Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zaciągających kredyty w obcych walutach
thePr3z3s  15-01-16, 12:49 Zgłoś
+ 748 -
Dodano: 2015-01-16, 12:49:20   przez: thePr3z3s
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 748  Zgłoś nadużycie
570
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Pracowity gość
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
Ukryj komentarze(106)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
volvosp6
    Ocena: 83 (glosow:93)
2015-01-16 13:02:22
Było brać kredyt w RUBLACH

jj543
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-07 16:11:15
a aj nie chcę żadnej pomocy.. dam sobie radę bez twoich pieniedzy, człowieku, nie ty mi pożyczałeś nie ty bedziesz spłacał..

Gutek1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-29 13:12:34
gimbusy to niektórzy z was brali kredyt to niech spłacają ja nie mam zamiaru dymać na cwaniaków kredyciaków zapierdzielałem kilka lat odmawiałem sobie wszystkiego i kupiłem za GOTÓWKĘ więc splacać nieroby

PawelJarosz89
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-01-19 16:30:57
zebysie sie nie zejsrali :) ciekawe jacy wy bedziecie mądrzy jak pojdziecie na "swoje"

KapitanZbuk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-19 19:43:24
komentarz usunięty przez użytkownika

k73k73
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-01-19 00:48:37
A w ogóle, tak szczekacie i szczekacie na frankowiczów. A ilu z was kupowało mieszkanie "Rodzina na swoim", MDM a ilu brało zasiłek dla bezrobotnych? Ilu z Was korzystało z innych zasiłków itp? Wtedy z państwowego worka kasa nie kuła w ząbki? Zakłamani jesteście.

k73k73
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-19 00:39:34
Widzę, że głównie gimbusy mieszkające u rodziców mają dużo do powiedzenia. Powodzenia w przyszłym dorosłym życiu.

bigmo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-18 11:46:04
komentarz usunięty przez moderatora

cyc1982
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-01-18 09:10:59
mam we frankach i uczciwie spłacam,nikogo o pomoc nie proszę,jak czytam zasrane teksty ile to cała reszta nie frankowiczów ma mi niby pomagać z własnej kieszeni to żal dupę ściska a to jak rządzącym złotówkami kieszenie wypychacie to już wam nie przeszkadza tępe muły,patrzcie na siebie i pilnujcie własnej d..py,75% Polaków zawsze będzie bucami bo nigdy nie widzą siebie.

sprin
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-18 00:04:20
Kolejny temat z dziesiątkami gimbusów z wiedzą opartą na internetach i tym, co usłyszeli od rodziców. 1) mam kredyt w CHF 2) wziąłem go w tej walucie, bo dzięki temu była wyższa zdolność kredytowa 3) do poziomu 1CHF=~4,5PLN i tak wychodzę na plus względem kredytu w PLN 4) także nie zgadzam się na dopłaty z budżetu do kredytu- brałem go w tej walucie w pełni świadomy i koniec. Ktoś, kto a) uważał, że kurs CHF utrzyma się na poziomie 2,10PLN b) chce dopłat- powinien dostać "żółte papiery", dopłatę i utratę możliwości podejmowania decyzji prawnie wiążących, bo jest zwykłym idiotą.

m_p_123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-17 22:41:18
Mam kredyt w CHF i też nie zgadzam się na żadną pomoc. Mam groszową ratę i ujemną stopę procentową, więc płacę minimalne odsetki. Frajerem jest ten, kto zadłuża się w PLN na złodziejski procent, płacąc państwu odsetki za nic. Za parę lat kurs franka spadnie, a stopy procentowe złotówek znów podskoczą - taki los tej gównianej waluty.

kriss92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-17 20:09:07
Popieram!

solo1978
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-17 18:12:30
Chytry traci dwa razy

k73k73
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-19 00:40:54
A z mamusią ci się dobrze mieszka?

jarrow
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-17 17:00:30
Mam to głęboko w dup..... Dla mnie frank może być po 20 zł. Brałem kredyt 8 lat temu w zł i prawie 90% już spłaciłem. Frajernia frankowa niech płaci podwójnie.

