Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gall Anonim  15-02-07, 18:11 Zgłoś
+ 245 -
Dodano: 2015-02-07, 18:11:40   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 245  Zgłoś nadużycie
278
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Toruń przeprasza.
  •  Piąteczek piątunio .
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
wiocha1984
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-09 01:11:44
Masz rację w 100%. Ale intencją autora tego absurdu był być może taki żart. Analogicznie możnaby pokazać absurd z jakimś meblem - i do tego komentarz "przy produkcji tego stołu/szafy nie ucierpiało żadne drzewo". W domyśle: bo stół/szafa zostały zrobione z mydła i powidła. Przy czym wiadomo, że są stoły za 30pln oraz za ponad 1 tys pln. Gall Anonim to chyba nr.1 w płodności nowych absurdów :) Gdyby nie on ... to byłaby tu cisza :) jak w poniedziałki w sejmie na Wiejskiej :)

ekorre
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-09 14:44:15
Polecam wpisać na Yt z czego robi się parówki. mniemam,że wam się odechce jesc...

ekorre
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-09 14:40:30
komentarz usunięty przez moderatora

tyran60
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-02-09 08:35:18
nie ma parówek i parówek. Są tylko parówki. Składem nie różnią się zasadniczo. Tłuszcz zwierzęcy woda polepszacze smakowe tzw. chemia, nazwa i odpowiedni marketing. Dlatego są jedne po 6 a inne po 26. Oczywiście trochę różnią się w smaku i wyglądzie ale to różnice powierzchowne. Ja żadnych parówek nie jadam od wielu lat, nie ważne czy są po 6 czy po 26. Smacznego

heerind
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-08 19:11:04
O jezus jak kupujesz parówki 6zł za kilogram to się nie dziwię, że możesz tam mięsa nie zastać, ale jak kupujesz za 15zł-20zł to masz wartości zbliżone do 100% zawartości mięsa.Populistyczna wiocha byle się dostać się na główną.

wiocha1984
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-09 01:11:44
Masz rację w 100%. Ale intencją autora tego absurdu był być może taki żart. Analogicznie możnaby pokazać absurd z jakimś meblem - i do tego komentarz "przy produkcji tego stołu/szafy nie ucierpiało żadne drzewo". W domyśle: bo stół/szafa zostały zrobione z mydła i powidła. Przy czym wiadomo, że są stoły za 30pln oraz za ponad 1 tys pln. Gall Anonim to chyba nr.1 w płodności nowych absurdów :) Gdyby nie on ... to byłaby tu cisza :) jak w poniedziałki w sejmie na Wiejskiej :)

rebel_with_halo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-09 16:08:09
komentarz usunięty przez użytkownika

wiocha1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-09 17:38:41
Hmm ... kurcze, nei wiedziałam. To też musi być absurd, skoro nie mozna napisać komentarza bez zalogowania w systemie, a można upublicznić czyjeś zdjęcie bez konieczności logowania się???? Dziwne. No, ale nie mam podstaw Ci nie wierzyć :) Co mam w takim razie myśleć o innych użytkownikach wiochy, którzy czasami "jadą Gall Anonimowi po całości" , lżąc mu i ubliżając za jego wrzuty :) Jest takich wielu :)

rebel_with_halo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-09 20:35:30
komentarz usunięty przez użytkownika

rebel_with_halo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-09 20:39:45
komentarz usunięty przez użytkownika

Agona
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-02-08 15:00:24
co dzien zjadacie o wiele gorsze rzeczy i nawet nie macie o tym pojecia...

Kpt.Nemo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-08 14:49:06
Przy produkcji nie , ale przy konsumpcji. Bo to bardziej wybuchowe niz jadalne.

Python013
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-02-08 12:42:40
Zerknijcie sobie w "Biedrze" na parówki w filii - 1kg za 5,99zł i ani grama prawdziwego mięsa w nich nie ma. Aż strach to jeść i do tego zapijać tanimi napojami wypełnionymi tablicą Mendelejewa.

Python013
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-08 12:47:05
Ups *w folii* :)

rebel_with_halo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-08 13:23:35
komentarz usunięty przez użytkownika

kontroler
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-08 17:23:38
komentarz usunięty przez użytkownika

linaxis
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-08 12:13:43
Parófki

koksiken
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-02-08 11:21:37
W parówkach nie musi byc dużo mięsa.. w naszej diecie nie potrzebujemy go aż tyle. Skład parówek to zmielone skóry, ścięgna itp. One właśnie zawierają ogromne ilości kolagenu, który jest nam niezmiernie potrzebny do życia... Dokładnie jak tutaj jedzenie typu parówki czy salceson jest wyśmiewane, a to błąd. Oczywiście, że najlepiej wybierać parówki dobrych firm, w których jest niska zawartość tzw. "dodatków". Mówię wam, jedzmy parówy! Są zdrowe! Zobaczcie wykłady, wypowiedzi dr. Jerzego Zięby, lub kupcie jego książkę "Ukryte Terapie". Facet rozwala system.

hubertberger
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-02-08 11:15:00
Masz racje, zwierze ucierpiało przy zabijaniu go, nie przy produkcji. To, że nie ma mięsa w parówce, nie znaczy, że nie jest ona ze zwierzęcia...

maran_hand
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-02-08 10:38:20
Jedyny znany mi produkt gdzie dodatek w postaci szczura podnosi jego wartosc ;)

rusofil-pedofil
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-08 10:16:50
Każdy i tak to wp...dala.

