Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czas ich przegnać jak należy i odebrac obywatelkstwa !!!
s33k3r_5y7yf  15-01-07, 14:47 Zgłoś
+ 813 -
Dodano: 2015-01-07, 14:47:27   przez: s33k3r_5y7yf
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 813  Zgłoś nadużycie
650
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(135)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
budrysio
    Ocena: 47 (glosow:69)
2015-01-07 14:56:49
ja do swego domu nie wpuszczam popaprańców wiec mam spokój francuzi nawpuszczali to mają

slaw0808
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-13 08:35:22
Może trzeba robić jak oni, ściąć kilku i spokój, gnać to coś....

slaw0808
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-13 08:31:03
komentarz usunięty przez użytkownika

slaw0808
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-13 08:17:57
komentarz usunięty przez użytkownika

sphinx125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 04:53:02
komentarz usunięty przez moderatora

Cisiolek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-11 17:53:50
komentarz usunięty przez moderatora

Townsville
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-10 18:55:55
Moder jest poprawnie polityczny.Usunal moj komentarz :P

lastbutcher
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-10 01:08:07
W naszym kraju jest ich około 30 tyś część z nich popiera takie akcje jak te we Francji i tym podobne np. obcięcie głowy doboszowi w GB i 80 letniej kobiecie w GB to ,że nie ma ich tu (jeszcze) milionów to tylko zasługa słabego socjalu... Pamiętajmy ,że czeczeni to też wyznawcy islamu...

Makaveli_ns
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-09 15:29:59
Na Europe juz za pozno

kary1977
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-01-08 19:14:10
Radykałowie i ekstremiści zawsze wyrządzają zło niezależnie od wyznania.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-01-08 20:18:25
Racja, ostatnio gdzieś czytałem, że buddyjski ekstremista wysadził się na jakimś zatłoczonym targowisku, a chrześcijański fanatyk otworzył ogień z kałasznikowa na stacji metra do innowierców.

Zubkownik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-08 16:56:13
FRANCUZI MIELI KOLONIE A TERAZ SAMI STAJĄ SIĘ KOLONIĄ REPUBLIKI ISLAMSKIEJ

radomwks
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-08 16:12:30
eksterminacja muzułmanów!!!

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-08 15:35:45
Ostatnio usłyszałem bardzo ciekawą opinię, mieli kolonie to teraz historia im w dwójnasób zwraca cierpienia, które wyrządzali.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-08 17:31:25
Tak, masz racje Ferdziu.Za to że mieli kolonie należy im się teraz odwet - powiedz to rodzinom tych 12stu ofiar, że zostali zabici za krzywdy wyrządzone podczas kolonializmu.Tylko ich lewicowy zasrany prezydent i te wszystkie lewicowe partie, które doprowadziły do tego, że tych dzikusów jest tam tak wielu, są za to odpowiedzialne.Napastnicy byli na miejscu, mieszkali tam.Wystarczyło tylko zaopatrzyć się w broń i wejść tam sobie, jakby nigdy nic.A takich jak oni, gotowych zabić za religię jest tam od groma, więc to dopiero początek.

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-08 19:19:56
niestey Mundzio -nic w przyrodzie nie ginie.Nadete zabojady nie dosyc,ze mialy kolonie to jeszcze do dzis wykorzystuja ich mieszkancow u siebie I traktuja jak psy.W swojej stolicy tworza getta I traktuja jak g...Takie zachowania rodza skrajny ekstremizm bedacy wynikiem frustracji wynikajacej z ponizenia.Na dobitke zartuja sobie niepysznie z czyis wartosci,w ktore swiecie wierza...Ale... od razu powiem ,ze nie popieram tego aktu bestialstwa..Nikt nie ma prawa odbierac zycia drugiemu czlowiekowi.Jednakze to najlepszy dowod na to ,ze zla karma powraca...

