Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nieważne czy robisz dobrze czy źle, i tak będziesz złodziejem i oszustem
gibbonx  15-01-18, 18:59 Zgłoś
+ 195 -
Dodano: 2015-01-18, 18:59:08   przez: gibbonx
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 195  Zgłoś nadużycie
598
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Pytanie na dziś.
Ukryj komentarze(68)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
otookojokoono
    Ocena: 22 (glosow:70)
2015-01-19 10:22:58
Moja żona pracuje na oddziale noworodkowym. Większość specjalistycznego sprzętu pochodzi od Owsiaka. Na Owsiaka daję 20 PLN rocznie, na ubezpieczenie zdrowotne 270 PLN miesięcznie. Wnioski niech każdy wyciągnie sam.

czerw2
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-01-21 00:49:58
owsiak pokaż faktury, gdzie wyprowadzasz pieniądze z fundacji i na co. Żona owsiak tylko nowe firmy zakłada. Ile jeszcze nieprawidłowości wykryją w fundacji, sam owsiak nie wie.

wiesniakpawlo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-21 00:35:17
komentarz usunięty przez moderatora

wiesniakpawlo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-21 00:29:02
komentarz usunięty przez moderatora

ogiolaf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 20:35:38
darmowa reklama w tv i internecie ma przynajmniej, toczy sie dyskusja jego zwolennikow i przeciwników i w ten sposób dochodzi sie do władzy w tym kraju

magda713
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-20 21:13:53
Zaraz sprywatyzują szpitale ,a sprzęt inwestor dostanie gratis , ale oczywiście jak zapłacisz to będziesz leczony tym sprzętem

longer77x
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-20 19:52:44
chyba nikt nie myśli że gdyby nie WOŚP to szpitale nie miały by sprzętu, nasz kraj nie jest aż tak biedny , ale skoro dostają od WOŚP to odpowiednio mniej kupują. Nie dziwi was że niema żadnych tarć pomiędzy rządem a WOŚP, przecież WOŚP wyręcza państwo więc powinny być tam jakieś naciski na państwo, żeby się bardziej postarało, bo to nie wstyd żeby fundacja wyręczała państwo. A tak mamy WOŚP, wszyscy są zadowoleni, Polacy mają poczucie spełnienia dobrego uczynku, młodzież jest zadowolona że potrafi się zorganizować w słusznej sprawie, lepiej takiej niż obalanie rządu. Więc poco coś zmieniać.

puma8720
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-20 16:56:42
komentarz usunięty przez moderatora

puma8720
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-20 16:55:20
komentarz usunięty przez moderatora

puma8720
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-20 16:37:29
komentarz usunięty przez moderatora

fwio
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-20 09:41:41
szpital i grunt też owsik zakupił za 50 baniek rocznie + 50 baniek kosztów...

spacz
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-20 00:52:33
komentarz usunięty przez moderatora

humer
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-01-19 23:42:03
Popieram akcje Owsiaka, choć w tym roku na konferencji mocno przesadził. Popieram działanie orkiestry i innych fundacji charytatywnych, ale żenujące jest to że muszą wogóle istnieć w państwie które "gwarantuje bezpłatną opieke lekarską" za którą pobiera obowiazkowe składki.

kapsell
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-01-19 19:43:28
Skoro Owsiak jest taki uczciwy i przejrzysty to dlaczego nie chce pokazać ksiąg rachunkowych WOŚP, Złotego Melona i Mrówki Całej???

Krzysztofd55
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-19 19:29:41
Zapomnieli dorysować automatu do wrzucania pieniędzy za telewizje.

cyb155
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-19 21:09:15
Też z naklejką wośp

JARO102A
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 19:24:40
komentarz usunięty przez moderatora

mikson
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-19 18:45:24
Wszystkim się jakoś wydaje że polskie szpitale to są tylko przez WOŚP refundowane, ale zwróćcie uwagę na to, że to co rocznie na służbę zdrowia ,,daje'' z naszych pieniędzy Owsiak, to jest raptem kilka procent tego co miesięcznie idzie z NFZtu na refundację leków, opłaty ogrzewania i prądu w szpitalach, na wypłaty dla pielęgniarek, sprzątaczek i lekarzy w szpitalach i przychodniach, itd. itd. To co Owsiak uzbiera raz na rok to jest NIC przy tym ile miesięcznie każdy pracujący obywatel płaci w podatkach i składkach na NFZ.

