Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Sami niech robią co chcą ale od dzieci z dala!!!
ulaa2211  15-01-07, 21:24 Zgłoś
+ 409 -
Dodano: 2015-01-07, 21:24:20   przez: ulaa2211
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 409  Zgłoś nadużycie
593
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Częsty obrazek w marketach
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Rozmowa o pracę
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
Ukryj komentarze(134)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
playboy81
    Ocena: 56 (glosow:62)
2015-01-08 19:36:03
Może mnie za to zgnoicie ale jestem sam ojcem 2 córek i jak pomyśle o takim czymś co oni dziecku zrobili zatł.... k bym gołymi rękoma, ręce połamał nogi w kolanach po przetrącał ja..ca wycioł niech by poczuli co to znaczy ból i krzywda dziecka

Zooozol
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-23 23:16:13
Ciekawe co by się stało gdyby ich osądzono i dano im karę: Nr1 wyruchanie przez 10 facetów (dla nich normalka) nr2 wsadzić im w dupe gigantyczny dildos! Niech im ku*wa dupe rozerwie!

Nato-Vanila
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-14 19:01:45
Wiele złych sytuacji zdarza się też w "normalnych" rodzinach z tatą i mamą, więc nie musicie od razu uogólniać wszystkich gejów :)

fakka77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-12 09:10:11
Beka z ludzi, co Wy ich bronicie? To już na pedała nie można nic napisać, bo to wielka obraza i napasc na biedaków.

ulaa2211
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-10 21:30:05
komentarz usunięty przez użytkownika

Marmur87
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-10 14:28:42
Przynajmniej świat pozwiedzał...

vanilia84
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-01-09 22:50:34
geje adoptowali i gwałcili dziecko,matka dawała pedofilom gwałcić swoją córkę.Wszędzie się znajdą zwyrole.

paramahansa
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-01-09 19:58:03
A co do tego orientacja? Hetero tez gwałcą, tez są pedofilami.

cellarka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-12 08:34:20
Zastanawiają mnie bardzo minusy na Twoim komentarzu.

exodus554
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-09 16:54:13
a bo ksieza to niewiniątka

trolllfacess14
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-01-09 16:51:26
i dlatego nie toleruję pedalstwa

cellarka
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-01-09 16:21:40
A japończycy maltretowali przez 40 dni dziewczynę, więc to gnój. A Sylvia Likens? Amerykanki to zwyrodniałe dziwki. Katarzyna zabiła Madzię, wszystkie matki w Polsce to ścierwo które morduje dzieci. Każdy kibol to groźny dla społeczeństwa dupek, wysterylizować i powiesić wszystkich. Nie popieram pedalstwa, ale nie oceniaj całości społeczności na podstawie dwóch psychopatów.

jadziodzia
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-01-09 15:42:38
A ilu ojców gwałci swoje córki? Rodzicom hetero wtedy też zapobiegawczo pozabierajmy dzieci.

pasia251
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-01-09 14:49:18
Za to parka, która w Pucku zamordowała dwoje dzieci ( 3i 5 lat) będąc dla nich rodziną zastępczą była heteroseksualna... co niedzielę do kościoła chodzili... krzywda spotka dzieci w takiej samej mierze ze strony homo jak i heteroseksualnych osób... ba, pedofile najczęściej krzywdzą własne dzieci biologiczne, zrodzone z małżeństwa z kobietą...

yeromine
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-09 14:38:36
ula, ale to juz bylo dawno temu, ja rozumiem, ze odkrylas dopiero internet i slusznie cie to poruszylo ale ... jesli szukasz jakiejs reakcji innej niz slowna to nie to miejsce, tu ludzie zobacza, wykrzycza slownie i zapomna widzac nastepne zdjecie

ulaa2211
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-10 21:14:39
wiem ze to było dawno ale choc internet znam od dawna o tej sprawie nie wiedziałam... i jak widac nie tylko ja. jak juz pisałam do gejów nic nie mam robia co chca ale o takich tragediach niech wie jak najwiecej osób moze dzieki temu bedzie troche ich choc troche mniej

Uciopucio
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-09 14:31:51
Dajcie mi pistolet to powystrzelam s k u r w y s y n ó w.

