaczego katolicy nie buduja stajenek, nie ida do chlewu, nie zapraszaja kroli albo chociaz wojta czy burmistrza?

siak
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-12-29 12:59:07
wstawka to typowy sofizmat. tymczasem wiara (religijność) nie wyklucza medycyny. ateizm wyklucza świętowanie świąt religijnych :)

pajakpajonk
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-12-29 13:15:33
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-12-29 13:47:38
a czemu sie swietuje cos w co sie nie wierzy ze sie wydazylo? mozna sobie swietowac swieta panstwowe wtedy a nie religijne, inaczej ateisci zaczna rzadac wolnego na ramadan i swieta jehowcow i pastafarian, i caly rok wolne bo oni swietuja to co ich nie dotyczy.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-12-29 13:50:35
bezpieczna no na tym polega ta wspaniałość ateizmu :) Możemy korzystać z wszystkiego :) A tak na poważnie... To w grudniu nic katolickiego się nie wydarzyło a katolicy świętują.

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-29 13:53:17
Ateizm to nie politeizm. A zima byla by zbyt dolujaca bez gwiazdki!

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-29 14:17:06
Ja nie pije alkoholu więc niebawem tu się dowiem że jestem muzułmaninem :)

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-29 14:21:14
no wiesz, swoj dzihad masz:)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-29 14:35:59
Dla zmyłki wpierdzielam wieprzowinę :)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-29 14:43:02
muslim-ninja:)

pajakpajonk
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-12-29 14:44:56
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-29 14:57:58
pajak z ostatnim twoim zdaniem się nie zgodzę... Jako ateista żądam wigilii przynajmniej raz na miesiąc. Uwielbiam karpia i kapuche z grochem.

masiaciongalska
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-12-29 15:15:03
ale wiara katolicka niestety wyklucza zdrowy rozsądek i myslenie, a dopuszcza dymanie dzieci w odbyciki przez tzw. funkcjonariuszy katolickich, mordowanie przeciwników religijnych i ogólna nienawiść do niedawcównatace

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-29 21:42:14
chyba ci sie z islamem pomylilo.

siak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-30 01:35:15
reasumując: pajak wysunął postulat niereligijnego świętowania przez ateistów świąt religijnych, bo czuje atmosferę, a jurek świętowania przez ateistów wszystkiego co się da, bo dla niego ateizm z politeizmem to wszystko jedno... a te wszystkie wygibasy po to, żeby zabronić wierzącym korzystania z medycyny ;) genialne

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-30 10:24:31
@siak - nie ma nic zabawniejszego na wiocha.pl niz dyskusje religijne:) cuda wymyslamy:)

joker8600
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-12-29 12:32:54
Znajdź mi w Polsce lekarza, który w przeciągu swojej kariery nikogo nie zabił, to przestanę się modlić przed wizytami w placówkach NFZ.

cokolino123
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-12-29 12:09:12
co za idiotyzm. i kto uznał to zacięta ripostę. katolicy maja nawet obowiązek się leczyć i chodzić do lekarzy bo jeśli tego nie robią to łamią przykazanie "nie zabijaj".

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-29 12:40:09
Dobre:)

roga82
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-29 13:03:32
Zaraz zaraz, jakie "nie zabijaj" - od kiedy śmierć naturalna to zabijanie? Kiedyś medycyna nie była rozwinięta, ludzie umierali naturalnie i niejaki Mojżesz - twórca przykazań nie miał o to pretensji. Medycyna rozwinęła się właśnie dzięki ludziom - naukowcom, którzy nie dali się zwieść religijnym zabobonom, nie zostali w średniowieczu tylko poszli dalej do przodu. Dzięki temu ludzie mogą żyć dłużej (niż Bóg zaplanował). A że katolicy z tego korzystają to już inna sprawa ;)

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-29 13:51:12
Przypominam, że w średniowieczu zakładano pierwsze uniwersytety, więc nie było tak źle. A obowiązki chrześcijan wobec chorych określa przypowieść o dobrym Samarytaninie.

roga82
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-12-29 14:31:48
Pierwsze uniwersytety to zakładano w starożytności, a średniowiecze zahamowało rozwój nauki na około tysiąc lat - z tego względu że cała nauka była w rękach duchowieństwa i nie mogła odbiegać od "nauki boskiej". Dla mnie znachorstwo i ziołolecznistwo uprawiane wtedy w ogrodach kościelnych to nie rozwój medycyny.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-29 14:45:54
Dodajmy do tego ohydę architektury gotyckiej, nie? A serio: to jest wizja średniowiecza, która nie ma nic wspólnego z rzeczywistością, a która powstała w XVIII wieku. Wpisz sobie w google "myths about middle ages" i poczytaj, jak było naprawdę w tych "wiekach ciemnych".

