Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
MontyPython  15-02-19, 21:24 Zgłoś
+ 189 -
Dodano: 2015-02-19, 21:24:58   przez: MontyPython
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 189  Zgłoś nadużycie
46
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
Ukryj komentarze(115)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bodziu8
    Ocena: 14 (glosow:14)
2015-02-20 19:31:43
LUDZIE! ŁYKACIE WSZYSTKO!!!! To nie jest żadan rodzina. To jest scena z hiszpańskiego filmu Corda Bamba (2013) o dziewczynce wychowanej w cyrku - wygooglujcie sobie!

pawllo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-21 10:42:06
To chyba rodzice konczity wurst.

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-21 03:00:08
Przecież ta z brodą to kobieta-krasnolud. Nie wiecie, że one są włochate?

neo86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-20 23:42:11
Przecie to rodzina Conchity Wurst (Wędliny)...

cyb155
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-21 09:47:00
Morliny?

Bebok_69
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-02-20 23:07:11
Czemu odnoszę wrażenie, że tylko dziewczynka na tych fotkach wygląda normalnie, a reszta jak by z cyrku uciekła lub dostała PJkę i poszła w miasto ?

maronder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 23:54:36
komentarz usunięty przez użytkownika

Eric_Cartman
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-20 22:35:43
Widać że cyrkowce wy upośledzone debile! Baba z brodą i gościu w żakiecie to iluzjonista trzymający fanty w ręku!

KapitanZbuk
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-02-20 21:55:04
komentarz usunięty przez użytkownika

bodziu8
    Ocena: 14 (glosow:14)
2015-02-20 19:31:43
LUDZIE! ŁYKACIE WSZYSTKO!!!! To nie jest żadan rodzina. To jest scena z hiszpańskiego filmu Corda Bamba (2013) o dziewczynce wychowanej w cyrku - wygooglujcie sobie!

bodziu8
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-20 19:37:55
*Wyżej miało być: żadna rodzina poprawka - film jest brazylijski nie hiszpański:) Trailery znajdziecie na youtube:) Lançamento: 5 de julho de 2013 Dirigido por: Eduardo Goldenstein Com: Bia Goldenstein, Augusto Madeira, Gustavo Falco Gnero: Drama, Fantasia Nacionalidade: Brasil

Cipkozaur
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-21 01:36:10
Przecież tu siedzą głownie gimnazjaliści z IQ świnki morskiej, cudów oczekujesz?

Ktokolwiek1992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-22 10:35:13
@bodziu8: Dzięki, że to zauważyłeś. Nie tylko ja zauważyłem. Przecież każdy nawet idiota by wiedział, że to albo na niby albo scena z filmu. Czasami nie ogarniam poczucia humoru ludzi o tutaj. Jak ktoś udaje np. murzyna, to to ich bawi, a jak jakiś mężczyzna się przebiera za kobietę, to wszystkim odpierdziela i jest ogromny bulwers.

koloo78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 18:45:17
Widziałem twoich rodziców. "Fajne"chłopaki.

dosiasamosia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 18:44:37
Myślałam, że to baba z brodą...ale czytając poniższe komentarze,,,lepiej się zatkać.

Margaryniarz
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-02-20 17:10:56
muhahahaha jaki piękny lewicowy atak na komentarze :) .. minusujcie dalej ....tak mi dobrze :*

nissin
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-02-20 17:29:08
Jestes mlodym gniewnym "szczylem", pewnie bez wyksztalcenia, pracy i zainteresowan. Sluchasz co mowia koledzy, podobi "bezmozgowcy". W kupie czujesz sie silny ale sam jestes bez wartosci.

NieWstydzeSie
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-02-20 17:49:37
Proszę nie kompromituj się już więcej. To już nawet nie chodzi, że jesteś prawicowcem tylko o to, że jesteś zwykłym palantem.

unknown81
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-20 16:48:28
Wyglądają na szczęśliwych.

Margaryniarz
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-02-20 16:53:27
Tak jak prostytutka dzwoniąca do swojego alfonsa.

Margaryniarz
    Ocena: -7 (glosow:13)
2015-02-20 16:36:05
Ból dupy lewicy w komentarzach... za dużo przyjmowania w dupsko lewaczki.. pzdr od Prawicowca.

maronder
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-02-20 15:45:42
Kiedyś babę z brodą to można było tylko w cyrku zobaczyć. Teraz takie wybryki natury chodzą po ulicach. Totalna degrengolada

Gruber
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-20 17:34:07
A to źle? Zaoszczędzisz, bo nie musisz za bilet płacić

maronder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 23:49:33
Nawet do cyrku nie chodziłem żeby "to coś" oglądać. Tym bardziej nie chcę "tego" widzieć na ulicy.

nissin
    Ocena: -4 (glosow:12)
2015-02-20 15:28:51
Czego to nie wymysla te lyse paly z tatuazami, krzyczace po pijaku "Honor Bog Ojczyzna" i dewastujace wspolne mienie.

Margaryniarz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 16:57:00
komentarz usunięty przez użytkownika

Margaryniarz
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-02-20 17:04:09
Zamknij kibel bo śmierdzi lewaku. doprowadzacie Europe do upadku, wyludnienia, degeneracji.. "Multi Kulti" ku*wa .. JEDEN WIELKI ŚMIERDZĄCY LEWACKO - DEMOKRATYCZNY BURDEL.

nissin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-02-20 17:15:06
Masz kolczyk w nosie?

kontrrra
    Ocena: 0 (glosow:16)
2015-02-20 14:42:06
Serio mnie bawią te prawicowe gorzkie żale :)

Liberte
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-20 14:36:08
Nie rozumiem postawionego pytania, autor się upewnia w przekonaniu czy niedowierza? Zdjęcie niewątpliwie durne i z gatunku umyślnej prowokacji.... ale powiedz mi kto twierdzi, ze to standard nowoczesnej rodziny.

