Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
vivalafiesta  15-01-04, 22:02 Zgłoś
+ 131 -
Dodano: 2015-01-04, 22:02:22   przez: vivalafiesta
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 131  Zgłoś nadużycie
27
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W temacie
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Pytanie na dziś.
Ukryj komentarze(58)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
grog
    Ocena: 12 (glosow:18)
2015-01-05 18:58:57
lekarz nie moze miec limitu czasu na wlasciwe zbadanie pacjenta, szpitale nie moga miec limitow operacji, bo sa takie jaja, ze nowoczesny sprzet sie marnuje bo limity juz w polowie czerwca wyczerpane do konca roku, dobrze ze ktos sie za to wzial, a kto mial jesli nie lekarze? ludzie czekaja na zabiegi po kilka lat, co to k...wa jest? kto ma protestowac, kominiarze?

Pograbek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-07 00:31:10
no i tak sie dogadają teraz a za rok będzie to samo!

ferro87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-06 23:22:08
To ja Wam powiem tylko jeden przykład zapisu z umowy z NFZ,jest tam punkt, który mówi,że NFZ może zmienić treść umowy bez konsultacji z drugą stroną (lekarzami/przychodniami) i tym bardziej bez żadnego aneksu. Co do tego co większość ludzi myśli, czyli ze chodzi o zwiększenie zarobku lekarzy, to nie jest prawdą, jedynie media i minister tak to przedstawiają, ma być większy pakiet medyczny i co lekarze mają z własnej kieszeni wykładać na badania pacjentów? To już by paranoja była. I nie piszcie o przyspieszenie Hipokratesa, bo treści tez nie znacie. To jest tylko mała kropla absurdów, które Arl

ferro87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-06 23:26:50
Przysiedze * słownik sam wyrazy zmienia...

ElManiaco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 09:09:49
Zgadzam się z tobą w 100%

abazur22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-06 19:10:58
komentarz usunięty przez moderatora

Talges
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-06 18:09:40
to nie jest wina lekarzy tylko ludzi z ministerstwa to oni, czyli rządzący zrobili ten pierdolnik, a nie lekarze. jest zj@#any system, a nie ludzie go obsługujący.

bula789
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-06 16:14:51
tego chama arukowicza powinni wysłać do ruskich umowy gazowe podpisywac najwyzej by go putin odesłał z powrotem w worku

elminio
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-06 15:17:43
Teraz już wiem skąd masz te informacje,widać że oglądasz TVN,TVN24 i pewnie jeszcze czytasz wyborczą.Gratuluję wyboru wspaniałych mediów mainstremowych -tam nawet jest cały czas wzrost gospodarczy i spadek bezrobocia, a całemu kryzysowi w ministerstwie zdrowia i nfz-cie są winni lekarze oraz ich pacjenci.Szkoda dalszej polemiki - pozdrawiam.

szatanoslaw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-06 15:00:23
Minister zdrowia jest po prostu idiotą - tyle niedociągnięć z jego strony to przesada. Teraz próbuje się skłócić lekarzy z pacjentami - bo minister nie potrafi zrobić tego co do niego należy, a premierem państwa jest baba z Radomia, która prawdopodobnie nawet nie wie co się dzieje - bo jest na to za głupia.

sambakicikici
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-06 13:46:06
Nie ma przymusu bycia lekarzem. Jak się coś nie podoba to na budowę albo rowy kopać! Wtedy zobaczyliby co to znaczy naprawdę ciężka praca za psie pieniądze.

YaPaE
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-06 00:45:25
Zachciało się dziadom kilkanascie tysięcy wypłaty, a ty robisz za minimalną/...

Talges
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-06 18:12:03
to wejdź w buty lekarza i zrób przeszczep serca, zdiagnozuj raka albo wylecz trądzik dobierając odpowiednie leki i substancje dla chorego. łatwo się gada jak się gdzieś nie pracuje.

atena110
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-06 18:52:52
@Talges Nie myl pojęć. Czym innym jest praca w szpitalu, a czym inna w POZ. W całym sporze chodzi tylko i wyłącznie o kasę bo, że sam kierunek zmian jest dobry to nawet PZ potwierdza.

d_j_siwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 23:38:23
zgaduję że piętro wyżej pisało w dniu 05-01 2015 przychodnia nieczynna :P

lemingjager
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-05 23:23:44
komentarz usunięty przez moderatora

atena110
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-06 08:42:42
Ale Amerykę odkryłeś-o tym mówią nawet na TVN. Buhahahahaha

KapitanZbuk
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-01-05 23:07:20
komentarz usunięty przez użytkownika

lemingjager
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-05 23:26:18
komentarz usunięty przez moderatora