Meloman1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-29 14:46:54
Ale jesteś w odpowiednim towarzystwie: jurek-bzdurek też upierał się, że w średniowieczu uczeni uważali, że Ziemia jest płaska. Filut :)

masiaciongalska
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-12-29 15:16:24
a ŻYDA ? można? ale nie w niedziele, tylko w dzień roboczy zaciupać? zgodnie z katolickim zwyczajem

Meloman1
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-12-29 15:22:18
Można. Można też, zgodnie z katolickim zwyczajem, żyda zjeść, a krew wykorzystać na opłatek. A poza tym uwielbiam ateistyczną tolerancję i rzetelność :)

ladyem88
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-12-29 12:02:45
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-12-29 12:41:50
A którego przykazania ci nasi katolicy przestrzegają?

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-29 15:11:10
Stopien przestepczosci w krajach katolickich jest wyzszy niz w innych... Pewnie z powodu 10 przykazan.

Meloman1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-29 15:19:37
Uwielbiam takie mądrości. Mogę prosić o źródło tych danych?

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-29 16:16:22
@meloman - przeczytaj informacje turystyczne (ostrzezenia) do Wloch, Hiszpanji, Ameryki Poludniowej i Europy Wschodniej.

Meloman1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-29 21:05:16
I to jest twoje źródło? Że u ruskich kradną? Chyba żartujesz. Pokaż mi raczej, że w katolickich landach niemieckich jest wyższa przestępczość niż w landach protestanckich - takie dane mogą mieć dopiero jakąś wartość.

pyahoo
    Ocena: 5 (glosow:17)
2014-12-29 11:33:16
dlaczego katolicy nie powinni korzystać z medycyny? wiocha dla autora, riposta debilna!

gordon.lameman
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-12-29 11:47:44
Bo Bóg ma plan. Bo to Bóg zesłał mu to cierpienie. Bo nie można ingerować w wolę Boga. Bo nie można zamiast Boga decydować kiedy kto ma umrzeć i czy ma żyć.

jurek1102
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-12-29 11:55:49
gordon, katolicy przyjmują z własnej wiary tylko to co im wygodne :)

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-12-29 13:45:41
korzystanie z medycyny nie wyklucza cierpienia i smierci. Wola boga bylo zebysmy mieli lekarzy. Jezus tez uleczal choc wola boga byla taka zeby niewidomi nie widzieli :)

grog
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-12-29 13:59:37
jezeli dopada cie choroba, a wszystko sie dzieje z woli boga to chce on abys byl chory, jasne? idziesz do lekarza a on robi, ze przestajesz byc chory, tym samym mowisz bogu: jestes glupkiem, albo: ja wiem lepiej co dla mnie dobre lub: twoj boski plan wzgledem mnie byl do doopy, dlatego go zmieniam

Meloman1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-29 14:06:19
O, ktoś tu chyba nie chodził na lekcje religii, a próbuje się mądrować :)

bezpieczna123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-12-29 14:06:57
wow mamy wiecej mocy niz sam pan bog? zajebiscie:) czy moze jednak wolna wole (dana od Boga)i sami decydujemy o wlasnym zdrowiu albo je ruinujemy albo o nie dbamy?

gordon.lameman
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-29 14:44:10
@bezpieczna123 Na jakiej podstawie zakładasz, że wolą Boga było, abyśmy mieli lekarzy? Zatem czy jego wolą było też, abyśmy mieli homoseksualistów, ludzi upośledzonych, niepełnosprawnych, chorych nieuleczalnie? Czy jego wolą było, aby pajakpajak urodził się z mikropenisem? To on taki złosliwy jest?

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-12-29 15:09:56
O tsunami też my decydujemy? Ofiary same sobie są winne?