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-02-20 15:24:58
Lewackie ścierwa, których idolami są z Marks, Lenin i rozbójniczy komuch nazwiskiem Che-Guevara.

unknown81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 16:49:42
komentarz usunięty przez użytkownika

unknown81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 16:51:03
Liberte, zgadzam się z Tobą. Pozdrawiam.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-02-20 17:40:52
@kawalrafala - zawsze musisz znalezc kogos gorszego zeby poczuc sie lepiej. Jestes frustratem, nikt Cie nie szanuje i nie docenia.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-21 09:54:18
Galerianka, żeby poczuć się wyższym, musisz znaleźć kogoś niższego, żeby poczuć się grubszym znajdujesz kogoś chudego... skoro wszystko jest względne, to nic z tego nie wynika. Zauważam jedynie, że w tym kontekście to ty użyłaś słowa "gorszy" a nie ja, choć podobno to ja jestem frustratem. Zapewne tak wygląda lewacka logika:)

mikoss
    Ocena: 10 (glosow:32)
2015-02-20 14:08:26
stop pedałowaniu!

nissin
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-02-20 15:37:10
Masz racje, to wina cyklistow, Zydow , masonow i pederastow - jak to glosza "prawaczki".(lyse paly wytatuowane)

Gruber
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-02-20 13:24:19
To są przebierańcy jełopie

GanGstaRR
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-02-20 13:21:05
Na zdjęciu prowokacja, ALE w naszym realnym życiu niedługo to będzie standard jeden z dwóch, a w moich oczach nie będzie to nigdy wyglądało jak normalna rodzina tylko co najwyżej jak poj@b@na, trzech j@b@nych dewiantów-pedałów, molestujących potajemnie dziecko w świątek piątek czy niedziela... tak właśnie będzie dzięki tej z@sr@nej tolerancji.

maxicoveri
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-20 17:29:14
komentarz usunięty przez użytkownika

sikork
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-20 12:58:29
Kiepska prowokacja.

Kpt.Nemo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-20 12:55:31
To chyba kadry z jakiegos plytkiego serialu komediowego. W sukience to przeciez K. Marx a ten w meloniku to nieco puculowaty Ch. Chaplin. Nie wiem jaka role gra dziewczynka lecz ten trzeci wyglada mi na alfonsa w dresie.

NieWstydzeSie
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-02-20 12:37:27
TO nie lewicowcy minusują komentarze, tylko ludzie, którzy nie są idiotami i są w stanie rozpoznać, że jest to zwykły żart.

ClintEastwood
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-02-20 12:41:11
Grodzka i Conchita też są żartem? Adoptowanie dzieci przez gejów to też żart?

wolfsangel5
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-02-20 14:09:16
Co z tego? Każdy idiota widzi że to zdjęcie jest dla jaj, co zmienia faktu że takie'jaja' wchodzą w życie jako coś wielce nowoczesnego.

evender
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-20 14:18:36
Grodzka i Conchita to nie żart !! Ale Gil z Wesołowskim i na dodatek setkami współwyznawców to piekielny żart Stwórcy !!!!! Mało że ksiądz chłopa dmucha to jeszcze dziecko ....

NieWstydzeSie
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-20 17:02:48
ClintEastwood. Właśnie dlatego nie zdziwiło mnie, że wziąłeś to na serio. Ja takiej rodziny nie widziałem i nie sądzę, żebym kiedykolwiek spotkał. Karykatura i zbyt wielka przesada. Idiota weźmie to na serio a potem rzeczywiście ludzie myślą, że homoseksualna rodzina wygląda tak. Znam dwie takie rodziny. W jednej i drugiej nikt się nie przebiera i nie robi z siebie debila tylko poświęca się dziecku. W końcu adopcja to nie fanaberia tylko OGROMNA odpowiedzialność.

wilu181
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-20 12:30:12
Kobieta widzę ze postępowa...wpierdol moze spuścic i dupy dac :D

Margaryniarz
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-02-20 12:15:57
Lewicowcy już minusują komentarze.

gaaabi1992
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-02-20 11:18:43
to jest popier****a rodzina.

siwy_23
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-20 11:13:06
ale kobita ma brodę!

AndroidekPL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-20 12:59:45
To nie kobieta.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:20)
2015-02-20 11:10:27
pedały ! Do kotła ! Tfu ! Gotowac to scierwo az od kosci odejdzie. Tfu !

evender
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-20 14:11:32
Ale wyjątki muszą być !!! bo inaczej jeszcze w kotle taki Paetz zamiast się gotować to kleryka będzie dmuchał .

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 21:41:45
Pedofile powinni byc utylizowani od razu.

Margaryniarz
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-02-20 10:54:25
Idealny świat według lewicy.

evender
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-20 14:14:35
Raczej wg tych z drugiej strony , tu dopiero by kasę ściągali za grzech sodomski od współwyznawców !!!! Abp Wesołowski to nawet mógłby dopłacać żeby takie rodziny w diecezji mieć !!!!

damian.szefo
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-02-20 10:52:36
Jeszcze trochę, już niedługo będą czytanki dla pierwszoklasistów opisujące za wzór rodziny tą ze zdjęcia. Trzeba dzieci od maleńkości oswajać z tolerancją a może nazywając rzeczy po imieniu zwyrodnieniem naszych czasów. Skoro z "bezstresowców" wyrosły takie dziwolągi to co wyrośnie z dzieci wychowywanych w takich rodzicach? Nie potrafię sobie tego wyobrazić.