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-08 19:33:09
Jak k*rwa wykorzystują?Przecież to oni czerpią pełnymi garściami z francuskiego systemu socjalnego, a w porównaniu do krajów, z których się przywlekli, żyją sobie w Europie jak pączki w maśle, płodząc dzieciaki i niczym się nie martwiąc.Ale to jest mało - nie wolno ich w żaden sposób obrażać, ani nawet żartować sobie.Poza tym nikt ich siłą nie sprowadzał.Tak jak mówiłem - wszystkiemu winne lewicowe rządy, wraz z ich socjalną i proemigracyjną politykę, które doprowadziły do tego, że we Francji żyje tylu ekstremistów, gotowych w każdej chwili zabić, jeśli coś im się nie spodoba.

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-08 19:47:48
Mudziu Francuzi w Algierii dopuszczali się strasznych bestialstw, jest pewna myśl przyczynowo sprawcza w tym co mówi Klisza.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-08 20:07:42
Idąc tym tokiem myślenia, to może paru powinno się wysadzić w kilku europejskich szkołach w odwecie za krucjaty?Przestańcie pierd*lić, przecież wszyscy wiemy, że to, co się stało w Paryżu, nie ma nic wspólnego z kolonializmem, a z tym, że muslimy, czują się już tam, jak u siebie i nie będą tolerować drwin z ich świętości.A dzięki komu tak jest?O tym wspominałem już wyżej i właśnie ci ludzie są za to odpowiedzialni.

ferdal
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-08 20:41:32
Nikt nie przeczy że to wojujący islam stoi za tym mordem, chodzi o pewną drwinę historii, popatrz szerzej na problem nie koncentrując się na tym konkretnym wydarzeniu.

bladerunner911
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 15:08:05
Islam - religia pokoju. Bez przemocy, bez alkoholu, bez fajek i wieprzowiny ...

wieszjak
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-08 14:55:43
Francja tolerancja, chcieli tolerancji to teraz ją mają

Vladimir__Putin
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-08 13:59:09
Wyobraźcie sobie że macien rodzinnego grilla.Nagle przychodzi obcy ciapak, bez zaproszenia.Zjada waszą karkówkę,wypija piwo i jeszcze stawia kloca na stole.Po czym stwierdza, że tej karkówki nie powinno tam być, bo to wieprzowina, to OBRAŻA jego UCZUCIA RELIGIJNE.Podobnie z piwem - to alkohol, to go OBRAŻA!Na koniec każe wyrzucić gospodynię, bo jej obecność RANI JEGO UCZUCIA RELIGIJNE.Pojedz do Arabii, zrób identycznie.Wrócisz w worku, o ile będzie co jeszcze przywozić.

k73k73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 13:42:05
komentarz usunięty przez użytkownika

Picho
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-08 11:59:27
i przydałby się taki hitler raz dwa po sprawie :)

ErmIN656
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-08 11:32:31
komentarz usunięty przez użytkownika

majoczyna
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-08 09:41:25
Wojsko i policja powinna wyjść na ulice i strzelać do każdego taliba bez ostrzeżenia jak to jest że obywatel danego kraju ma się bać to on powinien być najważniejszy i chroniony a nie jakiś talib z 3 świata

kissofthedragonv
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-08 14:41:39
plus jeszcze końcówki pistoletów moczone w świńskiej krwi i nie było by problemu sami by spierdzielali w pod skokach

dorkar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-08 09:39:45
czyżby Francuzi nie mieli taborów kolejowych i statków, żeby w jednej chwili nie pozbyć się problemu???

