Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Może to jego dom, będzie kiedyś płonął. Co za debil.
lowell  15-02-17, 23:51 Zgłoś
+ 171 -
Dodano: 2015-02-17, 23:51:45   przez: lowell
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 171  Zgłoś nadużycie
272
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie wolno
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
Ukryj komentarze(61)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
hellbert
    Ocena: 56 (glosow:58)
2015-02-18 05:48:29
Dwie uwagi: Polak za kółkiem? Nie ma opcji. Przy całym polskim cebulactwie - kierowcy ustępują drogi karetkom i strażakom bez szemrania. Wystarczy popatrzyć w miastach. Robią wszystko, aby np. środkiem, przy dwóch pasach - było miejsce dla karetki czy strażaków. Czy robią tak dla policji, blue taxi i innych BORowików? Może tu nie. Ale karetki i strażacy? Zawsze. Druga uwaga - właśnie w takich sytuacjach w niektórych stanach USA wozy bojowe jadą. Po to mają te masywne zderzaki. Spychają takich buraków z drogi, i jadą do wezwania. Przydaje się też to gdy ktoś zablokuje z głupoty pas awaryjny.

cobos18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-22 20:28:46
widocznie jest głuchy

kl12123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-21 00:33:56
to ty byłeś tym rozgarniętym kierowcą!

korek75
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-20 14:51:59
Komentują wszyscy a znajomość prawa drogowego leży i kwiczy. Nie chodzi o Usa czy Niemcy ale o nasze. Tak się składa że w Polsce kierowca "powinien" a nie ma obowiązek przepuścić pojazd uprzywilejowany, a kierowca takiego pojazdu pomimo że na sygnale ma obowiązek jechać tak aby nie stwarzać zagrożenia na drodze czyli może przejechać na czerwonym ale musi być pewny że jest to bezpieczne, może przekraczać dozwolona prędkość ale biorąc pod uwagę warunki na drodze. Każde zdarzenie spowodowane przez kierowcę pojazdu uprzywilejowanego to wyłącznie jego wina. i nie ma tłumaczenia że buc nie

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-02-20 19:25:35
"Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani ułatwić przejazd pojazdu uprzywilejowanego, w szczególności przez niezwłoczne usunięcie się z jego drogi, a w razie potrzeby zatrzymanie się" Gdzie tu masz powinien? :|

kl12123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-21 00:27:33
W chorym państwie, chory parlament tworzy chore Ustawy, ale ciemnota w XXI wieku jest gorszą zarazą niż czarna ospa i ebola razem wzięta! Życzę Ci znawco prawa byś czekał na pomoc zgodnie z prawem!

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-25 23:45:42
Spokojnie kl12123. korek75 wymyślił sobie coś, a Ty to łykasz bez zastanowienia. To jest dopiero ciemnota -)

vanilia69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 08:18:42
Co za debil..

ramars
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 00:53:07
I to jest to "bezpieczeństwo" - wmawianie każdemu że czerwone światło to świętość , 50 też i myśleć już nie potrzeba , bo inaczej można "w poślizg wpaść" :)

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-02-19 23:36:47
Nie chcę nikogo obrazić ale doświadczenie mi mówi że to najprawdopodobniej kobieta.

hazef1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-02-19 19:17:02
zabrać mu prawo jazdy co najmniej na rok to by przemyślał burak!

hazef1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 19:15:37
zabrać mu prawo jazdy co najmniej na rok to by przemyślał burak!

Sebo30
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-19 17:44:12
przepisowy taki? czy za głośno muza łupała??

wiosenka0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-19 17:42:36
Co za qrwa zaje*ana!

brumby
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-02-19 17:25:00
Pewnie jakiś Ukrainiec na niemieckich blachach...

boombeel
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-02-19 17:14:36
A może słyszał w radiu, że w muslimskiej dzielnicy się pali...

kalio_o
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 17:08:14
komentarz usunięty przez użytkownika

kalio_o
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 17:07:14
Niestety byłam świadkiem czegoś podobnego w Łodzi w tym roku. Tylko sytuacja dotyczyła karetki pogotowia. Wyglądało to tak: w Łodzi są remonty drogowe, więc przejazd był w połowie zamknięty. Najpierw zidiociały kierowca autobusu wpieprzył się na skrzyżowanie (na które jak się wjechało to nie dało się zjechać bo z każdej strony było coś rozkopane i stały betonowe kloce), po czym okazało się, że kiedy my mamy zielone to on nadal stoi bo przed nim było kilka ciężarowych. Za nami karetka, nie da się ani zjechać, ani cofnąć ani nic. Do przodu - nie, bo autobus. Do tyłu - nie, bo samochody. Na boki

kalio_o
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 17:10:05
Na boki - nie bo betonowe kloce. Jak już autobus przejechał i odblokował nam przejazd do zapaliło się czerwone światło. No i oczywiście przede mną pajac się zatrzymał. Dopiero trąbienie i machanie ludzi którzy zatrzymali się żeby popatrzeć pomogło i idiota wpadł na to, ze skoro za nami karetka jest zablokowana już przez 5 minut to skoro już można się ruszyć to warto to zrobić jak najszybciej. Smutne, że ludzie nie myślą w takich sytuacjach choćby o tym, że nie chcieliby tyle czekać na pogotowie...

