Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Chyba będzie w pierwszej 10
babolol  14-12-31, 18:48 Zgłoś
+ 193 -
Dodano: 2014-12-31, 18:48:15   przez: babolol
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 193  Zgłoś nadużycie
274
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wyjaśniona poza
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
Ukryj komentarze(63)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
RuterFull
    Ocena: 87 (glosow:91)
2014-12-31 19:24:25
Buraka wsadzić na parę lat, zabrać prawo jazdy dożywotnio a samochód zlicytować i pieniądze przekazać a stowarzyszenie ofiar wypadków... Pamiętacie niedawną historie kaczek na autostradzie, tu mało brakowało...

wyrzut-a
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-04 11:59:40
Można całe życie być nikim w bmw a w ciągu jednego dnia stać się debilem w bmw.

BushmanX
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-04 11:35:36
Ja codziennie jeżdżę po A2, swoim oplem astrą F o poj.14 z 60Kucy i taki widok mam codziennie na lusterku. Wyprzedzam pojazd i jestem w połowie a taki idiota z większym penisem pod maską daje mi światłami bym się odsunął, bo taki debil hrabia szos autostradowych się śpieszy ! Co mnie mnie to obchodzi, że ktoś się śpieszy. Mam takie samo prawo do korzystania z dróg, jak każdy inny.

rzusto
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-04 00:33:28
Gzie były zachowane odległości?

kuczli
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-03 13:24:07
pierwsze to że się facio (BMW) trochę wpienił to rozumiem bo osoba nagrywająca ten film wyprzedzała bardzo powoli a wg przepisów o ruchu drogowym ten manewr powinien być dynamiczny i trwać jak najkrócej i mnie też denerwuje jak ktoś wyprzedza 3 dni i nie zjeżdża od razu po zakończeniu manewru, ale to co zrobił później, szkoda gadać.... ROZSTRZELAĆ

Marek-irl
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-02 17:55:08
komentarz usunięty przez użytkownika

Mnich5
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-02 17:16:22
@duck 4. Ty wogole myslisz co piszesz. 40 tonowcem nagle nie wyhamujesz.

Mnich5
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-02 17:14:22
Ciekaw jestem gdzie pracuja tacy policjanci ktorych nie interesuje bezpueczenstwo obywateli.

swirus231
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-01-02 00:15:40
kur**sn a jak nie popełnił wykroczenia , siedział na dupie to już jest stwarzanie zagrożenia w ruchu drogowym to raz , dwa zatrzymał się na autostradzie , na pasie bez powodu przec co spowodował karambol . Trzy zbieglzmiejsca zdarzenia. no ja pierdziele ten policjant który to swierdził to chyba tego buraka znajomy

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-01 23:45:48
i kazdy kierowca tira powinien wysiąść i strzelić mu po jednym w jape

szikaka09
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-01 21:10:59
po pierwsze miganie swiatlami jest wiocha i stwarza niebezpiecze?stwo i w niektorych krajach pod kara grzywny, a po drugie kierowca z kamerami byl w czasie wyprzedzania ale jak ktos musi gnac 200 na godzine no to sorry widac malo jezdzisz po autostradach i malo wiesz o poprawnej jezdzie

duck4uall
    Ocena: -40 (glosow:46)
2015-01-01 21:10:40
te chuye tirowcy pierd*l*ne! Brawa dla kierowcy bmw! Tak trzeba jezdzic, pokazac dla biednych polakow!

rusofil-pedofil
    Ocena: 20 (glosow:24)
2015-01-01 21:18:11
Zajarzyłeś w ogóle sens tego filmu? Chyba nie bardzo bo pewnie jesteś tępy tak jak kierowca tego bmw

szuwar68
    Ocena: -37 (glosow:39)
2015-01-01 20:28:45
Fakt BMW popełniło błąd ale ten który miał kamerki powinien też ponieść kare lewy pas służy tylko do wyprzedzania jeżeli widzisz ze ktoś za tobą mruga długimi ustępujesz mu niech jedzie dalej i tyle ci którzy nie widzą błędu kierowcy kamerzysty sami są zwykłymi bur..mi za kierownicą jak on

h3h3
    Ocena: 13 (glosow:15)
2015-01-01 23:00:17
Przecież wyprzedzał te tiry i zjechał na prawy po zakończeniu wyprzedzania. Długimi się nie mruga. Kierowca z kamerką jechał poprawnie.