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-08 12:17:33
Lepiej ich wybić a nie wywozić

perun12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 13:51:51
dkng ale potem musisz ciała wywozić, a tak mogą sami na te statki wejść;)

Mnich5
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-08 08:27:45
I to jest religia pokoju. Spotkalem takie wpisy.

wprd
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-01-08 06:16:32
Arabek Ahmed w Paryżu mieszka/ Głowę ci uciąć chce ten koleżka/ Ostrzy maczetę przez całe ranki/ Czyta z Koranu co lepsze wzmianki/ O tym co robić ma z niewiernymi/ Gdy na ulicy spotka blond w mini/ Dobrze, że Ahmed z islamistami/ Nie chodzi tutaj do szkoły z nami/ A gdy ze szkoły do domu wraca/ Bomby buduje to jego praca/ Aż mama krzyczy Ahmed łobuzie/ Gdy ten dynamit chowa w swej bluzie/ Mama powiada poszukaj żony/ Ale on w kozy wciąż zapatrzony/ Lecz mamy miłość ciągle jest czysta/ Bo Ahmed dobry jest terrorysta/

DRAlkocholek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-08 03:02:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Puchalke23
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-08 08:54:03
To nie jest temat nie do przeskoczenia, z tego co się orientuję można pozbawić kogoś obywatelstwa za akt nielojalności wobec państwa.

Radek2069
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-08 02:18:46
Nie nawidze 4 rzeczy Przegrywac w Pro Evolution Soccer Podatków Ciepłego piwa I bezużytecznych muzułmanów

tub0_osh
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-08 10:21:42
Czyli lubisz kiedy przelatujący nisko pterodaktyl wali ci kupę prosto na twarz? Bo o tym nie wspomniałeś... Dziwak!!!

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 01:20:23
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-08 01:17:10
Francuzi, anglicy i niemcy - macie co chcieliscie... narobiliscie funtów i eurosów na ciapakach to teraz sie bójcie we wlasnym kraju

Eric_Cartman
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-01-08 00:06:56
komentarz usunięty przez moderatora

cellarka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-07 23:19:23
Ale kogo wy chcecie z tej Francji wyrzucać, skoro już podczas IWŚ jakieś 60% oficerów francuskich przeszło albo było muzłumaninami podczas Rewolucji Arabskiej z 1916, mieli kolonie w Afryce Północnej, gdzie też był Islam, i zachwycali się tą kulturą i religią? Pozdro.

zaldbag
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-08 11:57:40
Co Ty za głupoty gadasz?! We Francji 7,7% ludności to muzułmanie. Skąd informacja, że 60% oficerów w czasie Pierwszej Wojny była muzułmanami?

cellarka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-09 16:10:33
komentarz usunięty przez moderatora

cellarka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-10 08:57:45
Hahaha widzę, że na wiosce jeszcze cenzura- admin boi się edukacji, czy jak? Przykro mi, ale tego sie latami uczy, nie moja wina, że drogi admin jest zbyt leniwy. Napiszę więc ponownie. Wystarczy przejrzeć statystyki armii francuskiej z rejonów Syrii itp z Rewolucji Arabskiej. Przechodzili na Islam głównie aby polepszyć sobie stosunki z Arabami (i tak mieli u nich większe powodzenie niż Anglicy), ale też głównie bo Francja zafacynowała się ich kulturą. Popatrz sobie na głównych dowodzących z 1916-1917 i poźniej kto był jakiego wyznania po wojnie. Są na to publiczne dokumenty.

anubisgd
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-07 23:18:37
najwyższy czas pogonić tą islamską bandę z Europy a jak nie odejdą to wystrzelać albo potopić. precz z mahometem i islamem spalić koran.

yeromine
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-07 23:03:01
to gorsze od eboli

marcin0703
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-07 23:00:41
W takich chwilach na usta sie cisnie: POLSKA DLA POLAKOW. Pozdro PL

Eric_Cartman
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-08 00:38:45
komentarz usunięty przez moderatora

kocurxtr
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-07 22:56:56
zastrzelić, zakopać w wypełnionym świńskimi wnętrznościami grobie, zalać świńską krwią...

tomi2000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-07 22:43:35
Co odbierać? Właśnie przez takich jak Ty, nikt nie traktuje poważnie problemu, który niewątpliwie istnieje