Drago33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-09 14:15:24
Utylizować mutantów !!

szyderca1980
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-09 12:53:13
co za bzdury to zdjecie jest z artykulu kiedy to rodzicom odebrali 3 letniego chlopczyka za pijansto oraz pozostawienie samego w domu bez opieki i zostal umieszczony w domu dziecka , jak nie masz dokladnych danych ani zrodla nie siej farmazony zeby sobie napijac lapiki bo swiadczy to o twoim debilizmie a jesli juz to wstawiaj cos co jest wycinkiem art a nie napisane bzdety przez ciebie nie bronie to gejow bo takie przypadki sie czaeto gesto zdarzaja ale nie w tym powyrzej wiocha w hoooy dla ciebie autorze

ulaa2211
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-10 21:22:29
komentarz usunięty przez moderatora

ulaa2211
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-10 21:23:38
komentarz usunięty przez moderatora

karambalee
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-09 12:49:35
Takie coś może napisać każdy. Podaj gdzie, kiedy, w którym roku, ile było takich gwałtów w ciągu roku w porównaniu do pedofilskich ataków we własnym domu, nazwiska gejów i z jakiego kraju są.

jk112
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-09 11:21:51
spalić tych pedofilii żywcem i tych ich zboczonych "klientów"

titom
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-09 11:11:01
komentarz usunięty przez użytkownika

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-09 21:07:00
LGBT to społeczność gejów, lesbijek, biseksualistów i transseksualistów. Rodzą się u lesbijek, bo istnieje coś takiego, jak in vitro. ;)

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-09 21:10:02
Homo sapiens to gatunek wymarły, obecnie żyjący ludzie należą do gatunku homo sapiens sapiens (człowiek rozumny właściwy), a homoseksualizm (gr. homoios - taki sam) to nie choroba, tylko orientacja seksualna.

FrankEinstein
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-09 10:32:11
Gwałty w więzieniu za to co zrobili - to byłaby dla nich przyjemność. Ja użyłbym rozgrzanej do czerwoności spiralnej grzałki do wody (takiej jak były za komuny) i spenetrował im wszystkie otwory.

lukaszo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-09 10:30:18
Podobne informacje, ale że ojciec gwałcił córkę a matka w pokoju obok dawała ciche przyzwolenie też obiegały Polskę, ale jakoś nikt wtedy nie pomyślał aby odbierać dzieci rodzicom zaraz po urodzeniu...

forszizel
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-09 17:18:03
Bo to juz jest wtykanie nosa w nie swoje sprawy, pewnie prowokowala, mogla sie nie dac itd takie spoleczenstwo ...

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-09 08:37:21
ja bym to cale "towarzystwo" kastrowal i izolowal, albo gazowal h...two odrazu .........

Rexica
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-01-09 07:14:56
To może teraz pedały się wypowiedzą? I co? Nie jesteście skrzywieni? .."tolerujcie naszą miłość" "mamy prawo kochać" "jesteś homofobem! To my jesteśmy normalni" ....no i wyszło szydło z worka z tą waszą normalnością! Nikt kto puka te samą płeć nie jest normalny! A bajki o uczuciach to bzdura, branie naiwnych ludzi na litość.

darek1708
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-09 05:22:47
wyrabac pedofili najwiekszym fiutem jaki jest

Nieuk
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-09 00:55:37
jedyną słuszną karą jest śmierć przez nabicie na pal i podpalenie łbów niczym pochodnie przy tym jak najdłużej nie pozwolić żeby taki stracił przytomność.i Mam 3 letniego syna i zabiję każdego kto by chciał go skrzywdzić, bo mój syn to moja krew, moje ciało i moje całe życie! Śmierć wszystkim skórwy.syną którzy krzywdzą dzieci!!!

