Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
...
Sam to opisz
robsonic  15-01-15, 08:37 Zgłoś
+ 481 -
Dodano: 2015-01-15, 08:37:14   przez: robsonic
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 481  Zgłoś nadużycie
621
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Męska solidarność
Ukryj komentarze(68)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dorkar
    Ocena: 25 (glosow:31)
2015-01-15 09:08:39
dokładniej to pracownik dostanie na rękę w zaokrągleniu 3550 zł a pracodawcę będzie to kosztować 6030 zł czyli wszelkie "daniny" wynoszą 2480 zł

punkpropaganda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-21 02:33:08
Totalne klamstwo!!! 21 lat w Danii mieszkam i dania ma NAJWIEKSZY PODATEK NA SWIECIE! najmniej placi sie 40 % jak sie h...jowo zarabia. Ceny wysokie a jak sie do miasta przeprowadzasz to za pl pensji smierdzace rozwalajace sie mieszkanie kosztuje. Podrz po stolicy kosztuje wiecej niz calodniowa podrz po calym kraju, a jak idzie podatek drogowy zaplacic to autka ida na zlom nawet w perfekt stanie!

rzepa181
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-20 15:54:58
Bzdura. Mieszkam w Danii juz 3 lata, miesiecznie od wyplaty zabieraja jakies 40%, do tego odciagaja pieniadze na ferie itp.. Jest jeszcze kwota wolna od podatku, ogolnie z 30% tego co zarobisz bierze rzad... Wiocha dla tego co wstawia taki absurd , a pozniej ludzie wierza i glupoty pierdola xD

mojekonto23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 00:12:49
Nie polski rząd,a: górnicy, lekarze, nauczyciele, policjanci, żołnierze zawodowi, strażacy i cała reszta sfory budżetowej. Wkurza mnie tylko to, że większość budżetówki idzie na emerytury po 25-35 latach pracy, a ja muszę doginać do 67 lat i to za śmieszne 1640zł netto. Górnicy w ostatnich dniach wysępili dodatkowe 2.6 miliarda na "własne potrzeby". Przy dochodzie rocznym państwa 299 miliardów [tyle było w 2013] to chyba coś tu jest nie tak!!! Górnicy i lekarze wspólnymi protestami podcinają gałąź na której wszyscy siedzimy.

cyc1982
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-18 09:18:00
nikt się tym nie przejmuje,teraz tępy naród polski zajął się pierdol..niem ile to nie musi pomagać frankowiczom z własnej kieszeni,a to ile rządzącym wypycha kieszenie to już nie istotne.Tego kraju już nie ma i wcale mnie to nie dziwi.

brej
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 23:25:54
to dlaczego jeden przedsiembiorca da zarobic czlowiekowi godniea 10ciu mimo podobnych przerobow placi grosze?? nie broncie polskich przedsiembiarcow bo nauczyli sie i je.... nas jak tylko potrafia tak samo jak rzad

Samwise_Gamgee
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-17 19:23:31
o korwiniści dalej swoje utopistyczne wizje sprzedają młodym ahahahaha, powiedzcie no mi dlaczego ci biedni uciśnieni pracodawcy nie płacą lepiej osobą tyrającym na śmieciówkach? przecież nie mają takich obciążeń składkowych jak na umowie o prace, baa, często dzielą umowy na 5 spółek i składka wynosi 2 zł(fajna emerytura czeka) a i tak płaca grosze

Michal_Szczecin
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-18 15:45:02
po pierwsze jeśli płacą to osobom a nie osobą a po drugie mój placi lepiej ale tego nie napiszesz. Rozumiem ze pracowales wszedzie i u wszystkich

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-17 16:59:19
Wiesniaki, wystarczy napisac w Google: "Stawki podatkowe w Europie" i dowiecie sie prawdy.

