Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A pacjetów czyli obywateli mają głęboko w...
rene30  15-01-03, 12:02 Zgłoś
+ 399 -
Dodano: 2015-01-03, 12:02:25   przez: rene30
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 399  Zgłoś nadużycie
173
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Popieram całkowicie.
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
Ukryj komentarze(98)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bohun1023
    Ocena: 39 (glosow:43)
2015-01-03 14:32:53
bede płacił jesli nie beda mi oddciagac składek z wypłaty na zus finito

SatoriHanzo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 08:18:52
Ja płace 86 zł/mce i mam prywatną opiekę na zawołanie. Nie będę zdradzał firm bo to nie reklama. Do ZUS płacę około 1000 zł/mce i nie mam nic...

Selim69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 13:36:25
lecze sie na kregosłup u prywatnego bo do tego z ośrodka zdrowia to qrwa dopiero na 2019r. mam za 1 wizyte 120 zł a składki na zus co miesiąc złodzieje pobierają

Cosmicleaf
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-06 13:45:53
Gratuluję debilom którzy łykneli ta tania manipulację i na podstawie jednej fikcyjnej opowiastki jakiegoś rządowego klakiera nie rozumiejąc o co w ogóle chodzi dają zieloną łapkę, myśląc przy okazji że POROZUMIENIE ZIELONOGÓRSKIE to źli lekarze z Zielonej Góry:))) Banda nieuków i debili po prostu.

iceman23
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-06 13:16:24
Z miłą chęcią pójdę do lekarza i zapłacę za wizytę ale niech rząd nie pobiera ode mnie co miesiąc składek.

ns1007
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-01-05 18:17:29
W całym tym zamieszaniu chodzi o to żeby skłócić pacjentów z lekarzami i zdjąć odpowiedzialność z Ministerstwa Zdrowia i NFZ. W sumie chodzi o dołożenie dodatkowych obowiązków lekarzom pierwszego kontaktu i nie tylko nie zapłacenie za to ale jeszcze zabranie im kasy. A takie mendy jak wstawiająca ma za zadanie tylko dodatkowo nastawić negatywnie społeczeństwo do lekarzy i robi to pewnie na polecenie ministra, żeby zwalić z niego winę za stan opieki na lekarzy.

corvus_pl
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-05 18:41:27
Mnie tam nikt nie musi nastawiać przeciw lekarzom. Dla mnie to zwykłe darmozjady, nieroby i łapówkarze.

Mateusz121222
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-05 17:06:49
Już wolę wierzyć lekarzom niż ministrowi zdrowia, bo oni chociaż mogą mnie wyleczyć. Ta hołota z wiejskiej tylko kradnie..

bravoteampolska
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-01-05 13:21:39
Wstawiający nie ma pojecia, a sieje propagande. Mojego dobrego kumpla mamuśka jest lekarzem w lubuskim i nie jest kolorowo z pakietem onkologicznym lekarze rodzinni beda doplacac za leczenie z wlasnej kieszeni bez zarobku. Pacjent onkologiczny pochlania ogromne pieniadze, a przydzial kasy jest jak dla pacjenta z przeziebieniem

Pograbek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-05 14:16:06
Ty nie masz pojecia o czym mówisz średnio 5 tys pacjentów w przychodni x 97 pln to daje juz prawie 500 tys na rok do tego podwójne stawki za seniorów i dzieci oraz potrójne za osoby z chorym układem krązenia. Przychodnia czynna do 16. w dni wolne pan doktor nie pracuje po 16. tylko przyjmuje prywatnie. A o jakiekolwiek skierowanie trzeba żebrać. Pokaż lekarzu co masz w garażu. W kamasze i do roboty w szpitalach leczyć pacjentów!