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-09 21:11:42
"mój syn to moja krew i moje ciało" chyba trochę cię poniosło, bo to jego krew i jego ciało :)

lamparcica
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-09 00:20:02
Nic,tylko wbijać zardzewiałe gwoździe w jądra.

herbataizelki
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-01-08 23:36:18
Nie geje, tylko pedofile udający gejów, żeby wziąć ślub i adoptować dziecko.

Pingwin001
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-01-08 23:21:38
Długo trzeba było kopać, żeby wyciągnąć newsa z 2013? Jakoś jak czarna banda gejów wykorzystuje ministrantów i dzieci to się tak nie spuszczacie, a zło jest i tu

Samwise_Gamgee
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-09 05:16:21
typowa obłuda polskiego katola, jaki rwetest podnieśli, a spróbuj coś o watykańskim śmieciu gilu itp napisać, albo hetero gwałcących swoje dzieci, to ło matko boska ty lewaku hahahaha

Pingwin001
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-09 09:05:04
Nie tak dawno wyszedł za kaucją z aresztu salezjanin wykorzystujący dziecko, zakon wpłacił za niego kaucję, to was jakoś nie bulwersuje ...

BeataAnna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-08 23:20:07
komentarz usunięty przez użytkownika

qqqqqq11
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-08 23:01:38
tu juz resocjalizacja nie pomoze..tylko kara smierci,najlepiej poprzedzona torturami

cielak12345
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-08 22:52:29
Szkoda że tak mało jest wstawianych na wioche wyczynów "tradycyjnej" rodziny, ile było przypadków że gwałcono i zabijano dzieci przez rodziców, albo przez partnerów matek lub partnerki ojców... Ale lepiej wybrać jakaś perełkę na temat grupy której nie tolerujecie i jest już wielkie halo. Prawda jest taka że w każdej grupie znajdą się psychole. I wyprzedzę komentarze innych, nie jestem za adopcją dzieci przez pary homo, chociaż znam praę dwóch lesbijek które mają dzieci dwójkę, córkę i syna, córka już 16 lat i umawia się z facetami więc kolejny stereotyp obalony.

forszizel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-08 22:59:22
Fakty sa takie ze wszyscy geje zostali wychowani w rodzinach hetero. Ktorych wiec zakazac?

forszizel
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-08 22:49:27
Ale zaraz to jak nie bedzie adopcji wsrod gejow to nie bedzie pedofilii?Czy kazdy pedofil jest gejem a kazdy gej pedofilem? Genialne gimbazo!

Zubkownik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-08 22:43:30
Niech nasi politycy postawią k..wa jeszcze jedną tęczę i zrobią pod nią pałac ślubów dla pederastów. Może zmienią zdanie gdy im jakiś przeszlifuje odbyt.

czacha666_2004
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-08 22:00:49
Nie mam nic przeciwko homoseksualistom. Niech sobie dziedziczą po sobie, robią co chcą w domu, mają prawo do info w szpitalu i inne przywileje jakie przysługują ludziom hetero ale wara od dzieci. Nikt mnie nie przekona, że dziecko wychowywane przez dwóch kolesi będzie ogólnie prawidłowo ogarnięte życiowo, bo jeden tata wykaże instynktem ojcowskim, a drugi tata instynktem macierzyńskim. Problem w tym, że jak damy im prawa o których mówię wyżej, to zaraz wyciągną łapę po dzieci...

OstojaPolskosci
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-01-08 22:46:53
komentarz usunięty przez użytkownika

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-08 22:54:29
czacha - nie pozwol na to! Adoptuj te dzieci, utrzymuj, wychowuj! No chyba ze nie jestes hetero?!

halinka12321
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-08 21:17:22
@antraxcdt nie bulwersuj sie bo gosciu po czesci ma racje. A dla mnie sam komentarz od autora to propagandowa, nietolerancyjna WIOCHA

