Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Powinni blokować wyjazdy posłom i ministrom a nie utrudniać życie normalnym ludziom
mirga  15-02-04, 17:41 Zgłoś
+ 220 -
Dodano: 2015-02-04, 17:41:05   przez: mirga
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 220  Zgłoś nadużycie
192
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
  •  Kobiety tak mają
  •  Kiciuś.
Ukryj komentarze(150)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
risto
    Ocena: 261 (glosow:283)
2015-02-04 20:40:29
Człowiek chce pracować ( kierowca ), ma limit czasowy i szefa nad sobą, a idioci go jeszcze kamieniami obrzucają. Mają przywileje, jak żadni inni i jeszcze im mało. Nie podoba się na państwowej posadzie to zapraszamy górników do pracy u prywaciarzy. Zobaczą 13tki, 14stki i inne bonusy jak świnia niebo. A spróbują zastrajkować to wylecą na zbity pysk. Chcecie utrudniać to utrudniajcie nierobom w rządzie na wiejskiej a nie zwykłym obywatelom. Oni Wam nic złego nie zrobili.

halogen77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-25 13:34:18
W prywatne ręce dać kopalnie to zacznie się opłacać,wyp.... połowę statystów reszta wziąć się do roboty,będzie zysk - będzie premia,trzynastki ??? komunistyczne pozostałości

marillion
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-11 00:20:14
Powinni TIROWCY zatarasować wyjście z szybów w kopalniach żeby "święci" i szanowni górnicy siedzieli pod ziemią parę dobrych godzin lub dni po godzinach pracy. A przy wyjściu jeszcze ich obrzucać kamieniami. Wywaliłbym na pysk takich pracowników bez negocjacji. Święte krowy (górnicy)

chrisling
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-10 22:37:27
komentarz usunięty przez moderatora

marcin1981w
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-10 21:52:55
Pokazac ryje burkow co rzucali kamieniami... To zwykli zadymiarze... Szukaja tylko rozruby... A prawda jest taka jak napisal "Risto" Lepiej bym tego nie ujal. Pozdrawiam!

przemek5d
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-10 05:55:22
Ale co ja tam wiem-to wy skończyliście super kierunki studiów po których macie dużo pracy na kasie w biedro i to nic że mieszkacie w miastach ale na rolnictwie i górnictwie znacie się najbardziej. Niczym eksperci w naszym rządzie. A jak taki górnik może więcej zarobić od was? wykształconych?

przemek5d
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-10 05:44:38
ciemnota i ciemnogród-a o tym że na polityce UE wobec Rosji najbardziej stracili Polscy rolnicy i sadownicy a rekompensaty dostali zachodni rolnicy a nie Polscy to też w tv nie mówią? A Sawicki udaje Greka twierdząc ze wszystko ok

przemek5d
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-10 05:41:19
Ciekaw jestem co wy byście zrobili jakbyście nagle musieli płacić swojemu szefowi za to że wgl pracujecie. A rolnicy w tym roku wychodzą na minusie ale co was to obchodzi ważne żebyście się do pracy nie spóźnili bo szef 100zł premii zabierze-śmieszni jesteście. Nie dziwie się że nie będzie u nas lepiej jak takie gamonie tu mieszkają

przemek5d
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-10 05:36:08
A widze wszyscy obrypani o dopłatach dla rolników o 13-stkach a to w tv nie powiedzieli że początkowy górnik zarabia 1500zł? a dopłaty dla rolników starczają na tygodniowe paliwo? albo 2 opryski?

przemek5d
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-10 05:32:18
idąc waszym tokiem to skoro teraz wszyscy strajkują bo COŚ według was się nie podoba to strajki solidarności były strajkami nierobów i powinniśmy dalej żyć w komunizmie.

gangnam10
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-12 10:49:02
przemek5d - to nie są tego typu strajki co wtedy. Wówczas walczono o zmianę ustroju, teraz walczą o pieniądze. Ja rozumiem, każdy chce zarabiać godnie, ale nie tymi metodami. W ten sposób doprowadzą tylko do upadłości zakładu i co dalej? Będzie kolejny strajk? Znowu wszyscy będą mieli dopłacać. Jak coś jest nierentowne to trzeba to restrukturyzować lub zamknąć. Takie są prawa rynku o które właśnie kiedyś między innymi walczono.

polatka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-09 22:55:57
Jedni dostali od kopaczki, to reszta też się teraz chce nachapać.

nenepall
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-08 19:58:11
też bym jechał