Egghead
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-05 14:52:59
@Pograbek: 1) nie może być 5000 pacjentów, bo limi wynosi 2750 2) wszystkie wymienione przez Ciebie dodatki zostały anulowane i zamienione na "pakiet onkologiczny" (przesunięcie środków nazywane "podwyżką") 3) prywatnie raczej żaden rodzinny nie przyjmuje, bo niby kogo i gdzie? 4) Lekarze rodzinni nie pracują w szpitalach. 5) Co mają w garażu to ani Ciebie ani mnie nie powinno obchodzić. 6) Wypowiedź bravoteampolska, do którego napisałeś "nie masz pojęcia o czym mówisz" nie zawierała żadnego przeinaczenia, w odróżnieniu od Twojej.

mw181
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-05 20:00:11
niech zmieni pracę jak się nie opłaca

mw181
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-05 20:06:50
biedni ci lekarze strajkować muszą dorabiać do tej swojej pensji głodowej hahahaha ludzie czy zna ktoś biednego lekarza bo ja nie

rene30
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-17 13:20:36
Egghead skad ty masz te dane? miasto 20 tys 4 przychodnie wiec nawet jak jeden ma wiecej a drugi mniej to ci sie rachunki nie zgadzają,co połowa ludzi ejst nie ubezpieczona nie ma lekarza nie osmieszaj sie. Knowały ciągną kase ile wlezie lekarze juz dawno wyjechali

mipa
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-05 12:14:27
jaki głąb pisał ten opis ?błędy tam są

maras2604
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-05 11:57:28
rene30 jestes glupszy od szumlewicza, poprostu bezmozg roku!

Pograbek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-05 14:17:22
ale lepszego debila od ciebie nie ma...jak idziesz do pracy to zgadzasz sie na warunki które daje pracodawca czy od razu strajkujesz?

magdozja
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-05 11:41:20
Oj Ciemnogrodzie powszechny....Tylko żal i zazdrość przez Was przemawia... czytając to co tu piszecie świadczy o braku jakiejkolwiek wiedzy w temacie porozumienia...niestety trudno to zrozumieć pospólstwu,że pozdychacie tumany jak lekarze podpioszą żądania Arłukowicza. Co do kasy lekarzy - NIE CHCIAŁO SIĘ DŹWIGAĆ TECZKI TRZEBA NOSIĆ WORECZKI, Ha, ha, ha.

endrju35
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-01-05 00:52:12
A czy Wy wiecie że w Polsce lekarz ma zapłaconą duuuuuużą kwotę a chcą jeszcze więcej,za to że śpi na nocnych dyżurach??? Czy któryś z Was może spać na zmianie nocnej (inny zawód niż lekarz)??? NIE!!!!! Dość pobłażania tym pajacom w białych kitlach czują się jak panowie na włościach!!!!! Co czwarty lekarz ma łaknienie dalszej wiedzy w tym co robi wiec większość z nich ma przed nazwiskiem lek.med. a mówi się Panie Doktorze.Ja z racji zawodu co 5 (słownie-pięć) lat muszę zdawać egzaminy bym mógł w nim pracować.Ludzie obudźcie się i nie róbcie się robić w wała.Ale się wk... zdenerwowałem.

bravoteampolska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 13:26:20
Wstawiający nie ma pojecia, a sieje propagande. Mojego dobrego kumpla mamuśka jest lekarzem w lubuskim i nie jest kolorowo z pakietem onkologicznym lekarze rodzinni beda doplacac za leczenie z wlasnej kieszeni bez zarobku. Pacjent onkologiczny pochlania ogromne pieniadze, a przydzial kasy jest jak dla pacjenta z przeziebieniem A jak moja siostra ma dyzur 24 godziny i w nocy w wolnej chwili odpoczywa dostaje telefon siada i leci karetka wyciagac czlowieka sprasowanego w samochodzie ratujac mu zycie bo pacjent co kawalek ma zatrzymanie pracy serca to juz sie nie liczy.

Pograbek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-05 14:19:44
endrju35 masz racje... bravoteampolska ty czytaj ze zrozumieniem! Mój lekarz do 16.00 m,a zamknięta przychodnie ale po 16.00 to moge u niego za 100 wszystko!

pies.pawlowa
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-04 23:43:08
A możesz to napisać raz jeszcze ale bez błędów i z prawidłową interpunkcją?

lllolllekk
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-04 23:31:19
Wszędzie debile..." Nie znam się a się wypowiem". Może najpierw warto coś przemyśleć a później wygłaszać kompletne bzdury. Mam nadzieje że ty pracujesz charytatywnie i jeszcze dokładasz do interesu. Przeczytaj o co chodzi a później wymyślaj memy gimnazjalisto.