Amertilis
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-17 16:52:44
Bez urazy, ale trzeba być debilem, aby żyć w Polsce z walutą, która na świecie jest słaba i nic nie znaczy i brać kredyt w obcej silnej walucie. Sorry, ale dla mnie to debile i nie szkoda mi ich. I sami niech sobie spłacają swoje kredyty.

leviticus_1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-17 16:25:38
Aha i jeszcze jedno pytanie panie thePr3z3s autorze tegóż postu. A nie przeszkadza ci, że za twoje pieniądze, rząd polski sprowadził z ukrainy niemal 200 osób których półroczne utrzymanie wyniesie skarb państwa 3,5 mln złotych. To jest 3,300 zł na osobę miesięcznie. Za to, że tylko będą tu siedzieć, bo przypomnieli sobie, że kiedyś ich dziadkowie byli polakami a sami ni w ząb po polsku nie mówią? Czemu na to się nikt nie oburza? Ja przynajmniej ciężko pracuję i płacę podatki. Przemyśl moje słowa

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-17 18:59:46
naprawdę myślałeś że do końca kredytu będziesz mieć franka po 2zł naiwniaku? a co do sprowadzanych ukraińców to też się nie zgadzam, ale mam na to taki sam wpływ jak na pomoc frankowiczom

k73k73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-19 00:42:09
@Samwise - ferie ci się rozpoczęły?

leviticus_1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-17 16:06:49
No to błysnąłeś. I ty i admin. Widać, że gówno wiesz o życiu gimbusie na utrzymaniu tatusia i mamusi. Nie zdajesz sobie sprawy jak ciężko dostać było jakikolwiek kredyt. Czy to moja wina, że państwo pozwalało aby mój szef zatrudniał mnie na umowie na pół etatu za 500 wtedy złotych a moją żonę na smieciową umowę zlecenie? Byliśmy wtedy młodym małżeństwem po 23 lata i jakie mieliśmy perspektywy? Czy to moja wina, że państwo miało mnie i moją żonę w dupie nie zapewniając mieszkania socjalnego bo bardziej należało się pijakom i patologi? I tak oto kupiliśmy całe 28 metrów, żeby być na swoim i jako

leviticus_1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-17 16:10:54
jakoś żyć i funkcjonować w społeczeństwie. Oczywiście mogliśmy mieszkać z moimi rodzicami i siostrą na 50 metrach albo z teściami i dwójką rodzeństwa mojej żony na 60. I nie piszcie, że jak mnie nie stać to nie kupuj. Bo mieszkanie, podkreślam 28 metrów to dobro podstawowe a nie luksus. To nie była kaprys w postaci nowego auta. Tylko mieszkania. Mieliśmy iść pod most? Oby was pieniacze też coś takiego musiało spotkać. bo dla nas kredyt we frankach był jedyną szansą na jakieś podstawowe życie. Ale o możecie o tym wiedzieć wieczne dzieci, którym tatuś i mamusia na wszystko daje i dla was jedynym

leviticus_1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-17 16:13:39
zmartwieniem jest w o się na imprezę ubrać. Dla mnie zmartwieniem jest jak zapłacić za te 28 m ratę w wysokości 2000 zł i co do garnka włożyć. Nie każdy jest jak ten koleś z poprzedniej wrzutki co paraduje w ciuchach Jack Wolfskin i płacze jak to biedny jest. Bo to są tylko jednostki. W rzeczywistości jest inaczej. Powtarzam - oby was to też dotknęło

wojtekzelow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 20:27:34
Mimo że byłem przeciwny pomocy "frankowiczom" muszę Ci przyznać rację. Ale z drugiej strony nie dziw się nam, miałem podobną sytuację jak Ty, musiałem kupić mieszkanie, ale jedyny kredyt jaki mogłem dostać, to taki że wziąłem 27 tys, a do spłaty przez 20 lat 82 tys (lata 90te), i nikt nie mówił o pomocy od rządu. A teraz jak słyszę że mój dyrektorek (który zarabia 10 razy więcej niż ja) płacze bo mu wzrosła rata za 300tu metrowy dom, to mnie krew zalewa. Pozdrawiam.

vahanara
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-28 14:07:30
chłopie ty widać o 15 to już masz "fajrant" - gdyby było tobie źle to byś pracował a nie się obijał jak pospolity frajej.