Amertilis
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-17 16:58:46
Co za głupoty tutaj pisane są. A kto zarabia w tym kraju 5000 brutto?! Przedsiębiorcy to świnie i państwo też. Przedsiębiorcy płacą 1600 brutto i co niby są uczciwi i chojni? Niech mi państwo zabierze 2000 zł, ale niech mi ten przedsiębiorca da te 5000 brutto a nie 1600 brutto.

mosin86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 23:37:46
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-17 16:52:36
Przylad jak latwo manipulowac wiesniakami, ciekawe kto ma w tym interes? Juz 369 wiesniakow lubi ta bzdure...

ruskm
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-17 11:09:49
Porównujcie poziom podatków przy minimalnym i średnim wynagrodzeniu, bo takie dane kwotowe nic nie mówią, u nas zarobisz 1000zł pewnie w biedniejszym kraju zapłacił byś od tego mase podatków w Polsce prawie nic.Tu porównujecie biedaka ze średniakiem, przeżyj jeden z drugim za te 5tys. w Dani, a w Polsce

pawel0723
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 15:04:17
komentarz usunięty przez użytkownika

pawel0723
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-17 15:05:33
w Uk kwota wolna od podatku to prawie 10 tys funtow, w Polsce 3091 ale ZL wiec co za bzdury piszesz? Mam znajomych, ktorzy w Danii zarabiaja 5 tys zl w tydz i uwierz, ze sa w stanie przezyc bezproblemowo za m-czna wyplate i jeszcze cos odlozyc... zrob tak w Pl

jont23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 10:50:05
komentarz usunięty przez użytkownika

DARO313
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-17 10:48:37
ale w Dani podatnik nie musi utrzymywać "biednych" górników ani płacić ZUSu za rolników czy księży...

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-17 08:22:21
@robsonic - wymysla takie bzdury a 300 wiesniakow to lubi...

kuzyn_cosiek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-17 03:31:21
Ojojoj, biedni pracodawcy. Mój prezes też jest ciągle strasznie poszkodowany, tak bardzo, że zamówił remont dachu w grudniu, przyjechała firma i pracownicy przyklejali nową papę na dziesięciocentymetrową warstwę śniegu! :D Dwa lata temu, o tej samej porze roku, inna firma "fedrowała" w zamarzniętej na kość ziemi, bo Rysio uznał że trza wymienić rury zasilające hydranty. Ale o pieniądze się nie pytaj, bo firma w tragicznej sytuacji finansowej :D

kubek4a7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 09:35:38
w grudniu śnieg to chyba nie w Polsce

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 17:42:00
Dla tych co wierza snieg pada nawet w czerwcu...

sebololo
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-01-16 23:56:42
A ile w Danii wbrew mojej woli zabiorą mi na kościół?

remp
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-16 22:54:21
kłamiesz

Franusss
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-01-16 22:07:44
Chora ta NASZA Polska a szkoda bo uwielbiam NASZ kraj jednak nienawidzę tych wszystkich bydlaków z sejmu i "NASZEGO" złodziejskiego prawa. W Anglii dochód po niżej 10 tys. funtów rocznie nie jest w ogóle opodatkowana............

wdowa20.6
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-16 21:48:45
1200 ;/

grog
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-16 21:18:52
Po co publikowac niepradziwe dane? Jesli mozna prawdziwe: UK: zarobek do 55 000 zl nie podlega opodatkowaniu

Agona
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-16 20:46:07
z5000 nie zabiera 2000. ale to i tak zabieta za duzo

misiek2004
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-17 12:37:17
Biorąc pod uwagę całkowity koszt pracodawcy, który w wypadku 5000zł brutto wynosi ok. 6000zł, to państwo zabiera nawet więcej, bo ok. 2500zł. Pracownik zobaczy tylko 3500zł. To potwornie dużo. Nasi przodkowie się w grobach przewracają, bo dla nich taka kradzież byłaby nie do wyobrażenia.

vilus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-17 16:15:30
Następny, który pisze, że pensja pracownika jest kosztem pracodawcy. Rachunkowo to prawda ale z takim podejściem do pracownika widać jak jest on traktowany przez pracodawcę.