anulka2092
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-01-19 19:49:10
powiedz ludziom których bliskich uratował sprzęt WOŚPu że Owsiak zbiera NIC a rząd na NFZ daje wielkie pieniądze, a szpitale kupują za to niezbędny sprzęt

allejaja
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-01-19 18:16:40
Placi sie skladki zdrowotne a dodatkowo trzeba jeszcze sie na sprzet skaldac to jest dopiero wiocha.. a owsiak niech sobie wezmie te pare procent z tego co uzbiera ale niech nie oszukuje ludzi i nie unika odpowiedzi na pytania i powie biore tyle i tyle i bylo by gitara.. no ale widocznie moze bierze troche wiecej niz powinien i dlatego sie niechce przyznac..

mlw1488
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-19 17:42:12
Ok, mogę podpisać takie oświadczenie pod warunkiem, że wy, wszyscy bezrobotni, pracujący na czarno, uczący się czyli niepłacący składki zdrowotnej dobrowolnie zrezygnujecie z korzystania z usług NFZ.

pietrek92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-20 14:02:29
Dopóki się uczę, to składki opłacają rodzice (jestem zgłoszony jako członek rodziny), a i tak nie wykorzystują prawie nic z tego co wpłacą. Jak zacznę pracować, to im zwrócę.

mlw1488
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-20 15:24:28
Nie opłacają, tylko podlegasz pod ich ubezpieczenie. Pula składek nie wzrasta dzięki temu, że się uczysz.

brumby
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-01-19 17:42:00
A dlaczego Owsiak nie może odpowiedzieć na pytania dziennikarzy, z którymi się nie kumpluje, tylko siłowo ich wyrzuca? Jako osoba publiczna chyba jest zobowiązany do tego by odpowiadać na pytania? Czy już został mu przyznany glejt świętości i nie obowiązuje go nic?

mrxbox
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-19 16:57:33
jasna sprawa Owsik rządzi

spacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-20 00:53:41
komentarz usunięty przez moderatora

kamyk261
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-01-19 16:50:04
Co by człowiek nie zrobił dla człowieka tak Polak zawsze coś znajdzie żeby dupę obrobić Polakowi, przestańcie gadać i zacznijcie działać , udowodnijcie że to zły pomysł i wymyślcie coś innego , rzygać mi się chce na te wasze żenujące komentarze "POLACY"

grzegomilo
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-01-19 16:20:28
dziwni jesteście :D dajecie człowiekowi pieniądze, on za WASZE pieniądze kupuje jakiś tam sprzęt(nie koniecznie potrzebny) i czcicie go jak Boga choć ten człowiek nie wszystko przeznacza na pomoc szpitalom, to naród kupuje sprzęt szpitalowi nie Pan Owsiak koniec tematu.

kamyk261
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-19 16:45:41
Napisz że nigdy nie korzystałeś ze sprzęty Owsiaka , a później nazwisko kogokolwiek który taki sprzęt kupuje w takich ilościach ,dziwny człowieczku

Figoo
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-01-19 15:31:32
Nie męcz się. Już nie długo WOŚP przestanie grać i jeden dzień krócej. A ile Owsiak kupił? Zobacz ile miasta wydają na organizację tej imprezy dodaj koszty zabezpieczenia, czas antenowy w TVP, angaż służb mundurowych, wynagrodzenie dla artystów, ZAIKS. I ile wyszło? I porównaj ile NFZ wydaje rocznie na zakup sprzętu medycznego (czyli my podatnicy). I przestań mazgaić jaki to Owsiak cudowny.

tygry_wigrry
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-19 15:02:28
A jeżeli! Ten sprzęt tak naprawdę został zakupiony z budżetu państwa i tylko obklejony serduszkami?? Co jeżeli ta cała orkiestra jest dla picu i kasa idzie na łapówki? Nie zastanowiło was że zawsze zakłamana tv tak chętnie i entuzjastycznie pokazuje to co roku? Czy żyjąc tyle lat w tym kraju zdziwilibyście się jeśli był by to jeden wielki wał? Nie mówię że tak jest, ale nie można patrzyć bezkrytycznie. Bloger Matka Kurka przyjrzał się (jawnym) sprawozdaniom finansowym WOŚP i wykrył machlojki.

