Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Mieć takiego szefa
maxicoveri  15-02-17, 14:42 Zgłoś
+ 428 -
Dodano: 2015-02-17, 14:42:58   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 428  Zgłoś nadużycie
399
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Wymuszenie
  •  W temacie
Ukryj komentarze(53)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
misiekM
    Ocena: 40 (glosow:44)
2015-02-17 17:39:35
Mam pomysł wszyscy dajmy po złotówce wynajmijmy Erbasa wsadzmy tam wszystkich złodziei z naszego rządu i prezesów spółek skarbu państwa i wyślijmy do Rosji może będziemy mieli szczęście i Putin ich zestrzeli zanim dolecą . Mogę poswiecic się dla kraju i zostac pilotem

zalaPL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-08 00:31:36
nie macie pojęcia ile zarabiają przeciętni pracownicy ZUS więc RYJ KAPCIU!!!!!!!!!!!!!!

mojekonto23
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-20 23:11:31
Winni są sami ludzie - przez bierność. Dosłownie dzisiaj moja matula dostała polecony z ZUS. Kilka tygodni temu zgłosiła się do lokalnej siedziby ubezpieczyciela z prośbą o ponowne przeliczenie jej emerytury. I dzisiaj przyszła odpowiedź. Spodziewała się właśnie 27zł na rękę więcej, a dostała... ponad 300zł netto więcej!!!! Z drugiej strony ZUS to BANDA ZŁODZIEI!!!

megasam1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 14:06:42
A na wiosnę zamiast liści będą wisieć Qurwyzlisty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

d_j_siwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-18 22:20:35
komentarz usunięty przez użytkownika

d_j_siwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-18 22:19:15
komentarz usunięty przez użytkownika

sraczka123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-18 20:49:09
misiekM ma dobry pomysł.....

rex-tor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-18 20:45:40
komentarz usunięty przez moderatora

Baron_Sanedi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-18 20:13:44
czyli z tych 4,2 mld zł na każdego emeryta wyszło by 70 zł podwyżki na rok

tomekk84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-19 22:31:26
Widać, że z matematyki nie byłeś najlepszy skoro mylisz mln z mld.

sysuniabmw
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-02-18 19:48:22
ZUS- Zakład Udręki Społecznej

ricki
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-02-18 17:24:50
czystym kurestwem jest okłamywanie społeczeństwa, pracuję w ZUS i przez 4 lata łącznie otrzymałem...0zł. podwyżki podobnie jak moi współpracownicy. Więc nie pierdolić mi tu głupot, podwyżki może i były dla wybrańców (na szczęście odchodzącego) prezia.

misiek2004
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-18 20:31:33
A gdzie tu kłamstwo? Czy ktoś napisał, że ZUS dał podwyżki WSZYSTKIM swoim urzędnikom? Nie. To oczywiste, że grube ryby się karmi, a płotki g... dostają.

shreek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-18 16:49:33
O... z Wiochy się dowiaduje że dostanę podwyżkę :D Sssssssssssuper. W tamtym roku dostałem całe 7 zł brutto podwyżki w ZUS. Polecam wszystkim pracę w tej instytucji - po 11 latach mam prawie 2300 brutto :)

Sealtiel
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-18 18:30:02
Nikt nie pluje tu na biedę z okienka. Wiadomo że premie nie są dla plebsu, tylko dla "zasłużonych". Przyjrzyj się czy aby twój kierownik, naczelnik czy jak się tam ten wasz kacyk zwie, nie ma aby ostatnio lepszego humoru.

DkNG
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-18 16:05:49
Zakład Utylizacji Szmalu

Antycyponek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-18 14:42:39
komentarz usunięty przez moderatora

czort803
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-18 13:14:29
komentarz usunięty przez użytkownika

szydera88
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-18 13:17:10
więc wyjdźmy na ulice nie ma na co czekać

marcinko83
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-02-18 12:48:04
Kopacz utajniła raport NIK w sprawie kontroli ZUS,czego się bała?Tusk ukradł 300 mld zł z OFE i wpompował to kasę w ZUS-na jak długo ona starczy?