ElManiaco
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-05 11:20:39
Zgadzam się. Na umowę kontraktową czy inną muszą się zgodzić obie strony a nie jedna. Nie ma umowy, nie ma pracy - toż to nie legalne w Polsce. Po za tym zgodnie z Polską konstytucją do zapewnienia opieki medycznej nie jest zobowiązany lekarz tylko Polski rząd.

paulinka040890
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-04 23:27:22
a najlepsze jest to że jedziesz na obrzeże miasta a tam piękne domy kogo? lekarzy

ElManiaco
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-05 11:24:00
Mój domek też jest ładny, a lekarzem nie jestem, uraziłaś moje uczucia :)

maras2604
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-05 12:00:59
a czyje maja ku7rwa byc? bezrobotnych?? czy woznej z podstawowki?? wiesz ile trzeba pracy wlozyc aby tym lekarzem zostac i jak odpowiedzialny to zawod?? zaraz debile zaczniecie mowic ze powinni najnizsza krajowa miec co??

Hasdan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-06 02:12:25
maras- w połowię się zgadzam, a w połowie nie. Praca lekarza jest bardzo odpowiedzialna. Zasługuja na piękne domy bo ciągle się uczą, zdają egzaminy, jeżdzą na kursy dokształcające, ALE. No właśnie. ALE. Lekarz rodzinny w tych czasach to lekarz, który nie nadaje się na pracę w szpitalu nawet na ZOLu. Lekarz w przychodzniach ogólnych to tak naprawdę emeryci "dorabiający" sobie na wczasy. Z praktyk na POZtach wiem doskonale jaka jest kolosalna różnica w postawie lekarza rodzinnego, a szpitalnego czy dyżurującego na pogotowiu. Źle jest dać im więcej do roboty i niesprawiedliwa (za duza)

paulinka040890
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-04 23:26:14
niech sprywatyzują wszystkich lekarzy, pracodawca niech nie płaci składek a my będziemy chodzić prywatnie i kłopot z głowy i niech jeszcze opodatkują porządnie tych lekarzy!!! a nie na godzine 10 wizyt wizyta 100 zł i ani jednego paragonu złodzieje!!!

ElManiaco
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-05 11:25:39
buahahaha, od wielu lat wszyscy lekarze są na samozatrudnieniu (jednoosobowa firma) i na kontraktach.

banaann88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-04 22:52:19
gówno wiesz, w nogach śpisz chłopczyku... pogadaj z jakimś lekarzem, to Ci powie o co chodzi. A tyś usłyszał jak w tv coś mówili i się oburzasz...

Pograbek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-05 14:21:14
a ja pacanie pracuje u tych gburów i zgadzam sie w 100% z tą wiochą!

arturscott
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-01-04 21:20:35
Trzeba obudzic sie i wziac ich wszystkich za mordy bo to co te matoly wyprawiaja w tym j....m rzadzie o pomste do nieba wola. Zapommnialy matoly dla kogo oni sa

tomek-kt
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-01-04 20:59:19
Konowałom powinni płacić za WYLECZONEGO pacjenta. Żadnych ryczałtów.

sumilidero
    Ocena: -2 (glosow:14)
2015-01-04 19:18:30
boli cie mercedes lekarza? pewnie chcialbys zeby za darmo leczyl pacjeta i jeszce mu prezenty dawal.. lol

zbigniewboniek
    Ocena: 1 (glosow:15)
2015-01-04 19:17:29
Chyba autor wstawki KOMPLETNIE NIE ROZUMIE o co chodzi Porozumieniu Zielonogórskiemu... Żenująca manipulacja dla idiotów. Mistrzowskie zwalenie winy na lekarzy podczas gdy to RZĄD MA ZAS>RANY OBOWIĄZEK ZAPEWNIĆ LEKARZOM "NARZĘDZIA FINANSOWE" do WYPEŁNIANIA ICH OBOWIĄZKÓW. To tak jakby kazać Strażakom lub Policji pracować zapłacenia za benzynę i dziwić się że odmawiają wykonywania obowiązków. Zauważcie że w mediach nie ma ANI SŁOWA na temat postulatów PZ!!!

