Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ktoszeszkoly  15-01-13, 13:53 Zgłoś
+ 165 -
Dodano: 2015-01-13, 13:53:09   przez: ktoszeszkoly
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 165  Zgłoś nadużycie
219
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
  •  Edukacja
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
Ukryj komentarze(61)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
cozabzdet
    Ocena: 12 (glosow:24)
2015-01-18 21:19:10
Dokładnie. Przeżyli z majątku znienawidzonego systemu 25 lat. A trzeba pamiętać, że komuna podnosiła Polskę nie tylko ze zniszczeń wojennych, ale też z zacofania cywilizacyjnego. Mówienie samych złych rzeczy o PRL jest po prostu nieobiektywne.

j4r1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 20:06:53
a teraz w obrcnej Polsce żart brzmi: Konsument: Ile płacę? Sprzedawca: Tyle i tyle. Konsument: Co tak mało?...

Selim69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 18:50:38
właśnie dlatego mamy biede w kraju przez komune niewiele produkowaliśmy ale wszyscy mieli prace i teraz godne emeryturki ,zwykły fizol co przez 20 lat nic nie robił ma 2,5 tys. pokolenie zarabiajace podstawe:)1,200 na reke to sobie policz jaka emerytura ,już ci mówie 860 zł qrwa polskich ,bandycki kraj

space13579
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 17:42:28
Kiedyś nie było fajnie,to fakt ale co mamy teraz?Półki sklepowe aż uginają się pod towarem,sklepy"nie dla idiotów"wietrzą magazyny a ja się pytam:Skąd wziąć na to kasę???Wtedy z pieniędzmi nie było problemu a człowiek nie martwił się jak przeżyć.Fakt,że trzeba było umieć"upolować"okazję a teraz co mamy?Demokracją jeszcze nikt się nie najadł.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 19:12:22
Wszystko się zgadza ale zawsze gdy jestem w marketach, nawet tych "nie dla idiotów", jest pełno ludzi. Nie tylko zwiedzających ale kolejki przy kasach są wymowne. Nie jest tak źle jak niektórzy to przedstawiają. Mam znajomych którzy handlują samochodami także nowymi i nie twierdzą aby był zastój w biznesie, wręcz przeciwnie coraz więcej ludzi kupuje nowe samochody. To samo dotyczy innych rzeczy.

virus19
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-19 14:18:50
Każdy narzeka na komune co wy wiecie ? Zapytajcie swoich dziadków i babcie powiedza wam czy była taka zła.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-19 16:15:19
Jak twoi dziadkowie byli w UB to faktycznie nie była taka zła.

space13579
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 17:45:09
Fakt.Ja nie popieram komuny,tylko zwracam uwagę na to jak było "wtedy"a jak jest TERAZ.

bodziu8
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-19 12:35:41
Zauważyliscie, że wtedy w mięsnym nie potrzebowano chłodni, towar dostarczony do sklepu był od razu sprzedawany, nic nie trzeba było mrozić czy myć ludwikiem jak to sie dzieje w marketach;)

space13579
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 17:46:38
Dokładnie.Mam znajomą,która pracowała w Tesco.Włosy mi dęba stawały od tego,co mo opowiadała.

BlackHare
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-19 10:31:59
To w sumie co ludzie jedli skoro były takie pustki w sklepach?

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-01-19 08:55:12
Prawda jest taka im kto głupszy tym bardziej tęskni za komuną! Jak przecież można nie tęsknić za kartkami, kolejkami, ścieżkami zdrowia, powszechna cenzurą, strzelaniem do strajkujących. Jedyne co było dobre za komuny to to że wszyscy byli młodsi niż teraz. Demokracja, kapitalizm nie jest systemem idealnym ale póki co nie wymyślono lepszego. Uczciwość wymaga żeby pamiętać wszystko a nie tylko wybiorczo.

cavefalcon
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-01-19 06:11:06
komentarz usunięty przez użytkownika

beeveer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-19 06:36:15
Ja pie..le.. w końcu ktoś nazwał rzecz po imieniu.

