Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
skomorucha  15-01-22, 21:16 Zgłoś
+ 477 -
Dodano: 2015-01-22, 21:16:37   przez: skomorucha
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 477  Zgłoś nadużycie
327
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Daj odpisać
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(152)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
plkwn
    Ocena: 50 (glosow:60)
2015-01-23 11:05:22
A niech im przewalutują na złotówki z dnia zaciągnięcia ale też niech odsetki policzą jak w kredytach złotówkowych z dnia zaciągnięcia :)

Via_del_Wiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-26 23:26:16
Kredyt we Franku jest jak zakup akcji - jeśli je kupuję to liczę się z zyskiem lub stratą, zależnie od kursu. Tracąc na akcjach kupionych kilka lat temu nie mogę iść prosić o pomoc rządu (z podstków innych obywateli). FRANKOWICZE ! Policzcie, że przez tyle lat i tak jesteście do przodu kilka procet w stosnku do kredytu w złotówkach zaciągniętego wtedy, więc z jakiej racji ktoś ma Wam pomagać ???

saviola1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-25 21:45:00
jeśli nasz rzad tylko spróbuje im pomoc to gwarantuje ze my - normalni, prości obywatele ruszymy na ulice i ich pozabijamy a polityków na taczkach do śmietnika wywieziemy i tez zabijemy

dudus54
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-25 14:48:43
biedne lemingi juz sniadania zawijaja w Wyborcza- bo to oni mieli byc beneficjentami tych kredytow a tu taka kicha!!!

rafi102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-25 12:07:22
Ciekawe, czy dziś frank kosztowałby 1 złoty - słownie (jeden złoty) to oddaliby różnicę do banków? Szczerze w to wątpię. Więc ich nie żałuję. Kiedy ja mam kredyty w PLN jakoś nikt nie chce pomóc. Wiedzieli cwaniaczki, że kurs franka jest ruchomy. CHYTRY DWA RAZY TRACI. A zaraz wybory więc na pewno rząd im pomoże, bo to prawie 700 tys. wyborców

xxxxsandraxxxxx
    Ocena: -6 (glosow:10)
2015-01-24 16:33:13
Cwaniakiem jesteś Ty, bo wielce kozaczysz,a nic nie robisz. Większość ludzi brała kredyty we frankach, bo nie mieli szans dostać podobnej sumy w złotówkach i spłacać rat...ale najlepiej ich obrażać i wyzywać, kiedy tak naprawde gów*no się wie...

dawidkas24
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-24 22:36:32
Gówno wiesz może Ty . Mam mnóstwo znajomych którzy brali w frankach i powiem tak . Żaden nie brał we franku bo w złotówce nie dostał . Brał bo frank leciał na łeb i się opłacało , ale było ryzyko , a tego pod uwagę nikt nie wziął . Niech teraz przewalutują im kredyty a nie dokładają z naszych odatków i niech spłacają w złotówkach bez możliwości powrotu na franka . Zobaczymy czy się zgodzą . Bo na moje to jest kolejna akcja by wyciągnąć od państwa kasę , tak jak robi to wiele rodzin , które twierdzą , po co pracować jak państwo da . A te ku..a nie popieram , bo znam też takie rodziny

wujekdobrrarada
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-24 15:52:34
miłościwie nam panujący robią wszystko żeby skłócić ze sobą Polaków i nie dopuścić do zjednoczenia Narodu a Wy reagujecie na to jak bezmózgie barany... Brawo! Oni wiedzą że w jedności siła i tylko jeden Naród może ich pogonić w cholerę i jak czytają te Wasze kłótnie to... Radość gości w ich sercach bo krojenie potrwa jeszcze długo a ich dobrobyt rośnie. Banki, rząd... System naczyń połączonych i dokąd tego nie zrozumiemy będziemy waleni przez nich w 4 litery. Pozdrawiam.

avida
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-01-24 15:33:03
wszystkiego co mają, przecież oni tez mają rodziny, dzieci, muszą za coś żyć, ludzie zobaczcie człowieka w człowieku, pomyślcie " a jeżeli to ja bym wziął ten kredyt...?" Czemu wy jesteście tacy wredni, zawiście nietolerancyjni. jak patrze na takie sytuacje to aż chce prosić Boga, by zniszczył ten świat pełen nienawiści żal mi was naprawde

tachotuning_pl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-24 22:30:38
Chcieli zaoszczędzić podjęli ryzyko , niestety ryzyko polega na tym że może się udać ale nie musi , jakoś do tej pory jak byli do przodu na całej zabawie nikt nie miał o nic pretensji ... Kursy walut się zmieniają i na korzyść i na niekorzyść , więc kredyt się bierze w walucie która obowiązuje w danym kraju lub w tej w której zarabia się pieniądze .

avida
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-01-24 15:30:43
Przede wszystkim, nie mogę uwierzyć w to co tu na tej stronie oglądam, ludzie przeciwko ludziom, współczuje wszystkim którzy wzieli ten niekorzystny kredyt i jestem jaknajbardziej za tym aby to właśnie PAŃSTWO pomogli tym ludziom!!!! Ludzie, przecież wy stajecie przeciwko swoim rodakom do cholery jasnej , polacy to najbardziej chyrtry nie przyjazdy, samolubny naród. owszem nikt nie kazał im brać tego kredytu, chcieli dobrze, nie chcą żerować na nas. to nie o to chodzi, chodzi o to , że politycy zle prowadza nasze interesy to do nich miejcie pretensje a nie do ludzi którzy walczą by nie stracić

dawidkas24
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-24 22:31:25
Rozumię wszystko , ale jak już kiedyś ktoś tu się wypowiedział . Czy jeżeli stopa oprocentowania poszła by w górę , czy też inny czort by się stał , co spowodowało by to że człowiekowi który wziął kredyt w złotówkach , było gorzej , czyli miał my większą ratę , to czy państwo by pomogło ??? Moim zdaniem nieee .

