Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
czadowyRyszard  15-01-06, 16:33 Zgłoś
+ 499 -
Dodano: 2015-01-06, 16:33:15   przez: czadowyRyszard
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 499  Zgłoś nadużycie
122
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Uczciwa konkurencja
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Tak to wygląda.
  •  Kopciuszek tuz po północy
Ukryj komentarze(162)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ar2r13
    Ocena: 83 (glosow:97)
2015-01-06 18:57:59
Zostanie bohaterem narodowym za to że pierwszy próbował

Genialon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 23:58:37
Ale problemem jego było to, że w Polsce zużywa się tysiące ton saletry rocznie (że nie wspomnę o saletrzaku i innych) i ta substancja jakoś wybuchać nie chce. Chyba, żeby domieszać semtexu albo trójnitrotoluenu, a o te substancje trudno chyba na Akademii Rolniczej w Krakowie. Moim zdaniem p. Brunon to taki jakby teoretyk. Władza musiała kogoś zamknąć dla pijaru, padło na niego.

sphinx125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 04:15:11
Żydowskim planem jest wyniszczyć polaków,Co jak widac się udaje.Część uciaka reszta padnia na pysk w końcu,bo nie potrafimy sie zjednoczyc.Dopiero jak nam zabiorą wszystko,będziemy w łancuchach w gównie po czubek głowy jak w Palestynie mają teraz,zacznie się partyzantka,Chiny kiedyś chciały nam wypowiedzieć wojne.Postraszyli że mają 3 miliardy ludzi,myśleli że pękamy a nasi powiedzieli że po przeliczeniu nie mamy tyle miesca w ziemi żeby ich pózniej pochować :-)

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-15 19:48:45
w sejmie sami agenci PO to niemiecka opcja wyprzedajaca polske PIS frakcja zydowska trzymajaca nas w zabobonach judochrzescijanstwa i w trujacym nas wszystkich weglu zero inowacji a okna w zimie nie mozna otworzyc tak jedzie weglem tylko zeby to poczuc trzeba pomieszkac za granica gdzie wegiel jest zabroniony ze wzgledow zdrowotnych jak azbest czy olow

TowarzyszPancerny
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-08 21:03:22
za 30 lat jakis lewacki prezydent odznaczy go Orderem Orła Białego

tub0_osh
    Ocena: -11 (glosow:17)
2015-01-08 10:08:07
Swoją drogą, czy nie jest przypadkiem tak, że otwarte pochwalanie zbrodniarza to praktycznie to samo co podżeganie do przestępstwa? Wiecie, to samo co np noszenie na koszulce swastyki. Jakim cudem ta wstawka jeszcze istnieje? MODS MODS MODS!!!

cubajszpil
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-01-08 12:47:04
biegnij na policję konfituro

LuskaI23
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-01-08 13:06:08
Wiesz co Tubuś, tak sobie czytam to wszystko, widzę jak mądrze piszesz, z sensem i logicznym myśleniem.. I zastanawiam się, dlaczego ci socjopaci tego nie rozumieją? Widzę ich jako jaskiniowców z czasów mamutów, którzy swymi maczugami walą we wszystko co jest nie tak, bo nie umieją rozwiązywać problemów. I tak marzę sobie, żeby w końcu zaistniało w nich minimum człowieczeństwa i cywilizacji, dzięki której nie mówili by tępo "zabić,ubić,zamordować" nie licząc się z konsekwencjami. Przykro tak czytać, kiedy jeden człowiek drugiemu życzy śmierci, bo wini go za swe niepowodzenia życiowe.

tub0_osh
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-01-08 13:22:29
To się nigdy nie stanie. Prostaków, prymitywów zawsze będzie na tym świecie więcej, ponieważ o wiele łatwiej prowadzić takie życie. Do wszystkich popierających Brunona K., dla cubajszpila, który wysyła mi rozkoszne i śmieszne pogróżki na maila, powiem jedno: zachowujecie się tak samo, identycznie jak islamscy fanatycy. Tak samo ślepi, tak samo tępi, tam samo ograniczeni umysłowo. Cubajszpil, jeszcze słówko, jeśli tak bardzo cię zirytowałem, że aż chciałbyś mnie odwiedzić i "nawpi...lać mi garści, że nie wstanę z łóżka" to tylko świadczy o mojej wygranej:).

LuskaI23
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-01-08 13:37:36
Prostak o IQ planktonu, który jedynie przemocą umie rozwiązywać problemy i przemocą zmuszać do swojego zdania. Bo jeśli masz inne to przyjedzie i Cię pobije :D Nie wiem czy się śmiać czy pokiwać głową, mieszane mam uczucia. Ale chyba jednak smutek przewyższa. Nigdy na świecie nie będzie dobrze, póki ludzie będą rządni zabijania. Myślę, że ktoś powinien się zainteresować cubajszpilem i jemu podobnymi, zanim dojdzie do tragedii. Wyobraźcie sobie zwolennicy mordowania, jakby Wam ktoś zabił najbliższą osobą, jaki to jest ból i rozpacz i zastanówcie się zanim komuś tego życzyć będziecie.

cubajszpil
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-08 17:27:00
luska, wolę być jak to nazwałaś "prostakiem z IQ planktonu" niż pasztetem z krzywą mordą lansującym się na wiocha.pl , który tylko na wiosce uzyskuje walidację od płci przeciwnej... gejoosh - napisałem że nie wstaniesz w wózka, aż tak bardzo cię nie przerobię żebyś z łóżka się nie podnosił, ale na wózeczku jak troche pojezdzisz, przemyślisz swoje zachowanie, nabierzesz szacunku do większycj i silniejszych, zobaczysz swiat z innej perspektywy, kto wie może wtedy staniesz się jeszcze bardziej empatyczny dla "ludzi" hahaha

cubajszpil
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-08 17:31:44
a wiadomość dostałeś nie dlatego że nie zgadzam się z twoimi gejowskimi poglądami tylko dlatego że kilkukrotnie obraziłeś mnie personalnie... a ja sobie nie pozwole żeby byle śmieć z wiocha.pl mnie obrażał...

tub0_osh
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-01-08 18:04:18
Nie, nie, ja cie nie obrazam. Ja cie zaluje. Sam fakt ze chodzisz po tym swiecie i umie obslugiwac komputer to jakis wybryk natury. Widzisz, dalej pisze co mi sie podoba, zawiedziony?