Liberte
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-01-08 20:53:42
Kiedyś w Polsce w latach 80 był przypadek, że matka sprzedawała pedofilom 4 latka.... Zatem to czy to byli geje czy nie geje mało mnie obchodzi i małe ma znaczenie w cierpieniu dziecka. Za taki czyn kra może być tylko jedna. Co innego sama koncepcja adopcji przez pary homo, dla mnie to wbrew naturze a z naturą nie wolno walczyć. Nie dla Homo rodziców!

payperday
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-01-08 20:30:07
komentarz usunięty przez użytkownika

antraxcdt
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-08 21:12:08
I ty kretynie kogoś od idiotów wyzywasz?? Wróć do podstawówki i naucz się czytania ze zrozumieniem. Chociaż jedno ci muszę przyznać, ruchany to na pewno byłeś.

payperday
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-08 21:55:20
komentarz usunięty przez użytkownika

halinka12321
    Ocena: -12 (glosow:14)
2015-01-08 20:27:47
Geje to ludzie jak kazdy inny. Maja takie same instynkty wychowawcze co ojcowie i (czasami) matki. Ci ktorzy zostali przedstawieni w historii to PSYCHOLE I PEDOFILE ktorych powinno sie zamykac i torturowac (tak dla zasady xD)

Nordi23
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-08 20:39:30
chcjałbys miec 2 ojcow?

kamilcsw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 20:49:02
komentarz usunięty przez moderatora

antraxcdt
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-08 21:18:02
o Boże, że jeszcze takie naiwne istoty ta ziemia nosi. Zapewne też uważasz, że musli ( muzułmanie) to też ludzie, a ich religia nawołuje do pokoju i miłości... Wracając do homosi, to niestety muszę Cie zmartwić ale to jest choroba. I zawczasu wybiję Ci wszystkie niemądre (głupie) argumenty z ręki. Każde stworzenie czy roślina na ziemi żyje po to by przedłużyć swój gatunek, a homośostwo mimo najszczerszych chęci i ryćkania się w różne otwory do takiego przedłużenia nie prowadzi. Wnioski jest to choroba, jest to coś nie naturalnego itp itd.

Pingwin001
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-08 23:25:32
Hej antraxctd idąc twoim tokiem myślenia religie, rasizm itp również są chorobą bo nie służą przedłużeniu gatunku, pomimo wysadzania się, strzelania do siebie, pobić itp ...

antraxcdt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-08 23:43:44
Pingwin001 - większego debilizmu dawno nie słyszałem... Idąc Twoim tokiem myślenia przechodzenie przez pasy, jedzenie widelcem, rzucanie kamieniem to też choroby bo nie służą przedłużeniu gatunku... Rozumiesz teraz co za głupotę napisałeś? A jak nie to tłumaczę hetero i homo seksualizmy to jak nazwa wskazuje rodzaje orientacji seksualnej, seks u zwierząt ma prowadzić do przedłużenia gatunku ( u roślin zapylanie itp itd nazwać możemy to też seksem dla ułatwienia). A religia czy rasizm raczej nie mają nic wspólnego bezpośrednio z seksem prawda?

Nordi23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-10 03:42:41
GEJE TO NIE LUDZIE!TO ZBOKOLE!

halinka12321
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-01-08 20:23:10
O nie! Wara! Juz sie szerza poglady jacy Ci geje zli. A przeciez to byli PEDOFILE! Nikogo nie powinno obchodzic czy hetero czy homo czy bi czy... To jest niewazne! Wiocha to stereotypowe nastawienie do ludzi!

TowarzyszPancerny
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-08 20:11:38
i niestety to jest REGUŁA U TZW.GEJÓW

kapsell
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-08 20:09:51
Czy teraz wszyscy będziecie robić zbitkę pojęciową gej = pedofil? Tak jak z duchownymi?

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 23:39:23
no cóż, debili tu nie brakuje, więc bardzo możliwe, że tak będzie...

