Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Posterisan  15-01-24, 11:47 Zgłoś
+ 297 -
Dodano: 2015-01-24, 11:47:44   przez: Posterisan
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 297  Zgłoś nadużycie
197
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Tak to wygląda.
  •  Turyści w ataku.
  •  Apple.
Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bierut1
    Ocena: 26 (glosow:48)
2015-01-24 12:48:15
No może i kłuje trochę w oczy, ale ja bym się bardziej zajął tymi pensjami w spółkach skarbu państwa(przechowalnia polityków) w okolicy 30-90tys zł i milionowymi odprawami...a spółek jest na pewno XX jak nie XXXszt.

fwio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-02 12:57:31
jak zawsze odwracanie uwagi lemingów od rzeczy naprawdę ważnych, chcecie przykłady przygłupy...

Ingenue87
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-02-01 11:36:26
10 tys złotych brutto do waszym zdaniem dla człowieka wykształconego, doświadczonego i pracowitego dużo? Żałośni jesteście ludzie z myślą, że 1200 zł to normalka. Już wam w tym kraju kompletnie mózgi wyprali.

DkNG
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-01 01:40:37
zwi azki zawodowe przyczyną upadku przemysłu i konkurencyjności

pawel1710
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-31 14:44:02
Solidarność, to pasożytnicza organizacja.

zimnylechh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-31 19:57:59
kiedyś nie, ale to było kiedyś. Ponad 30 lat temu, masakra.

PanZWiochy
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-01-31 14:12:53
Zapewniam cię, że można zarobić kilka-kilkanaście razy więcej niż te 1000 zł, jak już wspomniałem ja nie wychodziłem na ulice i nie żebrałem tak jak wy, trzeba było uczyć się założyć firmę i ciężko pracować. Cholerne związki rozwalą każdą firmę, czują się jak u siebie - w Bumarze wyprodukowali przez 15 lat 8 podwozi do armatohaubic krab, słownie OSIEM, w związku z czym trzeba było uderzyć do koreańczyków po nowe, a związkowcy już zapowiadają strajki i mają ból d@py nieroby cholerne. Powinni wszystkich wywalić na zbity pysk.

iMarket
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-31 12:43:33
Tak mało? Tyle to nawet ja zarabiam po 4 latach.

ojejku150
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-31 10:47:57
sie ustawil i juz

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-01 15:10:44
Ustawił? Ustawieniem nazywasz zarabianie 7 tysięcy a kawałkiem na rękę?

Daroeu
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-01-31 09:32:44
A autor debil niech napisze ze przychód z kopalni JSW to 7mld zł. Niech kazdy zarabia tyle na ile firma pozwala. Brawo duda.

prarock
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-31 08:53:52
Czyli można dobrze i uczciwie zarabiać

Liberte
    Ocena: -6 (glosow:12)
2015-01-31 08:51:27
Jak dla mnie lider największej organizacji związkowej może zarabiać i milion PLN jeśli wywiązuje się ze swoich obowiązków i nikomu poza związkowcami nic do tego. Ja daje panu Piotrowi mandat zaufania.... i mam szczerą nadzieję, że nie zmieni się tak jak przystojny Marian.K.

linaxis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-31 00:44:29
Jak żyć ? żyć krótko

szatanoslaw
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-31 00:34:44
dodajmy, że ma kilka lokali do dyspozycji (również rekreacyjnych), samochód z kierowcą dostępny przez całą dobę i wiele wydatków morze wrzucić w koszty związku.

pisiu104
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-01-30 23:03:20
Duda ma własna firmę i zatrudnia w niej ok 200 osób więc może miec tyle a nie jak te świnie ze spółek skarbu państwa

pawel1710
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-31 00:12:33
To nie są jego zarobki z jego prywatnej firmy, tylko to co dostaje co miesiąc ze składek ludzi należących do Solidarności.

fantomas3103 
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-01-30 22:38:55
Panie Duda wyprowadzaj ludzi na ulicę trzeba z tą hołotą z PO - PSL i ich wyborcami zrobić porządek

marcino75pl
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-30 22:40:55
pająk ogarnij się.