KORNISZON1987
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-07 22:26:32
Czas najwyższy te Qurwy Arabskie eksterminować !!Myślę że nie dożyję tego w Polsce ,,,, jeszcze zatęsknimy za żelazną kurtyną

Pencylina
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-07 22:12:29
Arabek Ahmed w Paryżu mieszka/ Głowę ci uciąć chce ten koleżka/ Ostrzy maczetę przez całe ranki/ Czyta z Koranu co lepsze wzmianki/ O tym co robić ma z niewiernymi/ Gdy na ulicy spotka blond w mini/ Dobrze, że Ahmed z islamistami/ Nie chodzi tutaj do szkoły z nami/ A gdy ze szkoły do domu wraca/ Bomby buduje to jego praca/ Aż mama krzyczy Ahmed łobuzie/ Gdy ten dynamit chowa w swej bluzie/ Mama powiada poszukaj żony/ Ale on w kozy wciąż zapatrzony/ Lecz mamy miłość ciągle jest czysta/ Bo Ahmed dobry jest terrorysta/

spitulis
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-07 21:52:02
wy.j.bać muślinów do muślilandu. bez wyjątku wszystkich.

hatson
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-07 21:39:29
Wszystkie skrajne organizacje powinno sie udupiac w zarodku. Pamietacie o IRA albo ETA ? Fanatycy sa zdolni do wszystkiego w imie swoich przekonan. Zaraz bedziecie bic piane ale znam sporo muzulmanow bo mieszkam w Berlinie i to sa normalni ludzie. Nie mozna wszystkich wrzucac do jednego wora. To tak, jak kazdego Polaka biora za zlodzieja i kombinatora. Ktos za takimi atakami stoi, ktos wpaja te bzdety do glowy i finansuje. Znalesc i zlikwidowac.

durthu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 09:31:26
no to Arabia Saudyjska>rodzina królewska>sponsorowanie wahhabitów i budowy meczetów w EU. Także w Polsce.

forrestgump87
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-07 21:38:57
Kamienowanko?

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-01-07 21:37:05
Strzelać do tych parszywych islamistyczno pedofilskich malp! wyprawy krzyzowe powinno sie uskuteczniacz,a kropić ich swinską krwią ,a w dupy wpychać swinskie ryje.

skomorucha
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-01-07 21:44:07
terrorystów wieprzowina nie rusza a prawdziwi wyznawcy islamu nie są terrorystami.

forrestgump87
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-07 21:45:43
Z twoim podejściem, przypuszczam, że wpychałbyś swój człon w islamistyczne tyłeczki tej lepszej części tej społeczności.. Utylizując całość. Jak ci prawilni 70 lat na zad

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 23:13:01
Jedyny, który coś mądrego napisał.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-08 15:35:37
Najpierw Francja ,Anglia,Szwecja,Niemcy pózniej Polska .. Bo do tego zmierza..

Rexica
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 16:07:38
To samo bedzie z pedalami! Tolerujcie! Bo sie im szacunek nalezy. Ale jak zaczna sie bezkarnie panoszyc to w tedy pukniecie sie w leb narodzie. I skonczy sie tolerancja!

Slawek-153
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-07 21:36:31
Takie zdjęcia to wdzięczność muzułmanów za tolerancję państw do których te świnie migrują.

Slawek-153
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 21:35:27
komentarz usunięty przez użytkownika

forrestgump87
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-07 21:33:38
Ja je.ie, jestem lewakiem i zawsze starałem się nie być rasistą ni nic, ale... Cóż, religia- źródło wszelkiego zła..