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-20 18:13:55
A jak to inaczej nazwiesz? Pensja pracownika plus podatki (i inne rzeczy np. czynsz za wynajem lokalu, materiały biurowe itp), to kasa, którą trzeba odjąć od przychodu, aby uzyskać dochód. Czyli nic innego jak koszt. O co ci w ogóle chodzi?

kapsell
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-01-16 19:50:11
I tak 90% tych co tu sie tym oburza zaglosuje na PO, PiS, SLD albo PSL. I nie widzi sprzecznosci

iksDeXDXD
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-17 12:45:32
Właśnie! trafnie powiedziane. wszyscy o tym wiedzą ale nikt nic z tym nie robi jak przychodzą wybory.. smutne. Są partie typowo prawicowe, konserwatywne, trzeba się tylko trochę dokładniej rozejrzeć. precz z lewakami! precz z czerwoną hołotą!

hagen24
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-01-16 19:41:08
Ale bzdura! Mieszkam od dawna w Danii i wiem jakie wysokie są podatki tutaj.Tak jak wspomniało kilka osób niżej w Danii są jedne z najwyższych podatków w UE. Tylko że te pieniądze nie są marnowane i kwota netto jest na tyle wysoka że można spokojnie sobie żyć. Autorowi pseudoabsurdu radzę trochę poczytać następnym razem, bo powielanie nieprawdziwych informacji nie jest zbyt mądre.

misiek2004
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-17 12:38:55
No cóż, to akurat prawda. Autor chciał dobrze, tylko zły przykład podał.

bullfest
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-01-16 19:26:58
Jaką mamy gwarancję, że pracodawca po ewentualnym obniżeniu podatków i składek uzyskane w ten sposób środki przeznaczy na podwyżki dla pracowników, a nie zabierze jako zysk do swojej kieszeni?

misiek2004
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-17 12:44:32
A taką, że jak deszcz pada, to ludzie rozkładają parasole. Kto nie rozłoży ten zmoknie. Naprawdę trzeba tłumaczyć, na czym polega konkurencja i racjonalność postępowania na wolnym rynku?

Samwise_Gamgee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-17 19:16:25
konkurencja i wolny rynek? a współczesne niewolnictwo i zmowa cenowa coś naiwniakowi mówi? racjonalność? hahaahahahha w kraju w którym kombinatorów więcej niż much, a "pracodawca" laskę ci robi i na pensje która ci się należy za prace jak psu buda, mówi "wynagrodzenie" qrwa mać ależ z ciebie marzyciel

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-20 18:17:52
Widać, że nie masz pojęcia o gospodarce. Zaślepia cię nienawiść do "wyzyskiwaczy". Lepiej skieruj swoją złość tam, gdzie powinieneś. Bo na razie to sam robisz za "naiwniaka". Rządzący niczego bardziej nie pragną jak napuścić wściekłych pracowników na pracodawców. A to nie pracodawcy są winni temu, że większość społeczeństwa żyje w ubóstwie.

gierand
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-01-16 18:15:44
to nie rząd ,tylko nierentowna firma która ciągnie cały kraj na dno i POwinna być już dawno zamknieta i zlikwidowana.

wiocha.pl2014
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-01-16 19:47:41
Jesteś durniem czy Tuskiem?

pavo79
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-16 18:13:47
Miesięczne wynagrodzenie w DANI - 16.981,20 DKK Składka na rynek pracy (8% z 16.981,20 DKK) 1.358,00 DKK Wynagrodzenie netto 16.981,20 - 1.358,00 = 15.623,20 DKK Wynagrodzenie netto 15.623,20 DKK . Zakladamy miesieczny dochód wolny od podatku 4.458,00 DKK Podstawa opodatkowania 15.623,20 - 4.458,00 = 11.165,20 DKK Podatek dochodowy, poziom podstawowy (40% z 11.165,20 DKK) wyniesie 4.466,00 DKK Przychód po opodatkowaniu 11.165,20 DKK - 4.466,00 DKK + 4.458,00 DKK = 11.157,12 DKK

misiek2004
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-17 12:48:26
Ha! Nawet wiem z jakiej strony to wziąłeś. Owszem, podatki w Danii są wysokie (chociaż z powodu stosunku pensji do cen żyje się tam dużo lepiej niż u nas). Lepiej byłoby podać przykład UK.