BloodyFace
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-08 20:02:26
krystianbiela, jeśli masz fantrazje z wbijania sztylu w d^psko to znaczy ze sam masz problem. żonka siedzi w pokoju obok ogląda k^an czy też M jak mdłości a ty tam walisz do ostrych pornusów,.. pracy nie ma, kredyt jest bieda piszczy, dziecko płacze, ś ierdzisz,.. chciałbyś sie umyć ale nie masz mydła,.. weź człowieku się za siebie,... ogarnij zrób coś dla żonki,... kup jej tanią błyskotkę, dziecku misiaka, chociaż tyle.,.. poprostu miej jakikolwiek wkład w cokolwiek

grog
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-08 19:53:50
co za bzdura, jesli gwalcili chlopca to sami byli pedofilami, dla autora tej dziecinnej historyjki to pewnie nie robi roznicy, poza tym co za rozmach, gwalcilo go 8 facetow na 3 kontynentach, litosci!! Wlasciwie brakuje tylko obcietej glowy, czarnej mszy i wypatroszonej kozy, a i dziwne, ze nie bylo wsrod tych zbokow muslina w turbanie

krystianbiela
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-08 19:51:14
wykastrowac na zywo i w dupsko sztyl od łopaty włozyc moge to zrobic w czynie społecznym pedalskie pedofilistyczne qrwy

szp1la
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-08 19:48:29
pedalstwo trzeba tępić!!! wystarczy że sami się cwelą a od dzieci wara,kara powinna być jedna-publiczny strzał w łep!!!!

grog
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-01-08 19:39:17
Polski biskup gwalcil dzieci, to mamy zakazac bycia biskupami? W Walbrzychu facet wypadl z 5 pietra i sie zabil, zabronmy budowac piatych pieter...

grog
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-08 19:36:52
ksiunac tak bajal z ambony?

playboy81
    Ocena: 56 (glosow:62)
2015-01-08 19:36:03
Może mnie za to zgnoicie ale jestem sam ojcem 2 córek i jak pomyśle o takim czymś co oni dziecku zrobili zatł.... k bym gołymi rękoma, ręce połamał nogi w kolanach po przetrącał ja..ca wycioł niech by poczuli co to znaczy ból i krzywda dziecka

GillaHouse
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 19:29:59
komentarz usunięty przez moderatora

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-08 19:17:22
Marna manipulacja, bo wśród hetero oczywiście nigdy nie ma takich patologii, prawda?

BloodyFace
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-01-08 19:16:44
Heteroseksualna rodzina zastępsza z pucka zakatowala w brutalny sposób kilku swoich podopiecznych i własnych dzieci. 5 noworodków znalezionych w beczkach na kapuste 2003.r Lublin. " Polskie katolickie tradycyjne małżeństwo " Idzmy dalej znana chyba przez wszystkich Katarzyna W. cicha niewisata, dziecko maryi, swego chłopca poznała na plebanii, córka magdalena ,.. chyba dalej pisac nie trzeba... To nie ma znaczenia jakiej orientacji są rodzice. ... jesli ktoś jest sk&rwielem to zabije poprostu,.. obrzydliwe jest takie wrzucanie wszystkich do jednego wora :::ulaa2211::::

mc2krd
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-01-08 18:55:28
kula w łeb to za mała kara, oni muszą czuć,że umierają!

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-01-08 19:10:20
Bo właśnie takie k**wy jak ty muszą ciągle widzieć krew aby poczuć się lepiej. Przez takich ludzi jak ty nigdy nie będzie pokoju, a jeśli myślisz że jesteś lepsza od tych zwyroli to się mylisz.

brumby
    Ocena: 7 (glosow:17)
2015-01-08 18:43:17
Dziecko to nie zabawka, dawanie go "parze" homoseksualnej to aberracja prowadząca do nieszczęścia. Tak jak w tym przypadku.

kocurek83
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-08 19:30:34
Racja.

Dune
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-08 18:39:55
Może jeszcze jedna tęcza załatwi problem...