Itanimulli
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-08 13:32:57
Mów za siebie

barbarella123
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-02-08 10:15:01
komentarz usunięty przez moderatora

robolov
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-02-08 10:04:40
bzdura!, Są parówki i "parówki".. tak samo jak jest chleb i "chleb" zresztą z każdym produktem tak jest... jakość = cena, chcesz kupić tanio, to jesz syf. Tu nie ma żadnej filozofii, tak jest skonstruowany dzisiejszy świat, wszędzie pełno tanich "zamienników".

wiocha1984
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-02-08 07:58:19
Bardzo prawdopodobne , skoro zawartość mięsa w dzisiejszych parówkach jest śladowa. Za to człowiek później cierpi, jak się takiej chemii obje.

Xandu89
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-08 11:26:51
A gdzie teraz niby nie ma chemii?

wiocha1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-08 13:07:35
w ogórkach kiszonych , w kapuście kiszonej , w buraku czerwonym ... Pieczywo można kupić/zrobić samemu bez chemii, wedliny można kupic/zrobić samemu bez chemii i wypełniaczy sojowych. Twaróg można sobei samemu zrobić, soki warzywne (marchew+jabłko+burak czerwony). Problem jest w zgłupieniu człowieka, i takim pędzie do fast fooda, chociaż wiek wymusza na człowieku stosowanie diety i uwazne dobieranie pokarmów. Można jeść zdrowo lub nie.

rebel_with_halo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-08 13:28:51
komentarz usunięty przez użytkownika

wiocha1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-08 14:09:27
Nie miałam na myśli eko-warzyw. Trzeba weny i wkładu własnej pracy, aby jeść tanio i zdrowo. Kiedys nasze babcie tylko tak robiły, przy okazji wychowywali więcej dzieci. Nie kupuję eko-warzyw w sklepach, bo znam jednego dostawcę z mojej okolicy, który ma plantację BIO-marchwi, kopru i czegoś tam jeszcze. To jest jeden wielki kant dla naiwnych, lub dla zaspokojenia EGO tych, których stać płacić więcej. Co stoi na przeszkodzie odkupić latem od znajomego działkowicza ogórki, kapustę, pomidory i porobić sobie na zimę przetwory? Nie potrzebna mi do tego półka z eko-warzywami w Tesco ...itd

wiocha1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-08 14:19:14
Rebel - powiem Ci ciekawostkę, ale nie traktuj tego jako reguły powszechnej. Znajomy z pracy ma gospodarę i krowy. Odstawia mleko, ma podpisane kontrakty. W zeszłym roku, za nadprodukcję mleka zapłacił karę 40 tys pln. Teraz się mocno pilnuje, i przestrzega limitów unijnych. Ale krowy nie wiedzą co to limity unijne, ani polityka rolna. Zatem jestem w stanie zrobić twaróg z 400 litrów mleka, wychodzi mi z tego 40kg twarogu. Obdzielamy się tym ze znajomymi za free. Na sernik kładę np.2kg twargou. Ilu jest w PL takich rolników, którzy mają problem z nadprodukcją? Takie głupie czasy nastają.

marazzzz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-09 08:57:38
Więcej ucierpisz jak się sztachniesz spalinami z Jelcza stojąc na przystanku obok typa co jara czerwonego viceroya.

rebel_with_halo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-09 16:40:10
komentarz usunięty przez użytkownika

rebel_with_halo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-09 16:48:34
komentarz usunięty przez użytkownika

Bebok_69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-09 19:50:02
Co do tych produktów "eco" byłbym bardzo ostrożny. Jeśli chodzi o warzywa to straganiarze lubią oszukiwać i wszystkie pochodzą z tego samego poletka lecz jedne np. zostały umyte, a drugie nie. Pewnego razu widziałem pod Biedrą kolesia z fermy kur (podjechał firmowym samochodem), który zakupił tam chyba z pół palety jajek. Ten sam koleś chodzi od bloku do bloku i sprzedaje jajka jako te lepszej klasy. Produkty ECO mogą być eco o ile użyte półprodukty producentów zewnętrznych nie są na samej chemii. Walą nas w rogi ile tylko się da bo ten ogłupiony naród łyka wszystkie bzdury jak kamel


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300