Perpetua
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-02-08 19:57:27
Jak im się z dobrobytu w tyłkach poprzewracało to trzeba ich zwolnić. Na ich miejsce wsadzić więźniów, którzy też żyją z naszych podatków i niech tyrają nieodpłatnie na swoje utrzymanie. Tu pensje będzie brał tylko pilnujący klawisz i może kopalnie z długów wyjdą ;D

martenka28
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-08 17:10:43
gdzie teraz jest policja przecież po tym filmiku można rozpoznac tych ludzi ja tez jezdze duzym autem i w tej sytuacji zrobił bym tak samo nikt nie ma prawa niszczyc czy otwierac mi samochodu to jest normalny napad

kozak07
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-08 12:45:51
do prywaciarza do roboty to zobaczymy jak postrajkujecie..a tak apropo to nie widziałem jeszcze górnika który biede klepie..pozdrawiam pracujących nie mających nawet prawa powiedzieć że im się coś w pracy nie podoba bo by wylecieli na zbity pysk..

lordgraba
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-02-07 13:08:43
pajace!!!ciekawe czy policja już prowadzi postępowania wobec agresywnych pajaców, którzy zniszczyli mienie rzucając kamieniami, jak i tych którzy otworzyli kontener i próbowali okraść przewoźnika z ładunku. Do pajaca, który to nagrywał: jak na mnie trafisz wraz ze swoimi kolegami, to wiec że szybko skończycie protestować, bo jesteście bandytami, których trzeba odpowiednio ukarać

yamahahaha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-07 11:17:52
Co kierowca winien?Chcą rolnicy swoich praw niech i dą pod sejm i niech zrównają go z ziemią bo tam jest środek piekła a nie na ulicy

arczi25
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-07 07:54:56
Brawo dla kierowcy powinien jeszcze wyskoczyć z samochodu i obić mordy tej bandzie nierobów za to, że otworzyli mu drzwi z auta i naczepy oraz obrzucili czym popadnie. Dlaczego każdy strajkujący uważa, że gdy zablokują droge to coś wywalczą ale nie myślą o tym, że przeszkadzają nam w pracy!!!

bigbob76
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-07 07:06:11
Po piździe na gaz powinien depnąć.

Badyl8512
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-02-06 23:08:11
Górnicza sfołocz w pełnej krasie !!

stizek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-06 18:27:46
Dokładnie risto popieram wyp...dalać do warszawy blokować wiejską i świnki do okoła!

myslow
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-02-06 18:18:31
Za Gierka dostali {barburki,trzynastki ,czternaski}i myślą że im się należy nie chcesz to nie pracuj pod ziemią a dlaczego chcesz mieć a nasze lepiej saper nie ma tych dodatków a myli się tylko raz

noigel
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-02-06 06:46:21
co za banda debili, powrzucać bomby do szybów i byłby spokój

hedonistka
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-02-06 01:57:07
banda debili

crisss83
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-02-06 00:43:21
Ukarać te podziemne krety za takie czyny! Banda Gnoi!

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-06 16:38:04
Protestowali za baronów związkowych a oni ich zrobili w ciula. Spółka dostała sporo że swoich planów, baronowie dostali a za wszystko zapłacą zwykli górnicy, ale to ich i tak nic nie nauczy.

crisss83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-06 00:38:32
komentarz usunięty przez moderatora

kbrowarek
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-06 00:37:22
Darmozjady i buraki na blokadach

bolek_353
    Ocena: 16 (glosow:16)
2015-02-06 00:34:22
a teraz wszystkich idiotów którzy uszkodzili samochód zidentyfikować i obciążyć kosztami to się barany naucza

kasagaz
    Ocena: -17 (glosow:23)
2015-02-06 00:17:46
jasne zaorać górnictwo, ludzi na bruk, zasypać kopalnie przecież stać nas aby węgiel kupić, nawet w przyszłości jak będą dyktowac ceny węgla, na pewno damy radę, jesteśmy przecież tak zajebi@#ie bogaci;)

catherine7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-09 22:36:54
Idź poszukać mózgu

gangnam10
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-02-05 22:55:24
I tak powinno się robić z tym całym motłochem, co by tylko strajkował i blokował. Jak potem ma być dobrze, jak górnicy zamiast pracować (a pracują ciężko i do tego nie mam żadnych uwag) ciągle strajkują. Jak coś się zaczyna im nie podobać to od razu strajk. Trzeba się do kogoś przyłączyć, oczywiście...każdy powód do nierobienia jest dobry.