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-01-08 18:28:27
nie ma znaczenia, czy to była para homo seksualna czy hetero seksualna - ważne, że byli to pedofile i zwyrodnialcy. I nie ma znaczenia, skąd pochodzili. Niestety, każdy system ma dziurę, ale należy robić wszystko, by pedofile nie mieli dostępu do dzieci.

miraz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-08 21:27:18
ma znaczenie niestety bardzo duże para homoseksualna nawet nie powinna mieć prawa starać się o adopcje. Jakiekolwiek dyskusje na ten temat nawet nie powinny mieć miejsca.

guetersloh81
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-08 18:24:50
Jakas sciema....i nic wiecej.

Nordi23
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-01-08 18:22:26
Zamiast dawac dziwolonga prawa,powinno sie stworzyc na nich artykuly w kodeksie karnym.Podejrzany o pedalstwo powinien byc traktowany jak potencjalny zwyrodnjalec i recydywista.Jezeli gosc ma ochote na drogjego faceta to znaczy sie,ze jest chory psychicznie i niewjadomo co jeszcze roi sie w jego zarazonym mozgu.Jak wiadomo kazdy morderca czy gwałcicjel za każdym razem potrzebuje sjlnieiszego doswiadczenia-myślicie,że z tymi tęczowymi po.ebami jest inaczej-PO UDOWODNIENIU WINY BEZWARUNKOWA KASTRACJA-A NAJLEPJEJ KULA W LEB.

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-01-08 18:39:26
A co sądzisz o lesbijkach? Bo wiesz pojechałeś tutaj po pedałach, a nic o lesbach. A ciekawi mnie czy prezentujesz typowe polaczkowe myślenie, że pedał jest be, ale lesba okejka.

Nordi23
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-01-08 18:52:56
Psychoza to psychoza,plci nierozróżnia-polaczkowe?-A ty to kto?eskimos?Absurd dotyczył pedaów,więc pisze o pedałach.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-01-08 19:03:52
hihi, jak sprytnie uciekł od odpowiedzi. Ale i tak tą wypowiedzią dałeś mi satysfakcjonującą odpowiedź. Dzięki Polaczku:)

morita83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 19:46:35
komentarz usunięty przez moderatora

Nordi23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 20:36:59
komentarz usunięty przez moderatora

antraxcdt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 21:28:57
komentarz usunięty przez moderatora

antraxcdt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 21:49:33
komentarz usunięty przez moderatora

mirga
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-01-08 18:20:54
Jakieś źródło? Poza tym- jak rozumiem hetero to święci i dzieciom nikt hetero krzywdy nie zrobił nigdy. To jak katole są lepszymi rodzicami i mężami pomimo że ojciec pije, leje żonę i dzieci, ale ma ślub, od tych co ślubu kościelnego nie mają i są źli. Ludzie są źli i dobrzy bez względu na orientacje czy religie

grog
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-08 19:43:44
zrodla poszukalbym w kurii

antraxcdt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-08 21:37:40
mirga - ale tu chodzi o proporcję. Homośostwo jest zboczeniem seksualnym tak jak i pedofilia. Osoby zboczone na punkcie tej samej płci mają większe predyspozycje do innych zboczeń, dla tego mają większe predyspozycje do zboczeń pedofilskim. Tak dosadnie tłumacząc, jeśli ktoś w dzieciństwie lubił znęcać się nad zwierzętami i czerpał z tego przyjemność ma większe predyspozycje do zostania seryjnym mordercą niż osoba która wolała bawić się w piaskownicy w robienie babek. Co do katolii itp, to dość nie trafione porównanie bo wiara a zboczenie to dwie różne sprawy. ZboczenieToInstynktWiaraToWybór.

mirga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 22:36:15
@antraxcdt, pedał jest pedał, hetero jest hetero, a pedofil pedofilem. Tak pedofile się zdażają wśród pedałów jak i wśród hetero. Ilu to wyśmienitych, wyuczonych i szanowanych osobistośc, którzy mieli własne rodziny było pedofilami. I nie byli pedałami. Pedofil to pedofil

antraxcdt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 23:15:49
migra - przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem co napisałem, a potem odpowiedz konkretnie i rzeczowo a nie bezmyślnie tylko po to by odpisać i by Twoje "było na wierzchu".