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-30 22:15:14
Nie ruchalbym.

sebololo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-30 23:14:14
:)

wpb92
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-01-30 21:33:49
Po tym jak ten pan się wyraża i kreuje mam wrażenie że on to robi dla nikogo innego jak samego siebie. Przyjdą wybory i nagle się okaże że "wielki działacz, obrońca uciśnionych, pogromca Rządu" startuje z pierwszego miejsca dowolnego klubu parlamentarnego... po czym się dostaje do polityki i będzie miał kompletnie w dupie to co do tej pory robił - po prostu zmieni strony na barykadzie

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-30 23:16:03
Nic dodać nic ująć....

prarock
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-31 09:01:49
wpb92 po prostu leming jesteś i stąd te wrażenie

piyrwqe
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-30 20:57:05
FAKE. Internauta o nicku "Posterisan", udaje że pracuje charytatywnie, z naprawdę za swoja pracę bierze 15 tyś zł pensji. Brzmi to tak samo. Ciekawe skąd masz takie informacje?

spitulis
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-30 20:56:19
to jest związkowiec? to jest p.i.z.d.a. a nie związkowiec.

fantomas3103 
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-30 22:40:08
komentarz usunięty przez moderatora

spitulis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-30 20:54:33
komentarz usunięty przez moderatora

makrelson
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-30 20:49:00
kiedyś zwiazkowiec przewodniczący,spał,strajkował,jadł z strajkujacymi byl jednym z roboli z robolską pensją,a teraz krawat,fura,gabinecik,pani krysia od parzenia nie tylko kawy i pajacowanie w mediach.

dudus54
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-01-30 20:37:03
ludzie czlowiek ten nie moze zarabiac 1200 zl bo wtedy nie zajmowalby sie tym co do niego nalezy tylko musialby kombinowac jak przezyc od 1 do 1 -jasne?

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-30 23:12:55
Nie, nie jasne. Przywódcy strajków w PRL-u jakoś mogli pogodzić jedno z drugim i jeszcze do tego ryzykowali zdrowiem i życiem nie tylko swoim, ale i swoich bliskich.

dommik78
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-30 20:28:24
Wprowadzić pensje dla polityków równa 4 minimalne to szybko Polacy zaczną normalnie zarabiać.

homo_sapiens
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-01-30 23:16:58
Nie, nie zaczną. Po prostu do polityki będą szły same miernoty, bo nikt pracowity, wykształcony i utalentowany nie będzie się tam więcej pchał... nie licząc pojedynczych przypadków ideowców.

dommik78
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-31 00:00:42
Że niby teraz tam utalentowani i nie miernoty? Błagam

jaa28
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-30 20:06:36
Ja to już się nawet nie wkurw**m tym bo to nic nie zmieni nie żyło się nigdy dobrze i nie będzie nie ma co się łudzić ze będzie dobrze w tym kraju świnia przy korycie miala i mieć będzie a my ...

dj_stefan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-30 21:14:29
A Wy będziecie dalej siedzieć na kasie w biedronie za 1000zł i stękać bo walka zza klawiatury wam bytu nie poprawi.

gandziagun
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-30 19:57:45
Cala prawda!!! Tylko holota. Potrafi wyjść na ul.. Dopuścić. Do władzy korwina mikke. Zrobi porządek z tą bandą!!!!

Marekbroda1
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-30 19:52:29
Boże widzisz i nie grzmisz.Gdzie jest ZOMO.Lać wszystkich którym zawdzięczamy kapitalizm w tym kraju.Stoczniowcy i górnicy pierwsi do golenia.

Umarov
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-30 20:35:21
Dzieciaku, gdzie ty widzisz kapitalizm? Podatki PIT, CIT, VAT, kopalinowy, opłaty ZUS, cło, koncesje, akcyzy, kontrole ZUS, kontrole skarbowe, wszystko to co mamy nadal jest w rękach i pod kontrolą państwa. Zupełnie tak samo jak w Związku Radzieckim w latach 20-tych poprzedniego wieku, gdzie urzędnik przychodził do chłopa na wsi i zabierał mu wszystko to co miał. Od chleba po krowę, ot tak dla jaj, bo miał zły dzień, żonka mu źle pociągnęła. Kapitalizm na świecie to może i był ale 150 lat temu.

vahanara
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-01-30 18:51:51
typowy aparatczyk duda, udaje dobrego wujka, a naprawdę "walczy" (szczeka) tylko i wyłącznie w swojej własnej słusznej sprawie. to właśnie z.z. rozwaliły nie jedną solidną spókę w kraju...

dj_stefan
    Ocena: -5 (glosow:17)
2015-01-30 18:27:16
Gdyby nie Piotr Duda to na śmieciówce zarobicie w tych waszych biedronkach po 800 zł za 300 godzin pracy. Broni nie tylko górnictwo...

