Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Religia pokoju
lysylublin1984  15-02-10, 16:36 Zgłoś
+ 379 -
Dodano: 2015-02-10, 16:36:53   przez: lysylublin1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 379  Zgłoś nadużycie
289
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(56)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
NieWstydzeSie
    Ocena: 12 (glosow:26)
2015-02-16 20:18:45
Tu nie chodzi o Islam. Tu chodzi w ogóle o religię. Nieważne jaką. A konkretnie o jej fanatyzm. Chrześcijanie też byli kiedyś nie gorsi od szeregów Państwa Islamskiego. W sumie nie tylko za czasów wypraw krzyżowych, ale i nie tak dawno w Palestynie gdzie nacjonalistyczne ruchy strzelały muzułmańskim dzieciom w głowy. Dla mnie religia to największe zło na świecie. To przez religię, brat potrafi bratu strzelić w łeb. To religia i jej wartości które wydają się być tak miłosierne skłócają rodziny na świecie. " Okryłeś/łaś nas hańbą" itd. Niestety najwięcej fanatyków jest w Islamie. Prawd

lllolllekk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-20 08:33:05
Nie ma sensu żeby jakiś kretyn oglądał Dawkinsa bo nie zrozumie... i jeszcze się dowie, że jest kuzynem małpy, a do tego zwierzęciem i się obrazi!!!

lllolllekk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-20 08:29:08
Ha ha ha ha po obrazku można wywnioskować że autor jest człowiekiem który nie potrafi czytać i przyswajać wiedzy... Warto zgłębić stary testament ohhh miłujący swych nie przyjaciół katoliku, a dowiesz się jak najlepiej wybić cały lud lub jak odpowiednio zgwałcić kobietę. Każda religia to totalna bajka, którą kazdy może interpretować jak chce i zabijać rękami swoich "wiernych". Może zanim wstawisz głupi obrazek poczytaj no dobra pooglądaj chociaż coś, a nie opieraj się nawiedzy przekazanej przez babcie o dobrej bozi...

derfidel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-18 21:46:41
dla wielbicieli islamu wpisać w yt gangbanggoat. dla każdej kobiety zakochanej w beżowym

mojekonto23
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-17 22:57:32
Niech mi ktoś pokaże kiedy i gdzie katolicy miłowali swoich wrogów. Islamiści są wredni i się do tego jawnie przyznają. Jeśli ktoś Ci z nienacka wbije nóż w plecy, to bądź pewien, że to był... katolik.

forrestgump87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-17 19:33:15
Film był pod takim tytułem, stąd mi się wzięło.. Richarda Dawkinsa, polecam

Meloman1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-18 02:47:31
Dawkins to nudziarz i tandeciarz. W dodatku mało oryginalny.

antony
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-17 12:38:07
gdzie jezus nauczał zabijajcie nieprzyjaciuł stary testament jest zydowski a nie katolicki tylko ze bez starego testamentu nie zrozumie sie nowego testamentu mahomet nauczał zabijajcie niewiernych gdzie kolwiek sa i muzułmanie trzymaja sie swej religi to sa prawdziwie wierni islamu wypełnija przykazanie mahometa

Maciek256
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-17 12:19:05
powinna przeczytać stary testament,tam bóg nie jest dobry i miłosierny.

aneta.buziaczek
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-02-17 07:52:17
Nie dajcie sobie wmówić, że religia jest zła. Źli są fanatycy religijni, którzy zabijaliby w równym stopniu innowierców jak i rodzimowierców, z uwagi, że są zbyt mało religijni. Najgorszym jednak z tych fanatyzmów jest ateizm i socjalizm w imię którego wymordowano na świecie, w zaledwie jedno stulecie ponad 100 milionów ludzi.

taternik1971
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-17 07:40:27
Z ramienia jakiej religii działał Hitler i Stalin ?

aneta.buziaczek
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-02-17 07:48:31
no właśnie oboje byli czerwonymi zbrodniarzami...

sambakicikici
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-17 12:24:53
A czy Hitler był komunistą??? Trochę wiedzy historycznej by się przydało.

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-17 16:14:36
Z ramienia żadnej religii. Działali z ramienia swoich chorych przekonań, które dorównują przekonaniom fanatyków religijnych. Nie mniej jednak nie argumentowali ich istnieniem wymyślonego przyjaciela, wykorzystując w ten sposób głupotę ludu, zrobili to w nieco inny sposób.

taternik1971
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-02-18 08:21:15
Czyli byli ateistami .

lllolllekk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-20 08:34:37
Hitler idioto był katolikiem i swoje przemówienia opierał na biblii totalny idioto!!!!!