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 23:18:22
Właśnie to jest sedno! Każda religia opiera się na nieracjonalnych podstawach i dlatego jest niebezpieczna. Teraz akurat Islam, ale przez setki lat to Chrześcijaństwo zbierało krwawe żniwo. Buddyjscy i hinduistyczni zamachowcy zabijają setki muzułmanów w Azji, Chrześcijanie zabijają się z Muzułmanami w Afryce. Muzułmanie zabijają innych i siebie nawzajem. Trochę dziwne, że takie rzeczy się dzieją w XXI wieku...

aneta.buziaczek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-08 07:49:09
Jak wytłumaczyć więc zbrodnie w imię ateizmu? Bo czym była ateistyczna, antyreligijna wielka rewolucja francuska i zbrodnie stalina który również walczył z religią. Ateizm jest najgorszą z możliwych religii, a w połączeniu z lewacką wizją świata prowadzi do masowych zbrodni w najgorszym wydaniu.

aneta.buziaczek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-08 07:54:31
nota bene czy to nie jest śmieszne, kiedy lewacy bagatelizują zbrodnie islamistów, których tak entuzjastycznie sprowadzali do europy w imię opętanej ideologii multi-kulti, twierdząc, że chrześcijaństwo kilkaset lat temu też nie było "świętą" religią. Zapominając zupełnie co ateistyczno lewactwo wyczyniało w wieku XX i mam na myśli nie tylko Stalina, Pol Pota, ale również lewackich morderców, którzy w latach 70/80 ubiegłego stulecia, zachwyceni Marksem z taką radością mordowali niewinnych obywateli w zamachach terrorystycznych.

Lukasz_wa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-09 15:40:33
Aneto.szlaufie jak wytłumaczyć tobie, że jesteś totalnym bezmózgiem??? Wypisujesz bzdury bez pojęcia o świecie, więc moźe zobacz jak inni oceniaja twoje poglądy chociażby w ocenie twych marnych komentarzy na wiocha.pl

cubajszpil
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-01-07 21:29:07
islamistów należy zutylizować jak śmieci... żadnych praw, żadnych sądów, żadnej dyskusji! miesiąć na opuszczenie Europy albo kula w pusty łeb

Eric_Cartman
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-08 00:49:00
komentarz usunięty przez moderatora

tub0_osh
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-08 13:52:24
Dokładnie, pokażmy im że jesteśmy tak samo prymitywni jak oni! A ty cubajszpil jak na razie to tylko umiesz się moczyć przed internetami i grozić paluszkiem. A lekcje odrobił już?

golden254
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-07 21:15:11
Niech wypierają do siebie. Szwedzi dobrze robią. U nas też powinn tak zrobić, spalić ich meczety!

lookas1982
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-07 21:06:25
gratuluje wszystkim ktorzy dają obywatelstwa kozojebcom,tak mi sie wydaje ze to dopiero poczatek ich dzialan

archiequatro
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-01-07 21:06:11
W telewizjach swiata mowia ze to atak terrorystyczny. Nikt nie powie ze to atak islamu na zachodnia cywilizacje. Chyba im zalezy na prawdziwej wojnie z milionami ofiar .To dopiero bedzie biznes tysiaclecia.

cymboriki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 21:04:56
komentarz usunięty przez użytkownika

irek285
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-07 21:02:04
Temu wszystkiemu jest winna Ameryka.Rozpętali wojnę w Europie a nie u siebie.A tych nie powinno się wpuszczać juz do Europy skoro im tak tęskno za shariatem to niech siedzą w tych lepiankach z kozami.

langeman
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-07 20:52:45
admin to ich człowiek większość komentarzy usuwa

marcus346
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-07 20:51:16
Europa płaci za swój debilizm pod postacią bezgranicznej tolerancji dla innych nacji, poprawności politycznej itd. Jak tak dalej pójdzie to będzie tylko 1 religia i to totalitarna - islam.

langeman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 20:48:45
komentarz usunięty przez moderatora

manian1977
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-07 20:46:32
wpusciliscie ich do swojego kraju i teraz macie prze......tempic ciapatych