zbigniewboniek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-04 19:18:35
miało być: "bez płacenia za benzynę" oczywiście!

jrozan
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-01-04 21:26:44
Porozumieniu chodzi oczywiście o dobro pacjenta. Właśnie dlatego lekarze stowarzyszeni zamknęli gabinety, gdyż nie mogą patrzeć na okropieństwo chorób, jakie toczy to udręczone społeczeństwo.

ElManiaco
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-05 11:28:28
Obowiązek zapewnienia opieki medyczne zgodnie z konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej jest po stronie rządu przez NFZ.

tomo84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 17:08:49
Polska to chory kraj:(

wionio
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-01-04 17:02:40
To niech wyjeżdżają z tego syfu i zarabiają kokosy. Ups..tylko że za granicą trzeba znać język i znać się naprawdę na swoim zawodzie..ja byłem u 3 lekarzy rodzinnych w przeciągu 5 lat z konieczności zawodowych. Poziom 2 babek oceniam jako żenujący...jeden koleś powiedzmy że był średni w tym co robi..myślisz że w Anglii czy gdziekolwiek potrzeba takich fachowców?

Mario456xx
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-04 19:56:49
A wiesz czemu? Bo ci co cokolwiek umieli już wyjechali.

mietq
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-04 15:10:34
Już zniosę te spacje i przecinki, ale łamanej pseudo-polszczyzny nie zniosę.

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-04 13:33:43
I ktoś właśnie chce zmusić pacjentów aby chodzili do lekarzy prywatnie. Jeszcze większy zarobek dla lekarzy i odciążenie dla NFZ.

deathmind
    Ocena: 5 (glosow:21)
2015-01-04 13:03:21
Ładnie Was POpropagandowcy ustawiają :) . Nie, nie jestem ani katolem ani PiS'owcem, ale odróżniam sektor publiczny od lekarza, który wykonuje wolny zawód czyli jest przedsiębiorcą i chce za to zarabiać jak najwięcej. To tak jakby badania techniczne aut były finansowane przez Państwo (de facto przez nas, bo budżet to nasze daniny) i byłaby wielka afera, że jakaś część stacji diagnostycznych odmawia współpracy, ponieważ minister chce ich wydymać. Pro publico bono to ma działać pieprzony polityk, a obywatel jako osoba prywatna ma prawo robić to co przynosi mu najwięcej korzyści.

galibardi
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-01-04 15:10:27
Porównujesz opiekę medyczną do warsztatu samochodowego? Z Twojej wypowiedzi można dojść do wniosku, że najlepiej jakby wszyscy wyzdychali. No bo przecież, jak cię nie stać na badania techniczne to tym bardziej nie stać Cię na samochód i go po prostu nie masz. Tak samo według Ciebie powinno wyglądać zdrowie? Jak nie masz kasy to go nie masz? Co za bzdura, a ponadto nie oszukujmy się lekarze nieźle zarabiają, mają zapewnione poczucie bezpieczeństwa, nie muszą się bać jutra.

Python013
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-01-04 15:52:25
Lekarz na etacie w ZOZ lub NZOZ nie jest przedsiębiorcą a zwyczajnym pracownikiem. Przedsiębiorcą staje się wtedy gdy prowadzi prywatną praktykę. Puki jest na zas*anym etacie to jest opłacany z pieniędzy publicznych, które z kieszeni regularnie wydziera nam państwo na rzecz ZUS i innych wałków.