cellarka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-26 13:50:09
Fajnie, ale co ci kredytowicze kiedykolwiek zrobili, żeby pomóc mi? Czy kiedykolwiek mi pomogą? Wątpie. To są pieniądze, wziętę świadomie, a nie akcja charytatywna.

filifonek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-24 14:17:48
Znowu o frankowcach? Nudaaa... Po za tym oni przynajmniej mają odwagę protestwać, a reszta niezadowolonych narzeka przed monitorami, i nie robi zupełnie nic. Pozdrawiam

dawidx300
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-01-24 12:57:09
Niech się wezmą do roboty i sami spłacają swoje kredyty. Byli chyba świadomi, że biorąc kredyt w obcej walucie jej kurs będzie ulegał zmianie. Ciekawe czy zwykłemu biednemu człowiekowi państwo pomogłoby w spłaceniu kredytu w złotówkach - nie wydaje mi się.

dawidx300
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-24 12:55:45
komentarz usunięty przez użytkownika

dawidkas24
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-24 12:54:30
Kończąc moją wypowiedź , dodam że chciałbym zamienić się z górnikiem , na pensję , wszelakie dodatki , 13naski , 14stki i co oni tam jeszcze mają , bo fakt jest taki że jestem , elektrykiem i zarabiam połowę tego co oni , mam tylko słaby w porównaniu do nich socjal a prawda jest taka że wiedzę o automatyce przemysłowej musiałem jakąś zdobyć i w każdej chwili też mogę przy tej pracy zginąć , więc nie uważam , że praca górnika w czymś różni się od mojej . Wiem że to nie w temacie , ale to kolejny polski absurd , do którego nawiązuje ....

Ingenue87
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-24 13:29:30
Polskim absurdem jest to, że wydaje się 2 miliardy złotych na wynagrodzenia i premie dla pracowników administracji i zarządu kompanii węglowej. Za pełnym przyzwoleniem rządu w biały dzień niszczy się kopalnie, które właściwie zarządzane mogłyby być dochodowe dla państwa. Nie są, bo Polacy lubią być okradani, lubią głosować na oszustów i złodziei. To jest typowo polski absurd.

dawidkas24
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-24 12:49:59
Na trzaskać po mordach do dobre określenie . Przecież jak brali swoje kredyty we frankach to byli w świadomości że coś takiego może się stać , nikt im tego nie narzucał . Dobrze było jak do spłaty robiło się coraz mniej , ale przewidzieć można było że coś takiego nastąpi . Sam mam kredyt hipoteczny , ale myśląc jakoś logicznie , nie brałem go w żadnej obcej walucie tylko w złotówkach i śpię spokojnie . To był tylko i wyłącznie ich wybór i ich błąd , więc niech teraz to płacą sami , bo tak chcieli .... Po prostu w tym kraju ludziom zaczyna się konkretnie walić we łbach . Tak samo jak górnikom .

panziomal
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-24 11:10:59
idiotyzm brac kredyt we frankach skoro zarabia sie w złotych

volvosp6
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-24 09:43:33
Było brać w rublach.

smok.krakow
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-24 07:46:35
A najgłośniej ujadają ci co szlag ich trafia że jak kretyni wzięli w złotych i mimo wysokiego kursu franka ciągle mamy niższą ratę frankową niż oni.

prgutek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-24 13:49:29
kup sobie mózg na bazarze, tam podobno nawet sprzedają lepsze od Twojego

dorotaipapaj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-24 02:33:11
komentarz usunięty przez moderatora

dorotaipapaj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-24 02:27:48
komentarz usunięty przez moderatora

egon785
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-01-24 00:53:27
komentarz usunięty przez użytkownika

egon785
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-24 09:25:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Ingenue87
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-24 10:11:04
Mi się bardzo podoba to co napisałeś, inaczej się chyba nie da.

dawidkas24
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-01-24 12:56:33
ten cytat potwierdza moją wypowiedź . Tylko ludzie nierozumni , brali w frankach .... Bez komentarza . I sam jesteś kmioten i debilem dodam

egon785
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-24 13:08:07
komentarz usunięty przez użytkownika

prgutek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-24 14:03:45
@EGON | Podłe gnidy, hahaha, szczerze? Mam w nosie co zrobi rząd, bo i tak wszystkich dyma równo od zawsze odkąd pamiętam i szczerze nie przypominam sobie, abyś Ty gruba, tłusta, ociekająca gównem fajo wyszedł na ulicę aby coś z tym zrobić. A to że zachowujecie się jak dzieciaczki mające może góra wiek przedszkolny i chcący czegoś nieświadomi pułapek, a później beczący jak prosiaki gdy coś nie pójdzie to inna sprawa.

egon785
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-24 15:38:20
komentarz usunięty przez użytkownika

sebololo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-24 00:23:16
Obecny rząd jest najsłabszym od 89 r. Jeszcze trochę pogróżek a wypłacą wszystkim po 100 milionów obiecane prze z Wałęsę ha ha:)

miniek_nrw
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-23 23:47:04
Ano, dlatego mamy się składać, bo taki kredyt zaciągneło kilkudziesięciu posłów i jeszcze parę osób wysoko postawionych.

jurrek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-23 23:42:44
racja, Frankowiczom - kopa w dupe

parasito
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-23 22:38:41
komentarz usunięty przez użytkownika

perys76
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-01-23 22:14:35
W 2000r. euro kosztowało coś ok.3.50zł Po 4 latach ponad 5zł jak dobrze pamiętam i nikt wtedy nie płakał, tylko spłacał kredyt.Wzięłeś -to k... spłacaj.