OstojaPolskosci
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-05 23:36:34
komentarz usunięty przez użytkownika

evelinecka
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-01-05 22:54:14
Szkoda że tak się dzieje ale jestem za lekarzami pełnią bardzo odpowiedzialną funkcję która powinna byc godnie opłacalna ! Wina oczywiście urzędasów ! Zgadzam się z postem siecino1 wszytsko i na temat!! Czy Polacy są tacy puści że nie widzą co rząd robi z POLAKAMI!!

junior2509
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 21:12:58
Oczywiście, że Brudzeń Duży koło Płocka tak samo jak Zągoty z tym że w odwrotnym kierunku.

siecino1
    Ocena: 5 (glosow:17)
2015-01-05 20:38:20
Wstępne umowy z lekarzami powinny być podpisane we wrześniu, żeby był czas na dopracowanie szczegółów. Ministerstwo obudziło się w styczniu, że sprawa nie jest załatwiona. Kompletny brak profesjonalizmu ze strony urzędasów. No i oczywiście wina lekarzy, bo nie chcą robić za darmo. A Wy lubicie pracować za darmo ?

Yiddish
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-05 21:30:34
nie będę komentował bo napisałeś co chciałem napisać. +

atena110
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-01-05 22:17:23
Rozmowa w sprawie pakietu, kwot i umów trwały od lipca. Zanim napiszesz podobne bzdury to najpierw zorientuj się w temacie.

lemingjager
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-05 23:29:20
komentarz usunięty przez moderatora

OstojaPolskosci
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-06 00:01:59
komentarz usunięty przez użytkownika

siecino1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-06 00:46:24
Do "Atena". Nie myl propagandy z rzeczywistymi ustaleniami.

atena110
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-06 08:32:47
W maju to była pierwsza propozycja/przedstawienie założeń. W lipcu zaczęły się negocjacje i trwały do ostatnich dni grudnia. Piszesz o spotkaniach, a nie bierzesz pod uwagę, że żeby skorygować czyt. przygotować nowy zakres ofertowy potrzebny jest czas.

Daroeu
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-01-05 19:11:46
Zielonogórskie cwaniaczki z PKS

mj_greep
    Ocena: -1 (glosow:21)
2015-01-05 18:59:37
Sam jesteś nieporozumienie!!! To właśnie przez takich jak ty mamy teraz jedno wielkie gówno!!! Dalej głosujcie na PO i Palikuta to niedługo nic nie będzie. Porozumienie Zielonogórskie chroni lekarzy bo musieli by płacić za nasze leczenie!!! A Rząd ma to w dupie i ma nas wszystkich w dupie!!! Kiedy w końcu to do was dotrze!!!!!

mj_greep
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-01-05 19:03:57
Do tego pierd**ą wszyscy o Pawłowicz co jadła sałatkę!!! Czy kó**a to jest aż tak problematyczne?? Tylko żaden POwiec nie dopatrzył się, że media zrobiły to aby odwrócić uwagę od głosowania w którym chciano sprzedać Lasy Państwowe!!! Wtedy akurat odbywało się te głosowanie!!!!

atena110
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-05 22:21:51
Ja pier**** co za brednie. Wiesz kto wchodzi w skład PZ? To są same NZOZy i prywatne gabinety czytaj PRYWATNE FIRMY, które za pieniądze z NFZ leczą pacjentów. Jak nie lubie Arłukowicza to w tej sprawie popieram. Koniec z białą mafią. W dupach się po przewracało.

elminio
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-06 01:16:27
atena110 PO Twoich komentarzach widzę,że starasz się wejść ministrowi-agentowi w tyłek bez wazeliny i POpierasz we wszystkich komentarzach.ProPOnuję Ci zgłosić się do swego pracodawcy i POprosić o POdwójną liczbę godzin pracy za tą samą stawkę-ale na biurowym stołku to pewnie niemożliwe.POpaprańce PO 7-iu latach rządów fundują nam co roku ten sam cyrk.Z pustej kasy NFZ to i Salomon nie wyleczy.Lekarze w końcu POwiedzieli koniec dymania za tą samą kasę i do tego z podwojoną liczbą klientów.A marionetka kOPacz zakopała się POd ziemię.

atena110
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-06 08:38:36
1.Nie włażę nikomu w 4 litery, tylko mam dosyć białej i czarnej mafii rządzącej tym krajem. 85% podpisało umowy, a ty twierdzisz, że to kompletni idioci. 2.Podajesz zły przykład, bardziej trafny byłby gdybyś napisał, że idziesz do pracodawcy i chcesz 2 razy więcej kasy, a jak nie to nie przychodzisz do roboty. 3.Jak się lekarzom nie podoba to niech nie podpisują tych umów. Niech sobie przyjmują w tych swoich gabinetach za kasę-ciekawe jak rynek zweryfikuje ich cenę?