Egghead
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-01-04 20:06:04
@Python013: Nikt na etacie nie protestuje, bo nie ma takiej potrzeby. Nie ich próbuje się wydymać, tylko takich, którzy prowadzą prywatne praktyki lekarzy rodzinnych.

deathmind
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-04 23:12:07
@galibardi: facet o czym Ty gadasz? Co Ty taki w ogóle socjalistycznie napalony? Tata za komuny w PZPR i w domu obraz Lenina był codziennie całowany zaraz po przebudzeniu? Od kiedy jesteśmy równi? Nigdy nie byliśmy i uczą tego wszelkie machloje polityczne gdzie nepotyzm to tylko czubek góry lodowej. Taki jest ten świat - jeden wykłada ćwierć miliona dolców na leczenie, bo np. ma aids i go stać, a drugi nawet plastry musi kupować na sztuki. Może i miałbym współczucie i wspierał innych gdyby banda darmozjadów nie grabiła mnie składkami na ubezp. społ.

ElManiaco
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-05 11:42:09
@ Python013 - A jaki lekarz jest teraz na etacie? Są przedsiębiorcami na samozatrudnieniu, tak na nich rząd wymusił juz lata temu.

wiochamistrzowi
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-01-04 12:40:52
ktoś chyba nie bardzo wie o co chodzi, to uderzy też bardzo mocno w lekarzy bo będą mieli o wiele więcej do roboty za mniejsze pieniądze + będą musieli płacić za wiele badań pacjentów, dlatego pacjenci by musieli płacić

pawlik_tg
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-01-04 12:21:45
Trzeba byc skonczonym debilem zeby takie cos napisac.

deathmind
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-01-04 13:07:47
Albo politycznym kacykiem :) Nasza elita POlityczna jako osoby, które co do zasady "poświęcają" swoje życie na rzecz wyższego dobra jakim jest państwo i obywatele, próbują wmówić, że lekarze mają taki sam obowiązek i to ich wina, że jakiś trybik tego socjalistycznego systemu "darmowej" pomocy zdrowotnej nie działa. Trzeba się im śmiać prosto w twarz, bo polemizować nie warto. Lekarz wykonując wolny zawód jest jak biznesmen - nie robi tego, bo z nudy lubi kroić sobie czyjeś wyrostki robaczkowe. On chce zarabiać, więc jedynymi darmozjadami są tutaj politycy.

ElManiaco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 11:44:45
deathmind - ciężko się z tobą niezgodzić. W końcu to na rżadzie ciąży konstytucjonalny obowiązek zapewnienia opieki zdrowotnej a nie na lekarzach.

kowalskyr2d2
    Ocena: -8 (glosow:26)
2015-01-04 11:48:24
A kto Wam zabronił iść na medycynę? Dobrze wykształceni więc chcą dobrze zarabiać szczególnie, że praca jest odpowiedzialna.

cavefalcon
    Ocena: 12 (glosow:20)
2015-01-04 12:04:44
komentarz usunięty przez użytkownika

Python013
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-04 15:58:52
Dobrze wykształceni już dawno pracują w prywatnych klinikach, mają własne gabinety lub wyjechali z kraju. To co tu zostało to w większości zwyczajni znachorzy, którzy potrafią jedynie leczyć. Zaś z drugiej strony LECZENIE to dobry biznes, a wyleczenie to jedynie zadowolony pacjent i ukrócenie dopływu pieniążków...

lllolllekk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 23:35:17
Masz racje u nas w kraju dla większość to wszystko ma być za darmo a jak ktoś zarabia lepiej niż ty to go zgnoić trzeba... Polaczki Uczyć się a nie pieprzyć głupoty

siak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 00:05:52
pan hydraulik nie uczył się na hydraulika kilkanaście lat - i nie chodzi tu tylko praktykę... więc nie ma co zestawiać tak różnych profesji. równie dobrze mógłbyś zestawić pana hydraulika (który i tak śpiewa zazwyczaj stawki z kosmosu) np. z panem śmieciarzem - bo jak nie to sam sobie wywieź śmieci...

corvus_pl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 18:50:12
Większość tych "lekarzy" z nieporozumienia .... to zwykłe sieroty którzy u siebie w gabinecie ze specjalistycznego sprzętu maja tylko ciśnieniomierz.