damian.szefo
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-01-19 06:51:03
Nie no nagle się okazuje że komuna była wspaniała a to solidarność obaliła nam ten niebiański ustrój. A geniuszu wiesz dlaczego były strajki? Pamiętasz o ścieżkach zdrowia i strzelaniu do robotników? Puste półki były przed i po strajkach. O kartkach też zapomniałeś? Zachowałeś się jak Wipler - rozwiałeś wątpliwości co do własnej głupoty.

marcus346
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-01-19 07:35:19
Normalnie ktoś jest tutaj niedouczony. Kartki wprowadziła solidarnosc (strajkami - ich postulat)a że nie było nic na półkach to wina ludzi. Mieli za dużo kasy i kupowali na umór np 10lodówek i sie zameniali. Teraz Cie na to nie stac. Ogólnie przeszliśmy z 1 bagna(ludzie mieli za dużo pieniędzy i wszystko wykupowali) do wiekszego syfu (ludzie nie maja pieniedzy i jedza podróbki)

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-19 08:45:03
Marcus twoje teorie na temat komuny są fascynujące. Nie myślałeś je opublikować? Kartki wprowadzono już 13 sierpnia 1976 przez rząd Piotra Jaroszewicza. Zniesiono je dopiero 1 listopada 1985 r. W trakcie wydarzeń Sierpniowych z 1980 jednym z 21 postulatów było wprowadzenie kartek na mięso. Wiesz może dlaczego? Dlatego że dawało to jako taką szansę zakupu tego mięsa. Koncepcja że to ludzie masowo wykupowali towary jest argumentem tak śmiesznym że aż razi głupotą. Każdy ekonomista marzy o takiej sytuacji bo to napędza każdą gospodarkę, każdą tylko nie komunistyczną bo była utopijna

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-19 08:47:27
Marcus jak tak tęsknisz za komuną i źle ci w demokracji to proponuję wyprowadzić się do komunistycznych rajów, Korei Północnej albo na Kuba. Zapewne ty jak i wielu pseudokomunistów nie macie na tyle odwagi żeby sprawdzić swoje teorie w praktyce i w gruncie rzeczy dobrze wam w tym zgniłym kapitalizmie.

marcus346
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 20:42:37
normalnie czas wrócić do podstawówki i uczyć się czytania ze zrozumieniem. Dla przypomnienia kartki były postulatem na strajkach, rząd się ugiął i je wprowadził. To solidarność je wprowadziła strajkami. jak zaczniesz cos mi zarzucać poczytaj. Co do wycieczki za granice to już miałem prawie wszystko uszykowane (anglia) ale zona dostala dobra prace(angielska firma).

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 21:30:08
Marcs idąc twoim tokiem rozumowania wszystko było ok a wszystkiemu byli winni ludzie, którzy kupowali jak szaleni i solidarność. Czy solidarność domagała się kratek dlatego że półki uginały się od towarów i chcieli ograniczyć konsumpcję społeczeństwa. A może solidarność domagała się kartek tylko dlatego że była to szansa na zapewnienie minimum żywności dla społeczeństwa. Kartki zaczęto wprowadzać w 1976 na cukier a więc nie na towar luksusowy. Trudno było by za nie uznać wspomniane lodówki ale cukier! W 1976 r nie było solidfarności a więc kto zaczął wprowadzać kartki?

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-19 21:33:17
Gratuluje żonie dobrej pracy i współczuje męża marudy. Większość ludzi marzy aby choć jedno z małżonków miało dobrą pracę, a ty tęsknisz za komuna. Zadaj sobie sprawę czy za komuny żona miała by taką pracę. Twoja hipokryzja wyraża się w tym że nie planowałeś wyjazdu na Kubę czy do Korei PŁ. a do demokratycznej i kapitalistycznej Anglii. Gdybyś wierzył w to co piszesz o komunie to nie jechał być do Anglii a co najmniej na Białoruś.

Falcone86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-21 10:06:11
dajcie spokój ten marcus346 to jakiś troll

pjj76
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-19 00:16:12
Przynajmniej pracę miała!

vacarius
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-19 01:20:44
Za kapitalizmu już by ją zwolnili bo powiedzieliby ze jest nierentowna.

C2ShadowMan
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-18 22:42:18
o kur*a. To jak te ludzie żyli, że nie wygineli z głodu. W PRL był tylko ocet i sól.