Piotrekkk1979
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-07 20:40:39
Ich miejsce jest w klatkach - jak dajmy na to małp w zoo, choć takie porównania mogą uwłaczać małpom. W każdym razie nie ma dla żadnego muzułmanina miejsca w Europie - część z nich udaje teraz świętych i rzekomo potępia przemoc, ale gdy przyjdzie co do czego ci wyrachowani kłamcy, hipokryci i bandyci przystąpią do mordowania, tak jak ci dziś. Nie można im ufać, nie można im pomagać - muszą stąd zostać wygnani bez możliwości powrotu. Nikt po nich nie będzie płakał.

pawel1710
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-01-07 20:39:11
komentarz usunięty przez moderatora

zaldbag
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-07 23:20:51
Jakby się Hitlerowi powiódł plan to "słowiańskiego ścierwa" też by nie było. I ani twojego ani mojego komentarza nikt by nie przeczytał.

pete78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-07 20:30:43
Francuzów we Francji jest może 15%...A tak przy okazji to co Ty chciałeś odebrać?

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 23:23:00
komentarz usunięty przez użytkownika

zaldbag
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-07 23:27:14
90,9% według danych z 2012 roku. Ale byłeś blisko. :)

deo_optimo_maximo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 20:28:54
komentarz usunięty przez moderatora

wieslav
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-01-07 20:07:17
Teraz w całej UE powinni wszystkie te ciapate i czarne ścierwa deportować do ich zasyfiałych krajów, albo rozstrzelać. Po co w europie ta kolorowa dzicz? Powinni też zabronić wyznawania islamu, gdyż jest to religia niosąca agresje i nienawiść. Nie rozumiem tej pseudo poprawności i tolerancji. Precz z dzikusami. Powinni zmieść z powierzchni Ziemii wszystkie te dzikie kraje.

titom
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-07 20:03:08
No, ale tak się kończy, jak dla poprawności politycznej i społecznej się nic nie robi. Jak tak dalej pójdzie to żeby spokojnie żyć trzeba będzie BYĆ najlepiej muzułmańskim pedałem ubranym w nową kolekcję Pajacykowa.

koxu42
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-07 19:53:00
Mam nadzieje,że rodziny osób które zgineły zdobędą broń znajdą tych debili (morderców) i ich powystrzelają co do joty.

margi84
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-07 19:52:41
komentarz usunięty przez użytkownika

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-07 20:08:51
Dokładnie! Jak widzę ciapatą mordę w restauracji, to idę jeść w inne miejsce. Parszywe brudasy i kozioj3bcy.

davidbrian35175
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-07 20:46:34
Wieslav, tych "inteligentnych" i "blyskotliwych" replik, to Cie ferdal pod Biedronka przy tanim winku nauczyl???

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-07 21:29:35
A co zabolało ciebie błyskotliwy, tolerancyjny, poprawny fanie ciapatych brudasów. Tak ich kochasz to wypad do Pakistanu...

spacz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-07 22:46:17
komentarz usunięty przez moderatora

fati65
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-01-07 19:51:52
W odwecie zburzyc parę islamskich świątyń , meczetów . Nie potrafią życ w/g zasad gospodarza to kopa w ten śmierdzący zad.

wieslav
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-07 20:11:41
Wszystkie zburzyć, może te ścierwa same się wyniosą.

Elizabeth-Short
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-01-07 19:46:16
komentarz usunięty przez moderatora

szymon91tz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-07 19:43:03
Tępić patafianów tylko psują opinie w Europie

Elizabeth-Short
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 19:42:11
komentarz usunięty przez moderatora

Margaryniarz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-07 19:33:16
ej no.... admin.. zjedz snickersa, bo jak ludzie piszą komentarze to zaczynasz strasznie gwiazdorzyć :)

jk112
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-01-07 19:31:13
mam nadzieję, że Europa przejrzy na oczy i podejmie stosowne kroki wobec dzikich muzułmanów! skoro oni na obczyźnie zabijają to dlaczego mamy stać obojętnie! jedna decyzja europarlamentu i sprawa załatwiona w tydzień!żadna mordercza muzułmańska świnia nie uchowa się w rejonie WE. Czekamy na zielone światło, bo to już ostatni gwizdek