szydera88
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-02-18 12:29:44
sami na to pozwalamy i zastanawiam sie kiedy ten naród przejży na oczy i zrozumie że jedynym wyjściem jest drugi majdan tyle że w polskim wydaniu

bogus64
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-18 11:15:14
komentarz usunięty przez użytkownika

rzsams
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-02-18 11:02:14
Czysta manipulacja. 4,2 mln rocznie na 46 tys. pracowników ZUS to średnio 7,60 zł miesięcznie na głowę. Licząc w drugą stronę - 29 zł miesięcznie dla 4,97 miliona emerytów daje 144 miliony miesięcznie, czyli 1 miliard 700 milionów rocznie... czyli jak byśmy nie liczyli - pracownik ZUS dostanie zaledwie ćwierć tego co emeryt, patrząc globalnie - ZUS na podwyżki przeznaczy 2 promile z tego co będzie nas kosztowała zewaloryzacja emerytur. Żeby było jasne - nie jestem za podwyżkami pensji w ZUSie, ale ten mem to słaba próba manipulacji.

DeiVXX
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-18 10:46:28
Grabią nas jak grządki na polach a ludzie i tak w DUPIE ,sprzedają nas jak pomidory na lewo i prawo . Gdzie jest choć minimum ? ? GDZIE

carlos53
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-02-18 10:36:24
Jak długo będziemy to tolerowali. Jak długo ta złodziejska instytucja będzie nas okradsać.

FrankEinstein
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-02-18 10:30:27
No to super. Natomiast na Poczcie Polskiej S.A. (po zwolnieniu już około 30.000 pracowników w całej Polsce) zapadła decyzja o obniżce wynagrodzeń o 400 zł miesięcznie, więc po 25 latach pracy szeregowy pracownik będzie zarabiał około 1300 zł miesięcznie na rękę. Zaj.eb.ście kocham PO-PSL

net244
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-18 10:22:49
uuuuu faktycznie tajne, dowiedziałem się o tym na wiocha

Kowallo32
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-02-18 09:51:52
tak k... skamlcie dalej, wrzucajcie te zdjecia, narzekajcie wieszajcie na nich psy a jak przyjdzie co do czego to i tak z podkulonym ogonem polecicie do urn zeby glosowac na tych samych zlodzieji ot caly polski honor i duma. Zamiast wstawiac te zdjecia i plakac do poduszki trzeba obalic i pogonic to talatajstwo tak jak to robia w innych NORMALNIEJSZYCH krajach, ot chocby ukraina albo rumunia. Ludzie trzeba sie zebrac i wyjs na ulice zeby ZYLO SIE LEPIEJ NAM a nie tym sk...!!

hanauer
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-18 09:34:36
komentarz usunięty przez użytkownika

grzesiekx
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-18 09:22:33
No przecież zbliżają się wybory to trzeba urzędniczemu elektoratowi pokazać na kogo mają głosować, niestety puki ludzie z poza budżetówki będą olewać wybory nic się nie zmieni a rząd dalej będzie drążyć ich kieszenie na podwyżki dla siebie.

muzg
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-02-18 08:47:17
zus - to jest piramida finansowa. od dawna ja to wiem i nieplace ch,,. ani zlotowki

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-02-18 09:14:17
powiedział bezrobotny lub pracujący na czarno

Mr.Spook
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-18 12:19:46
@damian.szefie warzywniaka. Jestem informatykiem, też nie chce by pracodawca opłacał mi zus... wolę dostawać wyższą pensję, płacić zdrowotne, a resztę kasy odkładać na zagranicznych kontach oraz dywersyfikować kapitał w akcjach, fundusze powiernicze itp... Moi rodzice harowali 40-50 lat, oddając pół pensji, teraz nie dostają pełnej 1/3 tego co zarabiali, by nie zdechli, i tak muszę opłacać im prywatne wizyty u specjalistów, bo na NFZ nie dostaliby się w terminach pozwalających na zapobiegnięcie nieodwracalnego pogorszenia stanu zdrowia mimo, że im potrącają składki z emerytur.

misiek2004
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-18 20:41:21
No właśnie problem polega na tym, że nikt nie chce, ale tylko bezrobotni, albo pracujący na czarno nie płacą składek. Gdyby można było powiedzieć "nie", to na ZUS nikt by nie płacił, poza garstką wierzących w socjalizm idiotów.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 10:55:42
Mr. Spook muszę cię rozczarować nie jestem szefem warzywniaka. Każdy kto pracuje na podstawie umowy o prace lub tzw. śmieciowi płaci Zus. Krótko mówiąc robisz na czarno i to jest w interesie twojego szefa a nie twoim. Jeżeli płacisz zdrowotne to musisz płacić pozostałe składki. Nigdzie nie jest tak że pensja jest równa późniejszej emeryturze. Pisanie "żeby nie zdechli" o swoich rodzicach świadczy on tym jaki z ciebie człowiek i naprawdę nie chce pisać jaki. Informatyk a nie ma pojęcia co to jest w ogóle system ubezpieczeń społecznych, żenada!!!!!!!!!!!!!!!!