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-21 18:12:08
Taternik1971, jak ktoś ma rozumowanie na poziomie dziesięcioletniego dziecka, to bardzo współczuję. To, że ktoś nie opiera działań na religii, tylko na swoich przekonaniach (ideologia =/= religia!), nie znaczy, że jest ateistą. Chociaż Hitler na początku usprawiedliwiał swoją nienawiść do Żydów chrześcijaństwem.

forrestgump87
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-02-17 02:46:32
"Synowie Lewiego uczynili według rozkazu Mojżesza, i zabito w tym dniu około trzech tysięcy mężów.." Stary testament to dopiero kopalnia perełek. Krew płynie strumieniami;) a islam, chrześcijaństwo i judaizm wywodzą się z tego samego.. To źródło wszelkiego zła jest. Świat bez religii byłby lepszym miejscem. A etyka to sprawka ewolucji, wykształcony, XXI-wieczny świecie.. Tfu!

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-17 05:42:10
religia była dobra bo wpajała niemalże siłą normy moralne w czasach pozbawionych masowej komunikacji i szerokiej wiedzy o świecie ale w dzisiejszych czasach jest przeżytkiem jeśli chodzi o jej masową formę

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-17 16:16:18
Wszelkiego to za dużo słowo, bo na pewno nie każde zło jest wynikiem religii. To źródło zła, ale na pewno nie wszelkiego.

Meloman1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-18 02:45:02
Popieram: świat bez religii byłby dużo lepszym miejscem. Dlatego należy po prostu zakazać religii, a opornych nawrócić siłą na ateizm. Bardzo opornych - po prostu zlikwidować. Wtedy świat będzie lepszy.

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-02-17 01:18:47
To tylko świadczy o tym, że chrześcijanie (nie licząc kilku pacyfistycznych odłamów) są o wiele gorsi, bo przez 2 tys. lat w imię tej "miłującej" wiary mordowali na potęgę. Nawet dzisiaj - kto jest za karą śmierci? Głównie partie (i ich elektorat) PRAWICOWE, czyli "bogobojne". Muzułmanie w swym fanatyzmie przynajmniej nie są obłudni. To, jak postępować z wrogami, podlega w Koranie interpretacji i różne grupy różnie te zapisy interpretują. Słowa Jezusa w Biblii są natomiast jednoznaczne. I co z tego? I nic. Wierni wiedzą lepiej.

grog
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-16 20:36:47
milujcie swoich nieprzyjaciol, przeciez to glupie

thyr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-16 21:15:53
jak najbardziej bo o tym kto ocenia decyduje podmiot i skoro podmiot ocenia ze to moj wrog wymusza to na nim odpowiednia do tego slowa postawe .Nie mozna milowac nieprzyjaciol bo to sprzecznosc sama w sobie

NieWstydzeSie
    Ocena: 12 (glosow:26)
2015-02-16 20:18:45
Tu nie chodzi o Islam. Tu chodzi w ogóle o religię. Nieważne jaką. A konkretnie o jej fanatyzm. Chrześcijanie też byli kiedyś nie gorsi od szeregów Państwa Islamskiego. W sumie nie tylko za czasów wypraw krzyżowych, ale i nie tak dawno w Palestynie gdzie nacjonalistyczne ruchy strzelały muzułmańskim dzieciom w głowy. Dla mnie religia to największe zło na świecie. To przez religię, brat potrafi bratu strzelić w łeb. To religia i jej wartości które wydają się być tak miłosierne skłócają rodziny na świecie. " Okryłeś/łaś nas hańbą" itd. Niestety najwięcej fanatyków jest w Islamie. Prawd

NieWstydzeSie
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-16 20:22:27
Prawdopodobnie dlatego, że jest to dość silna religia z silnymi zasadami. Są też muzułmanie, którzy chcą dialogu - Liban, Egipt. Wiem, że po ostatnich wydarzeniach ciężko w to uwierzyć, ale tak jest. Wystarczy zobaczyć jak muzułmański Egipt zareagował na zabicie swoich CHRZEŚCIJAŃSKICH" obywateli. Niestety w wielu krajach islamskich religia wciąż jest jednością z prawem. I tam jest najgorzej - Iran, Arabia Saudyjska itd. Ale religia sama w sobie jest złem. To przez nią rozpadają się rodziny, ludzie się odwracają od siebie. W imię czego? Któż nie jest ważniejszy jak rodzina? Bóg albo Allac

herbataizelki
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-16 21:33:52
Problem potęgi religii polega na tym, że ludzie jej nie rozumieją. I o ile w przypadku spotyka się ślepą indoktrynację od dziecka, tak w chrześcijaństwie, w którym jest raczej większa swoboda wpajania "norm" religijnych, spotykamy się po prostu z nieznajomością historii i pisma. Nie znam ani jednego katolika, który przeczytał Stary Testament (i nie bajeczki o Adamie i Ewie, czy Noem, które są zaledwie małą jego cząstką, tylko cały Stary Testament, pełen okrucieństwa). Btw. katolicy mają zwyczaj wybierać sobie to, co wydaje im się ok, a odrzucać to co im się nie podoba.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-17 15:54:59
Też uważam, że religia to największe zło na świecie. I gorąco popieram kraje, które religii zakazały, jak Związek Sowiecki, Albania czy Kambodża oraz Chiny w okresie Mao - życie tam było jak niebiańska sielanka, bez całej tej nienawiści, jaką niesie ze sobą religia.