Umarov
    Ocena: 1 (glosow:17)
2015-01-30 18:32:49
Bzdura. Piotr Duda jak na związkowca przystało broni tylko i wyłącznie własną kieszeń, odbierając z dochodów spółek skarbu państwa pensje nie tylko górników. Pamiętajmy, każdy związkowiec to pojedyncza komórka rakowa budżetu.

dj_stefan
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-01-30 18:45:13
Czyli gówno wiesz boś w dupie był... A może to zazdrość że inni zarabiają lepiej bo mają odwagę o to walczyć?

Umarov
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-01-30 18:50:56
@dj_stefan: Kto zarabia więcej lemingu? Górnicy? Ten Duda swoją pasożytniczą działalnością odbiera pensje tym górnikom, czy ty nie możesz tego zrozumieć, że ten człowiek jako związkowiec nic nie robi i ma kasę ot tak z kapitału spółki odbierając tym samym wynagrodzenia górników? Uczyłeś się ekonomii? Ewidentnie nie.

dj_stefan
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-30 21:12:08
Duda to przewodniczący ZZ który oprócz ZZ Kadra stoi na czele strony społecznej w aktualnym konflikcie w JSW. Ci panowie zagrali Va BANK olewając swoje stanowiska by walczyć o ludzi i ich godziwe zarobki! Duda niech ma i pięć razy tyle - bo dzięki niemu Ci których broni też mają lepiej. Gorzej z tymi co biorą i szkodzą...

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-30 21:12:41
broni tak jak poprzednicy na tym stołku? Ci sami, którzy teraz siedzą w Sejmie i Senacie rzecz jasna. On jedynie załatwia sobie kolejny stołek jakby mu się znudziło strajkowanie.

Umarov
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-30 21:42:59
@dj_stefan: Człowieku skąd ty się urwałeś, z choinki? Jestem w szoku, że w tym kraju żyją ludzie bez podstawowej wiedzy dotyczącej finansowania związków zawodowych naiwnie sądząc, iż ten człowiek reprezentuje czyjeś interesy. Ten koleś okrada górników, kolejarzy, stoczniowców i przede wszystkim ciebie, a ty go jeszcze popierasz? Nie no, nie wierzę, skąd ty się wziąłeś? Marsjanin?

dj_stefan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-31 08:45:52
Nie - ze śląkiej ziemi. Tu mieszkam, tu pracuję i dzięki ZZ Solidarność godziwie zarabiałem i mam nadzieje że dzięki dalszej walce Solidarności dalej będzie dobrze! A że Ty i reszta daliście się wyłomotać przez wasze kochane PO i tyracie za 1200...

Umarov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-31 09:01:14
@dj_stefan: Troll czy naiwniak?

PanZWiochy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-31 14:05:24
@dj_stefan: Typowy pier@olony nierób, wyjdzie z tą hołotą na ulice, pokrzyczy, narobi hałasu i dostanie podwyżkę. Tak wam źle, a trzymacie się swoich stołków gorzej jak te świnie przy korycie na wiejskiej, co to w ogóle za pomysł żeby etaty były dziedziczne? Chcą takiej złej pracy dla swoich dzieci? Mentalność starego komucha. Jakoś mi nikt nie dotował firmy, którą zakładałem. Trzeba było się uczyć, albo znaleźć lepszą prace, a nie teraz jak jeb@ne pasożyty wychodzić ze swoich nor na ulice i wyciągać łapy po więcej i więcej.