nowec
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-05 22:35:43
DEBILE!!!!

mariuszjag
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-05 21:54:47
ale wiocha

martin987
    Ocena: 11 (glosow:13)
2015-02-05 21:49:29
Widac po tym filmiku ze gornicy to patologia

alavander
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-02-05 21:43:08
Jak dla mnie idioci!!! Co oni chcą osiągnąć deptaniem po ulicy, poza wkur...m kierowców?! Jeśli liczą na to, że zmienią w ten sposób Polskę, to są w zaje...e dużym błędzie. Jedyne co osiągną, to to że im dupska zmarzną.

mariusz0711
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-02-05 21:32:45
jak się nie podoba na kopalni to do prywaciarza pracować do 67 lat bez barbórki,14-stki,kartek na 300 zł i ekwiwalentu węgla.

rafals_28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-05 20:56:00
komentarz usunięty przez moderatora

boberasta
    Ocena: 14 (glosow:16)
2015-02-05 19:49:00
Wielki plus dla kierowcy

wieslav
    Ocena: 12 (glosow:14)
2015-02-05 19:41:34
Czemu nie pojadą do Warszawy zablokować Sejm, Ministerstwa i Ambasady (zwłaszcza tą na Pięknej)? Co im da blokowanie drogi w jakiejś pipidówie i utrudnianie życia innym ciężko pracującym ludziom? W takiej sytuacji kierowca powinien przycisnąć pedał gazu (obrona konieczna), bo ta banda idiotów jeszcze by go zlinczowała. Gdzie jest policja żeby wpisać mandaty za utrudnianie ruchu i zatrzymać tych co rzucali kamieniami?!

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-05 19:32:35
komentarz usunięty przez moderatora

Krysias
    Ocena: 11 (glosow:13)
2015-02-05 19:19:57
A jeszcze zakłamane media podają że ich popieramy, że 68% jest za nimi a to gówno prawda. Są dla ludzi jak wrzód na tyłku. Fałszywe sondaże precz!!

letrox02
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-02-05 21:03:52
Pewnie ankietę robili wśród górników, a i tak 32% nie zrozumiało pytania

marec27
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-05 19:17:13
komentarz usunięty przez moderatora

Krysias
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-05 19:13:59
w dupach się im po przewracało z lenistwa. Niech żrą sobie węgiel lub spieprzają do Niemiec. Nie dowozić im żarcia skoro blokują!! Lesery zakichane, nieroby.

jurrek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-05 19:10:54
Ruszyć tyłki z przed komputera i przegonić na cztery wiatry to podłe towarzystwo wzajemnej adoracji

zajcew26
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-05 22:17:54
Idź pierwszy, pójdę za Tobą.

lordgraba
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-07 13:16:01
to ja z Wami

Ostrogoth
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-02-05 18:12:24
Dobrze tak frajerom strajkującym. Jego akurat nie interesuje ich problem, bo zapewne ma własne jak dostawa na czas!

pawelk1304
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-05 18:06:49
chamy i prostaki

shakur2201
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-05 18:02:38
komentarz usunięty przez moderatora

lukaszo
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-02-05 17:15:10
A jaki jest mandat za blokowanie drogi? Bo chyba tym górnikom to trzebaby włotać parę stówek. Chociaż może nie, bo o 15-tki będą się kłócić.

Buju220
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-02-05 17:13:52
Blokujcie sobie swoich prezesów albo posłów a nie uczciwie pracujących ludzi którzy nie mają 14 pensji.

raf31sla
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-02-05 17:01:13
Uzbroić policję w ostrą amunicje to będą ryle spokojnie do roboty chodzić za 1800 jak inni.

docent84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-05 16:48:51
komentarz usunięty przez użytkownika

YaPaE
    Ocena: 19 (glosow:21)
2015-02-05 16:46:48
Górnicy banda kretynów która tylko myśli o sobie, że oni chcą to i tamto a o reszcie Polaków i przyszłości górnictwa już nie. Pomyśleli by bardziej ogólnie w temacie energetyka , zeby elektrownie na węgiel miały lepszą przyszłość. Banda kretynów którzy tylko myśla ile tu zarobić więcej... Mozecie minusować ślązki

alternativ81
    Ocena: 14 (glosow:16)
2015-02-05 16:36:59
POWINNI POZAMYKAĆ WSZYSTKIE NIE RENTOWNE KOPALNIE PROBLEMU BY NIE BYŁO ZE STRAJKAMI

jk112
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-02-05 16:33:30
rolasy jak się chcą mścić za dziki to niech się mszczą na swoim ukochanym ministrze rolnictwa notabene pierwszego wieśniaka RP!popieram kierowcę ciężarówki bo sam też bym tak zrobił