groh
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-01-16 18:11:08
propaganda - w Danii są jedne z największych podatków w Eu a poza tym najbardziej nie opłaca się tam być bogatym bo podatki automatycznie wzrastają do kolosalnych - w Danii się dobrze żyje bo opłaca się żyć na średnim poziomie - płaci się podatki umiarkowane co pozwala na normalne życie - co do polskich przedsiębiorców - jakby mógł ci zapłacić mniej niż 500 zł to by to zrobił - i żadne podatki tu nic nie zmieniają

Oliolo
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-01-16 19:08:32
człowieku, największym złodziejem i wyzyskiwaczem w Polsce są zagraniczne KORPO, które patologizują rynek pracy. Plus zagraniczne markety, które nawet minimalnej krajowej nie płacą bo zatrudniają na 3/4 etatu.

cyb155
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-16 22:46:37
Na wolnym rynku wartość pracy ustala rynek a nie pracodawca .

marcinek235
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-16 22:51:11
Jak są chętni, by za taka stawkę pracować, to firma może sobie ustalać stawkę jaka chce.

sambakicikici
    Ocena: 12 (glosow:18)
2015-01-16 18:04:41
Tylko rewolucja może to zmienić!

manuela-a
    Ocena: 13 (glosow:15)
2015-01-16 18:02:17
Jezeli masz 5000 w Danii, to dunski rzad Ci zabierze najnizszy podatek wynoszacy 38%. Procz tego trzeba zaplacic skladke na rente i pare innych rzeczy. Tzn, ze z tych 5000 ok polowe idzie na podatek i skladki.. A to znaczy, ze czlowiek pracujacy za te 5000 dostanie tylko 2500. Nie mam zielonego pojecia skad te obrazki sa i kto je robi, ale nie jest to prawda. Sorry

C2ShadowMan
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-16 17:29:01
Polskojęzyczny jak coś. Niektórzy nawet dobrze po polsku nie mówią.

swiergu
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-01-16 14:12:37
Tak, zgadza się, że rząd nas okrada, ale pracodawcy gdyby mogli to będą płacić jak najmniej. Myślicie, że gdyby znieśli całkowicie (no prawie, bo same skłądki na ubezpiecznie itp. muszą być) podatki, to ktoś by dostał podwyżkę z tego tytułu? GÓWNO PRAWDA. Dalej byś dostał te powiedzmy 3000 netto, a pracodawca by się cieszył, że może więcej zaoszczędzić.

ethnie
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-01-16 19:03:53
kucom korwina nie przetłumaczysz, poza tym pracodawca nie płaci z własnej kieszeni składek za pracownika do licha jasnego! To pracownik musi zarobić na te składki, na siebie i na zysk pracodawcy. Pracodawca nie jest żadnym samarytaninem który dokłada do interesu. Już nie pieprz...e głupot

perun12345
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-01-16 07:23:07
Powtarzam pytanie skąd takie wyliczenia? Czy osoba wstawiająca ma chociaż jakąkolwiek wiedzę na temat systemu podatkowego w Danii? Sama składka na rynek pracy to już jest więcej niż 135zł.

zwiruu
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-15 16:04:27
za 20tys zł /m-c w UK zabiorą ci tylko 2000zł a w Polsce ???? Dolina dlatego tam mnie nie ma :D

aneta999999
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-01-15 09:20:32
Delikatnie mówiąc ,, gówno prawda z tą danią. Skąd ty w ogóle masz te dziwne wyliczenia? Mieszkasz chociaż w jakimkolwiek Skandynawskim kraju?

dorkar
    Ocena: 25 (glosow:31)
2015-01-15 09:08:39
dokładniej to pracownik dostanie na rękę w zaokrągleniu 3550 zł a pracodawcę będzie to kosztować 6030 zł czyli wszelkie "daniny" wynoszą 2480 zł

krzysiek002255
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 22:45:15
taka jest prawda :( sam się o tym przekonałem zatrudniając pracownika

vacarius
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-01-15 09:01:22
Gdyby w Polsce pobierano podatki tylko od pensji wyższych niż 5000zł to podatki płaciliby tylko niektórzy pracownicy budżetówki.

krzyzyk
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-15 17:41:58
tak ale każdy by zarabiał minimum 1750netto a nie 1200, widzisz różnice???