kyrymynyhyry
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-01-23 21:35:23
Ilu ludzi, którzy zakupili mieszkania w kredycie w złotówkach traci dach nad głową bo nie mają z czego spłacać. Ilu ludzi bankrutuje bo państwo wykańcza ich firmy. Jakoś nikt z tego szumu nie robi. Pajace chcieli zaoszczędzić to moją.

cellarka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-23 21:33:35
Żeby jeszcze kur.wa pomagali dzieciom imigracji wracać do Polski tak jak pomagają tym naciągaczom. Cholera przez 13 lat się męczyłam, żeby do PL wrócić (i jeszcze wyjechałam po drodze 2 razy zanim sie udało w końcu zasiedlić bezpiecznie), a tutaj matoły nabrały kredytu i już tacy biedni. Hańba i chamstwo.

egon785
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-24 11:27:26
Po jaki ch u j wracałeś głąbie, a teraz jęczysz?!

cellarka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-26 13:53:06
Nie jęcze na temat swojej sytuacji, tylko śmieszy mnie, że frankowicze udają takie sieroty. Najpierw zaoszczędzili tyle kasy poprzez walutowy, a teraz płaczą, że są biedni. Jak chciałam do PL wrócić to zapierdalałam po 14 godzin na dobe w wieku 16 lat, chciałam w PL mieszkanie to zapierdalałam kolejne 14 przez 2 lata, a nie jęczałam, żeby mi obcy ludzie pomagali. Teraz mam 20 i powodzi mi się lepiej niż tym kredytowym cwaniaczkom czy studencikom :)

kubach1
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-01-23 21:02:12
Ludzie przecież to proste pożyczyli mi niby 75000 tyś franków (niby bo wypłata w zł)po kursie 2,15. wg banków i ekspertów finansowych był to najlepszy kredyt (zresztą na kredyt w zł nie miałem zdolności finansowej)spłacam po kursie 4,30.... 160000 czystego zysku!!!! dla banku!!! pomnóżmy to przez jakieś 700000 rodzin z kredytami. Banki wyr....ły polskie społeczeństwo...

Shark78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 21:01:59
No tak - ale jak się dopłaca na jakieś MDM albo Rodzina na Swoim to h...... - o tym nikt nie pierd....

Ingenue87
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-23 20:53:41
Dopłaty? Nie! To byłby tylko kolejny krok do finansowania banków, największych złodziei dzisiejszych czasów. Trzeba część odpowiedzialności za wysoki kurs franka przenieść na banki.

centurio79
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-23 20:52:58
Zgadzam się pomocy być nie powinno tylko dlaczego pomagamy rolnikom jak jest nieurodzaj przecież też wiedzą w co się piszą uprawiając ziemię, górnikom choć wiedzą że węgiel przy tych ich przywilejach jest nieopłacalny, księżom chociaż są tu nie potrzebni to dajemy im miliardy, żydom budując im muzeum choć stać ich samych na to. Dajemy każdemu i nic nie mówisz a teraz jak "frankowcy" też chcą to się wydzierasz

omen100
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-23 20:15:12
Niech wychodzą i sie przyzwyczajaja, niedlugo im mieszkania pozabieraja i skoncza wlasnie na ulicy, tepe paly :)

Ingenue87
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-01-23 20:47:21
Typowy polaczek, cieszy się z tego, że ktoś może wylądować na bruku.

omen100
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-23 20:52:40
Tak :)

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 21:02:27
komentarz usunięty przez użytkownika

Shark78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-23 21:04:01
A ty dalej mieszkaj u mamusi :)

cyb155
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-23 22:10:58
Racja i to nie chodzi o to żeby oni mieli gorzej tylko żebyśmy my nie musieli płacić za ich błędy. Niech każdy płaci za swoje błędy i niech każdy zarabia na swoich sukcesach tyle w tym temacie.

ely13
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-01-23 19:57:41
Obejrzyjcie na youtubie Maxa Kolonko: Co z Frankiem (Kowalski)... To jest najlepszy komentarz do całej tej sytuacji z frankiem.

wujekdobrrarada
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-24 15:47:04
Kolonkę pogonili z TVP i teraz siedzi w usa i wymądrza się. A niech wróci do Polski i będzie taki cwany.

SONIC1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-23 19:47:12
Dla mnie to trochę chore te protesty. Będą manifestować frankowicze bo im kredyt za bardzo urósł, ale że rząd nas łupi jak się da i sprawdza naszą wytrzymałość wprowadzając co chwile nową lichwę czy haracze to chętnych na protesty i manifestacje nie ma.

kriss92
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-23 18:45:11
poprzewracalo sie w deklach !!!!

miodzjo
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-01-23 17:51:29
Zorganizujmy kontrmanifestację z tych co mają kredyty w PLN. Jest nas więcej!

bizon.pl
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-01-23 17:51:09
Płacę co miesiąc 5-10 tyś zł podatku i ok. 5 tyś za ZUS, rozumiem, że jestem ich sponsorem? Logo mojej firmy będzie wisiało nad kopalnią lub "typowy franek" będzie nosił czapkę z nazwą mojej firmy? Co za kraj. Zawsze tępaki idą na łatwiznę - bo im się "należy". Niedługo będę sponsorować przegranych na giełdzie...

nieznoszewiochy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 18:40:00
komentarz usunięty przez użytkownika

egon785
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-24 18:49:01
komentarz usunięty przez użytkownika

robert8319
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-01-23 15:44:45
Szkoda ze nie jestem górnikiem z kredytem we frankch i z 5 dzieci :) Bym miał dopłaty do wszystkiego :)

cyb155
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-01-23 15:51:30
I w dodatku cyganem to być mieszkanie za darmo dostał :))

robert8319
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-23 15:42:37
Rodzina na swoim mogli brac tam nie ma dopłat :))))

marsyla2307
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-23 15:37:50
widziały gały co brały.