atena110
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-06 08:59:16
Poza tym oddziel nienawiść do PO i pomyśl chwilę. Obecnie lekarz nie ma żadnego wskaźnika jakościowego swojej pracy, czy przyjdziesz się leczyć czy nie to i tak zgarnia kasę. A jak już przyjdziesz to nie ma żadnego interesu żeby Cie wyleczyć bo więcej wizyt to więcej kasy.

atena110
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-06 09:00:18
Zobacz jak działają NZOZy. Przychodzisz do przychodni i drukują 4 druki - taki jest "szablon". Z jedną wychodzisz bo to recepta, a druga to "wypis wizyty". Idziesz za miesiąc ponownie i o dziwo pani w rejestracji znowu drukuje to samo. Co stało się z pozostałym 2 drukami po pierwszej wizycie. Odpowiedzi są dwie: albo przychodnia wypisała sobie lewą wizytę albo lekarz wyciągnął druki żeby móc wypisać receptę z refundacją w swoim prywatnym gabinecie.

elminio
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-06 12:06:44
85%-podpisało umowy?? Skąd Ty masz te informacje?? Socjalisto wyłącz telewizor i włącz myślenie, przemyj oczy i uszy.Przykład podałem idealny-bo lekarze za te same stawki z lat poprzednich mają teraz dodatkowo "obsłużyć" pacjentów z rozpoznaniem raka.Natomiast Ci co podpisali to po dokładnym przeczytaniu umów już się wycofują.To jest idealne zagranie nierządu do podniesienia składek zdrowotnych, na co nie ma zgody.

atena110
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-06 14:11:41
85% podpisało i to jest fakt podawany nie tylko na TVN. Nie za te same pieniądze bo kasa jest większa niż w latach poprzednich. Nie widzisz jednego faktu. Do tej pory lekarz pierwszego kontaktu cie olewał bo wypisywał skierowanie i miał cie z głowy. Teraz będzie odpowiadał za wstępną diagnozę i to ona skieruję cie na podstawowe badania, które do tej pory zlecał specjalista przez co kolejki były do nich ogromne, a pierwsza wizyta kompletnie bezsensowna bo sprowadzała się do prostego wywiadu i skierowaniem na badania.

atena110
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-06 14:17:20
Dodatkowo wprowadzany jest wskaźnik trafności diagnozy, który obowiązuje w każdym cywilizowanym kraju - u nas i tak mocno zaniżony w toku negocjacji. Dodatkowo zapominasz kto tu jest pracodawcą a kto pracownikiem. Jeśli lekarzom się nie podoba to mogą leczyć za kasę w swoich prywatnych firemkach. Na osiedlu na którym mieszkam w PZ jest jedna z 3 przychodni i ona jest zamknięta. Rynek bardzo szybko zweryfikuje ich postępowanie. Przez to całe zamieszanie deklaracje przejścia złożyło 18 osób(sąsiadka pracuje w jednej z otwartych).

elminio
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-06 15:19:18
Teraz już wiem skąd masz te informacje,widać że oglądasz TVN,TVN24 i pewnie jeszcze czytasz wyborczą.Gratuluję wyboru wspaniałych mediów mainstremowych -tam nawet jest cały czas wzrost gospodarczy i spadek bezrobocia, a całemu kryzysowi w ministerstwie zdrowia i nfz-cie są winni lekarze oraz ich pacjenci.Szkoda dalszej polemiki - pozdrawiam.

atena110
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-06 16:29:09
@elminio Ale pierdzielisz. We wszystkich mediach 85% jest faktem, a ty dalej swoje. W przeciwieństwie do ciebie oglądam różne stacje i starm się na podstawie pozyskanych informacji wyrobić własny osąd w danej sprawie. Przestań oglądać Trwam i otwórz się na świat.. Wzrost gospodarczy i spadek bezrobocia to dane GUSu. Pytanie czy ten spadek odczuwają zwykli ludzie-zapewne nie bo zarabiają grosze lub są na śmieciówkach. Jaki kryzys w MZ?! Kryzys to jest w służbie zdrowia, ale to jest wynikiem wielu lat zaniedbań oraz m.in. mentalności lekarzy i "państwowców" na różnych szczeblach oraz b

grog
    Ocena: 12 (glosow:18)
2015-01-05 18:58:57
lekarz nie moze miec limitu czasu na wlasciwe zbadanie pacjenta, szpitale nie moga miec limitow operacji, bo sa takie jaja, ze nowoczesny sprzet sie marnuje bo limity juz w polowie czerwca wyczerpane do konca roku, dobrze ze ktos sie za to wzial, a kto mial jesli nie lekarze? ludzie czekaja na zabiegi po kilka lat, co to k...wa jest? kto ma protestowac, kominiarze?

