Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
robsonic  15-02-02, 21:26 Zgłoś
+ 150 -
Dodano: 2015-02-02, 21:26:54   przez: robsonic
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 150  Zgłoś nadużycie
921
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Jaki ten świat mały...
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Pracowity gość
Ukryj komentarze(79)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
moherowyberecik
    Ocena: 56 (glosow:150)
2015-02-03 18:18:44
Wszytko prawidłowo jak zakładasz jeden komplet czy to łańcuchów czy opon zimowych zaczynasz zawsze od przodu.Nie ma znaczenia na ktore koła jest naped.Wstawiający chyba narazie samochodem jeżdził tylko w GTA :)

przemek.5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-08 16:18:27
Co do "TIRów" to w Norwegi muszą one mieć założone łańcuchy nie tylko na koło skrętne, ale nawet i na naczepę, oczywiście na śniegu. Sprawdźcie przepisy na necie. Po co każą zakładać na przód i naczepę?? Może mi wytłumaczycie ZNAFCY

przemek.5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-08 15:55:32
komentarz usunięty przez moderatora

abdulmacharacza
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-08 11:26:47
Kolejna "inteligentna" dyskusja... a wystarczy przeczytać instrukcję i wszystko jasne...

radomel
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-05 17:33:31
komentarz usunięty przez użytkownika

radomel
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-05 17:36:57
komentarz usunięty przez użytkownika

kriss92
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-04 19:40:15
Bo z przodu nie ma zimowek haha

atrix1983
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-02-04 12:50:51
A może to wersja przednionapędowa robiona na specjalne zamówienie właśnie dla blondynek :)

bzinks
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-04 09:57:07
a jeżeli to xdrive?

darti123
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-04 14:18:57
To też łańcuchy dajemy na tył , tym bardziej że 60 % mocy idzie na tylne koła .

longvader
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-04 09:03:34
Ok, przód zrobiony teraz zapasówka..

bingo73
    Ocena: 20 (glosow:20)
2015-02-04 09:00:54
czytając komentarze liczę na to, że piszą je osoby, które nigdy nie użyją łańcuchów. Łańcuch montujemy tylko na oś napędzaną (wyjątkiem pojazdy 4x4, gdzie albo robimy zgodnie z instrukcją, albo montujemy na tył), NIGDY nie na oś bez napędu. Łańcuchy są na kopny śnieg, a nie na ubity lub na lód. Łańcuch spełnia swoją rolę tylko wtedy, gdy koło jest napędzane - w przypadku koła bez napędu potrafi. w ekstremalnej sytuacji, je zablokować.

mar2911
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-04 07:48:58
Czy tylko ja widzę po lewej "wózek" na nartach (pŁozach)?

walek36
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-04 03:22:50
o a ja tam widzę civica

pentiumpl
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-02-04 01:23:01
wg owners manual, ktore dostalem z e46 ;) "Snow chains The use of narrow-link BMW snow chains on winter tires is approved only in pairs and only on the rear wheels. BMW 325xi, 330xi: in a worst-case scenario, if your vehicle is stuck on one side or you cannot access one tire, then a chain may be attached to one rear wheel for a short period of time."

pentiumpl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-04 01:18:16
komentarz usunięty przez użytkownika

Fafikuleniek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-02-04 00:47:53
Jeśli napęd na przód to łańcuchy idą przede wszystkim na te koła na które jest napęd.

lukaszo
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-02-04 10:00:00
gdybym miał tylnonapędowe auto, to łańcuchy zakładałbym na 2 osie, bo tył musi mieć przyczepność a przód... sterowność, bo co komu po ruszeniu, jak w zakręcie rów zaliczy? :-p

oley86
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-02-04 14:33:40
i błąd - należało by założyć tylko na tył. Zakładanie łańcuchów na koła bez napędu może jeszcze pogorszyć sprawę. Wcale nie poprawia to "sterowności"

prezi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-04 00:16:01
nie kobieta ino drifter :-)

maxicoveri
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-02-03 23:42:14
komentarz usunięty przez użytkownika

DeNNiSpro
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-02-03 22:01:26
komentarz usunięty przez użytkownika

Agona
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-03 21:25:07
nie prwada ze lepsze opony na tyl. zalezy jak wpadniemy w poslizg. poza tym wszedzie musza byc dobre.

linaxis
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-02-03 21:19:08
komentarz usunięty przez użytkownika

exact
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-02-03 21:15:36
Łańcuchy należy zawsze zakładać na oś napędową, a lepsze opony na tylną, która to odpowiada za stabilność i prowadzenie pojazdu.