onyx76
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-01-23 15:08:29
Dlaczego masz spłacać ?? Choćby z tego samego powodu, dla którego ja muszę k...a spłacać podwyżki górnikom i trzynastki budżetówce.

elpe81
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-23 21:54:42
tępa pało dowiedz się więcej a nie słuchasz pierdół z tv

carlos53
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-01-23 15:07:20
Policja powinna pałować to do krwi tych cwaniaków.

sumilidero
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-23 14:43:13
ludzie w ciagu 2 dni bylo tu z 100 postow o frankach tymczasem zaden 50-letni czlowiek ktory ma ten kredyt nigdy nie zaglada na waioche-portal dla 15 latkow wiec skonczcie tym gownem zasmiecac glowna ....

thepuszek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-23 14:41:25
Niestety pewnie 3/4 posłów i ich rodzin ma kredyty we frankach więc ktoś musi za nich spłacić różnice. Niestey dopóki ludzie nie wyjdą na ulicę i kilku cymbałów na taczkach nie wywiozą to bdziemy tak okradani.

ktosiu_1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-23 15:43:30
za Pulsem Biznesu: 3 ministrów, 69 posłów,

spacz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-23 18:12:12
komentarz usunięty przez moderatora

FredStandard
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-01-23 14:39:05
Najlepiej kiedy zrozumie się, że to chytra gra banków, nie wina ludzi. Dobrze wiedzieli, że sytuacja taka zaistnieje, to się nazywa lichwa. Ludzie zostali przekonani, że to dobra opcja brać kredyt we frankach, dziś doradcy nie ponoszą odpowiedzialności za swe doradzanie. Przecież to kredyty hipoteczne, każdy chce gdzieś mieszkać nie koniecznie w klitce z rodzicami i dziećmi całe życie.

informatyk26
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-01-23 15:09:36
to nie lichwa tylko selekcja naturalna, osobniki gorzej przystosowane do środowiska, łatwowierne, mniej sprytne mają w ten sposób niższe szanse na rozmnożenie się

lumeniak
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-01-23 14:27:02
Co się spinacie kmiotki, spłacicie i tak mój kredyt :) szkoda że nie wziąłem większego.

bigcobra77
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-01-23 13:28:07
Ja jak i wielu innych ludzi bralismy kredyt we frankach bo bank nie chcial dac w zlotowkach bo niby nie mam zdolnosci i tylko we frankach moge brac. I co tez tego chcialem celowo nie poprostu zostalem zmuszony do zaciagniecia kredytu walutowego. Zostalem naciagniety i os uszukany przez bank. Ale je sa tez takie osoby jak piszecie ze skusili sie swiadomie na franka zeby placic mniej. Pozdrowienia dla krytyki

kijekkk
    Ocena: 7 (glosow:17)
2015-01-23 13:41:22
Nie chciał dać w złotówkach, bo wychodziła rata na którą nie było cię stać (za mało zarabiałeś). Miałeś do wyboru albo nie brać kredytu i poczekać jak cię będzie stać, albo zaryzykować i wsiąść we frankach. To że wybrałeś franki to tylko i wyłącznie TWOJA decyzja. Wybrałeś RYZYKO.

Wistblade
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-01-23 13:58:19
Kijek i to jest debilne rozumowanie. Moja matka 6lat temu brała kredyt na samochód w CHFach a zdolność kredytowa w PLN nie wiem jaką skalą była liczona bo matka miała wtedy 8tyś dochodu plus dochód ojca, jakieś 2tyś. Razem było tego ponad 10tyś. ale bank uznał że to za mało i jedyna opcja to CHF. Nie chodziło o raty tylko o bank który robił ew. w uja ale jeśli ktoś nie miał wyboru to brał we frankach. Czy wam trzeba łopatologicznie przedstawiać wszystko czy zaczniecie sami myśleć ?

informatyk26
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-01-23 14:49:29
Wistblade, to sobie trzeba było kupić tańszy samochód, albo używany albo wziąć w Providencie. Nikt nikomu do głowy pistoletu nie przykładał, ryzyko każdy znał. Cwaniaki myśleli że ograją szulera grając jego kartami w jego kasynie. Swoją drogą kupowanie samochodu na kredyt samo w sobie jest głupotą (chyba że auto służy jako narzędzie pracy).

Wistblade
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-01-23 15:12:31
@informatyk ty to chyba zamieniłeś mózg z dupą. Takiej logiki już dawno nie widziałem. Masz za mocno ściśnięte poślady bo od tego aż ci ciśnienie skoczyło i zaczynasz bełkotać bez sensu.

Golodubcew
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-01-23 15:19:17
A co tylko 1 bank macie na tej wsi, że musieliście brać we frankach ? Twoje pier*****ie jest głupie jak Twoje rozumowanie.

cyb155
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-01-23 16:05:15
Ludzie zawsze jest wybór ,nie brać kredytu albo wziąć mniejszy . Bez pierdo.lenia ,że was oszukali .To nie oni was oszukali tylko sami siebie oszukaliście .Banki na pewno wiedziały ,że tak będzie ,ale one na tym zarabiają więc nie powiedzą ci panie za 2 lata będzie drogi funt i się nie opłaca .No kuwa co wy macie 5 lat ,że łykacie wszystko jak młode pelikany a potem pretensje. Jak robiłem za granicą to też się oszukałem zbierałem euro jak było po 4zł a potem spadło do 3,50 a musiałem sprzedać i co sam się w chu..ja zrobiłem ,a potem znów było ponad 4zł tak już jest z walutą.

misiek2004
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-23 16:07:58
Wistblade - przy takich dochodach z całą pewnością miała zdolność kredytową, choćby nawet ten samochód superdrogi był. No, chyba że miała już inne kredyty, np. hipoteczny z ogromną ratą. Ale jeśli nie i jeśli to prawda, że bank nie chciał jej dać w złotówkach, to rzeczywiście czuć w tym podstęp. Z drugiej strony, nie dziw się ludziom, którzy się burzą na "dopłacanie do kredytów". Też byś się burzył na ich miejscu.