Papus___Adamus
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-18 23:21:14
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-19 01:19:21
Jak ludzie przeżyli. Widać ze młody jesteś i dlatego mylisz ze jak w sklepach nic nie ma to nic nie ma. A każdy miał kogoś na wsi. A więc kupowało się świnie bezpośrednio od rolników. Rolnik ci ją przerobił na kiełbasy. Brałeś trzy torby miecha i wracałeś do domu.

archiequatro
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-01-18 22:11:27
Nic nie bylo a jakos wszyscy przezyli i nikt glodny nie chodzil tak jak dzis. Nie bylo zlomiarzy i smieciarzy szukajacych w pewexach. Takis kuvwa madry prowokatorze to wytlumacz jak sie taki bytstrzak uchwal skoro nic nie bylo? Od ctu taki kozaczyna sie robi. Goowno wiesz i gowna masz w glowie.

Zbowidowiec
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-01-18 20:37:42
PRL był niby taki biedniutki a ponad 25 lat zajęło naszym włodarzom obecnym prywatyzowanie jego majątku. I jeszcze do końca nie sprywatyzowali, jeszcze się coś tam ostało.

cozabzdet
    Ocena: 12 (glosow:24)
2015-01-18 21:19:10
Dokładnie. Przeżyli z majątku znienawidzonego systemu 25 lat. A trzeba pamiętać, że komuna podnosiła Polskę nie tylko ze zniszczeń wojennych, ale też z zacofania cywilizacyjnego. Mówienie samych złych rzeczy o PRL jest po prostu nieobiektywne.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-19 09:11:58
Jeżeli uważasz że 25 lat przeżyliśmy z prywatyzacji to ja ci serdecznie gratuluje wiedzy. Jesteś kandydatem to ekonomicznego nobla. Wymień zatem szereg dobrych rzeczy z PRLu.

Megajul
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-18 19:48:22
Ale haki były solidne.

SmifiXXX
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-01-18 20:49:16
Haki solidne bo i kiełbasa jak była to dobra teraz to w niej więcej papieru toaletowego niż mięsa

marcus346
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-01-18 19:44:24
Nic nie było a wszyscy wszystko mieli w Polsce zniszczonej po wojnie. Poźniej jeszcze doprawiła solidarność (strajki, kartki na wszystko) i obecnie mamy syf. Teraz ludzie jedza gówno (z reguły zagraniczne) w ładnym opakowaniu i z prawie całą tabliczką Mendelejewa.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-18 21:17:55
To zatem Solidarność jest przyczyną naszych problemów? Ciekawa koncepcja chorego umysłu! A wiesz może marcusie dlaczego solidarność a może po prostu zwykli robotnicy strajkowali? Czy jeszcze pamiętasz dlaczego do nich strzelali? Pamiętasz o ścieżkach zdrowia? Nie? To nie pisz głupot!

marcus346
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-01-18 22:05:32
damian.szefo spójrz obiektywnie, dzisiaj płacimy żydom za krzywdy 2 wojny, niemcy odbierają majątki lub wykupują, a wszędzie krąży seryjny samobójca. W dzisiejszych czasach się nie strzela tylko daje argumenty do samobójstwa...

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-19 06:46:30
Markus t ja radzę ci spojrzeć obiektywnie i zapoznać się dokładnie z historią najnowszą własnego kraju bo wypisujesz frazesy niczym z wieców NSDAP.

orion1974
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-01-18 19:22:33
nic nie było a głodnych jest więcej dziś gdy wszystko jest

marcus346
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-18 22:12:59
Głodnych jak głodnych, ale ilu samobójców...

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-19 08:50:24
Marcus myślisz że za komuny nie było samobójców? Kto by chciał opuszczaj raj na ziemi? Za komuny nie było też niepełnosprawnych, sierot i biedy. A może po prostu nie wolno było ich pokazywać w 1 lub 2 kanale państwowej tv.

TempyCh
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-18 19:19:41
"Masz godną pensję"-najkrótszy żart 3 tfu rp

soulraver1984
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-18 19:09:18
Najkrótszy żart Polski po 89 roku - "Jak żyć?"