LuskaI23
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-01-08 20:10:27
Nie dość że jest za mordowaniem, to jeszcze grozi ludziom kalectwem. Jednak obraziłam plankton.

sarastroo
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-01-08 21:47:50
komentarz usunięty przez użytkownika

Antycyponek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-09 14:58:42
komentarz usunięty przez moderatora

cubajszpil
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-09 18:52:51
chcesz przez to powiedzieć że tata cię dyma w wannie?...

Vladimir__Putin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-08 09:15:24
Przeraża mnie głupota i poziom hipokryzji osób tu piszących.Ujadają jak wściekłe bobry, że polityk to nie człowiek, "ojej jaka szkoda że tego sejmu nie wysadził ".A po chwili ujadają na temat aborcji, że przecież jedna komórka to JUŻ CZŁOWIEK.Więc jak to jest?Kto jest człowiekiem a kto nie?Wszystkim tym ludziom należą się nagrody!!Order Virtutti Cebulari!

tub0_osh
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-01-08 09:51:55
I medal z kartofla za wybitne osiągnięcia w dziedzinie zanikającego z wiekiem IQ.

anubisgd
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-01-07 23:27:00
fakt brawo Brunon dobrze chciałeś ale tym razem nie wyszło ale jest jeszcze szansa i miejmy nadzieję że następnym razem komuś się uda. Popieram wszystkich którzy spróbują zrobić porządek z debilami w sejmie.

tub0_osh
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-08 09:58:11
I wprowadzić anarchię? Wyobrażasz se może jak na światowej scenie politycznej będzie wyglądało państwo bez rządu, państwo z wysadzonym w powietrzu sejmem, z połową tysiąca zabitych osób, NIE TYLKO polityków? Jak jedna wielka pi3rdolna czarna plama na mapie. Pamiętasz jak pospadały akcje giełdowe po tragedii w WTC? Pewnie nie, zakładam (po elokwencji wypowiedzi i ogólnej "dojrzałości" komentarza) że byłeś wówczas błyskiem w oku mleczarza, ale pomyśl co by było u nas, gdyby rozwalili cały sejm...Myślcie ludzie, to boli tylko trochę na początku!!!

sambakicikici
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-01-08 15:10:48
Weź już ty się tubusiu gejusiu razem z tą swoją lusią piz*usią zamknij.

tub0_osh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-08 21:06:29
Zbyt wiele rozsądnych argumentów, bym mógł się odnieść, powaliłeś mnie swą retoryką.

lukaslion
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-07 23:20:19
Chwała bohaterom !!!

krykoz
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-07 23:06:14
Śmieszy mnie polaczkowo. Zamiast zgrupować się i zrobić porządek to wolą być śmieciami we własnym kraju.

davidbrian35175
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-07 21:55:40
Boze, co za dno. MINUS

gierand
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-07 21:32:05
napiszcie gdzie siedzi to wyślę mu extra pake.

cu2recu2re
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-07 21:09:51
Ja nie żałuję. I tak znalazłby się jakiś polityk co przeżył i zwaliłby winę na Putina albo Tuska. A wojny z Rosją to raczej nie wygralibyśmy.

marcino132
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-07 20:45:24
ja żałuję!!!!!!!!!

koxu42
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-07 19:59:01
Czy tylko mi przypomina on Biedronia?

murinforte
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-01-07 19:29:33
Gimbusiarzom żal dupę ściska, a żaden z nich nie chce iść w ślady swojego "bohatera". Banda pryszczatych, internetowych kozaków

yamahahaha
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-07 16:40:34
Czy politycy nie decydują o wojnach i konfikatach miedzy krajami i wewnątrz ich?Czy dla polityka istotne jest na jakim poziomie statystyczny Polak egzystuje?Jak świat światem przez polityków,ich pazerności,chorych decycji przelewana była ludzka krew,jeśli tego nie wiesz Kulkaoolo to pytam gdzie żyjesz na Marsie?

Swierzakh
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-01-07 16:33:43
TO JEST TO CO SIE DZIEJE Z CZŁOWIEKIEM, KTÓRY JEST PRZYPARTY DO MURU I NIE MA NIC DO STRACENIA

Elizabeth-Short
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-01-07 15:52:52
komentarz usunięty przez moderatora

kulkaoolo
    Ocena: -25 (glosow:35)
2015-01-07 15:22:04
Chory człowiek, który chciał mordować ludzi ( nie bacząc na kogo wypadnie - chociażby wycieczki szkolne pałętające się po sejmowych korytarzach) i chorzy ludzie popierający porypańca. Niech gnije w wariatkowie, gdzie jego miejsce, a jego wielbiciele niech się zastanowią nad wizytą u psychiatry, póki nie jest za późno, jak dla tego świra.

matiko1212
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-07 21:05:29
Czy ty jesteś normalny? widać że używasz mózgu. widać warto poświęcić kilku ludzi dla większej idei

tub0_osh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-08 10:01:26
Pół tysiąca, w tym dzieci, to nie kilku ludzi, a wprowadzanie anarchii do ledwo zipiącego państwa to nie wyższa idea, tylko gospodarcze i polityczne samobójstwo.