malenka696
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-02-19 15:19:39
przecinki w nieodpowiednich, miejscach

JackShephard
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-02-19 16:48:04
Typowy idiota/idiotka co zawsze musi się przyczepić gramatyki. Wal się na ryj obsrana dupo.

wiosenka0
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-19 17:43:48
Jack - typowy kretyn który nie potrafi sprawdzić jaką płeć obraża.

wielkasraczka2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 14:15:35
komentarz usunięty przez użytkownika

sphinx125
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-02-19 14:00:31
USA na bank.Tam każdy debil ma bron i samochód.Powinni buraka do rowu zjechać.Mają pancerne wozy,nie łamią sie gdy baran stanie przy hydrancie,walą szyby,a on jeszcze kasuje mandacik.Jak można nie ustapić wiedząc że jadą ratować czyjeś życie?Trzeba być amerykaninem chyba.

wisz35
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-02-19 14:30:38
jak byś był trochę kumaty to byś sobie przetłumaczył FEUERWEHR na wozie strażackim. A nie piszesz że to na bank USA.

Arme
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 17:44:51
Po sąsiedzku u niemców...

hujochwyt_123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-20 18:47:18
@arme -niekoniecznie ,równie dobrze Austria lub Szwajcaria

lilack
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-02-19 13:53:19
Powinni mu w dupe wjechać i tele w temacie

lamparcica
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-19 13:46:45
Ale młot.

malwinka20001
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-02-19 13:44:23
Kurcze,a nikt z was nie pomyślał,że to mogła być osoba niedosłysząca? Przecież normalny Helmut nie wytrzymał by takiego ryku syreny...

grog
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-19 17:27:10
albo epileptyk mial akurat atak padaczkowy, potem sie jakos pozbieral i pojechal...

marmal39
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-19 19:10:54
ok niedosłysząca ,ale ślepa też ??

ola08
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-19 13:07:41
To pewnie jakaś blondynka robiła makijaż.Żenujące!

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-19 13:04:40
W dupę trzasnąć auto i jechać dalej, kierowca chamski a strażacy zbyt kulturalni ;)

Belialx666x
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-19 13:04:21
Nie mam pewności ale strażacy w takim przypadku mają prawo staranować takiego osobnika który uniemożliwia przejazd na sygnale. Potem zapewne sprawa w sądzie ale każdy sąd uniewinni strażaków bo działali w stanie wyższej konieczności i spieszyli do sytuacji w której może być zagrożone ludzkie życie.

tomek-kt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-19 15:06:02
Powinno tak być jak napisałeś. Niestety, ale nikt nie chce mieć problemów. Załóżmy, że w zielonym aucie za kierownicą siedzi stary dziad, który po uderzeniu/zepchnięciu przez strażaków by dostał zawału i zszedł z tego świata. ZNająć obecne prawa i poprawności polityczne to jeszcze kierowca straży pożarnej by poszedł siedzieć. To prawo powinno regulować takie przypadki. A cymbał z zielonego wozu powinien zarobić solidny mandat i stracić prawo jazdy. Aby zapamiętał na przyszłość, że samochodom uprzywilejowanym należy ustąpić to powinni mu jeszcze zlicytować to auto i dochód przeznaczyć potrzebuj

kogut78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-25 18:04:24
Nie w polszy. W razie jakieś draki zawsze jest winien kierowca uprzywilejowanego wozu, bo przepisy niestety są po to, aby udupić w razie czego kierowcę np.karetki, bo nie zachował szczególnej ostrożności. Sam kulam się posądach, bo przepchnąłem gościa(stał na drodze pożarowej) kiedy nie mogłem dojechać autodrabiną pod palące się mieszkanie. By żyło się lepiej.....kolesiom

ToRnADo147
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-19 12:47:44
Dlaczego wyhamowali i stali za nim?

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-19 12:18:03
Prosta sprawa - w każdym wozie kamerka (nie są to astronomiczne koszty) i spychac takiego barana z drogi... odszkodowanie? jak ma AC to ma odszkodowanie a jak nie to za brak mózgu zapłaci w własnej kieszeni

kirer2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-19 11:56:21
nie rozumiem jak tacy debile zdaja prawa jazdy-chyba za jajka,..

LeSaux
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-19 11:44:49
A tak się Skodziarze obrażają na krążące o nich stereotypy.

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 12:15:42
o wypraszam sobie ;)

Antycyponek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-02-19 11:39:32
komentarz usunięty przez moderatora

malenka696
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-19 15:23:05
straz ma obowiazek pomagac a nie szkodzic. powinni wysiasc i przepchac idiote

vikunia100
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-19 11:13:37
czerwony widząc wóz strażacki wcale nie był lepszy!

pogromgimbusow
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-02-19 10:41:59
Strażacy powinni wyskoczyć z wozu i postawić zielonego na boku,na prawych drzwiach

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-02-19 10:34:38
BABA, BABA, BABA, BABA...