adoado
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-01-04 11:40:27
Starannie z odpowiednim wyprzedzeniem opracowano scenariusz przyszłego konfliktu! Sprowokowano konflikt po to, aby kosztem lekarzy jako Kozłów Ofiarnych miec pretekst do podwyższenia składki na ZUS i zrzucić odpowiedzialność na "pazernych" lekarzy! składka ubezpieczenia zdrowotnego w Niemczech wynosi 15,5%w Polsce 9% Poczytajcie sobie ile % przezera nfz na wyplaty i pierdoly i wylaczcie tv bo ryja beret spoleczenstwu

damian.szefo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-04 15:35:47
tylko że ten "spisek" jest co roku, dzięki Porozumieniu Zielonogórskiemu

rene30
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-04 21:57:56
zapomniałeś ze TUSK Z Porozumieniem Zielonogórskim zawarli porozumienie i ich prezes był wiceministrem

sambakicikici
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-01-04 11:33:19
Tych wszystkich zachłannych lekarzy powinno się oskarżyć o narażenie zdrowia i życia pacjentów i złamanie art.68 konstytucji RP.

ElManiaco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 11:52:54
Za co? Za to że nie mają podpisanej umowy? Nie wywiązują się z umowy bo ich nie mają. Do podpisania takowej trzeba obu stron negocjujących a nie jednej.

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-04 10:44:28
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-04 10:48:45
komentarz usunięty przez użytkownika

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-04 11:02:02
nie sposób się nie zgodzić. Ja z byle pierdołą nie idę do lekarza, 5 lat albo i dłużej nie byłem. Ostatnim problemem jaki leczyłem za pomocą państwowej służby zdrowia był wrastający paznokieć. Przez rok męczyłem się z niekompetencją lekarzy, najpierw rodzinnego, który przez kilka miesięcy kazał smarować miejsce maścią i moczyć w wodzie z szarym mydłem, a potem z chirurgiem, który wycinając pół paznokcia a potem szyjąc robił to za każdym razem źle. Wiązało to się z koniecznością ponownego zabiegu. Dopiero gdy sam wyciąłem paznokieć po kolejnej nieudanej robocie chirurga, wszystko wróciło do nor

mlw1488
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-01-04 11:58:30
Też miałem problem z wrastającym paznokciem z 10 lat temu i to był mój ostatni kontakt z patologią publicznej służby zdrowia. Po marudzeniu chirurga z przychodni zapłaciłem mu 300zł i zrobił mi prywatny zabieg w tej samej przychodni, w jej standardowych godzinach pracy, przy pomocy publicznych pielęgniarek, a wszystko to jako zabieg prywatny:)

Falcone86
    Ocena: -7 (glosow:7)
2015-01-04 10:42:54
niby dobrze gadasz ale popracuj nad składnią bo czytać się tego nie da

rafalb103
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-03 16:45:15
Prywatne gabinety i jeszcze mało

ElManiaco
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-05 11:55:43
Jakby to były prywatne gabinety to by nie było tematu, ba tacy lekarze nie mają nic wspólnego z NFZ i Arłukowiczem :)

ElManiaco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 11:57:26
Jakby mieli prywatne gabinety to by nie było tematu. Ci co mają prywatne gabinety nie mają nic wspólnego z NFZ i Arłukowiczem.

bohun1023
    Ocena: 39 (glosow:43)
2015-01-03 14:32:53
bede płacił jesli nie beda mi oddciagac składek z wypłaty na zus finito

Nasi
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-01-04 09:59:12
ubezpieczyć się samemu i zlikwidować ZUS, sami za kasę którą oddajemy temu potworowi mielibyśmy kilkukrotnie większą kasę, nawet nie polisę tylko lokatę :D na emeryturze, nie mówiąc o ubezpieczeniu zdrowotnym.

WujekRolex
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-04 12:59:06
Nasi, niestety istnieje takie ryzyko, że większość ludzi, która dostała swoje składki emerytalne do ręki, zamiast je odłożyć, to by je roztrwoniła :D "Na odkładanie mam czas".

