Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wierzą tylko w slowo pisane w wyborczej i seanse TVN i uważają że w Polsce dzieje się dobrze
Podlasiak1977  14-12-31, 17:18 Zgłoś
+ 130 -
Dodano: 2014-12-31, 17:18:31   przez: Podlasiak1977
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 130  Zgłoś nadużycie
95
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Za co im płacą?
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(45)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
immortallus
    Ocena: 32 (glosow:38)
2015-01-02 11:01:32
Uprościłeś. Lemingi to zarówno Ci co sugerują się opinią TVN, Wyborczej, PO i paru innych, jak i Ci którzy bezgranicznie ufają TV Trwam, Rydzykowi, PiSowi. Tak samo jak i zaślepieni nową ekonomią w wydaniu NowejPrawicy i Korwina. Tak naprawdę każdy sugeruje się czymś i niestety nikt nie jest obiektywny bo postrzega rzeczywistość przez pryzmat swoich przekonań. Wielkość polega na tym, żeby dostrzec i uszanować zdanie innych a nie wylewać na nich wiadra pomyj... Ale kto to zrozumie, pewno minusy polecą.

manamanam
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-03 13:04:53
Ciekaw jestem, czy chociaż 10 % posługujących się słowem "lemingi", będzie mi w stanie wytłumaczyć jego znaczenie.

Greg199
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-03 03:33:28
O to że jesteśmy wszyscy lemingami można by się kłócić w nieskończoność, ale jest jedno podstawowe pytanie "co PO zrobiło dobrego dla szarego obywatela" i nikt z popierających te partie mi nie odpowie, bo nie zrobiła NIC. To jest właśnie kwintesencja bycia lemingiem. Popieramy tę bandę bo albo mamy dzięki nim pracę (wzrost biurokracji) i trzymamy się stołka, albo nasza wiedza na temat polityki ogranicza się jedynie do kurduplowatości Kaczyńskiego i tego że ma kota. Pis też ma swoje za uszami, ale są też inne partie na które w przeciwieństwie do Po warto oddać głos.

immortallus
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-03 10:52:04
To też nie jest tak jak piszesz. Zrobiło i to wiele. Patrzę po najbliższej okolicy - autostrada, obwodnice miasta, oczyszczalnie ścieków, ścieżki rowerowe, rozwój stref przemysłowych. Ja wiem, że to po części za pieniądze unijne, ale jednak za rządów PO. Fakt, było przy tym przekrętów co nie miara i zapewne w cywilizowany sposób byłoby tego 2x tyle, ale obiektywnie patrząc jest. Więc nie pisz że nic nie zrobiła bo po prostu mijasz się z prawdą. A jakie to inne partie są warte naszego głosu? Chyba nie chodzi Ci o te populistyczne pokroju NP?

Greg199
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-03 12:21:32
Poprawa infrastruktury to był jeden z warunków przystąpienia do unii i unia kładła w tym celu duże pieniądze, więc o jakim tu sukcesie mowa? zrobili bo przepadły by pieniądze. Chodzi mi o konkretne działania, ustawy, reformy które: 1)zachęciłyby młodych rodziców na kolejne dziecko, 2) zmniejszenie bezrobocia poprzez nowe stanowiska pracy, a nie przez emigracje 3) zagwarantowaną na starość przyszłość. to ostatnie to wisienka na torcie, bo jak można doprowadzić do takiej sytuacji że ZUS nie gwarantuje mi emerytury za MOJE zarobione pieniądze, które tyle lat odkładałem.

Greg199
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-03 12:26:01
to są podstawowe problemy które są olewane przez rządzących, a na dłuższą metę doprowadzą do całkowitego załamania systemu.

immortallus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 18:20:12
@Greg: Sprawdz najpierw jak działa ZUS, a później opowiadaj bajki że to są Twoje pieniądze. Co do reszty, poprawa infrastruktury nie była warunkiem przystąpienia. To inwestycje są efektem tzw. ujednolicania obszaru unii i unia je po większości finansuje. ad1. Najpierw trzeba by zmienić mentalność matek, które w drugim tygodniu ciąży są obłożnie chore a później przez parę lat nie mają zamiaru wracać na rynek pracy. Może jeszcze Ci do dziecka mają dopłacać? ad2. Jak się komuś nie chce robić to nie będzie. U nas w Poznaniu bezrobocie jest poniżej 4% i ogólnie ludzi do pracy nie można znaleźć.

C2ShadowMan
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-01-02 20:12:56
Lemingów jest mało. Kilka procent. Reszta to oszusywa wyborcze, sondaże z du.py i działalność płatnych parchów pustynnych w mediach i internecie. Robią sztuczną zadymę, że jest ich większość. A ruskie serwery liczące głosy robia swoje.

davidbrian35175
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-02 21:26:30
nie przesadzaj, bo przyjdzie cezar i sie "zacznie".