NieWstydzeSie
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-02-20 12:40:48
Dziwne i bardzo wygodne myślenie. Są wspaniałe rodziny, ułożone, chodzą do kościoła, matka kocha ojca i odwrotnie okazując wzajemnie uczucia. A jednak idiotów nie brakuje. I jak wytłumaczysz, że i w takich rodzinach rodzą się homoseksualiści? Czyli, że homoseksualny "wzór" rodziców może być przez dziecko powtarzany, a heteroseksualny już nie zawsze? Dziwne. Oczywiście, nie dysktuuję tutaj o tym fake'owym zdjęciu.

damian.szefo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-20 14:04:04
Homoseksualizm to taka sama choroba jak każda inna choroba. Każde zboczenie seksualne, czy jest to homoseksualizm, zoofilia, nekrofilia jest zaburzeniem psychicznym, nie fizycznym. To że skuteczne lobby homoseksualne wywalczyło sobie skreślenie z listy chorób nie oznacza że nie jest to choroba. Podobną sytuacja jest z transseksualistami a w kolejce stoją zoofile i pedofile. Zatem pytam się ciebie jak wytłumaczysz mi że dwoje zdrowych ludzi mają chore dziecko, obojętnie psychicznie czy fizycznie? Z każdą chorobą jest tak że jest zaburzenie, coś nie tak poszło na na dowolnym etapie życia komórko

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-02-20 14:09:17
Nie twierdzę że każde dziecko wychowane w rodzinie homoseksualnej "odziedziczy" homoseksualizm. Jestem jednak przekonany że nasze otoczenie ma fundamentalne znaczenie w naszym dorastaniu, ono nas nie determinuje ale w dużej mierze kształtuje. Dlatego mamy do czynienie z dziedziczeniem biedy i głupoty. Fake czy nie fake, nie istotne. Gdyby komukolwiek 25 lat temu powiedzieć że posłem i kandydatem na prezydenta będzie takie coś jak grodzka to by ci szybciutko założyli kaftan.

NieWstydzeSie
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-20 17:06:50
Damian ty wielki kaznodziejo. Naprawdę sądzisz, że gdyby chodziło o gejowskie lobby i ich pieniądze to i pedofile nie znaleźli by dostatecznej sumy? Uwielbiam ten najbardziej głupi argument dot. homoseksualizmu jako choroby. Homoseksualizm jest wciąż badany. Z resztą cała genetyka jest jeszcze nieodgadnięta. Ale jedno jest pewne. Nie ma podstaw medycznych ani psychicznych, żeby stwierdzić, że jest to choroba. Można ich nie akceptować, wręcz nienawidzić, ale po co robić z siebie bałwana i przeczyć nauce? Chyba, że sam jesteś wielkim uczonym i podzielisz się swoimi dowodami. No dawaj.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 19:35:12
Nie wiedziałem że jestem kaznodzieją. Nie rozczaruje cię, nie jestem naukowcem. To może mi ty udowodnij że homoseksualizm, pedofilia, zoofilia itp. zboczenia ukierunkowania realizacji popędu płciowego nie są chorobą psychiczną, podając naukowe, a nie pseudonaukowe dowody? Każde lobby potrzebuje nie tylko pieniędzy ale przede wszystkim czasu i dzięki takim wojownikom przekonywuje coraz większe kręgi że to jest ok. Przecież zoofile używają takiego samego argumentu jak pedały - nikomu nie szkodzimy. Pedofile mają trochę gorzej ale zaczynają dzielić pedofilię na ta dopuszczalną i niedopuszczalną

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-20 19:40:24
Czymże zatem jest, wojujący działaczu pro gejowski, są wszelkie zboczenia seksualne? Czym różni się homoseksualizm od innych dewiacji? Tylko nie wciskaj mi bajeczek że homoseksualiści nie robią nikomu nic złego, bo w wielu zboczeniach też nikt nie cierpi. No dawaj aktywisto pro gejowski! A może sam trochę pedałujesz?

NieWstydzeSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 20:28:40
Damian. Zależy jakie kto ma zboczenia, fetysze. Dla jednego przykuwanie się do łóżka to dobry sposób na seks, dla innych to już woła o pomstę do nieba. Są jednak pewne zaburzenia seksulne, które w swojej idei jak i rozwiązaniu mają na celu zrobienie krzywdy. Gwałt, pedofilia, upokorzenie, zoofilia. Musisz być skończonym idiotą, żeby tego nie rozumieć. Pamiętaj, że homoseksualizm nie polega tylko na seksie i pociągu płciowym. Zrozum, że tu chodzi o sferę psychiczną jak i zwykłą międzyludzką miłość. Nie sprowadzaj tego do poziomu dupy.

NieWstydzeSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 20:32:53
Podam Ci parę racjonalnych argumentów. Zoofilia i pedofilia - jej celem jest krzywdzenie. Wynikiem tych zaburzeń, dewiacji a nawet przestępstw jest krzywda drugiej osoby, zwierzęcia i dochodzi do łamania praw, co jest karalne. Co do cholery jest złego w dojrzałej miłości dwóch ludzi, którzy za obopólną zgodą wchodzą w związek. Nikt nikogo nie zmusza do niczego, do żadnych dewiacji, upokorzeń. Dalej jesteś tak głupi, że nie widzisz podstawowej różnicy, która wyklucza powiązanie homoseksualizmu z tymi aktami przemocy i przestępstwa? Widzisz, ty nie potrafiłeś uargumentować swojej wypowiedzi.

NieWstydzeSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 20:36:45
Poza tym dewiacje seksualne, zboczenia i fetysze mają za swój cel - PODNIECENIE SEKSUALNE. To jest fetysz, czy dewiacja seksualna. HOMOSEKSUALIZM nie opiera się tylko na seksie, który w związku dwóch dojrzałych osób nie odgrywa pierwszorzędnej roli. Nie rozumiesz tego, że gejom i lesbijkom nie chodzi o seks, tylko o możliwość bycia w dojrzałym związku, który jest wspólną decyzją? Homoseksualiści mają identyczne fetysze jak heteroseksualiści. Bielizna, miejsca publiczne czy inne rzeczy. Jaką dewiację seksualną widzisz w homoseksualizmie, której nie ma u hetero?

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-20 21:30:29
No i właśnie to jest ten argument sztandarowy, zoofilia i pedofilia są złe bo krzywdzą a homoseksualiści nie krzywdzą. Nie widzisz wspólnej płaszczyzny - zaburzenia realizacji popędu seksualnego? Nie sprowadzam homoseksualizmu ani innych zboczeń do samego aktu seksualnego. Zoofile też żyją ze swoimi partnerami. Pod względem nie widzę różnicy. Może to ja jestem głupi ale mam wrażenie że głupi ten co głupi gada i dziś mój adwersarzu to jesteś ty. Uważasz że to są argumenty, ciekawe. Powiem ci lepiej, nie jestem za leczeniem czy prześladowaniem pedałów bo uważam że jest tak samo nieuleczalne njak

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-20 21:36:18
aids. Nie oznacza to,że kryterium dopuszczenia zboczenia do akceptacji, jest to czy w wyniku tego któraś strona cierpi. Zoofile tworzą szczęśliwe związki, psy które posuwają swoje panie nie cierpią, nikt ich nie zmusza, ludzie którzy odbywają stosunki z pomnikami też nie robią nikomu krzywdy itd itd. Kryterium krzywdy to ostatni linia obrony każdego gejowskiego aktywisty gdy zawiodą wzruszające historyjki jakie to wspaniałe są związki jednopłciowe i jak tryskają miłością. Ja nie widzę nic złego w seksownej bieliźnie w związku hetero czy homoseksualnym, chodzi o to że sam ten związek jest dewi

NieWstydzeSie
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-21 12:35:47
Człowieku tak dokładnie jest. Zapytaj seksuologa. Fetysze seksualne nie krzywdzą drugiego człowieka, a jeśli tak to podchodzi pod gwałt, pedofilię czy zoofilię, które już nie są zwykłym zboczeniem czy fetyszem tylko zwykłym aktem przestępczym, który narusza prawa w konstytucji. Nawet skoro uważasz homoseksualizm za fetysz czy preferencję seksualną to do cholery nie ma to nic wspólnego z pedofilią. Pedofilia to już zaburzenie seksualne, to przestępstwo. To akt okrucieństwa. Gdzie widzisz takowy w homoseksualizmie? Gdybyś cokolwiek wiedział, to wiedziałbyś też

NieWstydzeSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-21 12:39:36
że pedofila lub zoofila celem jest tylko i wyłącznie zaspokojenie popędu seksualnego - w homoseksualizmie - NIE. I dlatego twoje argumenty nie działają. Tą dewiację stworzył kościół i ludzie. Związek dwóch szczęśliwych ludzi z naukowego punktu widzenia nie jest dewiacją. Tylko z punktu widzenia religii, wiary. Nie każdy człowiek ma potrzebę potomstwa i wcale nie musi to być związek zły, jałowy. A, że religia tak wpłynęła na różne cywilizację, dla ludzi też stało się to dewiacją. Na szczęście ludzie są z wieku na wiek coraz mądrzejsi i nie popełniają błędów przodków.

NieWstydzeSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-21 12:46:17
Powiedz mi zatem, dlaczego mówisz, że jest to dewiacja. Bo cały czas to powtarzasz, a nie mówisz dlaczego.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-22 20:58:12
CZŁOWIEKU homoseksualizm to zboczenie płciowe, żaden fetysz. Przypominam cię że bardzo niedawno w prawie stosunki homoseksualne były karane. To że nie są zwycięstwem lobby homoseksualnego i szeroko zakrojonej kampanii, która obecnie zaczęli prowadzić inni dewianci. Tłumaczyłem ci że w bardzo wielu zboczeniach nie ma mowy o zmuszaniu drugiej strony ale nadal są traktowane jako zboczenia, nie fetysze. Bardzo wiele fetyszów zakłada krzywdzenie drugiej osoby, za jej zgodą lub bez, i czego ma to dowodzić? Homoseksualizm jest zboczeniem a wiara nie ma tu nic dogadania.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-22 21:02:51
Dzieli nas różnica poglądów nie do pogodzenia. Jako tęczowy aktywista nie jesteś w stanie zrozumieć że bardzo wielu ludzi nie ma zamiaru krzyżować pedałów ale nie chcą żeby jakiś aktywista wciskał im że jest to naturalne. To że pies na psa skacze nie znaczy że jest to normalne. Każda inna forma realizacji seksualności niż związek kobiety i mężczyzny jest zboczeniem, a to że jedno jest bardziej lub mniej akceptowalne społecznie, prawnie, czy łączy się z przemocą to sprawa drugorzędna. Podziwiam cię za wytrwałość w obronie sprawy nie do obronienia.

