Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
SZATAN007  15-01-08, 18:38 Zgłoś
+ 273 -
Dodano: 2015-01-08, 18:38:16   przez: SZATAN007
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 273  Zgłoś nadużycie
551
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
Ukryj komentarze(12)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sambakicikici
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-01-09 19:25:28
Ludzie dajcie w tym roku Platformie kopa w d*pę.

baslejndimon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-20 23:01:22
Tak z perspektywy na to patrząc to Brunon Kwiecień jest niedoszłym bohaterem narodowym :/

Kowallo32
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-10 12:14:03
no coz sie dziwic skoro jestesmy narodem bezplciowych nieudacznikow bez dumy i honoru, w kazdym innym kraju taki zlodziejski (nie)rzad bylby obalony ale nie u nas my nadal calujemy dupy tych darmozjadow z wiejskiej i gzecznie chodzimy na wybory. Podwyzka vatu, podwyzszenie wieku emerytalnego, ustawa smieciowa, notoryczne podwyzki, falszerstwo na wyborach afera goniaca afere, a my co? NIC, ABSOLUTNIE NIC!! zamiast wyjsc na ulice i pogonic tych zlodzieji podkulamy ogon i tylko psioczymy, Pilsudski sie w grobie przewraca!!

sambakicikici
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-01-09 19:25:28
Ludzie dajcie w tym roku Platformie kopa w d*pę.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-09 20:36:16
Slyszales to z ambony, czy w Radio dziewica?

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-01-09 19:23:41
Wszyscy kradna wiec jak ma sie rozwijac?

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-10 15:58:17
"Transparency podkreśliła, że ponad dwie trzecie uwzględnionych w raporcie krajów uzyskało wyniki poniżej 50 punktów, co wskazuje na poważne problemy z korupcją. Zagrożenie występuje na wszystkich szczeblach władzy i dotyczy zarówno pozwoleń udzielanych na szczeblu lokalnym, jak i uchwalania ustaw i regulacji na szczeblu krajowym. Uzyskawszy 60 punktów, Polska zajęła w tegorocznym rankingu 38. miejsce, ex aequo z Brunei. Rok temu Polska była z 58 punktami na 41. miejscu." JESZCZE 20 LAT I POLSKA BEDZIE NORMALNYM KRAJEM, JEZELI WSZYSCY WSZYSTKIEGO NIE UKRADNA.

Genialon
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-10 18:14:34
Może Ty kradniesz, bo ja nie.

kurwamac02
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-01-09 19:10:54
hihi, a polaczki to nieskazitelne istoty i najuczciwszy naród na świecie. Tak, tak pocieszajcie się dalej polaczki, że wy jesteście cacy, a tylko rząd jest be.

suzukidrz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-10 03:27:15
Powiedział żydek.

PawelJarosz89
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-01-09 18:13:21
wolno sie rozwija ? nie powiedział bym że pod każdym względem

GumowyRocco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-21 08:48:16
Pod kątem korupcji, dzikiej prywatyzacji to przodujemy...

pittero
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-01-08 22:06:42
co wolno wojewodzie to n ie tobie smrodzie :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400