Nagasukaaa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-02 19:09:47
Śmieszne jak najbardziej tekstem "lemingi" rzucają ci którzy po prostu łapią propagandę z innego źródełka bo podłapali popularny tekst w internecie. Żałosne.

amblin
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-02 18:07:36
zaraz tam zjeść, parówki z nich robią dla wybitnych naukowców z dziedziny katastrof lotniczych

caleanka
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-01-02 17:40:10
Czyli PiS to "lemingi", wszedzie widza "teorje spiskowa". a CALA WIES IM WIERZY...

KapitanZbuk
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-01-02 16:13:48
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-02 16:13:39
Klasyczni "samodzielnie myślący" - powtarzają do porzygu teksty innych "samodzielnie myślących", walą tekstami o lemingach, żydach, masonach czy innych cyklistach, myśląc, że są fajni, wszędzie gdzie się da doszukują się spisku i roboty złych żydów i sług szatana. Aha, a jak ktoś nie lubi PISu to oczywiście głosuje na PO, ogląda TVN, czyta wyborczą i modli się do Tuska, innej opcji na pewno nie ma!

tub0_osh
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-02 16:35:22
Dokładnie. Najwięcej o "samodzielnym myśleniu" mówią ci, którzy nawet zamawiając kawę w knajpie powtarzają po innych cytaty z "niezależnych" portali. Najśmieszniejsze, że mają przy tym identyczne, jednolite słownictwo, oraz całe gotowe wyrażenia, tak aby zanadto się nie przemęczać...

bajbusADHD
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-02 17:01:23
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-02 18:23:08
@MINTOR - Niestety "samodzielne myslenie" w Polsce (katolickiej) sprowadza sie do , mysli z "ambony" lub "rydzykowych zlotych mysli" w Radio Maryja i TVTrwam.

Nagasukaaa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-02 19:11:09
Trafnie napisane, ale na wiosce może spowodować ogromny ból dupy u "samodzielnie myślących".

mystycpizza
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-02 15:58:07
podlasiak 1977- domyslam sie jestes wlasnie z podlasia a tam jak wiadomo Pis traktowany jest jako jedyna sluszna partia a PO jest bee, ale niestety jestes takim samym lemingiem lub czyms w tym rodzaju bo wierzysz w papke pisu tak jak wyborcy PO wierza w papke po , tylko kto jest w tutaj gorszy a kto lepszy co ???bo mim zdaniem wyborcy jednych i drugich sa podobni i wierza w zlote gore a bogaca sie swinki przy korycie jednej i drugiej partii. Ot cala prawda .

maro1981
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-02 19:46:31
Lemingi nie wierzą w papkę peo, głosują na nich by nie dopuścić szaleńców do władzy. Także po jest u władzy dzięki pis. Bo Polacy nie chcą szaleńców u władzy.

magda713
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-01-02 15:36:30
Nie można szanować zdania lemingów bo to nie jest ich zdanie , ale niedlugo wszyscy będziemy tolerancyjnymi, zachipowanymi, homosiami pracującymi dla naszych panów .

wertyxal
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-01-02 13:50:59
Podlasiak1977 - a ty kim jesteś? ...kolejna PIS-iorowska menda ubliżająca wszystkim o innych poglądach niż on sam.

DkNG
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-01-02 12:42:53
Prawicowy leming wyśmiewa lewicowego leminga... jestem tylko zdziwiony że w tytule jest napisane "Polsce" a nie POlsce" ;)

tub0_osh
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-01-02 11:28:50
Tylko PISda nam wolność, niepodległość i mieszkanie.

mapa292
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-01-02 11:46:31
PIS dla ciebie dzieciaku, nie okradł Polaków ze 153 mld zł jak zrobiła to PO tylko po to aby potem tą kasę rozdać przed wyborami lemingom.

tub0_osh
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-01-02 12:26:52
Spoko, bardzo dorosły człowieczku, PISda jest na dobrej drodze do wprowadzenia swojego narodowosocjalistycznego ustroju.

jacek.jacek
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-02 15:27:47
mieszkanie ? do roboty i kup sobie

tub0_osh
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-02 16:38:46
No jak to, przecież Jarosław "wieczna dziewica teraz i na wieki wieków, ambient" Polskezbaw obiecał trzy miliony mieszkań, nie?