GanGstaRR
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-17 15:57:27
Jaki dobrzy ten (nie)rząd. Może sam zaciągnę kredyt na jakiś milion w obcej walucie, później postękam, że mnie oszukali i kaska się zwróci. Był już przekręt na wnuczka to teraz można na kredytobiorcę :P

sarsaparilla
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-17 16:22:04
Ale to opozycja chce na siłę pomagać frankowcom.

Podlasiak1977
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-17 10:35:23
moj pracodawca mawia aby nie brac kredytu w walucie w ktorej sie nie zarabia.

jamez
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-17 10:15:45
też mam frankowiczów w dup.ie ale rząd i tak zrobi co zechce jak będzie chciał to będziemy się składać i gów.no ujadacze z tym zrobicie

rafekw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 09:23:34
komentarz usunięty przez moderatora

zygmunt1952
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-01-17 09:21:09
Braliście we frankach to teraz płaczcie i płaćcie,podpisuję się pod tym obiema rękami.

k73k73
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-19 00:43:28
Je***j się w łeb chory zygmusiu.

belial_pb
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-01-17 08:12:29
Ja brałem kredyt we frankach i nie życzę sobie aby rząd wpieprzał się w moje spłacanie kredytu. Jak Państwo zacznie się mieszać, moje gospodarstwo domowe skończy tak jak górnictwo, z tym że jak zacznę bankrutować to nic mi nie da głośne protestowanie. I nie powiem, że dwie dodatkowe pensje rozwiązałyby moje problemy no ale cóż: trzeba było zostać górnikiem.

dryga4ever
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-17 17:15:59
najśmieszniejsze jest to że po kursie jaki teraz jest i tak mam ratę o 300 zł niższą niż jak bym miał ten sam kredyt w złotówkach.Nie planuje spłacić kredytu wcześniej bo nie kradnę więc nie zdobędę takiej kasy od ręki, nie planuje też sprzedać domu więc szczerze mówiąc mam w dupie jakie mam zadłużenie na tą chwilę.A i jeszcze jedno przez kilka lat spłacałem kredyt z ratą o jakieś 700 zł niższą niż ci którzy mieli kredyt w złotówkach.Banki nie dadzą teraz nikomu kredytu we franku a dlaczego?bo wiedzą że za dwa trzy lata frank je..nie na ryj.

wja_75
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 05:34:13
komentarz usunięty przez moderatora

kopytko1623
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-01-17 00:54:54
a ja nie życzę sobie by zmoich pieniędzy pomagać górnikom trzeba było zostać piekarzem

jamez
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-17 10:17:25
o pewnie masz we frankach

iMarket
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-17 00:21:51
Chyba, że jest to w naszym interesie wtedy można rozważyć pomoc.

siwythc666
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-01-16 23:18:39
słusznie... już mnie wk.rwia ten temat... chcieli zaoszczędzić to teraz mają ... żyją w Polsce więc trzeba było brać kredyt w rodzimej walucie... wiele osób ma kredyty i traci prace - nie ma krzyku w telewizji żeby im pomóc , żeby rząd coś zrobił , każdy kredytobiorca powinien się liczyć że mogą nastąpić ciężkie dni... kredyt we frankach to jak gra na giełdzie ...

rufffiii
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-16 23:00:52
Krótka piłka stary, "chciałeś wyr*chać Freda, teraz Fred wyr*cha Was". Większość Tych których wymieniłeś biorą kasę bo im się należy, a nie z własnego wyboru tak jak we "Frankowiczów" przypadku!!!

mrj3
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-16 22:50:47
Wszystkiemu winne są banki. Mam Kolegę, który chciał według umowy przewalutować kredyt, ale bank zaczął rzeźbić (kurs był nie korzystny) i nie dał zgody bo coś tam. Teraz sprawa jest w sądzie i gościu ma pewną wygraną za działanie na niekorzyść klienta. To w Bankach powinni szukać frankowicze kasy a nie w Państwie.