kazsu
    Ocena: 10 (glosow:18)
2015-01-01 20:07:39
Najgorsze z tego wszystkiego jest to że gość pokazał nagranie na policji a tam usłyszał że nic się nie stało bo przepis żaden nie został złamany. Takich mamy fachowców. ZGROZA

gordon.lameman
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-01-01 21:17:24
Bzdury. Wniosek do Sądu o zatrzymanie prawa jazdy poszedł. Będzie też grzywna 5 tys. zł. Policjanci nazwali to szeregiem wykroczeń. Piszesz kłamstwa. Po co?

zien89
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-01 23:55:15
Co ty pierdolisz, poczytaj kodeks drogowy. od kiedy mozna zatrzymac sie na autostradzie na pasie ruchu.

k19kokosz71
    Ocena: -21 (glosow:21)
2015-01-01 18:44:36
Pewnie, że nie popełnił wykroczenia. To typy jadące za BMW nie dostosowały prędkosci i nie zachowały bezpiecznej odległości od pojazdów poprzedzajacych

wiewioor.fm
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-01 20:07:02
nieuzasadnione hamowanie znawco...

papayos
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-01 16:46:04
W końcu marka BMW do czegoś zobowiązuje...

Agona
    Ocena: -45 (glosow:51)
2015-01-01 15:51:26
jedzie taki lewym pasem, innych nie pusci a pozniej sie dziwi ze komus puszczaja nerwy.

mik266
    Ocena: 20 (glosow:20)
2015-01-01 17:34:48
Nerwy? Gościu jadąc autem nie możesz sobie pozwolić na taka głupotę. Może nie kamasze ale to ogromna odpowiedzialność i takich chorych psychicznie powinni dyskwalifikowac z możliwości posiadania prawa do kierowania jakimi kolwiek pojazdami. Przez jak Ty to nazwałeś "nerwy" mogło zginąć kilka osób. Ciekawe czy nazwał byś to nerwami gdyby zginął ktoś z Twojej rodziny w taki sposób. Trochę wyobraźni na drodze.

olo700
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-01-01 17:59:35
ja czytam te twoje bzdety to mnie puszczają nerwy

Sherioza
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-01 23:44:51
wyprzedza tiry, a kierowca rajdowy w swoim bmw ptasimozdzek napieprza dlugimi w rytm lambady kur... ;P no i do tego robmy jak on :D tak zatrzymujmy sie na autostradzie, ale robmy to przed tirami bezposrednio... Przynajmniej jakas selekcja naturalna zajdzie...

marcnix
    Ocena: 16 (glosow:18)
2015-01-01 15:02:05
jaki poje.bany h.uj nie myślący mógł ludzi pozabijać ! ja bym wyszedł z samochodu i mu zaje.bal

jaa28
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-01-01 14:20:29
BMW Będzie Mistrzem Wiochy :D

t_pa27
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-01-01 14:12:21
Dlatego na takich narwańców mam kija golfowego w bagażniku!

vert0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-01 13:27:13
komentarz usunięty przez moderatora

cebulak666
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-01-01 13:15:10
ze wsi na szerszą droge, nieobyty czlowiek

miodzjo
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-01-01 13:00:42
Ja bym w te bmw wjechał, to by się nauczył. Z nagraniem by się nie wymigał od winy

yeromine
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-01-01 17:08:38
co ty dziecko piszesz? zdaj egzaminy na prawo, a pozniej zabieraj glos, bo to wjechanie ciebie by nauczylo, ze nic o zyciu nie wiesz

krysko1984
    Ocena: 31 (glosow:33)
2015-01-01 12:54:09
auto cieżarowe najeżdżające na auto osobowe może je po prostu zmiażdżyć i do takiej sytuacji mogło tu dojść tylko dlatego ze kierowca bmw jest agresywny kierowca z kamerką jest nie winny ma prawo jechać lewym pasem według mnie kierowca bmw powinien przejść badania psychiatryczne ponieważ stanowi zagrożenie w ruchu drogowym poprzez swoją agresje

lougramm
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-01-01 12:52:37
BMW driver... na nich zawsze trzeba brac poprawke.

marazzzz
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-01-01 15:21:47
Święta racja i całe szczęście że kierowcy pozostałych marek jeżdżą zawsze przepisowo i nigdy nie powodują wypadków.

grog
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-01-01 12:51:49
a policja nie chciala przyjac zgloszernia, dla nich wszystko jest cacy, kierowca tira nie dostosowal jazdy do warunkow panujacych na drodze oraz prawidlowego odstepu od pojazdu poprzedzajacego