NieWstydzeSie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-22 23:30:04
No widzisz, ty uważasz, że twoja racja jest święta jednak znów tego nie argumentujesz. Mówisz, że jest to nienormalne tylko tyle słyszę. Ale dlaczego jest to nienormalne? Gdzie jest napisane, że to zboczenie? No gdzie? Nie tak dawno zostały opublikowane badania dot. homoseksualizmu - bardzo chętnie Ci je przedstawię. Badania te dowodzą, że jest całkiem inaczej jak ci się wydaje. Ale ty i tak będziesz twierdził, że jest to sfałszowane. Tylko dlaczego? A no dlatego, bo TY TAK UWAŻASZ. Kłócisz się z podstawowymi informacjami jakie niesie ze sobą nauka. Kto stanowi co jest normalne co nie? Kościół

NieWstydzeSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-22 23:33:49
Żadne rzetelne dzieło o tematyce seksualności człowieka i psychologii seksualnej nie zawiera homoseksualizmu jako dewiacji seksualnej. Jest nią masochizm, sadyzm, pedofilia, zoofilia - wszystkie z nich są niezgodne z prawem i doprowadzają do krzywdy człowieka. Rozumiesz wgl. definicję dewiacji? Fetyszu? Homoseksualizm nie jest ani dewiacją ani też fetyszem bo w homoseksualizmie nie chodzi o SEKS! Jesteś w stanie to zrozumieć? Czy wiesz lepiej od samych homoseksualistów o co im chodzi?

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 08:07:33
Dr Robert Spitze uznawany jest za architekta decyzji Amerykańskiego Towarzystwa Psychiatrycznego z roku 1973 o wykreśleniu homoseksualizmu z listy chorób. Decyzja ta została podjęta nie na podstawie danych naukowych, a w wyniku głosowania, pod presją homoseksualnego lobby. Skoro homoseksualizm został uznany za zdrową, naturalną orientację seksualną, istnienie osób twierdzących, że zmieniły orientację z homo na hetero i są z tego powodu szczęśliwe, było dla APA bardzo niewygodne. Po protestach byłych gejów przeprowadził badania naukowe.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 08:13:27
Wyniki tego badania doprowadziły do konkluzji, iż niektórzy geje i lesbijki w dominujący sposób homoseksualni, wskutek terapii stają się heteroseksualni, a nawet ci, u których zmiany nie są tak daleko idące donoszą o znaczącej poprawie jakości życia. Powtarzam po raz kolejny - do niedawna homoseksualizm był zboczeniem i przestępstwem i nie wyniki pseudo naukowych badań doprowadziły do zmiany podejścia ale skuteczność lobby. Czy jesteś to w stanie zrozumieć? Z tak czysto biologicznego spojrzenia gdyby homoseksualizm byłby naturalny to "wyginęlibyśmy" jak dinozaury. Poczytaj starsze o

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 08:19:33
opracowania to zobaczysz że homoseksualizm był zboczeniem. Podsumowując. Argumentacja że w odróżnieniu od innych zboczeń nie jest zakazany. Teza w myśl której w homoseksualizmie nie chodzi tylko o sam seks jest równie duża bo w innych zboczeniach też bywa podobnie. To że homoseksualizm nie krzywdzi - nie wszystkie pozostałe opierają się na krzywdzie innych. Po ostatnie bardzo niewygodny argument że bardzo wielu pedałów po terapii stało się na nowo hetero. I czyje argumenty są naiwne tęczowy aktywisto?

NieWstydzeSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 10:45:54
Żyję w roku 2015 a nie 1973. Weź pod uwagę, że psychiatria i psychologia to najnowsze dziedziny nauki i do teraz niezbadane. Poza tym wklejasz z tekst z durnych katolickich stron, które nic wspólnego z obiektywizmem nie mają. A ten nacisk homoseksualnego lobby to są jakieś żarty i wygodna wymówka dla przeciwników. Nauka dowiodła i genetyka i psychologia, że homoseksualizm nie jest zboczeniem ani zaburzeniem. Myślisz, że w 1973 roku poprzestano na badaniach? Są one prowadzone regularnie i przeprowadzane były przez najwyższej rangi fachowców. Chciałbyś sobie poczytać?

NieWstydzeSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 10:49:00
Ale ty znów podajesz argumenty, które mają w sobie twoje podstawowe braki wiedzy. Zboczenie seksualne właśnie polega na tym, że krzywdzisz innych, czasem też samego siebie lub w jakiś sposób wpływasz negatywnie na swoje, czyjeś zdrowie. Choć niektórzy psychologie takie ekstremalne rzeczy w łóżku wciąż uważają za fetysz czy upodobanie, póki nie przekraczasz granicy.

NieWstydzeSie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-23 10:52:01
Kolejny twój i chyba najgłupszy argument to ten, że homoseksualiści przechodzą na heteroseksualizm. To jest największe bzdura, którą propaguje środowisko katolickie. Nie ma takiej możliwości. Owszem są nieudolne terapie, człowiek zaczyna wierzyć, ale całe życie musi się pilnować. Taki człowiek jest jak alkoholik a raczej jego zachowanie. Chyba mam bardziej rzetelną wiedzę w tym temacie. Znanych jest mi wielu takich co nagle stało się hetero. Z jakich przyczyn? Presja środowiska, rodziny. Wolą udawać "normalnego" faceta, zrobić niechcianego bachora, żeby matka się go nie wyparła,

NieWstydzeSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 10:55:08
żeby na wsi nie gadali, żeby nie przyniósł wstydu rodzinie. I niestety właśnie rodzina okazuje się, być największą niszczycielską siłą człowieka. Często też nieudany związek, złe doświadczenie sprawia, że taki człowiek - kryptogej - nagle zaczyna walczyć przeciw homoseksualistom. Wiesz ilu jest homo na stadionach? Wśród tzw. dresiarstwa? Człowiek, który przeszedł na heteroseksualizm nigdy nim nie będzie. Orientacji nie da się wybrać. Robi krzywdę sobie i innym okłamując ich. W końcu na starość i tak wróci na swoją ścieżkę tylko potem cierpią wszyscy.

NieWstydzeSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 10:59:14
Ja jako osoba, która ma czynny kontakt z tym środowiskiem, chyba w tym temacie wiem lepiej od Ciebie. Chyba, że masz kontakty z tym środowiskiem i wiesz co przeżywają jego członkowie. Na orientację nie da się przejść. Z nią się rodzisz. To czysta biologia i genetyka. Po co spierasz się z faktami nauki. Powiesz mi że 1+1 to 4? Niestety nawet kościół nie pomoże zmienić orientacji a ci, którzy głoszą świadectwo o swoim odmienieniu to zwykli smutni ludzie, którym trzeba pomóc siebie zaakceptować, ludzie, którzy doznali złych wydarzeń w czasie kiedy zaczynali sobie zdawać sprawę kim są.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 12:25:55
To jest słowo przeciwko słowu. W 1973 r. nikt nie myślał o przyznawaniu pedałom prawa ślubów, adopcji dzieci. Dziś to norma. Dziś już toczy się walka o to w przypadku innych zboczeń. Wszyscy wiemy że na każde badanie znajdzie się inne które zaprzeczy temu poprzedniemu, to kwestia pieniędzy i poglądów prowadzącego badania. Nie wczytywałem się w badania przeciwników a już tym bardziej nie będę czytał badania tęczowych aktywistów, pseudo naukowców. To nie bzdura - to fakt! Zdarzają się przejścia z homoseksualizmu na heteroseksualizm i odwrotnie

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 12:33:22
Chociażby przypadek Chrisa Bircha, który po udarze mózgu został pedałem. Są to bardzo niewygodne fakty i trudne do wytłumaczenia dla was tęczowych. Widzę że oprócz tego że jesteś wielkim zwolennikiem pedałów to jeszcze zagorzałem przeciwnikiem rodziny i bachorów. To takie typowe. Masz rację, skoro masz kontakt z pedałami to wiesz lepie! Ten argument mnie przekonał. Spróbuj go opatentować bo tobie podobni będą go powielać. No chyba że usłyszałeś go na szkoleni - jak zrobić innym wodę z mózgu. "Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą" Joseph Goebbels

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 12:37:07
Tych co udało się wyleczyć już wy przekonacie że im się tak tylko wydaje. Skoro po wpływem urazu mózgu możne się zmienić orientacja to znaczy że nie jest to cecha nieodwracalna. Szanuję w miarę kulturalną wymianę poglądów ale jak zauważyłeś dzieli nas przepaść nie do przejścia i tym razem nie uda ci się przekonać kolejnego Polaka do poparcia tęczowych idei.

NieWstydzeSie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-23 14:22:34
Dzieli nas przepaść wiedzy. Ty swoje poglądy opierasz na rzeczach subiektywnych. Ja na obiektywnych. Które zboczenia walczą o prawa adopcji? W jaki sposób? Są organizacje zrzeszające zoofilów, pedofilów - legalne? Gdzie domagają się praw. Człowieku ja nie mówię o badaniach prowadzonych przez środowisko gejowskie tylko o badaniach prowadzonych przez lata na największych uniwersytetach medycznych tego globu. Twój durny argument o płaceniu za wszystko ze strony gejowskiego lobby jest co najmniej żenujący. Przecież kościół katolicki posiada takie kwoty, o których związek LGBT może sobie pomarzyć.

NieWstydzeSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 14:25:19
Jak grochem o ścianę. Skąd masz dowody na to, że KAŻDE badanie na korzyść homoseksualistów jest opłacane przez gejowskie lobby? Dlaczego siła tego argumentu jest tylko po stronie LGBT? A może to heteroseksualiści płacą fachowcom by ich badania potwierdzały chorobę homoseksualistów? Brałeś to pod uwagę? Ja nie. I tak nie twierdzę. Gejowskie lobby posiadło całą ziemię? Skoro by tak było to w Afryce, którą tak łatwo jest przekupić już dawno zniesli by karę śmierci.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 19:25:59
Dzieli nas nie przepaść wiedzy ale wiary. Ty wierzysz że homoseksualizm jest normalny i tylko jemu należy się pełnia praw, natomiast inne zboczenia nie pójdą jego śladami. Wierzysz że wszystkie przeprowadzone badania są w pełni rzetelne i obiektywne. To że organizację zrzeszające innych zboków nie są legalne wynika to z aktualnego podejścia do tego ustawodawcy. Ja zauważam to jak ewoluowało podejście do pedałów i mam bardzo duże obawy że będzie tak w pozostałych przypadkach. Ty wierzysz że tak nie będzie. To że pedały mają prawa adopcji dzieci, ślubów,