MarioZed
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-09 08:24:26
tub0_osh zapytam Cię: a jak Ci się wydaje, kto odpowiada za to, że państwo ledwo zipie? Aby nie przeciążyć Twojego rozumku to Ci od razu odpowiem: odpowiadają za to tylko i wyłącznie politycy. A zatem pozwalać dalej politykom na dożynanie państwa to prosta droga do ruiny. Pytanie: to po kiego grzyba nam politycy, a zwłaszcza taka banda złodziei i idiotów jak w polskim sejmie???

tub0_osh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-09 12:23:07
Nie będę ci po raz tysięczny tłumaczył, czemu uważam, że polityków z rządzącej nami partii (oraz kilku innych partii przy okazji) powinniśmy się pozbyć inaczej niż poprzez mordowanie. Żeby to zrozumieć widocznie musisz dojrzeć, bo klapki na oczach i patataj.

ferdal
    Ocena: -11 (glosow:25)
2015-01-07 15:16:32
Smutny to kraj i mierne społeczeństwo, skoro dla kogoś pie*dolec staje się idolem.

spacz
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-07 15:40:40
komentarz usunięty przez moderatora

Ananke
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 16:53:39
komentarz usunięty przez użytkownika

omen100
    Ocena: -17 (glosow:31)
2015-01-07 15:00:40
Idioci popierający psychola powinni gnić za kratami razem z nim. Nie potrzebujemy na wolności nieudaczników o psychopatycznych skłonnościach,których nie stać na chleb ze smalcem i wina za swe marne życie obarczają tylko i wyłącznie państwo.

spacz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-07 15:41:45
komentarz usunięty przez moderatora

szczepciokali777
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-01-07 17:18:01
GNIĆ TO CI MOŻE POCHWA Z BRUDU. Ja lubię chleb ze smalcem. A po drugie nie jest on nieudacznikiem ,czy biedakiem a rektorem uczelni, i pewnie stać go na nie tylko chleb ze smalcem A TY JAK PISZESZ TAKIE GŁUPOTY TO SIĘ ŻYGAĆ CHCE.

omen100
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-01-07 17:32:42
On jest psycholem,a popierają go nieudacznicy tacy jak ty,to tyle,nie zamierzam dyskutować z analfabetą :)

szczepciokali777
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-08 18:44:23
nieudany to był wytrys twojego ojca jak cię spłodził... Ja nic takiego nie napisałem że go popieram w tym co robił. Ma swój świat i tyle jego sprawa. Ale jak piszesz takie bzdury to mnie telepie.

pucio1
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-01-07 14:58:32
grigore zwróć uwagę na to ilu rodzicom oni odbierają życie i w jakich głodowych mękach, nie wspomnę o Dzieciach które głodują i o ludności pozbawionych praw opieki medycznej.Ile tysięcy Polaków przez was żydów cierpi.

vocals
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-01-07 15:34:03
Ty to chyba w jakimś urojonym kraju żyjesz, gdzie ty masz te głodujące dzieci? tych rodziców umierających z głodu?

LuskaI23
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-01-07 15:44:48
W telewizji :D W każdym kraju, w każdym, nawet najbogatszym są ludzie biedni i bezdomni. To jest normalne. Nigdy nie będzie tak, że każdy będzie żył w dostatku.A pozbawionych praw opieki medycznej są ludzie którzy się nie ubezpieczają. Wystarczy być zarejestrowanym w urzedzie dla bezrobotnych żeby mieć opiekę medyczną. I czemu przez żydów?

suzukidrz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-07 15:55:55
Czemu przez żydów? zapoznaj się z drzewem genealogicznym naszej "elity rządzącej" .

suzukidrz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-07 16:01:27
I to że ludzie są bezdomni, to nie jest normalne skoro przepracowali większość życia. A przyjdzie taka łajza jedna z drugą i kamienice całe zabierają.

LuskaI23
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-01-07 16:05:45
A to uważasz że ludzie są bezdomni tylko dlatego że ktoś im tak o bez powodu dom zabierze? A ja myślałam, że sa bezdomni np, bo przepili dom, bo nie płacili, bo mieszkali u kogoś, bo przegrali na maszynach. Jest wiele powodów. A drzewo genealogiczne , to rozumiem, że kazdy w sejmie jest żydem?

suzukidrz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-07 16:44:35
Ja prdle. . ale pusto masz dalsze rozmowy z tobą nie mają sensu musiałbym Ci kazać czytać dużo rzeczy o których nie dowiesz się z TVNów. Co oczywiście wiąże sie z opientroleniem wora soli tak że pas. Wygrałaś. Powiem tylko tyle tv i rząd to jedna wielka rodzina. Miłego wieczoru. Pozdrawiam tych z otwartymi oczami i myślących samodzielnie.

LuskaI23
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-01-07 16:55:53
Tvn nie oglądam od lat, więc nie trafiłeś. Za to jak najbardziej myślę samodzielnie. Jestem obiektywna i nie winię za wszystko rządu. "Coś mi nie wyszło? Wina rządu" Ludzie często są sami sobie winni. Nie jestem alfą i omegą i wielu rzeczy nie wiem , ale wiem że morderstwo nigdy nie będzie rozwiązaniem. Ty sam nie wiesz , co dobrego by było po takim zajsciu. Nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie, jak według Ciebie wyglądała by Polska po zabiciu wszystkich polityków. Popierasz to, a sam tego nie zrobisz. Więc spójrz na siebie zanim zaczniesz kogoś obrażać.

suzukidrz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-07 17:35:16
I znów zachęcam do ponownego przeczytania komentarzy w których pisałem że nie popieram. Czytaj ze zrozumieniem, a później coś napisz.

protection2000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-07 21:22:58
lyskaI23 Wystarczy być ubezpieczonym? żeby iść do lekarza ogólnego na kropelki na katar? spróbuj się dostać do specjalisty terminy na 5 lat w przód, jak cię nie stać prywatnie to zdychaj albo zostań kaleką, czytam twoje komentarze i widzę właśnie jaka ciemnota w tym kraju panuje, wiesz co się dzieje z dziećmi których rodziców nie stać na ich utrzymanie u nas w kraju? zabierają im je, następnie trafiają do rodzin zastępczych którym płacom na utrzymanie dziecka gdzie tu jest k...wa logika?