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-19 10:59:12
Misiek zgadzam się nie płaciła by zdecydowana większość bo większość żyję chwilą i 95& nie odłożyła by nic albo niewystarczającą kwotę żeby żyć na emeryturze. Ta grupa myślicieli byłaby na tyle liczna że poparłaby partię która przyznałaby im emerytury. To nie wiara w socjalizm tylko rozsądek. Nie rozumiesz co to jest zus i jakie ma zadania. Co z tymi którzy nie są zdolni do pracy lub taką zdolność utracili w np. około 30 roku życia. Przecież oni nie zdążyli odłożyć na emeryturę. To wasze bicie piany jest po prostu oderwane od rzeczywistości.

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 23:22:16
Mylisz się. Ten system jest zły i jesteś jednym z nielicznych, którzy jeszcze tego nie rozumieją. Upadnie, bo upaść musi. Tak samo jak musiała upaść komuna. Pytasz, co z tymi, którzy nie zdążą odłożyć na emeryturę... A co jest z nimi teraz? Dostają jakieś śmieszne zapomogi, za które nie da się przeżyć nawet tygodnia. Ba! Nawet ci, co otrzymują emeryturę, ledwo przędą, bo jest głodowa. Ludzie powinni mieć wybór. Po pierwsze, czy chcą się ubezpieczyć, a po drugie gdzie chcą się ubezpieczyć. Konkurencja na rynku ubezpieczeń nie tylko zmniejszyłaby ceny, ale też poprawiła "jakość" usług.

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 23:28:06
Z obecnym systemem emerytalnym są dwa zasadnicze problemy. Po pierwsze opiera się na błędnych założeniach, że ludzi płacących składki będzie zawsze więcej niż emerytów pobierających świadczenia. Dzisiejsza sytuacja demograficzna pokazuje, że lada moment to wszystko runie. Po drugie ZUS jest państwową instytucją, a wszystko co państwowe zawsze jest gorzej zarządzane niż prywatne. Bo ludzi, którzy tam siedzą nie interesuje "dobro instytucji", ale ich własne dobro (czytaj: kradną, ewentualnie trwonią kasę). W wypadku firm prywatnych dobro firmy i dobro właściciela to to samo.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-20 10:24:17
Misiek ten system upadnie tylko w jednym jedynym przypadku - gdy upadnie państwo polskie. Państwo nawet gdyby miało dokładać kilka razy więcej niż dokłada, dokładać będzie. ZUS jest tylko i wyłącznie przekaźnikiem pieniędzy które otrzymuje z naszych składek i rozdziela je na emerytów, rencistów itd. Gdy bilans się nie domyka, państwo dokłada. Im mniej ludzi pracuje a więcej pobiera świadczenia bilans jest jeszcze gorszy. Mówisz że dostają śmieszne pieniądze ale dostają. W twoim utopijnym systemie nic by nie dostali i co zęby w stół? Jeżeli ktoś zarabiał najniższa krajową i pracował parę lat o

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 10:29:02
oczywiście dostanie śmieszną rentę. Jeżeli ktoś zarabiał, powiedzmy dobrze, i pracował dość długo ma sporą rentę - tak to działa. Moja mama miała małe zarobki i niewiele lat pracy to ma grosze, ale jej koleżanka która pracowała dłużej i zarabiała więcej ma rentę około 3000 zł więc nie uważam że to są grosze albo śmieszne pieniądze. Tak na prawdę zasadniczo zgadzam się z twoimi zarzutami ale trochę demonizujesz jedno i drugie. Faktycznie nasz system to system ukształtowany na Bismarcka z takimi założeniami jak piałeś. Problem w tym że trzeba tą tendencję odwrócić gdyż grozi ona nie tylko proble

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 10:34:23
problemami ZUSU ale całego państwa, zagraża to jego ciągłości. Wyjścia mądrego z tej sytuacji nie ma poza naiwnym myśleniem że wszystko co prywatne jest lepsze a ludzie są na tyle świadomi i mądrzy że sami się zabezpieczą. W kraju w którym społeczeństwo jest niesamowicie roszczeniowe socjalnie myślisz że można powiedzieć - dzisiaj każdy myśli o sobie? Powiem ci a co z tymi co utrzymują się ze składek obecnie pracujących, twoimi dziadkami i rodzicami? W tym leży utopijność tej myśli z pograniczy teorii ekonomi i szaleństwa. Wszystko co prywatne jest lepsze? Powiem ci tak - praktycznie się zgadz