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-04 15:40:13
Nasi ty wiesz po co w każdym kraju jest, taki czy inny, ZUS? Dowiedz się i nie wypisuj bredni. Ciekawe kto by wypłacił twojej babci emeryturę, chorej "ciotce" rentę. Nie łódź się że ludzie sami odłożą pieniądze, 95% wyda a na starość te 95% zażąda emerytury i ją dostanie bo w demokracji większość ustanawia prawo.

Jachociacho
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-04 15:58:49
A niech zgniją pod płotem Ci co sobie nie odłożą!

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-04 17:21:57
@wujekrolex, @damian.szefo, ch*j mnie obchodzą debile nie potrafiący myśleć. Umrze tak z 1000 osób to ludzie nauczą się, że trzeba odkładać. A lata socjalizmu wbiły do głowy ludziom, że im się należy. Ch*j do dupy należy się takim ćwokom i niech zdychają pod mostem.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 17:33:34
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-04 20:36:12
kurnamać a z czego wypłacili by "twojej babci" emeryturę, "cioci" rentę, a co z tymi co urodzili się nie zdolni do pracy?

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 21:28:27
myślisz, że pieniędzy nie ma? Ale za to na żydków są, na kościół są, na wytrawne życie politykierów są, na pałace zusu są itd. To, że teraz wmawiane jest, że pieniędzy nie ma to tylko dlatego, że chciwe łapska biorą ile mogą.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-04 21:32:01
a co do niezdolnych do pracy to ja mam takie zdanie, że można zrobić badania w czasie ciąży, które wykluczają urodzenie upośledzonego dziecka. Wiadomo, że czasem zdarza się, że dopiero przy porodzie okazuje się, że dziecko doznało jakiegoś uszczerbku. Wtedy okej, ale w innym przypadku ch*j mnie to. To każdego osobista decyzja, że chce urodzić niepełnosprawnego człowieka. A ludzie nie wiem czemu rodzą niepełnosprawnego, nie mają z czego tego człowieka utrzymać i łapska do państwa wyciągają. Trzeba umieć wybrać. Czy upośledzony człowiek chciałby być urodzonym? Nie wydaje mi się.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 22:21:11
kurnamać a może jakby ciebie przebadali to by stwierdzili ograniczenie umysłowe i by cię usunęli jak wrzód z dupyy. Pasowałoby ci to? Nie zachowuj się jak nazista bo to co piszesz to ich metody. Ty nie rozgraniczać pieniędzy budżetowych i zusu. ZUS wypłaca emerytury ze składek potrącanych z pensji. Jeżeli nie dostanie pieniędzy nie będzie rent i emerytur.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 22:49:23
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-04 22:51:15
To co sobie o mnie pomyślisz to już twoje zdanie, ja ci przedstawiłem co myślę na temat sztucznego podtrzymywania życia ku uciesze egoistycznych rodziców. A co do rozgraniczania budżetu i zusu to typowe tłumaczenie. Moim zdaniem to ci co mieli zagwarantowane emerytury to by mieli wypłacane, a reszta miałaby wybór albo zostają przy tym rozwiązaniu, albo sami by odkładali. Ekonomistą nie jestem i nie potrafię poprzeć swojego zdania jakimiś badaniami czy przykładami. Przedstawiam ci tylko mój punkt widzenia.

ElManiaco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 12:02:32
komentarz usunięty przez moderatora

Nasi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 13:06:59
Jedynym problemem jest odejście od tego systemu, na pewno zostaną skrzywdzeni ludzie, ale pomyśl o tym że dzisiejsi 30 latkowie zarabiający 2500 na rękę będą dostawać emerytury 25% z tego więc nie unikniemy skrzywdzenia, a jedynie dotknie to większej ilości osób i zobaczymy na własne oczy rewolucję, niestety zazwyczaj kończą się źle. Większość z Was wydaje się że ten system nie upadnie, tak wydawało się komunistom, tak wydawało się USA przed wielkim kryzysem, tak wydawało się Francji sprzed i po rewolucji, tak się wydaje Wam... NIE WYCZARUJEMY KASY BO NIE MAMY ZŁÓŻ NATURALNYCH JAK NORWEGIA.