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-16 17:48:50
A co z pana emeryturą czy leczeniem. Skoro pan nie płaci składek to musi pan z tych 1700 netto odliczyć kaśke na prywatne ubezpieczenie zdrowotne i odkładać co miesiąc po 200 zł na starość.

krzyzyk
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-16 18:52:23
nie ma problemu wole odkładać 200 co miesiąc i mieć niż dawać 500 na zus i podatki i nie mieć z tego nic!!! Jak byś nie zauważył to ludzie płacą zus a i tak muszą chodzić prywatnie i płacić, wiec po co płacić dwa razy???

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-16 19:55:00
Jestem ciekaw ile rodzin by zapłaciło czesne w prywatnej szkole. U mnie w okolicy jest to 500 zł za ucznia. A te 200 zł to starczy panu na 10 lat, przy emeryturze wielkości 980 zł i to po płaceniu tej kwoty przez 49 lat. Raczej pan kokosów wtedy nie będzie miał. Ja w cuda nie wierze i tylko mała grupka osób będzie tak robiła, a reszta po prostu przeje te pieniądze i znowu będzie skamlała na starość. Smutne ale prawdziwe. Jak na zdrowie w Polsce przeznacza się połowę tego co w innych krajach to cudów nie będzie.

cavefalcon
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-16 19:59:00
komentarz usunięty przez użytkownika

krzyzyk
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-16 20:42:24
po co mam chodzić do szpitala albo lekarza rodzinnego, który na wszystkie choroby przepisuje te same leki za 150zł, które polecił mu jakiś przedstawiciel handlowy??? wole iść prywatnie zapłacić 50zł za wizytę, dowiedzieć się co mi dolega i kupić leki za kolejne 50zł i w kilka dni wyzdrowieć!!!

krzyzyk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-16 20:45:05
@marcinek235 dane z dupy... kto ma przeżreć te pieniądze ten przeżre, mnie to nie obchodzi, ważne że ja dam rady odłożyć i to dużo więcej niż te marne 200zł, a jak państwo by mi nie zabierało tyle to odkładał bym jeszcze więcej!!!

cyb155
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-16 22:53:11
Jakbyście się orientowali to wiedzielibyście ,że nawet teraz można się ubezpieczyć w prywatnych klinikach za 200zł /miesiąc i masz tam leczenie, badania itp all inclusive . Jeśli nie byłoby zusu za praktycznie 1/4 tego mielibyście lepsze leczenie ,sprzęt, na który nie trzeba żebrać . Na emeryturę są fundusze, obligacje, złoto, ziemia, itp. itd możesz zainwestować w co chcesz i nie liczysz na łaskę tylko na siebie !

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-16 22:56:27
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-17 09:52:19
komentarz usunięty przez użytkownika

misiek2004
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-17 13:09:06
To zapewne miał być żart, ale niestety... to prawda. Tyle że nigdy tak nie będzie, bo to by zrujnowało budżet. Ludzi, którzy zarabiają w Polsce powyżej 5000zł netto (Jakieś 7000zł brutto) jest zaledwie garstka, więc z tej garstki podatków zwyczajnie nie starczyłoby na nic. Najwięcej jest bidoków zarabiających grosze i to właśnie ich podatki stanowią większość budżetu. Moim zdaniem dlatego od lat nie podnoszą kwoty wolnej. Gdzieś słyszałam, że tych, którzy podchodzą pod drugi próg podatkowy (z dochodami netto właśnie powyżej 5000zł) jest w Polsce zaledwie 500 000. Na prawie 40 milionów ludzi.

perun12345
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-01-15 08:43:24
Powiedz mi skąd takie wyliczenia i na jakiej podstawie?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400