Starbreaker
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-04 01:22:49
polemizowałbym... to prosta fizyka: lepiej jak wyprzedza nas tył niż gdy przód jedzie gdzie chce - to tyczy się opon. Z łańcuchami jest gorzej, bo jeśli nie są tam gdzie napęd to często wręcz pogarszają przyczepność.

exact
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-04 09:55:37
Można się z Tobą zgodzić, ale wszystkie źródła oraz moje doświadczenie mówi, że lepsze opony z tyłu nie dopuszczają do poślizgów, a poślizg podsterowny łatwiej opanować lub nie dopuścić do niego nie przekraczając pwenej prędkości, z kolei łańcuchy zakładamy zwykle, gdy już nic nie pozwala nam ruszyć z miejsca, a montaż ich na osi innej niż napędowa nic nie pomoże.

xnt1
    Ocena: -12 (glosow:12)
2015-02-03 21:03:53
Po co te łańcuchy, wystarczą dobre opony i śmigasz bokiem aż miło.

marmly7403
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-02-03 20:42:28
z oponami jest podobnie bo wszyscy zakladaja lepsze tam gdzie maja naped a to guzik prawda, tam gdzie ma sie naped mozna gazem wyprowadzac

Bebok_69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-03 22:05:43
O ile masz na przedniej napędowej zimówki.

dawid0007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-03 20:40:07
komentarz usunięty przez moderatora

Sly79
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-02-03 20:31:51
moze auto blondynki. ale zakladam ze lancuchy zakladal jakis typ. a jezeli skonczyl juz robote a nie jestto zdjecie "w trakcie" to poprostu jakis idiota a nie blandynka

szwagier2286
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-02-03 20:16:48
Tu łancuchy powinny być na tył, poczytajcie trochę lub do fachowca się udajcie.

zimnylechh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-03 22:06:15
to w sumie jest ok jak jedziesz na wstecznym

klajp
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-03 19:55:45
acha to o łańcuchy chodzi ja myślałem że o parkowanie :)

lysyrkc
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-02-03 19:33:27
Jeżdżę e39 3d i wolał bym mieć łańcuchy z tyłu na górskich drogach niż z przodu bo jadąc powoli przodem zawsze się skręci jakoś a przy słabej przyczepności tyłu po dodaniu gazu auto pójdzie bokiem,wiem co mówię to moja 3 bmk-a i 1 pare razy zrobiłem 360 jak miałem słabe opony z tyłu...Ale jak ktoś woli na przód to ja wiochy nie widzę każdy kierowca inaczej prowadzi

robert34
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-02-03 19:12:58
brak wiochy a niewiedza wstawiającego

tomm66
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-02-03 19:46:03
to fakt,ale pewnie z powdu jazdy tylko rowerem i pewnie nikt nie zna zasad zakladania lancuchow na kola ...no moze prawie nikt

Popmean
    Ocena: 2 (glosow:34)
2015-02-03 19:08:40
Buhaha... komentarze pokazują przekrój wiekowy gimbazy na tym serwisie... dzieci myslaly ze znalazly super obrazek bo naped ma na tyl a lanzuchy z przodu. To informuje was dzieci ze jak zrobicie prawko to posiadziecie wiedze o tym ze najlepsze ogumienie, lancuchy i wszystko poprawiajace przyczepnosc jak nie mozna miec na 2ch osiach to sie ma na osi skretnej! Najwazniejsza jest kontrola nad samochodem a nie przyspieszanie. Co by tu daly lancuchy z tyłu gdyby kierowca jechal z gorki po gorskiej seprentynie i probowal skrecic a samochod pojechal by na wprost? Spadł by z tymi lancuchami w przepasc

kosmita36
    Ocena: 6 (glosow:22)
2015-02-03 20:28:44
gościu nie wiem co bierzesz ale łańcuchy zawsze zakłada się na koła napędowe samochodu napęd na przód łańcuchy na przód napęd na tył łańcuchy na tył. Co ci da kontrola nad samochodem jak koła będą buksowały w śniegu i samochód nie pojedzie

kicaj997
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-02-03 20:36:07
Widzę, że kolega nigdy nie jeździł tylnonapędówą i nie zaliczył poślizgu nadsterownego. Widziałeś kiedyś tzw. TIR-a z łańcuchami na osi kierowanej? Łańcuchy zawsze zakłada się na oś napędzaną, nie chodzi tu o przyśpieszenie ale utrzymanie przyczepności i toru jazdy, przede wszystkim podczas ruszania. Przy skręcaniu łańcuchy spełniają rolę drugorzędną- tu pomogą wyłącznie dobre opony. Parafrazując Twoją wypowiedź: po co możliwość skręcania jak nie ruszysz z miejsca- oczywiście to żart.