LuskaI23
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-07 21:51:34
Jakbyś czytał moje komentarze to byś przeczytał, że piszę iż w naszym kraju dzieje się źle i temu nie zaprzeczam, a jedyne co piszę to to, że MORDERSTWO nie jest rozwiązaniem i nigdy nie będzie. Zabicie rządu niczego by nie zmieniło, a jesli już to tylko na gorsze.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 00:24:29
Byl Smolensk - kilkudziesieciu politykow zginelo, i co lepiej wam od tego sie zyje?Dziecinne bajanie - zabic politykow i pozamiatane. Ot recepta na kraj miodem i mlekiem plynacy.

tub0_osh
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-08 10:06:16
"wiesz co się dzieje z dziećmi których rodziców nie stać na ich utrzymanie u nas w kraju? zabierają im je". A wiesz, amebo, co się dzieje z dziećmi, które akurat są na wycieczce szkolnej w Sejmie, kiedy hipotetyczny brunon k. postanawia naprawić kraj? WYBUCHAJĄ.

wieszjak
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-07 14:45:23
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:16)
2015-01-07 14:40:43
Jeśli to taki bohaterski i wielki wyczyn, zmieniający dzieje Polski na lepsze, dlaczego Wy, którzy to popieracie i tak uważacie, nie pójdziecie sami i nie wysadzicie sejmu mordując 400 osób? Śmiało, przecież to nic złego, to ratunek dla naszego kraju. Zbierzcie się razem, razem wysadzicie więcej.

marianset
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-01-07 14:54:40
Osobiście sądzę ze jesli największych kretaczy powywieszac na galeziach przed wiejską to w nastepnych wyborach startowaliby Ci ktorzy cos zmienią i dwa razy sie zastanowią czy przyznać sobie lewą premie.. Nie mam nic przeciwko..

spacz
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-01-07 15:42:46
komentarz usunięty przez moderatora

tub0_osh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-08 08:33:23
A sprzątaczka w sejmie to już człowiek, czy nadal dla ciebie gówno na 2 nogach? Panie z recepcji, kobitki ze stołówki itp? Nadal nie ludzie? Gdzie zaczyna się więc człowiek? Czym jest człowieczeństwo, dokąd zmierzamy? Jak wielki jest wszechświat i dlaczego jeden trójkącik serka topionego to zbyt wiele na jedną kanapkę i za malo na dwie?! Wyjasnij mi to wszystko, bo nie rozumiem!!!

Vladimir__Putin
    Ocena: -6 (glosow:16)
2015-01-07 13:25:36
Oglądając takie "sbsurdy", nie pozostaje nic innego jak uklęknąć i pomodlić się w intencji rychłego wyzdrowienia osób, którego tego Pana mają za bohatera i plusują takie wstawki.Niestety, jestem świadom tego, że w większości przypadków nie pomoże nawet ingerencja sił naprzyrodzonych, samego Najwyższego Stwórcy.Debil*zmu i glupoty nie da się wyleczyć.To są schorzenie o podłożu genetycznym.Jeśli ktoś ma geny i mentalnoś masajskiego zbieracza chrustu, to niestety, ale medycyna i Stwórca są bezradni.Może lobotomia albo elektrowstrząsy?Niech Bóg ma was w opiece.Biedactwa.

stachu175
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-07 15:00:51
Bóg nie istnieje, to wymysł ludzi którzy nie potrafili zająć się sobą i musieli wierzyć w Święte Duszki :) Putin snickers by, Ci się przydał.

Vladimir__Putin
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-07 15:38:26
Boże, Królu Wiekuisty!Chroń mnie przed idiotami, dla których ironia jest czymś kompletnie nieznanym!Chroń mnie przed gimbusami, dla których każde słowo, każde zdanie, każdą wypowiedz winna być traktowana z powagą godną Słowa Bożego.Przed cięzkimi stawiasz mnie wyzwaniami o Panie, cieżki jest krzyż spoczywający na moich barkach!Ale wierzę że nasze modlitwy będą skuteczne!Będą wysłuchane!Amen.

dren
    Ocena: -7 (glosow:27)
2015-01-07 13:06:14
Ja nie żałuję. Mam nadzieję, że resztę życia spędzi w więzieniu. Nic nie usprawiedliwia zabijania ludzi. Nic.

wieszjak
    Ocena: 11 (glosow:17)
2015-01-07 14:46:28
jakich ludzi? na wiejskiej nie ma żadnych ludzi tylko same ku**y i złodzieje

cubajszpil
    Ocena: 3 (glosow:17)
2015-01-07 12:55:15
Jak dla mnie facet jest bohaterem i ogromna szkoda że nie udało mu się wytłuc tej bandy sk*rwysynów z wiejskiej... a że zginęłoby kilka przypadkowych osób - collateral damage - gdzie drwa rabią tam wióry lecą... CAŁA POLSKA CZEKA AŻ W KOŃCU KOMUŚ UDA SIĘ DOKOCZYĆ DZIEŁA PANA BRUNONA !!!

LuskaI23
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-01-07 13:14:48
Czy napisał byś to samo, gdyby tego dnia Twoje dziecko było w sejmie na wycieczce i zginęło? Tylko nie pisz, że nie jesteś z Warszawy. Chce wiedzieć, zakładając, że sejm jest w Twoim mieście. Czy napisałbyś to samo, gdyby Twoje dziecko tam zginęło??

tub0_osh
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-01-07 13:19:16
Ch*j z dzieckiem, collateral damage.

hubertberger
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-01-07 13:22:26
Wystarczy się upewnić, że twoje dziecko nie ma wycieczki w dany dzień, a na taka musisz wyrazić zgodę, zwłaszcza w takie deprawujące miejsca. ;) Tak serio to wątpię, żeby taki zamach cokolwiek zmienił, no może doczekalibyśmy się stanu wojennego v2.0. Wielce prawdopodobnym jest, że na miejsce zmasakrowanych świń przyszłyby inne, pewnie jeszcze gorsze, a na pewno lepiej zabezpieczone.