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 10:37:50
Popatrz jak ludzie reagują na koncepcję prywatyzacji służby zdrowia? Ja osobiście uważam że jej znaczną część można by sprywatyzować, pozostawiając tylko część w rękach państwa, tą gdzie zysk nie może być ważniejszy niż życie ludzkie. Każdy kto choć szepnął o prywatyzacji musiał się tłumaczyć a ty chcesz żeby ludzie zabezpieczyli sobie starość, o naiwności. Kolejną sprawą jest to że nie wszystko co prywatne jest lepsze bo gdyby tak było to prywatne firmy by nie upadały. Zgadzam się też że w funkcjonowaniu zusu nie wszystko jest ok.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-20 10:40:35
Część pieniędzy jest niepotrzebnie marnotrawiona na zbyt okazałe budynki, samochody itp. Pełna zgoda. Jeżeli jednak słyszę że w zusie zostały wypłacone nagrody dla szeregowych pracowników szeregu kilkuset złotych i wielkie larum jakie podnosi się na wiocha to ogarnia mnie wściekłość. Przecież też tam pracują zwykli ludzie, którzy tak jak ty i ja mają żołądki i rodziny, nie stanowią elity i nie zarabiają krocie. To czysty populizm, hipokryzja i głupota.

admin1944
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-17 20:03:19
MYSLE, ZE EMERYCI TEN EKONOMICZNY BANDYTYZM WEZMA POD UWAGE PRZY WYBORACH NA PREZYDENTA I DO SEJMU - EMERYTOW JEST DUZO I DUUUUZO MOGA !!!.

tasior87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-18 08:47:10
Tylko weź pod uwagę to, że nie każdy emeryt siedzi na wiocha. Patrzą tylko w te telewizory w których puszczają im te wszystkie mało istotne sprawy.

misiekM
    Ocena: 40 (glosow:44)
2015-02-17 17:39:35
Mam pomysł wszyscy dajmy po złotówce wynajmijmy Erbasa wsadzmy tam wszystkich złodziei z naszego rządu i prezesów spółek skarbu państwa i wyślijmy do Rosji może będziemy mieli szczęście i Putin ich zestrzeli zanim dolecą . Mogę poswiecic się dla kraju i zostac pilotem

grzesiekx
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-18 09:24:22
I co ci to da? Jak powiedział klasyk trzeba zlikwidować koryto a nie świnie przy korycie !

hagen24
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-18 15:59:54
Jeden Airbus... drugi Airbus... trzeci Airbus... W samym Sejmie jest 460 darmozjadów, w Senacie 100. I to tylko posłowie i senatorowie, a gdzie ministrowie z zastępcami i zastępcami zastępców, prezesi spółek skarbu państwa i całe zarządy, dyrektorzy i prezesi instytucji powiązanych z państwem, wyżsi urzędnicy w stopniach prezesów, dyrektorów itp. Trzeba by było utworzyć regularne połączenia, ale raczej zrzucać ładunek bo na te samoloty nie wystarczyłoby nawet składek WOŚP.

d_j_siwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-18 22:21:39
mogę zostać ochroniarzem żeby żaden nie spierd*lił :P

GanGstaRR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 19:13:30
Po co chcesz jakiemuś ruskiemu łajzie coś zawdzięczać? Wystarczy o wiele mniej zatankować i problem sam się rozwiąże...

barabarabarabum
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-02-17 15:15:33
Biorąc pod uwagę że w ZUSie pracują normalni ludzie, nie każdy jest prezesem, to nie mają prawa do podwyżek? Tak tylko pytam. Poza tym, nie po cichu, bo jak ktoś chce, to się dowie wszystkiego. Podwyżka w ZUSie nie jest jakąś tajemniczą, ale normalną, zapisaną w ustawie. Dziękuję za uwagę.

ramzes21
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-02-17 17:04:16
To najlepiej zapisać w ustawie możliwość strzelania przez urzędników do petentów. Problem z kolejkami i narzekającymi ludźmi by się rozwiązał.

ender011
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-02-17 14:45:34
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-17 14:58:43
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400