wlocho1
    Ocena: -9 (glosow:17)
2015-02-03 21:05:21
Czlowieku co Ty Tira do osobowki porownujesz...? Jak mialem samochod z napedem na tyl i mialem dwie opony zimowe to zawsze na przod zakladalem, a nie na tyl... Jezeli nie masz pojecia jezdzic samochodem z tylnim napedem i sie boksujesz w sniegu, to znaczy, ze slaby jestes...

Bebok_69
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-02-03 21:54:07
Kosmita36 albo jesteś trollem, albo głupcem i guzik wiesz o jeździe górskimi szlakami. Tam albo zakładasz łańcuchy na wszystkie koła albo jesteś w D... ogólnie to mając tylko jeden komplet zakładasz go na krętych podjazdach i zjazdach na przód. Jak założysz na tylną napędową to strzelasz sobie w kolano. Co Ci dadzą łańcuchy na tylnej jak przód idzie prosto lu zgodnie z pochyleniem bocznym jezdni ? Wiem co piszę bo od lat to przerabiał różnymi blaszakami (od tych małych po te wielkie).

Bebok_69
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-02-03 22:04:16
Na wąskich, krętych drogach w górach nie pomogą Ci łańcuchy na samej tylnej, napędowej osi, no chyba iż jest to "zestaw". Nawet w solówkach lepiej mieć łańcuchy na skrętnej i dobre opony na napędowej niż odwrotnie. Przód pierwszy wypada z drogi i nie porównujcie tu prostych szerokich dróg do tych wiejskich w górach.

kris072
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-03 22:10:34
popmean ty pewnie z warszawy jesteś..ja mieszkam w górach i mam tylny napęd...proszę nie przyjeżdżaj tu bo zakorkujesz drogę..ekspercie..już cię widzę w kopnym śniegu

Zba72
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-02-04 13:34:54
@wlocho1 - boksowanie w śniegu to jakiś nowy sport?

wlocho1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-04 21:48:49
Bebok nie chwytaj za literki... Tak poza ty co ja sie bede udzielal... Wiekszosci brak tu doswiadczenia...

Popmean
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-04 23:16:09
komentarz usunięty przez użytkownika

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-05 12:23:06
Popmean, a czy ty w ogóle wiesz, do czego służą łańcuchy? bo z tego co piszesz, nie masz nawet zielonego pojęcia, jaki jest ich cel i przeznaczenie ... Łańcuchy są na kopną nawierzchnię po to, by można było się ruszyć, a nie do zwiększenia przyczepności. Łańcuch na nie napędzanej osi nie tylko nic nie pomoże, ale wręcz utrudnia jazdę, bo znacznie zwiększa opory toczenia włącznie z ryzykiem zablokowania koła.

przemek.5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-08 15:52:33
komentarz usunięty przez moderatora

saintmichele
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-02-03 18:54:06
Od.p.i.t.o.l. się od blondynek!!!

Dune
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-02-03 18:55:47
Do garów.

Bebok_69
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-02-03 18:34:42
Od razu blondynki. Sam kilka razy tak robiłem jeżdżąc po górskich wioskach. Wolałem mieć dobrą przyczepność na krętych dróżkach podczas zjazdów niż na tylnej osi napędowej.

moherowyberecik
    Ocena: 56 (glosow:150)
2015-02-03 18:18:44
Wszytko prawidłowo jak zakładasz jeden komplet czy to łańcuchów czy opon zimowych zaczynasz zawsze od przodu.Nie ma znaczenia na ktore koła jest naped.Wstawiający chyba narazie samochodem jeżdził tylko w GTA :)

kicaj997
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-02-03 20:42:30
Typowa opinia właściciela golfa albo innej przdnionapędowej taczki. Gdybyś kiedykolwiek miał przyjemność jeździć tylnonapędówką w zimie nie pisałbyś takich bzdur. Łańcuchy zakłada się na oś napędzaną!