Wistblade
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-23 19:18:33
Moja matka w tym czasie jak i teraz nie miała hipoteki. I jak napisałem tak właśnie było. Bank nie chciał dać kredytu w PLNach i jakiekolwiek drwiny ze strony ludzi i innych stworów w tym temacie nie mają się do rzeczywistości. To jest tylko wielki ból dupy wszystkich innych, niefrankowców i bandy ignorantów. Cały ten temat pokazuje jak Polacy traktują siebie nawzajem. Solidarność to WY macie przy kieliszku i podczas obgadywania dupy innym. Szkoda już więcej dyskutować, jak zdejmiecie opaski z oczu i zmąrdzejecie trochę to będzie o czym polemizować. Tymczasem żegnam ozięble.

shellah
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-23 20:22:09
pocałuj mnie w kakaowe oko! Każdy jest kowalem swojego losu! Płaczcie teraz janeczki a przez ten czas kiedy frank stał nisko wielkie burżuje!

informatyk26
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-23 20:36:50
Wistblade, szkoda że ty nie miałeś tak zamienionego mózgu z dupą jak ja kiedy mama kredyt brała, może byś jej przetłumaczył i by nie wtopiła. O moje poślady to się martw lepiej sam sprawdź czy nie masz w gaciach brązowo.

cyb155
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-23 22:17:14
Lewaki chcą solidarności jak mają gorzej ,ale jak mają lepiej to nawet nie pamiętają co to jest solidarność , taka prawda .Jak frank stał nisko to jakoś nie słyszałem żeby frankowicze komuś tak ochoczo dopłacali bo komuś się biznes nie udał - hipokryzja troszkę nie sądzicie .

pwael
    Ocena: -5 (glosow:17)
2015-01-23 13:01:49
Typowi Janusze, ponad połowe pensji miesiąc w miesiąc oddawać rządowym złodzieją, a dodatkowo oddać kilka złotych żeby pomóc bratu obywatelowi to nie, bo będzie miał lepiej ode mnie... żałośni jesteście, nigdy nie będzie dobrze w tym kraju.... bo to polska właśnie mentalność...

cyb155
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-23 16:09:12
Nigdy nie będzie dobrze w tym kraju jak będziemy musieli spłacać nie swoje długi .

cyklop7
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-23 12:20:56
a ja chcę zwrotu kasy za Rodzina na swoim bo nie dostałem mam też dośc finansowania MOPS-u z których połowa gimbusów tutaj ma życie i na internet jestem przeciw też jakimkolwiek refundacjom posiłków w szkołach gdyż mój syn ma normalne posiłki w domu, ale oczywiście nikt z krzykaczy nie zrozumie ironii ...... a porownainie frankowców do hazardzistów to jak samobójcy do zastrzelonego żadna różnica i ten i ten nie żyje

milorda
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-23 12:02:28
Prof Witold Modzelewski: " Od początku twierdzę, że mamy do czynienia z jedną z większych mistyfikacji, a można również podejrzewać, że miała ona na celu wyłudzenie od kredytobiorców nienależnych świadczeń poprzez wprowadzenie ich w błąd czy też wyzyskanie błędu, czyli są to podejrzenia dość poważne, a sprawę powinni obejrzeć także prokuratorzy." Przy czym: dopłaty to byłby skandal- kolejny sposób finansowania banksterów a nie pomocy ludziom. Politycy siedzą w kieszeni min. banków więc możemy się spodziewać jakiegoś idiotycznego kroku, który z jednej strony dofinansuje banki a z dru

milorda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-23 12:07:16
a z drugiej skutecznie poszczuje jednych ludzi na drugich( co widać)...

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 16:11:37
O! To są bardzo mądre słowa!

adrianjegerpl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 11:48:15
Trzeba zrobić kontrmanifestacje !

sambakicikici
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-23 12:15:59
I wysłać kiboli żeby im dali po tych krzywych mordkach. Frankowicze to oszuści!

Vladimir__Putin
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-01-23 11:34:38
Skoro należy pomagać Frankom Lowalskim, to pomóżmy też hazardzistom!Osobom które przegrały kasę w pokera, na różnego rodzaju automatach, na zakładach bukmacherskich, czy grając na giełdzie!Im też pomóżmy!Niech i oni wyjdą na ulicę!A co, nie wolno im?Przecież jedni od drugich wcale się nie różnią.Wziąłeś kredyt we frankach z ryzykiem?Przyjmnij to na klatę.Oczywiście zupełnie przypadkowo wielu polityków jest we frankowym szambie.Ale to przypadek.

Wistblade
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-23 11:43:15
Teks o hazardzie wyciągnąłeś z komentarza pod inną wstawką, problem we frankach nie leży w walucie ale w kolosalnych różnicach walutowych a polityków z kredytem w "cehaefach" jest aż kilku (chyba że jesteś materacem w sejmie i wiesz lepiej) dlatego idź być mądrym gdzie indziej i używaj w komentarzach własnych przemyśleń a nie kopiujesz od kogoś - kolejny przejaw konformizmu, krzyczysz jak inni chociaż nie masz pojęcia po co i do czego.

tub0_osh
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-01-23 11:46:02
Ja też dałem się wyrolować. W dzieciństwie kilka razy dałem sekciarzowi na tacę, a zbawienia po dziś dzień od niego nie otrzymałem, oszust. Wspomożesz mnie? Wyjdzie tego razem z 7 zeta.