Miodoslaw
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-07 20:24:56
Oj, oby to nie był przypadek permanentnej ślepoty!

anabarbara
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-07 19:28:27
Kiedy kuzwa zasrana unia wezmie sie za tych popaprancow.Niech sobie zyja w swoich krajach a do Europy nie wpuszczac bo niedlugo bedzie strach wyjsc nawet na ulice.Francja powinna rozpierdzielic trzy razy tyle ciapciatych ile oni zabili francozow.

rene30
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-07 19:20:17
kochani proponuje w każdej redakcji głowa prosiaka w kazdym publicznym miejscu i ze sobą kawałek bekoniku...

spacz
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-01-07 19:41:23
komentarz usunięty przez moderatora

krzysztofpol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 19:00:38
komentarz usunięty przez moderatora

ambroszp
    Ocena: -9 (glosow:15)
2015-01-07 19:00:37
Czemu w tym "proteście" nie ma nic o tym, że to była Lewicowa gazeta coś al'a polskie "Fakty i Mity", "Nie". Wiec większość wiochowiczów powinna się wręcz cieszyć z tego zdarzenia. W końcu lewactwo poszło do piachu.

rami75
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-01-07 18:59:19
ciekawe kiedy te sku...syny zrobią takie coś w Polsce, bo tego draństwa jest coraz więcej w Polsce i nikt z tym nic nie robi

przemek199012
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-07 18:58:33
w pelni sie zgadzam ale co to takiego ta INSLAMIZACJA??

szymon91tz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-07 19:40:39
komentarz usunięty przez użytkownika

ROBI00000000
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-01-07 18:57:51
Mój znajomy mieszkający od 19lat pod Paryżem dawno stwierdził że "żaby" obudzą się z ręką w nocniku niedługo....Muzułmanie rozplenili się tam jak myszy. Moim zdaniem goście nie powinni dyktować warunków gospodarzowi...Widać Francuzi tchórzliwy naród pozwala mieszać sobie w garnku...

Margaryniarz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 18:56:02
komentarz usunięty przez moderatora

Slawek-153
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-07 18:50:26
komentarz usunięty przez moderatora

piotrbigaj
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-01-07 18:45:52
a bedzie jeszcze gorzej...

Isolder
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-07 18:44:32
Odebrać obywatelstwa ok, ale żeby to miało sens trzeba by to robić na skale masową!

scorpio57
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-07 18:41:55
W kazdym normalnym panstwie te scierwa juz dawno bylyby trupem. Franc Maurer "Psy"

nikeson6
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-07 18:34:23
może wreszcie przejrzy Europa na oczy i wykopie to gó.no

martin987
    Ocena: -12 (glosow:16)
2015-01-07 18:22:21
Wg zrodel: zamaskowani napastnicy ubrani na czarno krzyczeli 'allach akabar' - kazdy moze sie tak ubrac i krzyczec 'allak akabar' zwlaszcza ze muzulmanscy terrorysci nigdy nie sa zamaskowani i zazwyczaj sie wysadzaja. Podejrzewam ze bardzo komus (np USRael) zalezy na nienawisci do muzulmanow by miec wolna reke do dzialan zbrojnych i bogactw np na bliskim wschodzie i afryce (co zreszta sie dzieje).

zaldbag
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-07 23:35:44
Rosja, Chiny, USA, Izrael... Wszyscy, którym zależy na negatywnym nastawieniu Europy do "świata islamskiego" i niepokojom społecznym w Europie.

barbarella123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-08 15:21:47
komentarz usunięty przez moderatora

hubertberger
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-01-07 18:19:57
A dlaczego my mamy walczyć o Francję, czy oni nam chociaż raz pomogli? Jeżeli zaczną się panoszyć w Polsce wtedy my będziemy musieli z tym coś zrobić i mogę zagwarantować, że ani Francja, ani Wielka Brytania, ani żaden inny kraj palcem nie kiwnie. Hasło jak dla mnie to: NIE ISLAMIZACJI POLSKI.