hubinew
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-01-16 22:32:00
Przez lata niższym oprocentowaniem się nie dzielili :)

Frodens
    Ocena: -10 (glosow:24)
2015-01-16 22:20:21
Szanowny autorze tej Wiochy, otóż jestem tym tak zwanym Frankowiczem. Spłacam kredyt od 7 lat. Tak naprawdę dopiero teraz moja rata zrównała się z wysokością raty jaką płaciłbym w złotówkach od samego początku. A teraz, dzięki podwyżce ceny CHF i w związku z wyborami, zapewne będę mógł kredyt przewalutować po korzystnym kursie lub szanowny Rząd będzie dopłacał do mojej raty z NASZYCH WSPÓLNYCH danin i podatków. Tak samo jak dla Rodzin na swoim, MDM'om czy bezrobotnym. Wystarczy, że kilka miesięcy wytrzymam. A teraz Hejterzy, do boju ;-)

kaiser76
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-17 08:20:49
Szanowny Frankowiczu jak brałeś kredyt w obcej walucie, to byłeś informowany o ryzyku (i kursie walut). Nie bez powodu kredyt we frankach był tańszy, a Ty chciałeś mieć z tego zysk. Gdy sytuacja się zmieniła, inni mają zrzucać się na twoją ratę. Jak go wydawałeś pożyczkę to nie dzieliłeś się z ludźmi, więc nie dziw się że oni nie chcą dokładać się do Ciebie.

tomyleebonk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 13:12:40
@kaiser76 Banki informowały o zmiany kursu waluty, a nie o ryzyku to raz. A dwa banki kupowały CHF kiedy był najtańszy w historii, więc MUSIAŁ SIĘ UMOCNIĆ - czysta malwersacja

leviticus_1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-17 16:31:18
Czy ty kaiser 76 jesteś takim bezmózgowcem??? Człopie ludziom nie chcieli w złotówkach dawać kredytów. jakbym mógł to uwierz. Wziąłbym w złotówkach.To moja wina ?

kaiser76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-18 12:32:47
leviticus_1 nie wyzywaj mnie od bezmózgowców, bo z nas dwóch to ty masz kredyt we frankach. Kłamiesz, że banki nie chciały dawać kredytu w PLN bo sam wtedy myślałem o kredycie i to sprawdzałem. Prawda jest taka, że dużo korzystniej (wtedy) było we frankach. Co do winy, to kto jest winny ja? Powiedz mi dlaczego inni mają płacić za twoje błędy. Dlaczego nie płacić za tych co mają kredyty w innych walutach? A czopa se w domu poszukaj.

kaiser76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-18 12:37:49
tomyleebonk masz rację. Dlatego można było przewidzieć iż jest haczyk i czemu ten kredyt jest tak korzystny. Ludziom, którzy dali się oszukać - bo tak to trzeba nazwać - należy współczuć.

leviticus_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 10:13:10
Po pierwsze kajzer.. Nie wyzywam cię od bezmózgowców tylko pytam czy jesteś bezmózgowcem a to spora różnica. Po drugie nie "CZŁOPIE" miało być tylko chłopie - literówka. Jeżeli zrozumiałeś CZOPIE to przeprasza, nie tak miało być. poza tym źle pojmujecie pomoc. To nie państwo będzie dopłacało tylko swoją polityką ma zmusić BANKI do przeliczania kredytu po niższym kursie

rav2323
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-16 21:48:18
NO to skończyły się tanie Audi ze Szwajcari z małym przebiegiem :P

santi35
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-01-16 21:32:41
O co to całe halo? biedakom nikt kredytów nie udziela,trzeba mieć jakieś zabezpieczenie np. w stałej dobrze płatnej pracy-reasumując,nie ma kogo żałować.