Wistblade
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-01-23 11:52:32
@Tub0 zbawienie otrzymasz po śmierci, nie uczyłeś się albo nie przeczytałeś dokładnie warunków umowy. Nie masz prawa do pomocy finansowej bo umowa jeszcze nie została sfinalizowana. Przypominam że w Polce umowa ustna też jest objęta prawem jeśli nie jesteś zadowolony możesz odstąpić do warunków i odzyskać wpłacony wkład własny.

Vladimir__Putin
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-23 11:57:21
Co?Co Ty do mnie mówisz?Jestem w szoku!Naprawdę!Bo nigdzie nie spotkałem się z tym komentarzem, a jest to jedynie wynik moich przemyśleń.Jesli ktoś uzył wczesniej tego typu porównań, to masuwa się wniosek - musi cos w tym byc, skoro wiel osób ma podobne zdanie.Wydaje mi się ze pojęcia nie mieli Ci, co chcieli zacwaniakować i wzieli kredyty we frankach.Chcieli wyru*hać państwo, ale karma przyszła.Wiec daruj sobie te teksty "wielki panie ekonomisto".Wypij piwo które uważyłeś, zamiast skamleć jak szczeniaczek który dostał kopniaka za gryzienie buta właściciela.

tub0_osh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-23 12:00:56
Wistblade, ale przecież nie wolno zawierać umów prawnych z dzieckiem!!! Jakbym wiedział, że będę musiał tyle czekać na przesyłkę zbawienia, to wybrałbym jakąś inną firmę, albo zrezygnowałbym z towaru! Oddajcie mi moje piniondze cięzko wysupłane od babci!!! Miało iść na lody!!!

Wistblade
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-23 12:20:05
@Turbo umowa sprzedaży to też umowa ustna, np zawierana w sklepiku szkolnym. Wychodząc z tego założenia sklepikarz nie miałby prawa sprzedawać ci cukierków ani innych towarów przed zakończeniem 18 roku życia. Tak jak napisałem, możesz odstąpić od warunków umowy, zawartej między tobą a księdzem i nakazać zwrot pieniędzy.

Wistblade
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-23 12:25:13
@władziu zjedź snikersa bo zaczynasz gwiazdorzyć. Komentarz niskich lotów, porównanie do hazardu było o zgrozo pod jedną z tych debilnych wstawkek o franku i emanował tym samym brakiem zrozumienia tematu co u Ciebie. Dalej wypisujesz bzdury o cwaniakowaniu, tak więc nie ma co wdawać się w dyskusje z tobą bo nie będzie to miało sensu. Nie pozdrawiam i ochłoń trochę.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-23 12:37:59
Dwoje ludzi nie może przecież wpaść na ten sam pomysł. To takie nierealne, no nie mieści mi się w głowie. JAK?! Dobrze że są tacy bystrzy ludzie jak Wistblade i wychwytują takich oszustów jak Putin.

Wistblade
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-01-23 12:48:42
@Luska jak byłaś ostatnio w kibelku to chyba za dużo IQ wyleciało ci dołem, może idź spróbuj to może jeszcze odzyskach trochę. Jeste tak samo "mądra" co władek albo po ostatnio okresie nie wróciłaś do normy.

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-23 13:10:53
Ah, żebyś miał tyle kultury co ja IQ to by było dobrze. A tu nic tylko obrażanie ludzi, standard. Ego Ci rośnie jak piszesz , że inni są głupi? Lepiej się czujesz wtedy? Patrzysz na siebie w lustrze i z dumą mówisz do siebie "ale mu pojechałem, aż mu w piety poszło, taki jestem kozun" :D Uwielbiam ludzi, którzy oceniają czyjąś inteligencję po jednym komentarzu na wiocha.pl i bez obrażania nie umieją się odnieść. Macie jakiś fanpage na fejsbuczku? :D

Wistblade
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-23 13:53:42
Zawsze myślałem że "puch marny" są w jakim stopniu lepsze od nas facetów ale ty stanowczo nie należysz do tego grona. Czy czuję dumę z przyciśnięcia tępaków na forach ? pewnie tak ale w większości są to tępaki więc taka duma nie jest poparta niczym bo to jak powiedzieć tobie jesteś mądra a w rzeczywistości zrozumiesz to jako czy jestem gruba ? nie to tylko lustro :/ Za dużo w ciągu dnia użeram się z kontrahentami żeby czuć podniecenie z pocisków w twoją stronę i tobie podobnym. Nawiązanie do IQ miało na celu ukazanie twojego braku zrozumienia ale skoro nie zrozumiałaś... :)

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-23 14:18:29
Widzisz, to jednak jesteś głupszy, bo ja zrozumiałam doskonale i dlatego napisałam o twojej kulturze, która nie jest nawet na poziomie mojego niskiego IQ :) Rozumiesz? Do reszty się nie odniosę, bo to bełkot gnębionego w życiu człowieka , który próbuje odreagować w internetach a w dodatku ma jakieś dziwne doświadczenia z kobietami o czym świadczy ten właśnie bełkot. Wszystkiego dobrego :)

Wistblade
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-23 15:10:27
Poczułem twój ból dupy, fala dotarła aż do mnie. Nic nie zrozumiałaś tylko zgrywasz mądrzejszą. Takie teksty słyszałem jak byłem berbeciem, "ja zrozumiałam doskonale" świadczy raczej o próbie odbicia ping-ponga i dyskredytacji ale to ty przecież jesteś psychoanalitykiem. Nie dziwi mnie takie postępowanie, kto kogo gnębił sama wiesz bo to Ci przyszło jako pierwsze na myśl. Mam więcej wymieniać twoich problemów ? raczej nie chcesz tego. Napisz coś przemyślanego następnym razem albo dla własnego dobra nie pisz już nic więcej.

tub0_osh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-23 15:24:36
A we ryja byś nie kciał za podrywanie mojej laski?