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-12-29 15:16:11
@pyaho - przeciez wystarczy sie pomodlic i dac na tace, juz bedziesz zdrowy... ( do boga wszechmogacego)

Meloman1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-29 15:16:33
jurek-bzdurek teolog: reaktywacja :)

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-29 15:46:58
U ty mi Melomanko zarzucasz brak argumentów :) Zwyczajnie cie trzeba olewać i czekać jak odezwiesz się z kolejnego konta :)

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-29 15:55:39
Po pierwsze, nadal nie odpowiedziałeś mi na pytanie, czy według ciebie wierzący nie może być lekarzem. Dyskusja nie polega na tym, że odpowiadasz, kiedy chcesz, a kiedy nie umiesz, to się obrażasz. Po drugie, w tym akurat wątku nie ma żadnych "argumentów", tylko jakieś żałosne gimnazjalne zagadki.

Meloman1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-12-29 15:56:54
Nie odpowiedziałeś też, skąd wiesz, że 99% uczonych to ateiści oraz na mnóstwo innych moich pytań dotyczących bzdur, które tu wypisujesz. Ale pogodziłem się tym, że jesteś tępym fanatykiem, więc za wiele nie można od ciebie oczekiwać.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-12-29 16:04:29
No to jak się pogodziłaś że jestem tępym fanatykiem i nic się nie dowiesz, to po jaki ..uj za mną latasz? Nie lepiej by ci było ten czas który tu tracisz przeznaczyć na szukanie chłopa?

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-29 16:43:02
Czytajac to wszystko ogarnia mnie blogie "niezbadane sa wyroki boskie i jego plan wobec ludzkosci". nigdzie nie jest powiedziane ze wszystko dzieje sie z woli boga, wykluczalo by to wolna wole czlowieka. to nie jest temat do dyskusji na trzezwo, na pewno nie z nikim z wiochy:)

grog
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-29 17:48:28
co masz na mysli mowiec: wolna wola czlowieka? to, ze moze sobie wybrac w co ma wierzyc: moze w boga, moze w jego syna albo swietego ducha... bog bardzo ladnie pokazal co zrobi z kolesiami, ktorzy maja oznaki wolnej woli: przekonali sie o tym wszyscy z epoki noego i jego stateczku

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-29 20:58:21
wolna wola nie oznacza "hulaj dusza, piekla nie ma" sa jeszcze konsekwencje:)

Meloman1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-29 21:08:25
jurku-bzdurku, nie latam za tobą. Rozczula mnie twoja ignorancja i bawi mnie twoja głupota. I nie jestem kobietą, wbrew twoim niezdrowym obsesjom :)

sagem3
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-29 10:59:37
Ja nie chodzę do apteki, bo tam rządzą koncerny farmaceutyczne. Tylko naturalne środki lecznicze. jurek(zero inteligencji) bzdurek to się za dużo antybiotyków nabrał i mózg ( a raczej pozostałości po nim ) ma wyprane

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-29 16:39:46
Nie wystarczy sie modlic...

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-29 16:41:09
Bedziesz zyl az do smierci...

outlaws13
    Ocena: 27 (glosow:49)
2014-12-28 21:01:01
Nie rozumiem ataków na ateistów. Prawdziwy ateista nie będzie szczekał na wiarę czy Boga. to go nie dotyczy i jest po za nim. szanuje innych i nie będzie nikomu mówił jak ma żyć

Rexica
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-28 21:32:52
Poczytaj nizej.. Czesc Out :)

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-28 21:42:05
Cześć piekna

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-12-28 17:48:04
Dlaczego niby ateiści nie powinni obchodzić świąt skorą są one naszą tradycją kulturową ?

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-12-28 17:51:27
A dlaczego katolicy obchodzą święta Bożego narodzenia w grudniu?

marcino75pl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-28 18:03:47
Siema Ferdal,jak samopoczucie?

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-12-28 18:12:15
ferdal ani jedno ani drugie nie powinno ciebie dotyczyc.

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-12-28 18:15:21
jurek-tu chodzi o tzw narodziny slonca.zwyczaj "zapozyczony" od przedchrzescijanskich wierzen.myslisz jestes madrzejszy od katoli?