Tygrysek77
    Ocena: 13 (glosow:15)
2015-02-05 16:33:06
popieram kierowce, tez bym tak zrobił tylko, że szybciej bym jechał.

lukashhekk88
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-02-05 16:32:39
bydło

aribaa
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-02-05 16:27:11
i dobrze zrobił popieram !!!!

papa78
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-02-05 16:19:01
Niech sie gorniki pie.....ne zajmą praca a nie strajkami, bo mnie nikt nie dopłaca. A im sie tylko należy

margi84
    Ocena: 13 (glosow:13)
2015-02-05 15:55:33
pojeby, robia wszystko zeby innym ciezko pracujacym utrudnic zycie

pironet12
    Ocena: 12 (glosow:16)
2015-02-05 15:48:48
i wszystkie mordy z nagrania pociągnąć do odpowiedzialności.w dupie się tym górnikom porzewracało

marcin1426a
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-02-05 15:42:11
Jakim to trzeba być kretynem żeby dopuścić się takiej napaści na niewinnego człowieka.

ensis
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-02-05 15:34:53
No to się pokazali :| Straszne bydło :/

Pablo93csw
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-02-05 15:31:00
zablokowali drogę zwykłym ludziom ,zamiast wziąć się za rząd. a rząd ma to i tak w dupie te blokady na osiedlowych drogach. a kamieniami niech oni sami w siebie rzucają. za takie coś na miejscu kierowcy lub tej firmy przewozowej zgłosił bym to na policję za napaść z bronią w ręku i zapłacenie za szkody. otworzyli tylne drzwi w naczepie ,ładunek mógł być warty ze 100 tys zł, ciekawe kto by za te szkody zapłcił wywołane przez tych hmmm, "huliganów". PO takim filmie jakoś inaczej nagle patrze na tych górników. W zacofanych krajach kamieniami rzucają!!

piotrulek
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-02-05 14:59:10
W państwie prawa, zadaniem policji jest dbanie o porządek i bezpieczeństwo na drodze, która jest własnością państwa. Tymczasem grupa zbirów napada w biały dzień na pojazd przewożący towar (notabene przewoźnik zapłacił 100 tys. opłat i koncesji za bezpieczne korzystanie z państwowych dróg), publikuje nagranie z napadu w internecie a państwo ma to serdecznie w d... Skoro państwo i policja nie jest w stanie spełniać swojej roli, należy takie instytucje rozwiązać.

czacha666_2004
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-02-05 14:43:55
Dobrze Olejnikowa (choć babę ciężko strawić) powiedziała przewodniczącemu Piotrowi Dudzie w wywiadzie, w którym stwierdził, że górnicy protestują bo chłop na śląsku musi zarobić na całą rodzinę, bo tam jest taki model rodziny, gdzie kobieta zajmuje się domem, na co Olejnik mu odpowiedziała, że w całej pozostałej Polsce jest model gdzie pracuje zarówno mężczyzna jak i kobieta.

YaPaE
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-05 16:51:05
Duda to slązak i też myśli tylko o sobie, żeby ci górnicy nie przenieśli się pod jego hate i kobiete mu nie wyruchali...

szulcik
    Ocena: 11 (glosow:13)
2015-02-05 14:33:40
Powinni zrobić tak jak ,zrobili rolnicy z \francji ,powinni jechać pod ten burdel na wiejskiej i tam powinni rzucić z kilka ton węgla i podpalic to w piz&D&u ! a tych zdrajców wywiesić powinni na slupach.

radomel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-05 16:17:02
komentarz usunięty przez moderatora

luken66
    Ocena: 11 (glosow:13)
2015-02-05 14:01:11
Odkąd pamiętam to górnicy u nas strajkują. Jest demokracja, jak im źle to zawsze można zmienić pracę. Nikt ich na siłę nie zmusza do tej którą wykonują. Niech się też jeden z drugim zastanowi o co w ogóle walczą. Czy o chleb dla siebie? Czy o pełne portfele swoich szefów? Na miejscu tego kierowcy wziąłbym te nagranie i zgłosił się na policję, jest nagrane czarno na białym kto w tym uczestniczył, więc winnych ma jak na dłoni. Co im ten kierowca zawinił? Cwaniaki w grupie, ciekawe czy w pojedynkę też by byli tacy odważni.