LuskaI23
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-01-07 13:32:13
A skąd wiesz, którego dnia ktoś postanowi podłożyć bombę w sejmie? Tam każdego dnia są setki dzieci, setki. Niech zginą bo ktoś jest niezaradny życiowo i mu źle, a za wszystko wini polityków. Collateral damage.

cubajszpil
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-07 13:42:14
nie mam dzieci.

tub0_osh
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-01-07 13:46:20
"Wystarczy się upewnić, że twoje dziecko nie ma wycieczki w dany dzień" eee? Znaczy się wyj3bane na życie osób postronnych, póki MOJEGO dziecka tam nie ma? Fajne podejście, bardzo takie... pierwotne.

cubajszpil
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-07 13:51:22
normalne podejście, każdy naczelny odruchowo i podświadomie chroni własne potomstwo, chyba że jest cebularzem i chrystusem narodów i świadomie wpakuje swoje dziecko na mukę...

tub0_osh
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-01-07 14:08:01
Współczuję ludziom, dla których świat kończy się na czubku własnego nosa. Ale chyba jesteś zbyt tępy, żeby to zrozumieć.

sambakicikici
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-07 14:10:49
cubajszpil popieram cię w 100%

cubajszpil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 14:18:17
taaaak, poświęć własną rodzinę we własnoręcznie przeprowadzonym zamachu, jaki ty szlachetny ojejejejej... bozia na pewno jest z ciebie dumna...

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-07 14:30:34
Cubajszpil, on nie mówi o tym, że należy poświęcić swoją rodzinę, tylko o tym, żeby zrozumieć iż w takim zamachu zginą niewinni ludzie, dzieci. I żeby postawić się na miejscu osoby, która traci bliskich. Twoje dziecko, żona, matka nie zginie, ale zginie czyjeś dziecko, żona, matka. Czemu ktoś ma ponosić konsekwencje i tak cierpieć bo komuś odje*bało? Jak może nie być komuś żal, niewinnych dzieci, tylko dlatego że nie są jego?

tub0_osh
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-01-07 14:32:58
Przepraszam, ale o czym ty do mnie bełkoczesz w tej chwili? Jesteś świadomy tego co piszę w ogóle, czy nie bardzo?

sambakicikici
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-07 14:37:52
Mówcie co chcecie ale Brunon przynajmniej wziął sprawy w swoje ręce. A wy co? Potraficie tylko biadolić i narzekać. Ciekawe czy luśka i tubosh czy jak wam tam, jesteście tacy święci w życiu. Ciekawe czy nikogo nie skrzywdziliście.

LuskaI23
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-07 14:45:21
Nie przypominam sobie, żebym gdzieś narzekała i biadoliła. Nie muszę brać spraw w swoje ręce bo mi dobrze. Radze sobie, żyję, mam co jeść, gdzie mieszkać, za co się bawić. Mój dziadek mimo że emeryt, też na nic nie narzeka. Więc po co mam brać sprawy w swoje ręce? I nie, nikogo nie w życiu nie zamordowałam. Ale mam pytanie. Powiedz mi, co twoim zdaniem by się zmieniło? Co po zamordowaniu całego rządu zyskała by Polska, co by było lepsze? Jakby to wszystko wyglądało "po"?

sambakicikici
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-07 14:51:16
Lepiej byłoby na pewno. Każdy rząd byłby lepszy od obecnego.

tub0_osh
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-01-07 14:53:59
I pogadane, Lucy. Lepiej byłoby i chu.

sambakicikici
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-07 14:59:22
Z wami się nie da gadać. A ty tubosh idź lepiej na paradę miłości bo tylko tam się nadajesz.

LuskaI23
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-01-07 15:02:28
Tubuś nie rozśmieszaj mnie, bo poważny temat :D Sambakicikici. No ale co byłoby lepiej? Nawet nie potrafisz jednej rzeczy wymienić? I skąd pewność, że byłoby lepiej? Jaką masz na to gwarancję? Bo ja myślę, że rząd objął by jakiś mafiozo, dla którego prawo by nie istniało, miałby swoich ludzi i co tydzień chodziliby po domach Polaków i kazali sobie płacić a jak nie to strzał w łeb. Kazałby też dzieci porywać i robić z nich mydło. Zamknął by też dostęp do wody i kazał sobie płacić 20 zł za szklankę. Zachorowałbyś, to by Cie odpalili. Ja tak to widzę.

omen100
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-07 15:04:18
Samba, to na chu*j tu siedzisz i piszesz debilne komentarze? Wypad pod sejm wymierzać sprawiedliwość :D Zmieniaj Polskę bohaterze :D

sambakicikici
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-07 15:12:16
hahaha za jakiś czas będziecie wasalami Rosji i Niemiec. No ale zindoktrynowanym lemingom to raczej nie będzie przeszkadzało.

omen100
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-07 15:15:28
Dlaczego jeszcze tu jesteś? Nie masz odwagi!? Zrób to dla Polski!!!! Wierzymy w ciebie patrioto :D

sambakicikici
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-07 15:20:29
Lepiej być takim patriotą niż tanimi sprzedawczykami co dla własnych korzyści za grosze sprzedadzą swój kraj.

omen100
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-07 15:28:07
Skoro patriotyzm dostrzegasz w mordowaniu ludzi,to dlaczego tego nie zrobisz? Mam rozumieć,ze tylko w gadce jesteś mocny? Jak większość wypowiadających sie tu idiotów :)Marny z ciebie patriota, wstyd!

LuskaI23
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-07 15:31:50
A w jaki sposób my sprzedajemy swój kraj? Bo nie chcemy mordować jego obywateli? No i ja też chce wiedzieć, czemu sam tego nie zrobisz skoro to takie szlachetne i patriotyczne. No dawaj, uratuj tych głodujących i cierpiących ludzi. Brunonowi się nie udało, ale Tobie może się udać i zostaniesz bohaterem. Dlaczego tego nie zrobisz?

sambakicikici
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-07 15:32:47
jeśli uważasz ze ja popieram mordowanie to musisz być naprawdę upośledzona na umyśle.