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-12-28 18:18:40
Ja myślałem że Jezusa :)

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-28 18:22:27
narodziny slonca zastapiono Jezusem.wszystko ci trzeba doslownie tlumaczyc?mialem cie za ciut inteligentniejszego

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-12-28 18:35:30
Nie pomyliłeś się podłysiusiak, każdy jest ciut inteligentniejszy od ciebie, nawet mój pies i kot Jurka

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-12-28 18:41:39
Podlasiaku no musisz bo ja do tej pory to myślałem że chodziło o urodziny Perskiego boga Mitry.

Podlasiak1977
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-28 20:58:15
jurek-ja znam inna wersje.slonce rzechodzi w inna faze i po 3 dniach jakby rodzi sie na nowo.wiec powiazano to z narodzinami Jezusa.ferdal jak masz taka madra psine to naucz ja mowic.wtedy ci powie ze jestes lysym frajerem

daniel1506
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-12-29 00:59:47
komentarz usunięty przez moderatora

Rexica
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-12-28 17:45:58
Kolejne gówno..minus.

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:19)
2014-12-28 18:48:46
Ano boli katolika jak ktos mu głupote wytyka :)

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-29 16:29:48
A gdzie w absurdzie, tak konkretnie, jest wytykanie głupoty katolikowi?

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-29 16:42:38
Gosiu, jako katoliczka to ty tej głupoty nie dojrzysz. :)

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-29 16:55:27
A Ty widzisz głupotę u każdego katolika tylko dlatego, że jest katolikiem?

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-12-29 17:02:07
No i właśnie tym komentarzem to potwierdziłaś :)

qpa1siki
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-12-28 17:14:27
Ok. święta są kościelne ale czy medycyna jest ateistyczna? Brzmiałoby lepiej: a wy nie powinniście korzystać z antykoncepcji...

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:15)
2014-12-28 17:16:28
Tak. Medycyna jest ateistyczna.

Meloman1
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-12-28 17:34:30
A dlaczego, jurku-bzdurku, medycyna jest "ateistyczna"? I czy wynika z tego, że osoba wierząca nie może być lekarzem?

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-12-28 19:26:24
Nie odpisuje trollom.

Meloman1
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-12-28 21:58:33
Żałosne. Według ciebie troll to ktoś, kto pamięta wszystkie idiotyzmy, które tu wypisujesz? Przy okazji - czy nadal uważasz, jak to kiedyś twierdziłeś, że "Kościół do niedawna głosił, że Ziemia jest płaska"? I czy nadal uważasz, że 99% uczonych to ateiści?

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-29 11:13:40
Nie... Troll to ktoś kto nie pisze z swego konta tylko tworzy multi.

cokolino123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-12-29 12:11:29
co juras zabrakło argumentów?

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-29 12:43:34
coko na twój komentarz powyżej to zabrakło... Szczerze się uśmiałem :)

Meloman1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-12-29 13:53:38
jurku-bzdurku: naprawdę masz takie poczucie, że twoi interlokutorzy tutaj osaczają cię za pomocą multikont? Słyszysz też ich głosy? Zbliżają się? Sprawdzałeś już, czy masz podsłuchy w ścianach?

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-29 14:07:51
jurek-bzdurek, jak każdy fanatyk, jest beznadziejny w argumentach. Jak się go przyciśnie, to zawsze się wykręca jak przedszkolak.

midge
    Ocena: 0 (glosow:18)
2014-12-28 17:10:07
Bzdura. Gdzie jest powiedziane, czy napisane, ze wierzacy nie ma kozystac z medycyny???

jurek1102
    Ocena: -6 (glosow:20)
2014-12-28 17:17:44
A po co lekarz skoro wszystko w rękach Boga?

PIZDZITO2
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-12-28 17:43:26
a gzdie jest napisane, ze ateista ma pracowac?

Meloman1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-12-28 22:00:17
Jurek-bzdurek bawi się w teologa. Ho ho ho!

cokolino123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-12-29 12:12:36
no właśnie lekarz leczy nas rękami lekarzy. proste.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-29 12:47:36
coko czy ty zastanawiasz się co wypisujesz?

Meloman1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-29 14:22:38
cokolino, jurek-bzdurek celowo wypisuje bzdury, żeby prowokować, albo może faktycznie jest tak głupi, nie wiem. (hint: chrześcijaństwo, przynajmniej w głównych nurtach, nie zakład boskiego determinizmu)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400