DkNG
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-02-05 14:00:53
bydło i zwykle chuligaństwo wyładowujące swoją postkomunistyczną frustracje na bogu ducha winnych ludziach... nie chce tu przy okazji zgrywac biednego pokrzywdzonego warszawiaka ale jak górnicy stoczniowcy czy inni zwiazkowcy przyjeżdżają do stolicy i blokuja pół miasta to nie cierpią politycy czy prezesi ich spółek tylko zwykli mieszkancy jadacy do pracy, wiązacy dzieci do szkoły itd. ale zadymiarz ma to w gdzieś grunt to zrobić bardache i nie wazne kto na tym cierpi

kurwamac02
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-02-05 13:55:56
pie*dolone bydło. Gardzę wami gUrnicy. Oto obraz socjalistycznych ścierw, które jedyne co potrafią to wyciągać rączki do państwa po pieniądze. Do roboty darmozjady!

maniman5
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-02-05 13:35:28
no niestety ale dla mnie to ci strajkujący TO BURAKI!!!

kopernik339
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-02-05 13:25:23
A ja Zycze wam aby ludzie zablokowali wjazdy do kopalni i niech was wywalą za nieuzasadnioną nieobecność w pracy .

zulka123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-05 13:24:57
Powinna tam wjechać policja i ich spałować po głupich łbach, za takie wieśnaickie zachowanie. Tak przynajmniej by było gdyby to robili pseudo kibice np. a w końcu kazdy w tym kraju równy.

LeSaux
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-02-05 13:23:35
Gdyby kierowcy ciężarówek planowali strajk - proponuję blokować wjazdy do kopalni

bikerepublik
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-02-05 12:05:02
powinni tych idotów co rzucali kamieniami za wandalizm ukarać !!!!

dolek11
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-02-05 11:49:32
To jest najgorsze, nie chcę tego mówić , bo to może urazić, ale dobija mnie jak górnicy czują się najważniejsi, a co kierowca nie będzie miał po dupie, gdy przez takich ludzi na drodze, będzie miał obsuwę w transporcie. Niech nie zapominają, że oni też mogą stracić pracę. Protestują, bo walczą o swoje ale irytuje mnie gdy w tej walce w "słusznej sprawie" po dupie dostają inni pracownicy, którzy też mogą stracić swoje źródło utrzymania przez takich protestujących.

hubertberger
    Ocena: 14 (glosow:16)
2015-02-05 12:40:31
Oni nie walczą o swoje tylko o nasze. Z naszych podatków chcą dopłat, a kto dopłaci tobie czy mi, albo takiemu kierowcy? Nikt.

dolek11
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-05 16:30:04
Dokładnie tak jak mówisz, btw co oni chcą osiągnąć blokując drogi, polityk będzie miał to głęboko w swoim poważaniu, a taka firma logistyczna, która np przerzuca kontenery na tirach do portów, albo za granicę. Opóźnienie wywoła opóźnienie kolejnego kierowcy, to zaś wywoła dalsze obsunięcia w transporcie. Co do dopłat, tak fakt to my podatnicy dokładamy im do tego węgla.

rafalnet13
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-02-05 11:39:36
jak mnie zwolnią to mam się wysadzić w markecie lub stanąć na środku drogi? niech uderzają tam gdzie trzeba do odpowiednich instytucji a nie jak bydło, nie chcą na żadne ustępstwa iść tylko mało i mało mają.

faille
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-05 11:43:16
komentarz usunięty przez moderatora

adek67
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-05 11:28:34
BRAWO!!!!!!

miodzjo
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-02-05 11:19:35
Brawo dla tego kierowcy!!

namor6555
    Ocena: -4 (glosow:14)
2015-02-05 11:16:30
czemu zaraz wyzywać ? prawda jest taka że rolnicy zdychają z niedostatku.W itdtym roku tylko maliny się opłacały.Jabłka zniszczone pod drzewami.Zboże zabierali kombajniści, bo się za kombajn nie zwracało.itd.lista jest bez końca. A z dzikami tez mają rację-moje miejsca na grzyby to teraz żerowiska TROCHĘ ZROZUMIENIA I SZACUNKU. Pozdrawiam

yaiba83
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-02-05 11:41:23
A co ten kierowca ci zawinił, że się na nim mścisz? Masz inteligencję kiszonego ogórka?

dolek11
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-05 11:53:52
U nas problem tkwi w tym, że jest rozwarstwienie w rolnictwie, bogaci rolnicy, którzy dostają bardzo duże dotacje unijne kontra rolnicy posiadający mniejszą ziemię, którzy właśnie cierpią, bo u nich będzie to bardzo widoczne i dotkliwe, gdy część zbiorów zostanie zniszczona itd.