kaiser76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 08:27:09
komentarz usunięty przez użytkownika

kaiser76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 08:28:39
Problem polega na tym, że zazwyczaj ludzie brali kredyt na dom/mieszkanie. Wydali na nie całe kredyty, a mieszkania/domy potaniały. Kredyt w tym czasie podskoczył do góry. Pomimo, że spłacili np 50% kredytu, to wciąż im zostaje ta sama lub większa kwota do spłaty. Do tego nie mogą sprzedać swojego lokalu bo nie spłacą za te pieniądze kredytu

ramzesx
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-01-16 20:51:05
Ja dodatkowo sobie nie życzę by z moich podatków utrzymywano górników, którzy zarabiają więcej ode mnie, by utrzymywano tylu niepotrzebnych urzędników, którzy biorą trzynastki i inne nagrody, niepotrzebnych polityków, którzy prócz wypłaty dostają drugie tyle na biuro, dodatkowo zwroty kosztów i jeszcze na partię, rolników, którzy płacą składki społeczne i zdrowotne wielokrotnie niższe niż ja a podatku dochodowego nie płacą wcale. Tak by można wymieniać. Precz z socjalem! Precz z niesprawiedliwością!

McFlyPL
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-01-16 21:03:10
Górnik średnio zarabia 3500zł, z których ściągane jest około 1200zł podatków, na życie zostaje mu 2300zł. Pretensje kieruj do sejmu i zarządów kopalń, a nie samych górników. Jakieś pytania?

marcin1981w
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-01-16 21:38:18
Dokładnie jak McFlyPL pisze do rzadu miej pretensje ,a jak juz to Ci nie odpowiadaja gornicy to zapierdalaj 1000m w dol razem z nimi. Ciekawe czy bedziesz taki madry,pewnie w polowie drogi bedziesz osrany po pachy. Pewnie teraz bedzie fala minusow ze nikt ich nie zmusza itp. ale co innego maja robic ci ludzie zeby rodzine utrzymac? krasc????

ramzesx
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-01-16 21:39:43
Jedno pytanie: dlaczego kłamiesz? Wpisać w google: "ile zarabiają górnicy w kompanii węglowej" i wejść na stronę bankier_pl

ramzesx
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-16 21:41:49
Do tego dochodzi 13 i 14 pensja. Kto taką dostaje w normalnej firmie? Zaorać górnictwo z takimi przywilejami. Węgiel zachować też przyszłym pokoleniom.

tornado098
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-16 22:27:12
musze sie odezwac bo w wiekszosci sie nie zgadzam po pierwsze nie interesuje mnie kredyt brali to musza placic a co do gornictwa to nic na tym swiecie3 nie ma za darmo ostatnio spadly ceny wegla kupuje wegiel i mi nie ale elektrociepłwnie kupuja po 200 za tane to powoduje ze masz tani prad i ogrzewanie dwa rolnicy dotacje sa w calej europie nie po to by rolnik sie bogacil ale bys mial tania zywnosc podatki ciekawe bo sam jestem rolnikiem i jednoczesnie pracuje i z kawalka ziemi płace wyswzszy podatek rolny jak dochodowy z pracy malo tego ciemna maso podatek z pracy odzyskuje w calosci na dzi

tornado098
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-16 22:31:40
podatek odzyskuje w całosci naq dzieci plus kwota wolna od podatku defakto z pracy zarobkowej nie place podatku malo tego jak ktos bedzie mial 3 dzieci a podatku zaplaci mniej to fiskos doplaci z twoich podatkow a podatku rolnego w zaden sposób nie odzyskam nawet jak nic mi nie urosnie to podatek place w pracy jak nie pracuje nie płace logiczne nie

MrRedro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 10:23:18
Według mnie górnik powinien tyle zarabiać, ponieważ to dość rezykowna praca. Ile razy się słyszy, że jakiś z górników zginął, lub kopalnia się zapadła, ale to tylko moje zdanie.

ramzesx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 19:42:06
Człowieku, ale nikt ich nie zmusza do pracy tam. Powinni zarabiać tyle ile jest ich praca warta na rynku. Co to za argument? Ich praca jest niebezpieczna to może powinni zarabiać po 20 tys? Nie, tyle ile jest uzasadnione rynkowo. A na pewno nie jest tyle ile dostają, bo firma ma straty a nie zyski. A z drugiej strony, na pewno na ich miejsce przyszliby inny za mniejsze pieniądze, gdyby tych dało się bez problemu wykopać.