mirga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-09 14:16:37
Chłopie, w takim razie adopcja dla hetero też powinna być zakazana, ponieważhetero też wykorzystują takie dzieci. Nadal pytam o źródło, bo dla mnie to nakręcanie się bez sensu. Dla mnie każda przemoc wobec dzieci będzie zła, czy robi to hetero, pedał, pedofil czy ksiądz

antraxcdt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-10 00:55:54
mirga - no i po raz drugi Ci napiszę, przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem. Bo nie widzę sensu w wdawanie się w dyskusję z osobą która nie rozumie co czyta lub wcale nie czyta wypowiedzi swojego oponenta. Co do źródeł to zapytaj wujka google, o liczby a potem sobie oszacuj, pamiętaj ludzi jest mniej więcej 7,2 miliarda z czego około 66% to dorośli, a zkoloeji z tego około 0.5-3% to pedały ( i lesbijki). A teraz poszukaj sobie statystyk o pedofilach homo i hetero przyrównaj sobie to do populacji jednych i drugich a Ci wyjdzie kto proporcjonalnie częściej krzywdzi dzieci!!

magda713
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-01-08 18:07:39
zero tolerancji dla sku.rwysynów

galka666
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-01-08 17:55:54
no tak, w końcu w parach hetero taka patolka jak udostępnianie członków swojej rodziny obcym osobom w celach wiadomych i za kasę, nigdy się nie trafia, prawda? i wy ludzie macie czelność zarzucać innym bycie "lemingami". śmiech pusty mnie ogarnia.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-01-08 17:52:33
Co za propagandowe ścierwo z tej wrzutki.

tub0_osh
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-01-08 14:26:44
Słyszałem, że jeden z nich miał niebieskie oczy. WSZYSCY NIEBIESKOOCY TO ZBOCZEŃCE I DEGENERATY!!!!!!!... Ups! :O

kocurek83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 19:31:50
masz niebieskie oczka , cooo... Ups!

tub0_osh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 21:00:43
Na szczęście zieloniebieskie, uff.

LuskaI23
    Ocena: 3 (glosow:19)
2015-01-08 13:26:42
Nie jestem za adopcją dzieci przez homoseksualistów, ale zaznaczanie tutaj że GEJE adoptowali jest bez sensu i nie ma żadnego znaczenia. Dlatego, że rodzeni heteroseksualni rodzice robią swoim dzieciom takie same czy gorsze rzeczy. Znęcają się, biją, molestują, gwałcą, mordują, zamykają w beczkach po kapuście. Co chwila się słyszy, że matka zabiła, dziadek zgwałcił a ojciec bił. Więc co tu ma do rzeczy orientacja rodziców? Trochę obiektywizmu ludzie.

tub0_osh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 14:25:35
komentarz usunięty przez użytkownika

Marioxs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 17:51:01
Taki kraj idioci wszędzie....

BOBY102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-08 11:43:46
POBŁAŻLIWOŚĆ dla pedofili jest WSZĘDZIE - bo to przywilej CELEBRYTÓW, WŁADZY ... smutne ale prawdziwe

tub0_osh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-08 10:17:13
A ja tak z innej beczki. Czy to aby na pewno materiał na wiochę? Czy to, że para zboczeńców krzywdziła dziecko to wiocha? Nie. Niedługo na tym portalu zaczniecie wklejać gify z Forczana, np. egzekucje w wykonaniu ISIS czy coś, tylko dla punkcików? Pamiętacie jeszcze, że ta strona ma charakter rozrywkowy?

gurool
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-01-08 09:12:05
Gdyby pedały w związku mogły legalnie adoptować dzieci, wtedy chmara pedofili by zaczęła brać związki małżeńskie tylko po to żeby adoptować dzieci.

tub0_osh
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-08 14:37:03
Dokładnie, bo adopcja dziecka to takie hop siup, cztery minuty, tu pan podpisze, piecząteczka, dziękuję, następy prosz!!