Greg0666
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-02-05 11:12:50
Bardzo dobrze, mógł paru przejechać.

krzyzyk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-05 11:08:23
nie wolno blokować ruchu drogowego!!! za to jest mandat!!!

sambakicikici
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-02-05 11:07:18
Powinni zablokować największy dom publiczny w Polsce jakim jest sejm i senat.

juperson
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-02-05 11:00:52
Mam wujka górnik- nie mają wcale tak kolorowo ale takie zachowanie jest karygodne bez znaczenia w jakim zawodzie się pracuje. Ciekawi mnie co powiedzą jak im dostawy do biedronki nie zrobią bo poblokują wszystko, wtedy się najedzą ale chyba węgla:((

Robson_2010
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-05 10:58:05
komentarz usunięty przez moderatora

bruniak
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-02-05 10:41:18
Piasku bym z kopalni takim baranom nie pozwolił wydobywać.

volvosp6
    Ocena: 16 (glosow:18)
2015-02-05 10:39:15
Kierowca nie ma 13 , 14 depotatu do węgla na zime. musi zapracować.Jag go zwolnią z pracy tokur . .a nie dostanie 50 tysi odprawy. Tymi kamieniami to w was górnicy. GIEREK wasROZPASPUDZIL.

nixonlr
    Ocena: -26 (glosow:30)
2015-02-05 10:42:04
a skąd wiesz że nie ma innych dodatków, premii za małe zużycie paliwa, rozłąkowego ?? Wiesz jak akut w tej firmie płacą ??

krzyzyk
    Ocena: 12 (glosow:12)
2015-02-05 11:06:30
ja ci powiem jak w tej firmie płacą, tak samo jak w każdej innej polskiej!!! Jakie ty chcesz rozłąkowe dla kierowcy???? w dupie byłeś gówno widziałeś!!!

profalok
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-05 13:08:34
nixonlt--- Ty chyba piszesz to z zagranicy , prawda?

krzyzyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-06 11:47:00
nix to chyba jakiś górniczy troll, pewnie wynajęty przez związki!

lamparcica
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-02-05 10:34:53
Ciekawe co by było,gdyby taki jeden z drugim został przejechany przez tira.Sami pod niego włażą debile.

nixonlr
    Ocena: -16 (glosow:18)
2015-02-05 10:39:58
Na pasach !!! są chyba jakieś przepisy ruchu drogowego ???

lamparcica
    Ocena: 11 (glosow:11)
2015-02-05 10:42:39
Oczywiście że są...pieszych też one dotyczą...

nixonlr
    Ocena: -12 (glosow:14)
2015-02-05 10:45:46
Nie ma prawnie uregulowanego czasu w jakim można przejść.

Vlad32
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-02-05 11:34:24
nix Ty to taki troll jesteś. nic nie wiesz a komentarze tworzysz :) Kodeks drogowy Art. 14. Zabrania się: -wchodzenia na jezdnię: bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych,

mp1916
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-02-05 11:44:02
Art. 14. Zabrania się: wchodzenia na jezdnię: bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych; zwalniania kroku lub zatrzymywania się bez uzasadnionej potrzeby podczas przechodzenia przez jezdnię lub torowisko;

luken66
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-05 14:03:39
Można by stwierdzić, że kierowca działał w samoobronie, bo zatrzymując się nie wiadomo jaki los by go spotkał.

kbrowarek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-06 00:50:22
nixonlr cos tak zacichl w tych komentarzach poszedles do kopalni sie wyplakac?

egon785
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-02-05 10:32:13
Lepiej niech jadą na dół i głodują. Taka forma protestu jest ok:)))

maran_hand
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-02-05 10:30:47
Tak wlasnie wyglada strzal we wlasne kolano. Popieram gornikow ale teraz zastanawiam sie czy warto za takie bydlo kciuki zaciskac..

