Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale przyjemnie sobie to przeczytać.
dedede666  15-02-19, 14:08 Zgłoś
+ 334 -
Dodano: 2015-02-19, 14:08:22   przez: dedede666
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 334  Zgłoś nadużycie
404
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Edukacja
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
Ukryj komentarze(30)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
akr69
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-02-23 19:08:28
jestes lepszy niz Bear Grylls, mimo ze matka Cie wylyzeczkowala to zyjesz i mozesz takie mundrosci ludowe pisac:)

pasternakis
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-27 13:43:18
To teraz czekam na wersję z Komorowskim.

zonkumariano
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 23:14:03
bo "Polacy muszą być tak biedni, by sami chcieli dobrowolnie jechać na roboty do Niemiec, bez łapanek"Generalny Gubernator nazistowskich Niemiec Hans Frank.

dommik78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 14:54:04
fake - do kancelarii dodzwonic sie to prawie jak na blekitna linie - legenda glosi ze komus sie udalo

Heisenberg88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-24 14:49:51
masakra ile razy będę musiał to gówno na głównej oglądać?

minutsa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-24 12:35:28
A co za różnica czy Tusk czy Kopaczowa czy tam inna menda z PO? złodziejstwo to samo tylko inna morda kłamie

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-24 10:45:42
Tusk juz nie jest ,ale jest kopaczowa z tej samej barykady ,wiec nic lepszego.Póki Pełofcy beda przy władzy ,dalej bedzie taki syf jaki jest.

pawelwiktor15
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-24 07:15:14
Chyba strony pomyliłem. To wiocha czy kwejk?

Daroeu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-24 02:40:43
Fajne ;-)

evender
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 07:02:34
Nie zdawał sobie sprawy że spod deszczu znalazł się pod rynną ?

adammaster
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-23 23:37:32
Taki suchar na głównej? Panie admin, weź sie w garść!

nexus4610
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-23 22:40:23
co za roznica kto ruinuje kraj...

Kbks89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-23 22:25:47
kawał suchy....bo na te nazwisko nóż mnie kaleczy po udzie...nie ma bo wypier....za "grabanice" śmiejąc się z tego co Tu zostało, płemieł .....

kinio7777
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-23 20:47:41
Po co wstawiać takie bzdury, zamiast gadać, trzeba działać. Nie wiesz jak? Zapytaj Brunona.

Sly79
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-02-23 20:34:07
Oj PiSiaki. Rece opadaja

TYGRYS-1984
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-02-23 19:57:42
Jaki suchar. Nie stać cię kłapouchy pedrylu na nic lepszego? Dedede-BIL.

Posterisan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-23 20:03:18
Dlatego pajak nie wstawił tego z swego głównego konta.

dedede666
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-02-24 00:32:54
Tygrysku ty już nie powinieneś w tym temacie się odzywać.

cebulak666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-23 19:18:51
moze i nie jest juz premierem, ale i tak nic lepszego nie widze, jeden c...j tylko w innym opakowaniu

wisz35
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-23 18:40:09
Ja pi.... ę jaki suchar

Adamus_Papus
    Ocena: -6 (glosow:10)
2015-02-23 18:35:46
komentarz usunięty przez użytkownika

akr69
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-02-23 19:08:28
jestes lepszy niz Bear Grylls, mimo ze matka Cie wylyzeczkowala to zyjesz i mozesz takie mundrosci ludowe pisac:)

barbarella123
    Ocena: -8 (glosow:8)
2015-02-23 17:42:11
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 17:45:34
Nie, dalej sa pod kontrola U.S.A.

maclean_81
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-23 20:22:26
Barbarella, zrób nam przysługę i posz po francusku. Przecież to twój nowy język ojczysty.

barbarella123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-23 21:20:51
komentarz usunięty przez moderatora

maclean_81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 12:43:53
Ty się lepiej zastanów, co jebeł twój śniadolicy, zanim poznał ciebie.

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-02-23 17:41:34
dedede...bil

dedede666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-02-24 00:34:20
celanka...skrobanka

ogrodnik66
    Ocena: 4 (glosow:28)
2015-02-19 14:41:42
Zadzwoń do Kaczyńskiego jeden nie jest już Prezydentem, a drugi Premierem. Będziesz miał kumulację.

kinio7777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 09:32:02
Z Lechem może być trudno się połączyć..


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300