LuskaI23
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-07 15:36:38
Czyli dla Ciebie zdanie "wysadzenie sejmu to cel wyższy, bohaterski i patriotyczny" nie jest zdaniem popierającym mordowanie?

sambakicikici
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-07 15:38:52
To moze inaczej: a co ty byś zrobiła gdybyś chciała wyzwolić swój kraj od złodziejstwa i oszustwa?

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-07 15:46:21
Odpowiem jak Ty mi odpowiesz, dlaczego sam tego nie zrobisz. Pierwsza zadałam pytanie.

Elizabeth-Short
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-07 15:48:13
komentarz usunięty przez moderatora

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 17:05:29
"Wystarczy się upewnić, że twoje dziecko nie ma wycieczki w dany dzień" to był żart, co stwierdzam później, ale po co czytać do końca i ze zrozumieniem skoro można pojechać...

cubajszpil
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-07 17:20:14
ku*rwy z sejmu to nie ludzie tylko śmieci do utylizacji, a reszta jak już napisałem - collateral damage, nie będę się nad tym rozwodził...

tub0_osh
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-08 08:27:07
Nie rozumita, dziewczyny? ważne żeby cubajszpilowi bylo dobrze, żeby znalazł pracę godną jego umiejętnościom i wykształceniu - np operator kosiarki na gumkę pod blokiem, cała reszta to collateral damage. Bo rząd mu zabrał, rząd go okrat, rząd winny jego życiowym niepowodzeniom. Na koń chlopaki, jak nie macie szabelek to butelki i widelce w dłoń i ruszać, wyzwolić narut! Jeszcze Polska nie zginęła póki cumbajszpil i cośtamkicikici żyją!!! Patataj na wroga!

cubajszpil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 12:49:39
komentarz usunięty przez moderatora

tub0_osh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 13:25:00
Uspokój siusiaka i napisz jeszcze raz.

bingo73
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-01-07 12:26:20
chcecie zmian? to trzeba ruszyć tyłek i udać się na wybory, a nie, że większość siedzi w domach, wychodząc z założenia, że to i tak nic nie zmieni, a ci, co już łaskawie pójdą, to głosują na "jedynki" nie sprawdzając nawet, kto jeszcze startuje, z skąd jest i co chce zrobić ...

kocurek83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 12:36:39
komentarz usunięty przez użytkownika

tub0_osh
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-01-07 12:38:22
No to już, idź parszywy leniu i powieś ich wszystkich, no na co czekasz? Aaa, że przez internety to wolno napisać wszystko, ale żeby tak samemu... oj to sorry, zapomniałem, że obcuję z gimbazą.

kocurek83
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-07 12:58:47
"Aaa, że przez internety to wolno napisać wszystko, ale żeby tak samemu... oj to sorry" nasz mentorze to rusz dupę od kompa, ładne wywody tu piszesz, chyba coś Cię trapi. P.S. Idź pocałuj na wycieczce w sejmie Millera i innych kolesi z czerwonej hołoty przy jajku!!!

tub0_osh
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-07 13:04:09
Zaraz, dokąd mam iść? Przecież to ty chcesz ich wszystkich wybić, nie ja. A jeśli nie rozumiesz prostych zdań które piszę, sugerując mi jakąś sympatię do Millera (eee?) to polecam powrót do podstawówki. Tam uczą, nie zawsze skutecznie, ale uczą. Że też na świecie się uchowali tacy niby 30 letni troglodyci, dla których jedynym sposobem wyrażania poglądów jest przemoc i mord.

kocurek83
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-07 13:12:52
"30 letni troglodyci", aż taki stary jesteś??

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-07 13:14:28
Te, kocurek, wincyj wykrzykników, to twój komentarz będzie lepszy, wiesz? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tub0_osh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-07 13:18:04
Rozumiem na czym polega twój problem. Umiesz przeczytać tylko pierwszą połowę zdania, do przecinka! A potem już para uszami bucha i reset. Rozumiem, przepraszam. To napiszę to samo bez przecinka ok? Czekaj: "Że też na świecie się uchowali tacy niby 30 letni troglodyci. Tacy troglodyci, dla których jedynym sposobem wyrażania poglądów jest przemoc i mord." Teraz szybka interpretacja zdania: Ty jesteś za przemocą i mordowaniem, prawda? A ja nie, zgadza się? Więc...? Wnioski...? Dam ci chwilę, naprawdę, poradzisz sobie.

LuskaI23
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-01-07 11:40:04
Nikt normalny nie popiera morderstwa 400 osób plus dodatkowo niewinnych pracowników sejmu czy przechodniów. Ciekawe autorze czy byś był za, gdyby np tego dnia Twoje dziecko było w sejmie na wycieczce i zginęło. Bo nie wiem czy wiesz, ale tam codziennie są wycieczki pełne dzieci. Psychopaci są rządni mordowania. Pomijając już fakt, że nic by to nie zmieniło. Poza zmienieniem życia w tragedię setek ludzi.

tub0_osh
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-01-07 11:55:11
Najbardziej przeraża mnie fakt, jak wielkie poparcie ma ten cały brunon, nawet tu, na wiocha.pl, gdzie jego zwolennicy wzajemnie liżą się po fiutach i rozpływają w zachwytach nad jego "bohaterstwem". A to oznacza, że widząc takie społeczne przyzwolenie na przemoc, podobnych brunonowi będzie znacznie więcej i komuś w końcu się uda. Komuś, kto nie rozumie, że rząd to nie tylko biały budynek i ludzie w środku, a wysadzenie w powietrze nie zmieni uchwalonych i puszczonych w świat ustaw, przepisów itp.

tub0_osh
    Ocena: -7 (glosow:7)
2015-01-07 12:00:16
Niesamowita krótkowzroczność kieruje wami, ludzie. Pewnie wydaje wam się, że jak już kolejny zamachowiec puści z dymem cały sejm, to nagle - cudem, kur#a cudem, Polska stanie się bogatym i ważnym krajem?! Że nagle korwin wjedzie na białym koniu, machnie szabelką i będzie git? Nagle jak za dotknięciem magicznej różczki, znikną podatki, głód i bieda? Czy wy jesteście poj3bani?! Zapanuje anarchia, pospadają wszystkie akcje, policja, szpitale, wszystko, cały ekosystem zostanie sparaliżowany, zapanuje całkowita bezkarnośc, przynajmniej chwilowo.

tub0_osh
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-07 12:03:02
I na krótki czas cały ten zawszony kraj zamieni się w europejską Somalię, chcecie tego? Możecie nienawidzić rządu, polityków, oszustów, ja też ich nie cierpię, ale trzeba być skrajnym, niewyobrażalnym idiotą, aby łudzić się i wierzyć, że ZAMACH w wyniku którego ginie około pół tysiąca osób może przynieść coś dobrego...