zakalinki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-16 19:49:48
kto wymyśla takie zdjęcia?

cebulak666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-16 19:12:31
hmmm mordowac... no ale czemu mam milowac swoich nieprzyjaciol, mam na mysli wrogow? bełkot

kurwamac02
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-16 18:47:48
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-16 19:48:08
A nawet gdyby przyklad ,ktory wyniosles z domu byl powielany w Polsce czesciej ...to co? Mamy podziwiac Twoja nienawisc? Mamy kibicowac Twojej obludzie? Wnioskuje ze nie jestes moherem a palasz nienawiscia do Polakow za to ze maja swoja wiare. Masz pretesje do marionetki ze skacze bo ktos rusza sznurkami?To so tylko biedni ludzie,czesto w tragicznych sytuacjach zyciowych.Tacy ludzie domagaja sie wiary w lepsze pozniej. W tym syfie w Polsce wcale sie nie dziwie ze wierza w cuda wianki bo sa bardziej prawdopodobne niz dalsza egzystencja tego kraju.

kurwamac02
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-02-16 20:25:31
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-16 20:28:20
komentarz usunięty przez moderatora

kapsell
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-16 18:35:39
Odsłoniła twarz i dłonie - dziwka! (info dla gimbaz - ironia - co to znaczy sprawdzić na Wiki)

barbarella123
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-02-16 17:51:16
komentarz usunięty przez moderatora

BeneathYou
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-02-13 08:47:16
to dlatego w imieniu religii katolickiej zamordowano kilka milionów ludzi? to, że jest tak napisane nie znaczy, że tak jest.

kary1977
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-02-10 19:17:55
Przecież obie religie wywodzą się z tej samej wiary i niewiele się różnią. Największa różnica jest w interpretacji przez poszczególne odłamy.

Rexica
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-02-10 20:38:14
Ohhhh...

kary1977
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-10 20:53:49
Rexica kusisz?

uczsie
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-10 18:38:43
Ej to fejk Ta muzłumanka jest prawie całkowicie rozebrana ;x

JeBusChytrus
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-02-10 18:18:56
komentarz usunięty przez użytkownika

gajcy
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-02-10 18:31:13
Adolf hitler byl lewicowcem, zapomniałeś o tym?

spacz
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-02-10 19:11:34
komentarz usunięty przez moderatora

gajcy
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-02-10 20:05:43
Jebus , co do małych dzieci to pewnie w kosciele byly takie przypadki, ale byly tez wsród innych grup. Ale tylko partie lewicowe dążą do legalizacji pedofili o czy mozna sobie poczytać w internecie

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-10 20:18:34
komentarz usunięty przez użytkownika

maxicoveri
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-02-10 17:32:27
a w Radiu Maryja sychac jak kochaja swoich nieprzyjaciół komunistów,masonów,żydów i innych!hahaha

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-10 17:52:36
komentarz usunięty przez użytkownika

gajcy
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-02-10 17:56:11
Piętnowania kłamstwa, mówienie czegos innego niz TVN, GW ,TVP to nie jest nawoływanie do nienawisci, nie przypominam sobie by w tym medium ktos namawiał kogos do zabijania. ;) a ty w rozmowie ze mna powiedziałeś ze zalujesz ze komuna nie wymordowala katolików , jak zapomniałeś o tej wypowiedzi mozesz pewnie ja znalesc w historii :)

maxicoveri
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-02-10 20:07:01
Zwłaszcza stary testament jest pełen miłoŚci.Dlaczego kiedyś msze były tylko w łacinie?ŻEBY BIEDNY LUD NIE ROZUMIAŁ O CO CHODZI?

kary1977
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-02-10 20:16:02
Maxi nie Starotestamentuj katolikom bo nie mają pojęcia o treści pomimo dwóch lekcji religii tygodniowo przez tyle lat.

gajcy
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-02-10 20:16:09
Max, ale nas obowiązuje nowy testament , i msze sa po polsku, ty w kosciele byłeś kilkaset let temu, od tamtego czasu duzo sie zmieniło.:)

gajcy
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-02-10 20:23:37
I to jest tez dowod ze nie słuchałeś RM bo ono tez jest po polsku. :) .

kary1977
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-02-10 20:31:14
Stary nie obowiązuje?Przykazania księżom nie pasiły bo jedno im biznes psuło.Czy moze grzechy boga trzeba pod dywan zamieść?

spacz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-10 17:28:08
komentarz usunięty przez moderatora

evender
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-02-10 17:17:01
Ta z gołą głową ani chybi katoliczka , taką samą prawdę głosi jak i ksiądz że ślubuje czystość i ubóstwo ...

derfidel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-18 21:49:45
no to o księdza ci chodzi czy o nią? bo beżowi wszyscy jednacy. tylko mają takie określenie - takija - powiedzą ci wszystko hehehehe
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Żeby kózka nie skakała
  •  Gdy Turek
  •  Nie ma palenia na stacji
  •  Nie drażnij byka!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300