PanZWiochy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-31 14:21:33
I zapewniam cie, ze da się zarobić kilka-kilkanaście razy więcej niż te 1000 pln - uczciwie i bez takiego żebrania jak wasze. Jak już mówiłem jakoś mi nikt nie dawał kasy na rozkręcenie działalności ani żadnych ulg, 13, 14 i Bóg wie co jeszcze. Cholerne związki rozwalą każdą firmę, czują się jak u siebie - w Bumarze wyprodukowali przez 15 lat 8 podwozi do armatohaubic krab, słownie OSIEM, w związku z czym trzeba było uderzyć do koreańczyków po nowe, a związkowcy już chcą organizować strajki... nieudacznicy. Między innymi dzięki związkowcom Polska zbrojeniówka leży i kwiczy.

bula76
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-01-30 18:00:34
Poczekajcie jescze chwilę zamknie się w RP wszystkie kopalnie to ciekawe z kąd prąd wezniecie. Z elektrowni wiatrowych jak w Niemczech. Pewnie tak, moja matka tam mieszka a rachunki za prąd płaci około 200 euro (myślicie, że będzie taniej?) I niezpominajcie że Niemcy mają jeszcze elektrownie atomowe a my raczej nie. Duda jako związkowiec sporo zarabia a ile zarabia się w zarządach spółek skarbu państwa.

dj_stefan
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-30 18:26:07
Zapominasz, że jedno miejsce pracy w górnictwie generuje osiem do dziesięciu w pozostałych branżach.

MINTOR
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-30 19:34:33
"z kąd"? Dostałem raka, wisisz mi hajs za chemioterapię.

maxicoveri
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-30 17:58:30
komentarz usunięty przez moderatora

wal_74
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-30 17:51:13
a prezes JSW 120 000 może być

kubek4a7
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-25 10:56:42
Jak się ma jeden solidaruch do kilkuset posłów darmozjadów i kilku tysiecy "członków" rad nadzorczych spółek skarbu państwa no nijak.

dexter001
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-24 16:45:53
malo kto mowi ze nasi stoczniowcy na czele z p.Dudą potrafia tylko strajkowac i nic im sie nie oplaca. Polska żegluga morska musiala 4 starki zamowic w chinach bo naszym sie nie oplaca robic.

bula76
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-30 17:53:55
Bo nie ma gdzie już tych statków budować stocznia w Szczecinie jest zamknięta od kilku lat a podobny los pewnie spotka gdańską.

ukaszszulta
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-01-24 15:35:43
Tylko pisać głupoty potraficie ale żeby który co zrobił to NIE. Ciekawe kiedy się obudzicie,kiedy coś zrobicie?

bierut1
    Ocena: 26 (glosow:48)
2015-01-24 12:48:15
No może i kłuje trochę w oczy, ale ja bym się bardziej zajął tymi pensjami w spółkach skarbu państwa(przechowalnia polityków) w okolicy 30-90tys zł i milionowymi odprawami...a spółek jest na pewno XX jak nie XXXszt.

zaldbag
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-24 12:43:42
No i co z tego? Posłowie zarabiają 10 tyś brutto. Górnicy 5 - 8 tys brutto.

nixonlr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-30 19:15:25
poseł 10 k brutto ??? Hmm ktoś nie odrobił lekcji

dommik78
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-30 20:30:58
Górnik produkuje i naraża życie - polityk często do pracy nawet nie idzie albo w niej pije.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-30 22:34:41
Dokładnie 9900 zł brutto.

kriskus1
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-01-24 12:30:23
prawie jak ksiądz. Popi.rdoli, pokrzyczy a pensje dostaje za nic.

jamez
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-24 12:33:04
jak to za nic ? za bóg zapłać ! to mało ?

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-24 12:21:30
Czyli prawie jak poseł!

Posterisan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-24 12:24:34
Więcej.

perun12345
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-24 12:35:04
Prawda jest taka, że on teraz bardziej brnie w politykę niż w to czym powinny zajmować się związki zawodowe.

janosik1971
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-01-24 11:58:33
Ale zobaczcie na ręce zwrócone jak u czarnoksiężnika podczas mszy :]

jamez
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-24 12:30:57
ciebie prosimy :)

janosik1971
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-24 12:42:09
Wysłuchaj nas panie :D

janosik1971
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-01-24 11:56:06
Ile? 10 936 zł i to brutto. To ja myślałem że on ma z 50 tyś netto. Nic dużo jak na takie przekręty.

perun12345
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-01-24 12:03:52
Ale pytanie która pensja? Czy jako przewodniczący Solidarności (dodatkowo przysługuje mu samochód z kierowcą, fundusz reprezentacyjny i 2 służbowe mieszkania) czy jako przewodniczący w radzie nadzorczej Dekom, której właścicielem jest Solidarność, a o Komisji Trójstronnej nie wspominając?

janosik1971
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-24 12:13:39
To trzeba wspomnieć bo ciemnota w błąd jest wprowadzana :]


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500