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 13:02:43
Skąd wiesz,że baba? :P

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-19 13:46:55
Statystycznie mam 70% racji...ale do rzeczy. Kobieta może się nauczyć jeździć, może i powoduję mniej wypadków, może i przestrzega przepisów bo ją tego nauczono, ale na wszelkie nowości, przeszkody czy utrudnienia reaguję zongiem. Kobieta nigdy się nie domyśli że trzeba przyspieszyć, przyhamować, zjechać, cofnąć stanąć czy co tam jeszcze żeby ruch był płynny bo ją tego nie nauczono. Daję rękę że moja oblubienica zagnie min 50% facetów...ale swoim autem, daj jej porsche a będzie się musiała wjeździć przez tydzień. Facetowi trzeba 15 minut

mark336
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-18 09:37:31
to jeden z tych dziadków, co będzie płakał przy sprzedaży auta

hellbert
    Ocena: 56 (glosow:58)
2015-02-18 05:48:29
Dwie uwagi: Polak za kółkiem? Nie ma opcji. Przy całym polskim cebulactwie - kierowcy ustępują drogi karetkom i strażakom bez szemrania. Wystarczy popatrzyć w miastach. Robią wszystko, aby np. środkiem, przy dwóch pasach - było miejsce dla karetki czy strażaków. Czy robią tak dla policji, blue taxi i innych BORowików? Może tu nie. Ale karetki i strażacy? Zawsze. Druga uwaga - właśnie w takich sytuacjach w niektórych stanach USA wozy bojowe jadą. Po to mają te masywne zderzaki. Spychają takich buraków z drogi, i jadą do wezwania. Przydaje się też to gdy ktoś zablokuje z głupoty pas awaryjny.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-02-19 11:14:58
Dwie uwagi: Pierwsza nigdy nie jechałeś karetką więc guzik wiesz o polskich realiach. Dużo kierowców ogląda się, robi dziwne miny i zamiast zjechać na bok to hamuje co jest jeszcze gorsze jak jedziesz około 150 km/h a tu debil ci zamiast zjechać zaczyna hamować. Po drugie nie zjeżdżanie policji jest totalnym idiotyzmem bo bardzo często policji, straż i pogotowie jadą na miejsce wypadku i gdy nie ma której ze służb akcja przebiega niesprawnie. Poza tym policja jeździ na akcje ratowania życia, czasami bardziej poważne i niebezpieczne od tych w których uczestniczą pogotowie i straż pożarna. Co in

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 11:17:58
innego BOR, oni w zdecydowanej większości po prostu wiozą vipów. Ludzie pamiętajcie, co by nie jechało straż, pogotowie, policja oni nie jada dla zabawy tylko po to żeby ratować czyjeś zdrowie i życie, bardzo często z narażeniem swojego. Nie ustępując pierwszeństwa nie udowodnicie nic poza swoją głupotą. Nie hamować, zjeżdżać na pobocze. Każdy kto jeździ na sygnałach to wam powie.

szyderca1980
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-19 11:47:16
komentarz usunięty przez użytkownika

szyderca1980
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-19 11:51:27
hellbert masz racje w 100% i mysle dokladnie tak samo , lecz nie wolno zapominac ze w PL i nie tylko jest dosc popularne i naduzywane w srod kierowcow prowadzacych takie pojazdy (karetka, policja ) a mowie tu o naduzywaniu sygnalizaji swietnych i dziwiekowych bo sie mu poprostu spiesz nie do wezwania poprostu nie chce stac w korkach napewno wilu z was bylo swiadkiem takiej sytuacji , A TEN BURAK W ZIELONY CHAM I PROSTAK OBY NIE POTRZEBOWAL POMOCY A KTOS ZACHOWA SIE JAK ON SAM NA TYM FILMIE I BEDZIE MIAL LIPE Z SZYBKIEJ POMOCY

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-19 12:19:38
damian karetką albo wozem straży pożarnej 150 km/h? chyba w grze komputerowej... co do reszty zgadzam sie z Tobą

damian.szefo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-19 12:21:39
wozem strażackim to faktycznie jest mało osiągalne ale karetką jak najbardziej

jw12
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-02-18 02:53:18
ja, w necach ornung mus zain:))) czerwone światło to czerwone światło :)! trep jakich mało :)

Daroeu
    Ocena: -6 (glosow:10)
2015-02-18 00:44:07
Zaraz beda komentarze, ze w tym zielonym pewnie Polak siedział.

bula76
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-02-18 09:24:34
Polak by przepuścił.

mctommi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-18 00:26:33
Ooo. I to nie w Polsce, tylko na cywilizowanym zachodzie...

kris072
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-02-18 00:06:18
kierowca strażak..pełen SZACUN..ja bym w życiu nie wytrzymał!!!!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400