mcdrong
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-01-03 14:08:12
Generalnie jak by nasz rząd przestał kraść, przyznawać sobie premie za nic i sensownie wydawał nasze pieniądze to na wszystkich płaszczyznach życia było by lepiej. To jest specjalnie rozdmuchane zeby ukryc aferę z podróżami naszych (P)osłow

grzesiekk01
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-03 14:01:10
złodziejom zawsze chodzi o kase

koll2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-03 13:07:22
Chodzi o kasę. A ty myślałeś że o gruszki

pawelkd1000
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-01-03 13:00:20
No tak zapłać lekarzowi za pomoc medyczną, policjantowi za interwencje, a strażakowi za ugaszenie ognia. A jak nie masz pieniędzy to zdychaj biedaku. co tu się dzieje ?!

voythek
    Ocena: -3 (glosow:17)
2015-01-03 12:52:37
Co za brednie, to wina rządu a nie lekarzy a widzę że wszyscy dalej łykają propagandę rządu jak tylko. Zamiast stanąć w obronie lekarzy to nie!!! Stają po stronie złodziejskiego rządu który okrada kogo się tylko da.

rene30
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-01-03 13:38:59
to że mamy debili w rządzie to nie ma żadnej wątpliwości ale z drugiej strony siedzi obleśna mafia która im ma wiecej pacjentów i wypisuje mniej skierowań tym w wiekszym luksusie się pławi.

ZeuS112
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-01-04 10:57:36
lekarze dostali podwyżkę kwoty na pacjenta z 96 zł na 135 zł, to po pierwsze. Skoro taki to nieopłacalny interes i biedacy tak muszą biedować za te marne pieniądze to jakim cudem lekarzy stać na drogie auta, chałupy jak pałace i kilka przychodni? Moja lekarka rodzinna, u której nie byłem jakieś 5 lat ma w sumie trzy przychodnie pod swoim szyldem, jakby jej nie było stać i dokładałaby do interesu to by chyba nie otwierała kolejnych POZ-ów?

waclawwaclaw
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-01-04 11:30:09
nie rozumieją że to nie tylko o stawki lekarzy chodzi. Ludzie kolejki, stawka na pacjenta podniesiona o 2 zł , ceny leków kosmos, pacjenci onkologiczni traktowani jak zło konieczne tu chodzi o cały system który jest ZŁY KARYGODNY. Ci lekarze mogą wyjechać z tego syfu i WSZĘDZIE ZNAJDĄ pracę za 3 krotnie większą kasę. To samo dotyczy personelu w szpitalach . Premier nawet nie raczy zająć stanowiska w tej sprawie . Ślepi jesteście? Wmawiają Wam że to wszystko wina lekarzy a tak nie jest

jam3
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-04 19:07:43
Do ZeuS112: Doinformuj się zanim się wypowiesz. Po pierwsze: podwyżka jest pozorna - usunięto dodatkowe pieniądze m.in. za pacjentów chorych przewlekle, po prostu przesunięto pewne środki pozostawiając całościową stawkę kapitacyjną bez zmian. Po drugie chałupy jak pałace owszem - może koło pięćdziesiątki i to też nie wszyscy. Natomiast na pewno zdecydowana większość do 31.-32. roku życia (czyli skończenia specjalizacji) pensja poniżej średniej krajowej, więc o pałacu, ba, kawalerce bez kredytu można tylko pomarzyć. Tyle w tym temacie.

pepe9997799
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-04 19:17:34
A czym się różnią politycy od lekarzy???Chciwością?-wątpię.Czym więcej dostają tym są "biedniejsi"- jedni i drudzy.

ElManiaco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 12:07:09
epe9997799 - ale to politycy są urzędnikami publicznymi, pracującymi za publiczny (czyt nasz) pieniądze, lekarze są na samozatrudnieniach czyli są przedsiębiorcami też dokładającymi podatki. Jeżeli lubisz pracować za darmola to twoja sprawa i chwała Ci za postawę społeczną...aczkolwiek wątpię.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500