BlackHare
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-01 15:34:52
Tylko niby jak ciezarowka,wypelniona towarem miałaby się szybko zatrzymać w takich warunkach :/

mouns
    Ocena: 13 (glosow:15)
2015-01-01 11:41:23
I co jest najgorsze, że boga ducha winny kierowca, który jechał przepisowo, najbardziej obrywa. Nie wiem skąd wziął się stereotyp, że to kierowcy tirów są chamami.

golabeda
    Ocena: 23 (glosow:27)
2015-01-01 11:05:00
Wyprzedził ciężarówki i zjechał, dlaczego ktoś ma sie pchac na siłe miedzy tiry, tylko dlatego, że debilowi z BMW sie głupio spieszy.Powinien mu te drzwi uwalić.

AnimeDrone
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-01-01 10:39:14
A jaki problem miał kierowca BMW, żeby zjechać na prawy pas? Prawy jakiś gorszy?

BlackHare
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-01 15:37:48
Prawy jest przewidziany dla osób jadących ze stałą prędkością. Natomiast lewy służy do wyprzedzania. Zawsze zdarzy się jakiś debil który myśli ze jest królem szos.

toluzik
    Ocena: -52 (glosow:64)
2015-01-01 10:25:13
Bez gadania, zle zachowanie kierowcy BMW, ale Pierwszy debil roku to napewno wlasciciel samochodu, w ktorym byla kamerka... widac, ze utrudnial jazde kierowcy BMW i takich kierowcow, co nie potrafia zjechal na prawy pas( bo za "minute" dogoni nastepny samochod na prawym pasie) i blokuja lewy, nalezaloby najpierw pociagnac do odpowiedzialnosci, bo to buractwo skupione tylko na "JA"!!!

maran_hand
    Ocena: -10 (glosow:30)
2015-01-01 10:45:19
Zgadzam sie z czescia Twojej wypowiedzi. Jadacy z kamerka blokowal lewy pas i za to powinien dostac mandat. Co sie tyczy kierowcy BMW sprawa powinna zakonczyc sie duza kara finansowa i dozywotnim zabranie prawa jazdy.

amfibol
    Ocena: 25 (glosow:35)
2015-01-01 10:54:05
Twoje uzasadnienie nie jest przekonujące. Po pierwsze nie widać z jaką prędkością jechały samochody w Polskim prawie nie ma przepisu mówiącego, że jadąc zgodnie z przepisami musisz zjechać z drogi debilowi, który bawi się w rajdowca, sam wielokrotnie spotykałem się z podobnymi sytuacjami, jedziesz sobie normalnie a za tobą jedzie król szos, który miga światłami i chce żebyś wjechał pod tira bo on musi wszystkich wyprzedzić. Jedynym winnym tu jest Pan w BMW.

perun12345
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-01-01 10:57:50
Ciekaw jestem czy ty jak wyprzedasz to zawsze tylko 1 samochód czy zdarza Ci się również wyprzedzać kilka na raz. Blokowaniem pasa można by to uznać, jeśli nic by nie jechało po prawym pasie. A to że jakiemuś napaleńcowi się spieszy i jedzie "ile fabryka dała", to nie jego problem.

maran_hand
    Ocena: -23 (glosow:25)
2015-01-01 11:17:44
amfibol w Polskim prawie jest zapis mówiący o poruszaniu się prawą stroną i jeśli masz wolny prawy pas to powinieneś go zająć. myślę, że gdyby ten burak z BMW nie migał to również ten burak który nagrywał dalej ciągnął by lewym pasem.. P.S. zastanawiam się czy przypadkiem nagrywający dopiero co nie zamontował kamerki i nie jako prowokował taką / takie sytuacje by móc się potem pochwalić nagraniem. a wyszło jak wyszło..

mystycpizza
    Ocena: 13 (glosow:17)
2015-01-01 12:40:06
Chyba cie pogielo . Kierowca z kamera wyprzedza 2 tiry i zaraz zjeżdża na prawy pas a głupi wiesniak z bolidu dla malych wackow bardzo się spieszy i oczywiście królowi szos trzeba zjechać natychmiast bo mruga swiatlami . Niby gdzie ten kierowca z kamera miał zjechać miedzy tiry czy pod jednego z nich ? A to ze jechał z prędkością mniejsza niż bmw a jednak wyprzedzal tiry nie znaczy ze nagle ma katować silnik bo książę z tylu pojawił sie nagle trzeba ustapic. Sytuacja klarowna jak nic a ty pewnie tez jeździsz szrotem dresiarzy ze tak bronisz.