Bebok_69
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-02-03 21:56:49
Jeśli zakładasz tylko jeden komplet "zimówek" i to na przód, a zwłaszcza przy tylnonapędowcu to gratuluję pomysłowości i levelu głupoty.

bingo73
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-04 09:03:18
nie wolno zakładać łańcuchów na oś nie napędzaną - nie tylko, że nic nie dają, to jeszcze mogą znacznie ograniczyć przyczepność przez punktowe blokowanie koła (zmienne opory toczenia).

darti123
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-02-04 09:10:02
Skąd tu tyle plusów , wstydzcie się tumany .

plkwn
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-04 09:36:07
Hahahaha. Daleko byś nie zajechał z tylnym napędem i łańcuchem z przodu. To tak jakby mieć napęd z przodu i częściowo zaciągnąć ręczny :)

krzychoo33
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-02-04 10:35:07
Nie wierze. Az tyle osob w tylnonapedowce zaklada lancuchy na przednie kola? Gdzie wy macie mozgi ???

Zba72
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-02-04 14:06:59
@moherowyberecik - Ty chyba również samochodem jeździłeś tylko w GTA. Łańcuchy montuje się na koła osi napędowej. W przypadku samochodów z napędem na wszystkie koła łańcuchy należy montować zgodnie z instrukcją obsługi. Jeśli nie ma instrukcji, łańcuchy montujemy na tylnej osi.

kasagaz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-04 23:47:57
jeżdzę od 10-ciu lat z tylnym napędem i napiszę ci to w jak najprostszy sposób moherowy debilu, jak jeździć gdy auto w osi napędowej nie ma przyczepności i jak hamować silnikiem szczególnie w zimie???

bravoteampolska
    Ocena: -7 (glosow:13)
2015-02-03 18:13:57
ten sposób wcale nie jest zły,kierowca ma możliwość kontroli a opony zimowe pozwolą mu jakoś powoli się wygrzebać, lepsza taka opcja niż pruć 100 po śniegu i przy skręcie kierownicą dalej lecieć bezwładnie w przód.

Zba72
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-04 13:44:05
To jest bardzo zły pomysł kolego.

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-04 15:57:59
łańcuchy są po to, by się wygrzebać, a zimówki, by mieć trakcję ... łańcuch pozwala się wgryzać w kopny śnieg tylko wtedy, gdy koło jest napędzane.

Adamus_Papus
    Ocena: -32 (glosow:34)
2015-02-03 17:47:20
komentarz usunięty przez użytkownika

micha1
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-02-03 17:52:24
Pisać nie umiesz a chwalisz się telefonem.

harlem
    Ocena: -1 (glosow:15)
2015-02-03 18:15:28
komentarz usunięty przez użytkownika

cavefalcon
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-03 17:39:38
komentarz usunięty przez użytkownika

kubatron600
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-03 17:59:02
ma łańcuchy z przodu na kołach a BMW ma napęd na tył ...

Vitas91
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-02-03 17:59:38
Albo 4x4

brej
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-02-03 18:49:26
i prawidlowo ze ma lancuchy z przodu ja pier... takie cos na glownej

cavefalcon
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-03 22:58:26
komentarz usunięty przez użytkownika

Tarboszek
    Ocena: 9 (glosow:25)
2015-02-02 22:46:26
może woli komfortowo skręcać, niż przyspieszać bez możliwości skrętu?

plkwn
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-04 14:24:18
Przecież przednie koła mu się nie ślizgają, bo nic nimi nie kręci xD Komfortowo skręcać? Jeździłeś kiedykolwiek samochodem z tylnym napędem? (cofanie golfem to nie jazda z tylnym napędem :P)

thor102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-02 22:23:44
jak by miał 4x4 to łncuchy nie potrzebne idzie po sniegu pieknie

rekin666
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-02-02 21:31:18
A jeśli to xdrive?

Jarewa
    Ocena: -7 (glosow:7)
2015-02-02 22:50:10
Ten model na pewno nie miał.

Vitas91
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-02-03 00:41:04
Już seria e34 miała xdrive. E46 też ma.

pentiumpl
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-03 19:03:15
Benzyna przed liftem taka jak na zdjeciu moze miec 4x4 (325xi i 330xi). 4x4 w e46 bylo montowane od 1999r.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400