oczko44
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-01-16 20:38:52
Jesteście typowymi polaczkami, zawistna banda co cieszy się jak komuś jest gorzej. Dostaniecie wszyscy po dupie. Zamiast 24 mld wydać w Polsce pieniądze pójdą za granice. Jeśli ktoś planował pojechać latem na wczasy albo zrobić remont to tego nie zrobi, hotelarz bez klientów a firma budowlana nie będzie miała zleceń. Cieszcie się dalej barany. I jeszcze jedno nie mam żadnych kredytów.

piernikjezyk
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-01-16 21:07:32
Tęsknisz za krajem, patrzysz co tu się dzieje , żal tyłek ściska a nie dałeś rady w Polsce. Mięczak z ciebie i wyjechałeś z Polski anonimowo obrażasz Polaków. Myj kible i całuj niemieckie odbyty.

kaiser76
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-17 08:32:04
Nikt tu nie cieszy się, że jest komuś gorzej. Po prostu ludzie już mają dość płacenia za błędy innych.

barths
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-01-16 20:25:32
Biorąc kredyt w walucie obcej świadomy byłem ryzyka z tym związanego. Jakby nie patrzyć wciąż jestem jakieś kilkadziesiąt złotych miesięcznie do przodu w stosunku do kredytów w PLN, które były dostępne w czasie gdy brałem swój kredyt w CHF.

hssar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-16 21:20:36
Zdrowe podejście do tematu.

lsoda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-18 16:06:48
Super! I zamist 100000 , 200000 do spłaty. hehe

jaa28
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-16 20:23:02
Szukali ch*uja do dupy to teraz maja sami sobie sa winni biorac kredyt w obcej walucie trzeba sie liczyc z tym ze kurs moze sie zmienic rozne krachy sa na gieldach itp dlaczego wszyscy mamy ponosic konsekwencji czyjejs glupoty nie sie pier**la teraz moich dluguow nikt nie splaca za mnie

stj82
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-01-16 20:08:47
Na szczęście masz GÓWNO do gadania.Możesz co najwyżej obrazki wklejać na wiocha i to też rozsądnie bo jak podeśle to zdjęcie temu panu co to na nim jest to jeszcze Ty zapłacisz za używanie czyjegoś wizerunku bez zgody właściciela haha.Siedź cicho i płać jak każą.

Ravca
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-16 19:58:12
number "uj ci w dupe" i wszystko jasne kredyt się pobierało by nie płacić miesięcznej raty 2tys tylko 1,5 ty tępy baranie

thor102
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-01-16 19:47:48
oczywiście i ja sie nie zgadzam żeby za moje pieniądze im pomagać brali we frankach bo byo taniej ja brałem z zł i czy mi kur,,,, ktoś pomaga dobrze wiedzieli że we frankach to loteria więc jeszcze raz powtarzam NIE!!!

wiocha.pl2014
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-01-16 19:42:39
Ja się wypowiadam bo wziąłem kredyt w PLN ze stałymi ratami. Jednocześnie mój kumpel brał we Frankach a ja próbowałem mu to wtedy wybić z głowy... Wtedy kozaczył i śmiał się ze mnie a dziś ja leje z niego i wcale mi go nie żal... Ma na własne życzenie!

sarsaparilla
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-17 16:29:23
Każdy broni swego. W 2005 kredyt 155000 zł - rata pln 1200 zł, chf 800 zł. teraz chf 1250 zł.

olo700
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-16 19:28:29
a pewnie, zamiast tego górników zasponsoruj, tylko nie tych co na dole fedrują tylko tych co na górze gówno robią i kasę za pierdzenie w stołek biorą

voodoo234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-16 19:19:29
komentarz usunięty przez użytkownika

szyna7979
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-01-16 18:52:56
sadzicie się na ,,frankowiczów'' a kasa na ratowanie kopalni to co z nieba spadnie....haha wszyscy placimy podatki w paliwie.a gdzie te autostrady A jeszcze jedno na pensje nauczycieli 13, 14 i h...j wie co jeszcze to co gratisy od pana Boga niesądze...... pozdro