Vlad32
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-02-05 11:36:10
Popierasz ich bo ?? Wymień powody dla których właśnie górników należy popierać :)

maran_hand
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-02-05 13:37:56
dlaczego ? ano dlatego, że nie jest tak jak mówią rządzący. długi kopalni nie wynikają z faktu, że węgiel jest deficytowy. powodem są wysokie podatki i pensje rad nadzorczych, czyli ludzi z nadania władzy. upraszczając: gdybyś miał własną firmę, zatrudniał pracowników, płacił im uczciwe pensje, niestety zabrakło by Ci na podatki to firma była by deficytowa ? w rozumieniu rządzących tak. dlatego lepiej byś ją zamknął i wysłał ludzi na bezrobocie.. gdzie tu sens i logika ?

maran_hand
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-05 13:45:09
dalej: Czesi kupili w Polsce kopalnie Silesia która przynosi im zysk a górnikom godne zarobki w rocznym podsumowaniu zbliżone do tych co strajkują.. polski przemysł praktycznie już nie istnieje a to co robią świnie przy korycie to ostatni akt dobijania umierającego. a po kopalniach zostaną już tylko lasy. lasy które istnieją od zawsze a podczas rządzenia PO okazały się być bankrutem.

Zba72
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-05 14:58:42
Widać po komentarzach że zakłamanym szmaciarzom z wiejskiej udało się podzielić naród. Nikt za nikim się nie ujmie, nikt nie zrozumie sytuacji jaka spotyka innych. Każdy dba tylko o swoje dupsko a szmaciarzom z wiejskiej bardzo to odpowiada. Oczywiście zachowanie w stosunku do kierowcy jest karygodne bo przecież ten kierowca to taki sam robotnik jak oni, ale głównie wynika to z bezsilności wobec szmatławego "systemu".

kapselxxx
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-05 10:22:19
niech te pedały sejm blokują a nie zwykłym ludziom utrudniają życie

nixonlr
    Ocena: -27 (glosow:29)
2015-02-05 10:17:28
o co wam ludzie chodzi na blokadę górnicy mieli zgodę od miasta i policji. Była legalna trwała max 2 godziny. Jak protest jest legalny trzeba to szanować a nie w ludzi na pasach wjeżdżać

mrdaniel
    Ocena: 14 (glosow:14)
2015-02-05 10:22:39
Jaką zgodę? Gdyby mieli zgodę to by nie łazili w te i we wte po przejściu na pasach. Zachowują się jak buraki i narażają zwykłych obywateli co mają dużo gorzej na utratę zarobków. Ja nie widziałem żeby ktoś kogoś przejeżdżał a szkoda.

nixonlr
    Ocena: -13 (glosow:15)
2015-02-05 10:43:48
Bez zgody policja by ich rozgoniła, byłem na podobnych protestach widziałem wszystkie zgody.

yaiba83
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-02-05 11:44:02
Ty jakiś górniczy troll jesteś?

boberasta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-05 19:51:15
Do roboty byś się wziął a nie na strajki łaził

kbrowarek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-06 00:52:12
Szanowac to ja moge ludzi pracujacych a nie opier..dalajacych sie na ulicy

konniox5
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-02-05 10:16:21
To jakas paranoja -ci gornicy sa nienormalni i jeczcze tyle maja przywileji,z tej kasy poprzewracalo sie w glowach.To zwykli bandyci

nixonlr
    Ocena: -13 (glosow:13)
2015-02-05 10:18:52
Napisz jakie maja przywileje, których nie ma nikt inny

reecoom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-05 11:10:11
komentarz usunięty przez użytkownika

Vlad32
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-02-05 11:45:15
13 i 14 pensja .. o tyle o ile 13stki sa wypłacane w całym chyba sektorze publicznym o tyle 14stki specjalna premia mają nieliczni ... 14stki to jest nagroda za coś ... skoro kopalnie mają straty to za co mają dostać górnicy 14stki ?? Kolejnym przywilejem jest deputat węglowy ... 8 ton .. niestety większość górników nie potrzebuje węgla :)) więc odbiera deputat w gotówce ok. 600 pln za 1 tone :) No i wcześniejsze grube emerytury :) A skoro kopalnie przynoszą straty TO ZA WSZYSTKO PŁACIMY MY PODATNICY i NAM Z WDZIĘCZNOŚCI GÓRNICY BLOKUJĄ DROGI Dzięki górnicy

kbrowarek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-06 00:54:05
Ja nie mam 13-ani 14 wysytarczy pajacu?

krzychu52
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-02-05 10:15:32
niech się za prace wezmą a nie pajacują na ulicach za dobrze mają za dużo przywilejów mają jak by mieli takie przywileje jak u prywaciarza to by wtedy nie mieli czasu na takie strajki

dzyndzel11
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-02-05 10:11:55
debile co im przeszkadza zwykly kierowca??? za malo zarabiaja to niech do innej roboty ida barany!!!!