TempyCh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-18 19:20:44
krótko XD

payperday
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-18 19:05:37
komentarz usunięty przez użytkownika

sarna
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-18 19:03:10
a dzisiaj jak wchodzę do sklepów i widzę ceny co niektórych rzeczy to też myśle ze to jakiś żart

biedronka2019
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-18 18:37:23
a teraz jest inny krotki żart - ile mam zapłacić? i to właściwie koniec żartów

barbarella123
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-01-18 18:24:47
komentarz usunięty przez moderatora

iMarket
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-01-18 18:45:51
Kto narzeka ten narzeka ja się mam świetnie.

barbarella123
    Ocena: -8 (glosow:8)
2015-01-18 18:52:24
komentarz usunięty przez moderatora

mariusz669
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-01-18 18:19:24
Niby nic nie było w sklepach ale jakoś głodny nie chodziłem. A poza tym żarcie miało jakiś smak. Co z tego że teraz jest więcej jak wszystko to chemiczny syf.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-01-18 18:25:59
Szczególnie czekolada miała smak - "wyrobu czekoladopodobnego". Albo pomarańcze z Kuby - smak kwaśny zamiast słodkiego.

mariusz669
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-18 18:43:52
Olać czekolade;) Parówki były 100 razy lepsze jak dziś a mleko to było mleko. Zresztą ktoś znajomy ostatnio kupił tanio ser żółty, czytam a tam pisze "produkt seropodobny" Komuna trwa nadal!:) Poza tym poszukuję nasion do mojego małego warzywnika ale nie GMO. Jak ktoś ma jakieś stare odmiany będę bardzo wdzięczny. Dajcie znać. Dzięki!

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-18 21:24:09
Przez długie lata królował salceson, kaszanka i musztarda z octem. A z czego wzięły się te żarty w Misiu "widzisz synku, tak wygląda szynka". Nie ma oczekiwać cudów od "szynki" za 13 zł/kg. Dziś też możesz kupić parówki po 9 i 29 za kg, jakość kosztuje. Różnica polega na tym że teraz masz wybór o ile na to cię stać. Kiedyś nie miałeś.

StachTraktorzysta
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-18 18:15:39
Pod ladom było.

vacarius
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-01-13 14:03:09
Kiedyś ceny były niskie ale produktów nie było. Dziś są produkty ale ceny takie ze i tak nic nie kupisz. Na jedno wychodzi.

tub0_osh
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-01-13 14:05:49
Ale przynajmniej na banany nie trzeba czekać pół roku.

lougramm
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-01-13 14:16:53
Gdzies mam banany, POLSKIE jabłka!

tub0_osh
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-01-13 14:41:27
Tylko dlatego że polskie? Bo ja na przykład wolę banany, takie mam kubki smakowe w ryju i ciężko by mi się egzystowało bez nich.

vacarius
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-01-13 15:26:15
To jedz do Afryki. W Polsce rośnie dosyć polskich owoców. Najbardziej lobię groszki najlepiej prosto z drzewa. Ja tam nigdy nie lubiłem bananów. Gdy mama chciała mi kiedyś dogodzić za PRLu i kupiła banana to rzygałem. Chcieć banana za PRLu to tak jakbyś chciał pić kawę w średniowieczu. Kawę mieli muzułmanie a my toczyliśmy z nimi krucjaty. W żadnym z krajów komunistycznych banany nie były uprawiane. Od wrogów którzy mieli wycelowane na nas atomówki mieliśmy je kupować?

tub0_osh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-13 15:41:48
Nawet na Kubie ich nie było? Zresztą co mnie polityka obchodzi, tu się o gustach kulinarnych rozmawia.

Falcone86
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-01-18 18:21:59
wow vacarius prawdziwy z ciebie patriota ..rzygałeś tym wytworem wstrętnej imperialistycznej gospodarki ..chyle czoła ..jedz se dalej te "groszki" z drzewa cokolwiek to jest i już może nie komentuj rzeczywistosci

beeveer
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-01-18 19:35:54
A wy w kółko komuna i komuna.. bananów nie było, dzięki zachodnim przyjaciołom i ich embargu gospodarczemu. jakoś nikomu nie chce się ruszyć łbem, że polska nie mogła kupować czego chciała, bo byliśmy traktowani jak teraz ruscy. a naszych produktów w sklepach niebyło z przyczyny prostej - nikomu się robic nie chciało, ciągle fuchy, strajki itd. z misia sie ku..wa teraz śmiejecie? doskonale widać, jak robota za PRL szła.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500