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-02 19:38:39
tub0_osh nie zauważyłem byś wierzył Jarosławowi.

immortallus
    Ocena: 32 (glosow:38)
2015-01-02 11:01:32
Uprościłeś. Lemingi to zarówno Ci co sugerują się opinią TVN, Wyborczej, PO i paru innych, jak i Ci którzy bezgranicznie ufają TV Trwam, Rydzykowi, PiSowi. Tak samo jak i zaślepieni nową ekonomią w wydaniu NowejPrawicy i Korwina. Tak naprawdę każdy sugeruje się czymś i niestety nikt nie jest obiektywny bo postrzega rzeczywistość przez pryzmat swoich przekonań. Wielkość polega na tym, żeby dostrzec i uszanować zdanie innych a nie wylewać na nich wiadra pomyj... Ale kto to zrozumie, pewno minusy polecą.

pancerny39
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-02 11:42:16
Hmm czyli lemingami są wszyscy ludzie na świecie bo każdy ma jakąś ideologie jak ktoś chce słuchać rydzyka to niech słucha co ci do tego ? Nowa ekonomia pana Korwina ma 200 lat a co do obiektywności można być obiektywnym jeśli nie popada się w skrajności swojej ideologi i potrafisz uszanować inne ideologie.

gordon.lameman
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-02 12:04:34
+1 immortalus. Trzeba po prostu sięgnąć po wiedzę z wielu źródeł. A jeśli można to samemu zapoznać się ze źródłem. Np. samemu przeczytać projekt zmian w Konstytucji związany z lasami państwowymi, samemu zapoznać się z definicją celu publicznego. Ale prawdziwy leming tego nie zrobi. On uwierzy w TV Trwam, że będą prywatyzować, albo uwierzy TVn, że nie będą. Choć fakt jest taki, że nie mieli zamiaru. Ale to w tym wypadku. Następnym razem może być odwrotnie.

immortallus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-02 12:14:00
@pancerny: Wychodzi że tak, dlatego osobiście uważam, że to określenie jest bez sensu. Powstało jedynie by określać wyborców PO (swego czasu), oczywiście nie przeszkadzało tym co to wymyślili, że zachowują się dokładnie w ten sam sposób. I masz absolutną rację, chodzi o nie spadanie w skrajność ideologii. A co do "nowej ekonomii" chodziło mi o nową w stosunku do obecnej, jako proponowanego przez np.Korwina, jej następce, a nie nową w sensie powstania jej w ostatnim czasie.

immortallus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-02 12:15:21
nie popadanie w skrajność ideologii (a nie spadanie :P)

mystycpizza
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-02 15:53:06
immortallus - pieknie to ujales i masz 100 % racji . Generalnie okreslenie " leming" smieszy mnie do lez a jedmoczesnie dziala na nerwy kiedy je slysze . Te biedne lemingi przeciez sa bogu ducha winne :)

maxicoveri
    Ocena: 5 (glosow:15)
2015-01-02 10:46:06
klasyczne pisdzielce Wierzą tylko w słowo pisane Naszego Dziennika i seanse TV Trwam i uważają że w Polsce dzieje się źle!Witamy w świecie teorii spiskowych to bardziej pasuje do fotografii...

seba_poland88
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-01-01 17:33:39
Ok we wszystko wierzyć nie można ale także nie można każdej afery tłumaczyć a tak ostatnio u nas jest że wszystko się tłumaczy każdą wtopę rządźącej partii zaczynając od afery hazardowej kończąc na taśmowej

faza106
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-01-01 10:57:54
no nie. lepiej wierzyc ze Putin z tuskiem zestrzelili z procy tupolewa

mapa292
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-01-02 11:48:45
Nie, należy wierzyć w to, że urwał skrzydło o sucha brzozę, poleciał dalej, zrobił beczkę i postanowił pilot się wtedy rozbić! Przestań esemesy platformy czytać w końcu! Lemingu.

Sangi
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-12-31 20:55:07
Męczące już w ch... tv trwam prawdę ci powie i Jarosław Polskę zbaw (jak tylko hymnu się nauczysz) :-)

Podlasiak1977
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-01-01 15:01:32
tvn prawde ci powie i tusk co mowi ze polskosc to nienormalnosc.a w wyborczej wyczytasz ze patriotyzm to jak rasizm.tez meczace...

mapa292
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-02 11:49:54
A ty hymn lemingu znasz cały?!

takitam28
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-31 20:23:50
prawda

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-12-31 17:30:38
Skoro uważasz ze Państwo Polskie chce ciebie zabić to co jeszcze robisz w Polsce? Ja bym na twoim miejscu uciekał do USA. Tam dostaniesz azyl polityczny o ile amerykanów przekonasz ze Polska chce ciebie zabić. Czemu amerykanie nie dają się na to nabrać i już nie dają Polakom azali politycznych?

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-12-31 17:32:22
wiesz co to jest ironia?

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-02 15:31:52
a Mazur chronią go?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500