hans1000
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-01-19 14:21:20
Takie wrzutki są przykładem populizmu i braku mózgu u lemingów! Nie problemem jest to że Owsiak przytula parę złociszczy ze Słoika. Tylko że organizacja finałów WOSP kosztuje budżet czyli każdego z nas znacznie więcej niż Owsiak uzbiera. Gdzie tu sens i logika? ale jest serduszko! A jak jest serduszko to się nie wolno odzywać.

skoben2
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-19 13:48:07
Owsiak ma hajsu z tego okej nikt nic nie robi za darmo ale pomaga innym, a TUSK przytula po 150 tysięcy euro i nie daje nawet złotówki na dzieci, okradł POLSKĘ i Polaków teraz okradać UNIE Europejską będzie

DkNG
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-01-19 13:43:56
nie "taki kraj" tylko "tacy sfrustrowani prawicowcy z manią prześladowczą"

Danielpotas
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-19 13:24:56
Tylko nie popuscie z podniecenia.Zeby z czegos skorzystac to trzeba najpierw sie dostac. Ja jak teraz ide do sprywatyzowanego szpitala i mam w d.... te zasyfione szpitale z leniwym i aroganckim personelem. Syn mial skierowanie na rezonans wydane przez szpital na nfz i przez rok odsylali nas z jednego szpitala do drugiego az w koncu zrobilismy prywatnie. A Ojciec jak trafil to stwierdzili ,ze juz jest na tyle stary ze niema sensu ratowac.

mar.orz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-19 13:06:47
to jest dopiero kraj obywatel kupuje sprzęt do szpitala a jak co do czego przyjdzie to wolne miejsce na badanie jest za pół roku i jak tu się nie cieszyć

north0000
    Ocena: 11 (glosow:11)
2015-01-19 12:34:25
Proszę zauważyć że Pan Owsiak nie kupował sprzętu z funduszy własnych ani z pieniędzy WOŚP, tylko ze środków zebranych od milionów Polaków, którym obiecał przekazanie zebranych kwot na konkretne cele. Osoby powierzające swoje pieniądze WOŚP mają pełne prawo w każdej chwili powiedzieć SPRAWDZAM.

tomek_3336
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-19 12:27:40
I dobrze, że robi zbiórkę i przeznacza na zakup specjalistycznych urządzeń, ale niech robi to za darmo, jak reszta wolontariuszy!!!!

kurwamac02
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-01-19 11:49:21
polaczki i głupota idą ze sobą w parze. Widzę, że ludzie są tak tępi, że potrzebują zawsze jakiegoś obiektu kultu. Jak nie katole bożka, tak inni owsiaka. Wychwalacie tak owsiaka bo kupił za wasze pieniądze sprzęt przy tym obłowił się nieźle, a na rząd, który robi dokładnie to samo plujecie. I jeszcze ten tekst "może kraść ile chce, ale jeśli uratował choć jedno życie to warto płacić". A rząd lokując wasze pieniądze w różnych instytucjach robi dokładnie to samo, też ratuje ludzi. Gardzę tym tępym narodem.

kurwamac02
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-01-19 11:52:43
Aha, i mam nadzieję, że ci co plują na rząd, mówią, że złodziej, a wychwalają owsiaka to podpisują też oświadczenie, że nie będą korzystali z niczego co pochodzi od rządu. Jak kilka absurdów było wrzucone gówno o odwrotnej sytuacji tak teraz ciekawi mnie ilu polaczków by podpisało.

hasterer
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-19 17:47:55
zmień narodowość, bo narodem gardzisz, a w innym języku gadać nie potrafisz... co ty tu w ogóle robisz?

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-20 21:39:05
@hasterer, jestem tu między innymi po to żeby wku*wiać takich polaczków jak ty xD

otookojokoono
    Ocena: 22 (glosow:70)
2015-01-19 10:22:58
Moja żona pracuje na oddziale noworodkowym. Większość specjalistycznego sprzętu pochodzi od Owsiaka. Na Owsiaka daję 20 PLN rocznie, na ubezpieczenie zdrowotne 270 PLN miesięcznie. Wnioski niech każdy wyciągnie sam.