atena110
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-05 22:32:00
Akurat ten spór dotyczy tylko i wyłącznie o wielkość kasiorki jaką zgarną NZOZy i prywatne gabinety. Masz racje, że chodzi tu też o szpitale itd. tylko zrozum wreszcie, że im więcej zarobi cwaniaczek z PZ tym dłużej będziesz czekał na operacje czy tomografie w szpitalu.

lemingjager
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-05 23:30:42
komentarz usunięty przez moderatora

atena110
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-06 08:40:08
Człowieku zrozum, że to są prywatne praktyki tylko podpisują umowy z NFZ. Nie płacisz im ty bezpośrednio tylko za ciebie robi to NFZ. Im więcej wyciągną z NFZ tym mniej kasy będzie miał np. dla szpitali.

Rapptor90
    Ocena: 3 (glosow:25)
2015-01-05 18:41:27
Co do Porozumienia zielonogórskiego... Mieszkam nieopodal Zielonej góry mianowicie w Sulechowie. Ide sobie dziś do lekarza ogólnego a tu Zonk oczywiście przychodnia zamknięta. W całym mieście przyjmował jeden lekarz Pani Halina K. która oświadczyła iż nie wyjdzie z pracy dopóki nie obsłuży wszystkich pacjentów. Brawo dla takich lekarzy!!! Po prostu jedni biorą do siebie bardziej Przysięgę lekarską a dla drugich wyłącznie kasa się liczy

maciejos78
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-05 21:54:57
Czyli jak tobie pracodawca podsunie do podpisania kontrakt, w myśl którego będzie ci płacił za pracę od 8:00 do 13:00 a od 13:00 do 16:00 masz sobie sam zapłacić, to bez szemrania go podpiszesz, bo praca ma być przecież zrobiona. Tak?

atena110
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-01-05 22:25:04
Nie. To znaczy, że jeśli chcesz leczyć pacjentów a kasę otrzymywać z budżetu państwa, a konkretnie NFZ to robisz to na warunkach jakie Ci przedstawiają, a nie jakie sobie wymyślisz. Jeśli kasy Ci mało to przyjmujesz ludzi za kasiore. Jak idziesz do sklepu to też targujesz się o cenę usługi/towaru?!

mkbewe00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 18:34:31
ale jesli to Stara Biała, to do Brudzenia jest ze 20 km

d_j_siwy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-04 23:20:59
Jakie QRWA ZELONOGÓRSKIE toż to gmina Stara Biała k/Płocka

cakp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-06 04:02:48
a skad wiesz, street view masz w lapie?

Antek999
    Ocena: 6 (glosow:26)
2015-01-04 22:51:46
Jak zwykle rządzący dali d.py a teraz szczują pacjentów na lekarzy. W tym państwie, istniejącym tylko teoretycznie - jak się wygadał jeden minister z PO, nic nie działa jak powinno i zamiast wziąć odpowiedzialność za to i starać się poprawić system to urządza się medialne nagonki w stylu że to wina Amerykanów co zrzucili nam stonkę. . Wiecie co byłoby najzabawniejsze - gdyby ci wszyscy protestujący lekarze przeszli na praktyki prywatne, Arłukowicz obes.rałby się ze strachu, że go pacjenci spała razem z tym jego ministerstwem.

corvus_pl
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-01-05 18:14:37
Niech idą na prywatne praktyki - najlepiej na kasę w sklepie darmozjady pi...dolone. Jak nie lubię PO tak pochwalam działania ministra.

Yiddish
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-05 21:41:45
corvus_pl działania ministra który nie daje rady i zwala na innych? Pomyśl tempaku jak ktoś Ci zleca prace to uzgadniacie razem warunki a jak się nie podoba to szukasz innej. To nie wina pracownika że za mega odpowiedzialność i mniejsze pieniądze niż rok wcześniej odmawia pracy tylko szefa (ministra sristra) który nie zachęcił pracownika tylko wręcz przeciwnie. A do lekarzy z PZ można chodzić prywatnie i nikt Ci czy mi nie zabroni. Pan minister z innymi lewakami i dziadowskimi dziennikarzami mydlą wam oczy. PO jest gorsze od komuny. PZ walczy też dla nas pacjentów.

atena110
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-05 22:26:58
Człowieku zrozum, że to są prywatne praktyki tylko podpisują umowy z NFZ. Nie płacisz im ty bezpośrednio tylko za ciebie robi to NFZ.

mario4mr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 22:38:14
Sikórz lub gdzieś w pobliżu?

masakrycznie
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-04 22:44:41
Tylko chorować:( pier...ni politycy

masakrycznie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 22:24:51
okolice płocka czyżby???


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400