Oliolo
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-16 18:59:16
z tymi górnikami to trochę inaczej - zostali wych...ni przez większych hochsztaplerów niż oni sami :)

Oliolo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-16 18:46:26
wypowiedź gościa z KNF - kredyty udzielane w Polsce we frankach tak naprawdę były udzielane w złotówkach i dopiero nominowe we frankach, czyli żaden bank nie kupował franków na rynku tylko złotówki! I w bankach wiedzieli (tylko skąd?), że kurs franka nie spadnie i mogli "ryzykować" w ciemno nie bojąc się zniżki kursu franka - CZYSTY ZYSK przy minimalnym ryzyku. A polską walutę może rozhuśtać już 4 mld Euro - to co to dla takiej grupy banków. Teoria spiskowa? Chyba nie bo z niejedną słabszą walutą tak zrobili.

efereze
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-16 18:41:40
To nie są Twoje pieniądze! Twoje jest netto,a resztę olej -szkoda nerwów

cervandes
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-16 18:30:32
W dolarach zimbabwe trzeba było brać. Tydzień i po kredycie bo by się sam spłacił z zaokrąglenia grosza w dół :D

Kosmider76
    Ocena: -14 (glosow:24)
2015-01-16 18:28:32
oj ile złości w miernotach które nie miały możliwości wziąć kredytu i dalej siedzą na mamusinym garnuszku bruhahahahahaha

bleblok1971
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-16 18:00:52
Trzeba było brać w złotówkach!!!

jacek.jacek
    Ocena: -7 (glosow:7)
2015-01-16 19:04:27
KNF ZROBIŁA WSZYSTKO BY KREDYTU W ZŁOTÓWKACH NIE UZYSKAĆ.

Lukasz_wa
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-01-16 19:07:43
Bzdury opowiadasz. Dostaliśmy opcje do wyboru: złotówka, fran, euro i dolar. Wzieliśmy w złotówkach ponieważ w takiej walucie zarabiamy w naszym kraju. Wcześniej frankowicze robili głupie miny i pukali się w czoło że ktoś w złotym bierze. Teraz się puknijcie miernoty intelektualne i przestańcie żebrać.

degenerat9
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-01-16 19:16:22
Oczywiście, kredyt powinno się brać w walucie w której się zarabia. Nie wiem czego ludzie oczekiwali. Myśleli że złotówka skoczy w górę mimo tego co się dzieje z tym krajem?

sambakicikici
    Ocena: 12 (glosow:16)
2015-01-16 17:58:17
Popieram. Zachciało się łatwizny to teraz trzeba bulić. Nikt ich do franków nie zmuszał.

paczekmaster
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-01-16 17:55:59
Sprzeciw autora jak zwykle nie ma znaczenia. Ewa i tak zrobi co chce, a ludzie będą płacić.

FrankEinstein
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-01-16 17:47:25
Przecież to był "WAŁEK" godny mistrza świata!!! Najpierw się kurs franka obniżało sztucznie, żeby ludzie nabrali kredytów na maksa - a teraz windują go do poziomu euro, a może i niebawem funta.

Oliolo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-16 18:51:06
jeden Soros był w stanie zmienić kurs złotówki o 10% tylko za szybko się wydało. Tylko dziwię się ludziom, że myślą że banki są uczciwe.

kuzyn_cosiek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 02:41:35
Przypomina mi się historia dopłat do kursu euro i płacz naiwnych frajerów kiedy cena tej waluty poszła w górę po słynnym "bankowym kryzysie" w USA. Nasz "prezio" też do nich należał, przez cztery lata z tytułu dopłat, dostał od banków z którymi podpisał umowę niecałe 16mln. Za to gdy sytuacja się odwróciła, po roku miał już 80mln. długu. W końcu musiał oddać pakiet większościowy, żeby pozostać na swoim stołku.