Baron_Sanedi
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-01-01 12:47:30
Ej gimbusy jezeli kierowca samochodu z kamerką poruszając sie lewym pasem - (wyprzedzając pojazdy z prawej) poruszał się z maksymalna dozwolona prędkością to jekie blokowanie?? Sam fakt że wyprzedza jak można nazwać blokowaniem pasa - przeciez nie jedzie sobie bez powodu lewym pasem - a kierowca BMw to typowy burak co kupił sobie pewnie najtańsze e60 z 2003 r za 25 tys (po dzwonie) z przebiegiem 150 tys i udaje pana dróg i super bogacza

maran_hand
    Ocena: -7 (glosow:11)
2015-01-01 12:54:29
chyba nie zostałem dobrze zrozumiany. oczywiście, że nie musi wjechać pomiędzy tiry by puścić przygłupa z tyłu. ale gdy już minął powinien to zrobić a spójrz na nagranie z tylnej kamerki ile mu to czasu zajęło. często spotykana na polskich drogach sytuacja gdy lewy pas jedzie równo z prawym, lub ciągnie się lewym bo za 5 min będzie skręcał.. w konsekwencji rodzi agresję. inna sprawa to kamera, sam jej używam i uważam za rzecz niezbędną. ale są strony gdzie ch*jki wrzucają nagrania a żeby filmik miał oglądalność trzeba najpierw sprowokować innego kierowce.. nie mówię, że to miało tu miejsce

maran_hand
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-01 12:56:49
ale twierdzę, że często się zdarza.

maran_hand
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-01-01 13:06:02
i jeszcze jedna sprawa, koleś mając nagranie odjechał z miejsca szybciej niż winowajca z BMW. zastanawiam się, co działo się wcześniej i czy film który został pokazany policji nie był obcięty tylko do tej sytuacji. sorry ale nawet największy debil nie zatrzymuje ruchu bo ktoś raz nie chciał go puścić. podejrzewam, że został sprowokowany już wcześniej zachowaniem nagrywającego ale nie zostało to pokazane na nagraniu. dopiero po analizie w domu i odpowiednim przycięciu zgłosił sprawę na policję.. to daje do myślenia

SpinProof
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-01-01 10:23:52
BMW i wszytsko jasne...

marazzzz
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-01-01 15:19:26
Jakby jechał VW to byłoby już bardziej OK? Marka nie ma tu nic do rzeczy.

spacz
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-01-01 02:06:26
komentarz usunięty przez moderatora

Mareczek101
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-12-31 20:54:56
w inny kraju np.w anglii by go uj..bali a w polsce "nic sie sie sta?o"

johny2626
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-12-31 20:29:48
i tak burakowi z bmw nic nie zrobia taki mamy kraj...

galka666
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-12-31 20:14:01
jeżeli zatrzymanie się na autostradzie "bo tak" nie jest spowodowaniem zagrożenia katastrofy w ruchu lądowym, to ja wysiadam. oczywiście sprawę można byłoby ciągnąć w tym kierunku, lecz wymagałoby to trochę wysiłku. poza aspektami prawnymi chłopu solidny kop w ryj się należał.

RuterFull
    Ocena: 87 (glosow:91)
2014-12-31 19:24:25
Buraka wsadzić na parę lat, zabrać prawo jazdy dożywotnio a samochód zlicytować i pieniądze przekazać a stowarzyszenie ofiar wypadków... Pamiętacie niedawną historie kaczek na autostradzie, tu mało brakowało...

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-12-31 19:02:40
Może i nie popełnił wykroczenia ale zasłużył na kopa w d.pę za myślenie tylko o sobie.

perun12345
    Ocena: 16 (glosow:16)
2014-12-31 20:24:21
Jak to nie popełnił? Zatrzymywanie się na autostradzie lub drodze ekspresowej jest zabronione i jest karane mandatem w wysokości 300 zł, do tego takich hamowaniem spowodował zagrożenie w ruchu drogowym, czyli kolejny mandat i 6 pkt.

vacarius
    Ocena: -15 (glosow:15)
2015-01-01 10:35:24
Zahamować może bo np. wyleciał na autostradę kot. I weź mu udowodnij ze tam kota nie było.

perun12345
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-01 10:51:48
Akurat w tym wypadku udowodnisz, bo masz nagranie:)

golabeda
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-01-01 11:08:55
Kota sie zabija, bo jesli go bedziesz ratował, to zabijesz ludzi. Mniejsze zło.

babolol
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-12-31 18:52:56
aaa zapomniałabym... BMW stan umysłu


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300