Wistblade
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 19:13:23
Turb0 bierz ją, ja jej nie chce...

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-23 20:12:53
Mój rycesz :* Wistblade, jesteś taki mądry, przejrzałeś mnie na wylot. Aż mi teraz wstyd bo czuje się taka malutka, zmiażdżona przez ogrom Twej inteligencji i jeszcze większy ogrom Twej kultury. Jesteś taki bystry, tak umiesz rozszyfrować każdego człowieka. Chyba się w Tobie zakocham , choć wiem już że mną gardzisz i byłaby to nieszczęśliwa miłość :(

Wistblade
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-23 20:27:14
@luska trzymaj się tego i nie puszczaj... poza tym nie robisz na nikim wrażenia, takie tępe nastolatkowe przepychanki słowne. Marnujesz się kobitko.

sebololo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-24 00:20:42
Zostawcie Luskę. Luska kocha mnie za swój pierwszy anal który stał się dla niej przełomem;)

E1000000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 11:26:00
Jak im się uda wytargać ten hajs, to może i ja się skuszę na te franki:) przydała by się nowa chawirka i autko:)

Laglas91
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-23 11:25:10
wzieli kredyt we frankach liczyli sie z tym ze moze frank wzrosnoc tyle w tym temacie wiedzieli na co sie pisza

Haxxar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-23 11:23:25
@Lougramm więc skończ biadolić i szczekać jak reszta. Dokładasz się do 13stek, urlopów dla rządzących, nowych limuzyn, rent i emerytur, nowych prezentów dla rządzących, ich domów, i w sumie do całego budżetu Polski i tu jakoś Ciebie nie boli dupa.

Wistblade
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-01-23 11:12:02
Taka rada do Was debile, najpierw zaciągnijcie języka w sprawie tych kredytów we frankach, jak to wyglądało i na jakich zasadach banki przyznawały te kredyty a nie wyciągacie wnioski z kilku z dupy wyciągniętych komentarzy. Banda ignorantów i konformistów którzy swą wiedzę czerpią z komentarzy ludzi nie znających się w temacie. Mogę Wam wytłumaczyć dlaczego ludzie brali te kredyty ale obawiam się że będzie to jak grochem o ścianę bo WY macie już klapki na oczach a rozum zmącił wam opis sytuacji objaśniony przez bandę idiotów. Skończcie tą nagonkę bo żal mi Was, niedouczony plebs.

lougramm
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-01-23 11:16:19
A co mnie obchodzi dlaczego i po co brali w ogole kredyt?! Nie obchodzi mnie tez w jakiej walucie go wzieli! MAM TO W GDZIES! Nie zamierzam sie nikomu do jego kredytu dokladac, zaciagnal to niech teraz idzie zbierac grzyby do lasu i sprzedaje przy drodze zeby splacic, przynajmniej dopoki PO nie sprzedalo lasow panstowowych.

madokm
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-01-23 11:19:59
Umowę podpisali? Ktoś im pistolet do skroni przystawił? Dlaczego ja mam płacić z moich podatków? A może ktoś mnie wspomoże bo też jestem potrzebujący? A może w pierwszej kolejności wypadałoby oddać pieniądze tym z Amber Gold? Sytuacja niemal, że identyczna.

informatyk26
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-23 14:56:15
Słyszałem o tym, podobno w większych miastach bankowcy urządzali łapanki, przystawiali kałacha do głowy i delikwent zostawał posiadaczem kredytu we franku na 30 lat.

plkwn
    Ocena: 50 (glosow:60)
2015-01-23 11:05:22
A niech im przewalutują na złotówki z dnia zaciągnięcia ale też niech odsetki policzą jak w kredytach złotówkowych z dnia zaciągnięcia :)

endi75
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-01-23 10:49:44
jesteś lekko opóźniony, żeby uznać kredyciarzy za cwaniaczków lub jesteś z banku

kawalrafala
    Ocena: -7 (glosow:7)
2015-01-23 10:42:28
Skąd taka zawiść w ateistycznym antykleryKALE?

milorda
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-23 11:30:43
to raczej katolicka miłość bliźniego:)

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-23 13:14:58
Ale u wstawiającej jurkopodobnej skomoruchy pobożność nie jest dominującą cechą, sądząc po wstawkach i komentarzach.

milorda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 17:24:04
Nie wiem, nie śledzę kto co wstawia. Rzadko nawet patrzę na autora.

konradabc
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-23 10:24:13
banki celowo dezinformują społeczeństwo, aby zyskać ten mniej inteligentny i złożony element opinii społecznej (jak autor)

kubek1976
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-01-23 10:19:52
kto ci baranie powiedział że ci ludzie zaoszczędzili ? Banki, portale finansowe, expandery i inni "analytycy" zachęcali ludzi do brania kredytów wciskając kit że frank jest najstabilniejszą walutą na świecie. Najwięcej kredytów było przyznanych w 2008 (frank był wtedy poniżej 2 zł). Skoro w 2008 frank stał po 1.90 a teraz jest po 4,2 to policz sobie ile ludzie "oszczędzili"

matys601
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-23 10:18:44
A ja mam w dupie twoją pomoc "skomorucha" - a teraz uważaj zaoszczędziłem nawet więcej niż te twoje 11tyś. i co Ci do tego? Jedyne czego chcę to aby mój bank uznał ujemne stopy procentowe, od Ciebie i Państwa niczego nie chcę!

konradabc
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-01-23 10:17:13
ten obrazek to właśnie typowa wiocha. Niedoinformowany hamek szerzy zamęt z zazdrości że sąsiad kupił sobie samochód PS nie mam kredytu

seba_poland88
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-01-23 10:16:35
A czemu takie larum jest a dlatego że 3 ministrów i ponad 60 p-osłów ma kredyty we frankach i ot takie larum a oni nie brali po 200 tyś mogę was zapewnić ze dużo dużo więcej

grzech1881
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-23 09:31:07
Marketing szeptany. Banki chcą żeby jak najwięcej ludzi myślało że będą musieli dopłacać do Frankowiczów. To kłamstwo !!!

noigel
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-01-23 08:40:39
w takim razie niech oddadzą to co zaoszczędzili. Sam brałem kredyt w zł, a oni się śmiali że jesteśmy idioci - niech teraz płacą za swoje błędy - też mogę stwierdzić że stopy procentowe poszły w góre i mam żądać zwrotu ???