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-01-08 14:40:19
Ja bym jeszcze proponowała sprawdzić co znaczy słowo pedofil i co znaczy słowo homoseksualista i zastanowiła się na Twoim miejscu, dlaczego te dwa tak różne określenia są u Ciebie przedstawiane jako jedno?

tub0_osh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-08 14:47:10
Bo się oba zaczynają na "PED", a dalej już się mózg męczy z czytaniem...

LuskaI23
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-01-08 14:50:22
Czyli SZPAdel i SZPAragi to to samo? :D

omen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 16:23:46
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-08 17:55:15
@gurool, a od kiedy pedofil=mężczyzna? To już nie ma pedofili kobiet?

gurool
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-08 20:44:51
Większość pedofilii to mężczyźni. Homoseksualista, a pedał w obraźliwym znaczeniu to to samo, pedofil to zupełnie coś innego. Wg mnie jest różnica między gejem, a pedałem. Taki ukłon w stronę mniejszości seksualnych. Gej to porządny człowiek o orientacji homoseksualnej. Pedał to nieporządny człowiek o orientacji homoseksualnej, który się pedali i się tego nie wstydzi. Normą jest heteroseksualizm, odstępem od niej homo.... Gej o tym wie - pedał nie.

Nordi23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 20:54:29
Luska123-Jak nie zrozumiałaś sensu zdania to przeczytaj kilka razy komentarz użytkownika-gurool-aż załapiesz.Myslcje zanim z kogos na siłe zrobicje debila!

admin1944
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-01-08 06:06:40
TYLKO NA SZUBIENICE Z TYM SMIERDZACYM MOTLOCHEM !!

DRAlkocholek
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-01-08 03:43:10
komentarz usunięty przez użytkownika

loped
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-01-08 02:54:35
A może jakieś źródło?

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-08 07:53:31
Nie psuj zabawy! :)

kubek4a7
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-08 09:38:45
Bardzo łatwo znaleźć wiele takich przypadków i z szukaniem wcale nie ma problemu ani "zabawy".

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-09 08:13:58
A jeszcze łatwiej wymyślić z dupy taką informację. Znaleźć zdjęcie beczącego dziecka i dopisać na czerwono cokolwiek chcesz. I oczywiście, geje pedofile, bo to się lepiej sprzedaje niż pedofile hetero.

Kookis
    Ocena: -3 (glosow:15)
2015-01-07 23:26:18
A ten news, to chyba z painta pochodzi i twojej chorej wyobraźni. Ale ludzie łykną masę shitu, byle tylko podeprzeć swoją ideologię.

camovi
    Ocena: -6 (glosow:14)
2015-01-07 23:20:14
To jest właśnie typowy czarny PR robiony na użytek mediów... "Gaye... gwałcili chłopca, [...] pozwalali na to innym pedofilom". Jeśli gay = pedofil, to hetero = gwałciciel???

zimnylechh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-07 22:54:29
brawo niech żyje dzender, oby tak dalej, niedługo nienormalne będzie normalne, a może już jest ?

terrorparty
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-08 19:01:46
radziłbym sprawdzić najpierw co to jest "gender" a dopiero później się wypowiadać.

spacz
    Ocena: 2 (glosow:22)
2015-01-07 22:28:07
komentarz usunięty przez moderatora

audi-a6
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-01-07 21:57:43
komentarz usunięty przez użytkownika

davidbrian35175
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-07 21:53:05
Obrzydliwe

Majezon
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-07 21:51:48
zaj.... to mało

boston111
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-07 21:39:03
trzeba być dobrym s.k.u.r.w.i.e.l.m

lemingjager
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-01-07 21:39:01
komentarz usunięty przez moderatora

Adamus_Papus
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-01-07 21:38:37
komentarz usunięty przez moderatora

sidinio
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-01-07 21:31:33
Takie rzeczy tylko w Słupsku :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400