Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Koleś miażdży
wiiicheer  11-07-10, 21:33 Zgłoś
+ 436 -
Dodano: 2011-07-10, 21:33:21   przez: wiiicheer
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 436  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Męska solidarność
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(30)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
janek13
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-10 21:54:24
kolesie wymiatają :) Drzwi od stodoły i jazda. Wiochy nie ma :)

esios
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-06 18:51:44
ludzie wstawiajacy takie zdjecia tutaj to chyba nie czaja o co chodzi z wiocha,jak dla mnie to jest fajnza zabawa a nie jakas wiocha.admin widze tez nie wie co to za portal jest ze takie rzeczy daje na glowna

kaiser
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 22:54:02
Polski surfing,to dopiero ekstrema!

Valadilene
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 22:26:53
Z braku laku można i tak :D

napad77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-20 00:33:04
0 wiochy no moze po za Photoshopem tak mi sie lekko wydaje

ilpericoloso
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-19 03:55:50
gdzie ta wiocha!!sporty ekstremalne tego rodzaju są wyjeebane

Szczery_Karol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-18 21:15:28
ha dobry patent ;D

RapoweZiarno
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-18 21:13:11
i gdzie ta wiocha?? ;>

S2ub3r4aS
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-18 17:35:47
Dobrze jeżdżą!!! Super fota, żadnej wiochy...

trzaski113
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-18 14:57:43
Zajebiste.. Wiocha czy nie wazne ze nam pokazal

dziasti59
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-17 10:24:35
Nastepny Debil kto to wystawil . Super fota tez bym tak chcial

konradzik007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-18 12:38:24
To nasuwa mi się pytanie, kto umieszcza to na głównej...?

martwy_kogut
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-17 09:33:06
gdzie wiocha?

kamilbe33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-17 08:53:30
ja tez tak chce hehe

Adem
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-17 02:51:41
To nie wiocha, To Polscy Studenci :D

wiesiek1233
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-16 20:37:41
To nie jest wiocha, to jest głupota :D

fionaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-16 20:01:53
jak to nie ma wiochy... to naprawde trzeba mieć coś nie tak z głową żeby takie coś zrobić hehe;D;D

ver13ona
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-16 19:47:30
To zdjęcie nie powinno znaleźć się na tym portalu. Nie ma tu żadnej wiochy.

czapik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-16 16:18:08
dobry gościu tylko nie praktyczny pomysł

ilikethis
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-16 13:19:07
jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :) brawo za pomysłowość

Tensor
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-16 13:18:21
Fajnie własnie,a nie wiocha. Tylko wydje mi sie,ze nie wyrobił na tym zakrecie

Torrie619Wilson
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-16 13:11:59
no co kolo sb radzi ;d

mama666tata
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-16 12:37:38
Nie ważne jak, ważne żeby się bawić na całego.

ravenmag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-16 12:23:09
:D No!

ravenmag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-16 12:22:30
qrwa!

Lcaseidefensis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-16 12:01:27
szacun :O gorzej jak do wody wpadnie cały mokry będzie bo w ubraniu ale fotka fajna

MasterAdi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-16 11:51:10
Grunt to mieć inwencje i dobrze sie bawic ; D Jak dla mnie to nie jest na wioche ;] To jest zajebiste ;]

zibi69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-12 07:38:58
Niestety to nie Polak!!! Zdjęci pochodzi z amerykańskiego portalu! Co nie zmienia faktu, że chłopaki mają fantazję i zacięcie w realizacji pomysłów:):):)

marcind
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-10 22:42:06
Pierwsza klasa ,trzeba mieć jaja aby tak wymiatać na zwykłej desce :D to nie wiocha a raczej "zajebiocha"

marynazmlyna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-10 21:59:43
hardcore surfing :)

janek13
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-10 21:54:24
kolesie wymiatają :) Drzwi od stodoły i jazda. Wiochy nie ma :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 1.1100