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 19:30:11
to że homoseksualizm nie jest już przestępstwem i chorobą jest zasługą tego lobby i nie opowiadaj mi bajeczek że naukowcy sami z siebie wzięli się za badania i doszli do takich cudownych wniosków. Czyje zatem lobby jest mocniejsze, sam sobie odpowiedz, przekonaj siebie zanim zaczniesz przekonywać mnie. Ja nie mam złudzeń i świetnie sobie zdaję sprawę że wszystkie badania są sponsorowane przez jedną i drugą stronę. Dlatego uważam powoływanie się na nie za jałową dyskusję. Jak będę miął odpowiednio ilość kasy załatwię ci takie badania naukowe że udowodnią ci że pochodzisz od osła, bez urazy.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 19:36:14
Sukces lgbt jest niepodważalny i przemawia za tym pełnia praw dla pedałów. Gdyby siła była po stronie lobby kościelnego i tzw. heteroseksualistów to nie mielibyśmy o czym gadać bo pedałowanie byłoby chorobą i przestępstwem. Oczywiście nie opanowało całej ziemi i na szczęście. Na czarnym lądzie ludzie zajmują się tym co do garnka włożyć a pedałowaniem. Im bogatszy kraj to więcej pedałów. Poza tym tam, szczególnie w krajach muzułmańskich, działa aktywne lobby pedofilskie więc jest konkurencja.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-23 19:40:32
Zoofilię mają ZETA. Zoofilscy lobbyści rozpowszechniali książeczkę, w której przedstawiali argumenty na rzecz zoofilii. - Kochamy zwierzęta. Odrzucamy wszelkiego rodzaju przemoc, siłę czy gwałt. Rani nasze serca i dusze widok cierpienia zwierząt. Jesteśmy zwolennikami praw zwierząt, ale będziemy dyskryminowani. Przekonywali, że zoofilia jest normalnym, akceptowalnym zachowaniem. - Nie możemy zrobić nic, by przestać być zoofilami. I podkreślali, że zakaz aktów zoofilskich oznacza, że „miliony osób w Niemczech stanie się przestępcami”.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-23 19:44:03
Organizacja pedofilska Vereniging MARTIJN ma się domagać w Europejskim Trybunale Praw Człowieka prawa do wolności słowa. To tylko wyniki minuty przygody z wujkiem Google.

NieWstydzeSie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-24 14:18:33
Oczywiście, że naukowcy musieli zająć się kwestią sporną i zbadać homoseksualizm. Wyobraź sobie, że już nawet w niektórych krajach w XIX wieku homoseksualizm nie był żadnym przestępstwem. Również i w Polsce. Radzę przeczytać co nie co. A że kiedyś tak było, np. w średniowieczu. No cóż kiedyś palono i wiedźmy na stosie więc głupio tak porównywać do tego co było kiedyś. Świat się cały czas rozwija. Nie przyszedł sobie gej na Harvard z pewną sumą i nie powiedział, macie mi tu zrobić badania. Oczywiście z korzyścią dla nas. To nie kwestia wiary. Ty wierzysz w swoje argumenty, ja swoje opieram na

NieWstydzeSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 14:22:03
nauce. Nic o tym nie wiesz. Pewnie nigdy z żadnym homoseksualistą nie rozmawiałeś więc skąd ty możesz wiedzieć co czują, czy chcą się przeistoczyć nagle w hetero i czy jest to możliwe. Niestety pięknie to brzmi z katolickiej ambony : Zmieniłem się w heteroseksualistę, niestety tysiące z nich i tak przyłapano na kłamstwie. Albo dostali niezłą sumę za opowiadanie takich bzdur. Są też kraje bogate, gdzie homoseksualiści nie mają żadnych praw. Zauważ, że praw nie mają w krajach, w których wciąż religia wpływa na politykę. Tyle, że nie każdy wierzy.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-25 08:09:45
Oczywiście że świat się zmienia ale patrząc w przyszłość nie należy zapominać o przeszłości. Z tym przejściem na Harvard to nie dokładnie tak było bo prawdopodobnie on już tam pracował :) Homoseksualizm jest stary jak świat i dotyczy wszystkie grypy społeczne także naukowców. Badania takie prowadzili osoby homoseksualne i przede wszystkim im sympatyzujące, przykład wspomnianego Dr Robert Spitze, który później działał aktywnie za równouprawnieniem, przypadek? Nie wszystkie zmiany które zachodzą we współczesnym świecie są dobre i nie znaczy że wszystkiemu musimy przyklaskiwać.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-25 08:14:18
Ja nie kwestionuję odczuć homoseksualistów ale nie zmienia faktu że uważam za szczyt głupoty przyznawania im prawa na równi z małżeństwami, adopcją włącznie. Niech sobie żyją jak chcą ale skoro nie mogą spełnić funkcji rodziny to prawa się im po prostu nie należąc. W tym jest sukces tego tzw. lobby, w bardzo krótkim czasie udało im się zmienić podejście do tematu, od choroby i przestępstwa, do pełnej akceptacji, wręcz ekscytacji. Jakbyś nie zauważył to nigdy nie wciskałem retoryki kościelnej to mi jej nie przypinać. Czemu każdy "nawrócony" pedał to kłamca a każdy konsekwentny jest pr

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-25 08:20:59
Czy sam nie zakłamujesz żeczywistości? Żyjemy w czasach gdzie przyznanie się do pedałowania jest po prostu modne. Praw nie mają w bogatych krajach ale tylko islamskich bo inne nie przychodzą mi do głowy. Nie mają praw nie w krajach gdzie wiara trzyma się mocno tylko ROZSĄDEK, jak np. Japonia. Osobiście uważa i mam do tego prawo że jest to tęczowa zaraza, narzucania innym swojego światopogląd i wieczne domagania się nie tolerancji a akceptacji ich dewianci. Bardzo wielu zwykłych homoseksualistów jest przeciwnych tej nachalnej retoryce i kolejnym żądaniom.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-25 08:22:56
To temat rzeka a dzieląca nas różnica poglądów jest nie do pogodzenia. Jak już pisałem, łączy nas wiara, ale wiara w to że homoseksualizm jest czymś normalnym, podobnie jak przyznanie mu pełni praw.

NieWstydzeSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-25 13:05:35
Ale rodziną to też jest kobieta samotnie wychowująca dziecko, czy rodzeństwo, które straciło rodziców. Rodzina to grupa ludzi, która sobie ufa, jest dla siebie najważniejsza i myśli o dobru innych jej członków poświęcając się i darząc miłością. Dlaczego do cholery wg Ciebie rodzina to baba i chłop niezależnie od tego jakie są ich stosunki do siebie i dzieci? To takie prymitywne.

NieWstydzeSie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-25 13:07:52
Naukowcy, którzy prowadzili badania nie byli homoseksualistami. Z resztą, jest mnóstwo osób hetero która broni praw homoseksualistów. Nie rozumiesz, że nikt się nie stanie gejem czy lesbijką bo taka jest moda? Gdzie niby? w Polsce? Przecież jak ktoś się przyzna na ulicy, że jest gejem to dostanie po ryju a nie będzie modny. To wy robicie z tego świętość i wyniosłość. Na Zachodzie ludzie na to nie reagują, bo jest to dla nich normalne. To tylko pokazuje jak Polacy są jeszcze prymitywni. Gejem nie możesz się stać nie rozumiesz tego?

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-26 09:12:12
Prymitywni? A może po prostu normalni i rozsądni. Uleganie chorym trendom i modom nie uważam za prymitywizm. Kiedyś na zachodzie strasznie modne było palenie na stosach czarownic, przepędzanie innowierców, żydów. Poleska wtedy nie uległa tej modzie i mam nadzieję że nie ulegnie tej obecnej. Zapamiętaj sobie raz na zawsze że rodzina to tylko i wyłącznie związek kobiety i mężczyzny którzy posiadają dzieci. Jeżeli jest związek bezdzietny to małżeństwo a nie rodzina. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn matka lub ojciec wychowują samotnie dziecko to jest to rodzina niepełna. Jeżeli wskutek śmierci wych

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-26 09:19:10
wychowywane są przez starsze rodzeństwo to jest to rodzina zastępcza. Gdy facet bije babę to rodzina patologiczna. Stawanie na równi dwóch pedałów z rodziną jest zwyrodnieniem a nie nowoczesnym myśleniem. Jak dwóch pedałów albo lesbijek chce mieć dzieci niech je sobie zrobią ale bez pomocy płci przeciwnej. Gdyby Bóg lub po prosty ewolucja chciała żeby dwóch pedałów mogło mieć dzieci to pewnie by tak było. Rodzina spełnia bardzo ważną funkcję dla państwa, stanowi o jego przedłożeniu i dlatego należy mu się specjalne prawa i przywileje. Dwóch pedałów to może co najwyżej psa wychowywać.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-26 09:25:29
A skąd ta pewność że ci naukowcy nie byli pedałami? Znasz ich wszystkich i wiesz co robią pod kołderką? Jest mnóstwo osób homoseksualnych którzy wprost wypowiadają się że są przeciwni tej kampanii prowadzonej w kierunku pełnego równouprawnia, w tym adopcji dzieci. Naprawdę uważasz że przekonasz mnie tymi frazesami które słychać w mediach od wielu lat? Nie zauważasz że pewne braże zostały opanowane przez pedałów a każdy hetero jest tam niemalże dyskryminowani? Weźmy np. świat mody, przecież zdecydowana większość to pedały.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-26 10:41:21
Mam do ciebie nowoczesny, postępowy człowieku czy faktycznie masz tyle lat ile podałeś i czy masz dzieci. Pytam bo bardzo wielu ludzi starało się mnie zdyskredytować tekstami w stylu dzieciaku. I gdy pisałem że jestem strasz albo mamy m.w. tyle samo lat to twierdzili że nie podali prawdy odnośnie wieku. Są zresztą osoby długowieczne bo podają 115 lat :) Nie jest moim zamiarem jakiekolwiek dyskredytowanie cię bo uważam że zdolność logicznego myślenia nie zależy od wieku. Mam też pytanie kolejne czy masz dzieci?

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-26 10:45:04
A tak z innej beczki czy jesteś za tym żeby innym zboczeniom przyznać prawo do adopcji dzieci? A jeżeli nie to dlaczego? Czemu te inne mają być dyskryminowane, bo dyskryminacja to chyba słowo klucz. Dlaczego odmawiać zoofilowi prawo do adopcji, przecież może być wspaniałym ojcem czy matką. Jak wszyscy równi to wszyscy a nie tylko wolność i prawa dla pedałów.

Eliskoopa
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-02-20 10:46:54
A ja mam wyje***e. Wszyscy tak zatroskani losem rodziny i w ogole swiata, I tak nikt wam nie wierzy. Nie zatrzymacie niczego, bo wasza walka ogranicza sie do postow na wiocha.pl

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-02-20 10:16:17
Na chwilę przed tym jak zabrzmiała seria z karabinu maszynowego....ha ha

kontroler
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-02-20 10:13:54
Czekają pewnie z niecierpliwością aż córka osiągnie dojrzałość płciową? Albo i nie?

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-02-20 11:03:07
Oni są pewnie waginosceptyczni, ale może mają kasiastych kolegów, którzy hojnie zapłacą za 11-letnią dziewicę:)

afuro89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-20 09:01:16
tata, mama i babcia

Marek2020
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-19 23:14:08
A Ty też chcesz mieć matkę z brodą i jajami?

stokrotka19991
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-02-19 22:55:06
No zrzygam się zaraz. Puszczę kolorowego pawia na tych pedałów i zboczeńców!!! Nigdy nie można do tego dopuścić. kurczę no nie mogę... No zaraz mnie trafi!!!

komandos13
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-19 21:51:00
Fajna niunia ta z broda

Maciek256
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-02-19 21:39:07
lewicowa rodzinka


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600