Hexogen
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-07 18:15:38
Tępi Francuzi.Wypijcie co naważyliście,a potem należy zapolować na kazdego islamskiego śmiecia

cubajszpil
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-01-07 17:36:28
Myślę że fajnym wyrazem solidarności z terroryzowanymi mieszkańcami Francji, Danii, Holandii, Belgii itp byłoby w Polsce spuścić wpyerdol kilku muzułmańcom

wieslav
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-07 20:17:38
Albo spalić kilka meczetów.

sarastroo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-08 21:52:28
Myślę? :) Kłamczuszek. Myślenie to proces niedostępny dla takich pustych krypto pedałków jak Ty.

Falcone86
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-01-07 17:10:08
autorze to kiedy jedziesz do francji przępędzać muslimów kozaku?

s33k3r_5y7yf
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-01-07 17:14:29
Wieszkam w kraju gdzie muzlimów jest masa i widze ich w kioskach w pracy w Autobusach. I nie boje sie powiedziec prawdy sa tacy którzy sami sa muzlimami i mówią że maja dośc swoich pobratyńców i przechodza na chrześcijaństwo. A ty Falcone86 co w Polsce siedzisz i udajesz ze walczysz z islamizacją? Zapraszam do do sąsiada i zobaczymy jak bedziesz tylko ciapatych na ulicy widział jaki z ciebie będzie kozak !!! Tfuu dla ciebie

irek285
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-07 20:59:42
s33k3r_5y7yf chcialbym to widzieś jak to głosisz w tłumie muslimów hahaha. A dwa skoncz robić z siebie buraka bo tu takich wielu.Moslim nigdy nie przejdzie na chrzescijanstwo.Sa dwa rodzaje moslimow radykalni co sraja tym drugim tak samo jak kilku Polaków potrafi zas..ac opinie innym na emigracji.A ci normalni ( powiedzmy że normalni) muslimy sami sie do nich nie przyznawaja.

s33k3r_5y7yf
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-07 21:22:14
Gdzie mieszkasz Falcone86, na wsi wydupowo, gdzie wszyscy się znają i pewnie popierasz JAROSŁAWA bo to twój idiol. A byłes wczoraj w kościółku? Bo babcia ci potem z renty pieniążków nie da... i nie kupisz sobie pistoletu na kapiszony... Widziałeś wiec w Dreznie? A może byłeś w Kolonii na proteście? A może każdego dnia słyszysz w sklepie od Niemców, że nie chcą więcej muzlimów - a wolą Plaków bo są Pracowici !!!! Idź dziecko do GIMBAZY skąd przyszedłeś...

Nasi
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-07 16:35:03
to już wole katoli trochę denerwują, ale czasy zabijania innych zostawili w XVI w.

budrysio
    Ocena: 47 (glosow:69)
2015-01-07 14:56:49
ja do swego domu nie wpuszczam popaprańców wiec mam spokój francuzi nawpuszczali to mają

perun12345
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-01-07 16:32:01
Nawet nie chodzi o to, że wpuszczali teraz, najpierw Francuzi sami się wepchali na tereny zamieszkiwane przez muzułmanów i ich wyzyskiwali, a teraz "karma" wróciła;) Zresztą zachód sam wkładał i dalej wkłada kij w mrowisko.

Paolcia2486
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-07 21:12:17
perun12345 - indian też wykorzystywano, czekam na tą karmę w postaci rzezi na amerykanach.

kubek4a7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 09:12:49
Rząd zrobi to za ciebie ponieważ ty nie wiesz co robić.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Albo kac morderca
  •  Brawo k... antyszczepionkowcy.
  •  Całe życie na kółkach
  •  Matka wyrzucona ze sklepu


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300