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-07 12:06:59
Smutne jest to, że ludzie nie uznają morderstwa za coś złego, jako ogólnego czynu. Tylko w zależności od tego, kogo miałoby się zamordować. Nie potrafię zrozumieć, jak można komukolwiek życzyć śmierci. Żyje w bardzo dziwnym świecie.

LuskaI23
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-07 12:10:43
Ta, będą dziękować takiemu Brunonowi że rząd obalił, jak zapanuje chaos i do ich domów włamią się ludzie okradną ich i zamordują pół rodziny i będą bezkarni bo nie będzie prawa. Ci ludzie nie myślą o skutkach, chcą po prostu rozładować swoją złość MORDUJĄC.

suzukidrz
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-07 12:51:56
gejtubO_shu z tym lizaniem fiutów to nie musisz sie tak obnosić publicznie, nikogo nie interesuje to co robisz z kolegami

tub0_osh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-07 13:05:49
Dzięki za rzeczowy, pełen sensownych argumentów komentarz. Trafiłeś w sedno, rozbiłeś mnie, pokonałeś.

LuskaI23
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-07 13:10:58
"Nie wiem co napisać, to zasugeruję że jesteś gejem" trololo

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-07 13:16:59
suzukidrz, nie wiem gdzie ty tu lizanie fiutów widzisz, widocznie masz taką chcicę, że dostałeś urojeń.

suzukidrz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 13:18:31
Chyba dam ci plusa, chcesz rzeczowo ? piszesz o społecznym przyzwoleniu na przemoc, a przemoc władzy wobec społeczeństwa to żyć za 700 zł renty brak służby zdrowia-wniosek? mordują ludzi bez broni , afera za aferą długo by pisać ile ich było bo co chwila nowa. Nie jestem za takim rozwiązaniem ale chyba go po części rozumiem.

suzukidrz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 13:19:45
Mintor przeczytaj uważniej komentarze.

tub0_osh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-07 13:21:56
To może w końcu do ciebie dotrze, że zamach na rząd tylko POGORSZY twoją, moją, naszych matek, babek, dziadków, wszystkich sytuację, rozumiesz?? Czy dalej klepki na oczach i patataj do przodu z wesołym korwinizmem? Wybić, spalić, zamordować?

tub0_osh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-07 13:25:41
Podam ci przykład - co się zmieniło po zamachach jakich dopuścił się Breivik? Poza oczywiście tragedią bliska setki rodzin? Nic, kompletnie NIC. A władze Norwegii jeszcze bardziej wzmogły ochronę mniejszości etnicznych itp. Bohaterski prawicowy Andreas tylko podbił do wyższego pułapu przewrażliwienie rządu na punkcie ochrony mniejszości, tolerancji itp. Nic nie zyskał poza ciepłą celą z internetem. Rozumiesz teraz?

suzukidrz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 13:34:13
Breivik był psychopatą bez planu walił w kogo popadnie. To inna bajka.

tub0_osh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-07 13:39:37
Nie dociera do ciebie, człowieku co piszę. Ja mam na myśli EFEKT końcowy, a nie skuteczność.

suzukidrz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 13:51:48
A do ciebie dociera? pisałem już że nie popieram takich działań ,ale jak nic się nie zmieni w sensie rząd to znajdą się jego następcy. Gościu pomyślał "Zbrodnia za zbrodnie"

tub0_osh
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-01-07 14:10:44
Wiem, to samo napisałem w pierwszym komentarzu. Brunon K. zaimponował tak wielkiej ilości gimbazjalnych korwinistów, dla których "rozwiąż problem" = "rozwal, zabij, zdetonuj", że nawet nie mam złudzeń, będą kolejni. I któremuś się w końcu uda. I wszyscy będziemy mieli wtedy przepieprzone.

art-b
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-01-07 11:22:04
Chyba tylko zwolennicy PISu z mordercy zrobić mogą bohatera. Jaka partia tacy idole. A gdyby w wyniku zamachu zginęłoby więcej pisiorów to też byłby bohaterem czy ujadaliby, że to wina Tuska?

zaldbag
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-01-07 11:11:58
1. Jak można popierać próbę zamachu na kilkaset osób?! 2. Jak można myśleć, że od zabicia kilkuset polityków coś by się zmieniło na lepsze? Niestety kraj naprawia się glosując na lepszych polityków, pracując, oszczędzając prąd i sprzątając po swoim psie... Zamachem jeszcze nikt niczego nie poprawił.

sambakicikici
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-01-07 11:23:50
A jak można popierać i biernie się przyglądać złodziejstwu, chamstwu i arogancji w polityce? Jak można cicho akceptować niszczenie i rozkradanie kraju, z którego prawie już nic nie zostało? Czasem trzeba radykalnych działań.