jurrek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-02-05 10:10:57
górnicy = pasożyty

dzyndzel11
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-02-05 10:10:11
debile co im przeszkadza zwykly kierowca??? za malo zarabiaja to niech do innej roboty ida

roger696
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-02-05 10:03:48
ciekawe czy te guralskie barany by tak chetnie wyszły na ulicze za czasów ZOMO, potrafia tylko normalnym ludziom robic pod górke i wszczynac zadymy, dla mnie sa tacy sami jak kibole podczas zadym

hubertberger
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-05 12:49:08
Za czasów ZOMO, to oni byli takimi świętymi krowami z takimi przywilejami, że im się do kibla nie chciało chodzić, a gdzie protestować, ale co się dziwić, jak cały kraj robił na nich. Trochę im się teraz pogorszyło to wyją do księżyca i szczekają na uczciwie pracujących ludzi, którzy nigdy tak dobrze jak oni nie mieli.

Krysias
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-05 19:27:40
Śląsk to nie górale także nie porównuj nas nigdy do tego ścierwa.

egon785
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-02-05 09:40:15
To tylko dowód na to że powinno się się siłą rozgonić ten zbydlęciały motłoch!

Vultus
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-02-05 09:05:17
Rany, co za bydło. Jak mi by się próbowali do kabiny dostać i zobaczyłbym że towar chcą kraść to bym tak wolno nie jechał tylko noga na gaz i kilka placków by zostało na drodze. Ludzie źle wam to męczcie polityków a nie innych niewinnych.

beeveer
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-02-04 23:05:30
przecież te śląskie ćwoki tak walczyły o kapitalizm... i co, nie podoba się?

krzyzyk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-05 11:09:54
a gdzie masz ten kapitalizm????

hubertberger
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-05 12:52:23
Kapitalizm to wyzysk człowieka ( proletariatu) przez człowieka (kapitalistów) dla korzyści majątkowych, wiec u nas jak najbardziej jest kapitalizm. ;)

Czaplak
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-04 23:05:05
tylko żądania i żądania...

risto
    Ocena: 261 (glosow:283)
2015-02-04 20:40:29
Człowiek chce pracować ( kierowca ), ma limit czasowy i szefa nad sobą, a idioci go jeszcze kamieniami obrzucają. Mają przywileje, jak żadni inni i jeszcze im mało. Nie podoba się na państwowej posadzie to zapraszamy górników do pracy u prywaciarzy. Zobaczą 13tki, 14stki i inne bonusy jak świnia niebo. A spróbują zastrajkować to wylecą na zbity pysk. Chcecie utrudniać to utrudniajcie nierobom w rządzie na wiejskiej a nie zwykłym obywatelom. Oni Wam nic złego nie zrobili.

grechu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-05 16:05:40
szczera prawda

zajcew26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-05 22:15:35
Nie masz pojęcia jak się z Tobą zgadzam.

herayo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-06 00:35:42
dałbym 600 plusików, jakbym mógł :) Zgadzam się w pełni

Boyyyy24
    Ocena: 13 (glosow:13)
2015-02-04 20:34:52
Debile i tyle .Pomysleli by o innych a nie tylko o swoich dupach ,. Co ten kierowca zawinił .??? jest w pracy takze marodzine dzieci i dom a nie wiesniakiblokuja pozbawiaja go pieniedzy i i strat .owszem rozumiem ze wam żle ale zrozumcie tez innych .... nie tylko wy pracujecie ciezko . ciekawe ktoremu by sie spodobalo siedziec za kółkiem dwa tygodnie a zona i dzieci w domu bez tatusia . a tu jeszcze jakies cwele blokuja i niszcze samochód za który pewnie mu odraca z wyplaty ale co was to obchodzi samoluby was interesuje tylko wasza Dupa szkoda ze nie popatrzycie ze ten kierowca dostarcza towa

anlit
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-02-04 19:58:34
kierowca z tira miał rację !! jemu płacą od kilometra !!

RuterFull
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-04 18:54:24
Ciekawe kiedy się "zgapnoł że zajumali" mu towar...

letrox02
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-02-05 10:15:50
o towar bym się nie martwił, Ci idioci nie potrafią odpiąć pasów, całe życie tylko strajkują

kriss220
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-02-04 18:06:58
juz dość "biednych" górników

akr69
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-02-04 17:51:16
postperelowska banda cwokow


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600