Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nieco w szoku...
RofTW  11-07-10, 21:11 Zgłoś
+ 553 -
Dodano: 2011-07-10, 21:11:26   przez: RofTW
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 553  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  Motywacja
  •  Skarbówka
  •  Jedyne media, które nie kłamią
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Konradooooooo
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-07-10 21:54:59
Wyjście Godzilli z oceanu...

grubancjo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-20 15:48:56
hehehe

wiedxma
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-19 15:31:20
gostek chyba sie nie skusi :D jest w szoku, ale nie az takim :D

kyna834
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 14:45:15
Lepiej niech uważa,bo przyjdzie greenpeace i ją z holuje heheheh lol XD

YearGuarantee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 08:32:03
czemu tu sie dziwic..?po prostu hipopotam sie zanurza..to normalne na national geopraphic.poogladajcie czasem programow przyrodniczych ;-)

kameleonka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-16 02:42:40
ale jaki fajny ten chłopaczek :D

ChlopzMazur2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-14 18:56:23
Jaka sprinterka:D i ruszyli

Krasnal5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-14 10:18:38
Ciekawe kto by nie był widząc tak blisko wieloryba

radzio2k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-13 21:10:03
jego mina: OLLY MOTHER OF GOD! btw fajny kod do wpisania mam "thc969" :D

wawmen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-13 17:31:51
mocne xd

qbate
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-13 13:40:33
Czy jest na tej plaży ktoś z Greenpeace? Bo trzeba wieloryba do wody zepchnąć!

Hichi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-13 11:30:09
waleń do morza! :D

black_widow1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-12 23:35:57
longcock (choc powinienes raczej nazwac sie shortcock) a co do tego ma bycie zonatym?? ze niby kazda tak w przyszlosci bedzie wygladala?? dobrze ze wy tak o siebie dbacie... bebny piwne z kazdym rokiem coraz wieksze...

black_widow1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-12 23:33:19
zdziwil sie bo zobaczyl rzeczywistosc bez retuszu i ogolnej pomocy photoshopa... wczesniej musial ogladac kobiety tylko na zdjeciach w playboyu i ckmie...

zaaabciaaa87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-12 23:03:47
to jest własnie słoń morski..hehe

taknietaknie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-12 22:34:00
boskie :)) przepiękna mina! :))

bajobongowiec
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-12 21:52:34
Był przypływ to i wieloryb wylądował na brzegu...

kichu63
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 23:53:10
a kto by nie był !

KruszeLembasy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-11 18:49:14
mina chłopaka- bezcenna xD

pielucha5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 18:28:47
ale losia;]

Mayumii
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-11 18:18:32
moze ten chlopak myslal, ze to hipopotam i bal sie, ze go zje :D

pedofil
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-11 16:59:24
pewnie ta baba szuka w wodzie swego dziecka a się okazało że na nim siadła

kamer95
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-11 16:52:56
Jaaaaaa! Ale duuupa (w sensie dosłownym)

longcock
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-08-11 16:28:53
szybka edukacja, dlaczego niepowinno sie miec zony

xxx123xxx321xxx
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-11 14:22:05
Ciekawe co na to obrońcy zwierząt jak zobaczyli takiego wieloryba xD

kruszynka1887
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-11 13:07:37
Ja myślę że mu się poprostu spodobały jej krągłości i tak ochoczo zareagował:)

ZeroWiochy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-11 12:58:34
nie znacie się... Pewnie miała jakiś interesujący tatuaż na tyłku xd

majorka90
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-11 11:55:41
Ma kobieta gabaryty :P

krzychu508
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-11 11:33:51
Pierwszy raz zobaczyl wieloryba na zywo

PornoCat
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-07-10 22:53:44
Dajesz klapsa i faluje do środy

ruda_alicja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-10 21:42:39
ale mial widoczek:)

rotagem
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-10 21:18:00
ciekawe co takiego zobaczyl?:P

Konradooooooo
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-07-10 21:54:59
Wyjście Godzilli z oceanu...

pikowanadama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-11 14:05:11
zaginiona Atlantyde


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400