Janko_Walski
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-01-22 23:39:26
Twojego nie wezmę, nie bój się. Pomyśl o co chodzi. Nikt nie chce ani grosza od państwa. To banki mają zrezygnować z kosmicznych dochodów, które uzyskują przez to, że wmuszały ludziom te kredyty zamiast złotowych.

szprocior
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-23 11:03:04
Jak to wmuszały?! Co grozili że Ci rodzinę skrzywdzą? Stosowali przymus bezpośredni?! A może sam brałeś bo stwierdziłeś, że tak taniej wyjdzie?

zibi68
    Ocena: 1 (glosow:21)
2015-01-22 23:00:03
Szanowni zjadacze chleba powszechnego i kawioru.Nikt nie chce Was obciążać spłatą za frankowiczów.Celem osób mających kredyt we franku nie jest obciążenie podatnika polskiego tylko zobligowanie banków do stworzenia realnej spłaty zaciągniętego kredytu.Jezeli uważasz,że program"Rodzina na swoim""Mieszkanie dla młodych" itp.jest ok[a miedzy inne te programy są objęte wsparciem państwa]to dlaczego pomoc frankowiczom obciąża Twój budżet?uzasadnij swoją wypowiedz inaczej będziesz tylko pieniaczem.bez obrazy ale bądz obiektywny.

pureg
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-23 10:15:39
Gdyby wszystko było tak pięknie jak piszesz, najprawdopodobniej banki które zarabiały na tych kredytach poprzez duże spready, będą szukać pieniedzy gdzie indziej(czyt. od ludzi co nie wzieli kredytow we frankach).

Konin55
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-23 10:18:53
A ja uważam że rząd i tak sypnie pieniędzmi, i tym samym zapewnią sobie głosy przy głosowaniu.

GanGstaRR
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-23 10:49:45
pureg niby gdzie będą szukały? Może jeszcze napiszesz, że będą ludziom z kont ściągać pieniądze? :P

Kumiko1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 22:23:16
komentarz usunięty przez użytkownika

Kumiko1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-22 22:21:12
trzeba mieć pojęcie o czym się pisze. to właśnie kredyty we frankach spowodowały ze kredyty przewyższają wartość nieruchomości i banki swego czasu wymagały nieprawnie dodatkowych zabezpieczeń. Jak ktoś nie ma podstawowej wiedzy niech milczy...

jacek1157
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-01-22 22:16:24
Jak chcecie zebrać po ryjach to wychodźcie.

tlenowygonzo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-22 22:05:09
Lipa. Jacy "frankowicze"? Jakaś tajemnicza organizacja "pro futuris" składająca się pewnie z pana Zdzisia i jego Szwagra. Mają fanpage na fejsie i to wszystko. Pewnie wyjdzie ich na ulicę ze 20-tu:)

wujekdobrrarada
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-23 00:34:00
Dokładnie

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 22:04:02
komentarz usunięty przez użytkownika

maxicoveri
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-01-22 21:27:59
komentarz usunięty przez użytkownika

wujekdobrrarada
    Ocena: 5 (glosow:29)
2015-01-22 21:24:06
Trzeba być kompletnym debilem żeby wstawiać takie głupoty. Mam kredyt we frankach i mam w dupie pomoc twoją i takich jak Ty. Dam sobie radę. Nikt nie prosi o Twoją i podobnych tobie bezczelnych kretynow pomoc. Przestań oglądać TVN zawistny polaczku.

skomorucha
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-01-22 22:10:16
A co ma do tego TVN? To TV Republika i podobne gówna srają ciągle o tych poszkodowanych frankowiczach.

wujekdobrrarada
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-23 00:31:56
No i ci nasrali... Szykuj kaskę na pomoc Ukraińcom, górnikom teraz tym JSW, nauczycielom, pielegniarkom i innym którzy mają swój "opzz" , na diety Sikorskiego, fundusz kościelny bo jak wiadomo tam bieda idź posprzataj las państwowy żeby poszedł po cichu za lepszą kaskę a nie roztrząsasz bzdury których nasłuchałeś się w jedynie słusznych mediach na temat pomocy ludziom którzy twoich pieniędzy nie chcą. I co to są ci "frankowicze" jakieś nowe opus dei które chcę waszych pieniędzy? Nikt, absolutnie nikt nie chce waszej "pomocy", robią szum żeby znowu coś zapier..ć po

wujekdobrrarada
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-23 01:30:18
Teraz właśnie gówniana dama z PO wystawiła na sprzedaż Polską Żeglugę Bałtycką i tym martw się a nie moim kredytem. Co będzie następne PKP, KGHM, BUMAR?

Ka_BOOM
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-24 01:39:14
komentarz usunięty przez użytkownika

Ka_BOOM
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-24 01:52:43
komentarz usunięty przez użytkownika

Ka_BOOM
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-24 02:03:39
komentarz usunięty przez użytkownika

swirkow
    Ocena: -4 (glosow:14)
2015-01-22 21:20:25
ludzie nie wszyscy oszczędzali w niektórych przypadkach w złotówkach by kredytu na mieszkanie nie otrzymali także nie znasz się nie orientujesz to się nie wypowiadaj jak chcesz wiochę to zrób sobie zdjęcie i wystaw na w...pl


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500