C2ShadowMan
    Ocena: 6 (glosow:18)
2015-01-19 11:25:40
i? Jaki wniosek? Ześ frajer i płacisz parapodatek. Zamiast wymagac od rządu sprzętu medycznego, to pewnie sam lecisz i głosujesz na PO-PSL.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-19 11:42:48
Plus 100-500 zł prywatnie u lekarza ;)

hubertberger
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-01-19 12:26:12
otookojokoono debilom nie przetłumaczysz, a mądrzy wiedza swoje.

bingo73
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-19 13:45:08
Tylko, że większość tego sprzętu i tak szpital musiał by kupić. Mało tego, dostał na to też fundusze. W wielu szpitalach dzięki temu kupiono inny sprzęt, czasem dużo droższy, przewyższający możliwości WOŚP, ale i w wielu szpitalach pieniądze te znikły.

hasterer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-19 17:30:38
może jestem i frajer, ale daje na WOŚP i to troche więcej niż 20 zł. I mam w dupie wasze krzywe fazy. Mam nadzieje, że jeśli będziecie tego potrzebować, nie będziecie mogli być podłączeni, diagnozowani, monitorowani przez sprzęt od tego "złodzieja". A wydaje mi się, że wtedy byście gęgali w drugą stronę. bo przeciez ci sie należy.

hasterer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 17:33:20
komentarz usunięty przez użytkownika

hasterer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-19 17:43:45
kończąc proste pytanie do tych przeciwników... dlaczego ty nie wyszedleś z inicjatywą, żeby komuś pomoc? nie pomagasz, nie komentuj.

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-19 17:46:30
Pewnie że NAM SIĘ NALEŻY, bo płacimy za te usługi co miesiąc w składce zdrowotnej, w podatku dochodowym, codziennie w Vacie i akcyzie. Orkiestro- entuzjaści jesteście niereformowalnymi debilami, nie trafiają do was ŻADNE argumenty, bo chcecie widzieć świat w kolorowych barwach i ch*j.

mikson
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-19 18:52:57
Gówno prawda że większość specjalistycznego sprzętu pochodzi od owsiaka. Gdyby raptem te kilka milionów rocznie miało się dzielić przez wszystkie szpitale w Polsce, to nie starczyło bo nawet na mydło do każdego oddziału. Specjalistyczny sprzęt to nie tylko roboty Da Vinci, ale to też cała masa przyrządów z sal operacyjnych, oddziałów intensywnej terapii, itp. Owsiak nie daje ci NIC. Każda złotówka z dobrego serca przekazywana na służbę zdrowia pochodzi od OBYWATELI, a jak już wykazano, sporo z tego idzie na konta owsiaka. Trzeba nie mieć honoru żeby to co ludzie dają na cele charytatywne KRAŚĆ

spacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-20 00:58:53
komentarz usunięty przez moderatora

Michal_Szczecin
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-01-19 10:17:26
Owsiak najpierw promuje polityków doprowadzających ludzi do biedy później walczy z biedą bohaterskimi akcjami

johno
    Ocena: 3 (glosow:19)
2015-01-18 21:47:31
To że się robi coś dobrego nie oznacza, że nie można przy tym być złodziejem...

Podlasiak1977
    Ocena: 6 (glosow:28)
2015-01-18 20:01:41
z obrazka wynika ze gdyby nie owsiak to w szpitalu nie byloby zadnego sprzetu i mebli:) troche kogos ponioslo

krisskross
    Ocena: 4 (glosow:20)
2015-01-18 23:19:41
ludzie Owsika kleją serduszka gdzie popadnie, nie ważne czy to od niego czy nie :) w tym nie ma nic przesadnego :)

zielunahaluna
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-01-19 11:21:48
Wiesz, że na niektórych oddziałach tak właśnie jest i faktycznie gdyby nie sprzęt z WOŚP, to tych oddziałów by nie było? Rzeczywiście nie tylko typowy sprzęt specjalistyczny WOŚP wstawia, ale łóżka również. Budżet państwa zapewnia lokal i szafkę na kubek.