Vladimir__Putin
    Ocena: 20 (glosow:22)
2015-01-16 17:45:05
Tych kredytów nie brały chyba małe dzieci.Każdy kto decyduje się na kredyt walutowy, musi zdawać sobie sprawę z tego, że ponosi określone ryzyko.Oczywiście, niższe oprocentowanie, niższe koszty etc. przy kredycie np. 300 tyś na 25 lat, dają ogromne korzyści.Ale ryzyko jest.To forma hazardu, bo tak naprawdę nie wiesz co Cię czeka.Dziś frank po 2.50, a za pół roku po 3.50.I dupa umoczona.Przykre, ale takie jest życie.Kto nie ryzykuje, ten nie pisze szampana..w tym przypadku wyszło wino za 3 zł.

marfel
    Ocena: -16 (glosow:30)
2015-01-16 16:55:06
komentarz usunięty przez użytkownika

cyb155
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-16 21:25:37
Nie ważne gdzie kto mieszka ,ale czemu lewacy chcą pomagać nagle każdemu za czyjeś pieniądze ,niech za swoje pomagają .Wiadomo jak się bierze kredyty to się spłaca ,warunki znają koniec kropka a z resztą to wszystko poustawiane jest od dawna z tymi kursami i kredytami.

wja_75
    Ocena: -13 (glosow:27)
2015-01-16 16:30:33
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-01-16 18:31:18
haahahha, typowy polaczek: ja mam źle, ale czekam tylko, aż wam będzie gorzej:) Gratuluję zdobyłeś dziś miano sztandarowego polaczka.

hssar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-16 21:24:37
Masz rację, ale część ludzi - dzięki temu, że wzięła we frankach - dostała kredyt na których w innych warunkach nie byłoby ich stać. Podwyżka i huston we have a problem.

dryga4ever
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-17 17:38:20
aby wziąć kredyt we franku trzeba było mieć dużo większą zdolność kredytową ze względu na ryzyko walutowe.Najgorzej mają ci co mieli możliwość zawyżyć swoje dochody a nie było ich stać nawet na kredyt w zł.Jak ktoś buduje dom za 500 tyś zł to 1000 czy 1500 zł miesięcznie nie robi burdelu w domowym budżecie.Gorzej z górnikami bo to oni mieli za..ebistą zdolność kredytową i teraz robotę tracą a wiadomo w czym brali kredyt.Połowa naszych posłów ma kredyty we franku.Tylko czekać aż szychy finansjery się obłowią i frank wróci do swoich 3,2 na moje oko za jakieś 3 lata

Petersoon
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-01-16 15:25:44
Racja fakacz frankowiczowym cwaniaczkom...

pwol01
    Ocena: -4 (glosow:14)
2015-01-16 14:43:02
Brali we frankach, bo nie mieli zdolności kredytowej, żeby wziąć w złotówkach.

sylwusb
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-16 17:51:08
I tu się mylisz - żeby dostać kredyt we frankach trzeba było mieć większą zdolność kredytową niż w złotówkach. Kumpel wziął kredyt w PLN (bo nie miał zdolności kredytowej na franka) a następnego dnia przewalutował na CHF. O dziwo nie płacze - raty nie wzrosły tak wysoko jak prezentują to w mediach.

Buahahahah
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-16 18:22:33
Czyli nie stać go było na kredyt. Proste.

Oliolo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-16 18:55:58
we frankach można było łatwiej wziąć kredyt niż w złotówkach płacąc tylko wyższe ubezpieczenie kredytu. Nawet nie mają zdolności kredytowej w złotówkach - oczywiście nie w każdym banku.

tomek_rb
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-01-16 13:37:51
"frankowicze" nie chcą pomocy, to rząd chce ich na siłę "uszczęśliwić". Dajcie mi splacać w spokoju !!!

cyb155
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-16 21:28:31
To jest normalne podejście .

zenon1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-16 13:20:41
komentarz usunięty przez moderatora

volvosp6
    Ocena: 83 (glosow:93)
2015-01-16 13:02:22
Było brać kredyt w RUBLACH

maybach
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-18 14:07:39
A teraz go przewalutować na franki. Takimi zagraniami można byłoby zmniejszyć raty o ok. 50% w ciągu pół roku. Gdybym dziś brał kredyt walutowy to tylko we frankach bo jest rekordowo silny i ma ujemne stopy procentowe.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400