LuskaI23
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-01-07 11:42:48
Mam nadzieję że jak ktoś będzie chciał powtórzyć ten "wyczyn" i mu się uda, to ktoś bardzo Ci bliski będzie przechodził obok i zginie tak jak wiele innych niewinnych osób które będą się znajdowały obok czy w środku. Liczę że powiesz wtedy "spoko Brunon, nic się nie stało, ważne że zmieniłeś Polskę" Co za idiotyzm.

wiesiek45
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-01-07 11:48:55
Nie wazne kto glosuje ale kto liczy glosy!!!

sambakicikici
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-07 12:25:00
O mnie się Luśka nie martw bo ja ani nikt kogo znam w Warszawce nie mieszka więc mi to wszystko jedno. A takich Brunonów z czasem przybędzie.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-07 12:32:15
A widzisz, bo Tobie i Twoim bliskim nic nie grozi. Smutne ze są na świecie tacy źli ludzie jak Ty. Którym nie przeszkadza śmierć niewinnych osób, a wręcz tego chcą.

tub0_osh
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-01-07 12:37:02
Boże, ten koleś ma niby 24 lata, a poglądy jak wczesne 13... Co za dno.

sambakicikici
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-07 14:08:27
Buhahaha...Dnem to jest ktoś kto popiera niszczenie i rozkradanie kraju. A wy nie udajcie takich porządnych bo i tak znów wybierzecie bandę PO PSL i im podobnych.

tub0_osh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-07 14:13:51
Lucy, wytłumacz mu, że nie popieramy PO, PSL ani PISd, lecz mimo tego (o dziwo), gardzimy również przemocą. Szczególnie taką, w której ucierpieć mieliby postronni, niewinni ludzie. Sam bym mu to napisał, ale nie mam już siły na tego uchyłka.

sambakicikici
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-07 14:21:39
No patrzcie państwo jacy święci i przemocą nieskalani się znaleźli. A jak obecne państwo stosuje przemoc wobec ludzi i dręczy ich na każdym kroku to jest dobrze? Niewinni ludzie cierpią na każdym kroku pod tymi niby demokratycznymi rządami.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-07 14:37:03
Zarówno Tubuś jak i ja, nie popieramy żadnej partii, ŻADNEJ. Bo wszystko to jedno i to samo dno dna. Naszemu rządowi można wiele zarzucić, ale to nie powód MORDOWANIA ludzi. Zwłaszcza, że to kompletnie nic nie zmieni, a jedyne co to wprowadzi chaos w którym ludzie bezkarnie będą się napadać, mordować i okradać. Morderstwo nigdy nie było i nie będzie rozwiązaniem. Żona Cię wkur*wia, zamordują ją. Dziecko Cie denerwuje, nie spełnia oczekiwań? Zamorduj je, może następne będzie lepsze. Poza tym, skoro to takie bohaterskie, czemu sam nie pójdziesz i tego nie zrobisz?

sambakicikici
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-07 14:48:00
Wyobraź sobie że ja też nie popieram żadnej partii i mordowania niewinnych ludzi, bo nie o to w tym wszystkim chodzi. Ten człowiek chciał jedynie unicestwić ludzi, którzy zniszczyli ten kraj a to jest zasadnicza różnica pomiędzy mordowaniem dla samego mordowania a wyższym celem jakim był jego plan.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 15:07:01
komentarz usunięty przez moderatora

sambakicikici
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-07 15:16:02
Aż taka luska jesteś mocna w gębie że moderator usunął ci komenta?;P hahahaha

Borzo30
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-07 15:21:30
Luśka i Zaldbag mają rację, już byli tacy, co chcieli zarzynać władzę w 1917 roku, a nazywali się komunistami. Cara i jego rodzinkę uciszyli ołowiem, a potem jak przejęli władzę, to okazali się 10 x gorszymi bandytami, co odbiło się całemu światu czkawką.

LuskaI23
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-07 15:34:26
Ja mocna w gębie nie jestem, tylko Ty. Piszesz jaki to bohaterski i patriotyczny wyczyn a sam tego nie zrobisz. Dlaczego? A wyżej napisałam "Skoro to wyższy cel, to idz zaje*b w imie Brunona"

sambakicikici
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-07 17:18:27
To że się coś pochwala, nie znaczy że to samo chce się robić.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 21:53:04
A dlaczego nie chcesz tego zrobić skoro to pochwalasz?

tub0_osh
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-08 08:30:24
Podpowiem, chroniczny brak jąder objawiajacy się wirtualną napinką. Filar internetowych antyrządowców i buntowników, wirtualny Winkelriedyzm.

Daroeu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-07 10:36:45
Zwykła prowokacja

JackShephard
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-01-07 10:18:32
A teraz siedzi w więzieniu, podczas gdy prawdziwi przestępcy (politycy) pozostają nadal na wolności.

suzukidrz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-01-06 21:26:29
63 i nadal w poczekalni. . .

czadowyRyszard
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-06 21:34:46
Zwyzywałem moderatora wiec to sprawa dla niego osobista.

suzukidrz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-07 00:26:34
kumpel miał kiedys z 75 jak wspomniał o tym w komentarzu to to mu pozdejmował "łapki" na -12 i od razu do archiwum spadło.

BOBY102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-07 10:03:41
stary zapraszam do SIEBIE ... u mnie to multum jest takich ... ale są nie medialne ? ;DDDD

Antek999
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-01-06 21:09:38
Niedoszły bohater narodowy ;(

ar2r13
    Ocena: 83 (glosow:97)
2015-01-06 18:57:59
Zostanie bohaterem narodowym za to że pierwszy próbował

grigore
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-01-06 19:10:54
Polska uwielbia tych co duzo mowia a nic nie robia. Tyle co on to kazdy jeden dokonal, pomarzyl i skonczyl byle jak. A za robote i prawdziwe zmiany to nie ma komu sie wziac.

grigore
    Ocena: -7 (glosow:13)
2015-01-06 17:11:33
I co by zmienil? Zabilby dzieciom ojcow i matki a na ich miejsce przyszli by nastepni, gorsi. Zmiany potrzebne ale nie takie.

KSUT
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-06 18:58:25
Jak się mieszka w Polsce to się go uwielbia ;)już zasłynął choć nie doszły;)

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-07 11:01:32
Przyszliby następni, ale by mieli stracha, bo wiedzieliby czego się spodziewać w razie niezadowolenia społeczeństwa. Mieliby się na baczności.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700