malgolina
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-01-19 11:44:53
To ja proponuję przestać płacić składkę zdrowotną państwu, przekazać ją Owsiakowi, i może on jakoś sprawniej będzie dysponował naszymi pieniędzmi ;))

zielunahaluna
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-19 12:20:10
No gdyby można było przestać, to chętnie przestanę. Niestety haracz ściągają z nas obowiązkowo, pod groźbą kary, a w sumie nic za ten obowiązkowy haracz nie mamy. W Toruniu na wizytę u gastrologa czeka się w Citomedzie 2 lata. Z małym dzieckiem, z pilnym skierowaniem do laryngologa 3 miesiące. Leczenie kanałowe zębów od 4 i tak nie jest w ramach haraczu - wychodzi na to, że nawet większość wizyt lekarskich jest za kolejną opłatą bezpośrednio z portfela. Gdzie przepadają nasze składki? Wszyscy je płacą, większość i tak leczy się za prywatne pieniądze, bo na NFZ się nie dożyje -

zielunahaluna
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-19 12:24:36
- a kasy ze składek nigdzie nie widać. Za leczenie pacjent płaci dodatkowo sam, sprzęt do szpitala wstawia zakręcony facet w czerwonych okularach, który co roku organizuje zrzutkę narodową, więc pacjenci sami jeszcze i sprzęt do szpitali kupują. To gdzie jest ta kasa ze składek, skoro z wizyt lekarskich nie korzystamy, sprzęt sami kupujemy, upoważniając do tego Owsiaka? Tak, uważam, że pewnie efektywniej by tymi pieniędzmi zarządzał. Ma do dyspozycji mniej kasy do dyspozycji od NFZ, a mimo to efekty ma lepsze. NFZ ma spory kapitał, który marnotrawi nawet nie wiem gdzie.

cyb155
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-19 14:42:37
Kuwa jacy idioci a wiecie ,że pieniądze z wośp nie stanowią nawet 1% wydatków z budżetu na służbę zdrowia . To wszystko to jest NIC .Wpaja się ludziom ,że bez owsika to w ogóle szpitale stałyby puste albo nie byłoby ich wcale .Pomyślcie skoro rząd daje tak dużo a i tak to jest wszystko kropla w morzu potrzeb to kasa z wielkiego żebrania jest niczym i to jeszcze w dużej mierze marnowanym niczym .

Meloman1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-19 18:43:42
zieluna - przyjmij do wiadomości, że roczna zbiórka WOŚP to jeden promil budżetu NFZ. Tyle że te pieniądze są wydawane na rzeczy, na których nie da się nakleić serduszka, na przykład na wynagrodzenia dla pracowników. Myślisz, że aparat za 100 tysięcy rozwiąże problemy? Dopiero wtedy, jak będą ludzie, którzy potrafią go obsługiwać. I panie w rejestracji, i pielęgniarki, i budynek i prąd i masa innych rzeczy. Ale oczywiście tego wszystkiego "nie widać".

spacz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-20 01:01:52
komentarz usunięty przez moderatora

Mr.Spook
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-01-18 19:38:57
Może gdyby nie Osiak, to może ten naród nabrał by jaj, i wypierdylił, tych wszystkich partyjnych złodziei z NFZ, US, ZUS, wraz z 460 prostytutekami... połowa tego co wam pracodawcy płacą tyle samo idzie na ZUS, poza tym jeszcze są subwencje z budżetu, gdzie k(_)rwa są te pieniądze. 50mln od Jurka widać, gdzie są k(_)rwa te miliardy z rządu...

spacz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-20 01:04:55
komentarz usunięty przez moderatora

Meloman1
    Ocena: -4 (glosow:14)
2015-01-18 19:17:42
Roczny budżet WOŚP to jeden promil (dosłownie) rocznego budżetu NFZ. Czyli żeby to miało sens, serduszko powinno być naklejone na kółku od łóżka. Co nie zmienia faktu, że to kółko też się przydaje :)

unity
    Ocena: -4 (glosow:14)
2015-01-18 19:16:48
maruda zawsze może zastrzec ze nie chce być diagnozowany sprzętem z WOŚP poczeka wtedy nie 5 lat a 10 na wizytę w szpitalu

janosik1971
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-18 19:04:59
Trafiony :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400